Jeśli brak szacunku dla osób starszych będzie postępował, to osoby komentujące na tym portalu będą zobligowane do skorzystania z tego urządzenia na starość.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
31 stycznia 2020 o 12:23
Absurd, ale udzie starzy i schorowani chcą żyć!!!to nieudana pierwsza miłość, czy brak akceptacji w grupie jest powodem samobójstw nastolatków. Zaskoczyły mnie wnioski z jednego badania, że ludzie młodzi często popełniają samobójstwo na pokaz, żeby coś komuś udowodnić itd. potem się obudzą i będą mieli szacun- wiele żyć jak w grach....ale niestety, życie jest jedno
@bazarel o czym Ty piszesz? Grupa wiekowa do lat 19 jest grupą najmniejszego ryzyka popełnienia samobójstwa a najczęstszą przyczyną popełnienia samobójstwa jest choroba psychiczna :)
@grzymas73 Jak powiadał mój dziadek: "Na depresję najlepsze są kiszone ogórki i litr kefiru. Po spożyciu tego, twoja depresja będzie najmniejszym problemem."
@bazarel @kenzol Absurd to te wypowiedzi.
Ożywcie moją podopieczną, która gniła za życia i zapytajcie, czy woli wracać do grobu, czy dalej się męczyć. Ona codziennie modliła się o śmierć, wiecie? Więc nie pieprzcie mi, że ludzie schorowani chcą żyć, bo to jebitnie nietrafione uogólnienie. Nie chrzańcie mi tu o braku szacunku. Basia codziennie dostawała nowych odleżyn, chociaż robiłyśmy wszystko, żeby temu zapobiec. Niestety... Do tego przy KAŻDYM dotyku, kiedy musiałyśmy ją umyć czy zmienić pampersa, płakała i krzyczała z bólu. Starałyśmy się wszystko robić jak najszybciej, żeby jak najkrócej cierpiała, ale zrobić musiałyśmy - a ona się męczyła.
Tak, na pewno cieszyła się życiem i żyć chciała. ;)
Co Wy wiecie o ludziach starych i chorych? Zapraszam do domu pomocy społecznej albo hospicjum i głoście tam te swoje mądrości, jakoby ci ludzie chcieli żyć tak dalej. Wmawiajcie im, że na pewno nie proszą Boga o śmierć, nie modlą się o skrócenie ich cierpień. Powiedzcie im, że eutanazja to brak szacunku.
Śmiech na sali w całym tym ponurym temacie.
@kenzol
szczerze mowiac, to majac perspektywe bycia 70-80 latkiem ktory robi pod siebie i potrzebuje zeby ktos sie nim zajmowal przez cala dobe plus wymagac tego zeby pol budzetu rodziny ktora sie mna opiekuje szlo na moje lekarstwa a umrzec
wybralbym to drugie
@mieteknapletek @maggdalena18 Nie mówię tu o roślinach z odleżynami. Mówię tu o 70-letniej Magdalenie, która podróżuje sobie tramwajem i nagle słyszy od 18-latka: "babciu, idźcie sobie do komory zamiast miejsce w tramwaju zajmować i kazać młodym zarabiać na swoją emeryturę".
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 stycznia 2020 o 23:26
@Buka1976 młodym bym uświadomił co jest przyczyną ich depresji i stanu życia, wtedy gdyby zroozumieliby to wtedy zaraz depresja przerobiłaby sie na rządzę krwi i cel zmienienia tego kraju, ale młodzi nie wiedzą co ich gniecie, jak niektórym sie powie to tego nie chcą pojąć, wiec trzeba tez inne sposoby by ich przekonać. Młodzież moze zrobić przewrót jedynie bo stare dziady to wolą płacić kredyty do śmierci i coraz wieksze rachunki płacić i wiecej nadgodzin robić by to wszystko utrzymać, żałosne.
@rafalinformatyk Noooo Tu Masz rację. Depresja to tylko wytłumaczenie braku chęci zmiany. Nie dostrzegają możliwości tylko popadają w zatracenie. Śmieją się z grubych, że nic nie mogą / nie chcą nic zrobić aby być chudym ale umysłowo robią to samo nazywając to depresją. Gówno prawda. Nie depresja tylko olewnictwo i wymówka aby nic nie robić i nic nie zmieniać.
@Buka1976 No rację, ale nie taką jaką sobie wyobrażasz, bo ja mówię o przewróceniu całego syfiastego systemu państwa i zrobienie porządku, a nie o odchudzaniu cielska uczenia sie na kartkówki i tym podobnych nic nie wnoszących do rzeczywistości rzeczy.
@rafalinformatyk A ja użyłem PRZENOŚNI oraz określiłem zakres "widzenia". Chyba powinieneś wolniej czytać moje posty. Chciałem ci uzmysłowić, że mechanizm i schemat myślenia pozostaje taki sam, w obu przypadkach. Dla człowieka który nie umie przezwyciężyć podstawowych problemów zasłaniając się depresją nie ma mowy o podejmowaniu prób przewrotu. Logiczne chyba?
@Buka1976 Nie, bo jak nie bedzie przewrotu to ten ktoś nigdy nei założy swojej firmy i nie zrobi nigdy wielkich rzeczy jak system wszystkie wysiłki niszczy. To głupota, bo inaczej do niczego nigdy nikt nie dojdzie,a tak to wiedzą że coś walczą i coś mogą konkretnie ugryzć
@rafalinformatyk Tu raczej nie o firmę chodzi. Zauważasz tylko problem i chcesz z nim walczyć, tzn ze skutkami a nie z przyczyną. Przyczyną jest postrzeganie świata i własnych problemów. Rząd wybrał naród. a teraz ma depresję? Nie rozumiem co do zmiany świata ma założenie firmy. Wszyscy, którzy zmieniali świat zaczynali od idei i tworzenia. Tworzenia rzeczy a potem wdrażania. Tylko jak wdrożyć coś jeśli siedzi się na kanapie? Cały czas powtarzam - trzeba zacząć od siebie i pokazać innym, że można a nie biadolić.
@Buka1976 jesteś opłaconym trolem siejący propagandę i zamęt i nic wiecej, z tobą nie ma juz o czym dyskutować bo dalej ciśniesz zaperte w ten sam kit. Dajcie mi kasy to też bede ten syf propagował, chce 8000 zeta netto, to mi styknie
@rafalinformatyk Oczywiście, jak większość wiesz kim jestem. Jakim trolem? Czy ja cię obrażam? Uczciwie pracuję, płacę podatki i jestem przekonany,że depresja to tylko urojenie w mózgu a nie rzeczywisty problem. Patrząc na ciebie widzę tylko frustrata, który za swoje porażki obwinia wszystkich tylko nie siebie. Zamiast działać to tylko miałczy i obraża tych, którzy dają radę się odnaleźć w każdej sytuacji. W sumie to trochę mi ciebie żal, dlatego gotowy jestem zaprosić cię do siebie i porozmawiać przy piwku jak cywilizowani ludzie. Jak co to mam gdzie kempingować, więc możemy razem. Zapraszam, pomimo twoich impertynencji wobec mnie.
Idea sama w sobie zla nie jest, ale kto komu zabroni po prostu wziac leki usypiajace w duzej ilosci, w oknie z widokiem na Alpy albo na ludzi ukochanych? Po co komu potrzebna kapsula? Jak bedzie bardziej tech to smierc bedzie lepsza?
@Samoyed nie zawsze, czasem następują mocne wymioty, można się utopić w wymiocinach, skurcze, torsje i to będąc jeszcze przytomnym. Odpowiednie dobranie takich środków w celu samobójstwa, takiego że się zasypia nie jest tak łatwe jak się wydaje.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 stycznia 2020 o 11:49
@Samoyed
W wielu krajach (w tym w Polsce) jeżeli ktoś nie zapobiegnie samobójstwu jest winien. W zależności od okoliczności jest to albo 151 KK (do 5 lat) albo 162 KK (do 3 lat). Jeżeli twój bliski będzie chciał odejść i nie wezwiesz pogotowia to idziesz siedzieć.
Połknięcie tabletek jest nie zawsze śmiertelne. Można zostać znalezionym, płukanie żołądka, psychiatryk. Można źle dobrać dawkę/leki i przeżyć z chorymi nerkami, ślepy, z rozwalonym układem pokarmowym (plus psychiatryk oczywiście). Wszyscy, którzy mówią o tym, że można popełnić samobójstwo i eutanazja jest niepotrzebna nie mają pojęcia o prawie i o tym, jak wbrew pozorom ciało jest odporne. Można przeżyć próbę i pozostać sparaliżowanym, bez szans na kolejną próbę. To chyba najgorsze co może człowieka spotkać...
@Samoyed Jak pisał przedmówca, nie jest tak łatwo zabić się środkami nasennymi.
Poza tym są kwestie prawne.
Lekarz nie przepisze zabójczej kombinacji leków, nawet na wyraźne życzenie pacjenta, bo w większości krajów pójdzie za to siedzieć.
Ja mam problem żeby się raz na pół roku doprosić benzodiazepin na dwa tygodnie, żeby sobie wyregulować pory zasypiania, więc zamiast tego, chleję żeby zasnąć i grozi mi alkoholizm.
Taka maszyna która najpierw usypia, a potem zabija przez zamrożenie, to inna kategoria prawna, pewnie można to sprzedawać jako zamrażarkę z rozpylaczem czy coś takiego, a gdyby ten wynalazca sprzedawał zestaw leków do popełnienia samobójstwa to poszedł by siedzieć za handel narkotykami i zabójstwa.
@SmallPig - i o to właśnie chodzi zwolennikom eutanazji, ale katolskim jełopom (nie mylić z normalnymi katolikami) nie wytłumaczysz. Ich zdaniem powinieneś zdychać w męczarniach, bo ten ich wyimaginowany twór, zwany przez nich bogiem, tak chce.
@UECCCP Cywiilizacja śmierci to Kościół.
Dla niego, życie to tylko test przed śmiercią, który ma sprawdzić kto będzie ma mieć raj, a kto ma być wiecznie męczony.
Tylko dziwnym trafem w tym życiu na pieniążkach im zależy.
Hmmm... (...) Kiedy ktoś będzie gotowy (...) wpisze kod, wejdzie do środka, naciśnie guzik... Ciekawe jak tego dokona osoba, która np.po wypadku jest "warzywem" z zachowaną pełną świadomością umysłu i jednego, czego pragnie to po prostu umrzeć,by dalej się nie męczyć? Problem w tym, że sama nie jest w stanie wykonać opisanych czynności. To co to wtedy będzie? Eutanazja czy zabójstwo?
@jatzik dobrze że zaznaczyłeś że po wybudzeniu. Podczas śpiączki ta osoba nie była w stanie sama reagować na własne procesy myślowe. Gdyby nie aparatura umarlaby z głodu. Świadomość jest zatem pojęciem o wiele szerszym. No chyba że spłaszczony je tylko do świadomości istnienia :)
No ja p... Umierać na własne życzenie w kapsule, patrząc na bliskich. Ja sam (będąc na zewnątrz kapsuły) nie zniósł bym takiego widoku. Nie wyobrażam sobie żeby ktoś z moich najbliższych odebrał sobie życie. K... NIE!!!!
A ty nie widzisz, ze mnie zdumiewa, jak to jest, ze jedni chcieli zyc za wszelka cene mimo przeciwnosci, a inni chca sobie umrzec czesto z powodu glupot?
Wyslij kogos z depresja do takiego obozu zaglady to bedzie blagal o zycie.
Depresja to jest wytwór natury mający na celu redukcję liczby ludzi na świecie, bo skoro człowiek pozbył się naturalnych wrogów i rozwinął medycyne tak, że choroby mu nie straszne, to coś musi sprawiać, żeby ludzi jednak ubywało zamiast w nieskończoność przybywało.
Najlepiej sprawić więc, by ludzie nie chcieli się rozmnażać a nawet żyć.
"kapsuła wypełni się ciekłym azotem" CIEKŁYM AZOTEM? Ja mimo wszystko podziękuję. Wolałabym nie zostać oblana płynem o temperaturze −195 °C. Nawet przy możliwości podziwiania najpiękniejszych widoków wolałabym nie być tego świadoma.
@Buka1976
mądry ten Twój dziadek ;)
kto nie przeżył ten nie zna życia ..
choć problemy sercowe też poważne lecz z nimi choć do sklepu po flaszkę można iść ..
Jest jeden aspekt, który większość pomija. Co z ludźmi śmiertelnie chorymi, którzy cierpią i śmierć jest pewna? Do tego raczej pełna cierpienia. Fakt, oni chcą żyć, ale nie dane im, więc jeśli już muszą odejść-wielu chciałoby na własnych warunkach. Wtedy kiedy ból już będzie nieznośny, po prostu zakończyć katusze.
to uczciwe
Ciekawe jak duże będzie zamówienie publiczne dla ZUS :)
@HaveANiceDay1983
https://www.youtube.com/watch?v=GwHjtRKufmM
@HaveANiceDay1983 Świat staje się durniejszy od Futuramy. Serial spoko oczywiście ale pewne rzeczy z serialu powinny w nim zostać.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2020 o 20:17
@Jaro89 samobójstwo to coś nowego?
Jeśli brak szacunku dla osób starszych będzie postępował, to osoby komentujące na tym portalu będą zobligowane do skorzystania z tego urządzenia na starość.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2020 o 12:23
Absurd, ale udzie starzy i schorowani chcą żyć!!!to nieudana pierwsza miłość, czy brak akceptacji w grupie jest powodem samobójstw nastolatków. Zaskoczyły mnie wnioski z jednego badania, że ludzie młodzi często popełniają samobójstwo na pokaz, żeby coś komuś udowodnić itd. potem się obudzą i będą mieli szacun- wiele żyć jak w grach....ale niestety, życie jest jedno
@bazarel o czym Ty piszesz? Grupa wiekowa do lat 19 jest grupą najmniejszego ryzyka popełnienia samobójstwa a najczęstszą przyczyną popełnienia samobójstwa jest choroba psychiczna :)
@olmajti raczej depresja
@grzymas73 Jak powiadał mój dziadek: "Na depresję najlepsze są kiszone ogórki i litr kefiru. Po spożyciu tego, twoja depresja będzie najmniejszym problemem."
@grzymas73 raczej nie :)
@olmajti sprawdziłem i masz rację, ale dużo się nie pomyliłem bo różnica jest nie aż tak duża.
pozdrawiam
@olmajti @@grzymas73 Jakby nie było, to depresja jest chorobą psychiczną.
@bazarel @kenzol Absurd to te wypowiedzi.
Ożywcie moją podopieczną, która gniła za życia i zapytajcie, czy woli wracać do grobu, czy dalej się męczyć. Ona codziennie modliła się o śmierć, wiecie? Więc nie pieprzcie mi, że ludzie schorowani chcą żyć, bo to jebitnie nietrafione uogólnienie. Nie chrzańcie mi tu o braku szacunku. Basia codziennie dostawała nowych odleżyn, chociaż robiłyśmy wszystko, żeby temu zapobiec. Niestety... Do tego przy KAŻDYM dotyku, kiedy musiałyśmy ją umyć czy zmienić pampersa, płakała i krzyczała z bólu. Starałyśmy się wszystko robić jak najszybciej, żeby jak najkrócej cierpiała, ale zrobić musiałyśmy - a ona się męczyła.
Tak, na pewno cieszyła się życiem i żyć chciała. ;)
Co Wy wiecie o ludziach starych i chorych? Zapraszam do domu pomocy społecznej albo hospicjum i głoście tam te swoje mądrości, jakoby ci ludzie chcieli żyć tak dalej. Wmawiajcie im, że na pewno nie proszą Boga o śmierć, nie modlą się o skrócenie ich cierpień. Powiedzcie im, że eutanazja to brak szacunku.
Śmiech na sali w całym tym ponurym temacie.
@kenzol
szczerze mowiac, to majac perspektywe bycia 70-80 latkiem ktory robi pod siebie i potrzebuje zeby ktos sie nim zajmowal przez cala dobe plus wymagac tego zeby pol budzetu rodziny ktora sie mna opiekuje szlo na moje lekarstwa a umrzec
wybralbym to drugie
@mieteknapletek @maggdalena18 Nie mówię tu o roślinach z odleżynami. Mówię tu o 70-letniej Magdalenie, która podróżuje sobie tramwajem i nagle słyszy od 18-latka: "babciu, idźcie sobie do komory zamiast miejsce w tramwaju zajmować i kazać młodym zarabiać na swoją emeryturę".
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2020 o 23:26
@kenzol
dzisiaj tez moze uslyszec cos podobnego
@maggdalena18 jest co raz więcej dowodów na to że depresja ma podstawy gastryczne :)
@olmajti Na razie dalej jest klasyfikowana jako zaburzenie psychiczne. ;)
@kenzol Gdybym słuchał takich rad, to popełniłbym samobójstwo z 50 razy jeszcze w podstawówce.
@Buka1976 młodym bym uświadomił co jest przyczyną ich depresji i stanu życia, wtedy gdyby zroozumieliby to wtedy zaraz depresja przerobiłaby sie na rządzę krwi i cel zmienienia tego kraju, ale młodzi nie wiedzą co ich gniecie, jak niektórym sie powie to tego nie chcą pojąć, wiec trzeba tez inne sposoby by ich przekonać. Młodzież moze zrobić przewrót jedynie bo stare dziady to wolą płacić kredyty do śmierci i coraz wieksze rachunki płacić i wiecej nadgodzin robić by to wszystko utrzymać, żałosne.
@rafalinformatyk Noooo Tu Masz rację. Depresja to tylko wytłumaczenie braku chęci zmiany. Nie dostrzegają możliwości tylko popadają w zatracenie. Śmieją się z grubych, że nic nie mogą / nie chcą nic zrobić aby być chudym ale umysłowo robią to samo nazywając to depresją. Gówno prawda. Nie depresja tylko olewnictwo i wymówka aby nic nie robić i nic nie zmieniać.
@Buka1976 No rację, ale nie taką jaką sobie wyobrażasz, bo ja mówię o przewróceniu całego syfiastego systemu państwa i zrobienie porządku, a nie o odchudzaniu cielska uczenia sie na kartkówki i tym podobnych nic nie wnoszących do rzeczywistości rzeczy.
@rafalinformatyk A ja użyłem PRZENOŚNI oraz określiłem zakres "widzenia". Chyba powinieneś wolniej czytać moje posty. Chciałem ci uzmysłowić, że mechanizm i schemat myślenia pozostaje taki sam, w obu przypadkach. Dla człowieka który nie umie przezwyciężyć podstawowych problemów zasłaniając się depresją nie ma mowy o podejmowaniu prób przewrotu. Logiczne chyba?
@Buka1976 Nie, bo jak nie bedzie przewrotu to ten ktoś nigdy nei założy swojej firmy i nie zrobi nigdy wielkich rzeczy jak system wszystkie wysiłki niszczy. To głupota, bo inaczej do niczego nigdy nikt nie dojdzie,a tak to wiedzą że coś walczą i coś mogą konkretnie ugryzć
@rafalinformatyk Tu raczej nie o firmę chodzi. Zauważasz tylko problem i chcesz z nim walczyć, tzn ze skutkami a nie z przyczyną. Przyczyną jest postrzeganie świata i własnych problemów. Rząd wybrał naród. a teraz ma depresję? Nie rozumiem co do zmiany świata ma założenie firmy. Wszyscy, którzy zmieniali świat zaczynali od idei i tworzenia. Tworzenia rzeczy a potem wdrażania. Tylko jak wdrożyć coś jeśli siedzi się na kanapie? Cały czas powtarzam - trzeba zacząć od siebie i pokazać innym, że można a nie biadolić.
@Buka1976 jesteś opłaconym trolem siejący propagandę i zamęt i nic wiecej, z tobą nie ma juz o czym dyskutować bo dalej ciśniesz zaperte w ten sam kit. Dajcie mi kasy to też bede ten syf propagował, chce 8000 zeta netto, to mi styknie
@rafalinformatyk Oczywiście, jak większość wiesz kim jestem. Jakim trolem? Czy ja cię obrażam? Uczciwie pracuję, płacę podatki i jestem przekonany,że depresja to tylko urojenie w mózgu a nie rzeczywisty problem. Patrząc na ciebie widzę tylko frustrata, który za swoje porażki obwinia wszystkich tylko nie siebie. Zamiast działać to tylko miałczy i obraża tych, którzy dają radę się odnaleźć w każdej sytuacji. W sumie to trochę mi ciebie żal, dlatego gotowy jestem zaprosić cię do siebie i porozmawiać przy piwku jak cywilizowani ludzie. Jak co to mam gdzie kempingować, więc możemy razem. Zapraszam, pomimo twoich impertynencji wobec mnie.
@baniapfdq nie wiem, ale wiem, że kto dostaje leki na depresje od lekarza nie jest podpięty jako psychicznie chory.
No właśnie i tu jest odpowiedź
fajne, też bym to chciał.
do tej pory nie było reklamacji czyli działa poprawnie
Idea sama w sobie zla nie jest, ale kto komu zabroni po prostu wziac leki usypiajace w duzej ilosci, w oknie z widokiem na Alpy albo na ludzi ukochanych? Po co komu potrzebna kapsula? Jak bedzie bardziej tech to smierc bedzie lepsza?
@Samoyed śmierć z przedawkowania leków jest bolesna, a w tej kapsule — nie
@Keyle Przy pomocy srodkow nasennych? A nie polega to na tym, ze sie zasypia i tyle? Serio pytam, bo nie wiem.
@Samoyed nie zawsze, czasem następują mocne wymioty, można się utopić w wymiocinach, skurcze, torsje i to będąc jeszcze przytomnym. Odpowiednie dobranie takich środków w celu samobójstwa, takiego że się zasypia nie jest tak łatwe jak się wydaje.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2020 o 11:49
@Samoyed
W wielu krajach (w tym w Polsce) jeżeli ktoś nie zapobiegnie samobójstwu jest winien. W zależności od okoliczności jest to albo 151 KK (do 5 lat) albo 162 KK (do 3 lat). Jeżeli twój bliski będzie chciał odejść i nie wezwiesz pogotowia to idziesz siedzieć.
Połknięcie tabletek jest nie zawsze śmiertelne. Można zostać znalezionym, płukanie żołądka, psychiatryk. Można źle dobrać dawkę/leki i przeżyć z chorymi nerkami, ślepy, z rozwalonym układem pokarmowym (plus psychiatryk oczywiście). Wszyscy, którzy mówią o tym, że można popełnić samobójstwo i eutanazja jest niepotrzebna nie mają pojęcia o prawie i o tym, jak wbrew pozorom ciało jest odporne. Można przeżyć próbę i pozostać sparaliżowanym, bez szans na kolejną próbę. To chyba najgorsze co może człowieka spotkać...
@Samoyed Jak pisał przedmówca, nie jest tak łatwo zabić się środkami nasennymi.
Poza tym są kwestie prawne.
Lekarz nie przepisze zabójczej kombinacji leków, nawet na wyraźne życzenie pacjenta, bo w większości krajów pójdzie za to siedzieć.
Ja mam problem żeby się raz na pół roku doprosić benzodiazepin na dwa tygodnie, żeby sobie wyregulować pory zasypiania, więc zamiast tego, chleję żeby zasnąć i grozi mi alkoholizm.
Taka maszyna która najpierw usypia, a potem zabija przez zamrożenie, to inna kategoria prawna, pewnie można to sprzedawać jako zamrażarkę z rozpylaczem czy coś takiego, a gdyby ten wynalazca sprzedawał zestaw leków do popełnienia samobójstwa to poszedł by siedzieć za handel narkotykami i zabójstwa.
@bazyl73 Ale ja nie mowie, ze jest niepotrzebna. Eutanazje na zyczenie popieram. Ale nie wiem, dlatego pytam.
Proponuję aby najpierw twórca przetestował ją czy działa
W sumie czemu nie jak ktoś umiera na raka cierpi nie widzę przeszkód aby tak odejść zamiast cierpiec
@SmallPig - i o to właśnie chodzi zwolennikom eutanazji, ale katolskim jełopom (nie mylić z normalnymi katolikami) nie wytłumaczysz. Ich zdaniem powinieneś zdychać w męczarniach, bo ten ich wyimaginowany twór, zwany przez nich bogiem, tak chce.
precz z cywilizacją śmierci https://img20.dmty.pl//uploads/202001/1580284228_d6nhed_600.jpg
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2020 o 17:51
@UECCCP Jest pewna różnica w zabijaniu kogoś a w tym jak sam chcesz się zabić.
@UECCCP Cywiilizacja śmierci to Kościół.
Dla niego, życie to tylko test przed śmiercią, który ma sprawdzić kto będzie ma mieć raj, a kto ma być wiecznie męczony.
Tylko dziwnym trafem w tym życiu na pieniążkach im zależy.
@Prally nie bardzo mnie obchodzi co mówi o tym kościół, nad życiem trzeba pracować, wystarczy dać mu szanse. Odciąć się od własnych wad.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lutego 2020 o 2:49
i po naciśnięciu przycisku następuje detonacja XD
Mafie lubią to.
Admin wsiadaj!
Hmmm... (...) Kiedy ktoś będzie gotowy (...) wpisze kod, wejdzie do środka, naciśnie guzik... Ciekawe jak tego dokona osoba, która np.po wypadku jest "warzywem" z zachowaną pełną świadomością umysłu i jednego, czego pragnie to po prostu umrzeć,by dalej się nie męczyć? Problem w tym, że sama nie jest w stanie wykonać opisanych czynności. To co to wtedy będzie? Eutanazja czy zabójstwo?
Warzywa nie mają umysłu.
@jatzik czym jest świadomość?
@jatzik myślałem że świadomość ma to do siebie że związana jest z możliwością reagowania na własne procesy myślowe. No cóż
@jatzik dobrze że zaznaczyłeś że po wybudzeniu. Podczas śpiączki ta osoba nie była w stanie sama reagować na własne procesy myślowe. Gdyby nie aparatura umarlaby z głodu. Świadomość jest zatem pojęciem o wiele szerszym. No chyba że spłaszczony je tylko do świadomości istnienia :)
@jatzik czyli każdy może używać definicji kiedy mu pasuje. Ekstra. To wiele wyjaśnia :)
A możeby tak... program Kapsuła+ dla polityków?
Wiem, że cierpienie bywa tak wielkie, że nie chce się już żyć. I wtedy powinno się człowiekowi pozwolić odejść.
Atrakcje w Centrach handlowych; z napisem wrzuć 2zł, naciśnij i zobacz nowy świat ;)
No ja p... Umierać na własne życzenie w kapsule, patrząc na bliskich. Ja sam (będąc na zewnątrz kapsuły) nie zniósł bym takiego widoku. Nie wyobrażam sobie żeby ktoś z moich najbliższych odebrał sobie życie. K... NIE!!!!
Kiedyś zagazowywało się w Auschwitz, wszystkich na raz. Teraz można solo, mając widok na Alpy... technologia idzie do przodu.
@BlueAlien
rozumiem ze nie widzisz roznicy miedzy robieniem czegos z wlasnej woli a wbrew wlasnej woli?
@mieteknapletek
A ty nie widzisz, ze mnie zdumiewa, jak to jest, ze jedni chcieli zyc za wszelka cene mimo przeciwnosci, a inni chca sobie umrzec czesto z powodu glupot?
Wyslij kogos z depresja do takiego obozu zaglady to bedzie blagal o zycie.
@BlueAlien
nie, nie bedzie
nie masz pojecia co to jest depresja
@mieteknapletek
Depresja to jest wytwór natury mający na celu redukcję liczby ludzi na świecie, bo skoro człowiek pozbył się naturalnych wrogów i rozwinął medycyne tak, że choroby mu nie straszne, to coś musi sprawiać, żeby ludzi jednak ubywało zamiast w nieskończoność przybywało.
Najlepiej sprawić więc, by ludzie nie chcieli się rozmnażać a nawet żyć.
@BlueAlien No nie? W takich super czasach żyjemy! Normalnie skakać z radości jaka nowoczesnośc jest!
"kapsuła wypełni się ciekłym azotem" CIEKŁYM AZOTEM? Ja mimo wszystko podziękuję. Wolałabym nie zostać oblana płynem o temperaturze −195 °C. Nawet przy możliwości podziwiania najpiękniejszych widoków wolałabym nie być tego świadoma.
@Buka1976
mądry ten Twój dziadek ;)
kto nie przeżył ten nie zna życia ..
choć problemy sercowe też poważne lecz z nimi choć do sklepu po flaszkę można iść ..
@ Jimy123
nie rozumiem czemu te minusy u Ciebie XD
racja Jak nic!
Jeśli kapsuła wypełnia się faktycznie ciekłym azotek to to na pewno nie jest spokojną i bezbolesna śmierć.
Jest jeden aspekt, który większość pomija. Co z ludźmi śmiertelnie chorymi, którzy cierpią i śmierć jest pewna? Do tego raczej pełna cierpienia. Fakt, oni chcą żyć, ale nie dane im, więc jeśli już muszą odejść-wielu chciałoby na własnych warunkach. Wtedy kiedy ból już będzie nieznośny, po prostu zakończyć katusze.
Julia Iwanowa
"Ostatni Eksperyment"
a jak wypalicz skręta to do pierdla, bo "zabijasz się"