@egifford srutututu. Bo temu w ogóle można wierzyć? Jak mam do wyboru: wierzyć Owsiakowi, który od dwudziestuliku lat zbiera kasę na szpitale, albo temu podłemu, kłamliwemu i łamiącego prawo rządowi, to odpowiedź jest prosta.
Jak znam życie to Owsiakowi rzucali kłody pod nogi, żeby ten transport nie doszedł do skutku dlatego, bo jakieś cwaniaki z rządu będą łatwić ten sam sprzęt z Chin, i zrobią przy tym jakiś wał, żeby część kasy wpadła do ich prywatnych kieszeni.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 kwietnia 2020 o 18:30
@profix3
Po co "wierzyć". Fakty są. Wypowiedzi posłuchaj, autoryzowane słowa poczytaj, na stronę Fundacji idź. Przecież Ty nawet nie wiesz, jaki sprzęt Fundacja zakupiła.
"bo jakieś cwaniaki z rządu będą łatwić ten sam sprzęt z Chin, i zrobią przy tym jakiś wał, żeby część kasy wpadła do ich prywatnych kieszeni."
A jak już poczytasz, to wróć tu i napisz, kto chciał zrobić wał na rządowym transporcie:)
Owsiak we wpisie wspomniał o "dziwnych wymaganiach" i nie chciał wytłumaczyć jakie one były. Wgnie w tym przypadku wali w człona i tyle. Chciał na siłę nagiac sztywne procedury i przepisy których pracownicy minut poprostu nie mogą łamać
A chodzi o to że, zgarna dnie z przepisami i procedurami, żeby skorzystać z MONowskiego darmowego transportu musialo to być działanie na rzecz ministerstwa zdrowia, Owsiak urwał kontakt i tyle.
Nie oceniam tej sytuacji, pisze jak było bo nie lubię manipulacji niezależnie od strony sporu
@kripszt MON i "przepisy i procedury, których nie mogą łamać"?? Serio? Przecież ten demot jest właśnie o tym, że jak Piotrowicz chciał wysłać leki, to można było nagiąć i łamac wszelkie procedury. Jak chcieli lecieć do Smoleńska złamali wszelkie możliwe procedury... Po prostu dla swoich można, dla WOŚP nie trzeba.
@egifford Tylko widzisz, w czasie takiego stanu epidemii jak mamy teraz, braku sprzętu i personelu, braku planu ze strony władzy (poza planem propagandowym i politycznym) to rząd powinien, bez względu na koszty, przyjmować każdy taki transport. Te rzeczy i tak by trafiły do potrzebujących szpitali. Przyczepiłeś się, że Owsiak by robił szopkę pod szyldem WOŚP, ale w innym przypadku pis by sobie przywłaszczył te zasługi i mylnie wmawiał ludziom, że to oni załatwili.
@kripszt wymagania były takie że rząd chciał sam decydować gdzie sprzęt dać , żeby trafił na oddziały zakaźne ,a Owsiak chce go dać na porodówki , poporodowe gdzie też jest problem ,i gdzie oni są na szarym końcu w rządowej kolejce.
@ban__ Znowu się udzielasz PiSowski trollu? Mam nadzieję, że ty i tobie podobni skończycie jak Jeżow. Zresztą pewnie masz jego zdjęcie powieszone nad łóżkiem zaraz obok zdjęcia kaczego karła i modlisz do nich co wieczorem ty pajacu. Pozdrawiam cię gnido środkowym palcem :)
Wy tu smoleńska nie przywolujcie bo od 2010 roku lotnictwo wojskowe zostało zasypane przepisami bezpieczeństwa że aż pod nimi się ugina. Aeroklub się zrobił
@egifford przypominam, że są to osoby z tego samego rządu, który jeszcze kilka dni temu panicznie bał się zebrać w sejmie i nie widział, żadnego problemu w stosowaniu prawa wstecz. Więc pierd******* o przepisach czy procedurach przez jakiegokolwiej PISowca jest po prostu komiczne.
Już tłumaczę jak to powinno wyglądać.
Owsiak: Dzień dobry mam 30 ton sprzętu, którego brakuje w kraju i który jest niezbędny do ochrony zdrowia i życia ludzkiego w kraju.
Mon: ok wysłamy po niego jutro choćby latawce i latające dywany.
I to jest Polska, rzeczywistość:
"Dziś do Polski ma przylecieć z Chin kolejna dostawa materiałów i sprzętu medycznego potrzebnych do walki z epidemią koronawirusa. Towar sprowadzi KGHM Polska Miedź. Prezes spółki Marcin Chludziński powiedział niedawno w Polskim Radiu 24, że łączona wartość tych transportów to 15 milionów dolarów.
Pierwszy samolot z materiałami medycznymi z Chin KGHM sprowadził w ubiegłym tygodniu.
Prezes spółki dodał, że zakupy materiałów i sprzętu medycznego w Chinach są robione w uzgodnieniu z instytucjami państwowymi.
- W miarę potrzeb instytucji rządowych, jeśli będą sygnalizowały nam dalsze potrzeby, jesteśmy w stanie te transporty organizować dalej"
@ban__ prawie 40 milionowy kraj, wcale nie taki biedny, w obliczu wcale nie tak wielkiej tragedii, musi zdac sie na pomoc firm? Gdzie jest kasa z podatków? Gdzie są fundusze które są tworzone na wypadek zarazy i innych katastrof? Kiedyś pewna pani powiedziała: wystarczy nie kraść ;)
@tomkosz
"W obliczu wcale nie tak wielkiej tragedii". Epidemii, rozmiaru której, nikt, dosłowne nikt - żaden kraj na całym świecie - się nie spodziewał?
" musi zdac sie na pomoc firm"? Musi? Firmy oferują pomoc, a kraj ma z tej pomocy nie skorzystać? Bo?
"Gdzie jest kasa z podatków?" "Gdzie są fundusze (...)"? Oczekujesz ode mnie odpowiedzi na te pytania? Zadaj je u źródła: gov pl Ministerstwo Finansów.
Ta Pani miała rację. Świętą rację.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 kwietnia 2020 o 20:12
@tomkosz
Żadnego państwa nie stać na to by być w stałej gotowości do klęsk które nie są typowe dla tego państwa. Poprzednie plagi: ptasia grypa, świńska grypa - były dla wszystkich łaskawe, a to uśpiło naszą czujność.
A na co idzie kasa z podarków możesz sprawdzić na stronach rządowych.
@rrzepp uuu czyli normalni, pracujący, dobrze sytuowani ludzie to teraz robaki? Czymże jesteś w tej kategorii ty? W sumie nie odpowiadaj, na oko widać, żeś ameba lub jakiś pierwotniak.
Rozumiem, że można mieć problemy z rozumieniem tekstu czytanego, ale żeby nie wyłapać tak prostego przekazu jak mój pierwszy komentarz, ani nawet jego wyjaśnienie powyżej, to już na prawdę trzeba się postarać.... Doprawdy nie rozumiem dlaczego miałabym odmawiać posłom maseczek że względu na ich zarobki (?) Mogę im nawet zakupić je na własny koszt, tylko najpierw niech odbędą szkolenie jak z nich korzystać, bo to dla nich chyba za trudne. No i niech przyjdą do pracy, bo po to maseczki dostają.
Amen
@Buchaj czytaj mój pierwszy komentarz, tam masz odpowiedź. Jakby Ci to nadal sprawiało problemy to podpowiem, że chodzi o tę część zdania po przecinku.
@tomkosz to są firmy Skarbu Państwa, oni to traktują jak swoje. Tzw. prezesi na telefon. Oni wydają te pieniądze nie licząc się z pozostałymi akcjonariuszami.
To chyba nie do końca prawda, Z tego co zrozumiałem z przekazów medialnych to MON by chętnie przywiózł te artykuły. Tylko potem je skonfiskował i rozdysponował według własnego uznania. Czyli na ten przykład zamiast na SOR maseczki mogły by trafić do posłów, do noszenia na czole, albo do robienia selfików na tle sali plenarnej, albo po prostu na magazyn...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
1 kwietnia 2020 o 21:16
@slagen
Od lat te z zebranych środków, które fundacja przeznacza na zakupienie sprzętu do szpitali, praktycznie w całości (poza częścią przeznaczoną na geriatrię) idą na odziały noworodkowe/dziecięce/położnicze. Po przejrzeniu dostępnych źródeł nie ma podstaw twierdzić, że środki z budżetu państwa przeznaczane na położnictwo są rażąco mniejsze. Idąc tym tropem, oddziały położnicze/dziecięce powinny być w lepszej kondycji niż inne, mając podwójne wsparcie.
pieniędzy rządowych nie widać, bo sprzęty są realne, namacalne i przede wszystkim widoczne jak maszyny-np inkubatory, czy fotele dla rodziców na oddziałach dziecięcych gdzie rodzice musieli spać na podłodze. Nayomiast rząd opłaca prąd i wodę w szpitalach, pensje od lejarzy i pielegniarek po salowe, płyny dla pani salowej, strzykawki i tony malutkich sprzętów, igieł i rureczek i pralnie pościeli
Razem z kolegą chcieliśmy wydrukować przylbice do szpitala, wszystko ugadane, materiały sprawdzony i potwierdzone, natomiast dyrektor szpitala nie chciał tych przylbic ponieważ nie będzie bral odpowiedzialnosci gdyby komus się coś stało, natomiast pieniądze i wszelkie zapomogi finansowe chętnie przyjmie. Skończyło się na tym że pielęgniarki po kryjomu wnoszą w torebkach przylbice i maski a dyrektor i tak nie widzi w czym są ubrane ponieważ zabunkrowal się w domu i nie pojawia się w szpitalu.
@Davixed
witaj w prawdziwym swiecie
dyrektor szpitala wie ze przez to ze wasz sprzet nie ma certyfikatow to jezeli pojawia sie jakies problemy to on wyrazajac na to zgode bierze na siebie pelna odpowiedzialnosc.
Personel który zgłosi się po szyte maseczki lub przyłbice dostaje solidny opieprz że to godzi w wizerunek szpitala. Zgłaszają się jako osoby prywatne do odbioru. Nowa generacja "cichociemnych" w walce z epidemią w trudnych czasach. Kto nie chce pomagać niech po prostu przestanie przeszkadzać.
@ciomak12 Najwyraźniej wytyczne jakimi kierują się kierujący szpitalami nie przewidują, że liczba zgonów pacjentów czy lekarzy - bardziej godzi w wizerunek. Tfu, co za czasy. Zdrowia życzę, ciomak12.
@vistopad ?? A jakie to ma znaczenie w którym roku? Czyżby w zeszłym roku można było załatwiać swoje jak najbardziej prywatne sprawy za pomocą rządowego gulfstream'a?
Tym bardziej że w ogóle nie było takiej potrzeby, bo to że lek niby musiał być w lodzie to kłamstwo (sprawdź - ten sam link) ten lek można przewozić w temperaturze pokojowej przez 18 godzin. A 18 godzin wystarczy aby całą Polskę od granicy do granicy przejechać zwykłą osobówką, już nie wspominam że do osobówki równie dobrze ten pojemnik z lodem też wejdzie...
@Herr_Otto_Flick piotrowski wysłał leki dla żony (sztuczne łzy, które muszą być non stop zamrożone) w zeszłym roku. I nie tak, że całym samolotem leciały tylko leki, a normalnie przy okazji planowanego rejsu jako cargo. Nie zabrał panu Owsiakowi samolotu po to żeby poleciały leki. A tak właśnie skonstruowany jest ten mem.
podobnie prawdziwe jest twierdzenie o "normalnym rejsie"...
Napisz proszę niby kto oprócz Piotrowicza i jego żony miał tym lotem lecieć do Rzeszowa i było to tak tajne że nie zostały zapisy w żadnym dokumencie ??? Bo Kuchcińskiego mimo że w dokumentach był nie widziano wysiadającego w Rzeszowie. (może go tam po prostu nie było, a może wrócił z powrotem nie wysiadając :D po prostu taką przejażdżkę sobie zrobił)
i czy były tam jakiekolwiek leki bo nawet tutaj są wątpliwości...
..."Stanisław Piotrowicz uzasadniał swój lot na pokładzie rządowego Gulfstreama koniecznością przetransportowania 500 ampułek leku dla żony. Tyle że nie mógł takiego specyfiku we wskazanym miejscu uzyskać. Instytut Hematologii i Transfuzjologii, gdzie rzekomo miały być wykonane preparaty, nie wytwarza leków wydawanych pacjentom do domu. "....
..."O to, czy pacjenci Instytutu otrzymują wytwarzane w nim leki do domu zapytaliśmy władze wskazanej w wypowiedzi placówki. Odpowiedź jest jednoznaczna: Instytut Hematologii i Transfuzjologii informuje, że w ramach Instytutu funkcjonuje apteka szpitalna. Apteka nie wytwarza leków wydawanych pacjentom do domu. "...
A co do konstrukcji mema to absolutnie nie wynika z niego że miało by chodzić że zabrał samolot Owsiakowi, to już twoja nadinterpretacja. Ja tam widzę tylko porównanie dwóch sytuacji, i moralność Kalego.
Zresztą sam Kuchciński później wielokrotnie przepraszał i robił wpłaty na różne cele charytatywne w kwocie w sumie kilkudziesięciu tys. za prywatne loty wraz z rodziną do domu
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
5 razy.
Ostatnia modyfikacja:
3 kwietnia 2020 o 14:01
@Herr_Otto_Flick
Powtarzasz kłamstwa i w sprawie przechowywania leku i w sprawie rzekomej odpowiedzi Instytutu.
Wpisz w wyszukiwarkę "Oto dowód, że poseł Stanisław Piotrowicz mówił prawdę w sprawie konieczności pilnego przewozu leku dla żony! SPRAWDŹ DOKUMENT"
@vistopad, tu jest dowód.
@ban__ No tak, już mam, jak by był link bezpośredni nie trzeba by szukać.
Ale widzisz wynika z tego ciekawa sprawa.
Skoro Instytut Hematologii i Transfuzjologii informuje że nie wytwarza leków wydawanych pacjentom do domu (a ta wypowiedz też jest prawdziwa) i jednocześnie Piotrowicz dostaje lek do domu to można wyciągnąć ciekawy wniosek:
Dla zwykłych ludzi IHiT leków nie robi i nie wydaje. Ja nie dostał bym. Ty też nie. Ale cytując klasyka: "niektóre świnie są równiejsze" i jak się jest przy korycie to można więcej.
Co do przechowywania to mój link jest nie do onetu a do portalu farmacja.pl Jak byś nie zauważył tam nawet trzeba zaznaczyć oświadczenie że się jest lekarzem lub farmaceutą aby tam wejść.
A więc informacje tam zawarte są raczej wiarygodne. Tym bardziej że są niesprzeczne z napisami na tych kartkach od Piotrowicza. A więc:
.."Sztuczne łzy z surowicy można transportować w temperaturze pokojowej (20⁰C–24⁰C), w oryginalnym opakowaniu, do 18 godzin "... a potem się rozmrożą.
Sam Piorowicz oświadczył że jedzie się do niego 6 godzin. Czyli 3 razy tą trasę można było pokonać zanim leki by się rozmroziły. Każdy normalny człowiek pojechał by samochodem. Ale Piotrowicz wziął sobie samolocik. Bo mógł. Bo mu kolega Kuchciński udostępnił...
Najpierw załatwia sobie leki w miejscu które normalnie tego typu usług nie świadczy,
potem sobie leci rządowym samolocikiem.
No kryształowy człowiek po prostu
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 kwietnia 2020 o 19:42
@Herr_Otto_Flick
Kryształowi są w Niebie.
Też mam takie przemyślenie. Skoro apteka nie wydaje to wydał Instytut, który z zasady też nie wydaje.
Wypowiedź Instytutu w tej kwestii nie może być prawdziwa bo przeczy faktom. Prawo "silniejszego". Nie pochwalam, tyle, że nie potrafię też lać wiader z pomyjami. Zasada, że kto jest bez grzechu i takie tam, dotyczy też i mnie. Ja się nawet po kamień nie schylę. Może być też zasada: "precz z dyktaturą hipokryzji", jeśli ktoś nie lubi kamieni.
Jesteś lekarzem lub farmaceutą? Tak pytam, retorycznie. Bo ja na przykład, jak nie mam osiemnastu lat to nie klikam, że mam i nie wchodzę.
Na opakowaniu leku było o głębokim zamrożeniu (-24 stopnie). Stawiając się w sytuacji posiadacza 500 ampułek leku: nie chcę ryzykować pogorszenia właściwości leku.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 kwietnia 2020 o 20:48
@ban__ Wypowiedź instytutu jest prawdziwa MIMO ŻE przeczy faktom...
A że fakty nie pasują do słów? Naprawdę sądzisz że to ma jakiekolwiek znaczenie?
Piotrowicz i jego koledzy z PZPRu i nowi koledzy z PiSu :) mają to gdzieś.
(Żeby nie było, ci z PO tak samo się zachowywali, może tylko troszkę bardziej się tego wstydzili i lepiej się kamuflowali, ale i tak z czasem mleko się rozlewało...)
Nie, nie jestem, wszedłem sobie poczytać, i co? wiedzy tajemnej dostąpiłem?
I całej swojej naiwności naprawdę sądzisz że lekarz wydający taki lek, przechowywany w taki sposób nie poinformował odbierającego ile godzin opakowanie będzie chronić lek przed rozmrożeniem??
Naprawdę sądzisz że Piotrowicz nie wiedział???
Naprawdę????
Wiedział doskonale. Samolocikiem poleciał BO MÓGŁ, a nie bo potrzebował.
Bo kolega mu zrobił uprzejmość.
Ale nie za swoje, za nasze.
Ja uważam to za kur......wo. A ty... jak chcesz.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 kwietnia 2020 o 20:51
@Herr_Otto_Flick
Jak coś może być jednocześnie prawdziwe i fałszywe. Jak kot Schrodingera?
"Nie, nie jestem, wszedłem sobie poczytać, i co wiedzy tajemnej dostąpiłem?" Nie no,co Ty. Gdzie ja po wiedzę nie chodzę...
Aś sie rozchodził. Dwa pytajniki!, trzy!!, cztery!!!
O hipokryzji już było. Ale być może nie spotkamy się w piekle, kto wie.
@Herr_Otto_Flick
Aha, sądzę, że wiedział. Moja odpowiedź w tej kwestii pozostaje bez zmian. To znaczy, mogę dodać, oczywiście: poleciał lek samolotem bo mógł (nie mylić z powinien).
@ban__
Do postu przedostatniego :)
Nie mieszaj w to kota. Jeżeli nie rozumiesz że można coś innego mówić a co innego robić...
Jeszcze raz:.
Instytut twierdzi że nie wydaje takich leków do domu. Prawda.
Instytut wydaje leki do domu. Prawda.
(oczywiście wydaje tylko 'wybrańcom narodu" i "znajomym królika", motłoch nawet nie ma po co pytać, przecież wyraźnie oświadczył że nie wydaje... )
I do ostatniego:
Ok, to się upewnię czy się rozumiemy: Czyli zrobił coś złego?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
5 kwietnia 2020 o 21:40
@Herr_Otto_Flick
Instytut kłamie. Gdyby Instytut napisał: Nie wydaję leków do domu. Poza wydawaniem leków do domu: (wymienić różnej maści piotrowiczów) napisałby prawdę.
I do ostatniego:
Wręcz nagannego. Skąd to przypuszczenie, że moim zdaniem jest inaczej?
Żeby było jasne, i w tym też mam nadzieję się rozumiemy:
Od pierwszego do ostatniego słowa poddaję w wątpliwość prawdomówność Instytutu, oraz wytyczne dotyczące przechowywania leku (dowód w postaci fotografii opakowania - nikt jak dotąd nie zakwestionował prawdziwości tego dowodu) i żadnej innej kwestii nie poddaję w wątpliwość.
A tak swoją drogą i z czystej już ciekawości. Widziałeś to oświadczenie Instytutu w formie źródłowej?
@ban__ Aha, to teraz powiedz mi o co ci chodziło w pierwszym poście którym włączyłeś się w moją dyskusję z vistopadem, w którym stwierdziłeś że ja dwukrotnie skłamałem, broniąc tym samym towarzysza Piotrowicza niczym niepodległości :)
Nie, w oryginale nie widziałem, ale w miarę dokładnie przegoglowałem tą sprawę. To była odpowiedź do dziennikarza na zadane pytanie, więc jako oddzielne oświadczenie prasowe nie występuje. Ale, przedrukowało je kilka tytułów, i nigdzie nie ma śladu po dementi (a gdyby ta odpowiedź władz instytutu okazała by się być zmyślona, to pojawiło by się na pewno) także nigdzie nie ma oskarżeń że to konkretne oświadczenie jest zmyślone.
@Herr_Otto_Flick
A mogę napisać? No to piszę. A właściwie cytuję:
"Powtarzasz kłamstwa i w sprawie przechowywania leku i w sprawie rzekomej odpowiedzi Instytutu."
"i nigdzie nie ma śladu po dementi (a gdyby ta odpowiedź władz instytutu okazała by się być zmyślona, to pojawiło by się na pewno)" Na pewno? Retorycznie pytam.
Nie no, muszę zedytować:
Budowa zdania pierwszego (edit dwa: w Twoim komentarzu jest wysoce nietrafna:)
Raz, że wygląda, że bronisz wspomnianego. I to mnie rozbawiło.
Dwa, że nie znajdziesz słowa, od początku do końca, w obronie wspomnianego.
Nie to było moim celem. I nie próbuj jak dobry kaznodzieja wydobyć ode mnie potwierdzenie swoich przypuszczeń.
Szczerze? i nie bierz tego do siebie. Obmierzło mi to miejsce. Dawno dawno temu w innej trawie był to całkiem przyjemny skrawek internetów, trafiały się prawdziwe perły, i wśród demotywatorów i wśród "rozmówców". Teraz to jest jakieś dziwne lokum dla osobników lichej proweniencji. To raczej mam dość, bo jakoś boję się, że się ubrudzę. No i, przecież nikt mi nie płaci, żeby tu być:)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
6 kwietnia 2020 o 18:14
@Herr_Otto_Flick
Powrócę na chwilę do tematu, który mnie nurtował: "oświadczenia" Instytutu.
"IHIT przyznaje, że jedna z pracowni zajmuje się wytwarzaniem sztucznych łez. Sprawa pilnego lotu nadal jest jednak dyskusyjna.
Jak pisze „Wyborcza.pl” lekarze nadal mają w tej sprawie wątpliwości. „Bo sztuczne łzy z surowicy można przewozić w temperaturze pokojowej, w oryginalnym opakowaniu aż do 18 godzin od pobrania pełnej krwi (materiału wyjściowego)”. "
I zwróć uwagę, jeśli chcesz oczywiście, na stwierdzenia "IHIT przyznaje", i to potem: "lekarze nadal mają w tej sprawie wątpliwości". Już nic o Instytucie.
To wciąż ten sam niusłik, który podał informację o kłamstwie w sprawie leku.
@Herr_Otto_Flick A o tym transporcie i przechowywaniu (nie żeby mi to spać nie dawało), ale:
Sztuczne łzy należy TRANSPORTOWAĆ maksymalnie DO18 GODZIN OD POBRANIA KRWI pełnej w temperaturze pokojowej, czyli od 20 do24°C w oryginalnym opakowaniu (w woreczku wydanym z RCKiK we Wrocławiu). Należy unikać bezpośredniego działania promieni słonecznych na sztuczne łzy
Sztuczne łzy PRZECHOWYWAĆ w stanie zamrożenia (w zamrażarce) w temperaturze ok. – 20°C w oryginalnym opakowaniu.
533 ampułki. Jedna ampułka zawiera dwie dawki. Tego się nie da zużyć w ciągu 18 godzin od pobrania krwi. Co więcej, może się tego nie dać bezpiecznie dowieźć. Taka przykładowa procedura, z gdańskiego Centrum.
"Po oddaniu krwi masz czas wolny dla siebie, zachęcamy do zwiedzania przepięknego Trójmiasta, a my w tym czasie przeprowadzimy wszelkie dalsze procedury abyś mógł odebrać gotowy preparat jeszcze tego samego dnia w godzinach 17 – 18 w Ekspedycji Krwi i Jej Składników, Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku. Jeśli podasz numer telefonu, skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie, gdy tylko preparat będzie już gotowy do odbioru.
Łzy zostaną zapakowane w opakowanie zbiorcze. Jeśli nie zdążysz wrócić do domu z gotowym preparatem w ciągu 18h od momentu pobrania krwi pełnej, przybądź do nas z pojemnikiem transportowym z odpowiednimi wkładami chłodzącymi umożliwiającymi transport łez w stanie zamrożenia."
I jeszcze to:
"Zaleca się zamrożenie preparatu w ciągu 18 godzin od momentu pobrania krwi. O ile byłoby to niemożliwe (np. ze względu na odległość miejsca zamieszkania) preparat zostanie przed wydaniem zamrożony i powinien być umieszczony w odpowiednim pojemniku z wkładami chłodzącymi umożliwiającymi transport w stanie zamrożenia.
Każde opakowanie zbiorcze zostanie oznaczone indywidualną etykietą zawierającą podstawowe dane dotyczące preparatu i pacjenta oraz będzie mieć dołączoną ulotkę informacyjną."
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 kwietnia 2020 o 22:41
@ban__
Co do ostatniego posta, co on ma do rzeczy? Co zmienia? Nawet zakładając że oddałeś krew z samego rana w pierwszej minucie zmiany, odebrałeś w ostatniej, po pełnych 8 godzinach czekania to i tak zostaje ci 10h. Na dojazd Piotrowicz potrzebuje 6, czyli jeszcze całkiem bezpieczny zapas zostaje.
Przedostatniego:
podaj linka to się odniosę do całości bo jakoś z tych fragmentów nie widzę do czego mają wątpliwości
I drugiego od końca:
No więc na pewno! W takiej aferze jaką wtedy rozpętano zmyślenie fałszywego oświadczenia państwowej instytucji w celu oskarżenia wysokiego urzędnika partii rządzącej skończyło by się nie tylko dementi ale i procesem.
..."Dwa, że nie znajdziesz słowa, od początku do końca, w obronie wspomnianego.
Nie to było moim celem"...
..."Oto dowód, że poseł Stanisław Piotrowicz mówił prawdę"...
i przedstawiasz dokument który nie zaprzecza ani jednemu oskarżeniu.
Jeżeli to nie jest obrona, to musisz jaśniej formułować swoje wypowiedzi bo chyba każdy odbierze to jednak jako obronę.
Co do opinii o tym miejscu. Czytałeś ostatnimi czasy regulamin "tego miejsca" :) Tam już oficjalnie napisali że to nie są żadne demotywatory tylko śmieszne obrazki na czarnym tle... (jak nie czytałeś to warto zajrzeć, regulamin tego miejsca jest śmieszniejszy niż większość tych obrazków i sam pełni funkcję niezłego demotywatora. Poważnie) A obniżenie poziomu portalu przełożyło się na użytkowników. Postawiono po prostu na ilość.
@Herr_Otto_Flick
To jeszcze raz od początku:
"Powtarzasz kłamstwa i w sprawie przechowywania leku i w sprawie rzekomej odpowiedzi Instytutu."
Otóż nie 18 godzin od pobrania krwi:)
"otrzymałem 533 ampułek leku, który trzeba przewieźć w stanie głębokiego zamrożenia. Co więcej, żona została przez lekarzy pouczona, że w przypadku rozmrożenia lek trzeba wyrzucić."
Jak się okazało Piotrowicz mówił prawdę w sprawie leku. Był zamrożony, był wydany przez Instytut.
Sądzę, że nie było żadnego oświadczenia, co najwyżej telefoniczna rozmowa, która nie dotyczyła konkretnego przypadku, a zapytania, czy apteka Instytutu robi leki i je wydaje do domu. Nie robi. Nie wydaje. Kolejne pytania, prawdopodobnie:) dotyczyły tego czy Instytut w ogóle zajmuje się robieniem "sztucznych łez" i ich wydawaniem do domu. Stąd prawdopodobnie:) odpowiedź Instytutu, że mają pracownię, która się tym zajmuje, odpłatnie zresztą. Tak przypuszczam. Zatem to nie instytut skłamał:)
Nie skłamał też Piotrowicz.
Podanie linka może skończyć się banem. W sumie mam na koncie jeden taki, z powodu nieznajomości prawa do demotywacji. Drugi raczej na życzenie. To wolę kolejny na życzenie. Zatem, jeśli masz potrzebę, to wyszukaj niusłik + zacytowane frazy. Zresztą, jeśli nie masz innego zajęcia, to całkiem ciekawe doświadczenie prześledzić, jak ewaluowała ta afera w mediach.
Ja nie bronię Piotrowicza bo nie ma takiej potrzeby. Mnie bardziej intryguje mechanizm rozpędzania afer, to taki bieg na setkę. Krótko ale intensywnie. Na tyle intensywnie, że ówczesny marszałek złożył rezygnację.
Edit: A co do tego miejsca. Wygląda na to, że czasy jednak ciężkie to można zarobić parę brudnych groszy na kopirajtingu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 kwietnia 2020 o 0:56
Gdyby Owsiak chciał naprawdę pomóc, a nie się lansować, to zgodziłby się na warunki MON, bo chyba chodzi o to żeby maseczki i inny sprzęt były w Polsce, a nie kto będzie to rozdysponowywał. Przecież sprzęt Owsiaka byłby przywieziony za darmo przez MON i rozdysponowany wedle potrzeb przez rządowe rezerwy materiałowe. Owsiak w tej sytuacji wolał, żeby sprzęt nie przybył, niż żeby zarządzał nim ktoś inny. Na korzyść MON przemawia w tej sytuacji konieczność centralnej dystrybucji rezerw, które pozwola na bardziej racjonalne zarządzanie, bo wiadomo, że Owsiak nie ma narzędzi do monitorowania sytuacji w całym kraju i szybkiego reagowania na pilne potrzeby różnych służb, więc jego działanie byłoby podyktowane głownie jego parciem na szkło. Z Owsiaka to jest taki cwany gapcio.
@zenonbak Owsiak już ma ugadane gdzie i ile tego sprzętu trafi. To teraz ma zadzwonić i powiedzieć: 'przykro mi ale nie dostaniecie umówionego sprzętu bo jakaś biurwa z monu zabrała wasz sprzęt bo wie lepiej że wam ten sprzęt wcale nie jest tak pilnie potrzebny" Tak twoim zdaniem powinien powiedzieć czy jakoś inaczej?
I nie bój się, ten sprzęt przybędzie do polski, czy go przywiezie mon czy inny przewoźnik.
I trafi do szpitali które go u Owsiaka zamówiły.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
2 kwietnia 2020 o 12:22
@Herr_Otto_Flick
Pianę bijesz, a tam już pełna zgoda.
"W sumie całość zaangażowania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w walkę z epidemią koronawirusa wynosi już około 24 miliony złotych. Wszystkie zakupy dokonywane są w oparciu o konsultacje z Ministerstwem Zdrowia." (ze strony Fundacji)
@zenonbak te Twoje rządowe rezerwy materiałowe jeszcze niedawno kupowały węgiel, który i tak zalega na hałdach. Także oni niech lepiej potrzeb nie określają.
@marcinn_ Czy ta sytuacja wymaga koordynacji działań, czy mamy sprzętu w oprór i nie ma znaczenia, czy trafi w sposób przypadkowy do mniej kluczowych odbiorców? Moim zdaniem nie. Można mieć uzasadnione wątpliwości czy dowodzą nami mądrzy ludzie, ale według mnie anarchia w czasie kryzysu nie jest lekarstwem. Czasem dla spójności działań trzeba się podporządkować, chociaż mamy wątpliwości.
@marcinn_ Ja uważam, że jestem jednym z najbystrzejszych ludzi na świecie, więc zasadniczo nie będę słuchał nikogo... Otóż nie za bardzo, bo jak mówi stare przysłowie, gdzie ludzi kupa, tam i Herkules d. Dlatego koordynacja działań jest bardzo ważna. Dlatego też nawet średnio zarządzana duża firma wygrywa bez trudu ze świetnym jednoosobowym przedsiębiorstwem. Dyskutowanie z tym świadczy trochę o inteligencji...
@hulagulawianka5 Nawet gdyby cokolwiek z tego było prawdą, to i tak lepiej żeby p*laki robaki oddały te pieniądze, niż miały wywalić na coś bezsensownego.
@Buchaj zauważ, że im ten syf nie przeszkadza, może oni boją się, że nie będą mieli na co i na kogo narzekać ...odkąd pamiętam stale ten sam problem, najpierw wybiorą syf, a później narzekania, a co najgorsze jak się takim powie, żeby w przyszłych wyborach głosowali inaczej, to ich zaciekle bronią....a teraz narzekania
Owsiak chciał by mu rząd przywiózł do kraju jego sprzęt, który wypożyczy placówki według własnego uznania wraz opcją obowiązkowego serwisu w jednej z zaprzyjaźnionych firm.
@Xar
Jednorazowy?
Z jednorazowych to ja (na stronie Fundacji) widzę:
1. 50 tys. pakietów indywidualnej ochrony biologicznej (IPOB)
2. 3000 testów na koronawirusa.
Z "wielorazowych":
1. 150 łóżek na stanowiska intensywnej terapii noworodków
2. 157 kardiomonitorów
3. 1 analizator laboratoryjny
4. 0 (zero) respiratorów.
"Fundacja otrzymała także w darze 30 pomp infuzyjnych, aparat do mechanicznej kompresji klatki piersiowej oraz 2 pulsoksymetry ręczne."
staszek to kawał gościa, on w komunie będąc komuszym prorokiem ratował z narażeniem swojego życia opozycjonistów, jemu jak to powiedziała beata - należy się :)
Ty i ten twój wódz WOŚP zacznijcie to robić za darmo to może ja i reszta społeczeństwa przekona się co do słuszności waszej akcji. To co teraz robicie to nic innego tylko zarabianie na życie pod przykrywką wzniosłych haseł... Kiedyś był taki facet co pomagał ludziom i nie brał za to kasy, nazywał sie Marek Kotański. Szok - no nie? Pomagał i nie brał za to kasy!!!! Jurek, z całego serca życzę tym dzieciakom, chorym i potrzebującym, żebyś choć połowę zebranej od nas kasy przekazał na szczytny cel..
No tak, a gdyby inna fundacja zażyczyła sobie z sukcesem takiego transportu i Owsiak się nie zmieścił ze swoim, to by był wielki lament że to na pewno fundacja sprowadziła tanią karmę dla kota prezesa. Dajcie już spokój. Jedni słuchają TVP drudzy TVN i się będą obrzucać łajnem nawet tutaj. Ludzie myślcie samodzielnie zamiast wszędzie zakładać złą wolę
Chciałem dać prawie wszystkim po cukierku,ale ta poczta nie chciała za darmo nikomu wysłać.Powiedzieli żeby im dać i oni wszystkie rozdysponują,jestem w rozterce bo oni chcą dzielić moimi cukierkami.Prawie czyni różnicę,bo nie wszystkich lubię.
Priorytety władzy są objęte tajemnicą.
@Andrzej70 Zanim zaczniecie pieprzyc glupoty nie znajac prawdy radze poczytac, jaka ona byla.
https://pbs.twimg.com/media/EUcgiYtXgAU-3mO?format=png&name=medium
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2020 o 12:20
@egifford srutututu. Bo temu w ogóle można wierzyć? Jak mam do wyboru: wierzyć Owsiakowi, który od dwudziestuliku lat zbiera kasę na szpitale, albo temu podłemu, kłamliwemu i łamiącego prawo rządowi, to odpowiedź jest prosta.
Jak znam życie to Owsiakowi rzucali kłody pod nogi, żeby ten transport nie doszedł do skutku dlatego, bo jakieś cwaniaki z rządu będą łatwić ten sam sprzęt z Chin, i zrobią przy tym jakiś wał, żeby część kasy wpadła do ich prywatnych kieszeni.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2020 o 18:30
@profix3
Po co "wierzyć". Fakty są. Wypowiedzi posłuchaj, autoryzowane słowa poczytaj, na stronę Fundacji idź. Przecież Ty nawet nie wiesz, jaki sprzęt Fundacja zakupiła.
"bo jakieś cwaniaki z rządu będą łatwić ten sam sprzęt z Chin, i zrobią przy tym jakiś wał, żeby część kasy wpadła do ich prywatnych kieszeni."
A jak już poczytasz, to wróć tu i napisz, kto chciał zrobić wał na rządowym transporcie:)
Owsiak we wpisie wspomniał o "dziwnych wymaganiach" i nie chciał wytłumaczyć jakie one były. Wgnie w tym przypadku wali w człona i tyle. Chciał na siłę nagiac sztywne procedury i przepisy których pracownicy minut poprostu nie mogą łamać
"postawiono nam zaskakujące wymagania"
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2839543059458001&id=189787894433544
Nigdzie nie wytłumaczył co to były za wymagania.
A chodzi o to że, zgarna dnie z przepisami i procedurami, żeby skorzystać z MONowskiego darmowego transportu musialo to być działanie na rzecz ministerstwa zdrowia, Owsiak urwał kontakt i tyle.
Nie oceniam tej sytuacji, pisze jak było bo nie lubię manipulacji niezależnie od strony sporu
@kripszt MON i "przepisy i procedury, których nie mogą łamać"?? Serio? Przecież ten demot jest właśnie o tym, że jak Piotrowicz chciał wysłać leki, to można było nagiąć i łamac wszelkie procedury. Jak chcieli lecieć do Smoleńska złamali wszelkie możliwe procedury... Po prostu dla swoich można, dla WOŚP nie trzeba.
@egifford Tylko widzisz, w czasie takiego stanu epidemii jak mamy teraz, braku sprzętu i personelu, braku planu ze strony władzy (poza planem propagandowym i politycznym) to rząd powinien, bez względu na koszty, przyjmować każdy taki transport. Te rzeczy i tak by trafiły do potrzebujących szpitali. Przyczepiłeś się, że Owsiak by robił szopkę pod szyldem WOŚP, ale w innym przypadku pis by sobie przywłaszczył te zasługi i mylnie wmawiał ludziom, że to oni załatwili.
@kripszt wymagania były takie że rząd chciał sam decydować gdzie sprzęt dać , żeby trafił na oddziały zakaźne ,a Owsiak chce go dać na porodówki , poporodowe gdzie też jest problem ,i gdzie oni są na szarym końcu w rządowej kolejce.
@kripszt w kwietniu złamali i jakie tego skutki były ;)
@ban__ Znowu się udzielasz PiSowski trollu? Mam nadzieję, że ty i tobie podobni skończycie jak Jeżow. Zresztą pewnie masz jego zdjęcie powieszone nad łóżkiem zaraz obok zdjęcia kaczego karła i modlisz do nich co wieczorem ty pajacu. Pozdrawiam cię gnido środkowym palcem :)
@polski_niewolnik
Merytoryczny komentarz:) "Lepiej za dużo niż za mało"? (Ежов)
Wy tu smoleńska nie przywolujcie bo od 2010 roku lotnictwo wojskowe zostało zasypane przepisami bezpieczeństwa że aż pod nimi się ugina. Aeroklub się zrobił
@egifford przypominam, że są to osoby z tego samego rządu, który jeszcze kilka dni temu panicznie bał się zebrać w sejmie i nie widział, żadnego problemu w stosowaniu prawa wstecz. Więc pierd******* o przepisach czy procedurach przez jakiegokolwiej PISowca jest po prostu komiczne.
Już tłumaczę jak to powinno wyglądać.
Owsiak: Dzień dobry mam 30 ton sprzętu, którego brakuje w kraju i który jest niezbędny do ochrony zdrowia i życia ludzkiego w kraju.
Mon: ok wysłamy po niego jutro choćby latawce i latające dywany.
bo Jurek nie jest "swój".czego nie rozumiesz? przyjazna twarz Sasina mówi wszystko, ta pogarda dla narodu
@januszkochanowski
Sasina? Z całym szacunkiem, ale twarz Sasina trudno uznać za przyjazną:)
@ban__ Ech, chyba nie wykryłbyś ironii, choćbyś dostał nią plaskacza... I jak tu wierzyć w pozostałe twoje komentarze...
@herhor67
Ty najlepiej w nic nie wierz. Ty się ode mnie odsuń, co? Idź w czołgi pograj.
No, ale widział ktoś Sasina w ogóle? Jacka Sasina?:)
A pewnie, jak mi się zachce, to pójdę.
I to jest Polska, rzeczywistość:
"Dziś do Polski ma przylecieć z Chin kolejna dostawa materiałów i sprzętu medycznego potrzebnych do walki z epidemią koronawirusa. Towar sprowadzi KGHM Polska Miedź. Prezes spółki Marcin Chludziński powiedział niedawno w Polskim Radiu 24, że łączona wartość tych transportów to 15 milionów dolarów.
Pierwszy samolot z materiałami medycznymi z Chin KGHM sprowadził w ubiegłym tygodniu.
Prezes spółki dodał, że zakupy materiałów i sprzętu medycznego w Chinach są robione w uzgodnieniu z instytucjami państwowymi.
- W miarę potrzeb instytucji rządowych, jeśli będą sygnalizowały nam dalsze potrzeby, jesteśmy w stanie te transporty organizować dalej"
@ban__ Powinni nie dać ani jednej maski tym darmozjadom w sejmie, które i tak je noszą na czołach.
@7th_Heaven
Niektórzy nie brali:)
@rrzepp nie pracuje amebo na budowie. Po co maski ludziom, którzy i tak nie przychodzą do pracy, a jak przychodzą, to nisza je na czołach??
Noszą*
I sejmowego kibla nie potrzebuję, mam własne 3 łazienki, zrobione dzięki pracy, nie dzięki premiom, które "się po prostu należały".
@ban__ prawie 40 milionowy kraj, wcale nie taki biedny, w obliczu wcale nie tak wielkiej tragedii, musi zdac sie na pomoc firm? Gdzie jest kasa z podatków? Gdzie są fundusze które są tworzone na wypadek zarazy i innych katastrof? Kiedyś pewna pani powiedziała: wystarczy nie kraść ;)
@7th_Heaven Ale tak wszystkim wszystkim z sejmu nie dać czy tylko tym których nie lubisz?
@tomkosz
"W obliczu wcale nie tak wielkiej tragedii". Epidemii, rozmiaru której, nikt, dosłowne nikt - żaden kraj na całym świecie - się nie spodziewał?
" musi zdac sie na pomoc firm"? Musi? Firmy oferują pomoc, a kraj ma z tej pomocy nie skorzystać? Bo?
"Gdzie jest kasa z podatków?" "Gdzie są fundusze (...)"? Oczekujesz ode mnie odpowiedzi na te pytania? Zadaj je u źródła: gov pl Ministerstwo Finansów.
Ta Pani miała rację. Świętą rację.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2020 o 20:12
@tomkosz
Żadnego państwa nie stać na to by być w stałej gotowości do klęsk które nie są typowe dla tego państwa. Poprzednie plagi: ptasia grypa, świńska grypa - były dla wszystkich łaskawe, a to uśpiło naszą czujność.
A na co idzie kasa z podarków możesz sprawdzić na stronach rządowych.
@rrzepp uuu czyli normalni, pracujący, dobrze sytuowani ludzie to teraz robaki? Czymże jesteś w tej kategorii ty? W sumie nie odpowiadaj, na oko widać, żeś ameba lub jakiś pierwotniak.
Rozumiem, że można mieć problemy z rozumieniem tekstu czytanego, ale żeby nie wyłapać tak prostego przekazu jak mój pierwszy komentarz, ani nawet jego wyjaśnienie powyżej, to już na prawdę trzeba się postarać.... Doprawdy nie rozumiem dlaczego miałabym odmawiać posłom maseczek że względu na ich zarobki (?) Mogę im nawet zakupić je na własny koszt, tylko najpierw niech odbędą szkolenie jak z nich korzystać, bo to dla nich chyba za trudne. No i niech przyjdą do pracy, bo po to maseczki dostają.
Amen
@Buchaj czytaj mój pierwszy komentarz, tam masz odpowiedź. Jakby Ci to nadal sprawiało problemy to podpowiem, że chodzi o tę część zdania po przecinku.
@7th_Heaven
No, ta część po przecinku jest lekko dyskusyjna:)
@tomkosz to są firmy Skarbu Państwa, oni to traktują jak swoje. Tzw. prezesi na telefon. Oni wydają te pieniądze nie licząc się z pozostałymi akcjonariuszami.
Poszło na zakup węgla...
To chyba nie do końca prawda, Z tego co zrozumiałem z przekazów medialnych to MON by chętnie przywiózł te artykuły. Tylko potem je skonfiskował i rozdysponował według własnego uznania. Czyli na ten przykład zamiast na SOR maseczki mogły by trafić do posłów, do noszenia na czole, albo do robienia selfików na tle sali plenarnej, albo po prostu na magazyn...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 kwietnia 2020 o 21:16
@Herr_Otto_Flick
Rząd by skonfiskował, a Owsiak by usiadł w kąciku i po cichutku popłakiwał:)
Owsiak ma rozpisane dla kogo ma iść, np na położnictwo o którym nikt nie myśli
Rząd chciał to zabrać i rozdać wedle swojego uznania
@slagen
Od lat te z zebranych środków, które fundacja przeznacza na zakupienie sprzętu do szpitali, praktycznie w całości (poza częścią przeznaczoną na geriatrię) idą na odziały noworodkowe/dziecięce/położnicze. Po przejrzeniu dostępnych źródeł nie ma podstaw twierdzić, że środki z budżetu państwa przeznaczane na położnictwo są rażąco mniejsze. Idąc tym tropem, oddziały położnicze/dziecięce powinny być w lepszej kondycji niż inne, mając podwójne wsparcie.
pieniędzy rządowych nie widać, bo sprzęty są realne, namacalne i przede wszystkim widoczne jak maszyny-np inkubatory, czy fotele dla rodziców na oddziałach dziecięcych gdzie rodzice musieli spać na podłodze. Nayomiast rząd opłaca prąd i wodę w szpitalach, pensje od lejarzy i pielegniarek po salowe, płyny dla pani salowej, strzykawki i tony malutkich sprzętów, igieł i rureczek i pralnie pościeli
Razem z kolegą chcieliśmy wydrukować przylbice do szpitala, wszystko ugadane, materiały sprawdzony i potwierdzone, natomiast dyrektor szpitala nie chciał tych przylbic ponieważ nie będzie bral odpowiedzialnosci gdyby komus się coś stało, natomiast pieniądze i wszelkie zapomogi finansowe chętnie przyjmie. Skończyło się na tym że pielęgniarki po kryjomu wnoszą w torebkach przylbice i maski a dyrektor i tak nie widzi w czym są ubrane ponieważ zabunkrowal się w domu i nie pojawia się w szpitalu.
@Davixed
witaj w prawdziwym swiecie
dyrektor szpitala wie ze przez to ze wasz sprzet nie ma certyfikatow to jezeli pojawia sie jakies problemy to on wyrazajac na to zgode bierze na siebie pelna odpowiedzialnosc.
Personel który zgłosi się po szyte maseczki lub przyłbice dostaje solidny opieprz że to godzi w wizerunek szpitala. Zgłaszają się jako osoby prywatne do odbioru. Nowa generacja "cichociemnych" w walce z epidemią w trudnych czasach. Kto nie chce pomagać niech po prostu przestanie przeszkadzać.
@pantharhei A czy sytuacja w której szpital każe pracować bez masek i środków ochrony, też godzi w wizerunek szpitala czy nie?
@ciomak12 Najwyraźniej wytyczne jakimi kierują się kierujący szpitalami nie przewidują, że liczba zgonów pacjentów czy lekarzy - bardziej godzi w wizerunek. Tfu, co za czasy. Zdrowia życzę, ciomak12.
Jurka nie stać na samolot? To mógł założyć zbiórkę na zrzuta.pl czy innym siepomaga, na pewno jakieś lemmingi by się dorzuciły.
zaciekawiło mnie to, gdzie jest źródło informacji o piotrowiczu?
@vistopad
https://lmgtfy.com/?q=jaki+lek+przewozi%C5%82+rz%C4%85dowym+samolotem+Piotrowicz
@Herr_Otto_Flick dzięki. Czyli nie mogłem znaleźć - bo to było w zeszłym roku. Zatem znowu troll.
@vistopad ?? A jakie to ma znaczenie w którym roku? Czyżby w zeszłym roku można było załatwiać swoje jak najbardziej prywatne sprawy za pomocą rządowego gulfstream'a?
Tym bardziej że w ogóle nie było takiej potrzeby, bo to że lek niby musiał być w lodzie to kłamstwo (sprawdź - ten sam link) ten lek można przewozić w temperaturze pokojowej przez 18 godzin. A 18 godzin wystarczy aby całą Polskę od granicy do granicy przejechać zwykłą osobówką, już nie wspominam że do osobówki równie dobrze ten pojemnik z lodem też wejdzie...
@Herr_Otto_Flick piotrowski wysłał leki dla żony (sztuczne łzy, które muszą być non stop zamrożone) w zeszłym roku. I nie tak, że całym samolotem leciały tylko leki, a normalnie przy okazji planowanego rejsu jako cargo. Nie zabrał panu Owsiakowi samolotu po to żeby poleciały leki. A tak właśnie skonstruowany jest ten mem.
@vistopad Ale wiesz że tylko powtarzasz kłamstwa Piotrowicza?
..."Sztuczne łzy z surowicy można transportować w temperaturze pokojowej (20⁰C–24⁰C), w oryginalnym opakowaniu, do 18 godzin "...
https://farmacja.pl/jakie-leki-przewozil-posel-piotrowicz-samolotem-marszalka/
podobnie prawdziwe jest twierdzenie o "normalnym rejsie"...
Napisz proszę niby kto oprócz Piotrowicza i jego żony miał tym lotem lecieć do Rzeszowa i było to tak tajne że nie zostały zapisy w żadnym dokumencie ??? Bo Kuchcińskiego mimo że w dokumentach był nie widziano wysiadającego w Rzeszowie. (może go tam po prostu nie było, a może wrócił z powrotem nie wysiadając :D po prostu taką przejażdżkę sobie zrobił)
i czy były tam jakiekolwiek leki bo nawet tutaj są wątpliwości...
..."Stanisław Piotrowicz uzasadniał swój lot na pokładzie rządowego Gulfstreama koniecznością przetransportowania 500 ampułek leku dla żony. Tyle że nie mógł takiego specyfiku we wskazanym miejscu uzyskać. Instytut Hematologii i Transfuzjologii, gdzie rzekomo miały być wykonane preparaty, nie wytwarza leków wydawanych pacjentom do domu. "....
..."O to, czy pacjenci Instytutu otrzymują wytwarzane w nim leki do domu zapytaliśmy władze wskazanej w wypowiedzi placówki. Odpowiedź jest jednoznaczna: Instytut Hematologii i Transfuzjologii informuje, że w ramach Instytutu funkcjonuje apteka szpitalna. Apteka nie wytwarza leków wydawanych pacjentom do domu. "...
A co do konstrukcji mema to absolutnie nie wynika z niego że miało by chodzić że zabrał samolot Owsiakowi, to już twoja nadinterpretacja. Ja tam widzę tylko porównanie dwóch sytuacji, i moralność Kalego.
Zresztą sam Kuchciński później wielokrotnie przepraszał i robił wpłaty na różne cele charytatywne w kwocie w sumie kilkudziesięciu tys. za prywatne loty wraz z rodziną do domu
Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2020 o 14:01
@Herr_Otto_Flick
Powtarzasz kłamstwa i w sprawie przechowywania leku i w sprawie rzekomej odpowiedzi Instytutu.
Wpisz w wyszukiwarkę "Oto dowód, że poseł Stanisław Piotrowicz mówił prawdę w sprawie konieczności pilnego przewozu leku dla żony! SPRAWDŹ DOKUMENT"
@vistopad, tu jest dowód.
@ban__ "tu" to znaczy gdzie?
@Herr_Otto_Flick
Palcem pokazać?:)
@ban__ No tak, już mam, jak by był link bezpośredni nie trzeba by szukać.
Ale widzisz wynika z tego ciekawa sprawa.
Skoro Instytut Hematologii i Transfuzjologii informuje że nie wytwarza leków wydawanych pacjentom do domu (a ta wypowiedz też jest prawdziwa) i jednocześnie Piotrowicz dostaje lek do domu to można wyciągnąć ciekawy wniosek:
Dla zwykłych ludzi IHiT leków nie robi i nie wydaje. Ja nie dostał bym. Ty też nie. Ale cytując klasyka: "niektóre świnie są równiejsze" i jak się jest przy korycie to można więcej.
Co do przechowywania to mój link jest nie do onetu a do portalu farmacja.pl Jak byś nie zauważył tam nawet trzeba zaznaczyć oświadczenie że się jest lekarzem lub farmaceutą aby tam wejść.
A więc informacje tam zawarte są raczej wiarygodne. Tym bardziej że są niesprzeczne z napisami na tych kartkach od Piotrowicza. A więc:
.."Sztuczne łzy z surowicy można transportować w temperaturze pokojowej (20⁰C–24⁰C), w oryginalnym opakowaniu, do 18 godzin "... a potem się rozmrożą.
Sam Piorowicz oświadczył że jedzie się do niego 6 godzin. Czyli 3 razy tą trasę można było pokonać zanim leki by się rozmroziły. Każdy normalny człowiek pojechał by samochodem. Ale Piotrowicz wziął sobie samolocik. Bo mógł. Bo mu kolega Kuchciński udostępnił...
Najpierw załatwia sobie leki w miejscu które normalnie tego typu usług nie świadczy,
potem sobie leci rządowym samolocikiem.
No kryształowy człowiek po prostu
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2020 o 19:42
@Herr_Otto_Flick
Kryształowi są w Niebie.
Też mam takie przemyślenie. Skoro apteka nie wydaje to wydał Instytut, który z zasady też nie wydaje.
Wypowiedź Instytutu w tej kwestii nie może być prawdziwa bo przeczy faktom. Prawo "silniejszego". Nie pochwalam, tyle, że nie potrafię też lać wiader z pomyjami. Zasada, że kto jest bez grzechu i takie tam, dotyczy też i mnie. Ja się nawet po kamień nie schylę. Może być też zasada: "precz z dyktaturą hipokryzji", jeśli ktoś nie lubi kamieni.
Jesteś lekarzem lub farmaceutą? Tak pytam, retorycznie. Bo ja na przykład, jak nie mam osiemnastu lat to nie klikam, że mam i nie wchodzę.
Na opakowaniu leku było o głębokim zamrożeniu (-24 stopnie). Stawiając się w sytuacji posiadacza 500 ampułek leku: nie chcę ryzykować pogorszenia właściwości leku.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2020 o 20:48
@ban__ Wypowiedź instytutu jest prawdziwa MIMO ŻE przeczy faktom...
A że fakty nie pasują do słów? Naprawdę sądzisz że to ma jakiekolwiek znaczenie?
Piotrowicz i jego koledzy z PZPRu i nowi koledzy z PiSu :) mają to gdzieś.
(Żeby nie było, ci z PO tak samo się zachowywali, może tylko troszkę bardziej się tego wstydzili i lepiej się kamuflowali, ale i tak z czasem mleko się rozlewało...)
Nie, nie jestem, wszedłem sobie poczytać, i co? wiedzy tajemnej dostąpiłem?
I całej swojej naiwności naprawdę sądzisz że lekarz wydający taki lek, przechowywany w taki sposób nie poinformował odbierającego ile godzin opakowanie będzie chronić lek przed rozmrożeniem??
Naprawdę sądzisz że Piotrowicz nie wiedział???
Naprawdę????
Wiedział doskonale. Samolocikiem poleciał BO MÓGŁ, a nie bo potrzebował.
Bo kolega mu zrobił uprzejmość.
Ale nie za swoje, za nasze.
Ja uważam to za kur......wo. A ty... jak chcesz.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2020 o 20:51
@Herr_Otto_Flick
Jak coś może być jednocześnie prawdziwe i fałszywe. Jak kot Schrodingera?
"Nie, nie jestem, wszedłem sobie poczytać, i co wiedzy tajemnej dostąpiłem?" Nie no,co Ty. Gdzie ja po wiedzę nie chodzę...
Aś sie rozchodził. Dwa pytajniki!, trzy!!, cztery!!!
O hipokryzji już było. Ale być może nie spotkamy się w piekle, kto wie.
@Herr_Otto_Flick
Aha, sądzę, że wiedział. Moja odpowiedź w tej kwestii pozostaje bez zmian. To znaczy, mogę dodać, oczywiście: poleciał lek samolotem bo mógł (nie mylić z powinien).
@ban__
Do postu przedostatniego :)
Nie mieszaj w to kota. Jeżeli nie rozumiesz że można coś innego mówić a co innego robić...
Jeszcze raz:.
Instytut twierdzi że nie wydaje takich leków do domu. Prawda.
Instytut wydaje leki do domu. Prawda.
(oczywiście wydaje tylko 'wybrańcom narodu" i "znajomym królika", motłoch nawet nie ma po co pytać, przecież wyraźnie oświadczył że nie wydaje... )
I do ostatniego:
Ok, to się upewnię czy się rozumiemy: Czyli zrobił coś złego?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2020 o 21:40
@Herr_Otto_Flick
Instytut kłamie. Gdyby Instytut napisał: Nie wydaję leków do domu. Poza wydawaniem leków do domu: (wymienić różnej maści piotrowiczów) napisałby prawdę.
I do ostatniego:
Wręcz nagannego. Skąd to przypuszczenie, że moim zdaniem jest inaczej?
Żeby było jasne, i w tym też mam nadzieję się rozumiemy:
Od pierwszego do ostatniego słowa poddaję w wątpliwość prawdomówność Instytutu, oraz wytyczne dotyczące przechowywania leku (dowód w postaci fotografii opakowania - nikt jak dotąd nie zakwestionował prawdziwości tego dowodu) i żadnej innej kwestii nie poddaję w wątpliwość.
A tak swoją drogą i z czystej już ciekawości. Widziałeś to oświadczenie Instytutu w formie źródłowej?
@ban__ Aha, to teraz powiedz mi o co ci chodziło w pierwszym poście którym włączyłeś się w moją dyskusję z vistopadem, w którym stwierdziłeś że ja dwukrotnie skłamałem, broniąc tym samym towarzysza Piotrowicza niczym niepodległości :)
Nie, w oryginale nie widziałem, ale w miarę dokładnie przegoglowałem tą sprawę. To była odpowiedź do dziennikarza na zadane pytanie, więc jako oddzielne oświadczenie prasowe nie występuje. Ale, przedrukowało je kilka tytułów, i nigdzie nie ma śladu po dementi (a gdyby ta odpowiedź władz instytutu okazała by się być zmyślona, to pojawiło by się na pewno) także nigdzie nie ma oskarżeń że to konkretne oświadczenie jest zmyślone.
@Herr_Otto_Flick
A mogę napisać? No to piszę. A właściwie cytuję:
"Powtarzasz kłamstwa i w sprawie przechowywania leku i w sprawie rzekomej odpowiedzi Instytutu."
"i nigdzie nie ma śladu po dementi (a gdyby ta odpowiedź władz instytutu okazała by się być zmyślona, to pojawiło by się na pewno)" Na pewno? Retorycznie pytam.
Nie no, muszę zedytować:
Budowa zdania pierwszego (edit dwa: w Twoim komentarzu jest wysoce nietrafna:)
Raz, że wygląda, że bronisz wspomnianego. I to mnie rozbawiło.
Dwa, że nie znajdziesz słowa, od początku do końca, w obronie wspomnianego.
Nie to było moim celem. I nie próbuj jak dobry kaznodzieja wydobyć ode mnie potwierdzenie swoich przypuszczeń.
Szczerze? i nie bierz tego do siebie. Obmierzło mi to miejsce. Dawno dawno temu w innej trawie był to całkiem przyjemny skrawek internetów, trafiały się prawdziwe perły, i wśród demotywatorów i wśród "rozmówców". Teraz to jest jakieś dziwne lokum dla osobników lichej proweniencji. To raczej mam dość, bo jakoś boję się, że się ubrudzę. No i, przecież nikt mi nie płaci, żeby tu być:)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2020 o 18:14
@Herr_Otto_Flick
Powrócę na chwilę do tematu, który mnie nurtował: "oświadczenia" Instytutu.
"IHIT przyznaje, że jedna z pracowni zajmuje się wytwarzaniem sztucznych łez. Sprawa pilnego lotu nadal jest jednak dyskusyjna.
Jak pisze „Wyborcza.pl” lekarze nadal mają w tej sprawie wątpliwości. „Bo sztuczne łzy z surowicy można przewozić w temperaturze pokojowej, w oryginalnym opakowaniu aż do 18 godzin od pobrania pełnej krwi (materiału wyjściowego)”. "
I zwróć uwagę, jeśli chcesz oczywiście, na stwierdzenia "IHIT przyznaje", i to potem: "lekarze nadal mają w tej sprawie wątpliwości". Już nic o Instytucie.
To wciąż ten sam niusłik, który podał informację o kłamstwie w sprawie leku.
@Herr_Otto_Flick A o tym transporcie i przechowywaniu (nie żeby mi to spać nie dawało), ale:
Sztuczne łzy należy TRANSPORTOWAĆ maksymalnie DO18 GODZIN OD POBRANIA KRWI pełnej w temperaturze pokojowej, czyli od 20 do24°C w oryginalnym opakowaniu (w woreczku wydanym z RCKiK we Wrocławiu). Należy unikać bezpośredniego działania promieni słonecznych na sztuczne łzy
Sztuczne łzy PRZECHOWYWAĆ w stanie zamrożenia (w zamrażarce) w temperaturze ok. – 20°C w oryginalnym opakowaniu.
533 ampułki. Jedna ampułka zawiera dwie dawki. Tego się nie da zużyć w ciągu 18 godzin od pobrania krwi. Co więcej, może się tego nie dać bezpiecznie dowieźć. Taka przykładowa procedura, z gdańskiego Centrum.
"Po oddaniu krwi masz czas wolny dla siebie, zachęcamy do zwiedzania przepięknego Trójmiasta, a my w tym czasie przeprowadzimy wszelkie dalsze procedury abyś mógł odebrać gotowy preparat jeszcze tego samego dnia w godzinach 17 – 18 w Ekspedycji Krwi i Jej Składników, Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku. Jeśli podasz numer telefonu, skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie, gdy tylko preparat będzie już gotowy do odbioru.
Łzy zostaną zapakowane w opakowanie zbiorcze. Jeśli nie zdążysz wrócić do domu z gotowym preparatem w ciągu 18h od momentu pobrania krwi pełnej, przybądź do nas z pojemnikiem transportowym z odpowiednimi wkładami chłodzącymi umożliwiającymi transport łez w stanie zamrożenia."
I jeszcze to:
"Zaleca się zamrożenie preparatu w ciągu 18 godzin od momentu pobrania krwi. O ile byłoby to niemożliwe (np. ze względu na odległość miejsca zamieszkania) preparat zostanie przed wydaniem zamrożony i powinien być umieszczony w odpowiednim pojemniku z wkładami chłodzącymi umożliwiającymi transport w stanie zamrożenia.
Każde opakowanie zbiorcze zostanie oznaczone indywidualną etykietą zawierającą podstawowe dane dotyczące preparatu i pacjenta oraz będzie mieć dołączoną ulotkę informacyjną."
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2020 o 22:41
@ban__
Co do ostatniego posta, co on ma do rzeczy? Co zmienia? Nawet zakładając że oddałeś krew z samego rana w pierwszej minucie zmiany, odebrałeś w ostatniej, po pełnych 8 godzinach czekania to i tak zostaje ci 10h. Na dojazd Piotrowicz potrzebuje 6, czyli jeszcze całkiem bezpieczny zapas zostaje.
Przedostatniego:
podaj linka to się odniosę do całości bo jakoś z tych fragmentów nie widzę do czego mają wątpliwości
I drugiego od końca:
No więc na pewno! W takiej aferze jaką wtedy rozpętano zmyślenie fałszywego oświadczenia państwowej instytucji w celu oskarżenia wysokiego urzędnika partii rządzącej skończyło by się nie tylko dementi ale i procesem.
..."Dwa, że nie znajdziesz słowa, od początku do końca, w obronie wspomnianego.
Nie to było moim celem"...
..."Oto dowód, że poseł Stanisław Piotrowicz mówił prawdę"...
i przedstawiasz dokument który nie zaprzecza ani jednemu oskarżeniu.
Jeżeli to nie jest obrona, to musisz jaśniej formułować swoje wypowiedzi bo chyba każdy odbierze to jednak jako obronę.
Co do opinii o tym miejscu. Czytałeś ostatnimi czasy regulamin "tego miejsca" :) Tam już oficjalnie napisali że to nie są żadne demotywatory tylko śmieszne obrazki na czarnym tle... (jak nie czytałeś to warto zajrzeć, regulamin tego miejsca jest śmieszniejszy niż większość tych obrazków i sam pełni funkcję niezłego demotywatora. Poważnie) A obniżenie poziomu portalu przełożyło się na użytkowników. Postawiono po prostu na ilość.
@Herr_Otto_Flick
To jeszcze raz od początku:
"Powtarzasz kłamstwa i w sprawie przechowywania leku i w sprawie rzekomej odpowiedzi Instytutu."
Otóż nie 18 godzin od pobrania krwi:)
"otrzymałem 533 ampułek leku, który trzeba przewieźć w stanie głębokiego zamrożenia. Co więcej, żona została przez lekarzy pouczona, że w przypadku rozmrożenia lek trzeba wyrzucić."
Jak się okazało Piotrowicz mówił prawdę w sprawie leku. Był zamrożony, był wydany przez Instytut.
Sądzę, że nie było żadnego oświadczenia, co najwyżej telefoniczna rozmowa, która nie dotyczyła konkretnego przypadku, a zapytania, czy apteka Instytutu robi leki i je wydaje do domu. Nie robi. Nie wydaje. Kolejne pytania, prawdopodobnie:) dotyczyły tego czy Instytut w ogóle zajmuje się robieniem "sztucznych łez" i ich wydawaniem do domu. Stąd prawdopodobnie:) odpowiedź Instytutu, że mają pracownię, która się tym zajmuje, odpłatnie zresztą. Tak przypuszczam. Zatem to nie instytut skłamał:)
Nie skłamał też Piotrowicz.
Podanie linka może skończyć się banem. W sumie mam na koncie jeden taki, z powodu nieznajomości prawa do demotywacji. Drugi raczej na życzenie. To wolę kolejny na życzenie. Zatem, jeśli masz potrzebę, to wyszukaj niusłik + zacytowane frazy. Zresztą, jeśli nie masz innego zajęcia, to całkiem ciekawe doświadczenie prześledzić, jak ewaluowała ta afera w mediach.
Ja nie bronię Piotrowicza bo nie ma takiej potrzeby. Mnie bardziej intryguje mechanizm rozpędzania afer, to taki bieg na setkę. Krótko ale intensywnie. Na tyle intensywnie, że ówczesny marszałek złożył rezygnację.
Edit: A co do tego miejsca. Wygląda na to, że czasy jednak ciężkie to można zarobić parę brudnych groszy na kopirajtingu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 kwietnia 2020 o 0:56
Gdyby Owsiak chciał naprawdę pomóc, a nie się lansować, to zgodziłby się na warunki MON, bo chyba chodzi o to żeby maseczki i inny sprzęt były w Polsce, a nie kto będzie to rozdysponowywał. Przecież sprzęt Owsiaka byłby przywieziony za darmo przez MON i rozdysponowany wedle potrzeb przez rządowe rezerwy materiałowe. Owsiak w tej sytuacji wolał, żeby sprzęt nie przybył, niż żeby zarządzał nim ktoś inny. Na korzyść MON przemawia w tej sytuacji konieczność centralnej dystrybucji rezerw, które pozwola na bardziej racjonalne zarządzanie, bo wiadomo, że Owsiak nie ma narzędzi do monitorowania sytuacji w całym kraju i szybkiego reagowania na pilne potrzeby różnych służb, więc jego działanie byłoby podyktowane głownie jego parciem na szkło. Z Owsiaka to jest taki cwany gapcio.
@zenonbak Owsiak już ma ugadane gdzie i ile tego sprzętu trafi. To teraz ma zadzwonić i powiedzieć: 'przykro mi ale nie dostaniecie umówionego sprzętu bo jakaś biurwa z monu zabrała wasz sprzęt bo wie lepiej że wam ten sprzęt wcale nie jest tak pilnie potrzebny" Tak twoim zdaniem powinien powiedzieć czy jakoś inaczej?
I nie bój się, ten sprzęt przybędzie do polski, czy go przywiezie mon czy inny przewoźnik.
I trafi do szpitali które go u Owsiaka zamówiły.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2020 o 12:22
@Herr_Otto_Flick
Pianę bijesz, a tam już pełna zgoda.
"W sumie całość zaangażowania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w walkę z epidemią koronawirusa wynosi już około 24 miliony złotych. Wszystkie zakupy dokonywane są w oparciu o konsultacje z Ministerstwem Zdrowia." (ze strony Fundacji)
@zenonbak - wystarczy, że takie geniusze jak jaro, sasin, macier i piotrowicz sie lansują :)
@zenonbak te Twoje rządowe rezerwy materiałowe jeszcze niedawno kupowały węgiel, który i tak zalega na hałdach. Także oni niech lepiej potrzeb nie określają.
@marcinn_ Czy ta sytuacja wymaga koordynacji działań, czy mamy sprzętu w oprór i nie ma znaczenia, czy trafi w sposób przypadkowy do mniej kluczowych odbiorców? Moim zdaniem nie. Można mieć uzasadnione wątpliwości czy dowodzą nami mądrzy ludzie, ale według mnie anarchia w czasie kryzysu nie jest lekarstwem. Czasem dla spójności działań trzeba się podporządkować, chociaż mamy wątpliwości.
@zenonbak Podporządkowywanie się głupcom jest gorsze od nie robienia niczego. Ale decyzja należy do Ciebie.
@marcinn_ Ja uważam, że jestem jednym z najbystrzejszych ludzi na świecie, więc zasadniczo nie będę słuchał nikogo... Otóż nie za bardzo, bo jak mówi stare przysłowie, gdzie ludzi kupa, tam i Herkules d. Dlatego koordynacja działań jest bardzo ważna. Dlatego też nawet średnio zarządzana duża firma wygrywa bez trudu ze świetnym jednoosobowym przedsiębiorstwem. Dyskutowanie z tym świadczy trochę o inteligencji...
@zenonbak fakt, porównanie dużej firmy z jednoosobowym przedsiębiorstwem świadczy o inteligencji...
https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2020/01/12/nie-dla-wosp-2/ i żaden minus bezmyślnego zmanipulowanego i.dioty z wyłączonym mózgiem nie zmieni tych faktów....
@hulagulawianka5 ta,syjonistyczne twory i trzeba sie zastanawiac gdzie auto zgubil brakujaca klepke
@hulagulawianka5 Nawet gdyby cokolwiek z tego było prawdą, to i tak lepiej żeby p*laki robaki oddały te pieniądze, niż miały wywalić na coś bezsensownego.
a kto tę "rzeczywistość" wybrał?
@khartus_ Nie wiem może ludzie którzy od 30 lat głosują na tych samych głąbów bo lubią jak w państwie jest syf
@Buchaj zauważ, że im ten syf nie przeszkadza, może oni boją się, że nie będą mieli na co i na kogo narzekać ...odkąd pamiętam stale ten sam problem, najpierw wybiorą syf, a później narzekania, a co najgorsze jak się takim powie, żeby w przyszłych wyborach głosowali inaczej, to ich zaciekle bronią....a teraz narzekania
To kur*iska w rządzie. Polacy dobrzy ludzie.
Owsiak chciał by mu rząd przywiózł do kraju jego sprzęt, który wypożyczy placówki według własnego uznania wraz opcją obowiązkowego serwisu w jednej z zaprzyjaźnionych firm.
@kerog powiedz mi jak chcesz serwisowac produkt jednorazowy? Idz poszukaj tej klepki co to ja zgubiles i jak znajdziesz to odpowiedz
@Xar
Jednorazowy?
Z jednorazowych to ja (na stronie Fundacji) widzę:
1. 50 tys. pakietów indywidualnej ochrony biologicznej (IPOB)
2. 3000 testów na koronawirusa.
Z "wielorazowych":
1. 150 łóżek na stanowiska intensywnej terapii noworodków
2. 157 kardiomonitorów
3. 1 analizator laboratoryjny
4. 0 (zero) respiratorów.
"Fundacja otrzymała także w darze 30 pomp infuzyjnych, aparat do mechanicznej kompresji klatki piersiowej oraz 2 pulsoksymetry ręczne."
staszek to kawał gościa, on w komunie będąc komuszym prorokiem ratował z narażeniem swojego życia opozycjonistów, jemu jak to powiedziała beata - należy się :)
DALEJ GŁOSUJMY NA POPIS NA PEWNO BĘDZIE LEPIEJ XD
Ty i ten twój wódz WOŚP zacznijcie to robić za darmo to może ja i reszta społeczeństwa przekona się co do słuszności waszej akcji. To co teraz robicie to nic innego tylko zarabianie na życie pod przykrywką wzniosłych haseł... Kiedyś był taki facet co pomagał ludziom i nie brał za to kasy, nazywał sie Marek Kotański. Szok - no nie? Pomagał i nie brał za to kasy!!!! Jurek, z całego serca życzę tym dzieciakom, chorym i potrzebującym, żebyś choć połowę zebranej od nas kasy przekazał na szczytny cel..
No tak, a gdyby inna fundacja zażyczyła sobie z sukcesem takiego transportu i Owsiak się nie zmieścił ze swoim, to by był wielki lament że to na pewno fundacja sprowadziła tanią karmę dla kota prezesa. Dajcie już spokój. Jedni słuchają TVP drudzy TVN i się będą obrzucać łajnem nawet tutaj. Ludzie myślcie samodzielnie zamiast wszędzie zakładać złą wolę
Chciałem dać prawie wszystkim po cukierku,ale ta poczta nie chciała za darmo nikomu wysłać.Powiedzieli żeby im dać i oni wszystkie rozdysponują,jestem w rozterce bo oni chcą dzielić moimi cukierkami.Prawie czyni różnicę,bo nie wszystkich lubię.