Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
ZMOBILIZUJCIE SIĘ!!
by profix3
+
188 224
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar JanMariaWyborow
+2 / 12

Akurat tu, na Demotach, większość ludzi chyba ma jakieś pojęcie o polityce i pójdzie głosować.

Problem w tym, jak dotrzeć do tych, którzy polityką się nie interesują albo uważają że ich głos nic nie zmieni. Albo że politycy i tak są wszyscy tacy sami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 11

@JanMariaWyborow Ale może ktoś kto ma pojęcie o polityce, udostępni tego demotywatora na fejsie i dotrze tym sposobem do kogoś, kto potrzebuje informacji. Czego sobie jak i innym życzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+3 / 13

@kastore100 Widocznie socjalizm w krajach słowiańskich się nie sprawdza. Twój argument, że socjalizm PRLowy był bardziej represyjny niż ten, też jest bez sensu. Bo co? jak ktoś zabił 10 ludzi jest zły, a jak tylko 1 to dobry? Tzn masz raję był "bardziej", a ci prześladują mniej, ale własnych obywateli nie wolno WCALE prześladować PIS represjonuje ludzi o innych poglądach niż ich własne. Za nieodpowiednie poglądy nie dostaje się pracy, albo się z niej wylatuje. Z resztą to co robią to kalka z komuny.Tylko o mniejszym natężeniu, bo czasy już nie te i nie można strzelać do strajkujących ludzi.
UE też się sypie więc to raczej dobrze o nich nie świadczy. Nie chciałbym, żeby polska pogrążając się na kolejne lata w kalekim socjalizmie pogrążyła się do reszty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2019 o 23:44

K konto usunięte
0 / 6

@profix3 Po pierwsze przyznam ci rację co do represji, jak mi podasz przykład takich represji. Ja podam swój przykład. Za rządów PO, poprzez zmianę przepisów przetargowych jako jednoosobowa firma straciłem możliwość stawania do przetargów o wartości powyżej 10 tyś, bez płacenia stałej wartości wadium, jednocześnie wprowadzono możliwość przydzielania tych samych zadań firmom z wolnej ręki, czyli całkowicie bez przetargu, co doprowadziło do sytuacji, że małe firmy wykonawcze i projektowe całkowicie zniknęły. Zarabiałem grosze na śmieciowej umowie. I wtedy przyszły wybory 2015 roku, w 2016 bezrobocie nagle prawie zniknęło, duże firmy zaczęły przyjmować ludzi do pracy, ja i moja żona zmieniliśmy zatrudnienie, od trzech lat moja i mojej rodziny sytuacja ciągle się poprawia. To jak myślisz na kogo będę głosować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2019 o 23:56

S Spiridonow
-3 / 7

@profix3 Ziomal piona!!! Dokładnie UE się sypie a tylko Konfederacja mówi o wyjściu z jeweuropy i prawdziwym sojuszniku Rosji!!! Ludzie jeweuropa przez otwarte granice okradła Polskę a ludzie wyjechali dość!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+5 / 11

@kastore100 Represje pis: Powyrzucano z tv publicznej wszystkich, którzy ich nie popierali. Podobne czystki robi się w sądach i wielu instytucjach podległych rządowi. Jawnie łamią prawo i śmieją się ludziom w twarz. Ja nie mówię, że PO było super i wiele rzeczy zrąbali. Ale ci są złem wcielonym.
Jeśli twoja sytuacja się poprawiła to gratuluję. Ale to jest wynik twojej zaradności, a nie działań pisu. Natomiast ich rozdawnictwo doprowadzi do załamania gospodarki. To tak jeb**że aż zahuczy. I to pewne na 100 % bo to w historii naszego kraju już przerabialiśmy.
Bezrobocie spadło, bo jest spora emigracja. Ale do tego przykładały rękę wszystkie rządy, za pisu jakoś nie wracają. Dalej jak wyjeżdżali tak wyjeżdżają. Ekonomiści wiedzą, że gdyby nie ukraińcy, gospodarka nasza siadłaby kosmicznie, bo brakuje rąk do pracy. Jak wprowadzą kolejne podwyżki będzie większa emigracja, kolejne firmy się pozamykają, nie będzie miał kto pracowaćńa ten socjal i emerytury. Z pisem jest jak z rodziną żyjącą na kredyt i nie płacącą rat. Przez jakiś czas będą luksusy, bo fajne mieszkanie, samochód, tv lans itp. Ale kidyś przyjdzie komornik i wtedy będzie dramat.
Nic nie poradzę na to, że na nich głosujesz. Ale obudzimy się z ręką w nocniku. TZN chciałbym, żeby tak nie było. I może jest 1 % szansy, że tak się nie stanie. Ale to raczej mało prawdopodobne. PS ja prowadzę działalność gospodarczą. I te wszystkie podwyżki dookoła rozwalają mnie. Zgadnij na kogo nie będę głosował?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 września 2019 o 0:19

K konto usunięte
+1 / 7

@profix3 No to mam do wyboru, na PO nie będę głosować, bo już napisałem, na wracającą tęczową komunę także, połączenie marksistowskiego LGBT, postkomuny i socjalnego Zandberga dopiero zrobi tu Sajgon, PSL sam nie wie co chce, dla mnie to wciąż przybudówka PO, reszta pomniejszych to tylko głos oddany na PiS, tylko w formie okrężnej przez system D’Hondta. Można też nie iść, ale w moim przypadku, nie chcę powrotu PO, a wyżej wymieniony system i tak załatwi sprawę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+3 / 7

@kastore100 Ja będę głosował na partię, która ma szansę dostać się do sejmu, ale nie wejdzie w koalicję z pis. I za tym na razie jestem, żeby pis nie miał większości. Bo jak powprowadzają to co zapowiadają, to będziemy mieli w Polsce drugą Grecję. Żadna inna partia nie zdobędzie większości, więc nie powprowadza swoich, też średnio mądrych postulatów. Jeśli ktoś będzie blokował w głosowaniach jeszcze głupsze pomysły pisu, to już sukces. Nie zrobi się od tego lepiej, ale przynajmniej (taką mam nadzieję), nie będzie gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 2

@profix3 Czyli zwyczajowo "mniejsze zło". :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
0 / 4

@kastore100 Jak zwykle. Od dłuższego czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E egskgy2548
+2 / 4

@kastore100 "Represje pis: Powyrzucano z tv publicznej wszystkich, którzy ich nie popierali."

Przecież PO i chyba wszyscy inni tak samo wymieniało zawsze cały zarząd, bo TVP jest, była i będzie zależna od rządu z przyczyn oczywistych ale z prowadzących programy nikt z wyjątkiem Lisa (prowadzącego propagandowy program po 100 000 zł a odcinek a emitowano 4 odcinki w miesiącu) nie został wyrzucony. Co najwyżej sami odchodzili i to niekoniecznie w związku z nowym zarządem czy w ogóle przyczyn politycznych choć kodomici zawsze próbowali to powiązać.

Dalej nie czytam tych bzdur bo szkoda czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Athalich03
0 / 0

@Spiridonow XDDDDDDDDD
TAK, a Żydzi których jest u nas może z 7 tyś z czego w spisie jako pierwszą przed polską narodowością wskazało z 2 tyś w całym kraju chcą utworzyć Judeopolonie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
-1 / 3

ilu by was nie było, wybory i tak "wygra" ktoś z układu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wiadro1
0 / 6

Na Zachodzie "straszny socjalizm" jakoś jest i działa i nie widzę sensu w straszeniu nim Polaków a to że PiS to sam populizm i grzebie w ekonomii bezmyślnie to druga, znacznie gorsza, sprawa.
Ja głosuję na Razem bo oni chcą się wzorować na sprawdzonych rozwiązaniach z Europy.

@Spiridonow
EU ma się dobrze, ale prawda że Rosja się nie sypie: ona posypała się już daaawno temu przy upadku ZSRR. My jako Polacy przeceniamy stan rosyjskiej gospodarki i wojska ze względu na zaszłości historyczne ale obecnie Rosji daleko do bycia tym groźnym rywalem USA i kumanie się z nimi jest znacznie mniej opłacalne niż z UE. Oni głównie eksportują surowe materiały. XD
Gospodarczo to bagno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 2

@Wiadro1 Szkoda tylko, że zarówno Niemcy jak i Francja, zamiast naciskać na Rosję, to jeszcze podają im rękę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I idzNaWybory
+2 / 6

@Wiadro1 Partia razem została utworzona przez Żydów na polecenie Izraela, gratuluję wyboru.
Rosja nigdy nie jest tak słaba, jak byśmy chcieli ją widzieć, ani nigdy tak mocna, jak sama siebie przedstawia. Od kilku lat słysze, iz już juz Rosja upada i... nic, jest coraz silniejsza. Czy uważasz, iż Putinowi by jakiś Netanjahu, czy Trump dyktował, co ma robić, tak jak naszym sprzedajnym politykom? Bagno, to będzie u nas, jak dalej "prawicowy" PiS będzie socjal zapodawał.

@kastore100 Bo są pragmatykami i wiedzą, iż zamiast z Rosją wojować (jak my), lepiej robić interesy i na tym zarabiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 września 2019 o 2:47

W Wiadro1
-1 / 1

@idzNaWybory Została utworzona przez Żydów na polecenie Izraela i dlatego przeciwstawia się temu amerykańskiemu cyrkowi z mieniem bezspadkowym? Przynajmniej ich nieformalny szef czyli Zandberg mówił że nie powinno się już nic oddawać po prawie 100 latach od zajścia.

Politycznie i militarnie Rosja jest oczywiście od Polski silniejsza, ale niespecjalnie niż duże kraje europejskie, ale ekonomicznie nie może równać się z Niemcami czy Francją. Ekonomicznie korzystniej jest trzymać się z UE niż z Rosją.
A co do pragmatyzmu to święta racja. Ten paranoiczny strach przed "złymi ruskimi" skutkuje tym że co jakiś czas wychylamy się przed szereg w grożeniu Rosji palcem za co dostajemy nagrodę w postaci nowego embarga albo wyższej ceny gazu a dodatkowo paniczny strach przed Putinem powoduje to że nasza władza jest skłonna włazić USA w d. aby "nas bronili".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I idzNaWybory
+1 / 1

@Wiadro1 JAKIKOLWIEK polityk, gdyby jawnie poparł roszczenia Żydów, byłby zaorany, dlaczego nie zrobił tego Zandberg? Kim jest siostra Zandberga? Retoryka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wiadro1
-1 / 1

@idzNaWybory No niefalsyfikowana teoria. Jak pięknie. XD
A kim jest siostra Zandberga bo google milczy.
I jeśli chodzi o tą żydowską polityk to z tego co wiem nie są spokrewnieni a przynajmniej wikipedia i polska i angielska o tym milczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P P0l4k
-4 / 10

Oj biedaku ale cię urobili, gonisz i nawet nie zdajesz sobie sprawy za czym. Nie na darmo sami PO-wcy mówią na was lemingi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
-1 / 5

Naprawdę uważasz, że komunistyczna Wiosna albo licytująca się z PiS-em na socjał PO, będą lepsze? W czym?

Dla mnie - naprawdę - nie ma między nimi ŻADNEJ różnicy.

Nie wierzę, że normalny, inteligentny człowiek, nie będący płatnym trollem, napisałby coś takiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agronomista
0 / 4

@Glaurung_Uluroki może być i PiS, ale by nie miał samodzielnej większości, bo to się nie sprawdza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
-2 / 2

@Glaurung_Uluroki Dlatego nie widzisz prawdy, bo masz zaburzenia psychiczne. Pisałem ci już o tym, a ty dalej nie przyjmujesz tego do wiadomości. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
+2 / 2

@profix3 Ja przeżyłem realny socjalizm jako dorosły człowiek, więc Twoje zdanie nie ma się nijak do moich doświadczeń. PiS, PO - jedno zło. A Wiosna, jeszcze gorsze. I dlatego na żadną z tych lewicowych partii nie zagłosuję. Nawet PSL byłby lepszy.

Edit. A takie apele tylko scementują pisowski elektorat.
I błąd - socjalizm jest w Polsce od ponad dziewięćdziesięciu lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 września 2019 o 14:08

P profix3
0 / 2

@Glaurung_Uluroki A może jesteś już za stary i nie myślisz racjonalnie. I piszesz rzeczy które mają się nijak do rzeczywistości pod różnymi demotami. Na razie problemem jest pis i jego kościelni poplecznicy, którzy razem rozwalają Polskę. Ale po raz pierwszy zgadzam się z tobą, że w kraju jest socjalizm, do tego z przyklaskującym temu kościołem, rozpasanym w swym nadęciu do granic możliwości.
W tym democie chodzi mi o to, że chcę, żeby w sejmie było inne stronnictwo poza pisem, bo jak ktoś ma TAM większość to wprowadza durne reformy. A jak jest równowaga między rządem i opozycją, to jeden patrzy drugiemu na ręce i nie wprowadzają niszczących kraj reform. A przynajmniej mają utrudnione zadanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 września 2019 o 14:37

Y konto usunięte
+1 / 1

@profix3 I dlatego chcesz zastąpić jednych czerwonych innymi? To jest bez sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
0 / 0

@Yellow_Jester Przeczytaj jeszcze raz, chcę żeby była jako taka równowaga. Nie będę wklejał jeszcze raz tego samego, przeczytaj ostatni akapit mojego ostatniego komentarza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y konto usunięte
+1 / 1

@profix3 Równowaga między czerwonymi, to żaden wybór, bo wtedy wciągają nas w bagno na zmianę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sandwitch
+1 / 3

Lepiej po prostu uciec z tego kur widołka. Tu nie ma przyszłości, niebawem będzie to kraj patologii i dla normalnego człowieka już nic nie zostanie. Tak to jest jak każdy obywatel ma prawo głosu, nawet taki co podstawówki nie skończył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Athalich03
-1 / 1

XD
Ja się zgadzam, polityka socjalna jest nieodpowiedzialna i nastawiona na zdobycie kolejnej kadencji ale bez przesady z tym socjalizmem.
Na kogokolwiek? Nie sądzę, głos na coś całkiem bez poparcia to głos stracony. A już chyba Pis lepszy od szurów, faszystów czy jakiś skrajnie prawicowych grup chcących obyczajowego zamordyzmu.

Ja osobiście raczej nie popieram Pis, co najbardziej mi się nie podoba to
- Durna reforma edukacji żeby tylko była reforma

- To co się stało z TVP to jest k*rwa dramat propaganda tak nachalna i powtarzalna jak w Polsce Ludowej, w głównych Wiadomościach praktycznie zero informacji ze świata, może jakiś jeden dwa mało istotne newsy, coś o oglądalności Tvp i co Tvp emituje a tak 20 minut wychwalania partii i wodza, wbijanie jedynych słusznych pro rządowych poglądów, sojusz Polsko-Amerykański, rzucanie błotem w partie opozycyjne często pokazując rzeczy sprzed lat i 20 razy te same ujęcia, propaganda strachu - straszenie złymi tęczowymi gejuchami co będą palić kościoły jak Pis nie wygra i ich nie powstrzyma

- Wspomniana nieodpowiedzialna polityka socjalna,takie rozdawnictwo zadłużające nas i generujące negatywne zjawiska

- Pomysły podbicia płacy minimalnej razy dwa, w mojej opinii może to być co najmniej niebezpieczne

- I kwestie światopoglądowe gdzie mimo że jestem katolikiem uważam że państwo powinno naprawdę być neutralne światopoglądowo i dopuszczać choćby te związki partnerski, dostęp do pigułek dzień po, aborcje na życzenie do któregoś tygodnia, in vitro czy i czego nie zapowiedziała niestety żadna partia legalizacja lub chociaż dekryminalizacja niektórych narkotyków.

- Aferami nie odstawali od innych rządów

Z tych ważniejszych które mi przyszły na myśl to chyba tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F feniks777
+1 / 1

@Athalich03 sory ze cie uswiadamiam ale masz poglady lewicowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Athalich03
0 / 0

@feniks777 Nie wątpię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MisFaza
0 / 2

Na kogokolwiek poza PiS-em? Na niby kogo?! Jestes pan tak zalosny, ze az rece opadaja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 3

@MisFaza @Athalich03 Dlatego chcę, żeby w sejmie było inne stronnictwo poza pisem, bo jak ktoś ma TAM większość to wprowadza durne reformy. A jak jest równowaga między rządem i opozycją, to jeden patrzy drugiemu na ręce i nie wprowadzają niszczących kraj reform. A przynajmniej mają utrudnione zadanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem