Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1199 1253
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar misteriusz
+16 / 22

Teraz przychodzi kolej na Iran.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shaam
+7 / 21

Tylko, że Iran o tym od dawna wie, że jest w kolejce, dlatego się na pewno przygotował. Poza tym Iran ma atomówkę, a to samo z siebie daje do myślenia. Btw Trump to dureń, ale cywilizacja nasza i tak spłonie, więc niech przyśpieszają cięcie gałęzi, na której wszyscy siedzimy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ddarek
+8 / 22

Wprowadzanie ,,DEMOKRACJI" jest bardzo kosztowne. Za darmo Amerykanie tego nie robią . Na szczęście PL jest za biedna dla USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dingo4kris22
+17 / 27

W Polsce nie ma bogatych złóż ropy . Jesteśmy bezpieczni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaveANiceDay1983
+8 / 8

@dingo4kris22 a co z tym ministrem który po przeprowadzeniu badań na temat łupków podpier.... wszystkie dokumenty wyjechał do US, został zatrudniony przez jakąś firmę, a firma wykupiła to co się opłacało... chyba to były lata 95? wiem że bardzo dawno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E embees1
+3 / 7

@dingo4kris22 Za to są bogate złoża amerykanskich dupowłazów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tanatos
+12 / 26

Żarty żartami ale tak wyglądała Syria po przejęciu władzy przez... no szok - Syryjczyków. Za czasów kiedy w tym kraju byli nie tylko amerykanie ale japończycy, niemcy, polacy, francuzi kraj się pięknie rozwijał. Także zapoznaj się trochę z historią i nie rób bzdurnych demotywatorów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dinaeel
+5 / 11

@dncx
Wojna w Iraku była USA potrzebna - Saddam miał "przygłupi" pomysł by za ropę rozliczać się w Euro a nie w petrodolarze. Podobny pomysł miał Kaddafi - chciał rozliczeń w złotych dinarach. Niestety wiemy jak to wpłynęło na dalszą historię. Tak USA załatwia problemy osłabiające jego pozycję. Rosja i Chiny są jedynymi graczami które mogą tą pozycje obecnie podkopać. Strefa Euro również jest punktem podważenia pozycji hegemona demokracji gospodarczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nawrotki
+2 / 2

@dncx Nusra to produkt amerykański, Rożawa to produkt amerykański, amerykańscy żołnierze byli na tyle głupi, że publikowali swoją aktywność na stravie, więc było widać, że są w Syrii, wojna w Syrii wybuchła dlatego, że Syria miała dość liczną armię, która może nie byłaby w stanie wygrać w pojedynkę wojny z Izraelem, ale była siłą, z którą się liczono.

Nie udowodniono Libijczykom udziału w zamachu nad Lockerbie, Libia zapłaciła odszkodowanie nie przyznając się do winy, ale odszkodowanie poskutkowało zdjęciem sankcji. Kadafi, pomimo tego, że był tyranem, trzymał sporą część Afryki północnej za mordę i potrafił się dogadywać z sąsiadami i raczej trzymał tam porządek. Kiedy w latach dziewięćdziesiątych mąż mojej siostry mówił, że w Libii mają wyższy standard życia, to nie wierzyłem, a miał skubany rację, teraz ich przeskoczyliśmy...

W Iraku amerykanie jednak wprowadzali demokrację, ta demokracja kopie ich teraz w dupę, więc demokracja już nie jest dobra, być może pojawi się tam niedługo jakiś reżim z poparciem USA, ale bez poparcia społecznego (przeciw ustawie wzywającej USA do opuszczenia Iraku nie głosowała żadna partia w parlamencie, dwie nie przyszły na głosowanie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ryku99
0 / 12

a my im w tym pomagamy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tristan3i5
+6 / 16

Jeśli nie interesuje Cię historia czytaj tylko tę część na dole.
Ten demot to straszne uproszczenie - demokrację wpowadzano tylko w Iraku i Libi, gdzie oba faktycznie sobie zasłużyły. W Syrii wojnę wywałał i prawie wygrał reżim Asada. Jemen jest najbardziej skomplikowany. Władzę próbuje zdobyć większość Szyicka którą wspiera Szyicki Iran, Jemeńscy Sunnici walczą o niepodległość południa. W jemenie nie ma USA (zbyt wiele). Poza tym jest jeszcze bogaty w surowce Afganistan, jednocześnie tak biedny w infrastrukturę, że nie ma jak tego z ziemi wyciągnąć. W Afganie wszystko oprócz armii działa na niekorzyść atakujących, nie da się tego kraju kontrolować w całości.

A teraz dobra wiadomość: Iran zająć jest jeszcze ciężej niż Afganistan, bo ma oprócz najgorszej możliwej do ataku topografii ma jeszcze bardzo silną armię. Wydaje mi się, że najlepszym co Trump może zrobić to zająć Chuzestan z większością arabskiej populacji Iranu, płaskiej części, blisko Iraku i zasobnej w ropę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
+4 / 20

G... prawda.
Irak: inwazja na Kuwejt. Pamięta ktoś? Jakieś gazowanie Kurdów pamięta ktoś?
Libia: Arabska Wiosna.
Syria: Arabska Wiosna.
Jemen: muzułmańskie zabawy.

Co to ma wspólnego z USA?
Cały hejt na USA bierze się stąd, że francuskie ścierwo w osobie de Gaulle'a (czemu to coś ma pomnik w Warszawie się pytam) nienawidziło USA ponieważ francuzkom podobało się dawanie dupy niemcom w czasie okupacji. I strasznie znienawidzili USA za zbombardowanie St Lo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
+2 / 6

@rdaneel Jakim trzeba być naiwnym, żeby myśleć. Że te wiosny nie były finansowane przez CIA i Arabię Saudyjską głównego sojusznika obok Izraela na bliskim wschodzie. Jakie szanse z armiami posiadającymi czołgi, artylerię, śmigłowce i samoloty mieliby rebelianci gdyby nie otrzymali od "kogoś" nowoczesnej broni? Kto opłaca zagranicznych bojowników ściąganych tam nawet ze środkowej Afryki. To nie zwykłe Arabskie wiosny to rywalizacja o wpływy z jednej strony Arabia Saudyjska i Turcja (Sunnici) wspierane przez USA i Izrael, Z drugiej Iran z Syrią [a raczej to co pozostało z Syrii] (szyici) wspierane przez Rosję. Co do Iraku nawet zagazowanie kilkuset czy kilku tysięcy Kurdów nie można porównać z wywołaną wojną w której liczba ofiar wyniosła kilkaset tysięcy ofiar. A ostatnio USA pokazało jak bardzo zamartwia się o tych Kurdów. Po za tym to był powód pierwszej wojny z Irakiem. Do drugiej doszło trochę później. Bo niby Husajn miał mieć broń masowego rażenia. Co było zwykłym pretekstem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-2 / 4

@misteriusz
" Że te wiosny nie były finansowane przez CIA i Arabię Saudyjską" insynuacje

"Co do Iraku nawet zagazowanie kilkuset czy kilku tysięcy Kurdów" tu kilka tysięcy kurdów tam jakieś zatrzymania. A głównym źródłem wojny z Irakiem był Kuwejt. oraz Hussain. Jedyny problem polega na tym, że Irak nie przyjął szansy i postanowił sobie zorganizować WŁASNE piekło.

Co dowodzi że cała arabia/Afryka winna być okupowana przez białcyh panów którzy będą za podatki płacone przez lokalsów utrzymywać tam armię okupacyjną która będzie trzymała tam jakiś sensowny pokój...

Uważasz że Husajna trzeba było zostawić boo? Miły, grzeczny i uprzejmy? W sumie Adolfa też można było zostawić.

Ogólny hejt na USA: USA niedobre bo reaguje. USA niedobre bo nie reaguje. USA niedobre bo nie powinno.

Ostatni raz kiedy Europa coś robiłato wtedy kiedy Sowiety dokonały inwazji na Gruzję. Kiedy ten j... pokurcz Sarkozy pojechał "negocjować"wyjście sowietów z Gruzji. Ze skutkiem zerowym.

Gdyby nie USA:
- I W.Ś. wygrałyby Niemcy (sowiety opuściły wojnę w 1917 jakby ktoś nie pamiętał zdradzając koalicję)
- Niemcy wygrałyby II W.Ś.
- Sowiety zajełyby Europę po II W.Ś. (to gdyby mimo wszystko pomogły a potem sobie poszły)

No ale USA....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
+1 / 1

@rdaneel
1. Jakie insynuacje. USA finansowało wiele przewrotów na przestrzeni lat. Chociażby nieudane lądowanie w zatoce świń. Wtedy też się do tego nie przyznawali ale dziś nie jest to już żadna tajemnicą.
2. Jakiej szansy bo nie rozumiem?
3. Wystarczyło zostawić dyktatorów, którzy sami trzymali pokój i nie dopuszczali do wojen religijnych między odłamami Islamu.
4. Patrz punkt 3. Co do porównywania Husajna z Hitlerem ten pierwszy z przestarzałą armią już nikomu nie zagrażał. Poradzieckie czołgi nie miałyby szans z nowoczesnymi. A taka Arabia już miała kupę nowoczesnego sprzętu z USA.
5. I dobrze musi być jakiś nacisk opinii światowej by USA nie posuwało się zbyt daleko. Ogólnie USA się przydaje bo jest przeciwwagą dla Rosji. Można uważać je za mniejsze zło. Można tęsknić za Barackiem Obamą. Miał też wady ale przynajmniej nie planował napaści na Iran.
6. To fakt europa jest słaba nie jest się wstanie przeciwstawić ani Rosji ani USA nawet jak zawrze jakieś porozumienie (np. nuklearne z Iranem) to USA potrafi je zlać. Widać że jest tylko pionkiem w grze.
7. wojska USA przyczyniły się do przegranej Niemiec w I W. Ś. ale jej nie przesądziły. W momencie przystąpienia USA do wojny Niemcy już ją przegrywały. Nie mniej jednak masz rację bo bez wsparcia gospodarki USA niemożliwością byłoby wygrać zarówno I jak i II Wojnę Światową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+3 / 3

@misteriusz Jakim trzeba być naiwnym, żeby myśleć, ze Solidarność w Polsce nie była finansowana z USA. Bo przecież była. Ale to nie zmienia faktu, że to był oddolny ruch społeczny ludzi marzących i walczących o wolność. I że takie ruchy trzeba wspierać. Więc nie gadaj mi tu o niedobrych Amerykanach finansujących konflikty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 0

@rdaneel Dziękujemy, to dzięki takim nieukom jak Ty, świat wygląda jak wygląda. Propaganda weszła jak hm posmarowany żelikiem.
https://pracownia4.wordpress.com/2015/09/07/amerykanie-finansowali-hitlera-nazistow-niemiecki-cud-gospodarczy-i-ii-wojne-swiatowa/
https://ciekawostkihistoryczne.pl/2017/10/21/zbrodnicze-niemieckie-korporacje-kto-sfinansowal-dojscie-hitlera-do-wladzy/
https://www.money.pl/gospodarka/kto-najbardziej-zyskal-na-ii-wojnie-swiatowej-usa-i-szwajcaria-na-czele-6418431250470529a.html


Ogarnij się, kur#a. Bo powtarzanie głupot w świecie pełnym dostępnych weryfikowalnych informacji świadczy o głupocie, a pieniactwo z nimi na transparencie - o debilizmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@misteriusz
1. Bredzisz.
2. Szansy na zorganizowanie sobie kraju w rozsądny sposób?
3. Nie trzeba wprowadzić armię która będzie kozolubów trzymała na pastwiskach.
4. patrz pkt 3.
4. add. b. W dziedzinie "czekania" wystarczy popatrzeć do czego doprowadził zostawiony Hitler w ciągu 6 lat.
5. Opinia światowa to g.... która nic nie rozumie i nic nie jest w stanie doprowadzić do ładu. Europa NICZEGO sama nie zrobiła. NATO to USA i nic ponad to.
5. add b barakowóz to co?
5. add. c "Ogólnie USA się przydaje bo jest przeciwwagą dla Rosji" LOL. Żeby nie USA to sowiety przejechały by się po UE jak po łysej kobyle.
6. nie wiem co z kim gdzie i dlaczego w tym zdaniu.
7. W momencie przystąpienia USA do wojny Niemcy ściągali siły z frontu wschodniego.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
+1 / 3

@Wreckedge
Kolejny debil.
Dojście Hitlerowi do władzy załatwił Stalin. To on wysłał komunistów z Reihstagu na pewną rzeź i miał w tym konkretny cel: rozpętanie II Wojny Światowej do czego kolejnym krokiem było podpisanie paktu Ribbentrop Stalin w Moskwie. Do której Ribbentrop przyleciał na zaproszenie Stalina.

Co do finansowania. Jak to kolega parę akapitów wyżej napisał: No przecież Hussain nie był groźny. Prawda? A co można było powiedzieć o Hitlerze w 1933? Co on takiego groźnego mówił? Autostrady budował. No i chciał żeby Niemcy wstali z kolan.

Takie "opracowania" to brednie jak nie przymierzając kolejne "fakty" płaskoziemców o sile odśrodkowej która winna zmieść ludzi z kuli. Na pierwszy rzut oka ma sens.


Jedziemy dalej:
"Latem 1924 roku projekt, znany jako „Plan Dawesa”" O planie Marshalla pewnie nie słyszałeś.

Słyszałeś o MacArthurze? To ten którego Japończycy popędzili z Filipin. Co macArthur zrobił w ramach okupacji Japonii?

"MacArthur nie dopuścił do wywozu z Japonii jakichkolwiek instalacji przemysłowych w ramach reparacji wojennych. Przeciwnie, w latach 1946–1951 wyjednał dla Japonii 2,5 mld dolarów pożyczek, które pomogły dźwignąć się zrujnowanemu gospodarczo krajowi"

Ale nie k.... USA odbudowało potęgę militarną Niemiec na II W.Ś.
A gdzie Niemcy testowali potajemnie samoloty i broń pancerną to może wiesz? A nie tego nie pisali?

Zacytuję siebie z wątków niżej:
To że jesteś debilem nie oznacza z automatu że powinieneś się dzielić tą informacją w internetach z innymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 0

@rdaneel Debil to Ty jesteś. O akcjach fałszywej flagi w ogóle słyszałeś? A o operacjach USA, które miały tak wątpoliwą moralność że pała mała?
"2 września 1945 r. doszło do oficjalnej kapitulacji Japonii. Generał Douglas MacArthur, wódz naczelny alianckich sił okupacyjnych, potajemnie udzielił immunitetu części naukowców biorących udział w zbrodniach, w zamian za wyniki badań[potrzebny przypis]. Rząd USA uznał bowiem te informacje za cenne z uwagi na brak możliwości prowadzenia podobnych badań w krajach Zachodu"

Nawet SHiro Ishii puścili wolno etc.

A artykułu z linka nr 1 nie przeczytałeś: o powiązaniach finansowych; i jak totalny ignorant powtarzasz to samo.
Co do finansowania. Jak to kolega parę akapitów wyżej napisał: No przecież Hussain nie był groźny. Prawda? A co można było powiedzieć o Hitlerze w 1933? Co on takiego groźnego mówił? Autostrady budował. No i chciał żeby Niemcy wstali z kolan. - Co to "kwa" jest? To jest polemika? Jesteś idiotą.
Opinia z 1 posta podtrzymana.
To że jesteś debilem nie oznacza z automatu że powinieneś się dzielić tą informacją w internetach z innymi.
To o Tobie, co nie?

To nie powtarzaj i nie dziel się propagandą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-1 / 1

@Wreckedge

"potajemnie udzielił immunitetu części naukowców biorących udział w zbrodniach" nie na temat.

"Nawet SHiro Ishii puścili wolno" nie na temat

Co to "kwa" jest? To jest polemika?
Wytłumaczę:
"olaboga USA strasznie złe bo Hussaina utłukli choć on ledwie 5000 kurdów zagazował"
"olaboga USA strasznie złe bo z Hitlerem handlowali choć on nic nie zrobił"

Zacytuję siebie z wątków niżej:
To że jesteś debilem nie oznacza z automatu że powinieneś się dzielić tą informacją w internetach z innymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 0

@rdaneel Pomijając Twoje buractwo i ciemnotę : chyba Ci się osoby mieszają z kim się kłócisz...
To powiedz co teraz dobry wójek USA z Kurdami zrobił?


A jak Shiro Ishii jest nie na temat, to co jest?
(Walisz jakieś farmazony trolu)

Słyszałeś o MacArthurze? To ten którego Japończycy popędzili z Filipin. Co macArthur zrobił w ramach okupacji Japonii?

"MacArthur nie dopuścił do wywozu z Japonii jakichkolwiek instalacji przemysłowych w ramach reparacji wojennych. Przeciwnie, w latach 1946–1951 wyjednał dla Japonii 2,5 mld dolarów pożyczek, które pomogły dźwignąć się zrujnowanemu gospodarczo krajowi"


No, to rzeczywiście w ogóle nie w temacie. Idź krowy doić a nie dyskutować, jak nie ogarniasz co sam piszesz.

I jeszcze coś piszesz o Husajnie i Kurdach do mnie, jak wcześniej nic nie pisałem.
I jeszcze jakieś "olaboga" i że ja coś jedynie o handlu...

Nie, miernoto: podałem Ci źródła o tym że USA i ich śmietanka finansowa pozwalała krajowi który miał embargo na broń, produkować broń i to za ich pieniądze. IG Farben etc.
Weź czytaj co Ci się podeśle, a nie pitol od rzeczy, pisząc, że coś się komuś pomyliło.

Bo na 2 odpowiedzi 2 razy mijasz się z rozmówcą, nie podajesz źródeł i walisz jakimiś hasełkami.
Ja skończyłem, a Ty sobie przeczytaj jak z kimś rozmawiasz, bo szkoda na Ciebie nerwów ;)


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@Wreckedge

"No, to rzeczywiście w ogóle nie w temacie. " dokładnie rzeczywiście nie jest w temacie jako że temat dotyczy "złego USA co Hitlera potęgę wspierał"

USA handluje i wspiera kraje które pokonał. Co widać i na przykładzie Niemiec (2 razy) i Japonii (raz). A ty wyjeżdżasz z moralnie dwuznacznymi akcjami mającymi na celu wydobyć badania. Co ma związek z tematem booo?

"i jeszcze coś piszesz o Husajnie i Kurdach " no bo to akurat ma związek z tematem.

Gówno masz a nie źródło. Temat o tym gdzie i po co niemcy testowali uzbrojenie oczywiście pominąłeś.

Zacytuję siebie z wątków niżej:
To że jesteś debilem nie oznacza z automatu że powinieneś się dzielić tą informacją w internetach z innymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcinProgramista
-1 / 9

Kiedy w Libii USA próbowały wprowadzić demokrację? Podobnie jak w Syrii cały chaos to efekt arabskiej wiosny, która równie mocno zaskoczyła świat zachodni jak i tamtejszych dyktatorów. A sytuacja w Jemenie to zwykła wojna domowa, w którą angażują się różne państwa bliskowschodnie, a nie USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2020 o 19:34

avatar zaymoon
-1 / 11

@MarcinProgramista
Arabska wiosna to była w Tunezji czy w Egipcie, w Libii czy w Syrii mieliśmy do czynienia ze zwykłym terroryzmem finansowanym przez USA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiesiu73
-2 / 4

POLSKA na którym?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raf_Raf
+2 / 2

Demot wrzuca wiele lat historii i skomplikowanych zależności politycznych do jednego worka zwącego się "wina Ameryki". Jakże wygodne, człowiek lubi mieć jasną odpowiedź. Niestety to nie takie proste. Patrz wypowiedzi przedmówców (choć oczywiście Ameryka ma dużo na sumieniu)

W Iranie zawsze było gorąco, wystarczy tylko przez chwilę spojrzeć na tą stronę

https://pl.wikipedia.org/wiki/Iran#Iran_w_XX_wieku

Niemniej jednak przed rewolucją islamską życie wyglądało tam normalnie. Iran się rozwijał i współpracował z krajami Europy zachodniej jak i mocno z USA:

Ten obrazek mówi sam za siebie

https://pl.pinterest.com/pin/505951339372431146/

https://www.boredpanda.com/iranian-women-fashion-1970-before-islamic-revolution-iran/?utm_source=duckduckgo&utm_medium=referral&utm_campaign=organic

Po rewolucji nasilał się klimat wojskowo religijnego zniewalania ludzkości na każdym przejawie życia. Wielu mieszkańców Iranu może w głębi ducha cieszyć się, że zdjęto przywódcę wojskowego choć ze strachu nigdy tego nie wyrazi, będzie uczestniczyć w marszach itp zgodnie z opisaną tu zasadą

https://twitter.com/MessageFromLen/status/1214049081540132864

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tristan3i5
+1 / 1

@Raf_Raf nie sugeruj, że rewolucja była czymś jednoznacznie złym, bo znasz historię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raf_Raf
0 / 0

@tristan3i5 Nic nie sugeruję tylko przedstawiam ważny punkt widzenia. W Iranie było lepiej a jest gorzej, jest religijno-wojskowe zniewolenie ludności i przez to od wielu lat coś tam wisi w powietrzu. Przez to zwykli ludzie mający dość tego reżimu mogą w tym co się teraz dzieje pokładać pewną nadzieję mimo lęku przed możliwą wojną.

Oceny wyeliminowania przywódcy wojskowego w ogóle się nie podejmuję. Za skomplikowana sprawa określana w mediach jako "Genialne posunięcie szachowe" lub jak kto woli "Bardzo głupi błąd".

Jakie widzisz pozytywy rewolucji islamskiej w Iranie? Nie pytam złośliwie tylko z ciekawości żeby poznać różne punkty widzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2020 o 21:15

avatar tristan3i5
+1 / 1

@Raf_Raf kiedy jakiś monarcha ma upaść zwykle popieram królów, bo wiem że w upadłych monarchiach źle się potem dzieje (Rosja, Austria, Francja po rewolucji). Jednak tajne policje Szacha i to co wyprawiały sprawia, że nawet znając przyszłe wydarzenia i tak poparłbym Islamską Rewolucję. Tak więc z czystej przyzwoitości uważam wygnanie tego tyrana za wielki plus.
Kolejna zaleta to ograniczenie wpływów USA do zera , i jednoczesne niewpadnięcie do bloku wschodniego, ponieważ Iran jest zbyt potężny aby trzymać z jakimkolwiek supermocarstwem.
Rewolucjoniści nie zniszczyli też starożytnej kultury regionu, a niszczenie kultury zwykle idzie w parze z rewolucjami. Dla mnie R. I. to bardziej gorzka pigułka niż przejęcie z deszczu pod rynnę, ale rozumiem dlaczego jestem z tymi poglądami raczej w mniejszości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raf_Raf
0 / 0

@tristan3i5 Dziękuję za odpowiedź. Również niejednokrotnie spotkałem się z taką opinią, wg której dyktator mimo że prowadził trudną dla mieszkańców politykę, to i tak była ona lepsza od tego co się wydarzyło po jego usunięciu.

Niestety sprawa bliskiego wschodu jest tak skomplikowana że wymyka się ona zupełnie jednoznacznej ocenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-2 / 4

USA mówi, że tylko oni mogą zbawić świat a inni to wrogowie.
Kto jest bardziej niebezpieczny: islam czy US?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
+1 / 3

@Kacper6 To że jesteś debilem nie oznacza z automatu że powinieneś się dzielić tą informacją w internetach z innymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-2 / 2

@rdaneel
Twoja tato to debil.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
0 / 2

Akurat w Jemenie i Syrii, a w dużej części także w Libii USA były zaangażowane w znikomym stopniu. Tam mamy wojny domowe, głównie skierowane przeciw lokalnym totalitaryzmom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar przemowczarski
-1 / 3

USA i Izrael to największe zło na świecie, bandyci, złodzieje, mordercy i terroryści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
+1 / 3

gdyby nie ta ich demokracja do to teraz czcilibyśmy Hitlera albo Stalina...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 2

Rdanel czy wiesz że święty Mikołaj nie istnieje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
0 / 0

Jeżeli odrzuci się bajki i słowo "demokracja" zastąpi się zgodnym z faktami sformułowaniem "interesy geopolityczne", to wszystko się zgadza. USA miały interes aby rozpieprzyć te kraje i zostały one rozpieprzone. Czego tu nie rozumiesz autorze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gimek017
-1 / 1

Demotywatory - radziecko-lewicowy portalik manipulacyjno-propagandowy. Od kiedy to USA atakowało Libię, Syrię i Jemen???????? Demotywator kopiuj-wklej z rosyjskiej telewizji rządowej trzeba nie mieć mózgu i 1 z podwójnym minusem z historii żeby takie bzdury pisać, w przypadku Syrii to można mieć pretensje do USA tylko dlatego że nie zdecydowali się na większą zbrojną interwencję, w Libii konflikt wybuchł w czasie "wiosny ludów" w krajach arabskich gdzie wybuchło powstanie przeciw bezwzględnemu tyranowi tam też ameryka zrobiła kilka nalotów bardziej pokazowych niż jakiś ważnych strategicznie i nie postawiła nawet bazy ale miejscowi nadal nie umieją się dogadać na linii polityka-wojsko. Jemen? Powstańcy antyrządowi, szyici, sunnici, IS a teraz też koalicja państw z Arabią Saudyjską na czele, tu tylko można się przyczepić do USA że los Jemenu jest mniej ważny od sojuszu z Arabią i nie podejmuje interwencji na arenie międzynarodowej w sprawie tego konfliktu. Dodam jeszcze że jak najbardziej potwierdzone jest to że w Syrii zrzucano i nadal zrzuca się broń chemiczną przywiezioną z Rosji i też zrzucaną przez ich wojsko, podobnie robili w latach 80 w Afganistanie - zatruwali pola a blisko miejscowości zrzucali małe przedmioty przypominające bączka - zabawkę dla dzieci, gdy niepilnowane dzieci brały takiego bąka do rąk w najlepszym przypadku traciły tylko ręce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar S_Jupiter
0 / 0

Cały czas powtarzam, że nie ma gorszych krajów od Niemców, Rusków i Amerykanów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem