Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.
+
218 362
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar pawelkolodziej
+24 / 48

Nie mam syna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S singri
+85 / 135

A co bym miała do roboty? Gej nie gej, to mój syn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+75 / 97

Co miałbym niby zrobić? Jego sprawa.
Inna sprawa gdyby okazał się aktywistą, wtedy uznałbym go za głupiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sraniePoScianie
+23 / 37

@Saladyn1 Dokładnie tak. U mnie doszła by jeszcze kwestia ew. ubioru i obnoszenia się ze swoją "seksualnością" - syn, córka, homo, hetero: nieważne, nie ma świecenia dupą po domu, to nie nocny klub czy parada równości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+7 / 9

@sraniePoScianie Też tak myślę. To czy zakocha się w kobiecie czy mężczyźnie to jego sprawa, byle z wzajemnością. Natomiast robienie szopek odpada. I nieważne czy chodziłoby o córkę, która by świeciła biustem, że niby walka z seksistowskimi mężczyznami, czy syn na paradzie równości w jakiś obleśnych ciuchach. Natomiast myślę, że to nie grozi. Widziałam trochę wypowiedzi osób przesadnie pstrokatych, że tak to ujmę. Każdy miał jakiś problem w domu rodzinnym, a to rozbita rodzina i ojciec alkoholik, a to wychowanie przesadnie twarda ręką. U tych młodych, to zwykle po prostu bunt, próba wyrwania się z domowego reżimu i udowodnienia sobie, światu czegoś. Aczkolwiek naprawdę najczęstszą przyczyną jest problem z akceptacją przez własnych rodziców.
Kochajmy dzieci, wychowujmy je mądrze, a małe szanse będą na takie afiszowanie swojej seksualności, czy to hetero, czy homo, bez znaczenia. Podobne problemy miewają puszczalskie osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+9 / 13

@Saladyn1 ja oczywiscie najpierw wyrazilabym zal ze wnuka nie bede miala, po czym kazalabym przyprowadzic partnera na obiad.

Bylabym w stanie nawet zrozumiec jakby syn powiedzial ze chce byc kobieta.

Ale kijem bym gonila gdyby zaczal sie ubierac jak panna lekkich obyczajow, swiecic gola dupa czy makijazem jak spod latarni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sraniePoScianie
+4 / 4

@VaniaVirgo Zgadzam się z Tobą, ale nie do końca. Ja oraz większość moich znajomych i przyjaciół pochodzi właśnie z "rodzin z problemami". Żadne z nas nie było "pstrokate" i za przeproszeniem nie k*rwiło się na imprezach, nie łaziło z dupą na wierzchu. A takie zachowania można było zaobserwować u rówieśników z "lepszych domów". Jak widać nie ma reguły. Do tego bardzo duży wpływ na młodych ludzi ma moda, media, środowisko, cz też chęć "zaimponowania" znajomym jakim to się jest "dorosłym". Ot młodzieńcza głupota :)

Mniejszy czy większy okres buntu każdy przechodzi - jest to zrozumiałe. Jeśli chodzi o czysto fizyczne objawy buntu to jestem skłonny przejść do porządku dziennego z np. opcją kolczyków w różnych miejscach, dziwną fryzurą, makijażem, ubraniem, tatuażem (nie na twarzy i nie na szyi). Ale mojego przyzwolenia nigdy nie będzie mieć opcja chodzenia z przysłowiową "gołą dupą", ponieważ takie "promowanie siebie" uważam za uwłaczające. I nieważne syn, córka, homo czy hetero.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2020 o 15:55

V VaniaVirgo
+1 / 1

@sraniePoScianie to, że oni są z domów z problemami, nie oznacza, że każdy z takiego domu taki będzie. Nie napisałam, że każdy z gorszymi relacjami musi źle skończyć, czy coś. Wiesz, każda trawa jest rośliną, ale nie każda roślina to trawa.
Natomiast co twoim zdaniem oznacza lepszy dom? To, że rodzina jest pełna, zarobki na dobrym poziomie nie oznacza braku problemów. Tak samo dom z samotną matką nie oznacza braku miłości, akceptacji i wsparcia. Nie status materialny świadczy o dobrym człowieku :)
Właśnie widzisz, imponować znajomym chcą ci, którzy właśnie mają deficyt akceptacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubenelgubenupi
0 / 4

@pochichrana Dlaczego byś miała nie mieć wnuka? Kiedyś jeden autorytet wybitny ogłosił, że w związkach homoseksualnych rodzi się więcej dzieci niż w hetero.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+1 / 3

@zubenelgubenupi teoretycznie moze tak byc. Jesli zalozymy ze malzenstwa homoseksualne skorzystaja z uslug surogatki. I policzymy procentowa ile u nich jest dzieci a ile u par heteroseksualnych ( biorac jeszcze dane z ameryki czy holandii) to istnieje pawdopodobienstwo, ze mogloby wyjsc wiecej. Chociaz nie jestem pewna czy homoseksualisci az tak bardzo pragna potomstwa. Moze niektorzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubenelgubenupi
0 / 0

@pochichrana Ty to pieprzysz na poważnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sraniePoScianie
0 / 0

@VaniaVirgo Pisząc "lepszy dom", nie miałem na myśli statusu materialnego, źle się wyraziłem. Miałem na myśli to, że przykładowo nie było tam ojca alkoholika, samotnej matki imprezowiczki itp. Ot zwykłe rodziny, pełne albo i nie, ale normalniejsze i lepsze pod tym względem od naszych. I racja, dzieciak może pochodzić z kochającej, pełnej rodziny i zachowywać się jak głupek i gnój - nie ma reguły. Oczywiście hormony też robią swoje, nie można o tym zapominać.

"Właśnie widzisz, imponować znajomym chcą ci, którzy właśnie mają deficyt akceptacji." - Może tak, może nie. Wyjątkowo nie lubię tego typu definicji i generalizowania, gdyż po prostu uważam je za nieprawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2020 o 9:25

V VaniaVirgo
+2 / 2

@sraniePoScianie Rozumiem, po prostu mamy zupełnie inne zdanie w tej kwestii, inne doświadczenia i obserwacje :) Nadal uważam, że to najczęstsza przyczyna, ale nie jedyna. Pozdrawiam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zasysacz
+7 / 31

Jaki syn:)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+13 / 57

Pewnie zapytałbym, czy jest szczęśliwy z chłopakiem. Po za tym nic. Póki co mam córkę, ale jak była analogiczna sytuacja, również życzyłbym im szczęścia i długiego życia razem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
+5 / 25

@kolorowatolerancja A gdyby nie byli homo to już żadnych życzeń by pewnie nie było

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kula6
-4 / 88

cóż dużo pisać. starał bym się zrozumieć, a później wyj...ał z domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
-2 / 44

@kula6 to od razu po urodzeniu to zrób, unikniesz podejrzeń o hipokryzję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+41 / 69

dopóki tylko byłby gejem, spoko, jakby zaczął chodzić na parady równości wyglądając jak zboczeniec wyłowiony z balii z brokatem z gołą dupą, to byłabym wku*wiona, a wku*wiona kob ieta to nieprzewidywalny żywioł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyaegha
+4 / 14

@Rhanai h3h3, i problem z zakupem prezentu, rozwiązałby się sam z siebie. Dobry żel, zawsze byłby trafnym podarunkiem ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieKapuste
-1 / 13

@Rhanai Taa. Bo przecież każdy gej chodzi na parady równości uwalony brokatem i z drągalem na wierzchu :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cagenicolas
+5 / 13

@LubieKapuste każdy pedal jest gejem ale nie kazdy gej jest pedałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieKapuste
+5 / 19

@czacknoris Nie miej dzieci. Serio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaveANiceDay1983
+7 / 17

nie trzeba było mu dawać książek o sparcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jb84
-2 / 2

Chociaż raz mogę się z Tobą zgodzić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
+9 / 23

Nic. Jego sprawa. Jak by był szczęśliwy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nettai
+6 / 8

A już myślałem, że znowu homo sapiens a to tylko gej,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GunMeat
-1 / 13

@Videomar25 Nie widzę innego wyjścia. Jeśli nie pomoże trzeba się pozbyć z domu, by nie deprawował pozostałych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niemoja
-3 / 9

@baniapfdq: Leworęczność też jest odstępstwem od normy?
Według twojej definicji "normalności" - wynika, że jest nienaturalna i nienormalna. To co, zaczniemy leczyć mańkutów z ich "odstępstwa od normy"?

Gdyby posiadanie penisa miało służyć TYLKO do rozmnażania - mielibyśmy ruję, jak zwierzęta. A to znaczy, że nawet byś nie popatrzył na kobietę, która w danym momencie nie ma owulacji.
Jesteśmy jednym z niewielu gatunków, gdzie seks jest zachowaniem socjalnym, służącym utrzymywaniu więzi międzyosobniczych. A w tym zakresie - nie ma znaczenia, czy to będzie partner, czy partnerka.

BTW - Seks z kobietą w okresie międzyowulacyjnym będzie tak samo bezowocny, jak seks z mężczyzną czy masturbacja - dziecka nie będzie. Więc może "marszczenie fredka" też zaczniemy leczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-3 / 7

@Purple_Piper Właśnie przyznałeś że sam nie rozumiesz słów.
Dewiacją/zboczeniem są FILIE, a więc odpada homoseksualizm.
Orientacja seksualna to popęd do tej samej/przeciwnej/obu płci i są na równi tak samo normalne i naturalne, zaś każdy inny popęd jest zboczeniem/dewiacją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-3 / 7

@baniapfdq Widzę że nie potrafisz myśleć logicznie, no to wytłumaczę.
Wszystko co występuje w naturze jest naturalne/normalne, tak więc zabijanie, kanibalizm, gwałt, kradzież też są elementami natury.
Kto powiedział że natura jest dobroduszna?
Stoi na równo z heteroseksualizmem, gdyż też jest orientacją seksualną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GunMeat
+2 / 6

@Eskim0s69 Zgniłkowi umysłowemu wydaje się, że jak coś nazwiemy dobrze to mamy problem z głowy :D :D :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-3 / 3

@baniapfdq To nie bzdury tylko fakty, których jak widać nie jesteś w stanie obalić, dzięki czemu jedynie potwierdzasz że mam rację, dziękuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubenelgubenupi
0 / 0

@Eaunanisme A są w Polsce nieheteroseksualne rodziny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubenelgubenupi
+2 / 2

@niemoja Taką samą role seks pełni u wszystkich naczelnych a ruja występuje tylko u nielicznych gatunków ssaków, więc twój wywód jest wart funta kłaków. Porównywanie zachowań ludzi do zwierząt nie ma w ogóle większego sensu, na co przykład podałem wyżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
-1 / 1

@zubenelgubenupi Jesli uznamy, że rodzinę definiuję się jako grupę osób powiązanych ze sobą poprzez pokrewieństwo, powinowactwo lub wspólne zamieszkiwanie, to strzelam, że trochę niehetero się znajdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-1 / 1

@baniapfdq Tylko że jak na razie obalam Twoje zdanie, a Ty nie podałeś żadnego argumentu, a co dopiero dowodu na poparcie swojej tezy.
Posługuje się poprawnymi definicjami, podaje logiczne argumenty, a nawet dowody.
Ty za to nie jesteś w stanie tego przyjąć do wiadomości, nie podając argumentu czemu, podobnie robią płasko ziemcy, tylko że oni jednak mają argumenty czemu wierzą w płaską ziemie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@Purple_Piper Jestem normalny, poprawnie wychowany, kulturalny, posługuje się poprawnymi słowami, zapoznając się z ich definicją i jak na razie obalam Twoje zdanie, potwierdzając że homoseksualizm jest tak samo normalny i naturalny jak heteroseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tanatos
-1 / 1

@Eskim0s69 wśród zwierząt. wśród ludzi nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tanatos
-1 / 1

@baniapfdq hmm...może zwolennik płaskiej ziemi i chemitrailsów? :DDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@Tanatos Człowiek to ssak, a ssaki to zwierzęta, więc też ludzie są zwierzętami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tanatos
-1 / 1

@Eskim0s69 żaden z "argumentów" płasko... nie ma potwierdzenie w czymkolwiek a już na pewno nie w nauce. Te "fakty" przeczą nawet jakiemukolwiek postrzeganiu świata, a Wyparcie to jest jedyna metoda którą się posługują. I widzę tu pełną analogię do Twojej analizy argumentów, które Ci tu postawiono przed nosem.
-Słońce świeci (emituje...)
-nie, to nie słońce świeci, to wielka żarówka o nieznanej jeszcze sile - Tak wyglądają Twoje odpowiedzi.
Dlatego też zgadzam się z kimś wyżej i ignoruję Twoje dalsze wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+9 / 17

Nie mam i nigdy nie będę mieć syna więc mogę zabrzmieć mało wiarygodnie, ale starałabym się wspierać syna i sprawić, by był tym "dobrym" gejem, który szanuje swojego partnera i innych ludzi, a nie goni z gołym tyłkiem na paradach trzymając swojego lubego na smyczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
+15 / 21

Nie mam syna, nigdy nie będę miał dzieci, żony, rodziny, która kobieta pokocha coś takiego jak ja? Ale gdybym miał syna i powiedziałby mi że jest gejem to chciałbym wówczas poznać jego chłopaka, jakby był w porządku to... "witaj w rodzinie".

Kur_wa, ale ja dzisiaj jestem smutny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 stycznia 2020 o 19:02

A anna84k
+4 / 4

@Hostis_Humani_Generis plusik ode mnie, tak mi sie smutno zrobilo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
0 / 0

@ObywatelWszechswiata Nic nie jest w ok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2020 o 18:29

H konto usunięte
0 / 0

@ObywatelWszechswiata Jak mi chcesz pomóc?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
0 / 0

@ObywatelWszechswiata Rad to ja już tylu w życiu się na słuchałem że starczy, żadna nie pomogła nawet kiedy się do nich stosowałem, puste słowa i tyle.

Z resztą, mam obcemu facetowi się zwierzać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2020 o 19:48

A konto usunięte
+1 / 1

@Hostis_Humani_Generis A czym to się różni od pójścia do psychologa? Za psychologa jeszcze będziesz musiał zapłacić. a tutaj gościu sam z siebie oferuje się, że Cie wysłucha...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+1 / 1

@Hostis_Humani_Generis
A co ci szkodzi spróbować? Nawet jak podchodzisz sceptycznie?
Marnujemy tyle czasu na głupoty, więc jeszcze jedna nie zaszkodzi:)
A może skorzystasz i to nie będzie głupota.

Niemniej życzę radośniejszego humoru. Trzymaj się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 0

@Hostis_Humani_Generis szczerze sądziłam, że Cię tu ktoś zruga albo wyśmieje, a tu tyle ludzi chce Ci pomóc. Aż się miło robi na sercu. Weź to doceń :) Może nie jest tak źle, jak Ci się wydaje? warto czasem pogadać. I uwierzyć w siebie też warto. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kea1111
+7 / 17

A co miałabym powiedzieć? Jest? Niech sobie będzie. Nie jego wina, że się taki urodził. Byleby nie latał na parady równości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hek_sa
+14 / 20

A jakie to ma znaczenie? gej, hetero, to po prostu moje dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Oriolus
+9 / 11

A niby co bym miał robić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+6 / 6

Baaaaardzo bym się zdziwił. Nie mam syna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevoreevo
0 / 14

moim zdaniem najlepiej by było gdyby wszyscy zostali gejami niezależnie od płci i rasy. zwierzęta i rośliny też powinny zostać gejami. nastał by czas oświecenia i nowoczesności

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vezdohan
+4 / 6

Na pewno bym się od niego nie odwrócił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrkac
+2 / 8

@vezdohan "no, tyłem bym się do niego nie odwrócił"

:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dzi4d3k
+3 / 3

Nic. Z tego dzieci nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+6 / 14

To zależy czy byłby gejem czy pedałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pamdejzi
+3 / 3

Nic, przecież to nie moja sprawa tylko jego :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marter32_L
-4 / 8

Jak się jest młodym, to można być gejem, znam geja ok. 70 lat, cholernie przystojny facet. Jest samotny i smutny jakiś. Syna nie mam , jestem w miarę tolerancyjna ale jego partnerzy nie byliby goszczeni w moim domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JAXOPoznaniak
0 / 6

Nic. Jego życie. Zaakceptowałbym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+4 / 6

Niech sobie będzie gejem, tylko niech się zajmuje swoim życiem, a nie wciska swojego chooya i swojej seksualności innym na siłę jak to dzisiaj robią środowiska lbgt...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emilcia515
+2 / 2

dlatego mam kota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
+3 / 13

a co mnie obchodzi kto z kim śpi? Oby był szczęśliwy i znalazł kochającego partnera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jimy123
+1 / 13

Na pewno bym zwymiotował

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KakaTomek
-1 / 11

Zależy, czy by był normalnym homosiem, czy LGBTowkim pedałem, bo jeżeli to drugie, to bym na zbity pysk z domu wyrzucił i wydziedziczył. Bo jeżeli tym pierwszym to nic bym nie zrobił, ewentualnie leczenie bym zasugerował, ale jak to u nas mówią wolność Tomku w swoim domku, także to jego sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-2 / 6

@KakaTomek Nie da się wyleczyć z żadnego popędu seksualnego (nie licząc lobotomii).
Homoseksualizm jest tak samo normalną i naturalną orientacją seksualną jak heteroseksualizm.
Zboczeniem/dewiacją jest każdy popęd z końcówką FILIA.
Orientacja seksualna to popęd do tej samej/przeciwnej/obu płci, a więc na szczęście nie masz racji.
Chorobą jest np. homofobia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KakaTomek
0 / 0

@Eskim0s69 Nie jest normalny, jest zaburzeniem, bo zaburza podstawową funkcję popędu płciowego, jaką jest prokreacja. Bo nie wiem czy wiesz, ale do tego potrzeba obojga płci. Człowiek odczuwający pociąg do tej samej płci ma to zadanie utrudnione, a jest to podstawa do tego, by gatunek mógł przetrwać. Powiem inaczej gdyby jakiś czas temu u twoich rodziców popęd płciowy nie zadziałał tak jak powinien, to by ciebie na świecie nie było. Homoseksualizm to zaburzenie. To nie powód by kogoś szykanować, ale do problemu należy podchodzić logicznie, a nie ideologicznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-1 / 1

@KakaTomek Jest normalny, tak samo jak heteroseksualizm.
Żadnym naukowcom nie udało się tego obalić, kto wie, może Ty będziesz pierwszy.
Zaburzeniem-chorobą psychiczną jest każda FOBIA.
Zboczeniem-dewiacją jest każda FILIA.
Do żadnych z powyższych czterech pojęć NIE należy homoseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KakaTomek
+2 / 2

@Eskim0s69 To o czym piszę ludzie wiedzą już od dawna. To dziś żyjemy niestety w epoce ideologicznego zabobonu, który ignoruje logikę, bo z logicznego punktu widzenia homoseksualizm pewien bardzo ważny proces zaburza, czy to się komuś podoba, czy nie. Wystarczy prosty eksperyment myślowy - wyobraż sobie co by się stało z gatunkiem ludzkim, gdyby odwrócić proporcje homo i hetero? Otoż byłoby to, o czym mówił pan Kononowicz, czyli nie byłoby niczego. Takie są twarde fakty. A te filie i fobie to tylko kwestia nazewnictwa. Zaznajom się najpierw ze znaczeniem tych pojęć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-1 / 1

@KakaTomek Co by było gdyby, nie jest żadnym argumentem.
To że coś stanowi mniejszość nie znaczy że jest nienormalne/nienaturalne lub gorsze, bo np. zielone oczy, rudość i leworęczność jest mniejszością, więc trzeba ich traktować inaczej? to samo z homo/biseksualizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KakaTomek
+2 / 2

@Eskim0s69 Co by było gdyby ma ci uświadomić błąd twojego myślenia, bo masz rację - sam fakt, że są miejszością nie ma nic wspólnego z tym, że homoseksualizm to zaburzenie. Jest zaburzeniem, bo zaburza, utrudnia bardzo ważny biologiczny proces. Zielone oczy niczego nie utrudniają. podobnie jak leworęczność.I tak, należy ich traktować tak samo jak innych ludzi, nigdzie nie napisałem, że nie. Naisałem tylko, że przed aktywistami LGBT bronić się należy, bo to degeneraci i niebezpieczni ideologowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-1 / 1

@KakaTomek Zaburzeniem są FOBIE, a nie żaden seksualizm.
Nie ma żadnej różnicy między homo a heteroseksualizmem, więc nie można jednego traktować inaczej od drugiego.
Może będziesz pierwszym człowiekiem który poda tą różnice i wtedy można inaczej traktować obie rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KakaTomek
+1 / 1

@Eskim0s69 Już dawno ci podałem. Masz prawo mieć inne zdanie i na tym to zakończmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+3 / 5

Co by było gdyby, to najgłupszy rodzaj pytania. Większość nie ma pojęcia jak by się zachowała, a te wszystkie deklaracje które tu padają nic nie znaczą jeśli ktoś sam nie zetknął się z takim problemem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieKapuste
0 / 10

Zaprosiłabym jego chłopaka na obiad :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miiraz
0 / 6

No i fajnie - to wpadnij ze swoim facetem na obiad, to się poznamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A automat09
+3 / 11

komentarze tutaj to jakaś komedia, życzyłbym mu szczęścia i tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michkrak
+1 / 7

Czekamy na demoty odważniejsze: Co byś zrobił gdyby... zoofilem, koprofilem itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Burton28
-2 / 10

Ludziom to się z tego dobrobytu całkiem w główkach wiadomo co. Jakieś homofobie,gender, lgbtsrete. Bo świat idzie do przodu. Gunwo prawda. To my idziemy do tyłu, tak ułatwiliśmy sobie świat,że nawet przestajemy myśleć, społeczeństwo głupieje. Wyobraź sobie na poczatku XXI w w tv taki program typu "Dlaczego ja" itp. No przecież ludzie by to śmiechem zabili,a teraz siedzą wpatrzeni jak marynarz w morze. Zostaliśmy tak ogłupieni, że szok, wmawianie na siłę że rozjechanie ludzi ciężarówką to element kultury. Tak,wiadomo ktoś wysoko za tym stoi,bo nikt normalny by popierał takiej inwazji itd. Do sedna. My mamy za dużo CZASU. I nie mamy co z nim zrobić. I wymyślamy takie bzdury, depresje z błahostek, dysmózgie czyt. lenistwo i brak dyscypliny u dzieci, jakieś rzeczy z kosmosu typu gender studies, i inne bzdety. Kiedyś nie było nawet czasu zeby się zastanowić czy jestem gejem z frakcji alfa czy beta, czy ten batonik jest odpowiednio wegański itd. Nie. Nie było na to czasu ani sił, wstawałeś o 5 szedłeś doić krowy i karmić świnie a potem tyrać na polu. W mieście wstawałeś i szedłeś na targ otwierać swój stragan albo szyć do 18 w swoim zakładzie krawieckim czy innym rzemiośle,handlu. Wracałeś stryrany, jeść,tv jeśli miałeś wgl i kima. Rano repeat. Za dużo czasu wolnego. I dzisiaj z tego widmowego postępu mamy co mamy. To my jesteśmy 100 lat za jaskiniowcami. Bo zajmujemy się bzdurami. I w dodatku myślimy że to jest dobre. Dziecko bym wysłał na terapię. Definicja choroby to zachwianie lub utrata naturalnej równowagi i funkcji organizmu. Naturalną funkcją nie jest wtyczka w gniazdku kolegi tylko koleżanki aby powstał dzidziuś. Tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tanatos
-1 / 1

@Burton28 szkoda, że nie mogę Ci dać więcej plusów. Podzielasz moje zdanie w wielu sprawach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Burton28
0 / 0

@Tanatos Daj tutaj jak chcesz :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+9 / 9

Uwaga - nieco wulgarny żart

Co bym zrobił? Powiedziałby "A ch** ci w d***". Jak sądzisz, syn uznałby to za obelgę czy za udzielenie błogosławieństwa dla jego poczynań?

Przepraszam wszystkich, którzy poczuli się obrażeni moim słownictwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kojot_pedziwiatr
0 / 0

Wolę syna geja niż gendera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nimbochromis
0 / 0

Mam córkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LocosPPG
+3 / 5

Miałem jeść śniadanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
+1 / 5

Jezeli bylby gejem to ok, ale jak zacznie swiecic tylkiem i chodzic na parady wspierajac ruchy lgbtqiwerty to sorry, nie dogadamy sie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
+2 / 6

leczyć !!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michael5
+2 / 12

Zboczeńcow nie toleruje a gej to zboczenie i ciężka choroba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-4 / 8

@Michael5 Homoseksualizm jest tak samo normalną i naturalną orientacją seksualną jak heteroseksualizm.
Zboczeniem/dewiacją jest każdy popęd z końcówką FILIA.
Orientacja seksualna to popęd do tej samej/przeciwnej/obu płci, a więc na szczęście nie masz racji.
Chorobą jest np. homofobia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lamp79
-2 / 8

@kolorowatolerancja pewnie najbardziej się boisz, że córka przyprowadzi kiedyś chłopaka. Będzie ból!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-3 / 5

@Lamp79 Niech przyprowadzi kogokolwiek z kim będzie szczęśliwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lamp79
-1 / 5

"twoja sprawa ale życie będziesz mieć zdupione"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jawa05
0 / 2

matka yaoistka. ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-2 / 6

@Hajna89 Czyli wnioskując z Twojego komentarza, jesteś nienormalny, gdyż nie jesteś w stanie przyjąć do wiadomość że Twoje dziecko byłoby naturalne/normalne, a Ty je nie akceptując stajesz się przeciwieństwem.
Homoseksualizm jest tak samo normalny i naturalny jak heteroseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrMojoRisin
-1 / 1

Spójrz jak ta osoba pisze. Przecież widać, że to prostak i półmózg. Nie oczekiwałbym od niego zbyt wiele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-3 / 5

Nic, cieszyłbym się jego szczęściem. Natomiast moment w którym zacząłby chodzić na parady równości byłby momentem w którym nie mam syna. No, ale to 2 różne sprawy, bo syn hetero chodzący na takie zbiegowiska również by utracił status syna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2020 o 15:36

S Sigmut
+3 / 7

Obrzydliwe zdjęcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
0 / 4

Zmusiłbym do porzucenia stanu kapłańskiego. I tylko tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elandiel1
+4 / 6

Wszyscy, którzy tu odpowiadają tak naprawdę nie wiedzą co by zrobili. Pisać tutaj o czymś co mogłoby być a zmierzyć się z tym w realnym życiu to dwie różne sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deusmagnus87
-1 / 3

Na szczęście to nie mój problem. Nie mam dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M makos2311
+1 / 1

jak się kochają to hu i w dupę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skaater760
-1 / 1

Nadal bym go kochał. Przecież nie wyrzuciłbym go z domu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T ToHellWithTheBeatles
0 / 2

w moich oczach już dawno zgasło światełko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M makiwarrior
+4 / 4

Zapytałbym skąd zna to słowo, bo ma 2,5 roku :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MARSA
+1 / 7

Wspierała bym to jeszcze bardziej bo pewnie czekały by to ciężkie chwilę ze względu na społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
-1 / 1

To zależy od wieku, bo wiadomo jak to jest z prawem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wotwob
-1 / 3

Pewnie na stare lata, gdy już zapragnąłbym zostać dziadkiem, stał bym się najgłośniej krzyczącym zwolennikiem legalizacji związków partnerskich i adopcji przez pary jednopłciowe. A jak syn nie śpieszyłby się, to wręcz OBOWIĄZKU związków partnerskich i adopcji przez pary jednopłciowe :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adtm
+3 / 5

hmmm.... karmił bym mlekiem i ogórkami kiszonymi i śliwkami na zmianę. Dowiedział by się do czego dupa służy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrMojoRisin
0 / 0

Taaaa, a sam anala pewnie ładowałeś. Chyba, że ty z tych świętoszków, co szybki numerek i do spania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jajaj
-1 / 3

Wydziedziczył

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marcin_Jan
0 / 4

mam w rodzinie bliską osobę która jest gejem, żeby było ciekawej w gej w tradycyjnej śląskiej rodzinie. I co ? i nic. normalny facet. nie chodzi z gołą dupą, nie jeździ na parady, nie ubiera się na różowo. Zasuwa w robocie po 10-11 godzin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
-1 / 1

na pewno dałbym w zęby gdyby tak się tego przy mnie. a poza tym niechby żył oczywiście, byłby moim synem:-)
mogę mieć najwyżej lesbijki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rainboweyes80
0 / 0

nic, dopóki by nie latał z piórem w de i nie pajacował. Kochalabym jak do tej pory i zaakceptowałabym poważnego, fajnego partnera. Ale jako, ze to NIE JEST póki co normą, to darujcie se te zdjęcia. Nie ma co tym epatować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
-1 / 1

@rainboweyes80 Wszystko co występuje w naturze jest naturalne/normalne, a homoseksualizm występuje wśród wielu zwierząt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rainboweyes80
0 / 0

@Eskim0s69 rozumiem, że mutanty ze złączonymi łbami też są normalne , bo występuja w naturze ? Nie. Trzeba je akceptować i szanować, ale nie ma co czarować , że są tacy sami jak zdecydowana większość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@rainboweyes80 Leworęczni, zielono oczy, rudzi też stanowią mniejszość, więc trzeba ich inaczej traktować niż większość?
Wszystko co występuje w naturze jest naturalne, kto powiedział że natura jest dobra?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rainboweyes80
0 / 0

@Eskim0s69 w naturze kazirodztwo jest powszechne. , zwierzęta często spółkują krzyżując się wsobnie. Czysta natura. Dlaczego takich ludzi traktować inaczej niż większość ? Bardzo dyskryminujące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rainboweyes80
-1 / 1

a gdyby dorosły syn przyszedł za rękę z drugim dorosłym synem i powiedział ,że się kochają ? przecież koronne argumenty byłyby na tacy - nikomu nie robią krzywdy, robią wszystko za obopolną zgodą, kochają się. trzeba tolerancji wobec innych upodobań. Dlaczego kazirodztwo jest piętnowane ? Poza klasycznym gadaniem, że upośledzone dzieci z tego mogą być. Wykluczamy, że bedą, bo zakładamy kazirody nie chcą , czy z uwagi na tę samą płeć, nie mogą i tak ich mieć. Dlaczego ojciec i syn, matka i córka, czy rodzeństwo, nie mogą ze sobą być, skoro lecą na siebie i nikomu nie wadzą ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrMojoRisin
-1 / 1

No to bądź ze swoją matką. Powodzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rainboweyes80
0 / 0

@MrMojoRisin ale ja nie mam sklonności do homoseksualizmu czy kazirodztwa. Zwracam tylko uwagę na hipokryzję. Homo to spoko, a kazirod zły i nie ma praw. Przecież łączą ich te same cechy i dążenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem