Ile by się nie władowało w socjal, na końcu nadal będą jacyś potrzebujący. Nie ma to jak lewackie myślenie: "nie budujmy, muzeów sa potrzebujący", "nie budujmy pomników, są potrzebujący", "nie badajmy kosmosu, są potrzebujący", "nie inwestujmy w infrastrukturę, są potrzebujący" i tak dale i tym podobne...
@olamakotki o ile widzę w democie piszą tylko o domu dla samotnych matek zamiast łuku triumfalnym. W ten sposób jak ty to robisz można każdą sprawdzić każdą sprawę do absurdu. Karnie za gwałt? Tym lewakom zupełnie się w głowie poprzewracało. Umiechnę się do dziewczyny i już do więzienia? Może powiem, dzień dobry i tez już do więzienia.
@lech2 Ale wszystkie te argumenty już kiedyś słyszałem, teraz dorzucili pomnik. To że na świecie są potrzebujący nie uprawnia do blokowania budowy łuku tryumfalnego. Twoja analogia jest mało trafiona, bo jako argument podajesz znowu jakieś lewackie myślenie, że flirt jest na równi z gwałtem. Gdzie tu jakaś logika? Uważam że inwestycja w naukę, kulturę, pomoc społeczną, infrastrukturę i w historię jest ważna i nie można rezygnować z jednego na rzecz pozostałych.
@olamakotki to, że gdzieś słyszałeś nie oznacza że możesz je komuś przypisywać i następnie wyśmiewać jakby je wypowiedział. To nie są argumenty merytoryczne. Chcesz za swoje pieniądze , na własnej działce postawić łuk który nie będzie istotnie prz szkadzał sąsiadom - nie ma problemu. Tutaj jest problem innego rodzaju- chcesz moje pieniądze z moich podatków przeznaczyc na łuk. To mnie do tego przekonaj. Dla mnie lepiej żeby ta kasa została w mojej kieszeni. Lepiej zeby za nią zbudować dom samotnej matki. I pewnie z tysiąc innych sposobów jest lepszych niż budowa tego łuku.
@olamakotki A może zamiast takiego łuku, cos bardziej praktycznego? Może zamiast wydawać 100 mln na tych, którzy uratowali świat (choć nie wiem o kim myśli Pan Jurek), to lepiej zrobić cos pożytecznego. Może np zamiast tego 100 przedszkoli dla naszych nowy obywateli? Tu nawet nie płakałbym nad biednymi, ale generalnie niech jakaś ważna rocznica będzie okryta chwałą pracy dla społeczeństwa, np wybudowaniem czegoś przydatnego. Łuk niczemu nie służy. Rozumiem, że Pan Jurek jest megalomanem i musi mieć coś na kształt łuku z Paryża. Dziś jednak się takich rzeczy w normalnym kraju nie robi.
@lech2
Jak to Twoje pieniądze z Twoich podatków? O czym Ty piszesz? Twoja kasa zostanie w Twojej kieszeni, o ile nie wpłacisz jej z własnej i nieprzymuszonej woli na budowę pomnika.
@MisFaza Szacunek to coś na co sobie trzeba zasłużyć. Przykład. Wałęsa działała w NSZZ. Walczył o lepszą POlskę. Ale wystarczyło, że raz mu się noga podwinęła i spadł z piedestału. Dla wielu nie jest warty funta kłaków. Drugi przykład. gen Jaruzelski. Walczył w IIWŚ w LWP. Wyzwolił Polskę, ale i jednocześnie ją zniewolił. Oddał w ręce oprawców Stalinowskich. Czy obaj powinni być częścią tego łuku? Dlatego proszę Cię, nie wyjeżdżaj mi tu z osobistymi wycieczkami. Fakty sa takie, że Polacy nie ratowali nigdy świata. Ratowali kraj, własne tyłki, ale świata im się nie udało uratować Co gorsze ostatnie poważne sukcesy Polaków mieliśmy jakieś 500 lat temu. Od tego czasu same porażki. Nawet 1918 czy 1989 rok też dla całkiem sporej części społeczeństwa był/jest przegraną. Z układami, z agentura, ze złym traktowaniem ludzi, z upadkiem wartości, itd. Więc jeśli myślimy o tej Polsce z czasów Jana III Sobieckiego, to on swój pomnik już ma.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
25 listopada 2019 o 16:22
@olamakotki Rację masz w połowie, liczą się priorytety. Z pewnością wolę wydać na dom tych całych samotnych matek niż na kolejny pomnik Kaczyńskiego, bardziej wolę jednak wydać remont szpitala niż te dwa pierwsze. Jeżeli chodzi o łuk triumfalny, to nie mam nic przeciwko, o ile pomniki Kaczorka, a nawet Zygmunta III Wazy znikną z Warszawy.
@MisFaza . Wałęsa podpisał w SB lojalkę , jak był zwykłym robotnikim na początku lat 70. Nie współpracował jednak. Dowodów brak bo spaliła je SBcja, a szafa Kiszczak w zasadzie potwierdziła tylko to co wiadomo od dawna. Wałęsa nie chce się przyznać do tego co robił na początku lat 70, ale tutaj fakty sa znane i nigdzie niema informacji o tym, że latami współpracował z SB. Jaruzelski przez lata był traktowany jak zwycięzca. To co zrobił jest obrzydlistwem po wojnie, zwłaszcza w grudniu 1970 roku. Natomiast dla wielu jest bohaterem IIWŚ. Więc prawda nie jest tak oczywista jak to tutaj opisujesz. Stosując jednak osobiste wycieczki zniżyłeś się do poziomu dna i 2 metrów mułu. Dlatego dyskusja z takim człowiekiem jak Ty niczego nie wnosi. Szkoda. Liczyłem na wyższy poziom dyskusji z Twojej strony.
@Xar A ja uważam, że każda fundacja ma prawo zbierać pieniądze na co chce i nikomu nic do tego. Równie dobrze po co organizować Przystanek Woodstock - 7 mln wyrzucone w błoto (poniekąd sensu stricte)
@olamakotki tylko komuniści chcą, by każdy miał po równo. I nie ma znaczenia, czy ktoś tyra po 16 godzin na dobę, czy gapi sie w tv, pierdzi w fotel i popija piwskiem. każdy równy, każdy identyczny, każdy ma to samo, tyle samo i każdy ma identyczne prawa. BZDURA. W takim razie każdy ma mieć identyczną żonę, a każda identycznego męża. Albo najlepiej każdy z każdą, a każda z każdym.NIE. Jak ktoś nie ma pomysłu na życie, to będzie biedakiem, nawet jak będzie dostawał wywrotkę kasy co tydzień. przewali na głupoty i wciąż bedzie biedakiem. Ale jakim prawem ma czerpać profity z czyjegoś wysiłku?
@lech2 Nie przypisałem, żadnych słów osobie, tylko jakiejś grupie, w tym wypadku lewaków. Nie lewicy, bo to zupełnie inna kategoria. To że mi pozwalasz coś sobie pobudować na moim podwórku, cieszę się. Nie zapominaj, że żyjemy w ramach jakiś grup, tutaj jest mowa o takiej dużej grupie jak państw czy naród, jak tam kto sobie to widzi. Tak się składa że nigdy jeszcze nie było grupy 3 lub więcej osób żeby zgadzały się we wszystkim, więc to że Ty byś chciał wydać na coś kasę nie znaczy że tak będzie. Jest wiele pożytecznych według mnie rzeczy na których kasy się nie wydaje a wydaje się ją, według mnie, na głupoty, ale nie jęczę o tym w internecie. Od jęczenia jeszcze nic nie powstało.
@olamakotki bla bla bla. Masz konkretną osobę w democie i konkretną jej wypowiedź komentujemy. I tą konkretną wypowiedź próbowałeś sprowadzić do absurdu, dopisując do jej wypowiedzi zdania, których nigdy nie wypowiedziała. I wciąż chcesz wydać na ten łuk moje uczciwie zarobione pieniądze. Tego typu działaniami nie zbudujesz tożsamości narodowej, jakkolwiek ją rozumiesz, bo pomysł jest chory. Zwykłe marnotrawstwo kasy.
@Dordi "Nie, ale tylko lewacy twierdzą, że pakując wszelkie pieniądze w socjal rozwiąże się wszystkie problemy tego świata." Jeśli twierdzisz, że z tego zdania, możesz wywnioskować, że na łuk triumfalny potrzeba wszystkich pieniędzy tego świata, to na prawdę nie mam dla Ciebie innego wyjścia niż skupienie się na czytaniu ze zrozumieniem. Przydaje się w tym logika. BTW nie obraziłem Cię, stwierdziłem, że nie zrozumiałeś tego co napisałem, no chyba że celowo to przeinaczyłeś, to przepraszam... chociaż może nie ;).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 listopada 2019 o 12:23
@Dordi Zapomniałeś dodać, że w czasach współczesnych wykorzystywany jest również w celu upamiętniania ważnych wydarzeń, a nawet ludzi. Ale widzę, że lubisz wybierać tylko fakty wygodne dla Twoich teorii ;).
@Dordi Łuki triumfalne w: Bukareszcie 1936r., Barcelonie 1888r., Nowym Yorku 1892 r., wystarczyły jakieś 2-3 minuty poszukiwań i nie, to nie wszystkie które znalazłem, nie chcę mi się ich wypisywać. Tak więc daruj już sobie, z mojej strony temat uważam za zamknięty.
@MaXwell22555 czytales Wladce Pierscieni? Gondor tez zyl przeszloscia i chwala dawnych dni, bardziej ceniac przodkow niz synow i gdyby nie pomoc i strategia kogos od nich madrzejszego to by IV Ery nie dotrwali...
@MaXwell22555 mysle, ze trzeba zyc terazniejszoscia i myslec o przyszlosci pamietajac o przeszlosci. Ale wywalenie kilku(nastu?dziesiecu?) milionow w czasie gdy z powodu brakow finansowych zamyka sie oddzialy onkologii dzieciecej, to moim zdaniem sku...stwo
@MaXwell22555 zebysmy mieli jasnosc: Twoim zdaniem budowa jakiegokolwiek pomnika jest wazniejsza od dzialania szpitala z oddzialem onkologicznym dla dzieci? Jakos w Niemczech, Szwajcarii czy we Francji nie ma takich akcji
@MaXwell22555 moim zdaniem wywalenie kilku(nastu?dziesiecu?) milionow w czasie gdy z powodu brakow finansowych zamyka sie oddzialy onkologii dzieciecej, to moim zdaniem sku...stwo i tyle w kwestii wywalania pieniedzy na taki pomnik.
Co do Francji, Szwajcarii i Niemiec to mialem na mysli, ze tam nie ma akcji, ze zamyka sie z powodu braku srodkow finansowych szpitalne oddzialy onkologii dzieciecej
@Xar Ten pomnik buduje fundacja, która zbiera DOBROWOLNE datki na ten cel! Jeżeli ktoś chce się do tego dołożyć, to jego ŚWIĘTE PRAWO. Równie dobrze możesz za swoje pieniądze kupić nowego iphone'a, nowy samochód, czy wydać na dziwki, a nie będę mówił, że to skur....syństwo, bo w szpitalach pieniędzy na dzieci nie ma! Paradoksalnie większym skur...syństwem by było, jakby ludzie powpłacali pieniądze na łuk triumfalny, a fundacja bez pytania fundatorów wydałaby te pieniądze na szpitale.
Zdecydowanie nie popieram wizji łuku triumfalnego i nie jestem zwolennikiem żeby wszystko, całą kasę ładować w socjal - rozsądna pomoc tak ale nie wszystko wszystkim za darmo bo biedni albo nieszczęśliwi (albo się weź za robotę albo utrzymuj jakieś kontakty z kimś z rodziny w końcu nie przyniósł cie albo twojego "bąbelka" bocian)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 listopada 2019 o 13:32
Tak szczerze, to jak niewiasta się nie ma gdzie podziać, to bombelek naprawdę powinien być ostatnią rzeczą, jaką sobie sprawia. A jeśli w grę wchodzi ucieczka przed przemocą domową, do kopa do schroniska powinien dostawać sprawca, a nie matka z dziećmi.
@MalaZlaCzarownica no i na jakąś zorganizowaną akcję zmiany prawa tak, aby chroniło ofiary, zamiast oprawców, możnaby te pieniądze wydać :) nie uważam, aby to byłą pomoc biedakom, bo każdy możę się w takiej sytuacji kiedyś znaleźć.
Pomyślmy w tym momencie, jaką dupą świata byłby Egipt, gdyby starożytni nie inwestowali tam w średnio sensowne budowle... Czym byłyby dziś Gniew albo Malbork, gdyby Krzyżacy, zamiast się fortyfikować, rozdali wszystko biednym, jak ponoć duchownym wypada...
"Uratowali świat", taaa może jeszcze wszechświat! :oD
Dla świata wynik Bitwy Warszawskiej miał takie znaczenie że osłabił Trockiego a wzmocnił Stalina i utorował mu drogę do władzy w ZSRR.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 listopada 2019 o 15:26
Bardzo piękne stwierdzenie 'biedni będą zawsze', ale w ustach udających katolików czcicieli władcy tego świata takie jakby - brzydkie. Moglibyście lepiej udawać!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 listopada 2019 o 15:33
@MisFaza Proponuję abyś przestał korzystać z publicznej służby zdrowia na koszt podatnikó, bo to taki socjalistyczny wynalazek, a przecież chorzy będą zawsze.
@MisFaza I sądzisz, że z tego, co wpłaciłeś na ZUS, starczy na Twoje leczenie? :) ale jaja xP
Tak, jak służba zdrowia, tak jak szkolnictwo, tak i formy pomocy poszkodowanym i biednym są elementem ustroju socjalistycznego. Jeżeli chcesz oprotestowywać jedno, to bądź konsekwentny, wypisz się też z reszty.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 listopada 2019 o 16:52
@MisFaza Mamy taki system, który przewiduje, że samotne matki muszą mieć gdzie się schronić, a bezdomni muszą mieć schroniska i nie umierać na ulicy. Może Ci się to nie podobać, ale wieje trochę hipokryzją z jednych uroków socjalizmu korzystać, a drugie hejtować i walczyć o ich likwidację. Wg mnie to, co służy ogółówi w realny sposób, ma swoje uzasadnienie w tym systemie, natomiast to, co nie służy kompletnie niczemu prócz pompowaniu czyjegoś ego, niestety ale nie ma uzasadnienia i powinno być robione dopiero wówczas, kiedy inne potrzeby zostaną zaspokojone, lub z pieniędzy prywatnych osób, które chcą sobie to ego pompować, ponieważ to one uważają, że uczczenie pamięci czyiś czynów wymaga stawiania drogich, bezużytecznych pomników. Ja uważam, że najlepszym świadectwem poparcia dla czyjejś postawy jest wyrażanie swoim życiem postawy tego samego rodzaju.
Znajoma narzeka na fejsie że nie ma za co żyć i za niedługo razem z dwójką dzieci wyleci z mieszkania. Napisałem jej tylko że firma Amazon Polska reklamuje się w antyradiu że przyjmuje do pracy i daje na początek 4 tysiące brutto. Zamiast mi podziękować za info to mnie zgnoiła, napisała że jestem odrealnionym od życia korwinistą. To państwo ma ją utrzymywać bo przecież ma dzieci. Dodam tylko że będąc bezrobotną zaszła dwa razy w ciążę z bezrobotnym narkomanem który ją zdradzał i już po pierwszym dziecku zostawił, no ale musiała zrobić z nim drugie. Ehh ci socjaliści, wszystko im się należy, a zero odpowiedzialności. A inni socjaliści są "pomocni i hojni" ale za cudze pieniądze.
Ja to na przykład nie bardzo rozumiem, dlaczego Beata Górka-Winter wypowiada się w kwestii cudzych pieniędzy. Przecież ta osoba też może założyć fundację i gromadzić środki na dowolny cel.
Fundacja Towarzystwa Patriotycznego gromadzi fundusze na Pomnik Bitwy Warszawskiej (w formie całkiem przyzwoitej budowli) bo taki ma zamysł.
Można by zlikwidować urzędy pracy bo to około 5 miliardów zł rocznie pożera z budżetu i dać to na lekarzy i pielęgniarki, w końcu UP to są specjaliści od szukania pracy a w Polsce pracy mnóstwo aż trzeba dosłownie Azjatów ściągać. Takich misiów jest dziesiątki w Polsce, w Polsce kasa jest tylko jest wydawana w sposób skandaliczny.
No i co, dobrze powiedziała. Bidota zawsze będzie, a lewaki jakie teraz nie za swoje stają się chojni. Tak ich boli wygrana nad bolszewikami, ich idolami?
Jak się przyszła madka gziła z byle obszczymurem, który nie zapewnił jej godnego bytu to czemu mamy teraz wydawać publiczne pieniądze na dach nad jej pustą głową?!
@pedzacyrumak jeśli masz na mysli panią Beatkę to z niej zwykla socjalistka, z resztą pani Ania z PiSu to także socjalistka więc nie wiem o jakiej prawicy Ty tu wspominasz...
mam poglady lewicowe, ale chcialbym zauwazyc ze gdyby priorytetem byla by pomoc biednym chorym i glodnym, to szczytowym osiagnieciem naszej cywilizacji bylo by postawienie szalasu
Samotne matki to najbardziej uprzywilejowana elita - dnia nie przepracują a z dawania dupy żyją lepiej niż niejedna dziwka. Mieszkanie socjalne, 5000 zł zasiłków a na starośc emeryturka za nic.
Ile by się nie władowało w socjal, na końcu nadal będą jacyś potrzebujący. Nie ma to jak lewackie myślenie: "nie budujmy, muzeów sa potrzebujący", "nie budujmy pomników, są potrzebujący", "nie badajmy kosmosu, są potrzebujący", "nie inwestujmy w infrastrukturę, są potrzebujący" i tak dale i tym podobne...
@olamakotki dokładnie, nie kupię sobie pizzy, bo obok są biedni potrzebujący... w większości przypadków są tacy z własnej winy.
@olamakotki ale akurat kolejny pomnik to nam potrzebny jak psu banany
@olamakotki o ile widzę w democie piszą tylko o domu dla samotnych matek zamiast łuku triumfalnym. W ten sposób jak ty to robisz można każdą sprawdzić każdą sprawę do absurdu. Karnie za gwałt? Tym lewakom zupełnie się w głowie poprzewracało. Umiechnę się do dziewczyny i już do więzienia? Może powiem, dzień dobry i tez już do więzienia.
@lech2 Ale wszystkie te argumenty już kiedyś słyszałem, teraz dorzucili pomnik. To że na świecie są potrzebujący nie uprawnia do blokowania budowy łuku tryumfalnego. Twoja analogia jest mało trafiona, bo jako argument podajesz znowu jakieś lewackie myślenie, że flirt jest na równi z gwałtem. Gdzie tu jakaś logika? Uważam że inwestycja w naukę, kulturę, pomoc społeczną, infrastrukturę i w historię jest ważna i nie można rezygnować z jednego na rzecz pozostałych.
@olamakotki wydawanie pieniedzy na pomniki w sytuacji, gdy szpitale nie maja za co funkcjonowac to chyba jednak pomysl nietrafiony, nie uwazasz?
@Dordi wiem o tym, dlatego w innym democie o tym napisalem, po prostu nie chce mi sie powtarzac
@Xar Podaj mi przykład jednego Państwa w którym powiedzą, tak mamy w szpitalach już tyle pieniędzy, że nie potrzebujemy więcej?
@Dordi Nie, ale tylko lewacy twierdzą, że pakując wszelkie pieniądze w socjal rozwiąże się wszystkie problemy tego świata.
@olamakotki to, że gdzieś słyszałeś nie oznacza że możesz je komuś przypisywać i następnie wyśmiewać jakby je wypowiedział. To nie są argumenty merytoryczne. Chcesz za swoje pieniądze , na własnej działce postawić łuk który nie będzie istotnie prz szkadzał sąsiadom - nie ma problemu. Tutaj jest problem innego rodzaju- chcesz moje pieniądze z moich podatków przeznaczyc na łuk. To mnie do tego przekonaj. Dla mnie lepiej żeby ta kasa została w mojej kieszeni. Lepiej zeby za nią zbudować dom samotnej matki. I pewnie z tysiąc innych sposobów jest lepszych niż budowa tego łuku.
@olamakotki A może zamiast takiego łuku, cos bardziej praktycznego? Może zamiast wydawać 100 mln na tych, którzy uratowali świat (choć nie wiem o kim myśli Pan Jurek), to lepiej zrobić cos pożytecznego. Może np zamiast tego 100 przedszkoli dla naszych nowy obywateli? Tu nawet nie płakałbym nad biednymi, ale generalnie niech jakaś ważna rocznica będzie okryta chwałą pracy dla społeczeństwa, np wybudowaniem czegoś przydatnego. Łuk niczemu nie służy. Rozumiem, że Pan Jurek jest megalomanem i musi mieć coś na kształt łuku z Paryża. Dziś jednak się takich rzeczy w normalnym kraju nie robi.
@lech2
Jak to Twoje pieniądze z Twoich podatków? O czym Ty piszesz? Twoja kasa zostanie w Twojej kieszeni, o ile nie wpłacisz jej z własnej i nieprzymuszonej woli na budowę pomnika.
@olamakotki Jak można porównywać naukę i rozwój do kawałka kamienia na postumencie? komu on robi pożytek?
@MisFaza Szacunek to coś na co sobie trzeba zasłużyć. Przykład. Wałęsa działała w NSZZ. Walczył o lepszą POlskę. Ale wystarczyło, że raz mu się noga podwinęła i spadł z piedestału. Dla wielu nie jest warty funta kłaków. Drugi przykład. gen Jaruzelski. Walczył w IIWŚ w LWP. Wyzwolił Polskę, ale i jednocześnie ją zniewolił. Oddał w ręce oprawców Stalinowskich. Czy obaj powinni być częścią tego łuku? Dlatego proszę Cię, nie wyjeżdżaj mi tu z osobistymi wycieczkami. Fakty sa takie, że Polacy nie ratowali nigdy świata. Ratowali kraj, własne tyłki, ale świata im się nie udało uratować Co gorsze ostatnie poważne sukcesy Polaków mieliśmy jakieś 500 lat temu. Od tego czasu same porażki. Nawet 1918 czy 1989 rok też dla całkiem sporej części społeczeństwa był/jest przegraną. Z układami, z agentura, ze złym traktowaniem ludzi, z upadkiem wartości, itd. Więc jeśli myślimy o tej Polsce z czasów Jana III Sobieckiego, to on swój pomnik już ma.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2019 o 16:22
@olamakotki Rację masz w połowie, liczą się priorytety. Z pewnością wolę wydać na dom tych całych samotnych matek niż na kolejny pomnik Kaczyńskiego, bardziej wolę jednak wydać remont szpitala niż te dwa pierwsze. Jeżeli chodzi o łuk triumfalny, to nie mam nic przeciwko, o ile pomniki Kaczorka, a nawet Zygmunta III Wazy znikną z Warszawy.
@olamakotki Ongiś priorytetem lewicy była klasa robotnicza. Tak dbali o ten priorytet, że musieli pałami i kałachami go potraktować.
@MisFaza . Wałęsa podpisał w SB lojalkę , jak był zwykłym robotnikim na początku lat 70. Nie współpracował jednak. Dowodów brak bo spaliła je SBcja, a szafa Kiszczak w zasadzie potwierdziła tylko to co wiadomo od dawna. Wałęsa nie chce się przyznać do tego co robił na początku lat 70, ale tutaj fakty sa znane i nigdzie niema informacji o tym, że latami współpracował z SB. Jaruzelski przez lata był traktowany jak zwycięzca. To co zrobił jest obrzydlistwem po wojnie, zwłaszcza w grudniu 1970 roku. Natomiast dla wielu jest bohaterem IIWŚ. Więc prawda nie jest tak oczywista jak to tutaj opisujesz. Stosując jednak osobiste wycieczki zniżyłeś się do poziomu dna i 2 metrów mułu. Dlatego dyskusja z takim człowiekiem jak Ty niczego nie wnosi. Szkoda. Liczyłem na wyższy poziom dyskusji z Twojej strony.
@Xar A ja uważam, że każda fundacja ma prawo zbierać pieniądze na co chce i nikomu nic do tego. Równie dobrze po co organizować Przystanek Woodstock - 7 mln wyrzucone w błoto (poniekąd sensu stricte)
@olamakotki tylko komuniści chcą, by każdy miał po równo. I nie ma znaczenia, czy ktoś tyra po 16 godzin na dobę, czy gapi sie w tv, pierdzi w fotel i popija piwskiem. każdy równy, każdy identyczny, każdy ma to samo, tyle samo i każdy ma identyczne prawa. BZDURA. W takim razie każdy ma mieć identyczną żonę, a każda identycznego męża. Albo najlepiej każdy z każdą, a każda z każdym.NIE. Jak ktoś nie ma pomysłu na życie, to będzie biedakiem, nawet jak będzie dostawał wywrotkę kasy co tydzień. przewali na głupoty i wciąż bedzie biedakiem. Ale jakim prawem ma czerpać profity z czyjegoś wysiłku?
@lech2 Nie przypisałem, żadnych słów osobie, tylko jakiejś grupie, w tym wypadku lewaków. Nie lewicy, bo to zupełnie inna kategoria. To że mi pozwalasz coś sobie pobudować na moim podwórku, cieszę się. Nie zapominaj, że żyjemy w ramach jakiś grup, tutaj jest mowa o takiej dużej grupie jak państw czy naród, jak tam kto sobie to widzi. Tak się składa że nigdy jeszcze nie było grupy 3 lub więcej osób żeby zgadzały się we wszystkim, więc to że Ty byś chciał wydać na coś kasę nie znaczy że tak będzie. Jest wiele pożytecznych według mnie rzeczy na których kasy się nie wydaje a wydaje się ją, według mnie, na głupoty, ale nie jęczę o tym w internecie. Od jęczenia jeszcze nic nie powstało.
@Dordi Coś chyba nie tak ze zrozumieniem paru prostych zdania. Polecam bardziej uważać na polskim i wbrew pozorom również na matematyce(logika).
@olamakotki bla bla bla. Masz konkretną osobę w democie i konkretną jej wypowiedź komentujemy. I tą konkretną wypowiedź próbowałeś sprowadzić do absurdu, dopisując do jej wypowiedzi zdania, których nigdy nie wypowiedziała. I wciąż chcesz wydać na ten łuk moje uczciwie zarobione pieniądze. Tego typu działaniami nie zbudujesz tożsamości narodowej, jakkolwiek ją rozumiesz, bo pomysł jest chory. Zwykłe marnotrawstwo kasy.
@Dordi "Nie, ale tylko lewacy twierdzą, że pakując wszelkie pieniądze w socjal rozwiąże się wszystkie problemy tego świata." Jeśli twierdzisz, że z tego zdania, możesz wywnioskować, że na łuk triumfalny potrzeba wszystkich pieniędzy tego świata, to na prawdę nie mam dla Ciebie innego wyjścia niż skupienie się na czytaniu ze zrozumieniem. Przydaje się w tym logika. BTW nie obraziłem Cię, stwierdziłem, że nie zrozumiałeś tego co napisałem, no chyba że celowo to przeinaczyłeś, to przepraszam... chociaż może nie ;).
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 listopada 2019 o 12:23
@Dordi Zapomniałeś dodać, że w czasach współczesnych wykorzystywany jest również w celu upamiętniania ważnych wydarzeń, a nawet ludzi. Ale widzę, że lubisz wybierać tylko fakty wygodne dla Twoich teorii ;).
@Dordi Łuki triumfalne w: Bukareszcie 1936r., Barcelonie 1888r., Nowym Yorku 1892 r., wystarczyły jakieś 2-3 minuty poszukiwań i nie, to nie wszystkie które znalazłem, nie chcę mi się ich wypisywać. Tak więc daruj już sobie, z mojej strony temat uważam za zamknięty.
@Dordi Przed chwilą pisałeś o starożytnym Rzymie, a teraz Ci nie pasuje XIX i XX wiek? Daruj sobie...
@Dordi :*
@MaXwell22555 czytales Wladce Pierscieni? Gondor tez zyl przeszloscia i chwala dawnych dni, bardziej ceniac przodkow niz synow i gdyby nie pomoc i strategia kogos od nich madrzejszego to by IV Ery nie dotrwali...
@MaXwell22555 mysle, ze trzeba zyc terazniejszoscia i myslec o przyszlosci pamietajac o przeszlosci. Ale wywalenie kilku(nastu?dziesiecu?) milionow w czasie gdy z powodu brakow finansowych zamyka sie oddzialy onkologii dzieciecej, to moim zdaniem sku...stwo
@MaXwell22555 zebysmy mieli jasnosc: Twoim zdaniem budowa jakiegokolwiek pomnika jest wazniejsza od dzialania szpitala z oddzialem onkologicznym dla dzieci? Jakos w Niemczech, Szwajcarii czy we Francji nie ma takich akcji
@MaXwell22555 demotywator o budowie pomnika? Luk Triumfalny to rodzaj pomnika upamietniajacy zwyciestwo
@MaXwell22555 moim zdaniem wywalenie kilku(nastu?dziesiecu?) milionow w czasie gdy z powodu brakow finansowych zamyka sie oddzialy onkologii dzieciecej, to moim zdaniem sku...stwo i tyle w kwestii wywalania pieniedzy na taki pomnik.
Co do Francji, Szwajcarii i Niemiec to mialem na mysli, ze tam nie ma akcji, ze zamyka sie z powodu braku srodkow finansowych szpitalne oddzialy onkologii dzieciecej
@Xar Ten pomnik buduje fundacja, która zbiera DOBROWOLNE datki na ten cel! Jeżeli ktoś chce się do tego dołożyć, to jego ŚWIĘTE PRAWO. Równie dobrze możesz za swoje pieniądze kupić nowego iphone'a, nowy samochód, czy wydać na dziwki, a nie będę mówił, że to skur....syństwo, bo w szpitalach pieniędzy na dzieci nie ma! Paradoksalnie większym skur...syństwem by było, jakby ludzie powpłacali pieniądze na łuk triumfalny, a fundacja bez pytania fundatorów wydałaby te pieniądze na szpitale.
"Prawicy PiS" Dobre!
Może ten skrót, to ukryte Prawica i Socjalizm;D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2019 o 13:24
Zdecydowanie nie popieram wizji łuku triumfalnego i nie jestem zwolennikiem żeby wszystko, całą kasę ładować w socjal - rozsądna pomoc tak ale nie wszystko wszystkim za darmo bo biedni albo nieszczęśliwi (albo się weź za robotę albo utrzymuj jakieś kontakty z kimś z rodziny w końcu nie przyniósł cie albo twojego "bąbelka" bocian)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2019 o 13:32
@krzysio6666 To nie wpłacaj na fundację, która chce budować ten łuk, tylko "rozsądnie pomagaj" komu tam chcesz.
1. Nie ma nic cnotliwego w pomaganiu za cudze pieniądze. Jak ktoś chce finansować dom samotnej matki to niech robi to za swoje.
2. Znalazłem listę domów samotnej matki, nie wiem czy kompletna, ale jeśli to jest za mało, to znaczy, że coś jest nie tak ze społeczeństwem.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1af04K36KluG2IVtPJRuHsJKeCtIoz1kM&usp=sharing
P.S. Wydaje mi się, że hasło z budową domów samotnej matki to jest zwykły "WhatAboutIsm" (kto przełoży na polski?)
Nie dbamy o najsłabszych?! Nie ma domów samotnej matki?! Nie dbamy o dzieci?! Czy ta pani w innym świecie żyje?!
Gdzie są te samotne matki w tych ruinach, bo jakoś nie widuję w Polsce ruin? A co z samotnymi ojcami?
Nie budujmy łuku triumfalnego, chyba że wymyślimy go tak by przyciągnął oczy turystów z całego świata.
@Cascabel
A budujecie?
Tak szczerze, to jak niewiasta się nie ma gdzie podziać, to bombelek naprawdę powinien być ostatnią rzeczą, jaką sobie sprawia. A jeśli w grę wchodzi ucieczka przed przemocą domową, do kopa do schroniska powinien dostawać sprawca, a nie matka z dziećmi.
@MalaZlaCzarownica no i na jakąś zorganizowaną akcję zmiany prawa tak, aby chroniło ofiary, zamiast oprawców, możnaby te pieniądze wydać :) nie uważam, aby to byłą pomoc biedakom, bo każdy możę się w takiej sytuacji kiedyś znaleźć.
Pomyślmy w tym momencie, jaką dupą świata byłby Egipt, gdyby starożytni nie inwestowali tam w średnio sensowne budowle... Czym byłyby dziś Gniew albo Malbork, gdyby Krzyżacy, zamiast się fortyfikować, rozdali wszystko biednym, jak ponoć duchownym wypada...
"Uratowali świat", taaa może jeszcze wszechświat! :oD
Dla świata wynik Bitwy Warszawskiej miał takie znaczenie że osłabił Trockiego a wzmocnił Stalina i utorował mu drogę do władzy w ZSRR.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2019 o 15:26
@MisFaza
No i w sumie nawet słusznie, utorowanie drogi do władzy Stalinowi odcisnęło głębokie piętno na historii świata.
Bardzo piękne stwierdzenie 'biedni będą zawsze', ale w ustach udających katolików czcicieli władcy tego świata takie jakby - brzydkie. Moglibyście lepiej udawać!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2019 o 15:33
@MisFaza Nie kotek, po prostu zawsze odczuwam dyskomfort kiedy czciciele władcy tego świata cytują Naszego Pana. Nawet nieświadomie.
@MisFaza Proponuję abyś przestał korzystać z publicznej służby zdrowia na koszt podatnikó, bo to taki socjalistyczny wynalazek, a przecież chorzy będą zawsze.
@MisFaza I sądzisz, że z tego, co wpłaciłeś na ZUS, starczy na Twoje leczenie? :) ale jaja xP
Tak, jak służba zdrowia, tak jak szkolnictwo, tak i formy pomocy poszkodowanym i biednym są elementem ustroju socjalistycznego. Jeżeli chcesz oprotestowywać jedno, to bądź konsekwentny, wypisz się też z reszty.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2019 o 16:52
@MisFaza Mamy taki system, który przewiduje, że samotne matki muszą mieć gdzie się schronić, a bezdomni muszą mieć schroniska i nie umierać na ulicy. Może Ci się to nie podobać, ale wieje trochę hipokryzją z jednych uroków socjalizmu korzystać, a drugie hejtować i walczyć o ich likwidację. Wg mnie to, co służy ogółówi w realny sposób, ma swoje uzasadnienie w tym systemie, natomiast to, co nie służy kompletnie niczemu prócz pompowaniu czyjegoś ego, niestety ale nie ma uzasadnienia i powinno być robione dopiero wówczas, kiedy inne potrzeby zostaną zaspokojone, lub z pieniędzy prywatnych osób, które chcą sobie to ego pompować, ponieważ to one uważają, że uczczenie pamięci czyiś czynów wymaga stawiania drogich, bezużytecznych pomników. Ja uważam, że najlepszym świadectwem poparcia dla czyjejś postawy jest wyrażanie swoim życiem postawy tego samego rodzaju.
Znajoma narzeka na fejsie że nie ma za co żyć i za niedługo razem z dwójką dzieci wyleci z mieszkania. Napisałem jej tylko że firma Amazon Polska reklamuje się w antyradiu że przyjmuje do pracy i daje na początek 4 tysiące brutto. Zamiast mi podziękować za info to mnie zgnoiła, napisała że jestem odrealnionym od życia korwinistą. To państwo ma ją utrzymywać bo przecież ma dzieci. Dodam tylko że będąc bezrobotną zaszła dwa razy w ciążę z bezrobotnym narkomanem który ją zdradzał i już po pierwszym dziecku zostawił, no ale musiała zrobić z nim drugie. Ehh ci socjaliści, wszystko im się należy, a zero odpowiedzialności. A inni socjaliści są "pomocni i hojni" ale za cudze pieniądze.
Racja. Po co budować łuk skoro dzieci w Afryce głosują.
Ja to na przykład nie bardzo rozumiem, dlaczego Beata Górka-Winter wypowiada się w kwestii cudzych pieniędzy. Przecież ta osoba też może założyć fundację i gromadzić środki na dowolny cel.
Fundacja Towarzystwa Patriotycznego gromadzi fundusze na Pomnik Bitwy Warszawskiej (w formie całkiem przyzwoitej budowli) bo taki ma zamysł.
W sumie coś w tym jest
Marek Jurek ma takie idiotyczne pomysły,nie za swoje pieniądze a później sie dziwi że mu w wyborach nie poszło.
Można by zlikwidować urzędy pracy bo to około 5 miliardów zł rocznie pożera z budżetu i dać to na lekarzy i pielęgniarki, w końcu UP to są specjaliści od szukania pracy a w Polsce pracy mnóstwo aż trzeba dosłownie Azjatów ściągać. Takich misiów jest dziesiątki w Polsce, w Polsce kasa jest tylko jest wydawana w sposób skandaliczny.
No i co, dobrze powiedziała. Bidota zawsze będzie, a lewaki jakie teraz nie za swoje stają się chojni. Tak ich boli wygrana nad bolszewikami, ich idolami?
Jak się przyszła madka gziła z byle obszczymurem, który nie zapewnił jej godnego bytu to czemu mamy teraz wydawać publiczne pieniądze na dach nad jej pustą głową?!
A gdyby ten łuk zaprojektować w formie i kolorach tęczy to nagle role w tym sporze by się odwróciły.
@pokos
"Znaj proporcjum mocium panie..."
@pedzacyrumak jeśli masz na mysli panią Beatkę to z niej zwykla socjalistka, z resztą pani Ania z PiSu to także socjalistka więc nie wiem o jakiej prawicy Ty tu wspominasz...
Lamp79 demot o łuku był
Dlatego tak wielu nie che się utożsamiać z tym państwem
@killerxcartoon . Bo zostało zawłaszczone przez prymitywnych kmieci ze słomą w butach?
Siarkowska to grupy pisiurski pustak. Ale ktoś ją do tego sejmu wybrał:(
mam poglady lewicowe, ale chcialbym zauwazyc ze gdyby priorytetem byla by pomoc biednym chorym i glodnym, to szczytowym osiagnieciem naszej cywilizacji bylo by postawienie szalasu
Na co łuk triumfalny w Warszawie. Co by miał upamiętniać? Listy Polacy ostatnio coś wygrali?
Brak hipokryzji - czyli szczerość jest teraz łatwym celem. A teraz pomagajcie potrzebującym - skoro są to znaczy że jesteście bez serca.
Domy samotnej matki mogą budować te wszystkie organizacje feministyczne sponsorowane przez Sorosa.
Samotne matki to najbardziej uprzywilejowana elita - dnia nie przepracują a z dawania dupy żyją lepiej niż niejedna dziwka. Mieszkanie socjalne, 5000 zł zasiłków a na starośc emeryturka za nic.