Nie trzeba być fanem tuningu żeby progi zwalniające stwarzały problem. Niektóre z nich są tak zrobione, że połowa normalnych aut (nie mam tutaj na myśli przerośniętych SUV-ów) wali podłogą jak przez nie przejeżdża.
@zgorzel02 Zawieszenie obniżone tak, ze amortyzatory maja prawie zerowy skok. Jak myślicie, o ile wydłuża to drogę hamowania na nawierzchni innej niż idealna?
Wieśtuning, wiocha i debilizm. Ech, żeby to jeszcze ładnie wyglądało.
na Dominikanie widziałem wklęsłe progi zwalniające, pełniące jednocześnie funkcję odprowadzania wody. W przypadku takiego samochodu 2 kawałki sklejki rozwiązały by problem.
Nie trzeba być fanem tuningu żeby progi zwalniające stwarzały problem. Niektóre z nich są tak zrobione, że połowa normalnych aut (nie mam tutaj na myśli przerośniętych SUV-ów) wali podłogą jak przez nie przejeżdża.
I krawężniki
Myśle, że około 40% zwykłych samochodów miało by problem z krawężnikiem na mojej ulicy XD
*wieśtuningu :)
Jedni są nudni, a drudzy nie i sobie tuningują auta.
@zgorzel02 Zawieszenie obniżone tak, ze amortyzatory maja prawie zerowy skok. Jak myślicie, o ile wydłuża to drogę hamowania na nawierzchni innej niż idealna?
Wieśtuning, wiocha i debilizm. Ech, żeby to jeszcze ładnie wyglądało.
Naklejenie parapetu pod progi to nie jest tuning ';p
na Dominikanie widziałem wklęsłe progi zwalniające, pełniące jednocześnie funkcję odprowadzania wody. W przypadku takiego samochodu 2 kawałki sklejki rozwiązały by problem.