Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P poiman
+21 / 37

*on ma taki styl*? Ciekawe wytłumaczenie, ej serio tylko ubrać koloratkę i iść na miasto ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 marca 2020 o 20:32

F FenrirIbnLaAhad
+21 / 35

za taki tekst do mojej córki obiłbym mordę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
-5 / 21

Nie rozumiem po co on zadawał takie pytania? Ta 9 latka była gwałcona przez ojca?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+7 / 21

@Jimy123 Oczywiście tvpis i tvpinfo są najbardziej wiarygodnym źródłem informacji. A tam o tym nie mówili to znaczy, że nie miało miejsca:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
0 / 0

@profix3 Nie masz racji, tvp też jest podobnie wiarygodnym źródłem informacji jak wyborcza, tak samo jak tvn

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 1

@voot1 I tutaj się z tobą nie zgodzę. TVP nie dopuszcza do głosu drugiej strony, nie ma materiałów z poglądami strony przeciwnej. Na TVN są. TVP narzuca z góry co dany widz ma sądzić o danym materiale i to po najbardziej propagandowej linii rodem z filozofii Goebbelsa czy Stalina. TVN przy nich to pikusie. Z resztą nie mogą być tak ortodoksyjni w poglądach bo muszą mimo wszystko dostosować się do większości odbiorców. Inaczej stracą oglądalność. A tvp ma to w dupie, bo jak im zabraknie kasy to rząd przeleje im np 2 miliardy. Do tej pory dostali już około 4 miliardy, bo reklamodawcy się wycofują i mają braki w kasie. Nikt normalny nie ogląda już tego syfu jaki reprezentuje sobą tvp i tvpinfo.
Z resztą byłu już tu na demotach porównanie wiadomości z tvp, polsatu i tvn. TVP było najbardziej zajadłe i nachalne propagandowo. Ani polsat, ani TVN nie pojechali tak po bandzie jak ci pierwsi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2020 o 18:53

avatar voot1
0 / 0

@profix3 TVN tak samo narzuca z góry co widz ma sądzić, tylko poglądy z TVN są przeciwne niż te z TVP. Ciężko ocenić mi którzy bardziej, wydaje mi się, że manipulują podobnie. Według mnie, najmniej propagandowym źródłem z tych popularnych stacji jest Polsat.

Ale po tym jak opisujesz propagandę TVP, widzę że nie miałeś okazji zapoznać się z zagranicznymi mediami, zachęcam do zapoznania się z mediami niemieckimi, tak z ciekawości i to nie żadne konkretne stacje czy gazety, ale jakiekolwiek. Rząd niemiecki, zgodnie ze swoim prawem, kontroluje wszelkie media działające na terenie Niemiec. Niemiecki rząd może zabronić komukolwiek publikować jakiś informacji i może również zażądać opublikowania swoich informacji i szczególnie ostatnio, korzystają z tego nagminnie. Mają tez ciekawe przepisy pozwalające blokować zakup udziałów w mediach i nawet przejmować udziały w mediach.

Nie chcę tym w żaden sposób usprawiedliwiać TVP czy TVN, jestem przeciwnikiem jakiejkolwiek manipulacji. Po prostu sam byłem w szoku, jak osobiście zapoznałem się z mediami tego "wolnego i demokratycznego" kraju ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 1

@voot1 No cóż, nie zgadzam się z tobą. W d. mam zagraniczne media. Patrzę na to co dzieje się u nas. A tvp to w tym momencie kloaka informacji. Jadą tym samym systemem co dziennik z czasów PRL. TVN jest przy nich mega wiarygodny i bezstronny (nie mówię, że idealny, ale jeszcze trzyma poziom). Jeśli nie zauważasz totalnego zakłamania w tvp, i patologii jaka tam jest to ja ci tego nie wytłumaczę. Najlepszym miarodajnym wskaźnikiem jest rynek. Jakoś tvn czy polsat nie traci widzów i nie musi borykać sie z problemami finansowymi z racji syfu jaki pokazują. Inne stacje to samo. Tylko publiczna tv nie jest oglądana, bo tego nie da się oglądać. Jeśli chcesz ze mną dyskutować to ogarnij najpierw słupki oglądalności. One nie kłamią. Chyba że jesteś pisiorem, to nic do ciebie ni trafi.
Ps ja nie popieram żadnej partii, ani GW, czy tvnu ale to co robi pis i tvp, przekracza wszelkie normy moralne. Ci co tym rządzą to po prostu największe szuje i skur*syny, jakie ostatnio widzieliśmy za komuny i to ch sposobów na rządzenie i prezentowanie informacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2020 o 22:52

avatar voot1
0 / 0

@profix3 O jakich słupkach oglądalności mówisz? W 2019 roku TVP1 miało wyższą oglądalność od TVN, a TVP1+TVP2 razem miały wyższą nawet od Polsatu, który był pierwszy w rankingu. TVP wbrew temu co mówią memy, ma sporą oglądalność. I nieprawdą jest, że przez propagandę spada oglądalność, cała branża medialna opiera się na jednej zasadzie, trzeba pokazywać to, co ludzie chcą oglądać, TVP pokazuje jedną stronę, TVN drugą i tym zbierają sobie widzów. Zresztą nie tylko telewizja tak działa, na FB trzymają Cię pokazując Ci informacje z bańki informacyjnej w której jesteś, dlatego ludzie się później dziwią, jak wybory mógł wygrać X, skoro wszyscy w sieci popierali Y?

W mediach nie pokazujesz człowiekowi suchych faktów, bo te się nie sprzedają, pokazujesz mu to, co chce zobaczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 1

@voot1 To ty chyba wierzysz informacjom jakie podaje publiczna tv. Tam słupki wyglądają inaczej niż gdzie indziej. Ale o wiarygodności tych stacji juz pisałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
0 / 0

@profix3 Informacje z Business Insider Polska, należącego do Ringier Axel Springer Polska, czyli niemiecko-szwajcarski Ringier Axel Springer Media AG. Właściciel m.in. Faktu, Newsweek, Forbes, Onet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2020 o 23:03

P profix3
0 / 0

@voot1 wklej. obczaje, niezależnie od tego tvp nie utrzymałaby się bez dotacji, inne stacje jakoś nie mają tego problemu, nie zapominajmy o abonamencie. Przed rządami pis tvp nie musiała ciągnąć od państwa miliardów na utrzymanie. Z czegoś to się bierze. Może tobie pasuje degrengolada tvpis. Mnie i reszcie normalnie myślących ludzi już nie bardzo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2020 o 23:52

avatar voot1
0 / 0

@profix3 To teraz widać jak Ty zostałeś zmanipulowany ( ͡° ͜ʖ ͡°) TVP był ciągle finansowany przez państwo, za PO także i również wysokimi kwotami, ponieważ za każdej kadencji wciskają tam swoich i dobrze sobie płacą. Zapominasz również, że dotacje państwowe otrzymują wszystkie duże stacje, TVN i Polsat też je otrzymują, a oprócz tego topowe czasopisma i stacje radiowe.

Prawdopodobnie byłeś również jednym z tych krytykujących "wrzucenie miliardów na TVP przez co brakło milionów na dzieci z rakiem", zapominających, że mimo iż na prawdę wiele można zarzucić obecnemu rządowi, to dają oni na służbę zdrowia znacznie więcej niż poprzednie rządy. Piszę o tym, bo mam w pracy taką koleżankę mocno krytykującą PIS, z czym się z nią zgadzam, ale również mocno wychwalającą PO, z czym się nie zgadzam. Gdy powiedziałem jej, że kłamie mówiąc iż PIS nie dał na służbę zdrowia, to też zarzucała mi, że popieram PIS, słucham TVP itd, a tylko TVN mówi prawdę. Gdy pokazałem jej dowody z niezależnych źródeł, obraziła się i przestała ze mną rozmawiać :)

Więc jak widzisz, manipulacja TVN również istnieje, co gorsza, z powodu mody na wyśmiewanie TVP, utwierdzasz się w przekonaniu, że memy i TVN mówią tylko prawdę i przez to nie chce Ci się weryfikować odbieranych informacji ;)

Ciągle próbujesz mi wciskać, że jestem za pis, czy za TVP, należysz do tych, którzy szufladkują i obrażają wszystkich, którzy nie trzymają z nimi jedynej słusznej strony? Nie znasz innych możliwości niż PIS - PO i TVP - TVN?

Po południu, jak nie zapomnę to poszukam w historii artykułu z Business Insider.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
0 / 0

@voot1 Cały pic polega na tym, że nie oglądam tvnu. Jakoś nie słyszałem, żeby PO przeznaczało miliardy na tvp i na pewno nie uprawiali tam takiej propagandy, jak robi to obecnie pis. A tego już jestem pewien na 1000 % bo pamiętam jak wyglądała telewizja przed pis. Nie popieram też PO, ale jakoś za jej kadencji były jakieś kluczowe dla kraju inwestycje, a ci całą kasę jaką mają porozpierdzielają na socjal, aby kupić w ten sposób głosy wyborców. Prowadzą politykę nienawiści, są głupi, mali i podli. Prowadzeni przez starca kretyna z masą kompleksów i chorym na władzę. Ci ludzie nic pozytywnego sobą nie reprezentują.
PS. PO nie było idealne i nie głosowałem na nich, ale przynajmniej szpitali tak nie zamykano. Mowisz, że dają na służbę zdrowia. No dają bo muszą, bo zabierają nam z pensji na to kasę. Ale widocznie za mało, skoro nie starcza na ratowanie upadających szpitali. W Chorzowie zamknięto oddział onkologiczny dziecięcy. Chciano zamknąć siemianowicką oparzeniówkę. W całym kraju zamknięto 69 szpitali. Teraz zamykają Oddział ginekologiiczno położniczy w Ustrzykach. Skoro w polsce jest tak dobrze, i jak mówisz nie mam powodów do tego, żeby czepiać się pis, to czemu szpitale toną w długach, Przecież, za część tego socjalu który idzie na patologię, można by wyprowadzić służbę zdrowia z głębokiego dołka w jakim się znajduje. A w tak marnej kondycji nie była wcześniej. Program 500+ nie jest by zwiększyć dzietność. to po prostu łapówka. Ja nie jestem twoją koleżanką i się nie obrażę. Ale nie wiem jak można bronić pisiorów. I nie mów mi że jestem zmanipulowany., Każdy kto myśli rozsądnie widzi ten syf jaki oni odwalają. Nie trzeba czytać wyborczej, ani oglądać tvn. Komuna też rozwalała państwo i jakoś wszyscy wiedzieli, że to podłe skur**syny mimo iż nie było innych mediów niż rządowe. Ci robią dokładnie to samo, co niegdyś komuniści. Dziwne, że wolne media jak i internet piętnują ich działania. Przecież oni jawnie łamią prawo i śmieją się ludziom w twarz. NIe wiem w ogóle jak można ich bronić.
Poklikałem i wcześniejsze sumy przeznaczane na tvp szły w miliony, nie miliardy i były to pieniądze za ogłoszenia i komunikaty rządowe. Za takie same komunikaty dostawały kasę tvn, polsat i niektóre gazety. Więc nie manipuluj wypowiedziami, że TVP też było dotowane za PO, bo zakłamujesz w ten sposób rzeczywistość. Jak się mają miliony do miliardów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 marca 2020 o 8:10

avatar voot1
0 / 0

@profix3 Ja nie mówię że PIS jest dobry, jest zły i w tym samym zakresie zły jest PO, o 500+ którym mówisz, nie zapominaj, że według słów Schetyny, był to projekt PO. Jeśli chodzi o socjal, to PIS i PO to jedno i to samo, gospodarczo te partie niczym się nie różnią, różnice to jedynie kwestie konserwatywne. Jeśli chodzi o szpitale, akurat Ty znasz te które zamykają teraz, ale są też takie, które teraz rozkwitły, a za PO chcieli zamykać. Np u mnie w miejscowości chcieli zamknąć szpital, ale wtedy prywatna osoba wsparła szpital finansowo (wykorzystał to jako dobrą reklamę), obecnie jest to jeden z lepszych szpitali w moim województwie, więc jedni i drudzy robią to samo. Partie wymieniają się władzą co 2 kadencje, gdy zacznie rządzić PO (pod tą czy inną nazwą) będzie się krytykować PO i wychwalać PIS, te dwie partie (POPIS) właśnie na tym bazują, w myśl zasady dziel i rządź.

Wszystkie partie ze sobą ściśle współpracują, a kłócą się tylko pod publikę, swego czasu udzielałem się politycznie (i zaszedłem nawet dość wysoko w hierarchii) partii, która reklamowała się jako ta spoza układu, jednak faktycznie, również siedzą mocno w układzie. Wszelkie ruchy anty PIS robią dobrze PiSowi, tak samo jak ruchy anty PO robią dobrze PO.

A co do TVP, nie wiesz ile kasy na to szło i raczej nikt spoza nie wie, bo ogłoszenia i komunikaty to tylko część kasy która się leje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 marca 2020 o 20:25

P profix3
0 / 0

@voot1 No ok pis, po, aws, czy co tam było to banda. Ale ci są większymi idiotami niż wszyscy poprzedni razem wzięci. Oczywiście wiem, że szpital można zamknąć za panowania każdego rządu. Ale obecnie mamy lawinę zamykanych placówek. Ludzie umierają, nie ma pieniędzy na inwestycje, itp itd, bo pis musi kupować głosy wyborców programami socjalnymi. I jeszcze te miliardy na propagandę tvp. Dla rydzyka strumień kasy. A rodzice żebrzą w necie o pieniądze na ratowanie swoich ciężko chorych dzieci. I te dzieci umierają bo rząd nie przeznaczył ich na dane zabiegi ratujące życie. A ma na rozpierdzielanie tu i tam.
Sam mam małe dziecko i wiem jakbym się czuł gdyby chorowało, a w szpitalu by mnie olali, bo nie ma kasy. Rwałbym włosy z głowy. A wielu rodziców właśnie jest w takiej sytuacji. Dla tego tym bardziej nienawidzę tego ku**estwa jakie odwalają. MI taka podłość nie mieści się w głowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
0 / 0

@profix3 W końcu polityka to biznes, mało kto idzie tam aby służyć, większość idzie aby się dorobić, a że uposażenie i dieta + nawet dodatki funkcyjne to mało aby się dorobić, skupiają się bardziej na przetargach, spółkach skarbu państwa i innych tego typu mało etycznych aktywnościach. Jakaś ewentualna pomoc ludziom, może jest gdzieś na liście priorytetów, ale z pewnością niżej.

Więc to też nie jest tak, ze ktoś jest idiotą i się nie zna na polityce, uważam, że to jest wręcz odwrotnie, oni mają wszystko zaplanowane i uzgodnione.
Popatrz na wybory prezydenckie, dlaczego inne ugrupowania wystawiły tak słabych kandydatów na prezydenta? Szczególnie PO? Przecież mają lepszych ludzi. Albo Lewica, wystawili Biedronia, zdecydowanie bardziej konkretnym kandydatem byłby np. Zandberg, nie popieram ich postulatów, więc może i lepiej, że wybrali słabszego kandydata, ale dlaczego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
+10 / 36

Ciężko jednoznacznie coś stwierdzić czytając "miał zadawać takie pytania". Kiedyś wierzyłem we wszystko co przeczytałem. Teraz nie wierzę. Jeśli ktoś udowodni, że tak było to na pewno jest winien. Jeśli nie udowodni, to może być niewinny. Ileż ludzi cierpiało po tym, kiedy ich dziecko chciało "zaistnieć" i wymyślało różne brednie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eragonpp1111
+10 / 10

@jaroslaw1999 dokładnie: jeśli sytuacja miała miejsce to policja, prokurator, śledztwo i rozprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jestem_Polakiem
-4 / 8

Ja myślę że to co piszą o tym jest prawdą. Oczywiście, gazecie wyborczej lepiej nie ufać ale z tego co widziałem to uważam że to na 90% jest prawdą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-4 / 4

@Fahrmass
czemu? niezaleznie od tego jak wiarygodna jest wyborcza, i tak znajdziesz w niej wiecej prawdy niz w ustach ksiedza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fahrmass
0 / 0

@Xyf I słusznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar auto1
+3 / 23

GazWyb "miała pisać prawdę" :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheBigShow
-1 / 17

Niektórym ludziom to choćby nagrania, zdjęcia i inne dowody świętości jednego księdza pokazać to i tak będą oobstawać przy swoim, że wszyscy są jak ten "zły".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
-5 / 15

@TheBigShow dowody w postaci nagrania jak nie gwałci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-1 / 9

@TheBigShow Nikt w tekście nie napisał, że wszyscy. Media zajmują się konkretnymi przypadkami. Ale cień jednej osoby rzuca też cień na całą instytucje. To tak jak w MO w PRL. Byli milicjanci, którzy dobrze pełnili swoje obowiązki, ścigali złodzieju, morderców. Nie mieszali polityki do swojej pracy. Ale byli i tacy, którzy bili opozycjonistów, mordowali działaczy Solidarności, robili naloty na domy ich rodzin, szantażowali itd., itd. I to właśnie ich cień rzucał cień na całe służby. I do dziś MO jest organizacją, którą szczerze nienawidziło społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 marca 2020 o 12:53

T TheBigShow
0 / 2

@Chasing_Cars Ci ludzie popełniają błąd logiczny FALLACY OF COMPOSITION. A twoja odpowiedź tylko mnie utwierdza w tym, że "z głupkami nie warto rozmawiać". Dobrego dnia życzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheBigShow
+1 / 1

@dncx Ale mnie nie obchodzi co mówią inni, ja patrze na to z punktu widzenia logiki i tyle. Wniosek jest jeden - ktoś kto wyrabia sobie zdanie o całości na podstawie części popełnia błąd logiczny i tutaj nie ma oczy dalej dyskutować.
PS. Napisałeś "Po pierwsze", a co "Po drugie" :D?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
-3 / 3

@TheBigShow Jak ktoś ci wytknie brak logiki wtedy:
1. Zarzuć jej brak innym(nie ważne, że osoba, która ci brak wytknęła nie popełniła SOFIZMATU
2. Nazwij ich głupkiem.
3. Powiedz, że nie będziesz z nimi rozmawiał.
4. Poczuj się lepiej.
Także życzę dobrego dnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 0

@TheBigShow Zgadzam się. jednak wygląda to tak, że np. w polityce generalizacja i wyrabianie sobie zdania na postawie jednego faktu jest nomą. Ludzie też tak robią w stosunku do innych. Np kobiety spotykają mężczyznę na randce i na podstawie kilku zdań na początku już wiedza z kim mają do czynienia. I albo uciekają albo jednak zostają by poznać człowieka bardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar przemowczarski
+2 / 16

wyborcza jest tak samo wiarygodnym źródłem co TVP czy TVN

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+2 / 10

@przemowczarski
Pewne jest jedno .. w tv trwam, tvp za pis i nasz dziennik nie przeczytasz nigdy czegoś co pokazuje księży w złym świetle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xTCHx
+2 / 4

wskaż chociaż 1 aferę w szeregach władzy wykrytą przez media proPIS (TVP, trwam, do rzeczy, w polityce itd..) Nie chce mi się wymieniać wszystkich afer PIS wykrytych przez TVN czy wyborczą... od lotów Kuchcinskiego, 2 wieże, KNF, SKOK, Banaś itd... itd...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noddam
0 / 0

@xTCHx Tym, którym się wydaje, że jedyne afery jakie mają w Polsce miejsce to te, które zostały wykryte przez media chciałbym otworzyć oczy. Afery mają miejsce cały czas, robią je ludzie u władzy ale też i ci którzy występują przeciw obecnej władzy. Na tym właśnie polega współczesna demokracja. Partie nie ponoszą żadnej konsekwencji, okradają Polaków i niszczą Polskę i nie spotyka je za to absolutnie nic. Może odwołają premiera, ale potem sami sobie nowego wyznaczą i można kraść dalej. Jak nie ma konsekwencji, to cały czas się kradnie. A jedyne momenty, gdy "media wykryją aferę" to jest gdy kogoś trzeba utemperować albo poświęcić. Takich afer jak te 50 wykrytych za PiSu i 50 wykrytych za PO to są setki/tysiące.
Durny ciemny lud, będzie głosował dalej i miał ułudę życia w demokratycznym społeczeństwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xTCHx
0 / 0

nie wiem tego... może twoja teoria jest słuszna jednak według mnie politycy to nie są jacyś geniusze przekrętów i stać ich tylko na proste kradzieże które łatwo wykryć. A media są od tego aby parzyć władzy na ręce i informować o wszystkim społeczeństwo. TVPis z pewnością nie wypełnia tej roli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noddam
-1 / 1

@Azheal Kolejny super wiarygodny dziennik. Oko.press to takie gówno, że aż szkoda słów. Jeszcze ten slogan, że oni są obiektywni, nie stronniczy. Takie ideologiczne teksty, jak tam się trafia to nawet na ultra alt right nie znajdziesz. Tyle tylko, że to sprytnie napisane i nie widać na pierwszy rzut oka. Ale jak się wczytasz i zastanowisz, porównasz tekst z różnymi portalami o różnym odchyleniu politycznym, nagle rzucają się w oczy pewne poważne uchybienia. Ale kto ma czas analizować teksty. Lepiej ich po prostu nie czytać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar greony12
+3 / 3

tzn: co? moje dziecko molestują? przeciecz to niemożliwe bo to zbrodnia, wiec mi nie wymyślaj głupot
niszczą dziecko własne i cudze, pedofilia jest legalizowana w zależności od pracy, to tak jakby prostytucje legalizować tylko w konkretnej pracy, emerytka stoi frontem i mówi do księdza: śmiało, ucz je dalej, ja ich zatrzymam
polska patologia pełną gębą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noddam
+1 / 3

Powoływać się na Wyborczą... nikt nie wie jak jest na prawdę. Nie mówię tego w kontekście, że KK i PiS to świętość. Mówię to w kontekście, że najważniejsze dzienniki informacyjne w Polsce są prowadzone przez potomków zbrodniarzy/współpracowników komunistycznych władz PRL, w związku z czym są niewiarygodne. Wystarczy poczytać kto zakładał chociażby właśnie Wyborczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevoreevo
-1 / 1

mam nadzieję że kiedyś ludzie się ogarną i wypie* dolą tą czarną zarazę na zbity pysk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem