Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Fragglesik
+2 / 36

@Wolfi1485 Dlatego tak walczą o skrobanki na życzenie. Chcą popełniać głupstwa świadomie i z przyjemnością i nie ponosić żadnej odpowiedzialności. Dążą nawet do darmowych skrobanek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+6 / 14

@Fragglesik Jakby Ci odpowiedzieć - cóż - trochę się zgadzam i trochę nie. Uważam, że w 3 określonych sytuacjach (znam Cię trochę z komentarzy, wiem że jesteś kumaty i mam nadzieję że wiesz o co chodzi) kobieta ma ŚWIĘTE prawo do aborcji i żaden kościółek ani inna tego typu instytucja NIE MA PRAWA tego utrudniać. Sam wierzący nie jestem, i niespecjalnie "nowoczesny", ale uznaję coś takiego jak kompromis aborcyjny. I skoro został ustalony - należy się go ŻELAŹNIE trzymać. Ale jeśli chodzi o usuwanie dla draki przez nieodpowiedzialność... cóż - zero litości. Antykoncepcja jest dość tania i łatwo dostępna. Liczę na odrobinę zrozumienia od Ciebie, i uznanie praw, które kobietom się należą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2019 o 23:48

avatar Wolfi1485
+5 / 11

@Fragglesik Jesteś starszej daty prawda? dawniej, w czasach PRL też była skrobanka na życzenie... a jednak tak dużo się ich nie wykonywało! Ciekawe dlaczego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 12

@Wolfi1485 Co do drugiej sprawy -moralność i odpowiedzialność za czyny i wyniki była inna, jakby większa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2019 o 0:13

avatar Wolfi1485
+9 / 9

@Fragglesik Moralność i odpowiedzialność mówisz... i znowu masz pół-rację. Bo aborcja w przypadku przestępstw była natychmiastowa i bezdyskusyjna. A w przypadku wpadek, "luźnych zabaw" cóż, racja, tu była większa odpowiedzialność ze strony matek - bo skoro już narozrabiały, podejmowały odpowiedzialność (fakt, że pomoc ze strony państwa była znacznie lepsza niż dziś), i to plus dla nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 6

@Wolfi1485 Jeśli chodzi o mieszanie się kościoła, to ja to widzę tak - KK sam w sobie musi mówić i wykładać swoje prawdy wiary. To jego misja na ziemi. Natomiast kwestia skrobanek czy zakazu - dla mnie religijna, bo jestem wierzący, jednak tu się robi z tego politykę, a prawo i ustawy to już jest sprawa polityczna. Moim zdaniem, o chęć zmiany prawa i zakazu aborcji możesz oskarżać wyłącznie polityków. Ich spokojnie możesz oskarżać o nawiedzenie religijne. Kościół ustaw nie zmienia i nie produkuje. Osobiście, jako katolik, jestem przeciw aborcji, jednak gdy następuje zagrożenie życia, kobieta powinna mieć wybór - dziecko lub ona. Jednak mnie te mierzi sam sposób aborcji. Gdyby to dziecko było np. najpierw czymś odurzane, uśpione, ale taki sposób, jak to jest praktykowane, mnie osobiście mierzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 6

@Wolfi1485 Gwałty - tu jest sprawa dyskusyjna. Były przypadki, gdy osoba po gwałcie, gdy dowiadywała się, ze jest w ciąży, robiła zabieg, a po jakimś czasie wpadała w depresję i żałowała czynu, Były przypadki, że ktoś nie dał zrobić tej osobie zabiegu i potem ta osoba, czując fizyczną więź z dzieckiem, które nosił 9 miesięcy, cieszyła się nim. Były przypadki, gdy zmuszano osobę po gwałcie do zabiegu, który ciężko przeżywała, ale potem ychodziło jej tona dobre, Były przypadki, ze osoba nie chciała się oddać zabiegowi, czując z dzieckiem, jako wytworem jej macicy, więź, ale po urodzeniu nienawidziła go i maltretowała. Nie ma odpowiedzi na - lepszy zabieg po gwałcie, niż życie z bękartem kontra lepszee zycie z bękartem niż zabieg. to juz tylko kwestia psychiki i mocy tej osoby i to nie zawsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2019 o 0:22

avatar Fragglesik
-3 / 3

@Wolfi1485 Natomiast chętnie podyskutuję z Tobą na temat aborcji, ale na prywatnym, bo tu nie chcę oszołomów ani z lwa, ani z prawa. Choć trochę się boję, że nadszarpnę Twoje zdanie "wiem że jesteś kumaty". pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 8

@kkij Dlaczego? Jestem ojcem i nigdy nie uważałem, ze ciąża jest problemem kobiety. Ciąża mi się jawi jako błogosławieństwo kobiety lub dwojga ludzi, którzy dali jej początek. Dla mnie osobiście ciąża jest błogosławieństwem, zwłaszcza, ze staramy się o kolejne dziecko. Nie "żona się stara", nie "ja się staram", ciąża nie jest "jej", cy "moja", a "nasza".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-1 / 1

@karbaryl nie ma takiej opcji. nikt się na to nie zgodzi. tak jak nikt się nie zgodzi na aborcję cywilną czyli całkowite zrzeczenie się praw do dziecka a tym samym alimentów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrkac
+1 / 1

My o dziecko (pierwsze i niestety jedyne) staraliśmy się cztery lata, łącznie z leczeniem. Nikt, powtarzam - NIKT nie przekona mnie, że to co rozwijało się w łonie mojej żony nie było człowiekiem. Najlepszy dowód, że ten człowiek żyje i ma się dobrze, już od kilku ładnych lat.
Ale tego na pewno nie zrozumieją osoby, które dzieci jeszcze nie mają, a może i nawet nie chcą mieć.

Ale nawet, gdyby przyjąć, że to początkowo nie jest człowiek, to pozwalając na aborcję "na życzenie" wprowadzamy totalną dyskryminację ze względu na płeć:
Kobieta może decydować o swoich prawach i obowiązkach (i to jest ok), ale i o prawach i obowiązkach mężczyzny.
Mężczyzna nie decyduje o niczym, jest całkowicie zależny od woli kobiety.
Nie jest już niczym nietypowym sytuacja, kiedy mężczyzna chce dziecka, a kobieta nie. Kobieta dokonując aborcji wbrew woli mężczyzny zabiera mu prawo do posiadania własnego dziecka.
Natomiast w odwrotnej sytuacji, gdy mężczyzna nie chce dziecka - nie ma tak naprawdę żadnego wpływu czy się ono urodzi czy nie. I też tylko od kobiety zależą obowiązki mężczyzny.

Zniesienie obowiązku alimentacyjnego (które oczywiście powinno iść w parze z rozważaniami o dowolności aborcji) rozwiąże jedynie drugą sytuacji, a co z pierwszą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SailorMerkury
0 / 0

@Wolfi1485 bo społeczeństwo było konserwatywne ale w ZSRR skrobano aż tarka się zdarła. Skrobanka była tam uważana za jedną z metod antykoncepcji i w szczytowym punkcie co drugie dziecko było spędzane. Potem chyba Kacapy sie wystraszyli i utrudnili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
0 / 0

@Fragglesik Z tym określeniem "wiem że jesteś kumaty" chodziło mi o to, że miewasz słuszne spostrzeżenia względem wielu różnych spraw, ale w tej myślę że znacząco się różnimy. Dyskusja na ten temat? Dzięki za propozycję, ale nie. Uważam ją za bezcelową, ponieważ każdy z nas ma swoje zdanie, którego nie chce zmieniać. Ja popieram kompromis aborcyjny, i uważam że należy go przestrzegać w sposób żelazny, bo skoro dwie strony się na coś umówiły, to wypada się tego trzymać, prawda? To jest zgodne z moim sumieniem i nie sądzę, abym zmienił poglądy w tej kwestii.

Aha, i jeszcze jedno - szanuję Twoje zdanie, chociaż się z nim nie zgadzam. Natomiast jeśli ktoś chciałby mi zbyt fanatycznie wpychać swoje poglądy, to z kimś takim bym się nie zgadzał, ani go nie szanował. Przykład - pewien sukienkowy od "bruzd dotykowych"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@Wolfi1485 Słusznie, trzymajmy się swoich zasad. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glus_eli
+3 / 13

Mnie to bawi retoryka większości z Was. "500+ = to nie rząd daje, to z naszych podatków." "Unia Europejska = jest spoko, daje nam kasę na drogi, szpitale i rozwój kraju.
Jednak 3/4 Polaków to debile. Muszę kiedyś o tym Demota zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2019 o 23:57

avatar Wolfi1485
-2 / 10

@glus_eli Unia nie daje nam za darmo... PS. Wejście do UE, 2003 rok, Moje pierwsze wybory - byłem na nie i zdanie podtrzymuję do teraz, pomimo lewicowych poglądów (tak, wiem, dziwne to, ale są lewicowcy nie popierający UE!!!)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-2 / 8

Ten mem jest bez sensu jakby skarga faceta który bzykał się na lewo i prawo i nagle dowiaduje się że będzie tatą lata i krzyczy to nie mój problem ...a ktoś ci ręce związał , kaleka bez rąk nie miała jak założyć prezerwatywy?
Nie mieszajcie aborcji bo to nie jest tematem tego demota. Gość zrobił łasce bąbelka i płacze bo albo alimenty albo ślub. W życiu nie ma nic za darmo i za wszystkie przyjemności trzeba płacić.

Aborcja jest unicestwieniem życia dziecka, powód jest drugorzędny dla którego chcemy to zrobić dlatego kobiet które tego dokonuje przechodzą potem traumę. A to że istnieje takie p...dy które nie potrafią brać odpowiedzialność za swoje działania też przyczynia się do tego że kobieta "chce się pozbyć problemu" jest XXI wiek i ile jeszcze będzie się ktoś tłumaczył że on ona nie wiedzieli nie zdawali sobie sprawy.

Co do kościoła nie wiem czy ktoś zauważył że odkąd kościół przestał straszyć piekłem za aborcję a porostu zaczął pokazywać czym jest i jak to wygląda to zaczęła spadać ilość zwolenników aborcji. Szkoda że każdy z nas miał biologię i jakoś nie pamięta jak szybko rozwija się układ nerwowy, serce itd. i uparcie będzie mówił że do 3 miesiąca to jest zlepek komórek. Nawiasem do nie dawna uważano że po ogłoszeniu i akceptacji teorii Darwina uważano że w trakcie ciąży człowiek przechodzi szybka ewolucję od komórki przez wszystkie stadia rozwój organizmów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lookan
+4 / 8

@Tibr
Zgadzam się z Tobą w 100%, ale za twierdzenie, że "Aborcja jest unicestwieniem życia dziecka" zostaniesz tu ukrzyżowany.
Usłyszysz, że to nie dziecko, że to "zarodek", "zlepek komórek", "zygota", "płód" i całą masę innych określeń, których jedynym celem jest pozbawić nienarodzone dziecko człowieczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 3

@Lookan niestety faceci w dzisiejszych czasach zostali wykastrowani psychicznie przez feministki, przyjęli bezwiednie pogląd że "mój brzuch moja sprawa", paradoks że to uderza teraz w same kobiety które zostają z dzieckiem same. Dla facetów w pewnej mierze było to wygodne (nie wzięli tylko pod uwagę że to w nich też uderzy gdy np. będą starać się o opiekę nad dziećmi)

Jest taka teoria, że feministki działają podobnie jak dzieci które podskakują aż ktoś im nie postawi granicy, przeginają pałe póki rodzic nie pogrozi palcem. Że szukają tej silnej ręki, tylko nie mogą jej znakeźć bo wykastrowany facet jest jak wałach. Tak wiem że zaraz ktoś powie że są lesbijki, no są i co nie jest tak że jedna osoba w związku wykazuje wtedy cechy męskie? Przecież gender można sobie wybrać xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kanwen
+3 / 3

Czy to jest wina dziecka, że urodziło się w rodzinie biednej, rozbitej, nieprzystosowanej do wyżywienia wielu osób? Czy jeszcze musi przez to znosić skrajną biedę i poniżenie aż 18 lat, zanim sam zacznie decydować o sobie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AgataRiddle
+2 / 2

Dziecka nie, rodziców tak. Chyba że stracili źródło utrzymania w sytuacji losowej, juz po fakcie pojawienia się dziecka, ale to niewielki procent i tych faktycznie należałoby wspomóc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czacknoris
+2 / 2

to troche przekłamanie jest ,społeczeństwo jest tak skonstruowane że nie zadowoli wszystkich naraz wiec tym mniejszym niestety trzeba pomóc .Najważniejsze w tym jest wychowanie społeczeństwa które jest odpowiedzialne i po te pieniadze reki bez potrzeby wyciągac nie bedzie .Niestety my mnożymy patologie ,wystarczy wejsc do byle przychodni gdzie w kolejce juz od rana czeka stado starych bab z karteczkami co powinien im lekarz przepisac a nastepnie szybkie ozdrowienie jak trzeba sie gdziekolwiek łokćiami przepchać.Co tu dalej wiocha to sama patologia w każdym calu i im głębiej brnąc tym gorzej no ale maja ksiedza wiec do nieba droga otwarta wszak zenek ksywka - umie wszystko - zreperuje dach w kaplicy i jakoś to bedziemy ciągnąć .Wszedzie jest patologia przy płaceniu składek zus to już normlnie włosy z głowy wyrywać a ty demotywujesz nastolatkę która chce urozic dziecko i je wychowywać .Trzeba b zdemotywować stado biskupów którzy kryja pedofili w imie kasy z konkordatu i wiele wiele innych instytucji a jeśli ziewczyna nie spełnia sie jako matka dziecko powinno byc kierowane o rodziny zastępczej a pieniążki razem z dzieckiem wszak nie każdy na rodzica sie nadaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 sierpnia 2019 o 9:54

avatar Cascabel
+2 / 4

Z kimś to głupstwo popełniła, więc ktoś jednak na to dziecko płacić powinien. Ona i ojciec dziecka, ewentualnie ich rodzice, którzy nie umieli wychować własnego potomka na osobę odpowiedzialną.
A przeciwnikom aborcji przypominam, że dziecko urodzone i oddane pod opiekę państwa też NAS kosztuje, tyle że sporo więcej niż 500+.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 0

@Cascabel Mój portfel, mój wybór. Jak facet chce dziecko a kobieta chce usunąć to czyje zdanie powinno się liczyć. Jak facet nie chce dziecka a kobieta chce to czyje zdaje powinno się liczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
0 / 0

@tomek_s Niestety, liczy się fakt czy dziecko jest, czy nie ma.
W Polsce usuwanie dzieci na życzenie jest nielegalne więc domyślnie idąc z kobietą do łóżka mężczyzna musi się liczyć z ewentualnymi kosztami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 0

@Cascabel Czyli przyznajesz, że kobieta ma wieksze prawa i mężczyzna ma być dawcą nasienia i zasobów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
0 / 0

@tomek_s nie musi. Pod tym kontem ma większe legalne możliwości niż kobieta w Polsce - ona ani nie może usunąć ani się wysterylizować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 0

@Cascabel może usunąć bez problemu, w gazetach są ogłoszenia i ich nikt jakoś nie ściga. Więc nie musisz udawać, że w Polsce kobiety są prześladowane. Facet jak usunie dziecko to idzie do więzienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
-1 / 1

@tomek_s Za wazektomię nie idzie.
To, że są ogłoszenia nie znaczy że jest powszechnie ścigana. Dopiero przy wprowadzeniu odpowiednich regulacji można wprowadzać zmiany - jak aborcja jest legalna można myśleć o mężczyznach.
ALE!
Jak udowodnisz, że mężczyzna nie zmienił zdania w czasie ciąży, nie doprowadził do niej świadomie i nie uznał że nie chce bulić?
Chyba podobnie jak przy gwałcie w związku, prawda? Słowo przeciw słowu.
Niezabezpieczenie się oznacza więc domniemaną zgodę mężczyzny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
-1 / 1

@tomek_s A poza tym: jeżeli kobieta zdecyduje się urodzić i oddać do adopcji, ale ojciec zdecyduje się wychować - ona i tak płaci alimenty.
I kolejne dwie kwestie: zakładając że prawo do aborcji działałoby jak w innych krajach i że chcemy równouprawnienia, to mężczyzna powinien mieć prawo zrzec się ojcostwa do 12 tygodnia ciąży, tak jak kobieta ma prawo do aborcji. Jak ona nie wie wcześniej, to usunąć nie może - to samo powinno dotyczyć mężczyzn, prawda?
Kolejna: czy powinna być kontrola tego czy mężczyzna nie zrzekł się zapobiegawczo, by nie płacić alimentów, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JaneBlond008
+3 / 3

Aaaaa to nie wiedzialam,ze glupstwa swiadomie i z przyjemnoscia popelniaja tylko kobiety.
Autorze demota puknij sie w czolo najlepiej czyms ciezkim.
I gdzie jest demot:
"SKORO POPELNIASZ GLUPSTWA SWIADOMIE I Z PRZYJEMNOSCIA, DLACZEGO POTEM MASZ BOL D**Y, ZE MUSISZ WYKLADAC FORSE NA SWOJEGO "BOMBELKA""?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UFO_ludek
-1 / 1

Naprawdę uważasz, ze odpowiedzialność za ewentualną ciążę ponosi wyłącznie kobieta? Serio? Nie zamierzasz się zajmować w żaden sposób? Niech ona się martwi, zdrowe czy chore. Ty tylko chcesz zaliczyć, a ona nie ma prawa do niczego. Dziecko również. Smutne to i przerażające :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
-1 / 1

@UFO_ludek A kto dobierał sobie partnerów jak nie owa kobieta? Skoro uważała, że wybrała najlepiej jak mogła, łobuza a nie ci*kę, to skąd potem żale i ból tyłka?!? Trochę konsekwencji swoich decyzji, chociaż trochę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 sierpnia 2019 o 22:46

avatar kenzol
0 / 2

Zapytaj się swojej matki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+1 / 1

to chyba nie tyczy się każdej kobiety w ciąży co ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
-1 / 1

@SteveFoKS No pewnie że nie każdej! Demot dotyczy tych głupich i nieodpowiedzialnych w stylu "Łobuz kocha najmocniej!" a potem "samotna matka pozna..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mam2koty
0 / 0

Co ma jedno do drugiego? Wystarczy odpowiednie zabezpieczenie i bombelka nie będzie. I przecież mężczyźni nie popełniają głupstw świadomie i z przyjemnością, i w ogóle nie są za nic odpowiedzialni:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem