Wasze negatywne opinie wynikają głównie z przyzwyczajenia. Przypomina mi to trochę moją reakcję, gdy firefox i chrome, zmieniły logo z wypukłych i błyszczących, na płaskie i matowe, z mniejszą ilością szczegółów. Też na początku wydawało mi się, że stare były lepsze, a obecnie nie wyobrażam sobie powrotu do nich. Wg mnie dawne logo WB, może i było ładne, ale było już też trochę przestarzałe i nie pasujące do obecnych trendów, a to nowe, naprawdę dobrze się prezentuje.
To nowe wygląda jak pieczątka z ziemniaka.
Dawniej logo nie było proste w wykonaniu i to właśnie trójwymiarowe, efekciarskie loga przykuwały wzrok. Obecnie dąży się do stonowanej i prostej typografii. Każdy potrafi odręcznie machnąć logo wiekszosci popularnych marek. Sęk w tym, że logo musi zachować odpowiednie proporcje, szczególnie kojarząc je ze starym logiem. Oni nie tylko je spłaszczyła, ale też zmienili proporcje tak, że niektóre elementy nie mają sensu.
Idealne logo da się machnąć z pamięci tak, aby każdy je od razu rozpoznał. Jak się nie da, to robisz to źle.
To jak z Coca Colą i Pepsi, Ci pierwsi bodajże nigdy nie zmienili czcionki swojego loga i ogólnie nie eksperymentowali aż tak, a drudzy co chwile jakieś nowe napisy i kółeczka :P W sensie, że Ci pierwsi lepsi ;d
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
1 grudnia 2019 o 17:50
Nowe logo jest ok. Lepiej zapamiętywalne, łatwe do odtworzenia, łatwiej umieścić takie na gadżetach reklamowych, ogólnie widzę same plusy. W tym temacie moda się zmienia - prostsze jest dziś lepsze. Popieram zmianę. A tym, którym się wydaje, że ta praca nie jest warta kwoty, jaką za nią zapłacili, zadam pytanie: co tu jeszcze robicie, zamiast projektować loga dla największych firm świata?
Dużo logotypów jest teraz upraszczanych, dotyczy to zarówno samych znaków jak i czcionek używanych w nazwach. Powodem jest... czytelność i rozpoznawalność na małych ekranach smartfonów. Logo ma być przejrzyste nawet jak będzie pomniejszone do rozmiaru ikony - a stare chociaż dobrze wygląda na ekranie kina, to po zmniejszeniu będzie miało zbyt wiele szczegółów.
Dawne logo jest kozackie - nowe pokazuje poziom filmów przez nich dystrybuowanych.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemStare logo jest kozackie, zwłaszcza w połączeniu z ich muzyczką. To samo dotyczy Foxa....
Odpowiedz Komentuj obrazkiemPo co zmieniać coś co jest dobre? ech
Po co? Odpowiedź zapewne tkwi w kosmicznej kwocie za to dzieło ;p
Odpowiedz Komentuj obrazkiemStare ładniejsze xd
Odpowiedz Komentuj obrazkiemoni prosili przedszkolaków o zrobienie nowego loga?
Odpowiedz Komentuj obrazkiema nie... obrażam teraz przedszkolaków. ich projekt byłby bardziej kolorowy i wyrazisty :)
I pewnie jeszcze wzięła za to grube pieniądze, tak jak ten ktoś, kto wymyśił zygzak jako logo Ministerstwa Zdrowia.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemFirma braci Wonsal , zydow z Krasnosielca na Mazowszu
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 grudnia 2019 o 16:34
nie ma to jak ujowy downgrade
Odpowiedz Komentuj obrazkiemUJ z ich logiem. bardziej mnie zastanawia ile kosztowało i jak tak bez sensu można wydawać kase
Odpowiedz Komentuj obrazkiemTo jakiś żart? Co oni postawili na jakieś retro style?
Odpowiedz Komentuj obrazkiemNo cóż, WSZYSTKO można spierdobrzyć... :o(
Odpowiedz Komentuj obrazkiemWasze negatywne opinie wynikają głównie z przyzwyczajenia. Przypomina mi to trochę moją reakcję, gdy firefox i chrome, zmieniły logo z wypukłych i błyszczących, na płaskie i matowe, z mniejszą ilością szczegółów. Też na początku wydawało mi się, że stare były lepsze, a obecnie nie wyobrażam sobie powrotu do nich. Wg mnie dawne logo WB, może i było ładne, ale było już też trochę przestarzałe i nie pasujące do obecnych trendów, a to nowe, naprawdę dobrze się prezentuje.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemTo nowe wygląda jak pieczątka z ziemniaka.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemDawniej logo nie było proste w wykonaniu i to właśnie trójwymiarowe, efekciarskie loga przykuwały wzrok. Obecnie dąży się do stonowanej i prostej typografii. Każdy potrafi odręcznie machnąć logo wiekszosci popularnych marek. Sęk w tym, że logo musi zachować odpowiednie proporcje, szczególnie kojarząc je ze starym logiem. Oni nie tylko je spłaszczyła, ale też zmienili proporcje tak, że niektóre elementy nie mają sensu.
Idealne logo da się machnąć z pamięci tak, aby każdy je od razu rozpoznał. Jak się nie da, to robisz to źle.
Szkoda że Bracia Warner nie mają dostępu do takich wykwalifikowanych projektantów graficznych jak mamy na demotach
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 grudnia 2019 o 17:49
To jak z Coca Colą i Pepsi, Ci pierwsi bodajże nigdy nie zmienili czcionki swojego loga i ogólnie nie eksperymentowali aż tak, a drudzy co chwile jakieś nowe napisy i kółeczka :P W sensie, że Ci pierwsi lepsi ;d
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 grudnia 2019 o 17:50
@kot1986 Mimo wszystko logo coca coli się zmieniało. Tak samo jak wielu innych marek np.:logo mercedesa.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemprzecież to tylko wydłużony środek z poprzedniego loga
Odpowiedz Komentuj obrazkiema wam się wydaje że wymyślenie nowego loga to kwestia designu i tyle?
Odpowiedz Komentuj obrazkiemZupełnie tak jak robili nowe logo NFZ dużo kasy jedna kreska.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemKolorystyka nowego logo mi się nie podoba. Ale ogólnie na plus - logo ma być proste, bez zbędnych udziwnień i tandetnych efektów 3D.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemTo nie jest fake news? Jeśli nie, to straszne. Z ładnego logo zrobili jakieś dziwne, brzydkie, prostackie coś.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem...wypowiedzialo sie kilkudziesieciu specjalistow od brandingu. Rzeczywiscie, przecietny Polak zna sie na wszystkim.
Odpowiedz Komentuj obrazkiem@BS76
Odpowiedz Komentuj obrazkiemDodatkowo im coś jest bardziej kiczowate i świecące to lepiej. W końcu nie przypadkiem Disco Polo ma u nas tylu fanów.
Nowe logo jest ok. Lepiej zapamiętywalne, łatwe do odtworzenia, łatwiej umieścić takie na gadżetach reklamowych, ogólnie widzę same plusy. W tym temacie moda się zmienia - prostsze jest dziś lepsze. Popieram zmianę. A tym, którym się wydaje, że ta praca nie jest warta kwoty, jaką za nią zapłacili, zadam pytanie: co tu jeszcze robicie, zamiast projektować loga dla największych firm świata?
Odpowiedz Komentuj obrazkiemDużo logotypów jest teraz upraszczanych, dotyczy to zarówno samych znaków jak i czcionek używanych w nazwach. Powodem jest... czytelność i rozpoznawalność na małych ekranach smartfonów. Logo ma być przejrzyste nawet jak będzie pomniejszone do rozmiaru ikony - a stare chociaż dobrze wygląda na ekranie kina, to po zmniejszeniu będzie miało zbyt wiele szczegółów.
Odpowiedz Komentuj obrazkiemOkropne to nowe!... ☹️
Odpowiedz Komentuj obrazkiem