Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
Kasjer: Dzień dobry, tylko ten ręcznik? Proszę bardzo, to będzie 5,99 zł
by Wolfi1485
+
5 20
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Rissi
-1 / 1

W sytuacji, kiedy większość marketów nabija kasę poprzez celowe umieszczanie mniejszych cen na pólkach niż na kasie, ty wypuszczasz coś takiego? Serio?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hyberius
-1 / 1

Nie Janusz tylko normalny klient.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-1 / 1

A czy Janusz ma skaner w oczach? Nie jest to wina kasjera że cena była inna na półce ale też nie winna klienta i co jest napisane w kodeksie na temat odmowy sprzedaży produktu we wskazanej cenie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2019 o 22:38

K kibishi
-1 / 1

@Tibr Można zgłosić sprawę do UOKIK, obowiązują ceny na półkach bo to na podstawie tych cen klient wybiera towar, sklep może otrzymać karę za różnicę w cenie na półkach od ceny na kasie, tylko jest z tym sporo zabawy dlatego mało kto to robi przy różnicy 1-2zł i właśnie dlatego sklepy robią co chcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@kibishi wiem;) natomiast nie robię tego bo zdaje sobie sprawy, że niektóre są to pomyłki wynikające z nadmiernej ilości do zrobienia w danym momencie (np. przeceny) i kiedy wiem że za te pomyłkę zapłaciłby pracownik nie firma która mu kazała to zrobić dziś przed otwarciem, a ma zmianę 12h więc nawet gdyby chciał to nie przyjdzie itd. lub tak jak piszesz w spożywcze gdzie jest cen nastawiane i ktoś coś przestawi lub jest to 1-2 zł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kibishi
0 / 0

@Tibr Mi się zdarzyło raz zgłosić taką sprawę ale tylko dlatego że w sklepie nie chcieli mi sprzedać po cenie z półki a przez 3 tygodnie tej ceny nie zmienili mimo że co tydzień robiłem awanture

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xero75
-1 / 1

Janusz płaci taką cenę, jaka była przy towarze. A kasjer odpowiada za to, żeby uczciwie mu ten towar sprzedać. Jeżeli cena przy towarze nie zgadza się z tym, co "jest w systemie", klienta nie obchodzi "system". Płaci to, co było na ofercie przy towarze.
Sieci handlowe nagminnie okradająklientów właśnie w taki sposób: inna cena przy towarze, inna cena przy kasie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
0 / 0

@xero75 Widać że nie pracujesz w handlu. Nie, nie ma czegoś takiego jak celowo niższe ceny na półce, a wyższe przy kasie. Ale jest coś takiego jak niedbalstwo - czyli nie wprowadzona cena promocyjna, albo umieszczenie produktu pod złą ceną, A w przypadku Januszy najczęściej jest tak, że ktoś się rozmyślił, rzucił produkt byle gdzie, a Janusz zobaczył - o, 1,99! Normalnie to koło 10 pln stoi! Bierę! - i stąd przy kasie zaskoczenie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolo7
0 / 0

Wyraźna cena w ofercie za wyraźnie oznaczony produkt jest ceną obowiązującą zgodnie z kodeksem cywilnym. Klienta nie powinno obchodzić czy coś zostało źle odłożone przez poprzednią osobę lub kolega kasjera nie zmienił cenówki, Często to klienci idą wręcz takim kasjerom na rękę i nie chcąc robić problemów rezygnują z zakupu źle oznaczonych produktów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem