Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1636 1647
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
Q Qaziku
+15 / 25

Dlatego, że to tylko bajka. W prawdziwym życiu nie ma takich "cudów".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kot1986
+8 / 16

@Qaziku Ja jestem takim Kłapouchym, mam depresje a i tak przyjaciele mi pomagają, jak najbardziej prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Symulakr
-1 / 1

@Qaziku Dlatego warto podążać za filozofią Maxa Stirnera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qaziku
-2 / 2

@kot1986 Gratuluję w takim razie.
Ja nie wierzę w przyjaźń czy inne tego typu "brednie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+26 / 28

O ile pamiętam kiedyś chcieli go uszczęśliwić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JohnsonFibonacci
-2 / 2

Raczej był by to Herakles Classic Płońsk Aperitif

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gumstg
+3 / 3

@Uhtred weź słownik jak i do ucz sie. Bo nawet przeklinac poprawnie nie potrafisz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cagenicolas
+13 / 15

W tej bajce wszystkie postacie mialy zaburzenia psychiczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+6 / 6

Po tym można odróżnić przyjaciół. Lata temu przeszedłem ciężka depresję. Większość znajomych albo unikało kontaktów, albo udawałem przed nimi, że wszystko jest w porządku. Tylko kilka najbliższych osób wiedząc o tym zawsze służyło rozmową i chętnie się spotykali czy zapraszali na imprezy. Jedną z rzeczy, które pomogły nie zamknąć się w jaskini przed społeczeństwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
-4 / 20

O! Wreszcie weszliśmy na kolejny etap tolerancji- teraz każą nam tolerować również depresję. Masz depresję? Super! Nie mieniaj się! Kolejnym etapem będzie najpewniej tolerancja wobec raka i wmawianie chorym, że nowotwór, to w gruncie rzeczy fajna sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
+1 / 3

@Arbor Czyli mamy obrażać ludzi i odbierać im prawa, bo zachorowali? Mamy im wmawiać, że są gorsi, bo zachorowali, zamiast ich wspierać i motywować do wyjścia? Zamykać w zakładach psychiatrycznych z daleka od ludzkiego wzroku? Tak, osoby z depresją nalezy tolerować, a nie palić na stosie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arbor
0 / 2

@Livanir , tak, ludzi chorych należy tolerować. Nie należy tolerować chorób i wmawiać im (chorym), że stan w jakim się znaleźli jest "spoko", "fajny", "cool", czy jakikolwiek inny. Naprawdę wyczytałeś z mojego tekstu, ze ludzi z depresją należy zamykać i izolować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 grudnia 2019 o 4:16

avatar Unicron
0 / 2

@Livanir XD. Uwielbiam ten typ argumentacji. Skoro jedna osoba powie X, to zaraz ktoś powie coś w stylu "Czyli na pewno uważasz że Y jest właściwe". Ludzie, zacznijcie czytać trochę o logice bo ona u was kuleje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek9375
+5 / 7

nie wymagać zmiany od osoby z depresją to jak nie pomagać komuś kto wisi nad przepaścią. "akceptujemy że lubisz wisieć, wiś se dalej". Szczeniackie podejście

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+10 / 10

Kłapouchy nie ma depresji, tylko jest flegmatykiem. To, wbrew pozorom, silny typ osobowości. Powolny, mało błyskotliwy, opancerzony - jak czołg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PaskudnaAjka
+1 / 1

mam córkę autystyczną. szybko skończyły się przyjaźnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzykluska
+3 / 3

!. Klapouchy nie mial depresji tylko byl flegmatykiem - i w tym kontekscie chwali sie przyjaciolom ze akceptowali jego osobowosc i nie wymagali od niego radosnych podskokow i wybuchow smiechu
2. gdyby jednak mial depresje to w takim przypadku po co nam wrogowie skoro mamy takich przyjaciol - jak ktos ma depresje to sie go nie "akceptuje" z tym, tylko znosi i stara sie pomoc. Bo depresja to nie osobowosc tylko choroba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamil1024
+1 / 1

Udawanie szczęśliwego to jest taki kompletny debilizm...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greggor
0 / 0

Kłapouchy nie miał depresji. On BYŁ depresją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem