Może i nie doświadczony , ale jak by nie patrzeć odniósł sukces.
- Odpady gruzu znalazły się kontenerze przeznaczonym na nie
- Nie zostało uszkodzone narzędzie pracy w postaci taczki
- Pracownik nie stracił nad narzędziem pracy kontroli (choć faktycznie z ogromnym wysiłkiem)
- Pracownik nie odniósł obrażeń.
@killerxcartoon
Porażki są zawsze czyimś kosztem, pracownik spartoli u klienta i kto za to zapłaci?
Pielęgniarce źle robiącej wkłucie też powiesz
SPOKOJNIE, KILKA PORAŻEK I WYCIĄGNIESZ WNIOSKI?
Ja nie zrobiłbym ZA NIEGO. Tylko podpowiedział. Raz się nauczy i nie będzie musiał ponosić KILKU PORAŻEK.
Pozwalanie na PORAŻKI to nie jest droga do szkolenia pracownika.
Raz zauważyć że nie umie, od razu wyszkolić i niech będzie efektywny.
O, rodacy w UK! Fachowcy wyjechali, a u nas Ukraińcy muszą zapylać
Jeden się w tą taczkę zaplątał, drugi stoi niewzruszony :D
brakuje mi słów...
Typ z taczką dostałby ode mnie podwyżkę, a każdy stojący jak wzwód albo śmiejący się z niego wypowiedzenie.
Może i nie doświadczony , ale jak by nie patrzeć odniósł sukces.
- Odpady gruzu znalazły się kontenerze przeznaczonym na nie
- Nie zostało uszkodzone narzędzie pracy w postaci taczki
- Pracownik nie stracił nad narzędziem pracy kontroli (choć faktycznie z ogromnym wysiłkiem)
- Pracownik nie odniósł obrażeń.
Mogło być gorzej
Akcent tego komentującego wskazuje na hindusa lub pakiego, który siedzi sobie na zasiłku i się śmieje.
Jak się nie umie to tak jest, ja bym podszedł i mu pomógł.
Albo przynajmniej spytał czy nie potrzebuje pomocy...
@Gats
I dzięki temu sporo ludzi symuluje pracę... by ktoś podszedł i zrobił za nich .
Żeby coś umieć robić trzeba się nauczyć , a czasami potrzeba do tego kilku porażek i wyciągniecie z tego wniosków
@killerxcartoon
Porażki są zawsze czyimś kosztem, pracownik spartoli u klienta i kto za to zapłaci?
Pielęgniarce źle robiącej wkłucie też powiesz
SPOKOJNIE, KILKA PORAŻEK I WYCIĄGNIESZ WNIOSKI?
Ja nie zrobiłbym ZA NIEGO. Tylko podpowiedział. Raz się nauczy i nie będzie musiał ponosić KILKU PORAŻEK.
Pozwalanie na PORAŻKI to nie jest droga do szkolenia pracownika.
Raz zauważyć że nie umie, od razu wyszkolić i niech będzie efektywny.
@Gats
Zgadza się dlatego warto uczyć się na cudzych błędach a nie na swoich. A nigdy nikogo nie nauczysz niczego robiąc za niego albo mu pomagając
To jest nagrane z serialu telewizyjnego który jest emitowany na BBC3 „THIS COUNTRY”