Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
503 541
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K kibishi
+19 / 43

Ze współpracy obie strony czerpią zyski co oznacza że w ramach obrony poprawności politycznej narażają się na straty. Ciekaw jestem jak daleko to zajdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
+7 / 29

@kibishi Zyski ponad wszystko bez względu na poglądy? To czemu jak drukarz nie ma ochoty wydrukować plakatów organizacji LGBT, co w oczywisty sposób pozbawia go zysku, być może naraża na straty, to jest chwalony za pozostanie przy swoich wartościach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kibishi
+15 / 19

@Eaunanisme W naszym państwie nie może, z tego co kojarzę to gość został skazany, wiesz miasta które są opłacane przez podatników a firmy prywatne to trochę inna sprawa.
A tak ogólnie to uważam że zarówno promowanie LGBT jak i robienie stref wolnych od nich to totalna głupota. Każdy niech robi w łóżku co chce, jak 2 facetów trzyma się za ręce to mi nie przeszkadza bo to ich sprawa, ważne aby zachowywali się rozsądnie w miejscach publicznych. Bardziej od samych ludzi lgbt irytuje mnie ta nachalna propaganda, przecież tacy ludzie zawsze byli i jakoś żyli a teraz gdzie nie pójdziesz to widzisz nawiązania do tego i wciskanie ludzi wszędzie tylko dlatego że mają odmienną orientacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+3 / 5

@kibishi Mylisz pojęcia. Homoseksualista nie musi popierać LGBT, tak jak robotnik nie musi popierać związków zawodowych czy partii robotniczej. Nie myl orientacji seksualnej z ruchem polityczno-społecznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kibishi
+3 / 3

@Purple_Piper Zdaje sobie sprawę że nie każdy homoseksualista popiera lgbt, w sumie to prawie wszyscy których znam zdają sobie sprawę, że to środowisko bardziej im szkodzi niż pomaga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
0 / 2

@kibishi wiesz, im się płaci za to.
Dzięki temu o tym tutaj np. dyskutujecie. Dlatego nawet PIS trochę po cichu je finansuje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maat_
+60 / 70

I skończy się jeżdzenie na wycieczki urzedasów za pieniądze podatników! Gorąco popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maat_
+17 / 33

@michalSFS dzieci mają 500+ jak chcą podróżować niech im rodzice zaplaca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lewetedemoty
+12 / 14

@maat_ podpisuje się pod tym obiema rękami nogami i długopisem miłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+11 / 13

@maat_
W sumie tak, spokojnie można odłożyć z tego na wczasy. Zwłaszcza jak się pracuje:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
-3 / 9

@DemonZniszczenia Nienawiścią im oczy zaszły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
+2 / 8

@michalSFS Jesteś na Demotywatorach i Twój wpis nie jest poprawny politycznie według administracji opłacanej przez środowiska opozycyjne do rządu. Mój wpis jest również testem wiarygodności tych administratorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michkrak
0 / 2

@maat_ Rzadka bzdura, nie rozumiem dlaczego dzieciaki nie mogą jeździć zarówno na wyjazdy opłacane przez rodziców jak i na wyjazdy refundowane, albo opłacane przez samorząd?
Gdzie tu sens...
Wydaje się, że walka ideolo samorządów partnerskich idzie w zbytni totalitaryzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2020 o 12:19

N nitaki
-5 / 37

Niszczenie współpracy, gospodarki, rozwoju, handlu w imię jakiś mniej lub bardziej bzdurnych poglądów i idei? Dobry plan.
Na prawdę nie powinno się mieszać polityki i poglądów z biznesem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sw3
+1 / 11

@nitaki Wiesz, że twoją wypowiedź można odnieść na równi do obu stron?
Chociaż do strony zrywającej chyba jednak bardziej pasuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J J_R
+10 / 10

@nitaki Ustalmy może najpierw, że polityka jako taka, to jest biznes. Sprawy światopoglądowe są używane przez polityków do odwracania uwagi wyborców od spraw istotnych - w skrócie podziału kasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@sw3 gdzie mówię, że tak nie jest? Ja mówię o obu stronach, że są głupie. Czego nie rozumiesz? Mam nadzieję, że minusy są od tych co mają problem z czytaniem, tak jak Ty, a nie dlatego, że się z tym nie zgadzają.
@J_R w sumie...no to masz rację. Źle użyłem słowa polityka, powinno być "światopogląd" lub "poglądy polityczne".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xyf
+2 / 2

@nitaki To raczej pokazuje że ta współpraca była tak samo symboliczna jak jej zerwanie. Niemcy znają się na interesach. Czegoś co faktycznie daje korzyści tak łatwo by nie odpuścili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@sw3 A strona zrywająca, to ta, która dezawuuje europejski humanitaryzm, czy ta, która to konstatuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lewetedemoty
+7 / 41

Masońska Francja, największy kolaborant Hitlera. Kraj w którym już od dawna jest więcej muzułmanów niż katolików. Niedługo rdzenni mieszkańcy Europy zachodniej będą emigrować do Polski jak im Sharia wprowadzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hagan
0 / 22

@lewetedemoty Szanowny Pan nie zna historii. To Włochy, a nie Francja były największym kolaborantem, wręcz sojusznikiem Hitlera. We Francji działało Resistance, często za ich działania płacili cywile, zwłaszcza w wiosce Oradour. A muzułmanie - trzymają się tylko największych miast i praktycznie tylko najuboższych dzielnic. Spokojnie, winnice Prowansji i zamki nad Loarą nie są zagrożone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupabiskupaa
+2 / 16

@lewetedemoty możesz podać jakieś twarde dane czy tak tylko pieprzysz z przyzwyczajenia głupoty? We Francji ponad 60% obywateli określa siebie jako katolików a tylko 7,5% jest muzułmanami. Idź być głupim gdzie indziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dracon2002
+12 / 14

@Hagan Włochy były sojusznikiem, nie kolaborantem. Kolaborant ot ktoś kto współpracuje z okupantem, a Niemcy Włochów nie okupowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lewetedemoty
+6 / 18

@dupabiskupaa "Według Francuskiego Instytutu Opinii Publicznej, chociaż 64% ludności Francji są określeni jako katolicy, tylko 4,5% są praktykującymi katolikami." Muzułmanów jest 7,5% Antyklerykalny chamie.

@Hagan Francja Vichy, Francja przed wojną miała 5 mln żołnierzy. Pomyśl logicznie. Włochy i Japonia były oficjalnymi sojusznikami Niemiec. Francja kolaborantem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Travis222
+2 / 4

@lewetedemoty
zgadza się. W dodatku te 7,5% to wartość szacunkowa oparta o badania muzułmanów wywodzących się z klasy średniej, tzw. integrujących się. Jest jeszcze szara strefa, która jest poza kontrolą, np. wywodząca się z nielegalnych lub legalnych, afrykańskich imigrantów ostatniej dekady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2020 o 22:46

F F18_hornet
0 / 4

@lewetedemoty Ty jesteś klerykalnym chamem i jak widać masz tutaj spore grono naśladowców:) Jakoś nie widać, aby ludzie z tego, jak mawiali komuniści a dziś pisiurki, zachodu chcieli mieszkać w katolandzie. Przeciwnie, starają się od nas izolować, bo nie mają z nami płaszczyzny porozumienia.
Tempo sekularyzacji społeczeństwa wskazuje, że w ciągu najbliższych 20 lat w Polsce może być mniej "praktykujących" katolików niż we Francji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lewetedemoty
-1 / 3

@F18_hornet Może by chcieli się od nas izolować ale imigrantów z Afryki to by chcieli do nas eksportować. I nie jestem wcale klerykalny. Jestem ateistą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F F18_hornet
-1 / 1

@lewetedemoty Czy chcesz tego, czy nie, emigranci są przyszłością Polski. Demografia jest nieubładana. Aha i meczetów oraz cerkwi będzie coraz więcej. Ba, niektóre kościoły się na nie zamieni. Co za problem wymienić krzyże albo dodać półksiężyce na kopułach:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lewetedemoty
0 / 0

@F18_hornet Powodzenia w przemienianiu kościołów na meczety lewy trolu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F F18_hornet
-1 / 1

@lewetedemoty Prędzej czy później ale do tego dojdzie. Przecież sami wieszczycie, że zaleją nas muzułmanie. A skoro katolików nie będzie, to oni zapewne wykorzystają te puste kościoły na meczety:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lewetedemoty
-1 / 1

@F18_hornet Na zachodzie robią z tego biblioteki, skateparki. U nas tak nie organizują. Na razie zachód jest zalany islamem u nas się opieramy. Będzie ciekawie. Człowiek dąży ku zgubie. Głupota ludzka jest nieskończona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupabiskupaa
0 / 0

@lewetedemoty A mówiłem: idź być głupi gdzie indziej. Po co się tutaj chwalisz, że w głowie pustki? 64% określających się jako katolicy, bez względu na to czy praktykują czy nie, to nadal więcej niż 7,5% muzułmanów (nic nie wiadomo o tym ilu z nich jest praktykujących a pewnie także nie wszyscy). Czemu więc pieprzysz głupoty, że muzułmanów jest większość? Ogarniasz w ogóle procenty, czy nie skończyłeś jeszcze podstawówki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lewetedemoty
0 / 0

@dupabiskupaa Skończyłem studia atyklerykalny smrodzie a Ty co skończyłeś? Myślę że ten antyklerykalny i antypisowski portal to doskonałe miejsce dla głupoty mimo wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupabiskupaa
0 / 0

@lewetedemoty A ja uczę studentów i jak sobie pomyślę, że mogłeś przez przypadek być jednym z nich, to mi się słabo robi. Chociaż ty pewnie skończyłeś jakiś human albo inne stosunki międzynarodowe, bo jak ktoś nie ogarnia rachunku procentowego to pewnie tylko na takie studia mógł się dostać. Nie jestem antyklerykałem ćwoku. Po prostu drażni mnie jak ktoś, tak jak ty, robi kur%ę z logiki, strasząc plagą muzułmanów, która nie wiedzieć czemu ma być gorsza niż plaga chrześcijan czy innych żydów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2020 o 15:19

L lewetedemoty
0 / 0

@dupabiskupaa Informatykę egzemplarzu z logiką z dupy. Byś myślał logicznie to byś wykluczył studia humanistyczne po mojej pisowni. Już twój nick określa Cię jako antyklerykała. Chrześcijanie rzadziej się wysadzają i rzadziej strzelają do ludzi na koncertach. Rzadziej urządzają carmagedon tirem po jarmarku bożonarodzeniowym. Jak Ty nauczasz młodzież to ja pie#e. Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie. Jeśli to prawda a mam nadzieje że tylko roszczeniowe marzenie gimboanonymousa to mamy prze%bane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupabiskupaa
0 / 0

@lewetedemoty Poważnie, mój nick oznacza antyklerykała? Przestań palić to co palisz, to ci bardzo szkodzi. Katolicy rzadziej strzelają do ludzi na koncertach? USA wykluczyłeś czy zapomniałeś że istnieje? Nadal nie odniosłeś się do tego jakim cudem 64% to mniej niż 7,5% ale nie będą Cię już męczył. Leżącego kopać nie wypada. Wracaj programować pralkę panie informatyku, może jak mama pomoże to dasz radę. EOT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lewetedemoty
0 / 0

@dupabiskupaa Nic nie pale gimbusie z wszawico. Tak twój nick oznacza antyklerykała bo to obraza najwyższych dostojników kościoła katolickiego na co żaden normalny zwykły ateista albo żyd by się nie odważył. A Ty tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DemonZniszczenia
+2 / 26

"masońska Francja"- dalej nie czytałem. Ale wiesz ,że PiS to głównie Żydzi z polskimi nazwiskami ,które zmienili w latach 60 co nie? pozdrów Kalksteina ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sl4w3x
+6 / 8

Dla mnie PiS to taka lewica co udaje prawicę. Taka lewica katolicka. A ta katolickość to bardziej na pokaz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lewetedemoty
+2 / 6

@DemonZniszczenia Pis, Po dwie mafie.Tylko jedna jawnie działa na rzecz Niemiec mając w dupie interes polaków. Druga przynajmniej w teorii stara się coś niby dla Polski. W praktyce pełno Ukraińców, kupujemy sprzęt wojskowy ud USA(kraju z administracją z Jerozolimy) za sryliardy dolarów, którego nigdy nie użyjemy przeciw swoim naturalnym wrogom. Co najwyżej może przeciwko arabom by dalej oczyszczać tereny w okół Izraela. Na Eurowizję Jacuś wysłał Szweda i Romkę. Teraz go coś ruszyło i wysłał jakąś polkę. A niech polaczki mają. Dwie mafie. Każda tylko swoich ludzi pcha do spółek skarbu państwa. Po nie robi dla Polski nic. Nawet nie udaje. Jest tylko antypis. A w wyborach na strażnika żyrandola zagłosuję na Zenka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Many1992
+3 / 19

No to niech sobie zawieszają, jak mają taki ból rzyci z tego powodu. Znajdzie się 10 innych chętnych na ich miejsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+1 / 1

@Many1992 Pokaż jednego. Nie widzę kolejki. No, może Szekeszfyerburoki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto_propagandowe
+3 / 11

Świetnie! Nie będą te, to będą inne - może bardziej normalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+1 / 1

@konto_propagandowe
Nie, nie będzie. Do jaskini nie ma kolejki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yaco2
+6 / 20

Bo tolerancja działa tylko w jedną stronę.Trzeba tolerować dziwaków z LGBT, natomiast oni nie muszą tolerować nikogo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
+7 / 11

Może mi ktoś wytłumaczyć czym jest strefa wolna od LGBT?
Jeśli jest to miasto, które po prostu nie chce promować wartości głoszonych przez środowiska LGBT, to co w tym złego?
Jeśli natomiast są to miasta, gdzie chcą dyskryminować społeczność LGBT, to jest to przecież niezgodne z prawem, więc takie uchwały nie mogłyby przejść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-1 / 13

@voot1 Strefa wolna od LGBT jest pozornym środkiem walki z nieistniejącym wrogiem. Genialne, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LordL
+1 / 3

@voot1 Co złego? Po prostu czysta głupota określać się w ten sposób. Nie chcesz promować? Zgoda nie promuj. Po prostu nie promuj i tyle, a nie rób jakiegoś dziwnego tworu. Może i nie wprowadzają przepisów dyskryminujących ale sama nazwa jest dyskryminująca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
-2 / 2

@LordL według mnie nie ma nic dyskryminującego w określaniu się jako wolny od LGBT, jeśli to jest według Ciebie dyskryminacja, to tak samo dyskryminacją musiałyby być strefy LGBT np te podpisujące deklarację LGBT, czy marsze LGBT, a według mnie, te też nikogo nie dyskryminują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xyf
-3 / 3

@voot1 "Strefa Wolna of LGBT" to publiczne samobiczowanie się wymyślone właśnie przez LBGT. Przyklejają tą etykietkę (dosłownie i w przenośni) tam gdzie chcą pokazać że są ofiarami.
Z resztą jest to główny sens istnienia tych środowisk - robienie z siebie ofiar spijanie współczucia.
Bo dziś bycie ofiarą popłaca. Lewa strona polityczna wypełniona jest ludźmi którzy codziennie szukają sobie "ofiary" nad którą mogą ronić łzy - szczególnie w internecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F F18_hornet
-1 / 1

@Xyf To uważasz, że LGBT wymusiło na tych radnych przegłosowanie idiotycznych deklaracji? Rzuć to świństwo, które bierzesz. Zlasowało ci mózg, pewnie wcześniej też nie za bardzo pofałdowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy1980
+3 / 7

Straszne. Nie zasnę dziś w nocy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar auto1
+4 / 8

Straszne rzeczy :D Nie będzie wzajemnego chlania za pieniądze jednych i drugich podatnkow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+7 / 25

Dziś strefa wolna od LGBT, jutro strefa wolna od łysych mężczyzn, po jutrze wolna od grubych kobiet a za tydzień od tych, którzy maja inne poglądy w kwestiach religijnych czy politycznych. Zawsze zaczyna się od drobnych kroków. I robią to w Polsce, kraju tak doświadczonym, nienawiścią rasowa, społeczna, kulturową czy seksualną. Był już taki facet u naszych zachodnich sąsiadów. Najpierw TYLKO prześladował Żydów. Wielu wołało: "Słusznie" Botem gejów, chorych psychicznie, a potem nagle się okazało ,ze Polacy, Rosjanie, itp nacje też sa nie teges i lądowały w komorach gazowych i krematoriach. Ale przecież najważniejsze to mieć swoie poglądy i móc je wprowadzać w życie, nawet tak obskurne. Pewnie teraz wielu się oburzy, ale warto by poznali fakty o historii świata. Bo te fakty mówią jedno. takie zachowanie NIGDY nie prowadzi do niczego dobrego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2020 o 19:16

avatar olmajti
+2 / 8

@dncx przypomnij mi czy lewoskrętni nie tworzą stref "tylko dla...", nie próbują segregować ludzi, nie budują narracji uciśnionej mniejszości, a przede wszystkim nie wskazali przyczyny zła wszelakiego i niesprawiedliwości społecznej? Chciałbym również zaznaczyć że ci ludzie identyfikują się z ideologią która jest odpowiedzialna za śmierć 100 mln osób w samym XX wieku. Jednak tylko oni roszczą sobie prawo do używania argumentum ad faszystum i przyrównywania każdej próby krytyki do wystąpień Hitlera. Jakoś Stalina ani Mao nie chcą wspominać pomimo tego że Hitler swoimi zbrodniami im do pięt nie dorastał. Ciekawe dlaczego? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+3 / 3

@olmajti Strefy wolnej od konserwatystów nie zauważyłem. Lewica broni się przed narodowcami, co narodowcy odczytują jako atak. Tak jak obecna władza każde słowo krytyki traktuje jako atak na nich. Nie wolno nikomu krytykować konserwatystów bo od razu jest tak interpretowane. Przypominam, że lewica jest różnorodna. Jedna broni mniej druga bardziej, ale nie widzę nigdzie by zakazywała komuś bycia gejem, łysym, grubą babą czy niskim człowiekiem. Dla lewicy zaś religia jest sprawą osobistą/prywatną każdego człowieka. Ekstremizm religijny oraz egzaltacja publiczna religią niej jest odbierana jako właściwa. Ale niestety tak się dzieje. Wszystko przez to, że uznano religię jako sposób na walkę z innymi poglądami. Hitler był narodowym socjalistą i choć w nazwie partii był socjalizm, ale on miał z socjalizmem tyle wspólnego co pies z ogórkiem. Chyba, że wykorzystywanie ludzi, więźniów, do przymusowej pracy za darmo uważamy za socjalizm. Mao nie był socjalista, ale komunistą. Tak jak Pol Pot i inni. Socjalizm nigdy nie pozwoliłby na mordowanie ludzi i ich znieważanie. Najwięcej złego zrobił komunizm, który uznał, że ludzie musza być po tej samej stronie i myśleć tak samo. Jeśli ktoś odstawał od normy, lądował pod ziemia z kulką w głowie. TAk jak w hitlerowskich Niemczech i jak wielu Polaków by chciało by było w Polsce (co widać po komentarzach w portalach sprzyjających "dobrej zmianie")

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-2 / 4

@dncx a każdą inną zauważyłeś? konferencje tylko dla kobiet, baseny tylko dla kobiet, hotele tylko dla LGBT+, 'przemoc ma płeć'... mam wymieniać dalej? każda impreza i miejsce które jest tworzone w myśl ideologii lewicowych jest z założenia strefą wolną od konserwatystów :D

lewica nic nie zakazuje? HAHAHAHA oczywiście że nie. no może oprócz tego że uważają za transfobiczne lesbijki które z wiadomych przyczyn nie chcą wiązać się z transkobietami no i uważają że aktorka porno która nie chce grać z aktorami występującymi również w gejowskim porno jest homofobką. o myślozbrodni i cancell culture nie będę wspominał ;)

"Dla lewicy zaś religia jest sprawą osobistą/prywatną każdego człowieka. Ekstremizm religijny oraz egzaltacja publiczna religią niej jest odbierana jako właściwa" kiedy ostatnio widziałeś żeby lewica krytykowała Izrael albo muzułmanów? a no tak. oni za niewłaściwą uważają tylko religię katolicką :D

"Wszystko przez to, że uznano religię jako sposób na walkę z innymi poglądami" czy aby na pewno? nie chcę nic mówić ale to Marks powiedział o religii Opium des Volkes. to marksizm stał się walką samą w sobie z religią. paradoksem jednak jest że neomarksistowscy postmoderniści w wielu przypadkach zachowują się jak radykalni fundamentaliści religijni. ich religią stała się ideologia która jest wyjątkowo szkodliwa i toksyczna :)

"Hitler był narodowym socjalistą i choć w nazwie partii był socjalizm, ale on miał z socjalizmem tyle wspólnego co pies z ogórkiem" uuuuuuu. gęsto... popisałeś się wyjątkowym brakiem wiedzy na temat tej osoby. Hitler wielokrotnie podkreślał że NSDAP ma swoje korzenie w ideologii marksistowskiej tylko nie jest utopiona w biurokracji. podkreślał też że Marks nie miał prawa zagarnąć pojęcia socjalizm bo ten leży w historycznej naturze Niemów. podkreślał też również że przejął niezwykle skuteczne mechanizmy społeczne stworzone przez socjalistów do osiągania swoich celów. Hitler tak jak cała ideologia nazistowska to nic innego jak szczery socjalizm. nie masz bladego pojęcia o tym co piszesz :D

"Socjalizm nigdy nie pozwoliłby na mordowanie ludzi i ich znieważanie. Najwięcej złego zrobił komunizm" tak jak w socjalistycznej Szwecji? tak jak w socjalistycznej Californii? kolektywizacja rolnictwa wymordowała tylko właścicieli gułagów bo mieli więcej niż inni. resztę z 2 mln ukraińców wybił głód. tak jak to zrobił w Chinach podczas wielkiego skoku na przód. narodowy socjalizm, socjalizm i komunizm stoją po tej samej stronie kompasu politycznego i nie wiele się od siebie różnią bo (nie wiem czy wiesz ale) komunizm jest ostateczną formą socjalizmu a wg lewicowców prawdziwy komunizm nie został nigdy wprowadzony więc pomimo 100mln ofiar należy dalej próbować :)

"Jeśli ktoś odstawał od normy, lądował pod ziemia z kulką w głowie. TAk jak w hitlerowskich Niemczech i jak wielu Polaków by chciało by było w Polsce (co widać po komentarzach w portalach sprzyjających "dobrej zmianie") ciekawe co może być tego przyczyną. czyżby to że PiS wyznaje narodowy socjalizm? nie wiem czy wiesz (pewnie nie) ale poszczególne lewicowe frakcje w zajemnie się zwalczają. i nie chodzi o to że różnią się w poglądach bo poglądy mają identyczne. tu chodzi i zawsze chodziło o władzę. w obecnej narracji mniejszości mają terroryzować większość na każdej płaszczyźnie a większość nie ma prawa nawet do krytyki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2020 o 8:36

avatar Rextens
+5 / 7

@kshak Gdzie można zobaczyć twój występ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zenonbak
-3 / 13

A jak miasta partnerskie bądą popierały chodzenie po ulicy z pórkiem w odbytnicy, to też mamy im przyklasnąć, żeby się nie obrazilły? Zresztą te wygłupy z partnerstwem miast nic w praktyce nie znaczą. A w ogóle przecież nie chodzi o tępienie homoseksualizmu czy innych nieszkodliwych zboczeń, bo co dorośli ludzie sobie tam robią w wolnym czasie, to nikomu nic do tego, tylko eliminowanie publicznego obnoszenia się ze swoją płciowością, co jest denerwujące niezależnie od orientacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2020 o 19:55

T tomek_s
0 / 6

Francuzi tradycyjnie mogę się jeszcze z tego wycofać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio68
-3 / 9

I bardzo dobrze :) lej gnoja batem tato ktoś kiedyś powiedział :) nie mieszkam w starym Sączu ale w pełni popieram. Lepiej mieć swoje zdanie i poglądy niż wchodzić ludziom w pewną część ciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DawidBochenek
0 / 2

Tak się składa że ja mieszkam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszgie79
+2 / 4

I bardzo dobrze!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar przemowczarski
-1 / 3

"ze miastami" ręce opadają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bunio5
+1 / 7

Lewacka ideologia dawno sięgnęła bruku. Od początku istnienia były to mrzonki, patologia, wszystko co najgorsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@bunio5 Ten wątek nie jest akurat o PISie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar przemowczarski
0 / 8

i to jest dowód na to że ideologia LGBT jest tak samo niebezpieczna jak faszyzm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaveANiceDay1983
0 / 0

@przemowczarski prawo godwina widzę działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1Spejszal
+1 / 5

Napisze krótko do wszystkich partnerskich miast ;
I ch..j wam w d..ę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+1 / 1

@1spejszal i się tylko pedały ucieszą z takich życzeń

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1Spejszal
0 / 0

I oto chodzi w mojej wypowiedzi. Obnażenie 4 liter

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przemas12345
+1 / 1

ORTO: Z zagranicy, a NIE zza granicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@Przemas12345 Nie do końca: "Zazwyczaj jednak mamy na myśli przyjazdy z obcych krajów i wówczas używamy wyrażenia z zagranicy, dziesięciokrotnie rzadziej zaś zza granicy. Pewnie dlatego to rzadsze wyrażenie, gdy używane jest w tym właśnie znaczeniu, uchodzi za niepoprawne." Za SJP PWN.
Obie konstrukcje są akceptowalne, chociaż sporo zależy od niuansów kontekstowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przemas12345
0 / 0

@bromba_2k dziękuję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevoreevo
+1 / 1

co za strata...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymck
-1 / 3

Czyli władze miast w imieniu mieszkancow wypowiadaja partnerstwo.
Straszne zapisy muszą byc w tej deklaracj "strefy wolnej od LGBT". Jak nic palenie jakies na stosie...

To jest własnie podejscie toralitarne. Wszyscy musza myslec tak jak my.
Zrywaja partnerstwo?
Najwyraźniej nad tolerancje cenia sobie wlasne poglady. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@ymck A czy przy uchwalaniu stref wolnych od LPG były np. referenda, czy może totalitarne decyzje władz miast? Wszyscy muszą myśleć, jak oni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymck
0 / 0

Totalitarne decyzje władz... Wybranych w wyborach :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+1 / 5

Ja bym tylko chciał zobaczyć, jaka by była reakcja ludzi, jakby jakieś miasto wprowadziło strefę wolną od alkoholu i w całym mieście byłby całkowity zakaz sprzedaży alkoholu. Nie byłoby pubów, wesel i chrzcin w knajpach z alkoholem. Bo przecież alkoholizm to choroba i nie wszyscy życzą sobie, żeby ich dzieci oglądały alkoholików na ulicy, albo były narażone na alkopropagandę płynącą z każdego plakatu, bilbordu, czy reklamy.
Przecież alkohol jest zagrożeniem dla rodziny, bo jeden lub oboje partnerów, alkoholików, naraża dzieci na przemoc (fizyczną, seksualną) i na uczestniczenie w rozbiciu rodziny.
Dlaczego nikt tak mocno nie walczy o miasta wolne od alkoholu? Ano dla tego, że jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od alkoholu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kowal86
-4 / 4

@LeClerc2 Ale ni jesteśmy uzależnieni od pedalstwa. Więc skąd ten ból du*y?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+3 / 3

@Kowal86 O to, że robi się strefę wolną od czegoś, czego nie widać na ulicy (bo prawdziwy gej czy lesbijka nie chodzi ubrana na tęczowo, tylko normalnie, jak inny człowiek), a nie robi się strefy wolnej od niebezpieczeństwa, jakim jest nawalony człowiek. Bo jakoś nigdy się nie obawiałem i raczej nie mam powodu, żeby nadal się obawiać, że zostanę zaatakowany przez geja. Za to mam pełne obawy przed tym, że mogę zostać zaatakowany przez nawalonego kolesia, który po alkoholu nie myśli racjonalnie i jest agresywny.
Szukamy sobie sztucznych niebezpieczeństw, a te które są prawdziwe, to jeszcze promujemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kowal86
-2 / 4

Mieszkańcy Starego Sącza mają powody do dumy. Zapewne nawet Ci normalniejsi (nie obnoszacy się z tym) pederaści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F F18_hornet
-2 / 4

Jak widać większość komentujących bardzo się cieszy z tego, że cywilizowani ludzie nie chcą mieć do czynienia z katotalibanem, który nie wie, czym jest wolność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przemas12345
0 / 0

@F18_hornet Czyli jeżeli biegam po ulicy z przypiętym kut asem do czoła to jest to wolność?
Jeżeli jednak założę duży Krzyż na łańcuchu to jest to ograniczenie umysłowe, a nie wolność?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F F18_hornet
-1 / 1

@Przemas12345
To, o czym piszesz, jest ograniczeniem umysłowym. Nie przeszkadza mi, że ktoś coś sobie na czoło założy. Tak samo nie przeszkadza mi, że ktoś maszeruje z krzyżem. Ale jest jednak różnica. To maszerowanie z krzyżem jest podobno lepsze niż maszerowanie z innymi symbolami. Procesje np. bożego ciała blokują całe miasta i jakoś nikt z tych myślących inaczej nie obrzuca ich kamieniami, nie obrzuca obelgami, nie wyśmiewa.
Nie rozumiesz tego, ale chodzi o zwykłą wolność do wyrażania swojej opinii i ewentualnie też do kompromitowania się. Tyle tylko i aż tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem