Wielkie podziękowania należą się jakże rozsądnym "polskim" rolnikom, który wcześniej kupili traktory marki: John Deere, Valtra, Deutz-Fahr, MTZ, New Holland i tak dalej...
@Ortomen A czy ty jeździsz Polonezem i nie kupujesz w marketach, żeby według tego kryterium rozliczać tych rolników z polskości? Ani dawny, ani tym bardziej obecny Ursus nie był/nie jest jakimś wybitnym ciągnikiem. Ustępuje nie tylko zachodniej konkurencji, ale i wschodnim markom pokroju Zetora czy MTZ.To głupie mieć do ludzi pretensje o ich racjonalne wybory.
no patrz, czyli jak to wielu głosi, może warto zrobić państwowym bo Polskie i dopłacać z budżetu ile wlezie,Tusk chciał "sprzedać" Niemcom LOT, to teraz kto i komu chce sprzedać Ursusa ? Kaczyński ? ma dryg do interesów, Morawiecki ? tanio kupował ziemię ... ciekawe
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 listopada 2019 o 22:41
Typowa strategia "na idiotę", jedna z podstawowych do opanowania ale widać wystarczy na polskich "przedsiębiorców", składa się ofertę inwestycji a później ją wycofuje efektem czego jest spadek akcji a co za tym idzie straty, banki żądają natychmiastowej spłaty długów bo czują że z czasem będzie gorzej i kredytobiorca będzie niewypłacalny a inwestor wykupuje firmę i jej aktywa za grosze. Heh... wiedziałem że polscy "biznesmeni" są upośledzeni ale że dadzą się złapać się na metodę na którą w w normalnych krajach inwestorzy łapią tylko niedoświadczonych wynalazców którzy nigdy nie prowadzili biznesu żeby przejąć ich patenty, to już się nie spodziewałem.
Jakim trzeba być imbecylem żeby nie zarządzić kary kontraktowej dla strony która się wycofa? Oni w ogóle cokolwiek podpisywali czy znowu na gębę bo im wódkę polali i kiełbasą poczęstowali?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
12 listopada 2019 o 10:36
Jeszcze do niedawna Ursus całkiem nieźle sobie radził, niezłe kontrakty i to za czasów kryzysu. Podobnie było z Solarisem, a kolejne takie perełki np jak Stadnina Koni w Janowie. Jak to się mogło stać, że dali sie zajeździć w czasach światowej koniunktury, hmm
Ta upadłość to efekt konszachtów z Matołuszkiem i chęć produkowania elektrycznych autobusów, o których nie ma się pojęcia. Chcieli wydoić budżet, ale nawet na taki przekręt nie mieli umiejętności:)
Wielkie podziękowania należą się jakże rozsądnym "polskim" rolnikom, który wcześniej kupili traktory marki: John Deere, Valtra, Deutz-Fahr, MTZ, New Holland i tak dalej...
@Ortomen Kupowali tek które miały najlepszy stosunek jakości do ceny.
@Ortomen A czy ty jeździsz Polonezem i nie kupujesz w marketach, żeby według tego kryterium rozliczać tych rolników z polskości? Ani dawny, ani tym bardziej obecny Ursus nie był/nie jest jakimś wybitnym ciągnikiem. Ustępuje nie tylko zachodniej konkurencji, ale i wschodnim markom pokroju Zetora czy MTZ.To głupie mieć do ludzi pretensje o ich racjonalne wybory.
@Ortomen Mieli złom z Ursusa kupować? Opanuj się, człowieku. Pewnie nadal syreną 105 jeździsz:) bo polska:)
no patrz, czyli jak to wielu głosi, może warto zrobić państwowym bo Polskie i dopłacać z budżetu ile wlezie,Tusk chciał "sprzedać" Niemcom LOT, to teraz kto i komu chce sprzedać Ursusa ? Kaczyński ? ma dryg do interesów, Morawiecki ? tanio kupował ziemię ... ciekawe
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2019 o 22:41
przecież ursus to prywatna spółka powstała kilka lat temu. pretensje do właściciela żeprzeinwestował chcąc się bawić w produkcję autobusów.
Typowa strategia "na idiotę", jedna z podstawowych do opanowania ale widać wystarczy na polskich "przedsiębiorców", składa się ofertę inwestycji a później ją wycofuje efektem czego jest spadek akcji a co za tym idzie straty, banki żądają natychmiastowej spłaty długów bo czują że z czasem będzie gorzej i kredytobiorca będzie niewypłacalny a inwestor wykupuje firmę i jej aktywa za grosze. Heh... wiedziałem że polscy "biznesmeni" są upośledzeni ale że dadzą się złapać się na metodę na którą w w normalnych krajach inwestorzy łapią tylko niedoświadczonych wynalazców którzy nigdy nie prowadzili biznesu żeby przejąć ich patenty, to już się nie spodziewałem.
Jakim trzeba być imbecylem żeby nie zarządzić kary kontraktowej dla strony która się wycofa? Oni w ogóle cokolwiek podpisywali czy znowu na gębę bo im wódkę polali i kiełbasą poczęstowali?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2019 o 10:36
Jeszcze do niedawna Ursus całkiem nieźle sobie radził, niezłe kontrakty i to za czasów kryzysu. Podobnie było z Solarisem, a kolejne takie perełki np jak Stadnina Koni w Janowie. Jak to się mogło stać, że dali sie zajeździć w czasach światowej koniunktury, hmm
solaris to prywatna firma od początku. została sprzedana bo jej założyciel poważnie zachorował i nie był w stanie dalej zajmować się firmą.
Ta upadłość to efekt konszachtów z Matołuszkiem i chęć produkowania elektrycznych autobusów, o których nie ma się pojęcia. Chcieli wydoić budżet, ale nawet na taki przekręt nie mieli umiejętności:)