A niskie ciśnienie skądś się bierze... na ogół nie jest to awaria samej pompy, tylko zniszczenie panewek, zatkanie smoka olejowego albo dziura w tłoku. W każdym wypadku, naprawa kosztująca tysiące.
@lelek2 Może trzeba wymienić ten taki śmieszny czujnik (poziomu oleju) co jest wkręcony w misę olejową. No też trzeba sobie odpowiedzieć czy lejesz olej czy jakieś g#wno typu Mobil czy Castrol.
@Prally Mniejsza o to z jakiego powodu. Znam przypadek, że czerwona zapaliła się z powodu... Odmy olejowej (separatora oleju) i uszkodzonego termostatu. Odma była zapchana, silnik niedogrzany. Wydzieliło się masło, które zatkało smoka do tego jedna bardzo mroźna noc. i pyk smok zatkany. Tylko,że jak auto było szybko odpalone tak szybko zostało wygaszone. Ciepły garaż. Wymiana odmy, termostatu, płukanka i wymiana oleju i fltra oleju. Dystans ok. 30 km po autostradzie i wszystko wróciło do normy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
17 stycznia 2020 o 16:40
@lelek2 Jeśli wlałeś innej lepkości niż wymagania, albo olej z popiołem do silnika wymagającego niskopopiołowego, to problemy będą wyskakiwać nawet gdyby olej był marki "sperma papieża" xD
jak pomarańczowa to zmień olej
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2020 o 22:14
@lelek2 Jeśli kontrolka świeci na żółto to oznacza niski poziom oleju. Jeśli kontrolka świeci na czerwono to oznacza niskie ciśnienie oleju.
@deanthehunter powiedz to mojemu silnikowi poziom w normie a kontrolka świeci wymiana oleju i gaśnie
olej wymieniony po 5 tys
@deanthehunter
A niskie ciśnienie skądś się bierze... na ogół nie jest to awaria samej pompy, tylko zniszczenie panewek, zatkanie smoka olejowego albo dziura w tłoku. W każdym wypadku, naprawa kosztująca tysiące.
@lelek2 Może trzeba wymienić ten taki śmieszny czujnik (poziomu oleju) co jest wkręcony w misę olejową. No też trzeba sobie odpowiedzieć czy lejesz olej czy jakieś g#wno typu Mobil czy Castrol.
@Prally Mniejsza o to z jakiego powodu. Znam przypadek, że czerwona zapaliła się z powodu... Odmy olejowej (separatora oleju) i uszkodzonego termostatu. Odma była zapchana, silnik niedogrzany. Wydzieliło się masło, które zatkało smoka do tego jedna bardzo mroźna noc. i pyk smok zatkany. Tylko,że jak auto było szybko odpalone tak szybko zostało wygaszone. Ciepły garaż. Wymiana odmy, termostatu, płukanka i wymiana oleju i fltra oleju. Dystans ok. 30 km po autostradzie i wszystko wróciło do normy.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2020 o 16:40
@lelek2 Niewłaściwy olej, zasyfiony silnik albo inna awaria.
@deanthehunter jeśli olej motul według ciebie to gówno to zaraz wleje inny miłego dnia
@lelek2 Jeśli wlałeś innej lepkości niż wymagania, albo olej z popiołem do silnika wymagającego niskopopiołowego, to problemy będą wyskakiwać nawet gdyby olej był marki "sperma papieża" xD
@Prally sranie w banie wiesz ja chodziłem do szkoły nauczyli mnie czytać etykiety wyrobów oraz instrukcje użytkownika (wiesz co to jest?) miłego dnia
@lelek2
Z tego wynika że chodziłeś do szkoły podstawowej. Jeżeli nie poszedłeś do żadnej innej, to by tłumaczyło dlaczego jesteś idiotą.
@Prally w mojej osobie rodziny nie znajdziesz idiotów to szukaj wokół siebie
Olej TO
Wygrałeś nowy samochód ,
@Zbigniewlachacz1987 Umarł Król, niech żyje Król.
Musisz potrzeć lampę Alladyna
wiadomo kobieta (dziwne, że ma prawo jazdy)
Napisane jest w instrukcji
1 - żeby mimo wszystko dojechać do domu,
2 - żeby razem z dymem spod maski nie buchnął ogień,
3 - żeby tanio znaleźć używany silnik na przekładkę.