Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1476 1648
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar konradstru
+1 / 27

@belzeq chciałem to delikatniej ująć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+25 / 37

Generalnie prostytutka (może nie moralny) ale uczciwy zawód - jest usługa i jest płatność, czego nie da się już powiedzieć o złodziejach;) bez odniesienia do polityki takie tylko tam spostrzeżenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
+5 / 29

@belzeq Uważam, że nie chodzi o sprzedajność. Większość polskiego społeczeństwa to kretyni bez najmniejszej wiedzy o czymkolwiek a co dopiero o ekonomii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 20

@Lookan nie jest problemem inne głosowanie , Polacy mają swój rozum i różnie głosują, , problemem jest gdy "polaczki' sprzedają własną Konstytucję,własne prawo , przymykają oczy na złodziejstwo dla 500 zł. Powiedz, normalnie , gdy ktoś przymyka oko na jawne złodziejstwo ,łamanie prawa- jest współwinny ? a gdy ktoś przymyka oczy na przestępstwo bo dostał kasę ? To Polak czy "polaczek"? w czasach targowicy był zdrajcą przykładającym rękę do niszczenia Polski -zgadza się ? zepsułem dobre samopoczucie ? przymykasz oczy na łamanie Polskiej Konstytucji ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2019 o 14:49

D Dragoo
+2 / 10

@belzeq Chciałem to powiedzieć że właśnie tak wygląda demokracja. Że frekwencja ledwo sięga 50% głosujacych na pis było ok 40% czyli tego nawet nie można nazwać rządami większości tylko mniejszości, rządzi nami mniejszość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
-1 / 3

@kkaammii Ci którzy pracują mogą to potraktować jako zwrot podatku (mniejszość) w pozostałych przypadkach to jest redystrybucja i jak każda redystrybucja jest szkodliwa. Myślę że zamiast "obciążają budżet" trafniej będzie napisać "obciążają innych ludzi (pracujących).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szyba20
0 / 0

@synwieslawa Odmawia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szyba20
0 / 0

@mysliwy1234 Statystycznie masz rację. Ale tylko statystycznie, niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pomylilem_Strony
-1 / 1

@kkaammii najlepszy argumenty socjalistów(właściwie to dominującą doktryną jest jedna z odmian korporacjonizmu, ale to na dłuższy wywód). Zabiorą w podatkach na edukację, zabiorą na służbę zdrowia, zabiorą na świadczenia, zabiorą na transport publiczny (są bilety, ale dopłacane jest z podatków), zbiorą na emeryturę, zabiorą na drogi. A później mówią, ale jak jesteś przeciwnikiem to możesz wysłać dzieci do prywatnej szkoły, możesz iść do prywatnie do lekarza (chociaż ostatnio bardzo często to jedyna opcja, po obcięciu funduszy), możesz nie brać świadczeń, możesz nie jeździć autobusami i PKP, możesz nie brać emerytury i nie musisz korzystać z dróg. Tylko za co? Ja to powiem, bardzo chętnie tylko oddajcie zabraną kasę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2019 o 23:09

P Patriow
-1 / 1

@konradstru Nie ma co ziomal delikatnie!!! Socjal w Polsce ściąga zalew ciapatych!!! Tylko Korwin i Konfederacja jasno mówi wyjść z jeweuropy której otwarte granice i rynek okradły nas!!! Konfederacja w programie ma kontrole na granicach aby zatrzymać zalew ciapatych po nasz socjal na który pracujemy a oni nie!!! Dość!!! Konfederscja zwyciężymy!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niuniek2000
-1 / 1

@dr_E_Konom Ludzi pracujących jest 16mln. Bezrobotnych jest bodajże ok 2 mln. W tym osoby które dopiero skończyły szkole, studenci. Osoby które raczej nie mają dzieci.
Serio uważasz, że więcej osób jest niepracujących i pobierających 500+ niż pracujących i pobierających 500+?
SERIO?????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

@belzeq To którzy to w końcu Polacy? Te mniej niż 20% to nie Polacy... te jeszcze mniej głosujące na PO też nie.. że o jeszcze mniejszych grupach głosujących na inne partie.. też nie ... to Polakami są Ci co nie poszli na wybory? Bo to wychodzi na to, że jest to największa grupa (jednomyślna)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 2

@Dragoo a to masz pretensje do tych 40% z tych co poszli na wybory i zagłosowali na ten cały PiS ... czy do tych 50% którzy wybory olali? Ja rozumiem, że w Polsce jest z reguły wybór pomiędzy dżumą a cholerą... i innymi jeszcze chorobami.... które łapią mniej %.. a niektóre do sejmu się nie dostają...a i dobrze bo może nie są groźne jak są małe, ale jakby urosły w siłę to by mogły i dżumę przebić.. Ja z dwojga złego wolę jednak cholerę o dżumy.... więc na PiS nie będę głosowal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kkaammii
0 / 0

"Ci którzy pracują mogą to potraktować jako zwrot podatku (mniejszość)". Jaka mniejszość? W jakim środowisku żyjesz? To co ja obserwuję, to patologia jest mniejszością i nie znam osobiście nikogo kto "robi" dzieci i żyje z socjalu. Za to wielu moim znajomym te 500+ pomaga, ale bez tego też sobie radzili. O patologii jak słucham to jak o miejskich legendach, kogoś znajomi, sąsiadka znajomych znajomego. Czy na prawdę tak źle wszyscy myślą o swoich rodakach? Bo ja mam wrażenie, że już każdy pobierający 500+ to patologia w oczach innych, a przynajmniej większość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
0 / 0

@belzeq Już kiedyś pisałem, że demotywatory są nastawione politycznie i wrzucają polityczne trollingowe teksty. I co?

I nic... bo nie jestem adminem w tej szopce :P

@Pasqdnik82 Ja na dżumę nie głosowałem ani na cholerę... wolę zagłosować na katar (Korwina albo Kukiza) którzy nic nie zrobią :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2019 o 7:43

D Dragoo
0 / 0

@mysliwy1234 Może tak może nie. Pamietaj że zawsze jest jakiś % niezdecydowanych ich można przekonać. Nie mniej jednak moim zdaniem jeśli już chcieliśmy demokracji to musimy zmobilizować jakoś ludzi aby frekwencja wynosiła min. 70%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
0 / 0

@Pasqdnik82 Nie zrozumiałeś. Z tych 50% co poszli na wybory 40% zagłosowało na PiS- w porównaniu do całego kraju to jest jednak mniejszość która wybrała. To jest cały majstersztyk całych wyborów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

@Dragoo napisałem przecież, że "40% z tych co poszli na wybory" :P a nie 40% z ogółu uprawnionych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
0 / 0

@niuniek2000 No serio. Po pierwsze to Twoja suma wynosi 18 mln. Mam dziwne wrażenie, że jest nas więcej w tym kraju (hint: nie możesz zliczać bezrobotnych tylko ogół niepracujących a to nie to samo). Poza tym chodzi o tę część pracujących, która pobiera +500.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-3 / 23

@barteqssss Zastanawiające jest to że tylko Polska się skłóciła już chyba ze wszystkimi sąsiadami. Wszyscy to wrogowie Polski. Takie coś to choroba. Choroba psychiczna i debilizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteqssss
-2 / 14

@truskawka90 i takich tumanów szkoła wypuszcza, a może jeszcze nie miałeś lekcji o rozbiorach ? Ty możesz być popychlem, ale Polska i politycy rządzący walczą o swoje i przypominają jak było i nie dopuszczają do powtórki.
Trzeba walczyć o swoje! W przeszłości każdy sąsiedni kraj atakował Polskę i im nie wyszło to teraz na kolana chamy przed narodem wybranym i płacić reparacje wojenne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-2 / 6

@mysliwy1234 Polska nie ma żadnej polityki zagranicznej. Począwszy od Waszczykowskiego i jego San Escobar po Czaputowiczu skończywszy. Nie ma to jak zaklinanie rzeczywistości. Niemcy i Francuzi doskonale poradzą sobie bez Polski. Polska bez runku zachodniego nie poradzi sobie w ogóle bo nie jesteśmy żadną potęgą ni to militarna ni wojskową. Z nami nawet rozmawiać nie chcą a co dopiero mowa o jakichś zaczepkach. Strategiczna zagrywka. Zapewne wszystko to zaplanował strategicznie PiS. Tak chciał i tak się stało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-3 / 7

@mysliwy1234 Oczywiście, po co Polsce autostrady. Furmanka starczy. Przecież PiS tak doskonale rządzi od 2015 roku że mieli rozliczać, stawiać przed sądem za nadużycia. Walczyli z mafia vatowską a okazało się że b. wiceprezes Lotosu protegowany PiSu Przemysław Marchlewicz wyłudzał owy vat ale tym się zabawna komisyjka nie zajmie. Cudna na kiju mieli robić. Okazało się, że cuda na kiju istnieją j ale dla swoich w postaci przyznawania sobie nagród. Afery SKOK, GetBack, dotowanie Rydzyka, 2x Kuchciński, Sensus Group, Caracale. Rozwalenie stadnin koni, wskrzeszenie spółki Autosan co przyniosło 33 mln straty, brak zainteresowanie ze strony rządu wsparciem produkcji grafenu itp. Zdajesz sobie sprawę ile wynosi dług publiczny przez to wspaniałe zarządzanie PiSu? Zdajesz sobie sprawę ze Polska zapożycza się na 500+? Nigdy nie było oficjalnego stanowiska co do kupna polskich kopalń, stąd spółki jak chociażby Jastrzębska ma problemy. Stocznie w Polsce od dawien dawna nie były żadną konkurencją. Polski przemysł jest konkurencyjny tylko dlatego bo jest tania siła robocza. Tylko i wyłącznie tym konkurujemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2019 o 21:20

T truskawka90
+1 / 3

@mysliwy1234 No przecież PiS rządzi 4 lata. Mieli robić porządek a dalej takie wysokie opłaty na autostradach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
0 / 0

@truskawka90 Dla własnego zdrowia odpuść lepiej polemikę z tym indywiduum. Nie zrozumie. Przejawia odporność na jakiekolwiek logiczne argumenty i udowadnia wszystkim wyższość sierpa nad kombajnem. Sam ma komusze poglądy, a wyzywa innych od lewaków. Z takimi ludźmi się nie dyskutuje tylko - w zależności ile bzdur napiszą - do wyboru: ignoruje, olewa ciepłym moczem, traktuje jak cuchnące śmieci. Tylko na tyle zasługują. To taka moja dobra rada :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2019 o 12:31

T truskawka90
+1 / 3

@mysliwy1234 Przecież komunistyczna partia PiS mówiła przed wyborami że wszystko się da. Mateuszek nadal przecież jeździ i wciska ciemnocie kit.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
0 / 2

@darkwitcher Zdaję sobie z tego sprawę. Jednak zjawisko tzw. debila pod wieloma względami jest ciekawe. Z drugiej strony może właśnie odpuszczane kretynom doprowadza społeczenstwa autonomicznego kastrowania się. Polski kretyn już się nie wstydzi swojego kretynizmu, teraz to niemal nobilitacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2019 o 12:38

D darkwitcher
0 / 0

@truskawka90 "Z drugiej strony może właśnie odpuszczane kretynom doprowadza społeczenstwa autonomicznego kastrowania się." Co kto lubi - ja tam wolę spożytkować swój czas bardziej konstruktywnie. Miłej zabawy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
0 / 0

@mysliwy1234 Schetynie czy reszcie to daleko do propagandy jaką sieje Mateuszek. Jedzie do na szczyt klimatyczny i p..doli że Polska jak nikt inny walczy z ocieplaniem klimatu, jedzie na Śląsk zapewnia że Polska węglem stoi i będzie przez długie lata stać. Na wschodzie p..doli że unia zła, w Brukseli kłamie jak to PiS kocha Unię Europejską. Oczywiście, że tęczowi przeszkadzają, jednak pedofil w sutannie to spoko gość. Tak zakłamanego i nieudolnego rządu jeszcze nie było a Morawiecki i podobni jemu to książkowy przykład lizodupa z epoki PZPR, który czeka w aucie aż raczy go przyjąć Jarek. W jakich rządów i w jakim kraju Ministerstwo Sprawiedliwości zajmuje się hejtowaniem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Dokładnie. Winni Niemcy, Francuzi, Żydzi, Rosja no i Tusk. Oczywistym jest że trzeba obrać sobie jakiegoś wroga. Inaczej się nie da. Urojenia to choroba psychiczna którą można leczyć. Rozumiem, że elektorat PiS zbyt inteligentny nie jest co potwierdził komunista Piotrowicz oraz Morawiecki, który to twierdził, że ludzie są tak głupi że to działa. Faktycznie na elektorat PiS działa każda brednia związana z Tuskiem i w/w krajami /narodowościami. Zjawisko do obserwacji. Można kłaść ch... zmiany klimatu ale one następują czy kłamczuszek Morawiecki tego chce czy nie. Chyba, że znowu powie, że w zasadzie to on wszystko załatwi, a wy w to uwierzycie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Jeśli coś jest dosyć nie rentowne to jak najbardziej należny to pozamykać. Zdajesz sobie pajacu dlaczego rozwinięte kraje tyle kasy pakują w technologie kosmiczne? Patrzą ku księżycowi, kometom bo widzą możliwość zdobycia tam cennych zasobów. W Polsce kopalnie i kopalnie, które prędzej czy później się skończą. Komuna zostawiła nam przemysł zacofany i odstający od zachodniej Europy. Tak, tak wiem zaraz zacznie się pitolenie jakie to mieliśmy samochody itp. Jakie? Projekty z lat 60/70 ubiegłego wieku klepane przez następne 40/30 lat i to tyczyło się każdej gałęzi przemysłu. Komunistyczna partia PiS jedzie na tym populizmie jak to kiedyś wszystko było, pekaesy jeździły a teraz ich nie ma. Trafia idealnie społeczeństwo, które nie wie co to wolny rynek i myśli że wszystko się należy. Technologie trzeba od kogoś kupić bo Polska takowej nie ma i mieć nie będzie bo i skąd, a PiS uważa że takowe technologie Polsce nie są potrzebne bo furmanka wystarczy i wągiel. Co do wojska to się nie wypowiadaj bo Macierewicz i Misiewicz swoje zrobili. Teraz PiS chce stare czołgi remontować nie wspomnę o chęci kupna fregat od Australii. Obronność jak się patrzy. Amber Gold przy Skokach to drobne na waciki wręcz :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Wiesz czemu w Czechach przemysł motoryzacyjny lepiej stoi? Współpracowali z tymi Niemcami. Nieprawdopodobne i zgroza. Zdrajcy. PiS za to wycina lasy w pień a drewno wysyła właśnie do tych Niemiec. Dodatkowo za rządów PiSu sprowadzona najwięcej śmieci do Polski. Dlatego ratowali bo zapewne zapewne była szansa na ratunek. Podboj kosmosu już jest. Nawet państwa tworzą odpowiednie prawo a Polska zajmuje się wąglem. Tak, tak zapewne miał być sprzedany Niemcom. Znamy już ta retorykę i jest bardzo nudna i oklepana. Tylko, że to są twoje subiektywne odczucie nie poparte żadnymi konkretnymi dowodami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 No pewnie, że przywożenie nie jest złym pomysłem. Przecież co tam że co chwile palą się składowiska śmieci. Jakoś Czesi się dorabiają na współpracy z Niemcami. Jakaż podwójna moralność wylazła. Niemcy są cacy jak chodzi o dawanie kasy w innych wypadkach to zło wcielone i tylko czyhają na Polskę. Wróg nr 1. PiS rządzi już 4 lata a co zrobili? Wydatki na Ministerstwo Sprawiedliwości i Hejtu ogromne i wzrastały od samego początku objęcia władzy przez PiS. Dług publiczny rośnie i wynosi 1 bilion 5 miliardów złotych. Wzrost o 21 miliardów złotych (2,1 procent) w porównaniu z końcem 2018 roku. 500+ to porażka bo miał się przyczynić do dzietności a tak nie jest. Ciekawe czemu dawanie kasy nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Intrygujące pewnie dla was PiSdeuszy. Mieszkanie+, klapa. Powstało 480 zamiast 100tyś. Drogi się nie nie budują, paliwo drogie a sekretarz Jarosław mówił że może być tanie i w ostatnim czasie Mateuszek znowu Rydzykowi podarował 3 mln (oprócz tych 5). Pasmo sukcesów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2019 o 23:34

T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Pasmo sukcesów wręcz. Poczytaj sobie dane odnośnie dzietności w Polsce to będziesz wiedział że 500+ to niewypał i sami już to przyznają. Widzisz Czesi się potrafią dogadać polska jakoś nie. Musicie się określić w końcu czy te Niemcy to wróg czy nie. Chociaż przy braku zasad moralnych u zwolenników PiS to co za różnica. Pieniądze na 500+ to pożyczka. Człowieku dług rośnie dojdzie do tego momentu że już nam nikt nie pożyczy. Rządzą 4 lata a ich jedyna śpiewka to "bo to wina PO", "za Po też tak było". PiS to partia komunistyczna, w szeregach której są komuniści, obrońcy pedofilów itp. Poziom moralny tej partii to dno a polska to ich prywatny folwark. Zwiększenie rezerw złota to nic innego jak znak że zbliża się kryzys. Podobnie robi też Rosja i inne kraje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Piotrowicz między innymi bronił pedofila. Były komunista który robi reformę sądownictwa.Centrala nic cię nie poinformowała? Dodatkowo Jędraszewski, Rydzyk i można by wymieniać w nieskończoność wasze wzory moralne. W 2018 urodziło się niej dzieci niż w 2017 a liczba ta nadal spada Dane GUSU. Rozumiem, że prowadzący pod nos podsuwa instrukcje co pisać w internecie.
W ogóle to sprawdź czy przelew dotarł bo wiesz ci "prawdziwi katolicy i patrioci" w świetle ostatnich wydarzeń mogli zapomnieć. Wzrost PKB można przekłamać przez wrzucenie pieniędzy z kredytów w gospodarkę. PKB rosło bo koniunktura na świecie sprzyjała. Jednak to się kończy wtedy nasz dług stanie się problemem jak w Grecji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Prześledź sobie sytuacje Gracji. Oni też mieli wysoki dług publiczny i się nim nie przejmowali do czasu. Jakie ty masz argumenty? Pech chciał że na lata kryzysu na świecie akurat przypadły rządy PO. Czego oczekujesz? Dzietności? Jak widzisz nadal więcej umiera i ta liczba będzie wzrastać czy ci się to podoba czy nie. Dodatkowo 500+ odciągnęło kobiety od pracy. Zbliża się kolejny kryzys i zobaczymy co zrobi PiS jak już sobie nie radzi z hutami, składki ZUS rosną w rekordowym tempie, itp. Dodatkowo emigracja wcale za rządów PiSu nie zwolniła. Przecież Niemcy to wróg? Jak możesz od nich przykład brać. Z resztą porównywanie Niemieckiej gospodarki do naszej to jakiś ponury żart.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2019 o 13:26

T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Chodzi o sam mechanizm. Grecja też się nie przejmowała. PiS miał 4 lata żeby się dostosować do norm. Zatem owszem winę ponosi PiS. Zajęli się szczuciem i podziałem polskiego społeczeństwa, miesięcznicami, rozwalaniem systemu edukacji, oraz zdrowia, wojska. Siec szpitali to porażka bo maja większe długi przez co są zamykane. Zamykane są również oddziały szpitalne, brakuje pielęgniarek i lekarzy, na sorach umierają ludzie a kolejki się wydłużyły. Brak leków, oraz zmiany na listach leków refundowanych czyli ograniczenie dostępu do nowoczesnych leków. Inwestorzy odwracają się od złotego co powoduje jego przecenę i niski kurs, wpływy z vatu od 2018 spadają a jak pamiętamy walczyli z mafia vatowska ale zapomnieli dodać że wirtualną itp.itd. Dodatkowo PiSowski NBP drukuje sobie pieniądze (zmiany pieniądza M1 można sprawdzić na stronie NBP) co przekłada się na wzrost cen. Zbieg okoliczności nie bywały. Dodatkowo pod kontrolą PiS kupowane są obligacje skarbowe od których uciekają inwestorzy przez co zadłużenie będzie rosło. Nawet nie rozumiesz po co Polska zwiększa rezerwę złota.
Założenia i prognozy 500+ były o wiele wiele wyższe. Suma dzieci w tym roku jest najniższa od 2016 to jak niby ten program działa? Dzięki, jednak nie skorzystam gdyż prawicowym g...wnem nie chce mieć do czynienia. Żaden rozsądnie myślący nie da się przekonać o nieskazitelności komunistycznej partii PiS z sekretarzem Jarosławem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2019 o 17:10

T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Aha dług PO okropny. Dług PiSu cacy. Podwójna moralność - cecha wyznawcy PiS. Nie ma to jak remontować czołgi. Przecież 4 lata temu przed wyborami mówili ze wystarczy nie kraść, że paliwo może być tańsze i wiele wiele innych bajek dla idiotów. Kradną jeszcze więcej niż PO. Ciekawe, że nagle za PiSu brakło lekarzy, pielęgniarek i że nagle za PiSu zamykają się szpitale i odziały, Tak wiem, wina PO. Lekarze rezydenci we wrześniu planują strajki i wypowiadanie klauzuli opt out. Wiem wina PO. Fałszowanie historii to twoim zdaniem nauka tak? PO dzieli? Jakoś za PO nie było w Ministerstwie Sprawiedliwości komórki która zajmowała się szczuciem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Przecież jest sekretarzem i do tego woli kierować wszystkim z tylnego siedzenia bo jest zwykłym tchórzem bojącym się odpowiedzialności. Mateuszek wraz z Dudą czekają grzecznie jak pieski aż Jarek ich przyjmie. Muszę cie zmartwić ale za PiSu zamyka się najwięcej oddziałów. Wiem, ze chcesz zaklinać rzeczywistość ale nie da się w nieskończoność. Niby co rząd daje? Rząd nic nie daje. PiS po PO otrzymał kasę i dzięki temu sfinansowali początki programu 500+, potem zaczęli się zapożyczać i dalej bedą to robić, żeby przypadkiem elektorat nie odpłyną. Niestety ludzie sprzedali się za 500+. Właśnie taki obraz jest większości polskiego społeczenstwa. Typowe komunistyczne podejście. Kradną ale dają to jest ok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2019 o 19:27

T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 łaskawie skończ pitolić odnośnie służby zdrowia bo w tym środowisku obracam się często. Problemem nie jest brak specjalistów tylko bajzel jaki zafundowały rządy PiSu, dlatego maja w d..pie w pisiorów i ich pożal się Boże propozycje. Wolą stad wyjechać i się nie dziwię. Tak, wiem winne PO że gospodarka. Oklepane to już jest i nikt normalny w te brednie nie wierzy. Naiwniacy owszem.
Nawet nie masz pojęcia jaki burdel jest teraz w szkołach. PiS nic nie zaoferował. Polskie społeczeństwo w większości to debile i nie maja pojęcia skąd rząd finansuje 500+ co zostało potwierdzone badaniami. Dodatkowo z uwagi że to społeczeństwo starzejące sie to mentalnie żyją w socjalizmie dlatego taka partia populistyczno-komunistyczna jak PiS trafia w niezbyt inteligentny elektorat. Kwotę wolną od podatku dla wszystkich też mieli podnieść. Tak wiem wina PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2019 o 21:08

T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Polskie społeczeństwo się sprzedało a nie wybrało. Co piaty polak nie wie jakie jest główne źródło finansowania 500+. Zaledwie 35% zdaje sobie sprawę skąd finansuje się tą klapę. PiS wprowadził około 30 nowych podatków i zamierza wprowadzać nowe bo szuka tym sposobem kasy na socjal. Obniżenie wieku emerytalnego wygenerowało ogromy dług ukryty na poziomie 4,96 biliona zł a to jest 275% PKB.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-1 / 1

@mysliwy1234 Jakiego narodu jak ponad 50% społeczenstwa nie głosuje? Jeśli dobrze pamiętam 45% myśli że pieniądze pochodzą od rządu lub od firm. Można śmiało stwierdzić, że 65% społeczenstwa jest delikatnie mówiąc oderwana od rzeczywistości a na tym PiSowi zależy. Wyborca nie ma myśleć, ma być idiotą jak to twierdzą przedstawiciele tej partii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
0 / 8

@VeritasAequitasHonoris No jasne, przecież ci przy władzy to prawdziwi Polacy, katolicy i patrioci. Nie ważne że na siłę pchają nas w strefę wpływów Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rikross
-1 / 5

@Veritas.. Opierasz swoją wiedzę i opinie na wymyślonych historiach przez płatnych trolli i pseudodziennikarzy? Dzisiaj masz ujawnione czarno na białym (Ministerstwo hejtu), jak się takimi jak Ty manipuluje.
Jarek miał rację, że nic was nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe..

Chyba że jesteś jedną z "Emilek" mających nadzieję na błyskotliwą karierę w tej ekipie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hammettus
-2 / 18

To pomyśl jak jest źle w tym kraju, że za tak małą kwotę są w stanie oddać swój głos na taką czy inna partie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prylikm
+3 / 3

@hammettus Tylko to właśnie przez te partie jest tak źle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sprawiedliwy46
+1 / 1

Za szreka będzie lepiej żałosne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciej851
+5 / 9

Trolle się ujawniły przed wyborami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+3 / 15

Aha, czyli jak dajmy na to nauczyciele zagłosują za PO bo obieca im podwyżki, to znaczy że sprzedali siebie i swój kraj za 300 zł?!
Ciekawe że jak ludzie głosowali za wejściem do UE bo będą dopłaty dla rolników i unia pomoże nam budować drogi to nikt nie zarzucał im że sprzedali siebie i swój kraj.
Sorry ale ten demot aż zieje hipokryzją i nienawiścią do osób o innych poglądach politycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
-2 / 8

@mwa Nie to żebym bronił PO, bo Schetyna mówił, że da jeszcze więcej +, ale podwyżki wynagrodzeń są za PRACĘ, a 500+ to szkodliwe ROZDAWNICTWO.
Niech dają i 1000+, ale w formie obniżki podatków. Wtedy odpada koszt obsługi (każde wydane 500 zł to ponad 700 z budżetu państwa), odpada demotywacja do pracy i demoralizacja w postaci uzależniania się od zasiłków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
-1 / 3

@mysliwy1234 Matki 3 i więcej dzieci to mniejszość, jeśli już rząd bardzo chciał im pomagać, to co ma do tego cała reszta (większość) beneficjentów 500+ ? Przykładowo - niektórzy chorzy potrzebują pomocy, ale jakoś pomagając im, nie rozdajemy pieniędzy wszystkim chorym na cokolwiek.

Poza tym, 500+ miał zwiększać dzietność, co też nie działa tak, jak zakładali - przyznała to sama autorka programu. A zakładali niewiele.

Możesz się nie zgadzać, ale warto znać argumenty - polecam liczby i fakty https://www.youtube.com/watch?v=lbvo8OBQX7os

500 + to socjalistyczne rozwiązanie socjalistycznego problemu. Normalnie wystarczyłoby jak jedno z rodziców pracuje, ale na skutek obciążenia fiskalnego jak dla chłopa pańszczyźnianego i ogólnie socjalistycznego rządzenia krajem, jest jak jest. Obecnie ok. 3/4 zarobków zabiera państwo, gdyby podatki były uczciwe, to zarobki byłyby 2 razy wyższe i znacznie więcej matek nie musiałoby pracować. Żeby dać 500 trzeba zabrać ponad 700, a więc zwiększyć obciążenie fiskalne. I koło się zamyka. A dług rośnie...

Tak, socjalistyczne rządzenie - sam premier to przyznał publicznie. Co kolejny rząd to gorzej pod tym względem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
-2 / 4

@mietek888
Nie rozumiem, uważasz że zajmowanie się dzieckiem to nie praca?
Ale mi chodziło o coś innego - wybieramy rządzących biorąc pod uwagę ile dadzą NAM. Każda grupa społeczna tak robi - studenci chcą bezpłatnych studiów, juwenaliów, koncertów; rolnicy - dopłat; budżetówka podwyżek; czytelnicy - niskiego VATu na książki i dofinansowania bibliotek, melomani - dopłat do filharmonii, biedni z większych miast - dotowanej/darmowej komunikacji. Tak to działa.
Tak wybrano kiedyś AWS, potem SLD, PO i teraz PiS. Skąd taki hejt teraz i górnolotne teksty że teraz właśnie "sprzedano Polskę"? A wcześniej to niby co, wyborcy wybierali partie pro publico bono?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
+1 / 3

@mwa Tak naprawdę nie jest istotne czy zajmowanie się dzieckiem ocenimy jako pracę czy nie. Istotne jest czemu Jan Kowalski, Piotr Nowak itd. mają się na kogoś składać? Inna historia że gdyby nie fakt, że od wojny aż do dzisiaj rządzi tutaj lewica to spokojnie jedna osoba mogłaby pracować a druga zostać z dziećmi. No ale jak się wszystko opodatkowało (sam VAT to przecież blisko 1/4 więcej) to jest jak jest. Jak mawiał Kisiel: Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności nieznane w żadnym innym ustroju!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
-1 / 5

@mwa Sprzątanie mieszkania, pranie, gotowanie to też praca i nikt za to nie płaci, niezależnie czy ma się dzieci czy nie, czy kogoś stać na gosposię, czy też nie. Dlaczego mamy więc płacić komuś za wychowywanie jego własnych dzieci??? To nie jest praca ZAWODOWA.
Dlaczego ktoś inny ma się dorzucać przymusowo do czyjejś rodziny, np jakaś samotna kobieta ma płacić w podatkach na kogoś innego? A bywa, że bogatszego niż ona.

"wybieramy rządzących biorąc pod uwagę ile dadzą NAM" - no nie wszyscy bo to krótkowzroczne myślenie. Niektórzy patrzą na to ile rząd zabiera bo redystrybucja jest kosztowna (1 zł do budżetu to ok 1,4 zł zabrane podatnikowi). Jest wiele negatywnych skutków takiego przerzucania pieniędzy z kieszeni do kieszeni, opiszę jedną.

Rządy rozdają coraz więcej, koszty co raz większe i w końcu całe społeczeństwo na tym traci. Jak dadzą jednym to pozostałym muszą zabrać więcej, a wtedy oni muszą podnieść ceny swoich usług.
Przykładowo - dadzą 100 zł rolnikom, to muszą zabrać reszcie 140 zł np w podatkach na paliwo - przewoźnicy podniosą ceny i WSZYSCY, którzy korzystają z transportu na tym tracą. Wzrosną więc też ceny usług i towarów. Społeczeństwo (w tym rolnicy!) mają droższe paliwo i towary...

Nie twierdzę, że poprzednie rządy były lepsze, PO miała rekordowe afery, ale jeśli chodzi o rozdawnictwo to PiS przebił wszystkich. A już na pewno w kupowaniu głosów: 13 emerytura tuż przed wyborami, 500+ na pierwsze dziecko przed wyborami, w dodatku wypłata wstrzymana tak by sypnąć kasą tuż przed wyborami... A składkę na ZUS chcą podnieść po wyborach. Przedsiębiorcy odbiją to sobie na pracownikach lub/i klientach, niektórzy zwiną działalność. Sumarycznie traci CAŁE społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
-2 / 2

@dr_E_Konom Dokładnie. Niestety, większość nie interesuje się tym czego nie widać. Widać 500 do ręki, nie widać, że kosztuje to znacznie więcej. I kosztuje nie tylko wprost więcej pieniędzy, bo skutki są negatywne na wiele sposobów. Np. większe podatki to zachęta do oszukiwania i do płacenia podatków za granicą, zniechęcają do pracy i rozwoju przedsiębiorczości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2019 o 21:29

Z Zigrin
+1 / 1

Po 90% społeczeństwa to naprawdę spływa, że muszę dać w podatkach więcej niż dostali. Czasami myślę, że Polska powinna wpaść w takie tarapaty jak Wenezuela. Może wtedy się naród nauczy, że nic nie ma za darmo.Potrzebna jest bardzo drastyczna szokoterapia Efektem tego jest, że w szkołach traci się czas na bzdury zamiast np.wprowadzić przez cały okres nauki ekonomie by ludzie byli świadomi.Teraz podatki to ponad 1/4 pensji ja w tym miesiącu wyskorbalem lekko ponad 10k brutto, a 2,8k muszę oddać odechciewa się wszystkiego. Zaś kto z tej kliki będzie rządził to jeden diabeł. Oni dbają o to by mieć swoje żołądki i kieszenie pełne.

Zawsze uważałem, że rząd nie powinien się wtrącać w życie szarego obywatel. Chociaż w jednej sprawie powinien ingerować zatrudnienie, a dokładnie jego przymus.Chcesz być częścią społeczeństwa to pracuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
-1 / 1

@Zigrin Dodam jeszcze, że podatki potrącają z pensji, ale płacimy je na każdym kroku np vat w żywności, ok 55-60% podatków w paliwie... W sumie rząd zabiera ok. 3/4 zarobków! Tego tak łatwo nie widać. Przykładowo wypłata 7k netto to prawie 10k brutto, ale to tylko fikcyjna wartość do niczego nie potrzebna, bo realnie pracodawca płaci za pracownika z podatkami 12k.

Stara zasada: "Kto nie chce pracować niech też nie je". Podkreślam "nie chce pracować" bo niektórzy na prawdę nie mogą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
-1 / 1

@dr_E_Konom
@mietek888
Ale Wy nie odpowiedzieliście na moje pytanie:
Dlaczego 500+ to "sprzedanie Polski", a basen+, filharmonia+, MPK+, PKP+, studia+, juwenalia+ itd. - już nie?
Zgadzam się że rozdawnictwo jest złe, ale walczmy z całym rozdawnictwem a nie wybiórczo z tym co dał PiS. Bo takie podejście to jest mało wiarygodne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mietek888
-2 / 2

@mwa Nie twierdziłem, że 500+ to "sprzedanie Polski", a raczej, że to kupowanie głosów wyborczych za pieniądze obywateli. Skutek podobny.
Radykalne stwierdzenia na temat 500+ wynikają z dwóch rzeczy. Jeden to hejt ze strony PO co jest hipokryzją, bo sami prowadzili podobną politykę ale na mniejszą skalę, ponadto Schetyna powiedział, że jak dojdą do władzy to da jeszcze więcej. (Tusk udawał wolnorynkowca, a po dojściu do władzy sam się określił jako socjaldemokrata).
Drugi powód to skala rozdawnictwa PiSu. O żadnych basenach, filharmoniach+ nawet nie słyszałem, jeśli to działało na zasadach rozdawnictwa, to walczmy z tym, pełna zgoda. Ale basen+ budzi mniejsze oburzenie bo to znacznie mniejsze pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
0 / 0

@mwa Zgoda. Chodziło mi o zło rozdawnictwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krys89
+1 / 1

@mysliwy1234 w przedszkolaxh istnieje wolny rynek może dać je do katolickiego a jak mimo to zaczną się genderyzować to przenieść do innego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alarma
+4 / 8

Pierwsze sprawdź PKB per capita wymienionych przez siebie krajów i porównaj je z Polską. Po drugie to, że ktoś robi coś źle, to nie znaczy, że my mamy tak robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prawak
+3 / 3

C.H.U.J w dupę socjalistom złodziejom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
+4 / 8

@Sodekso Kłamstwo. Na przykład w Niemczech Kindergeld to niecałe 200 euro na pierwsze dziecko, dla skrajnej biedoty jeszcze dodatkowo 170 euro. Porównując z płacą minimalną, w Polsce dostajesz 22% najniższego wynagrodzenia, w Niemczech... dokładnie tyle samo. Tyle że ponoć Polska jest w ruinie, a Niemcy to kraj bogaczy. Pod względem obciążenia budżetu socjalem jesteśmy w światowej czołówce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stokro5
+2 / 2

@Sodekso W mało zamożnym kraju nie powinno się dawać 500 zł każdemu - niezależnie od dochodów.
Chcesz się porównywać z cywilizowanymi krajami, to porównaj jak u nich wygląda służba zdrowia. U nas nie ma pieniędzy na nic. 500 plus to sposób na kupienie głosów proletariatu, PR-owo pokazane jako troska o dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T temidos265
+1 / 1

@Sodekso nikt nie kwiczy bo może mają coś czego nie ma w polsce - normalne życie ?
pracę która pozwala normalnie żyć ?

Mam 30 lat,i wolałbym uciekać przed ciapatym i mieć dobrą pracę ,rozwijać się intelektualnie,niż siedzieć dalej tu i tyrać za najniższą,zobacz jak fajnie jest w Grudziądzu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
0 / 0

@Alarma Po drugie - ok. Po pierwsze to to nie ma znaczenia. Rozdawnictwo jest złe - nieważne czy kraj jest biedny czy bogaty. Nie wolno kogoś okradać, żeby wspomóc kogoś innego. A na marginesie to PKB jest do kitu - skupia się na konsumpcji; szacuje się, że obejmuje przeciętnie 30% gospodarki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fishe27
-4 / 4

@dr_E_Konom Niemcy Zachodnie jeszcze w latach 60 były biedne. Wpadli na pomysł "społecznej gospodarki rynkowej" (PIS używa tej samej nazwy i identycznie stosuje) i w latach 70 odbili się i dzięki temu uzyskali bogactwo. Generalna idea - spłaszczenie dochodów. Np. zarabiający 100 000zł/ miesięcznie nie jest w stanie wydawać pieniędzy konsumpcyjnie racjonalnie, zabierając mu 10 000 i rozdanie 20 biednym po 500 nie spowoduje, że gość poczuje się biedniejszy, ale tych dwudziestu 500 wyda racjonalnie: na buty, pieczywo itp. Rośnie produkcja i PKB. Ostatecznie ten bogaty zyskuje też, bo konsumpcja rośnie (tu cała teoria marginalnej użyteczności działa).
Przypomnijmy, że bogata Rzeczpospolita Szlachecka upadła i skończyła się rozbiorami, bo rozwarstwienie dochodów było skrajne - biedny lud i bogata warstwa, która wydawała pieniądze na głupoty, nie wnoszące nic do rozwoju gospodarki - kupowali obrazy, pseudo dzieła za granicą, bo majątku przejeść się nie dało. Jednocześnie takie zakupy nie stymulowały krajowej produkcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fishe27
-4 / 4

@Alarma Po pierwsze zajrzyj do podręcznika historii gospodarczej, najpierw w biednych Niemczech pojawiła się "społeczna gospodarka rynkowa", a później dobrobyt, nie odwrotnie. Po drugie zadziałało to dobrze: pieniądz zaczyna krążyć, rośnie optymizm, produkcja, płace. Merkantyliści twierdzili, że jedyną formą wzbogacenia kraju to rabunek dokonany na innym, kapitaliści, że pracą ludzie się bogacą, tylko brakowało pracy i nie miał kto kupować. Żeby zyskać trzeba dać. Beneficjentami 500+ są nie rodziny, tylko producenci rzeczy, które te rodziny kupują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zigrin
0 / 0

@Sodekso zdajesz sobie sprawę, że wymieniasz państwa które w większości nim wszedł tam social w życie były krajami kapitalistycznymi? Nie zostały zrabowane po wojnie,nie były okradane przez ZSRR,dostały reparacje lub jak w przypadku połowy Niemiec amerykanie pompowali tam dolary? My od ruskich dostaliśmy Marksa, Lenina, a płaciliśmy za to wszystkim co wyprodukowała nasza gospodarka przez ponad 40lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dr_E_Konom
0 / 0

@fishe27 Heh. Nie wiem skąd te informacje ale są nieprawdziwe. Cud gospodarczy w Niemczech dokonał się za czasów Adenauera gdy ministrem gospodarki był Erhard. Mówimy o roku 48 wzwyż a nie o latach 60-tych. Reformy polegały na czymś dokładnie odwrotnym do tego o czym piszesz. Z tego co widzę to forsujesz tu miszmasz keynsistowski z akcentem na konsumpcję. Ta teoria jest skompromitowana. Konsumpcja nie jest wyznacznikiem bogactwa - o ile wiem Buffet jeździł kiedyś starą Toyotą. PKB uwzględnia jakieś 30% gospodarki gdyż idąc z Keynesem skupia się na konsumpcji. Spłaszczenie dochodów jest szkodliwe gdyż wzrost produkcji bierze się z inwestycji pochodzących z dobrowolnych oszczędności a nie z mitologicznej konsumpcji czy ekspansji kredytowej. Ta ostatnia jest szczególnie szkodliwa gdyż wpływa na wadliwą alokację kapitału i skutkuje ZAWSZE cyklem gospodarczym w wyniku którego całe społeczeństwo ubożeje. Przerabiamy to od 150 lat więc pora by było przestać to ignorować. Rozwarstwienie jest dobre. Po prostu trzeba przestać być zawistnikiem i albo samemu wziąć się do roboty albo poprzestać na tym co się ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M molotov
+1 / 1

Polacy? Czyli taki #Borgman też?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
-2 / 4

Afera wiceministrasprawiedliwości i nagle pisdusiowe opłacane trolle zamilkły :)

EDIT: Oho poniżej została rzucona nowa partia 2 złotówek przez Gazetę Polską i kolesiów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2019 o 11:01

Z Zeter
+5 / 13

Hejterzy wynajęci przez PO ruszyli do akcji. Dajcie popcorn ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prylikm
-3 / 3

@Zeter #PisPoJednoZło
Wyborcy obu tych partii to zwykłe socjalistyczne szczury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevoreev
+8 / 12

a PO sprzedało nas za frajer

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T temidos265
0 / 0

Żadnych tłumaczeń.Czy leń,czy uczciwie ciężko pracujący człowiek zapłaci za tą fanaberie z własnej kieszeni,wszystko dookoła drożeje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
+5 / 5

Po prostu PiS będzie trzecią partią w historii 3RP która będzie rządzić drugą kadencje, (choć raczej wątpliwe czy trzecią), za dwoma ostatnimi razami przy SLD i PO nie było aż takiego bólu pośladków jak teraz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lord26
+1 / 7

Trzeba na PO głosowac ,,pieniedzy niema i nie bedzie ''

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ragefox
+2 / 6

Pier*olenie. Na całym świecie jest socjal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prylikm
-1 / 3

@ragefox Ale nie tak duży w stosunku do PKB. Poza tym NIE na całym swiecie. Matka cie nie nauczyla ze nie wolno klamac?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kabat77
+3 / 3

Odpowiedzial Pan co nie ma dzieci i jest zazdrosny. Dają to trzeba brać , lepiej w Polsce nie bedzie. Kolego od demota: ja i Ty płacimy te podatki na wszystko, nasze piękne Państwo zabiera nam każdy grosz które mamy. A teraz jest okazja żeby od nich wyssać co nam biorą. Nie skorzystasz ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaro89
+3 / 3

Wcześniej robili to całkiem za darmo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Andrzejbe
+2 / 6

Co to za idiotyczny demotywator? Kilkanaście lat temu Polacy będący na zachodzie byli zachwyceni tamtejszym socjalem a teraz jak u nas jest socjal to ktoś robi sztuczny problem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Babakupa
+2 / 4

A co lepiej się sprzedać za obietnice które nie są realizowane ? Tu przynajmniej część swojej kasy odzyskują, a suche niespełnione obietnice to co najwyżej do podtarcia tyłka się nadają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Babakupa
+1 / 3

A co lepiej się sprzedać za obietnice które nie są realizowane ? Tu przynajmniej część swojej kasy odzyskują, a suche niespełnione obietnice to co najwyżej do podtarcia tyłka się nadają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SmallPig
-1 / 3

mąż zarabia 5 rys na rękę ja w pracy 2800 dostaje 1500zl na dzieci i 500 alimentów na pierwsze dziecko. mamy wlsne mieszkanie w centrum ktore na siebie zarabia (bez kredytu ltrzymane po babci) bo wlasnie kupiliśmy dom w ramach mieszkanie dla młodych 500+ spłaca kredyt na dom A kasa z wynajmu się odkłada tak się żyje w Polsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gekon86
+1 / 1

Przelicz to jeszcze na dolary, jeny, ruble i liry. Na ch#j ta informacja o euro? Złoty to złoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BruceD
0 / 0

A ja pragnę przypomnieć, że 500+ znajduje się teraz w programie każdej partii. Wszyscy zdają sobie sprawę, że ten kto obieca korzystniejsze 500+ wygra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Beton1900
-1 / 5

lewacka propaganda trwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hardkor968
-1 / 1

Uratowanie kraju od sprzedania reszty, naprawa systemu edukacji, wspomaganie dla najmłodszych i wiele więcej do wymieniania jest właśnie tym dla autora. Cóż, problemy z głową leczyć sie da

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar S_Jupiter
0 / 0

yebie mnie to, nawet jakby 500 nie było..to i tak bym założył rodzinę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nonmiguardaremalmai
0 / 0

sprzedali...przy okraglym stole. 500plus ? no ja pierdziele. nie dostaje i jakos dupa nie boli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ziomek725
-2 / 2

Osobiście nie korzystam ale place około 2500 PLN składek i podatku . Jeżeli mam nic z tego nie mieć albo chociaż część po postacią 500 plus to wybieram partie która choć część mi odda . Ale przepraszam , ci co najwięcej płaczą to chyba 2000 ale ledwo brutto mają ... Mam dla was radę , korzystać, nie zazdrościć cieszyć się że inni mają .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krys89
0 / 0

@ziomek725 a nie wolałbyś po prostu płacić połowę składek ( na emerytury i renty obecnych samemu wiedząc że nic z tego nie bedziesz miał ) i nie płacić dochodowego i mieć święty spokój

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ziomek725
0 / 0

Wiesz jak działa państwo ? Tak w skrócie , Morawiecki to świetny ekonom , załóżmy że jakaś rodzina oddaje państwu 3000 składek i podatku a państwo im oddaje 1500 . Mówisz by zmneiszyli składki razem wzięte do 1500 tysiąca . Masz rację . Ale jest tak że np. rodzina płaci 3000 , państwo robi inwestycje próbuje to inwestować , a potem nam oddaje . Tak to działa że stanowimy dla państwa swego rodzaju potężny bufor pieniężny . I dobrze wiemy że PO nic nam z tego nie oddawało , a ja wybieram PiS bo dobrze wykorzystuje nasze pieniądze i są w stanie nam oddać nasze pieniądze . Celowo napisałem że państwo nam oddaje bo wiadomo że pieniądze państwa to nasze pieniądze .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
-2 / 2

No tak, bo PO było cudne, kochane i w ogóle wymarzone. Cały naród kochał PO i no właśnie i co? Ludzie byli wkurzeni władzą to ją zmienili. Pewnie na zasadzie mniejsze zło a że Pis przy korycie okazał się porażką to inna sprawa. Jeszcze gdyby mieli dobrą opozycję ale PO, KropkaN, Razem itd. sprawiali, że Pis nie wydawał się taki zły.
Problem chyba w tym, że nie ma zbytnio na kogo głosować, bo oni są tacy sami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uderz_w_stol
0 / 0

25 września 1985 budynek Rockeffelera Kto pamięta co tam się wydarzyło. Od tego czasu marionetki zwane politykami mają za zadanie zadłużać Polskę, ciężko uwierzyć w to że znajdą się tacy którzy przestaną realizować ten długoterminowy plan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem