Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
486 521
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P plonacapiescace
+10 / 28

@Rhanai czy Bolesław Prus według ciebie napisał taką lekturę, bo mu koleżanka z klasy nie dała? Skoro nawet w dziełach wybitnych autorów pojawia się coś takiego to chyba musi być w tym sporo prawdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+11 / 25

@plonacapiescace tak, ponieważ pojawiła się konkretna fikcyjna bohaterka w dziele konkretnego pisarza oznacza to, że wszystkie kobiety takie są? Puknij się w głowę i posłuchaj echa. W jednej książce kobieta jest zła, w drugiej mężczyzna jest zły, dokładnie jak w prawdziwym świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2019 o 18:16

E Esiek219
+6 / 8

@Rhanai a ja całe życie byłem w błędzie, myślałem że laski są puste a faceci tylko na siłowni siedzą.... zawsze się znajdzie suka tak samo jak i debil z siłowni a laski wybijające się na dawaniu dupy były, są i będą.... gdyby nie było facetów którzy za to płacą wyginęłyby tak jak dinozaury :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+5 / 11

@Esiek219 to mnie zawsze wzruszało swoją drogą, laski puste i puszczalskie, a że nie puszczają się same ze sobą, to już z jakiegoś powodu pomija się milczeniem :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Esiek219
-4 / 6

@Rhanai jest popyt to podaż rośnie, laski mają kasę faceci ładne laski na tym koniec a za 10 lat rozwód ;D i biedne laski szukają odpowiedzialnych facetów a te tępe ujki młodszych lasek i tak ciągle :) po prostu trzeba uważać :) bo winni są wszyscy, a potem ja mam historie do piwa ze znajomymi :) praca masażysty to piękna praca :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
0 / 4

@Esiek219 z jednej strony masz masę fajnych historii do piwa, z drugiej musisz tych wszystkich lamentów wysłuchać, a przychodzi moment, kiedy dzienna norma odporności na pie*dolenie jednak się kończy, przynajmniej mnie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Esiek219
+1 / 1

@Rhanai pfff Amatorka :D u mnie jak nie wyrobie dziennego limitu to dzień stracony albo urlop :D ale jest coś co mnie wkurza, reakcje mojej jak mówię że dziś był luzz i w zamian słyszę "Nikt Ci cyckami nie świecił i nie opowiadał jaką ma złą 2 połówkę? Gdzieś się szwendał? bo w robocie to na pewno nie byłeś!" :D i tak dzień w dzień, ale lepiej z uśmiechem niż się wkurzać za dużo w życiu przeszedłem i czasem myślę[tak zdarza mi się xD], że gdyby ludzie mieli więcej problemów nie bawili by się w głupoty i nie przejmowali nimi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
0 / 2

@Esiek219 przyznaję, cierpliwości do idiotów mam mało :D ale mentalność mamy z grubsza podobną, Ty lubisz święty spokój, więc podchodzisz na luzie i dla rozrywki, ja lubię święty spokój, więc oszczędzam sobie tego, czego nie lubię, czasem tylko w charakterze medycznej ciekawostki oglądając świat, bo wbrew pozorom to fascynujące, jak można nie myśleć mając mózg, bo zakładam, że coś jednak podtrzymuje funkcje życiowe oprócz przyzwyczajenia :D
też swoje przeszłam, problemów problemami nie zwalczysz, możesz co najwyżej skopać leżącego, a to już mu naprawdę nie jest potrzebne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+3 / 3

Ale odmiana leży. Dziękujemy ci Izabelo Łęcka powinno być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antymonachomachia2
-2 / 4

Po prostu cenią zasoby. Nie chodzi tylko o materialne, choć to właśnie one rządzą światem i kierowały ewolucją - dlatego tak jest. Nie wszystkie oczywiście, ale generalnie i tak każdy podąża za własną korzyścią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+4 / 12

Bzdura powtarzana przez wielu. Mamy dziewczynę, która była wychowywana tak, że praktycznie nic nie umiała. Wręcz ujmą na honorze byłoby, gdyby potrafiła pracować. Nagle okazuje się, że grozi jej bieda, będzie musiała nie tylko znacząco obniżyć jakość życia, do której się przyzwyczaiła, ale też i jakoś się utrzymać, co miała robić, skoro nic nie potrafiła? To co każda kobieta w tamtych czasach, bogato wyjść za mąż.
Mamy faceta, który doskonale wie, że nie zdobędzie kobiety którą kocha, swoją osobowością. Postanawia więc ją kupić, wykorzystując jej ciężką sytuacje. Uderza do jej ojca, tak by pojawił się dodatkowy nacisk ze strony ojca.
Wiedział jaka ona jest, wiedział, że nie da rady jej zauroczyć, więc podstępnie, metodycznie starał się ją po prostu kupić i o to jakoś nikt się nie ciska.
Czy ona go oszukiwała, mamiła, kłamała, że go kocha itd? To on za nią latał, nachodził ich, kombinował.
Jako, że to dla niej był jedyny sposób na ocalenie jakości swojego życia, to pozwalała się adorować. Nie jest to oczywiście moralnie w porządku, ale on wcale takim dobrym, wspaniałym człowiekiem nie był.
Jak dla mnie to ona była ofiarą wychowania i swoich czasów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Symulakr
+3 / 3

Nie lubiłem lalki ze względu na jej fabularną miałkość, która zawsze tyczyła się kanonu lektur. Jedyny fragment, który naprawdę mi się spodobał to motyw Geista i jego alchemii. Gdy po raz pierwszy się natknąłem myślałem, że nagle fabuła przyjmie nieoczekiwany zwrot akcji i akcja potoczy się niczym w książkach Dana Browna. Jakie było moje rozczarowanie,gdy po chyba kilku stronach Wokulski porzucił aspekt tajemnic, intryg, by wrócić do swojej "muzy"; moje rozczarowanie było tak wielkie, że resztę doczytałem ze streszczenia, aby dostać dobrą ocenę. Linczujcie mnie, ale niestety nasza literatura ma olbrzymi deficyt fabularny jeśli chodzi o kreatywność i motyw fabuły związanej z tajemnicami, sekretami, tajnymi spiskami. Wszystko jest takie prozaiczne. Romantyzm, chwalony za taką "głębię" jest dla mnie bardziej prozaiczny niż wiele racjonalistycznych książek zachodnich z okresu oświecenia jakie miałem w ręce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2019 o 9:51

avatar BlueAlien
+1 / 15

Oj ktoś nie uważał. Lektura opisuje naturę męzczyzn. Wokulski zamiast wybrać Stawską, kobietę bliska ideału, ugania się za Łęcką, która go olewa.

Widać tu wyraźnie, ze panowie wola kobiety ktore są wyzwaniem, są młodsze, piękniejsze, zmanierowane, podłe, materialistyczne.
Nie chcą nudnych, dobrych i miłych, samodzielnych kobiet.

Więc cierpią :)

Wokulskiego wina.

Z reszta Prus opisał różne kobiety, więc jaka jest ich prawdziwa natura, skoro było tam wiele żeńskich postaci (pozytywnych, negatywnych), które się od siebie różniły?

Jedna Łęcka nie pokazuje natury całej żeńskiej populacji.


@plonacapiescace
@Antymonachomachia2
@preskot
@olmajti

I cala reszta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2019 o 10:36

avatar olmajti
+5 / 7

@BlueAlien
>jedna Łęcka nie pokazuje całej żeńskiej populacji
>lektura opisuje naturę mężczyzn.

a może frytki do tego?

każdy przykład skrajności kobiet nie ma pokazać że WSZYSTKIE kobiety takie są a informuje że wbrew obiegowej opinii kobiety są również zdolne do rzeczy złych czego Ty przez swoje uprzedzenia i społeczno-stereotypowe patrzenie na płeć kobiecą nie raczysz zauważyć. to że u mężczyzn występują pewne zachowania jest faktem ale nikt mężczyzn z tego powodu nie broni. kobiet już tak. Twój komentarz jest tego najlepszym przykładem :)

w jednym niestety masz racje. mężczyźni nie chcą samodzielnych kobiet. wiesz dlaczego? bo większość mężczyzn uważa że jedną z ważniejszych rzeczy w życiu brać odpowiedzialność za osoby bliskie. niestety niezależna/samodzielna kobieta często mu to uniemożliwia odcinając mu też często możliwość opieki nad dzieckiem. dlatego wbrew kolejnej obiegowej opinii mężczyźni nie opiekują się dziećmi dlatego że nie chcą tylko dla tego że kobiety uważają że sobie z tym nie poradzą :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2019 o 11:01

avatar BlueAlien
0 / 4

@olmajti

" bo większość mężczyzn uważa że jedną z ważniejszych rzeczy w życiu brać odpowiedzialność za osoby bliskie. "

Skoro tak, niech pozwola to robic kobietom. Potem płacz ze baba tylko leży i pachnie i ciągnie hajs.
Jak chciał panią niech zapitala na nia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+3 / 5

@BlueAlien popatrz. po raz kolejny wrzucasz wszystkich do jednego worka. widzę że Ci to kompletnie nie przeszkadza :)

dalej napisałem "niestety niezależna/samodzielna kobieta często mu to uniemożliwia" tego już nie doczytałaś czy specjalnie to pomijasz bo nie pasuje do Twojego światopoglądu? i uwierz mi. jeśli mężczyzna chce żeby kobieta tylko leżała i pachniała to nie będzie na nią narzekać. niestety to najczęściej kobiety chcą leżeć i pachnieć a mężczyzna niech zapi***ala :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 4

@olmajti wybrał sobie taką - niech cierpi. Widziały gały co brały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+4 / 6

@BlueAlien powiesz to samo o kobiecie która zgodziła się na ślub z mężczyzną o którym wiedziała że jest agresywny i uderzył ją już przed ślubem, a po ślubie leje ją regularnie? zapewne nie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antymonachomachia2
+2 / 4

@BlueAlien W pewnym sensie wina jest po obu stronach. A poza tym nie wiesz, że te niedostępne często są bardzo atrakcyjne? Mężczyźni to przede wszystkim wzrokowcy, więc wybierając tamtą i tak myślałby o Łęckiej, więc krzywdziłby, oszukiwałby trochę... Tak samo ten fajny zdecydowany facet jest często obojętny dla dziewczyn, którym się podoba, ale i tak one za nim latają. Kobiety też są sobie winne w takim wypadku. Już tak jest, że hormony i instynkty podpowiadają uczuciami i wpływają na nasze wybory. Wobec tego nie mamy nad sobą całkowitej kontroli, więc też nie ma co nikogo winić. Taka natura naszych organizmów. Jeszcze musimy trochę wyewoluować od dominacji emocji w naszym życiu, by faktycznie umysł miał kontrolę. Jesteśmy jeszcze trochę prymitywni - na pewno za tysiące lat jak przetrwa cywilizacja to tak będą nas opisywać - inteligentni, lecz jeszcze uzależnieni emocjonalnie.
@olmajti Ciebie może też zainteresuje to, co napisałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2019 o 12:56

avatar BlueAlien
-2 / 2

@olmajti Wy tak notorycznie powtarzacie, że "jej wina że sobie takiego wybrała", ale jeśli facet trafi na kiepską wredną kobietę, to płacz, że "taka jest natura każdej kobiety, wszystkie są takie" ;]

Więc no - odpowiadam na hipokryzję, pokazując, że to działa w obie strony ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
+1 / 1

@preskot oczywiscie ze kobiety mają wiecej do zaoferowania niz wyglad - tylko faceci albo sa puści, prózni i o niskim IQ przez co zadowalają sie wyglądem, olewając reszte z premedytacją, albo nie chca inteligentnej, bo boją się ze wypadną gorzej.
Jak trafia na ogarniętą, udają sami przed sobą, ze taka nie jest, by po roztaniu nie było im szkoda tracic tak wartościową osobę.
Lepiej powiedzieć "i tak była głupia jak but, mała strata" niż "była inteligentna, oczytana, madra, ciepła, dobra, empatyczna, pomogła mi się wzbogacić, więc dobrze ze juz nie jestesmy razem i moge być sam" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

@Antymonachomachia2

A podobno mężczyźni nie kierują się emocjami a logiką ;]

Ok, nie ma kogo obwiniać, że instynkt podpowiada nam by wybrać osobę przez którą będziemy cierpieć (niezaleznie od płci). Spoko.
Ale panowie notorycznie obwiniają kobiety, ze te są coorvami, zamiast uderzyć się w pierś i sie przyznać że "mój intynkt mi tak kazał, wybrać coorvę nad dobrą dziewczynę".
I tak samo ze zdradą. Facet uległ pokusie coorvy i zdradzał dobra dziewczynę z która był w związku bo ta pierwsza niedostępna, a ta druga to jego żona, zna ją na wylot, wiec już nudna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+3 / 5

@BlueAlien
Wy? kto ku**a WY? N razy pisałem Ci że jak polemizujesz ze mną to nie odnoś się do wypowiedzi innych userów bo ja za nich nie odpowiadam. czy to jest aż tak trudne do zrozumienia? czy trzeba Ci tłumaczyć jak małej dziewczynce która nie rozumie? :)

obie? hahaha. nigdzie, a ni razu nie widziałem w Twoich wypowiedziach krytyki złych zachowań/praktyk/itp wśród kobiet. po prostu nie przechodzi Ci to przez gardło bo masz parcie aby udowodnić że to mężczyźni JAKO CAŁOŚĆ są źli :)


Po za tym nie podpowiedziałaś mi na moje pytanie z poprzedniego komentarza. zakładam zatem że mam rację a tak istotną sprawę masz w dupie uchylając się od odpowiedzi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 2

@olmajti

"Wy? kto ku**a WY? N razy pisałem Ci że jak polemizujesz ze mną to nie odnoś się do wypowiedzi innych userów bo ja za nich nie odpowiadam"

WY tak notorycznie robicie pisząc do mnie, piszecie na "wy kobiety to i tamto"
Sam wrzucasz kobiety do jednego worka.
To nie bede WAM dłużna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+3 / 5

@BlueAlien nie jesteś w stanie zacytować anie jednego fragmentu moich wypowiedzi w którym wrzucam WSZYSTKIE kobiety do jednego worka bo taki nie istnieje. żyjesz w świecie iluzji :)

po raz kolejny zaznaczam. nie odpowiadam za to co piszą inni. zrozum to i przestań zachowywać się jak dziecko :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2019 o 13:21

avatar BlueAlien
-2 / 2

@olmajti ja tez nie zycze sobie pisania do mnie na "wy" ale kazdy ma to w zadzie. Więc w odwecie robię to samo.
A że nie jesteś dla mnie nikim szczególnym, to nie będe robić specjalnie dla ciebie wyjątku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 2

@BlueAlien więc pisz w tej sprawie do osób które tak piszą a nie do mnie :)

jakto nie jestem dla Ciebie nikim szczególnym? często oznaczasz mnie w swoich postach więc chyba coś jest na rzeczy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P plonacapiescace
+1 / 1

@BlueAlien

Co do twojego pierwszego komentarza - Stawska nie była bliska ideału, była kobietą po związku z gościem, który był oskarżany o morderstwo. Fajnie sobie wybrała. Do tego miała córkę, a tylko skończony frajer zgadza się być samcem beta wychowującym cudze dziecko, tak samo normalna kobieta nie powinna wiązać się z facetem, który płaci alimenty. Lalka pokazuje naturę kobiet. Wiesz dlaczego? Zgadzam się z tobą, że Wokulski był głupi uganiając się za Łęcką, ale on nie wiedział, jaka ona jest naprawdę. Ukrywała to. Za to on nikogo nie udawał, jeżeli miał jakieś wady to nie krył się i głośno o nich mówił. Faceci nie są idealni, ale wprost o tym mówią i do tego się przyznają a co do kobiet to wmawia się facetom, że kobiety są aniołami bez wad, że są lepsze od mężczyzn, że trzeba bronić was i traktować lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

@plonacapiescace

Lalka jest ogólnie o ludziach a nie tylko o kobietach!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2019 o 18:20

P plonacapiescace
+1 / 1

@BlueAlien Ja nie piszę o czym jest Lalka tylko co się z niej możemy nauczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem