Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
658 683
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ab_be
+3 / 31

I najlepiej, zebys nie byl bialym heteroseksualnym mężczyzna, juz samo to robi z Ciebie rasiste, homofoba itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar costamzczymstam
-1 / 3

@ab_be nie no, samo to nie robi z nikogo rasisty i homofoba. Tacy ludzie najczęściej okazują się nimi być, ot cały sekret.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grobisher
0 / 2

@costamzczymstam Ty tak na serio, czy ci płacą za każdą napisaną głupotę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SilesianSeparatist
+6 / 28

Co do "mniejszości religijnych" to "większości religijne" zachowują się tak samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
-4 / 28

Raczej zdanie prawicy i katolików i naczej w imię miłości Chrystusa Cię pobiją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+6 / 16

@SilesianSeparatist, @pawelkolodziej fanatyk kim by nie był jest ślepy i głuchy na fakty, argumenty.

Natomiast paradoks lewicy polega na tym, że nigdy nie walczy o dobro jednostki/człowieka tylko o przywileje dla wybranych grup. Kiedyś to był proletariat teraz to są LGBT, kobiety itd. ... założenia dobre ale koniec z końców wszyscy są niezadowoleni, bo ktoś zawsze jest pokrzywdzony, inny ma zbyt małe przywileje i tak wygląda ostatecznie równość wszystkich, że są równi i równiejsi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2019 o 10:50

avatar pawelkolodziej
0 / 0

@Tibr niestety ale nie masz o rzeczach o których się wypowiadasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@pawelkolodziej Ale co nie mam ?xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iiyrryyr3iit
-4 / 8

Ja się nie przejmuję i dalej obrażam ludzi. Nie interesuje mnie to całe gadanie o poprawność

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevoreev
-5 / 7

zgadzam się z autorem demotywatora. wolę polskie gówno w polu niż gendery z Neapolu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Max200012
0 / 0

Widać sfrustrowanie wymienionych grup poprzez minusy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bubu2016
-1 / 3

Co za bzdura... To tłum niszczy feministki, wegan, mniejszości seksualne i religijne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niuniek2000
+1 / 1

Feministki same się niszczą.
wystarczy, że coś powiedzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ferdal
+2 / 4

No pewnie :) A co z ograniczaniem wolności dwóch świadomych osób na podstawie księgi spisanej na pustyni ponad 2000 lat temu? Co z twierdzeniem, że płód to człowiek? Co w kwestii pedofilii księży i łamania celibatu? Co z finansowaniem Kościoła i konkordatem? Co z ONR i Młodzieżą Wszechpolską?
Bawimy się tą retoryką? Proszę bardzo :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2019 o 18:28

A Arcykretyn
+1 / 3

@ferdal No i mamy urażonego,autor nic nie napisał o sobie,swoich przekonaniach,orientacji,itp Ty już wiesz kogo zaatakować.Równość to równość,a nie zamienianie jednych uprzywilejowanych na innych,zaś tolerancja nie jest równoznaczna z entuzjazmem,czy przyłączaniem się do kogoś,(od łac. tolerare = znosić, wytrzymywać)Dla mnie łysy matoł drący ryja o zakazie pedałowania jest takim samym oszołomem jak murzyn w koszulce "kill all white" czy brodaty facet w kiecce twierdzący że każdy kto mu odmawia jest heterofobem i faszystą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ferdal
-1 / 1

@Arcykretyn Jakiego urażonego? Ja stoję pośrodku, w centrum i kręcę bekę zarówno z lewaków jak i prawaków. Autor demota chwycił temat od jednej strony a ja chwyciłem z drugiej. Tyle i aż tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nyar
0 / 0

@ferdal "...A co z ograniczaniem wolności dwóch świadomych osób na podstawie księgi spisanej na pustyni ponad 2000 lat temu? ..."
- jakoś nie załapałem, mógłbyś rozwinąć, nie bardzo rozumiem tych "dwóch świadomych osób" ?
Nie pasuje do metafory, więc raczej odnosisz się do konkretnych przypadków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 października 2019 o 10:40

F ferdal
0 / 0

@nyar czego nie rozumiesz? Chodziło mi o gejów i lesbijki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nyar
0 / 0

@ferdal "...Co z twierdzeniem, że płód to człowiek?..." - "nienarodzone dziecko", nie słyszałeś takiego pojęcia? Dziecko było uznawane od chwili poczęcia od zarania dziejów. Nie opowiadam się jako przeciwnik aborcji, lecz rozumiem obie strony. Jednak twierdzenie że płód to nie dziecko przypomina Mi tłumaczenie narkomana " nie jestem ćpunem bo biorę mało, dla dobrej zabawy"

"...Co w kwestii pedofilii księży i łamania celibatu?..." - w każdej dużej grupie ludzi znajdą się przestępcy, są grupy gdzie to bulwersuje lecz nie zmienia to faktu, dlatego tak głośno gdy jest to ksiądz, policjant,sędzia czy polityk a nie ogłasza się przestępstw budowlańców, górników, tancerzy, żydów, islamistów czy nawet gejów czy lesbijek lecz zapewniam Cię że każda w tych społeczności jest skażona. Kościół ma z tym większy problem gdyż jest środowiskiem hermetycznym więc przez długi czas pozostawał bierny ze swoimi przewinieniami, ze zrozumiałych powodów, wszyscy się znają a ciężko pozbawiać kolegę pracy. Mały odsetek przypadków był zgłoszony w prokuraturze, więc sporo z tego były to zwykłe oskarżenia.
Lecz trzeba przyznać że środowisko uznało swoją ułomność i rozpoczęła oczyszczanie szeregów.

"...Co z finansowaniem Kościoła i konkordatem?..." - no właśnie, co ? Polska jest państwem wyznaniowym z umową konkordatową - większość państw wyznaniowych dotuje swoje religie, nic w tym niezwykłego.

"..Co z ONR i Młodzieżą Wszechpolską?..." - niestety radykalizm pojawia się w każdej grupie społecznej, nikt nie wymyślił jeszcze skutecznych rozwiązań systemowych na zwalczanie podobnych zjawisk bez ograniczania wolności wszystkich pozostałych, delegalizacja jest bezcelowy, gdyż pojawi się pod nową nazwą. Może przemiany społeczne pozwolą na wyeliminowanie takich przejawów, lecz uważam że to daleka droga. Dlatego środowiska faszystowskie i rasistowskie mają się dobrze w większości krajów. W stanach to KKK.

Odnośnie ograniczania wolności gejó i lesbijek - autor demota odniósł się do ograniczonej wolności wypowiedzi prywatnej osoby z uwagi na konieczność lawirowania z ogromną ilością hejtu ze strony ostatnio dość opresyjnych środowisk mniejszościowych gdy możesz naruszyć ich czasem wydumane wrażliwe zagadnienia ( jak na przykłąd brak odmiany na płcie niektórych zawodów ), jakoś nie widzę możliwości ograniczania wolności kogokolwiek przez przeciętnego "Kowalskiego" - więc nadal proszę o rozwinięcie myśli gdyż wydaje się nie na temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UFO_ludek
+1 / 5

Akurat najwięcej frustracji widzę u wielu twórców demotów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zjadaczHEJtoo
+1 / 1

dokladnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+1 / 1

To ciekawe co tutaj napisano. Bo ja mam wrażenie, że ludzie tacy nie specjalnie przejmują się tym co piszą. Napiszą cos, chlapną, bez względu na to czy se to komuś podoba. A gdy ktoś się odezwie, to święte oburzenie, że przecież jest wolność słowa, która w ich mniemaniu znaczy można pisać co się chce i jak się chce i obrażać dowolną grupę społeczną i ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@dncx Taki paradoks lewicy dotyczący twojej uwagi o "grupach społecznych".
Lewica twierdzi, że nie ma urazy uczuć religijnych jednocześnie broniąc urazy uczuć grup społecznych xD
Osobiście uważam, że nie można urazić grup żadnych.
Uraża się uczucia konkretnych osób a sposób wymowy i czynów świadczy o poziomie kultury danej osoby, cham jest chamem nie istotne są jego konotacje ideologiczne lub religijne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2019 o 9:24

D dncx
0 / 0

@Tibr Masz racje. Tyle, że w nawet w naszym prawie jest np obraza uczuć religijnych, która wprost jest traktowana jako obraza uczuć grupy społecznej ludzi religijnych. Więc nawet jeśli ktoś uważa, że można obrazić ściśle konkretne osoby, to , jak widać, można także konkretne grupy. I nawet za pójść siedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@dncx Dlatego uważam że ten przepis powinien zostać zniesiony aby pan mąż pana Biedronia nie podnosił argumentu o karaniu za homofobię. Wtedy mamy wolność słowa a jeżeli, ktoś czuje się urażony to niech go pozywa. Najgorsza jest cenzura która sami sobie nakładamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nyar
0 / 0

Powszechna tendencja do wypaczania pojęcia tolerancji jest męcząca, każda ze stron powinna dążyć do poszanowania odmienności drugiej strony, wygaszać emocje i przekonywać do siebie obalając niezdrowe mity.
Homoseksualiści istnieją od zarania dziejów i nawet opresyjny okres katolickiego średniowiecza tego nie zmienił trzeba to zaakceptować , z drugiej strony homofobia jest naturalnym odruchem dla tych , dla wielu, niezrozumiałych zapędów ( to trochę jak strach w Polsce przed pająkiem czy myszą które nigdy nie zaatakują człowieka ).
Żadne wyzwiska i nakazy tego nie zmienią, dopiero przekonanie ludzi że homoseksualiści mają takie same wzorce moralne i funkcjonują na podobnych zasadach.
Mężczyzna może się upić z gejem bez obawy o zgwałcenie a Świadek Jehowy nie będzie stalkował jeśli potraktujesz Go z poszanowaniem.
Mam nieodparte wrażenie że wszelkie "marsze równości" czy "manify" robią w zakresie tolerancji więcej złego niż dobrego gdyż skupiają się na podkreślaniu różnic niż na szukaniu podobieństw.
Mimo to muszę się przyznać do ignorancji w pewnych rejonach i liczę że ktoś mnie oświeci.

1. W jaki sposób zawołanie "Wesołych Świąt" może obrazić wyznawcę innej wiary czy ateistę ?
2. O co chodzi z tym zarabianiem mniej przez kobiety na równorzędnych stanowiskach ? ( w różnych firmach różnie zarabiają, więc jedynym sensownym przykładem byłoby gdyby kobieta awansując na stanowisko dostała mniej niż jej męski poprzednik. )
3. Dlaczego sprzątająca kobieta to seksizm a spawający mężczyzna nie ?
4. Co mają na celu parytety, poza pominięciem kwalifikacji na rzecz płci ?
5. Jako leworęczny i nie uważam określenia "mańkut" za obraźliwe, lecz nigdy nie określiłbym bym geja jako "pederasta" gdyż podświadomie kojarzy się z pedofilem. Czy inni też mają takie poczucie ? ( znam że znaczeniowo się różnią ).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 października 2019 o 11:54