Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
Najpierw mówią, że upodobania seksualne i "kwestie łóżkowe" to sprawa prywatna. Potem urządzają parady, na których publicznie eksponują swoje upodobania seksualne i "sprawy łóżkowe"
by nand82
+
1293 1347
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B bolek_i_lolek
-1 / 37

@IwanBardzoGrozny No i odezwał się amator mieszania glinki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nand82
+14 / 58

@IwanBardzoGrozny Raz w roku??? :) W tym roku chyba odbyło się ze dwadzieścia tych prowokacji w całej Polsce!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rissi
+5 / 29

@IwanBardzoGrozny Szkoła Goebbelsa. Powtarzane kłamstwo staje się prawdą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnonPrzegryw
+3 / 31

@Rissi Czy tak właśnie działa religia?












































































JK żeby nie było

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2019 o 18:35

avatar IwanBardzoGrozny
-4 / 16

@nand82

ja się w swojej okolicy nie natknąłem na żadną. Za to prawie co dziennie są różne manifestacje, procesje około kościelne. Trzy razy dziennie na całą okolice wieża kościelna nadaje melodyjkę religijną. Nie że to jakoś mi strasznie przeszkadza ale znajmy proporcje. Ilość tych parad w całym kraju jest śladowa, poza tym chyba poza kryptogejami nikomu szczególnie krzywdy nie robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rissi
-1 / 5

@AnonPrzegryw Niezbyt w temacie, lecz jeśli się zastanowić, to Nagroda Goebbelsa musiała by się wobec powyższego nazywać np Nagrodą Św Józefa, bo przecież religia jest starsza niż Goebbels.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dzi4d3k
-4 / 4

@IwanBardzoGrozny nawet w takim zacofanym Białymstoku odbył się marsz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uzbad
+1 / 1

@nand82 A ty nieszczęsny byłeś na każdej. Nie wiem, czy współczuć, czy gratulować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nand82
-2 / 2

@uzbad Ale, że co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uzbad
+1 / 1

@nand82 A ty biedny na wszystkich byłeś. Nie wiem, czy współczuć, czy gratulować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nand82
0 / 6

@uzbad Widziałem, jak to wygląda niezależnych telewizjach. Tyle mi starczy. Parada odmieńców i dziwadeł. Taka sobie rolę w życiu wybrali, a potem się dziwią, że ludzie tak na nich patrzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamk18
0 / 0

nawet jak by to było i co miesiąc to jednak niektórzy z lgbt nie powinni udawać jak chyba było w jednym przypadku że koleś brał koleśia na platformie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnonPrzegryw
0 / 0

Pierwszy raz widzę, żeby głosy pod moim komentarzem były podzielone prawie równo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 24

Jesli katolicy maja prawo blokowac ulice i demonstrowac swoja wiare, to oni maja prawo blokowac ulice i demonstrowac swoje preferencje seksualne i pokazac ze lubia brac w dupe, tak samo jak maja prawo pojsc i poblokowac ulice ci, ktorzy lubia pizze hawajska. To sie nazywa wolnosc i rownosc wobec prawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
+8 / 20

@Xar jest roznica chyba w demonstrowaniu preferencji gastronomicznych i seksualnych. Istnieje cos takiego jak normy spoleczne, wartosci, wstyd oraz dobry obyczaj. manifestacja dobrych rzeczy sprzyja szerzeniu sie dobrych rzeczy. Manifestowanie rozpusty i nienormatywnych zachowan (w normalnym swiecie zwanych zboczeniami) sprzyja takowym. Dlatego tez powinny byc jakies granice demonstrowania. Inaczej musielibysmy sie rowniez zgodzic na parade zlodzei, mordercow, oszustow podatkowych, pedofili, masochistow, sadystow, itp, itd. To dopiero bylby burdel..pochody pt.:: "zabijanie wyzwala", "wspolczesni robin hood'zi", "milosc do dzieci-moja sprawa", "lubie bic", "lubie jak mnie bija", itp, itd, hehee

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
-2 / 6

@alojzyklusk No tak, w końcu bycie w szczęśliwym związku z świadomą osobą, nie krzywdząc nikogo jest zachowaniem złym.
Złodzieje, mordercy, oszuści, sadyści krzywdzą innych- jak innych krzywdzi związek homoseksualny? Że mamusia nie będzie miała wnuka? W takim razie związek z bezpłodnymi też jest zboczeniem- wtedy nic tylko się jest płytkim, bądź posiada jedynie zwierzęce instynkty.
pedofile, zofile- Serio sądzisz, ze dwoje dorosłych jest równie nieświadoma co dziecko?

Normy ustalamy my. Dlaczego więc nie podciągnąć pod nie jeszcze tego, co nie krzywdzi innych?
Homoseksualisci i tak nie będą mieć dzieci, lub będą mieć w hetereo związku, a to już skrzywdzi dziecko, które nie zobaczy miłości i oszukiwanego współmałżonka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
-1 / 5

@alojzykluska
kosciol to te "dobre rzeczy"? kosciol dba tylko o wlasny interes: o utrzymanie wladzy i wplywu na panstwo i polityke a co za tym idzie o interes finansowy. czy to aby na pewno jest dobre? dobre dla kogo? wartosci chrzescijanskie same w sobie sa ok i warto je propagowac, tylko czy to na pewno tym wspolczesny kosciol sie zajmuje? gdzie ubostwo? gdzie umiarkowanie? gdzie milosc blizniego? jednoczesnie zgadzam sie ze obsceniczne okazywanie seksualnosci jest zle! :) nie popadajmy w zadna skrajnosc i pamietajmy ze te oszolomy na paradach to tylko wycinek tej spolecznosci i to wcale nie reprezentatywny!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
0 / 4

@pawlon1 to smutne, ale wlasnie to co dzieje sie na paradach, to jest reprezentatywne:(, a to co pokazuja w tv jest wycinkiem..poszukaj badan, niestety siedzialam w temacie, czytalam i orientowalam sie. Dlatego o tym pisze, bo wiekszosc z nas tego nie wie. Trzeba zamknac uszy i oczy na przekaz medialny, na piekne hasla o tolerancji, milosci, a otworzyc sie na fakty, liczby i konsekwencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rextens
+2 / 2

@alojzykluska Czekaj, czekaj. Czy ty właśnie przyrównałeś to, że ktoś propaguje homoseksualizm, masochizm jakieś fetysze etc. czyli rzeczy w których dwoje(lub więcej) ludzi zgadza się coś robić do propagowania morderstw(gdzie raczej ofiara nie ma za dużo do powiedzenia) lub pedofilii(gdzie dziecko najczęściej nie jest nawet świadome co to)?

A te twoje "normy spoleczne, wartosci, wstyd oraz dobry obyczaj" są akurat w dyskusji nic nie warte. Nie da się na ich podstawie wytyczyć co jest dobre dla ogółu a co nie. Jeszcze jakiś czas temu nie do pomyślenia byłoby, że kobieta odsłania kostki, a teraz patrz. Ktoś z przeszłości, kto wyznaje ten wstyd, normy społeczne czy inne umowne, zmienne wartości mógłby powiedzieć, że dzisiaj na świecie to same dziwki chodzą, ale to nie jest prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
0 / 0

@alojzykluska
poprosze linki do badan :) powolalas sie wiec rozumiem ze masz. tylko badan a nie artykulow z demotow, pudelka i jakis prawicowych portali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
0 / 0

@pawlon1 Prosze bardzo, to teksty zrodlowe, nie czytalam oryginalow tylko artykul przetlumaczony na jezyk polski. Gdybys chcial zapoznac sie z tym artykulem to tez moge przeslac.
1. Karlen A. Sexuality And Homosexuality. NY Norton, 1971.

2. Pines B. Back To Basics. NY Morrow, 1982, p. 211.

3. Weinberg G. Society And The Healthy Homosexual. NY St. Martin’s, 1972, preface.

4. Amici curiae brief, in Bowers v. Hardwick, 1986.

5. Corey L. & Holmes, K.K. Sexual transmission of Hepatitis A in homosexual men. [w:] „New England Journal of Medicine,” 1980302435- 38.

6. Cameron P. et al Sexual orientation and sexually transmitted disease. [w:] „Nebraska Medical Journal,” 198570292-99; Effect of homosexuality upon public health and social order [w:] „Psychological Reports,” 1989, 64, 1167-79.

7. Manligit, G.W. et al Chronic immune stimulation by sperm alloan-tigens. [w:] „Journal of the American Medical Association,” 1984251 237-38.

8. Cecil Adams, The Straight Dope [w:] „THE READER” (Chicago, 3/28/86).

9. Dritz, S. & Braff. Sexually transmitted typhoid fever. [w:] „New England Journal of Medicine,” 19772961359-60.

10. Dritz, S. Medical aspects of homosexuality. [w:] „New England Journal of Medicine,” 1980302463-4.

11. CDC Hepatitis A among homosexual men – United States, Canada, and Australia. MMWR 199241155-64.

12. Christenson B. et al. An epidemic outbreak of hepatitis A among homosexual men in Stockholm, [w:] „American Journal of Epidemiology,” 1982115599-607.

13. Jay, K. & Young, A. The Gay Report. NY Summit, 1979.

14. McKusick, L. et al AIDS and sexual behaviors reported by gay men in San Francisco, [w:] „American Journal of Public Health,” 1985 75493- 96.

15. USA Today 11/21/84.

16. Gebhard, P. & Johnson, A. The Kinsey Data. NY Saunders, 1979.

17. Bell, A. & Weinberg, M. Homosexualities. NY Simon & Schuster, 1978.

18. Jaffee, H. et al. National case-control study of Kaposi’s sarcoma. [w:] „Annals Of Internal Medicine,” 198399145-51.

19. Quinn, T. C. et al. The polymicrobial origin of intestinal infection in homosexual men. [w:] „New England Journal of Medicine,” 1983309576-82.

20. Biggar, R. J. Low T-lymphocyte ratios in homosexual men. [w:] „Journal Of The American Medical Association,” 19842511441-46; „Wall Street Journal,” 7/18/91, B1.

21. CDC HIV/AIDS SURVEILLANCE, February 1993.

22. Chu, S. et al. AIDS in bisexual men in the U.S. [w:] „American Journal Of Public Health,” 199282220-24.

23. Cameron, P., Playfair, W. & Wellum, S. The lifespan of homosexuals. Paper presented at Eastern Psychological Association Convention, April 17, 1993.

24. Dooley, W.W. et al. Nosocomial transmission of tuberculosis in a hospital unit for HIV-invected patients. [w:] „Journal of the American Medical Association,” 19922672632-35.

25. Schechter, M.T. et al. Changes in sexual behavior and fear of AIDS. [w:] „Lancet,” 198411293.

26. Elford, J. et al. Kaposi’s sarcoma and insertive rimming. [w:] „Lancet,” 1992339938.

27. Beral, V. et al. Risk of Kaposi’s sarcoma and sexual practices associated with faecal contact in homosexual or bisexual men with AIDS. [w:] „Lancet,” 1992339632-35.

28. Testimony before House Health & Environment Subcommittee, 2/24/92.

29. Ciesielski, C. et al. Transmission of human immunodeficiency virus in a dental practice. [w:] „Annals of Internal Medicine, 1992116 798-80; CDC Announcement Houston Post, 8/7/92.

30. Rubin, S. Sex Education Teachers Who Sexually Abuse Students. 24th International Congress on Psychology, Sydney, Australia, August 1988.

31. Cameron, P. & Cameron, K. Prevalence of homosexuality. [w:] „Psychology Reports,” 1993, in press; Melbye, M. & Biggar, R.J. Interactions between persons at risk for AIDS and the general population in Denmark. [w:] „American Journal of Epidemiology,” 19921355

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
0 / 0

@alojzykluska
powaznie przeklejasz mi jakas bibligrafie (A nie linki do wynikow badan), i to glownie pozycje z lat 78 i 80 jako reprezentatywne dla roku 2019?! hello? wychodzi sie troszke z domu? czasy sie zmienily, powiedzial bym ze XXI to zupelnia inna epoka... ale co tam, widac strasznie rzetelne podejscie :) dodam tylko ze sama tego nie czytalas wiec jak piszesz, to skad wiesz jakie sa te badania? bo wnioski z badan to ktos sobie moze w artykule zbiorczym napisac dowolne. poprosze ten artykul ktory dal CI tyle wiedzy,chetnie go zglebie! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
-1 / 1

@pawlon1 prosze bardzo: https://www.pch24.pl/medyczne-konsekwencje-praktyk-homoseksualistow,12041,i.html - to artykul naukowca ktory przeprowadzil ostanie szerokie badania (poki jeszcze mozna bylo, bo teraz chyba nie ma odwaznych.)
Naprawde uwazasz ze teraz jest inaczej, zapewne lepiej? Noto troche nielogicznie, bo patzrac na te czasy, to spektrum dewicyjnosci roznorodnych jest tak szerokie, ze nic tylko wybierac, zwlaszcza, ze normy moralne ulegly deformacji..Pewnie nie wiesz, ze homoseksualisci nie sa najlepszymi kandydatami na dawcow krwi (wg WHO) ze wzgledu na wsyoki odsetek zakazen HIV i inne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M monikkkka
+1 / 1

@pawlon1 Dla lewaka fakty to mowa nienawiści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
-1 / 1

@alojzykluska
przeczytalem. a Ty? czytalas? po pierwsze autor sam nic nie zbadal, powoluje sie na te same badania z lat 70-90 ktore wkleilas. po drugie wnioski sa kompletnie wyssane z palca. teskty w stylu "lykajac sperme to to samo lykanie krwi" ? :D no prosze Cie :D to wyobraz sobie ze wiem to bez badan - tylko dowod anegdotyczny: ze z 90% kobiet conajmniej raz w zyciu lykalo sperme. poziom tego artykulu jest zenujacy i nie jest to zadne opracowanie naukowe! sam portal zreszta juz pozwala stwierdzic jakie tezy sie tam propaguje, z nauka nie majace nic wspolnego :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
0 / 0

@monikkkka
ale co ze ja czy co? bo nie rozumiem, umiesz zdefinowac "lewaka"? bo ja nie, nauczyliscie sie od pisiorow przyklejania etykiet i uzywacie slow ktorych nawet nie rozumiecie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
0 / 22

Najpierw mówią, że "religia to prywatna sprawa" i "wiara nie jest na pokaz" a potem popir#alają ze swoimi żałosnymi pielgrzymkami i śpiewami od których uszy puchną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nand82
0 / 8

@belzeq O tym zrobi się innego demota :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rextens
-1 / 1

@belzeq Nie żeby coś, ale czemu masz do nich pretensje, skoro samemu nawet w democie nie związanym z religią pokazujesz swój antyteizm? Nie chcę tutaj walić "argumentum ad hominem", ale trochę śmierdzi mi to hipokryzją i bardzo, ale to bardzo widoczną próbą wywołania gównoburzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F F18_hornet
-3 / 11

Nie zmuszają do oglądania, nieprawdaż?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Liscwtrakciespadania
+28 / 40

Naprawdę, obrzydliwe jest to zachowanie, bez względu na orientację. Takimi zachowaniami (tu akurat pokazani) homoseksualiści nie tylko nie zyskują tolerancji a wzbudzają wstręt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 listopada 2019 o 19:45

W wMOIMgolfieTDI
+8 / 14

Od takich parad to już wolę chyba nawet...
miesięcznice smoleńskie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K km2bp
0 / 8

Tabu należy przełamywać i mówiąc o gejach doprecyzowywać GEJ KAŁOWY . Bowiem stosunki doodbytnicze nie są higieniczne wcale I kończą się pobudzeniem w kale.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
+3 / 7

Daj spokój. W każdej grupie znajdą się idioci. Np. Na demotywatorach generalizujący wszystko...
Zobacz ile w tle masz normalnych osób z co najwyżej tęczowymi akcesoriami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
0 / 4

to ze jest paru oszolomow to nie znaczy ze to jest probka reprezentaatywna dla wszystkich osob homo czy bi seksualnych. zawsze sie znajda tacy, rowniez wsrod hetero co maja potrzebe ekshibicjonizmu. kiedy to zrozumiecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nand82
-2 / 6

@pawlon1 Tylko, że nadal te grupki hetero, mimo to nie wychodzą w takich paradach na ulicę. Parady LGBT to po prostu ciche przyzwolenie tych tzw. umiarkowanych homo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalion
+2 / 6

@nand82
Rozumiem więc że wszyscy uczestnicy Marszu Niepodległości dali swoje przyzwolenie obecności Forza Nuova i neofaszystowskich zachowaniach eksterminatorów ONR (organizatorów marszu!). Oznacza to że skoro działo się to za przyzwoleniem wszystkich, był to w rzeczywistości faszystowski marsz?

Nie pisz o "logice LGBT", gdy sam reprezentujesz taką samą. Pod względem logicznym, scalanie opinii dwóch osób i traktowanie jej jako jednej jest absurdalne. To zabieg erystyczny.
Są ludzie, których zdaniem sprawy łóżkowe są sprawami prywatnymi i zobaczysz ich na marszach LGBT - tyle, że w innej jego części. Znacznie rzadziej fotografowanej przez żądnych sensacji "dziennikarzy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siditg
0 / 0

@Kalion no, ale przecież dokładnie taka wykładnia obowiązuje - Marsz Niepodległości jest postrzegany przez część mediów jako przemarsz faszyzujących narodowców. Nie widzę problemu, żeby ktoś mógł tą samą miarę stosować do Marszów Równości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P probeczka75
+2 / 4

A religia to jak działa?
A może nie wszyscy mają ochotę oglądać procesję co tydzień, krzyże wszędzie itd?
W tym kraju mieszka 95% katolików, do Kościoła chodzi koło 45% a w zach-pom nawet 20-25%, a ta najbardziej krzykliwa część katolików to jakieś 5-10% . Tyle samo co gejów w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siditg
0 / 4

@probeczka75 no i znowu bzdurne 5% homoseksualistów. Ale dobra...
Jak widzisz, jednak 95% to jest więcej niż 5%. Większość zawsze ma swoje prawa, których mniejszości nie mają. Dlatego nie masz problemu kupić ergonomiczną myszkę dla praworęcznych, a leworęczni muszą kombinować. Dlatego na Sylwestra w TV puszczają disco-polo i pop a nie schranz. Dlatego daltoniści nie mogą mieć prawa jazdy a osoby otyłe muszą dopłacać do biletów lotniczych. Proponuję się przyzwyczaić, bo ten świat tak działa i się nie zmieni. Nawet jakby zrealizować wszystkie neomarksistowskie, lewicowe utopie, nadal większość będzie mieć rację a mniejszość będzie się dostosowywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalion
+2 / 2

@siditg
Jak się poszuka, to znajdzie się ergonomiczną myszką dla leworęcznych, nikt takich nie zakazał. Na Sylwestra są organizowane różne imprezy, jakby ktoś miał kaprys to mógłby streamować własną przez Internet - nie ma zakazu.
Nie wiem skąd wziąłeś zakaz prawa jazdy dla daltonistów, gdy nie jest to prawdą. Daltonista nie może być zawodowym kierowcą, ale mieć prawo jazdy - jaki problem? Nie ma zakazu.
O jakim "prawie większości, których mniejszości nie mają" mówisz, a raczej bredzisz? Przykłady właśnie nie wskazują na brak jakiekolwiek prawa
Jeśli coś jest zakazane czy objęte restrykcjami, to jest ku temu uzasadnienie. Na przykład nie ma żadnego problemu aby udowodnić, że bardziej otyli to większe koszty przewozu. Nie ma zakazu podróży otyłych.
Demokracja zaś to rządy większości, ale przy poszanowaniu mniejszości. "Zwykłe" rządy większości to ochlokracja. Żyjemy w ochlokracji czy demokracji?
Nie ma co demonizować, żyjemy w demokracji. Ale niektórym rozwiązaniom prawnym o wiele bliżej do ochlokracji niż demokracji, a coraz bardziej powszechny socjalizm sprzyja właśnie ochlokracji.

Dlaczego ktokolwiek miałby się przyzwyczajać do wymysłów religijnych oszołomów? Nie jest tak że świat tak działa. Aby tak twierdzić, trzeba twardo ignorować fakty - na przykład traktowanie homoseksualistów w antyku, dajmy na to w starożytnej Sparcie. Kiedyś zakazu homoseksualizmu nie było, teraz ponownie go nie ma.
Jak jesteś takim przeciwnikiem rozwiązań neomarksistowskich, to co proponujesz? Stare, dobre rozwiązanie - palenie na stosie? Może wystarczy kastracja? Jeśli w ogóle uwzględniasz fakt, aby nie karać homoseksualistów - już jesteś "neomarksistą", dałeś się przekonać że świat można zmienić i że nie żyjemy już w średniowieczu (gdzie w większości krajów europejskich homoseksualizm był karany).

Lewicowa utopia - myśleć... może i tak. Ale i tak będę myśleć, wbrew pragnieniom konserwatystów, by nikt nie myślał, a każdy słuchał się biskupów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siditg
0 / 0

@Kalion - dpowiadam dlaczego 'nie wszyscy' muszą oglądać procesje i krzyże a 'wszyscy' nie koniecznie muszą chcieć oglądać gejparady.

Mylisz się co do definicji demkoracji, w której większość ma bezwzględną władzę nad mniejszością i może im dowolnie narzucać własną wolę. To, o czym piszesz, to są wzorce republikańskie a nie demokratyczne.
Światopogląd nie dzieli się też tylko na neomarksistowski i konserwatywny. Są takie, które zakładają wolność jednostki pod warunkiem, że ona będzie respektować taką samą wolność innych jednostek. Ja osobiście nie mam problemu z tymi paradami, ale rozumiem tych, którym przeszkadzają. Szczególnie, w sytuacjach, kiedy robią się niesmaczne i stosuje się do nich podwójne standardy. Jeżeli ktoś normalnie lata półnago po ulicy i symuluje stosunek seksualny, to grozi mu conajmniej wylegitymowanie i pouczenie lub grzywna. Jak robi to na gejparadzie, wszystko jest cacy... Domaganie się, żeby taki stan rzeczy był uznawany za normalny, zalatuje ruchami anarchistycznymi, którym jest zresztą po drodze z organizacjami LGBT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaem38
-3 / 5

Parady LGBT powinny zostać zakazane! Panowie przebrani za kobiety to obraza kobiet, to karykatura kobiety. Powinno być też karane noszenie masek i innych akcesoriów BDSM, ponieważ jest to promocja przemocy seksualnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rextens
+1 / 1

@kaem38 I zakazać satanizmu, bo to promocja zjadania kotów i filmów akcji, bo to promocja strzelanin i książek sci-fi bo to promocja wymyślania własnych hipotez na temat nauki i obrazów Hansa Rudolfa Gigera bo promuje transhumanizm. Ktoś ma jeszcze pomysł czego zakazać? Jestem otwarty na propozycje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AgataRiddle
+2 / 2

BDSM to fetysz. Fetysze są spełniane dobrowolnie. Nie mylić z gwałtem czy przemocą, bo obie strony się na to godzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K koszmarek66
+2 / 2

Po każdej stronie poglądów na życie znajdzie się niewielka grupa ekstremy, która poprzez swoje skrajne dokonania trafia na pierwsze strony serwisów informacyjnych, tworząc przekonanie, że tacy są wszyscy pozostali.
Weźmy sobie 11 listopada. Ile osób świętowało odzyskanie niepodległości a ilu było zadymiarzy i kogo najchętniej pokazywały media?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamk18
-3 / 5

a może wszyscy się pukajmy na w środku centrum jak zwierzęta? są chyba jakieś normy społeczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sl4w3x
+2 / 2

A czym są normy społeczne? To są dziury na spodniach. Kiedyś byś nie wyszedł w podartej odzieży. Teraz jest jest to miłe widziane. Niedługo będzie tak z pukaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rextens
+1 / 1

@kamk18 Chromolić normy społeczne, w większości niepraktyczne ograniczenia mówiące co wypada, a czego nie wypada robić. Nie są nawet żadnym argumentem. Normy społeczne kiedyś przyzwalały na niewolnictwo, potem zakazywały odsłaniania kostek a obecnie znowu reprezentują coś innego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
-1 / 1

@sl4w3x o bosze....dziury w spodniach to nie norma spoleczna tylko MODA!!!! Normy spoleczne sa oparte lub tez wynikaja bardziej lub mniej posrednio z jakichs uniwersalne wartosci wyzsze (najwzniejszymi takimi wartosciami w przypadku chrzescijanskiej Europy jest to 10 przykazan Bozych, ale moze to byc rowniez tradycja, savoir0vivre)-czy sie to komus podoba czy nie. Norma spoleczna jest naprzyklad przepuszczanie kobiet w drzwiach, ustepowanie starszym osobom lub kobietom w ciazy. Jest to czyms konkretnym uzasadnione. Tak samo nie jest norma spoleczna spolkowanie na ulicy - i tez jest to czyms uzasadnione. Chocby tym ze akt seksualny jest bardzo intymny, a intymnych rzeczy nie dzieli sie z tlumem. Podobnie jak osobistych tajemnic nie oglaszalbys na rynku przez megafon. Intymnosc jest potrzebna dla zdrowia emocjonalnego i psychicznego, dla rownomiernego rozwoju osobowego. Mozna oczywiscie w swojej osobistej wolnosci z tej intymnosic zrezygnowac, ale doswiadczenie pokolen pokazuje ze takie experymenty dla spoleczenstwa zle sie koncza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sl4w3x
+1 / 1

Nadal patrzysz na ludzkość i ich normy z punktu widzenia mieszkańca Europy. Część z tych norm wpojono ludziom batem i żelazem. Oczywiście właściciele batów i żelaza nie musieli spełniać tych norm. Mnie kultura osobista nie pozwoliła by chodzić w podartych ubraniach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem