Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
477 506
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar YszamanY
+1 / 17

kobiety są złe i rasistowskie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
-4 / 12

Ale kto mówi te głupstwa? Pewnie baby?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+2 / 10

"My" znaczy kto? jak dla mnie nikt nie jest doskonały, męskość jest sexy a przyszłość to nie osoba - nie może mieć płci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+3 / 9

@7th_Heaven my jako społeczeństwo. Przecież presja społeczna istnieje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 4

@olmajti ale spoleczenstwo nie ma jednych ust. Jeśli ktoś twierdzi, że społeczeństwo coś mówi, to albo musi mówić tak każdy człowiek w społeczeństwie, albo jakaś grupa stanowiąca w nim większość. Dlatego pytam co to za grupa? Z kogo się składa? Nie zgadzam się po prostu na włączanie mnie do tej grupy przez użycie słowa "my".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 4

@7th_Heaven "Jeśli ktoś twierdzi, że społeczeństwo coś mówi, to albo musi mówić tak każdy człowiek w społeczeństwie, albo jakaś grupa stanowiąca w nim większość" czyli tzw presja społeczna jest mitem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-3 / 5

@olmajti nie rozumiem o co Ci chodzi. Podobnie jak nie rozumiem autora demota. Wygląda to tak jakby miał schizofrenię i rozmawiał sam ze sobą o stworzonym przez siebie samego problemie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
0 / 6

@7th_Heaven jakoś nie dziwi mnie że nie rozumiesz o co mi chodzi. No ale cóż :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 4

@olmajti a może zamiast się odszczekiwać, odpowiedział byś na uprzejmie zadane pytanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-1 / 5

@7th_Heaven grupa nazywa się społeczeństwo. Odpowiedziałem ci na pytanie zanim je zadałem. Jeśli natomiast uważasz że społeczeństwo jako całość nie jest w stanie wymuszać pewnych zachowań na ludziach to znaczy że presja społeczna nie istnieje. To czy akurat Ty się z daną opinią identyfikujesz czy nie, nic tu nie wnosi bo nie jesteś głosem społeczeństwa a demot nie jest o Tobie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 4

@olmajti ale nadal nie rozumiem na kogo ta presja społeczna działa?
Wiesz chyba doskonale, że nazywanie jakiejś postawy "postawą społeczeństwa" wymaga wykazania, że czyni tak całość lub co najmniej większość społeczeństwa.
Oczywiście, nie uważam aby moje stanowisko było tu wystarczającym dowodem, ale chodzi mi także o to, że ja tego w społeczeństwie nie dostrzegam. Co najwyżej u wąskiej grupy feministek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-1 / 5

@7th_Heaven Ty mi powiedz. To ty twierdziłaś że presja społeczna istnieje i ulegają jej np kobiety które wychodzą za mąż albo zachodzą w ciążę. Co prawda później się rozwodzą ale nagle ta magiczna presja społeczna znika :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 3

@olmajti ale co to ma wspólnego z tematem? rozmawiasz w ogóle ze mną, czy sam ze sobą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+1 / 3

@7th_Heaven jeśli tego nie widzisz to przeczytaj naszą wcześniejszą konwersacje. Do tej pory, nic tu po mnie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 3

@olmajti nie widzę związku pomiędzy tamtą a tą konwersacją.
p.s - od początku uważam, że nic tu po Tobie, ale ty najwyraźniej lubisz komentować moje wpisy, jakkolwiek, choćby bez sensu. Twoja wola, choć osobiście byłabym rada, gdybyś wyjaśnił mi co ma presja społeczna do tego, że autor powołuje się na zdanie większości, nie przedstawiając nam dowodów na to, iż owa większość faktycznie tak twierdzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+1 / 3

@7th_Heaven nic na to nie poradzę że kłócisz się z własnymi argumentami :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 3

@olmajti Ty chyba na prawdę rozmawiasz sam ze sobą. Jak będziesz miał coś mądrego do napisania, to się odezwij. matko co ja mówię... jak będziesz miał coś względne sensownego do napisania, to napisz. Jak będę chciała posłuchać szczekania to mam 3 psy w domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sandwitch
+3 / 5

Polecam wyłączyć internet - wtedy nagle nikt nie będzie ci mówił takich rzeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
0 / 2

Bzdura. Kobiety tak sobie gadają a przyszłość i tak należy do zuchwałych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atapasqda
0 / 12

Uczmy dziewczynki o własnej wartości, uczmy chłopców te wartości szanować, a przyszłość, uczyńmy człowiekiem. Co Wy na to?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tjneprzezpoufne
+1 / 5

@Atapasqda To prawie to samo co ten demot tylko inaczej powiedziane. Uważam że każdy ma wartość nie tylko dziewczynki i każdy ma wartości szanować, nie tylko chłopcy dziewczynki, ale odwrotnie również.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+4 / 8

@Atapasqda Właśnie bardzo zręcznie owiłaś w bawełnę tezę z demota.

Uczmy DZIECI o swojej wartości i uczmy DZIECI te wartości szanować. Reszta się zgadza.
Nie może być tak, że chłopcy będą karani czy gorzej traktowani za sam fakt bycia chłopcami. Nie wolno faworyzować dziewczynek czy chłopców.

Aktualnie mamy jakiś porąbany trend wybielania kobiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 2

@rafik54321 nie widzę jakoś tego trendu. To, ze jakaś grupka feministek postuluje takie rzeczy nie znaczy, że społeczeństwo w ten sposób myśli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2020 o 14:39

avatar BlueAlien
-1 / 3

@OverdriveB

A czemu od razu odwrotnie. Rafik dobrze napisal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
-1 / 3

@OverdriveB a ktoś kiedyś przestał ich tego uczyć? Jedyne, czego przestano uczyć chłopców, to to, że dziewczynki są gorsze od nich i że nie muszą czegoś umieć bo "to dla bab".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
-2 / 2

@OverdriveB uczył cię, choćby nieświadomie i w typowy sposób: albo masz coraz więcej i więcej, albo nie masz wartości.
Ludzie szanują innych tak, jak szanują siebie. Jeżeli ktoś czuje, że nie zasługuje na szacunek, to nie będzie szanował innych. A obecnie - większość dostaje prostą informację że "musi mieć sukcesy zawodowe i rodzinkę z obrazka i powodzenie" by mieć szacunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
-2 / 2

@OverdriveB od antyku, albo i wcześniej są tego uczone. Nieco inaczej wygląda to w drugą stronę, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atapasqda
+6 / 6

Ok, nie zabrzmiało to dokładnie tak jak powinno. Wybaczcie. Absolutnie nie jestem za faworyzowaniem ani dziewczynek ani chłopców. Uważam że zyloby nam się lepiej jakby faktycznie wszyscy byli równi, nie równiejsi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+10 / 20

Bzdura.
Owszem, mówi się dziewczynkom, że to, że są dziewczynkami nie implikuje, że są gorsze, a taka teza nie dość, że przez stulecia była prawem egzekwowanym przez silniejszych, to obecnie wciąż się ją spotyka. Trochę jakby bycie dziewczyną było okay, pomimo, że jest się dziewczyną. Absurd.
Dziewczynka ma być piękna, dziewczynka ma być elegancka, dziewczynce wypada to i to, dziewczynka nie powinna robić tego i tego. Nawet czego chcieć się mówi. W konwenansach jak w gorsecie, a mamy dwudziesty pierwszy wiek.
Chłopcom się za to mówi, że mogą wszystko, mogą zdobywać świat i że muszą być tylko nieco przystojniejsi od diabła.

A tak po prawdzie, to przyszłość może i jest kobietą, ale świat jest facetem i jak życie pokazuje, potrafią się pieprzyć koncertowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+4 / 6

@Rhanai ujmujący komentarz xD zwłaszcza ostatnie zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2020 o 14:41

Y Ynfluencer
+4 / 8

@Rhanai. Facetom się mówi: nie maż się, masz być twardy. Co z Ciebie za facet. Facet musi być zaradny, facet musi stawać w obronie kobiety. "Facetowi nie może głos zadrżeć (autentyczny cytat jaki słyszałem z ust kobiety, która wykładała na uczelni)". Facet musi mieć te 180 wzrostu, facet bez prawa jazdy to nie facet, tylko imitacja. Faceci są traktowani jako oprawcy. Chłopcy dostają niższe oceny o pół stopnia za taką samą treść sprawdzianu. Facet musi wyjść z inicjatywą. Facet nie może uderzyć kobiety, bo zaraz się znajdzie jakiś białorycerz, albo kilku i rzuca się jej na pomoc. Jak kobieta będzie okładać faceta to będą się tylko śmiać. Facet musi poswięcić życie dla rodziny i być mięsem armatnim. Jak do domu zacznie dobijać się złodziej albo agresor i nie dałoby rady z jakiegoś powodu wezwać pomocy to facet ma iść pierwszy, żeby to jego skasowali i przeżyła kobieta. Kobiety dostają dodatkowe punkty za to, że są kobietami na kursach np. dla programistów. Kobieta poleci na przystojnego, prymitywnego bad Boya i z pogardą wyrazi się o nieatrakcyjnym to pada tekst: "to już nie jest średniowiecze, kobiety też mają potrzeby i nagle szok, bo też patrzą na atrakcyjność". Jak przystojniak ja zrobi w wała to: faceci są źli. Jak facet zrobi to samo to tekst: "oglądacie się za blond, biuściastymi lalkami i macie pretensje". Kobiety mają za darmo wstęp do klubów. Kobieta od 3-10 może uważać się za piękną, a koleżanki będą utwierdzać ją w tym przekonaniu, a gruba kobieta po prostu "podoba się sobie i akceptuję siebie". Facet od 1-6/10 to brzydki, albo nijaki przeciętniak. Jak łysieje, ma brzuch to: "nie dba o siebie przegryw i ma pretensje, że nikt go nie chce, niech zrobi coś ze sobą". Facet nie ma szans z kobietą w sądzie ani konflikcie słownym. Kobieta pogrążona merytorycznie przez faceta odpowiada na jeden, wyrwany z kontekstu z jego stu argumentów, albo odpowiada "bzdura, piszesz tak bo jesteś frustratem, przegrywem, zakompleksionym etc." Mógłbym jeszcze godzinę wymieniać. Generalnie macie tak przekoorefsko łatwiejsze życie, że gdybym ja miał tak łatwo to już miałbym 10 fabryk mercedesa, 8 willi na wyspach, 10 Nobli, 20 doktoratów, tytuł monarchy świata i rozwinął zdolności paranormalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DTO
+4 / 6

@Rhanai
Nie gadaj. Od dziestu lat ciągle tylko się gada jaka męskość jest zła, o patriarchacie i o tłamszeniu kobiet. Jakie biedne są dziewczynki bo barbie taka idealna i wpędza w kompleksy, trzeba ją zrobić grubą, czarną i niską. Tymczasem figurki dla chłopców to napakowani herosi i chłopcy jakoś z tym muszą żyć, że tak nie wyglądają.

Obecnie doszło nawet do takich absurdów, że kobiety chwali się za rozwiązłość, bo to silna kobieta która sięga po swoje(You go girl!), a mężczyzn za to się gani.

Ciągle bombardują nas informacjami, że kobiety mniej zarabiają i to jest niesprawiedliwość, mimo że wynika to z ich niechęci do nadgodzin i chodzenia na L4. Nie mówiąc już o asertywności przy targowaniu się. A jednoczensie te same kobiety nie chcą mężczyzny, który zarabia mniej od nich czy nawet tyle samo(bo nieudacznik).

Dziewczynka ma być piękna ale mówią Wam, że piękna jest każda pokraka, jeżeli tylko poczuje się piękna w środku. Tłusty wieloryb jest już nie jest tłustym wielorybem tylko jest krągły i ponętny, wysoka/niska, płaska kazda jest wartościowa i zasługuje na 180cm+ z szesciopakiem i pytą 20+.


Chłopcom nie mówi się, że mogą wszystko tylko, że muszą wszystko, a to roznica. A co do ich wyglądu to owszem kłamie im się, że to nieistotne o czym większość brutalnie się przekona w życiu, że to kłamstwo. To na co on musi pracować, przystojniaczek dostaje od każdej na tacy, po 20 minutach rozmowy :)

Ostatni najnowszy trend to promowanie związków "poly", które sprowadzają się do tego, że starzejąca się kobieta około 30stki nie chce już mieć swojego betabankoamtu i nic więcej. Betabankomat ma dawac kasę i emocjonalne wsparcie, a ona jest "poly" i szuka na tinderku wrazen z buhajami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 8

@OverdriveB Jesteś bardzo naiwny, jeżeli myślisz, że rzeczywiście tak to funkcjonuje. Od dziecka dziewczynki programuje się na te, które powinny być grzeczne, miłe, usłuszne. Jak żyje wysłuchiwałam co mi wolno, co wypada, a co dziewczynkom nie. ,,kto to widział, żeby dziewczynka miała taki bałagan w pokoju". No bo przecież jak chłopiec to jest ok, prawda? :D #ironia. Każda płeć ma swoje bolączki.

A kit wyglądu też mamy wciskany od dziecka. kobiety wciąż traktuje się jak ozdobnik. A ich cialo wciska się dosłownie wszędzie.

Nikt nie ułatwia dziewczynkom życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 8

@DTO Mniej frustracji polecam, bo strasznie to razi w Twojej wypowiedzi.

1. Była jedna.. dosłownie jedna reklama. ,,siedzę na koniu", gdzie od razu posypały się komentarze, gdzie trzeba jej zabronić: bo stawia nierealne wzorce. Dziewczynki są nimi atakowane od maleńkości. Popualrność operacji plastycznych? Właśnie tego efekt. Kult ładnego ciała i nierealnych wzorców dotyka każdego.

2. To jest odwrócenie sytuacji z mężczyznami. Wciaż kobieta mająca przygodę traktowana jest za łatwą dziwk**, nie ważne, że nie zrobiła tego z drzewem, tylko z kimś, kto przecież ,,zaliczył". Pochwała idzie od tych, co ogólnie promują rozwiązłość. Mężczyźni są ganieni przez osoby, ktorych drażni wieczne ganienie kobiet. Seksualność kobiet była tłumiona przez wieki. kobieta przecież wymagać nie mogła, ale słynny ,,ból głowy" stanowił już problem (oczywiście piszę to ironicznie).

3. Mniej nadgodzin oraz L4 wynikają z faktu, że kobiety więcej poświęcają dla swoich dzieci. Czyli jak dziecko jest chore, to wolne bierze matka. Takie są realia. Matka mająca dziecko nie posiedzi w pracy, bo kto się dzieckiem zajmie? Singielki nie mają problemu z nadgodzinami, pracą na kilku etatach, ale czekaj, czy nie nazywane są karierowiczkami, którym feminizm zatruł mózg? no i jak to tak rodziny nie założą? Pomyśl, to nie bierze się z niczego. Róznica w płacy to mit. Obecnie pracownik ma tyle, ile jest w stanie wywalczyć.

4. To znowu odwracanie sytuacji, gdzie wciska się ludzi w kompleksy, bo odstają wyglądowo od top modelek. Moim zdaniem ludzie powinni mniej roztrząsać ten wygląd a skupić się na mózgu. Chociaż akurat otyłości, promowania otyłości jak i skrajnego wychudzenia nie popieram.

5. Chłopcom jak najbardziej mówi się, że mogą wszystko :D Zwłaszcza jak są dziećmi. Baa zabawki dla chłopców są znacznie lepsze niż ten rózowy badziew dla dziewczynek. Czyli nagle krytykujemy rozwiązłość, a potem ,,przystojniaczek dostaje na tacy" blech i rzyg. Zdecyduj się w końcu.

6. Skryty incel? Jak kogoś interesują przelotne związki, to tak ma. Jak ktoś chce się ustatkować, to zaklada rodzinę. Swój swego znajdzie. Szlam płynie ze szlamem. to ci się podoba, czy jednak na patologię nie będziemy zwracac uwagi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 7

@Ynfluencer dałeś sobie wmówić pierdoły płynące z materializmu i konsumpcjonizmu tego świata. Biedny czlowiek. Nie, nie miałbyś ani fabryki, ani Nobla, ani doktoratu, ani monarchy, bo z takim ględzeniem, to co miesięczny okres by cię pokonał :D

Tak na prawdę to nic nie musi. Może. I tak zaczynając:

-Facetom się mówi: nie maż się, masz być twardy. - równocześnie mówi się: nie rycz jak baba, nei biegaj jak baba- czyli ,,kobiece" przedstawia się jako gorsze, a same kobiety jako płaczliwe, jękliwe istoty...

-facet musi być zaradny, facet musi stawać w obronie kobiety- nie musi, większość tego nie robi. uczeni jesteśmy, żeby stawać w obronie słabszych, ale jak przychodzi co do czego większośc ratuje swoje cztery literki

- facet musi mieć 180? Nie musi. Nie mają, zyją, mają pozakładane rodziny, fajne żony. To takie gadanie, jak: kobieta musi mieć 90/60/90 i coś tam dalej. Musi? Nie musi. Znam kilku bez prawa jazdy, żyją.. ba jeden to moze w babkach wręcz przebierać :D

- faceci są traktowani jako oprawcy. Dominujecie w kryminale. Może czas nad tym popracować?

- Chłopcy dostają niższe oceny? Bzdura. Często są pupilkami danych nauczycielek i mają znacznie łatwiej. Takie pocieszanie się :D

-Facet musi wyjść z inicjatywą. Nie musi. Tylko tak bzdurnie jesteśmy wychowywani. Baa dużo męzczyn twierdzi wręcz, że nie są zainteresowani, jeżeli to kobieta o nich zabiega

- Facet nie moze uderzyć kobiety- wybacz bicie jest .. żenujące i to kogokolwiek

- jakim niby mięsem armatnim? :D Żyjecie jak widzę wciąż czasami wojennymi, gdzie w trakcie 2 wojny światowej chyba nie wszyscy szli na front?

- musi isć? Czy sam to robi?

- znowu przeżywasz wygląd. Każdy jest oceniany przez jego pryzmat. I to, że pocieszają koleżanki.. wybacz akurat marne pocieszenie. Powodzenie wśród płci przeciwnej mają atrakcyjne kobiety. Co więcej, jesteście po prostu dla młodych i ładnych sympatyczniejsi.

- darmowe wejścia do klubów, bo mają służyć jako wabik na męzczyzn. Rzeczywiście hohoho jest czego zazdrościć. Kobiety przyciągają męzczyzn, mężczyźni kobiety jak widać nie.

To co wymieniłeś to są wybacz: pierdoły. Na prawdę pierdoły. Piszesz ze swojej perspektywy, zapewne to co cię spotkało, ale wybacz nie każdy tak ma.

Wychodzi na to, że najłatwiej mają w życiu atrakcyjni ludzie ;D Ale czy do końca? Nie. Na sukces w życiu trzeba sobie zapracować. Widzę, że jakby takiemu jak tobie przyszło jeszcze przejść przez poród, urodzić dziecko i się nim zająć rezygnując z pracy.. to byś się już z tego nie podniósł, bo byloby za dużo :D I co gorsza.. wygląd się wtedy zmienia :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 7

@OverdriveB Oj nie żyjesz dostaecznie długo. Po prostu byłeś chłopcem, jesteś mężczyznom i to dostrzegasz. Ja wam zazdrościłam zawsze. W sensie lubię to, że jestem kobietą (jak najbardziej). Ale uważam, ze macie fajniej. Na prawdę wolno wam od dziecka wiecej i więcej uchodzi wam na sucho. Agresja, rywalizacja, ocenianie pod względem zaprezentowanych treści, a nie.. prezencji (z czym się spotykam nawet obecnie, a pracuję naukowo). Z kobiet się robi takie mimozy. Takie biedne istoty, co to w sumie ma być ładna i grzeczna.

Zatem wydaje mi się, że to kwestia charakteru. Męzczyźni ulegli i delikatni będą twierdzić, że panuje dyskryminacja, albo, że faworyzowane są kobiety, bo ich cechy jako mezczyzn nie są doceniane. I w drugą stronę: twarde babki, niekoniecznie szukające parasola ochronnego i chcące robić to na co mają ochotę oberwą od społeczeństwa, bo również nie wykazują ,,stereotypowych cech".

Dziecka się nie tresuje. Dziecku się wyznacza granice i tworzy kodeks moralny. To różnica.

Ludzie zaprogramowani, to ludzie nieszczęśliwi. Moje hormony, a także ,,rola społeczna" nie przeszkadza mi w życiu tak jak mi się podoba :)

Słyszy się. to, że się słyszy, to że ktoś o czymś mówi, albo na coś narzeka, nie oznacza, że jest to w jakikolwiek sposób wprowadzane w życie. Nie miałam łatwiej bo byłam dziewczynką, czy teraz jako kobieta. I nie zauważyłam, żeby kobiety miały w życiu łatwiej.

Znowu wylewa się z ciebie straszna frustracja. Pracuję ze słabym i niskim mężczyzną :D Bardzo sympatyczny i przede wszystkim mądry koleś. Jak widać nie potrzebował cycków :D Cycki by mi się do niczego nie przydały, wręcz by przeszkadzały. Skoro jest słaby i niski, to dlaczego atrakcyjna kobieta? a niby jakim prawem? Nie rozumiem brzydkich ludzi, którzy roszczą sobie niejako prawo, że mają się nimi interesować atrakcyjni ludzie?! No wybacz. Jak masz braki, to bierzesz kogoś z brakami. Na tym polega problem niektorych facecików oczekują, że jak sami nie mają za wiele do zaoferowania, to świat będzie leżał u ich stóp. No nie.

- nie mam kart partytet
- nie jestem modelką, na ciul mi ładne ciało, szefowa raczej nie tym była zainteresowana
-równouprawnienie?
-foch, płacz, niepradna kobieta? A kogo to gościu rusza? wyjdz z mentalnej piaskownicy. Nie sprawdzasz się wylatujesz. Co by mi dało płakanie? :D Albo foch? :D
-a gwałt to do czego? Że niby co? :D
-dziecko no cóż, przeważnie ,,sprawa matki" stety bądź niestety
-a okres mam co miesiąc, żadnej taryfy ulgowej z tego nie ma, bierzerz ibuprom, czy inny ketonal i jedziesz z tematem

Jak żyje żadna kobieta się takimi pierdołami nie tłumaczy. Dlatego przestań swoje niepowodzenia zrzucać na innych: jak to męzczyzna musi góry przychodzić, a na kobiety praca leży na ulicy. Zwłaszcza na młode męzatki ;D Przecież jakby takiemu jak ty przyszło chodzic w ciąży, urodzić i potem mieć przerwę w pracy, to byś się dopiero zapłakał.

Atrakcyjni, przebojowi ludzie mają łatwiej: owszem. Jednak to nie zależy od płci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-4 / 6

@OverdriveB A teraz przeczytaj sobie pierwszy akapit i odnieś do siebie. dokładnie to samo odnosi się do mężczyzn. Stwarzasz sztuczne problemy. Wydaje ci się, że przed nami dywan czerwony rozciągnięty i wszystko załatwiamy na wygląd :D No nie, świat tak nie działa. dobre posady też nie.

Atrakcyjna przebojowa kobieta może być traktowana jako maskotka np. przez prezesów firmy, ale nie jako równorzędny pracownik. Tego nie dostrzegasz, albo nie chcesz dostrzec. Dla przykładu: klientami mojego męża są głównie kobiety. Kierowniczki labów. Zdobywa klientów osobowością i wiedzą. Jakby był długonogą blondynką to by to mu nic nie dało :D

Ile znam kobiet? Większość w sumie u mnie w pracy to kobiety. Cała administracja to kobiety. Jakby tak każda kobieta począwszy od szkoły średniej nie pracowała, bo: okres :D To mój drogi zapanowałby niezły rozpierdziel. Ja nawet nie wiem kiedy współpracowniczki go mają.

Ty po prostu jesteś strasznie prymitywny. Życie sprowadzasz do dawania dupy i do wyglądu. I sam płaczesz i utyskujesz jak to: męzczyźni mają gorzej. Na pewno byś tak robił jakby ci natura urody poskąpiła hahahahahahahahahaah. Zresztą gra na urodzie działa na chwilę. Uroda przemija i wtedy co? Jakbyś przez chwilę był brzydką kobietą to by dopiero do ciebie dotarło jak niektóre mają.. przekichane. I byś słonko nie ,urodził i miał przerwę ile byś chciał" bo dziecko to nie zabawka, nie piesek, którego odkładasz w kąt. Wręcz chętnie bym takie coś zobaczyła :> typowa patola madka. Dałby ci dzieciak w kość, to byś zmądrzał. Zresztą spragnione 50-latki i 60-latki czekają. Czego nie robisz za żigolaka. to teraz coraz bardziej popularne. Zamiast narzekać: zacznij działać.

Gośc mi radzi przeżyć życie jako mężczyzna, bo tak to g** wiem. A sam, prawi mądrości chociaż kobietą nigdy nie był: haahahahhahahaahahahah. Dyskryminacja mężczyzn hahahahahaha, bo nie moze dawać dupy komu chce hahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahha. Oj poprawiłeś mi humor na koniec dnia. Pozdrawiam :D Dyskryminacja meżczyzn to fakt, a kobiety mit, bo kobiety są ładne a męzczyźni nie :D :D :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DTO
+2 / 4

@lithium222
"Była jedna.. dosłownie jedna reklama. "
Reklam z atrakcyjnymi męzczyznami jest tyle samo co z kobietami(szampony, antyperspiranty, golarki, ubrania itp.). Własciwie każda taka jest poza reklamami leków, gdzie czesto występują starzy i brzydcy ludzie albo reklamami w stylu komediowym. Tak był jeden protest z czego od razu zrobiono komedię z cenzura sutków(bo jak męzczyzna smie protestować), a ile było prostestów kobiet ile reklam zdjęto z tego tytułu? Dużo więcej.

2. Oczywiście, bo przeciętna kobieta wystarczy, że istnieje, a meżczyzna musi być albo bardzo przystojny albo się napracować. W skrócie gośc, który miał wiele kobiet musi się czymś wyrozniac na plus, a kobieta nie. Ciezko krytykować kogoś kto się wyroznia na plus, a mimo wszystko obecnie dazy się do tego przy jednoczesnym dopingowaniu kobiet. Rewolucja seksualna, gdyby przyniosła prawdziwą równość w dostępie do seksu to i zniknęłyby obraźliwe terminy(które swoją drogą czesto kobiety stosują atakując swoje rywalki). Nigdy jednak tak nie będzie, bo dla kobiet większość mężczyzn to byty aseksualne. Dlatego też istnieje zjawisko prostytucji.

3. A czyj to wybór? Tych kobiet oczywiście, czyli zgodnie ze swoją wolą zarabiają mniej. Większośc kobiet nie chce męzczyzny, który mniej zarabia, więc logiczne, że przy dziecku to one prędzej zrezygnują ze swoje pracy lub będą brały zwolnienia. Zatem czemu ciągle słychać o nierówności płci w tym względzie(nawet w komunikacji miejskiej, jak nie o zarobkach kobiet to o przemocy wobec kobiet)? Sama widzisz, że to bez sensu.

4. Zgadzam się. Co nie zmienia faktu, że body positivity sprowadza się tylko do podbudowywania kobiet. Mężczyzny 160 cm nikt nie podbudowuje, że jest piękny taki jaki jest, a kobiete mimo ze na swoją wage ma wpływ, owszem. Zatem demot, jak najbardziej jest prawdziwy.

5. To czy zabawki sa lepsze to kwestia gustu, jednak większość dziewczynek woli badziew dla dziewczynek, czyli badziewem jednak dla nich nie jest. Stwierdzam jedynie fakt, że przystojniaczek dostaje kobietę na tacy. Będzie za to w dzisiejszych czasach krytykowany(szczególnie w mediach widzimy to na przykładzie gwiazd, gdzie taki Di Caprio jest krytykowany, bo sypia ciągle nowymi młodymi kobietami, a celebrytki za swoją rozwiązłość nie).

6. Statystyki rozwodów nie zachęcają do zakładania rodziny, szczególnie jeżeli wezmie się pod uwagę fakt, ze to kobiety dużo czesciej wnosza o rozwód. A czemu tak się dzieje własnie przez punkt drugi/piąty. Kobiety gdy sypiają to robią to z atrakcyjniejszymi męczyznami od siebie i tych, których moga usidlić. U męzcyzn czesto jest na odwrót i kobieta do związku będzie najatrakcyjniejszą. Taka kobieta przez którą przefrunął tabun przystojniaków nie będzie w stanie wytrzymać z facetem na swoim poziomie i ten trend jest już powoli dokumentowany. Stąd własnie dązenie kobiet do związków "poly" na które wyglodzeni mężczyzni sie godzą(owszem jest to ich wina).

7."Skryty incel?" No tak przeciez jeżeli piszę się post mający potwierdzić istniejący trend zawarty w demotywatorze to trzeba być "incelem" czyli, de facto potwierdzasz tym sama teze demotywatora. :)

Mój post jest jedynie stwierdzeniem, że treść demotywatora jest jak najbardziej prawdziwa. Obecnie przekaz jaki dostają o sobie męzczyzni w mediach jest negatywny, w przeciwieństwie do kobiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lutego 2020 o 12:14

L lithium222
-4 / 6

@OverdriveB ,,Jako mężczyzna więcej zarobię głową. Nie ten potencjał. :) hahahahahahahahahahahahahahah

Jesteś ewidentnie nie atrakcyjnym mężczynzną. Czyli byłbyś nieatrakcyjną kobietą i też byś nie mógł zastosować swoich rad.

Kiedy ty cały czas się żalisz :D cała twoja wypowiedź to jeden wielki jęk i żal od samego początku. Ubzdurałeś sobie jakąś dyskryminacje i w nią święcie wierzysz. ,,bo nie możesz zarabiać dupą". Tak to doslownie brzmi. Wybacz, ale to jest żenada jakich mało.

Nie ma żadnej dyskryminacji. Są po prostu nieporadni ludzie, którzy winy za swoje niepowodzenia szukają u innych. Mam dobre życie, bo się o to postarałam. Jak ktoś woli być jęczydupą, to już jego indywidualna sprawa ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 5

@DTO Niby tak, ale męzczyn się jednak mniej rozbiera w reklamach. Kobiety-maskotki, przyciąganie na ,,cycki" częsty widok. Swoją droga tani i obrzydliwy, ale skoro się sprzedaje.. Czy skąpo odziany, przystojni, wysportowani mężczyźni reklamują produkty? Albo stoją na jakiś targach? No nie.

2. Kobieta również musi być atrakcyjna, żebyście się nią interesowali. Znam fajne, sensowne babeczki, ale są same bo nie są zbyt urodziwe. Zatem nie wystarczy, że jest. Do prostytutek chodzą też mężczyźni w związkach. A chamskie obelżywe hasła nie są domeną kobiet, również mężczyźni je stosują. Wielu z was ma ten problem, że chciałoby 10, będąc samymi 6.

3. Większości kobiet jest już obojętne, czy zarabiają mniej, czy więcej od faceta. Ponieważ albo obserwujemy kobiety twojego pokroju i te nie narzekają na niskie zarobki, albo takie, które zarabiają bardzo dobrze, ale oczekują partnera, a nie drugiego dziecka. Czyli również tego, że mężczyzna poświęci coś ze swojej pracy na rzecz dziecka.

4. Od razu pomyślałam o Quczaju, czy jak mu tam jest.

5. Badziew jest im wciskany od maleńkości. Są testy psychologiczne, gdzie ukryto/ zamieniono płeć dziecka. I dorośli jak słyszeli, że chłopiec: to dawali do zabawy zabawki dla chlopca i zabierali z rąk te dla dziewczynek (i na odwrót). Ile razy sama widziałam scenę jak chłopiec chce się pobawić wózkiem, a ktoś mu zabiera: bo to dla dziewczynek :D no pranoja. Jedni Di Caprio podziwiają inni krytykują.

6. Kobiety wnoszą o rozwód, bo często biorą ślub z dużym dzieckiem. Czyli oprócz tego, że muszą iść do pracy wszystko w domu jest na ich głowie. W tym dzieci. I jak dochodzi do tego zajmowanie się kolejnym dużym dzieckiem, to w pewnym momencie coś pęka i mają tego dość. Kobiety nie zachowują się jak samice w rui jak to próbujesz przedstawić. Tinder to wciąż rynsztok. Jeżeli ktoś przez pryzmat rynsztoka obrazuje całe społeczeństwo, to ma strasznie skopany światopogląd. A o seks można zadbać by był fajny z jedną osobą. tylko: jak się dba, tak się ma.

7. Nie takie wypowiedzi jak z punktu 6 od razu dają jednoznaczne skojarzenie. Mężczyzna nie radzący sobie z kobietami, wybierający ewidentnie nie swoją rangę, tudzież puste dziunie z internetu. I uważajacy, że tak właśnie jest skonstruowany świat, a kobiety to te złe.

Jak jest chlop fajny, to go jakaś paplanina o toksycznej męskości nie ruszy, bo go temat nie dotyczy. A jak kogoś coś rusza, to znaczy, że jednak go dotyczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-3 / 5

@OverdriveB Punt pierwszy zupełnie nie znasz się na seksualności ludzkiej. I stosujesz mity. Po pierwsze są mężczyźni, którzy idą do prostytutki .. porozmawiać. Wyżalić się, czy przytulić. Tak tak: mężczyznom również tego w życiu brakuje. Wystarczy poczytać wywiady z prostytutkami na temat ich klientów. 2. Niektóre panie obecnie zamawiają sobie nagich, atrakcyjnych panów do.. sprzątania domu :D A potem, eweentualne fiku miku. 3. To mit, że kobieta musi gadać, czy przytulać sie. Czasem chce się z kimś po prostu przespać/ rozładować emocje bez względnych ceregieli. Tylko, że faktycznie łątwiej jej znaleźć przypadkowego chetnego mężczyznę i nie musi za to płacić. 4. Dla mnie zarabianie swoim ciałem jest obrzydliwe. Coś co jest fajne i za darmo.. niektórzy muszą za to płącić. Dla mnie to żałosne i przykre 9dla tych osób, czy wręcz mi ich żal). Dlatego zarabianie ciałem? Największa żenada pod słońcem. Merytoryki zatem tu kolego nie dostaniesz :D

To nie jest mój drogi fakt, tylko twoje osobiste zdanie. Ja mam inne. Dyskryminacji nie ma, są tylko jęczybóły, które narzekają na wszystko w około, zamiast się o coś w życiu postarać. Zatem fakt? Nie. Zapoznaj sie z ze znaczeniem tego słowa. ,,ponieważ kobiety mają od małego wtłoczone, że caly swiat na nie dybie" hahahahahahahhaha gdzie ty takich pierdół się naczytałeś? :D Na mózgu można znacznie wiecej zarobić. I to długotrwale. Ciało ma się tylko przez pewien czas. Jak ktoś ma rozumek rozwielitki, to tego nie pojmie, ale głupota ludzka istniała od zawsze. zatem taka panna, na tym swoim tyłeczku ile zarobi? Do jakiego wieku? Modelka .. zadbana może i dociągnie do 40-stki. Ale prostytutka? Dragi, zużyte ciało, a konkurencja znaczna, bo są młode i zgrabniejsze. Tobie się wydaje, że to raj i świetna perspektywa dla kobiet. No nie.

Sprawdz ile w tych 90 % jest ojców wnioskujących o opiekę. Zaskoczę cię: w cale tak się wielu nie garnie. 2. Wynika to z uprzedzeń społeczeństwa, że lepiej dzieckiem zajmie się matka (co jest błędem). Jednak coraz popularniejsza staje się opieka naprzemienna, wiec zaniedługo panowie będą mogli się wykazać. Baa jakoś z urlopu tacierzyńskiego nie korzystają, a wręcz o nim nie wiedzą, czy mylą z ojcowskim. Dodatkowo duża część meżczyzn jest szczerze zaskoczona, jak im mówię, że rodzicielski nie zależy od płci i mogą zostać z dzieciakiem w domu. Czemu z tego nie korzystają? Nie mnie oceniać.
Partytety to g**. Robienie z kobiet sierot, na zasadzie, że same sobie ogarnąć konkretnego stanowiska nie potrafią. Zresztą, czy poza polityką są gdzieś partytety?
Gwałty nie są traktowane poważnie, a sprawy kończą się umorzeniem, czy zawiasami. Kary? Śmiesznie niskie, a procesy sądowe ciągną się latami i to nawet w przypadku gdy wina jest 100 % pewna i są dowody Zatem skończ pierd** w tym momencie jak to kobiety mają super i jednym skinieniem wrzucają gościa do więzienia. Przyłady? Zgwałcona tłumaczka z Elbląga (zgwałcili ją ratownicy medyczni, miała nawet podczas gwałtu atak padaczki), historia zgwałconej 18-latki przez własnych kolegów (dowody są, bo ,,na szczeście wszystko nagrali)- nie było sprawy, chodzili sobie wolno, dziewczyna targnęła się na swoje życie i dopiero wtedy media się zainteresowały. Przetrzymywana w mieszkaniu i gwałcona kobieta w Łodzi, męzczyzni nie zostali zatrzymani i nie siedzieli w areszcie dopoki uwaga: kobieta zmarła. Oni ją zakatowali na śmierć. Chcesz mi zatem wciskać kit, jak to sprawowana jest opieka nad kobietami w tym zakresie? Błagam. I gdzie ci się tak mnożą te fałszywe oskarżenia? Jak gość chodzi i napastuje kobiety, obnaża się, policja nawet się nie interesuje, bo: niska szkodliwość czynu. Tak więc owszem przemoc wobec mężczyzn jest pomijana, panuje tu jakieś chore tabu, ale kobiety pod tym względem w cale cukierkowo nie mają. Ostatnio średnio raz na tydzień pojawia się artykuł o tzw: samobojstwie rozszerzonym. Kobieta zabija?

Widzisz ja tam preferuję jeden stabilny związek. Takie skakanie z kwiatka na kwiatek jest dla mnie obrzydliw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 4

@OverdriveB Dyskryminacja nie istneje. Koniec. Skoncz już jeczeć i narzekać. Na dupie nie zarobisz, tyle ile na mózgu. Czy ci się to podoba, czy też nie :) Proszę bardzo: ,,Widzisz ja tam preferuję jeden stabilny związek. Takie skakanie z kwiatka na kwiatek jest dla mnie obrzydliwe". Nic więcej dodawać nie chciałam. Statystycznie :D Statystycznie to każdy potrzebuje się przytulić. Czy mówię za siebie? Nie mówię za wiele kobiet bo jesteśmy różne. Każdy nie musi, jeżeli się postara. A jak chce płacić: niech płaci.

sprawdziłeś? Proszę o linka. Jak najbardziej ma znaczenie. Sami siebie ,,dyskryminujecie" :D Żenada. Dziecka się nie rozerwie na pół, a skoro to matki spędzają z dziećmi więcej czasu, to one dziecko dostają. Tak to wygląda w praktyce. Możesz tuptać nóżkami, że chcesz inaczej. Proszę bardzo: panowie mogą iść na tacierzynski.

,,Ostatnio ta laska co ją molestował Depp, przyznała, że było odwrotnie" Jaka laska? O co dokłądnie chodzi? Chyba ci się sprawy pomyliły. Depp kogoś molestował O.o
Znowu, jaka sprawa skąd? Jest sprawa bodajże Katarzyny, która miała dowody, że on ją zgwałcił (sam sie przyznał na nagraniu), ale został oczyszczony z zarzutów, ponieważ łączyła ich kiedyś (nie podczas gwałtu) relacja miłosna. I ona oskarżona o fałszywe zeznania. O tą sprawę ci chodzi? Czyli można sobie gwałcić byłe dziewczyny?
Jeżeli ktoś sie obnaża i grozi gwałtem, to nadal jest niska szkodliwość czynu? Jeżeli kobiety są szarpane, czy molestowane, ale udaje im się uciec to nadal twierdzisz, że z tym nic nie można zrobić? Musi dość do tragedii? U mnie w mieście policja też twierdziła: że nic nie mogła zrobić. Skrzyknęło się kilku chłopa, zdubtowali typa i wtedy się policja zainteresowała. Nagle: można było.

Owszem jest pomijana. Ale w przypadku kobiet również, czyli mamy lasku remiz.

Skoro jest wolnosć i każdy robi to na co ma ochotę, to po raz kolejny jaka dyskryminacja? Gubisz się w zeznaniach lasek :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lutego 2020 o 15:45

L lithium222
-2 / 4

@OverdriveB 1. Coraz popularniejsza staje się opieka naprzemienna. W moim mieście jak ktoś wnioskuje to ją dostaje. Nie doczekałam się linka ilu tatusiów o nią wnioskuje, albo o przyznanie pełnej opieki.

Lasek nie unoś sie tak, na spokojnie, po co te nerwy? ,,Ewidentnie masz trudność z ogarnianiem związków przyczynowo-skutkowych i negujesz fakty" to jest akurat pięknie pasujące do ciebie. Dlatego dopóki sam nie ruszysz kalarepką, to nie wpadniesz na to, dlaczego ojcom żadko przyznawana jest pełna opieka. no pomyśl, poooomyśl to nie trudne. Jak będzie za trudne, to pomogę ;* Damy radę!

Wiedziałam, że kompletnie nie znasz się w temacie. Amber Heard oskarżyła o przemoc, nie molestowanie. Aż tak kiepsko z angielskim? Zanim zacziesz coś argumentować, zainteresuj się sprawą, bo się ośmieszasz, Nawetw cytowanym artykule masz hitting. No cóż.

Do kolejnej sprawy nie odniosłeś sie zupełnie. Zatem widać: w kościele dzwonią, nie wie do końca jak, ale argumenty będzie miał. Żałosne :D

Tysiąc razy powtarzam: nie ma dyskryminacji płciowej. Nie istnieje coś takiego, że jedna płeć jest z automatu gorzej traktowana, a druga ma lepiej. Są ograniczenia i owszem, zwłaszcza odnoszące się do sterotypowego postrzegania płci, albo wynikające z biologii. Ale już przestańcie skompleć jak to mężczyźni są dyskryminowaną grupą, bo na prawdę można pęknąć ze śmiechu. Zatem dotarło? Twoje argumenty są żałosne, beznadziejne dotyczące głównie ruch** i dupy. Widocznie tak postrzegasz lasek świat (nawiązuje do twojego sposobu zwracania się do kogoś w taki sposób).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@OverdriveB Nie dostane, bo ich nie masz. Jak chciałeś podać argument (swoją drogą beznadziejny), to jakoś link się znalazł. Tobie chodziło o MOLESTOWANIE. I to napisałeś. I kto tu jest nielogiczny? Ty nawet nie wiesz co piszesz? Napisałeś pierdoło o fałszywych danych dotyczących gwałtów i molestowania, a jako argument podałeś przykład odnoszący się do czegoś zupełnie innego. Żenada jakich mało.

Jakbyś miał sensowne argumenty, to byś je podał. Nie masz, nie potrafisz (takie poza dupą, cyckami i ruch**, bo tylko do tego ewidentnie sprowadzasz ludzkie życie).

Twierdzisz, że ja jestem nielogiczna, że nie myślę, że nie ruszam kalarepką, problem jest taki lasek, że ty też tego nie robisz.

Cały czas twierdzisz i próbujesz mi wmówić, jak to mężczyźni są straszliwie dyskryminowani, a kobiety nie. Rzecz w tym, że to bzdura.

Pa słonko, najbardziej cię zapamiętam za argument jak to kobiety dostają pracę na cycki hahahahahahaha :D Jesteś rozkosznie rozbrajający. Cześć!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lutego 2020 o 17:03

avatar BlueAlien
-3 / 7

A jak ma byc, odwrotnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+1 / 1

@BlueAlien
Ah, te wojny płci:) Fajnie jakby było w miarę równomiernie, na zasadzie partnerstwa na nie jakiegoś durnego wyścigu i rywalizacji (czy nie wiem jak to określić), Zdecydowanie wolę oceniać jednostkę, ewentualnie dużo mocniej zawężoną grupę społeczną. Tyle problemów "płci" a potem ludzie i tak jakoś dobierają się, często na całe życie:) I cała gównoburza ginie śmiercią naturalną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2020 o 19:41

avatar BlueAlien
-1 / 1

@michalSFS

"Fajnie jakby było w miarę równomiernie, na zasadzie partnerstwa na nie jakiegoś durnego wyścigu i rywalizacji"

Też bym tak chciała, ale widząc na demotach opinię większości panów, to chcą w odwecie sytuacji odwrotnej, gdzie kobieta znowu jest pod męskim butem w domu i nie może nic a facet ma zdobywać świat.

Jeśli panowie wolą zrównywać w dół i jeśli ONI czegoś nie mają, to KOBIETY też mają czegoś nie mieć (Zamiast dążyć do tego, że skoro kobiety mają, to oni też powinni mieć) to niestety ale wolę by zostało tak jak jest i panowie czegoś nie mieli niż ja miałabym to stracić jako kobieta. Sory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
0 / 0

@BlueAlien
Czyli robisz tak samo jak osoby, z którymi walczysz. Równasz się do ich poziomu. Trochę smutne. Niemniej każdy przechodzi przez życie w sposób, jaki uważa za właściwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

@michalSFS

Nie.
Różnica między nimi a mną jest taka, że ja, gdyby np mężczyźni dostali by taki sam urlop ojcowski jak kobiety macierzyński (te same prawa długość itp) i inne dodatki, to bym nie miała o to bólu.
Natomiast oni tak. I chcą by to kobiety miały krótszy urlop macierzyński, tak jak oni ojcowski. Po czystej złośliwości.

Ja, chcąc zachować swój przywilej, wolę już by faceci mieli krótszy od kobiet, ale by przynajmniej kobiety miały na tyle długi, by zapewnić dziecku miłość i rozwój, niż żeby oboje mieli krótki.
To wybór między rakiem a AIDS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
0 / 0

@BlueAlien
Tak szczerze pisząc to w ogóle nie rozumiem tej "waszej" niby-wojny. Może w jakimś innym świecie żyję, ale moi koledzy szanują kobiety i odwrotnie. Zawsze są jakieś konflikty, ale u nikogo nie zauważyłem takiej zaciętości jak tutaj. Wojny męsko-damskie, które nie dadzą żadnego rezultatu jak niezadowolenie lub chwilowe zadowolenie którejś ze stron/obu stron. A o incelach wiem od niedawna. Może ze 2-3 lata temu znalazłem artykuł o tym, bo nie wiedziałem "co to jest":)

Inna sprawa, że codziennie natykam się na buraków na ulicach. Ogrom chamstwa, który wręcz zadziwia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 1

@michalSFS

Na codzien nie trafiam na takie osoby, ale w internecie, na demotach i innych stronach z niby śmiesznymi obrazkami dają upust swoim frustracjom nieruchajace przegrywy. Jest ich masa. To oni wszczynają głównie te wojny.

Podczas gdy laski piszą grzeczne komentarze najwięcej jadu wylewa się od facetów na kobiety.

My sobie nie pozwalamy i kontratakujemy.

Gdzie się nie pojawię na jakimś portalu nikogo nie atakuję, chyba że zobaczę jak ktoś atakuje ogół kobiet wypisując jakieś bzdury na ich temat.

I wtedy paradoksalnie mi się obrywa od reszty stulejarzy za to że "ty pierwsza nas zaatakowałas"

No dziwne, skoro te wszystkie pełne jadu i pretensji do kobiet teksty były tam jeszcze zanim założyłam tam konto xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 1

@OverdriveB

"Pełne jadu i pretensji do kobiet komentarze nie biorą się znikąd"

Biorą się z frustracji panów, którzy myślą, że im się wszystko należy i odmowę od kobiety odbierają jako atak na ich męskość.

"akbyś podeszła do nich z uwagą, wysłuchała i zrozumiała męski punkt widzenia, to spotkałabyś się z życzliwym przyjęciem. "

Gdy rozmawiam na priv a dany pan posiada kulture osobistą, pisze spokojnie i nie oskarżycielsko, opisując swoje przeżycia i nie używając sformułowań "wy" "wasze" "ty jako kobieta też" itp to rozmawiam z nimi jak z ludźmi, dzielimy się spostrzeżeniami i nie ma z tym problemu.
Jeśli natomiast, a MIAŁAM TAK NIE RAZ, w trakcie rozmowy, gdy ja piszę do typa na spokojnie, nie obrażając go, że się myli albo nawet temat jest neutralny np o grach i typ do mnie pisze "wypier*** ty szm**, nienawidzę was, zniszczyliście mi życie" to nie bede pozwalała sobie na plucie mi w twarz tylko dlatego, że dany osobnik był niemiło doświadczony przez INNE kobiety więc nawet podczas rozmowy o grach musi się wyżyć na niewinnej osobie. Trauma i inne duperele to nie jest wytłumaczenie a na takie coś nie ma u mnie pozwolenia i jest odwet. Tak samo w sytuacji, gdy wchodzę na demoty i widze w komentarach "bo każda kobieta się kiedyś puści" "baby do idiotki" czy do mnie "bo wy nienawidzicie niskich facetów, gardzicie nimi więc ja gardzę wami i pluje wam w twarz". Co by dany osobnik nie przeżył - dla mnie to nie jest usprawiedliwienie, dla mnie jest śmieciem i kontratakuję.

"musisz bronić dobrego imienia kobiet, to wylewa się na Ciebie jeszcze więcej jadu, bo stanowisz uosobienie problemu."

Tylko w głowie tych idiotów. Jeśli faceta zrani założmy Magda, a on się wyżywa na Kasi, ktorej na oczy nie widział, bo napisał do niej na demotach, i wkraczam ja, i mu na spokojnie używając logicznych argumentów tłumacze że źle robi, to taka osoba, jeśli jest inteligentna, zrozumie, uspokoi się i będzie normalna dyskusja , wartościowa osoba jeszcze przeprosi. Jeśli natomiast zaczyna mnie atakować, znaczy że to co go spotkało nie wzięło się znikąd. Od początku było z nim coś nie tak, ludzie to wyczuli i traktowali jak traktowali. Sam jest sobie winien.

"Negujesz oczywiste fakty"

Jeśli coś jest głupotą, to to neguje. Te "fakty" to wymysły trolli i frustratów. Nie mam problemu by stwierdzić, że kobiety są z reguły niższe i słabsze fizycznie od mężczyzn. Natomiast jak ktoś pieprzy farmazony "każda kobieta jest niższa i słabsza od każdego faceta do tego głupsza i jedynie czym się interesują to malowanie paznokci a facet interesuje sie filozofią polityką i historią" to wiem że to bzdety frustrata więc to neguję. Proste.

"Swoim podejściem udowadniasz jedynie, że męski punkt widzenia kobiet jest słuszny."

Udowadnianie mężczyznom że się mylą to potwierdzanie, że się nie mylą? FUCK LOGIC XD

"były tam wcześniej, to po co tam poszłaś?"

Wielu rzeczy nie widać zanim człowiek nie założy tam konta.

"Znasz i szanujesz męskie wartości? Nie? To zacznij od tego"

Nawet jeśli to zrobię, faceci i tak się nie zmienią. Bedą atakowac i obrażać kobiety a widząc, jak ja szanuje ich i ich zdanie, będą przekonani,że potwierdzam jako kobieta, że mają racje co do kobiet, a to strzał we własne kolana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-3 / 3

@OverdriveB

Marudzisz, że facet wyżywa się na Tobie, za to co zrobiła mu inna kobieta. Popatrz na siebie. Przychodzisz tu i szerzysz nienawiść do mężczyzn dokładnie w ten sam sposób


tylko ze ja to rbie by zobaczyli jakie ich zachwanie jest glupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-3 / 3

@OverdriveB

Niby dlaczego. To jak mam dotrzeć do nich?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

@OverdriveB

Ale ja nie szerze nienawiści!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tonik888
+1 / 1

Widzimy. Nie tak jest ten tekst. Nigdy nie słyszałem, żeby przyszłość była jakiejś płci, ani, żeby ktokolwiek mówił, że być mężczyzną jest złe i należy się tego wstydzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aberg
+6 / 10

Czemu coś jest nie tak? Zawsze było, że dziewczynki to są te złe, że im nie wypada, że tego nie moga robić bo są dziewczynkami, że powinny się wstydzić, że mają okres. Chłopcom mówiono, że sa mądrzy, że są fajni, że im wszystko wolno, że moga się bić bo są chłopcami. Także teraz pora na zamiane myslenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
+3 / 3

A czego oczekujesz?
Dziewczynkom mówi się, że mogą wszystko, ale tym samym dziewczynkom nie wypada być agresywnym, mieć bałaganu, być głośno, rozrabiać. Domaga się od nich przy tym zachowania tego, co nazywa się "kobiecością".
Chłopcom mówi się, że mają szanować dziewczynki, być cicho, pomagać przy porządkach, tłumić agresję. Przy tym ciągle w domyśle to oni mają zawojować świat.
Od obu stron wymaga się więcej. Po prostu: wymaga się tego, co u drugiej płci traktuje się domyślnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kontodemotywatorowe
0 / 0

"Bomba M"? Musimy hibernować naszych :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem