Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B bsakul2504
-1 / 21

Dzień wczorajszy- próba zrobienia zakupów. Sklep ustalił że na hali moze być maks. 6 osób. Spoko. Tyle że wpuszczają dwójkami- co z tego że jedna osoba zrobiła zakupy w 5 min. jak nie można wejść- czekamy aż kolejna "parzysta" skończy. Czas oczekiwania się wydłuża a fakt że większość kupujących to osoby 60+ to tylko szczegół. No nareszcie po 20 min. czekania nadszedł upragniony moment- wchodzę. Kasjerka z uprzejmym "Czego tu? Pan ślepy czy bezczelny? Teraz czas dla seniora, proszę wyjśc bo wezwę policję" Spoglądam ja na zegarek- czy to 11? 10.30? Nie 10.05...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+8 / 20

@bsakul2504 w cywilizowanym świecie 10:05 zawiera się w zakresie 10-12, co ma do tego 11?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niebieskookaczarownica1993
+1 / 3

@Ichna powinien to przewidzieć ja przyszłam 8.45 i miałam wątpliwość czy wejdę nie byłam zła na obsługę tylko na siebie że nie przyszłam wcześniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
+2 / 4

@Ichna Pierwszy raz w tym czasie do sklepu poszedł? (Możliwe) Teraz będzie wiedział, że przed sklepem jest kolejka i nie było szans, by się w 20 minut wyrobił z zakupami.
@bsakul2504 jesteś jednym z tych, co przychodzą pare minut przed zamknięciem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bsakul2504
-1 / 1

@VaniaVirgo Nie, jestem jednym z tych którzy chodza do sklepu, kiedy skończą pracę, albo z powodu choroby, kiedy muszą- cukrzyca pozdrawia. I powiem ci coś jeszcze, np. o przepisie ze od 10-12 sklep jest przeznaczony dla osób starszych, zabawne że zwykle te osoby chodza na zakupy od 7 do kiedy im sie chce. Można sobie podyskutować czy fakt bycia 5 min. po godzinie policyjnej usprawiedliwia zachowanie kasjerki, tak samo jak brak zdrowego rozsądku. PPS. Zapomniałbym o sklepie który wprowadził obostrzenie wpuszczania do srodka PARAMI, jak możesz mam nadzieje sie domyślić to nie wpływa pozytywnie na szybsze rozładowanie kolejki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2020 o 6:11

V VaniaVirgo
0 / 0

@bsakul2504 Nie unoś się, pytałam, wystarczyło odpowiedzieć, nie, ale tak się złożyło. Nie pytam o twoją historię zdrowia. U mnie do marketu wpuszczają po 10 osób, ale czekają aż najpierw wyjdzie 10 klientów, a ci wychodzą w różnym czasie jak wiadomo. Market duży, więc długo tam chodzą, ale dla niektórych, to jedyne miejsce, w którym kupią odpowiednie mleko dla dziecka, np bez laktozy, bo dziecko ma alergie. W małych sklepikach tego nie znajdą, tak więc lekko nie jest nikomu. Kasjerka pewnie co chwile musi wyjaśniać, że 10 to 10, a nie 10:05. Nie jesteś jedynym klientem, jak zaczną robić wyjątki, to się zaraz reszta kolejki z tobą obruszy, ale on wszedł, to i ja mogę. Jedyne co jej można zarzucić, to brak kultury, a nie to, że cię nie wpuściła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bsakul2504
0 / 0

@VaniaVirgo mogę zarzucić wprowadzenie głupich przepisów, mogę zarzucić jeszcze głupsze obostrzenia sklepu. Wiem, że jesli musi gadać to samo klientom wchodzacym na jana kiedy nie powinno się to może trafić szlag- niestety tutaj była sytuacja kiedy ludzie starsi wchodza do sklepu kiedy chcą- a nie kiedy powinni. Chodzi mi równiez osytuację- kiedy kasjerka tez moze podejsc do tego inaczej- w kolejce czeka pare osób- jest 5 po 10 to ich wpuszczę, ale jak ktoś przyjdzie już 20-30 po to przykro mi, to nie jest sytuacja kiedy ktoś czekał wcześniej i przez ilość klientów sie nie doczekał. Można przeciez przekazać- panie w czerwonej kurtce jest pan ostatni w tej kolejce- prosze poinformować że nastepnych ludzi poniżej 60 nie wpuszczamy, dziękuję. Ta sytuacja jest już dostatecznie pokopana, a kolejne ograniczenia i stawanie na głowie tej sytuacji nie poprawiają. Ba, sam widze po sobie że reaguje inaczej niż zwykle. stąd pewnie to naskoczenie, za które bardzo przepraszam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+2 / 2

Zamawiałbym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
+11 / 13

@testujac092 Działa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 20

Nie robcie z siebie nie wiadomo jakich ofiar - w wiekszosci zawodow mozna spotkac jakiegos ch*ja i nikt poza kasjerami nie robi z tego chryi na tym portalu, tylko przechodza nad tym do porzadku dziennego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
+5 / 7

@Xar
Nie wiem czy wiesz ale jesteśmy na forum DEMOTYWATORY.
A czym jest termin DEMOTYWUJĄCY to sobie możesz w SJP sprawdzić.

A jak się nie podoba specyfika tego portalu i rodzaj publikowanych na nim treści to wiesz, tam są drzwi:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
+1 / 1

@Xar Ja robię. Jestem systematycznie oszukiwany przez mechaników i o tym piszę. Już mnie tak **uj strzelił że mam w d**** ich usługi, hamulce już sam raz robiłem, teraz będę robił drugi raz, a w weekend wymieniam łożysko koła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anaktosiek
+3 / 3

Czemu zawsze pod takim czymś jest zdjęcie ładnej kasjerki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+17 / 17

@anaktosiek Bo to najczęściej młode dziewcyzny, które zaczęły swoją pierwszą pracę w czasie studiów, po studiach w trakcie szukania odpowiedniej i pierwszy raz spotykają się z furiatami więc są w szoku, że tacy ludzie istnieją :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wertyko
+2 / 2

@Loleth
Miałem to samo po ratownictwie. Nigdy bym nie przypuszczał, że można nienawidzić ratownika, który przyjechał Ci pomóc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anaktosiek
+1 / 1

@Loleth

Szczęśliwe osoby, że dopiero wtedy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Araneida
+2 / 6

Oooo. Dla oczu tej Beatki, to ja mogę zostać lesbijką!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SmallPig
-1 / 9

serio podanie tprby z zamówieniem które było złożone wcześniej nie można odebrać do 12 pewnie pusto to nie sprzedaż a oddanie zzamowionego towaru.. .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
+6 / 6

Chyba każdy w każdym zawodzie jest raz na jakiś czas gnojony. Choćby nawet w internecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+4 / 4

Pewnie znajdą tu się sprzedawcy w spożywczych.
Naprawdę tak często trafiacie na buractwo?

Inna sprawa, że i sprzedawcy nie zawsze są kulturalni. Ostatnio zostałem ofuknięty, że zbieram się wolno do kasy z koszykiem. Dwie ekspedientki mają kasy blisko siebie (mały sklep), nie chciałem siedzieć na plecach babci, która płaciła u tej drugiej. Niemniej staram się być uprzejmy, rozumiem, że to stresujący czas dla wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2020 o 10:06

C ciomak12
+1 / 3

Ładna ta kasjerka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shaam
-2 / 12

Droga Beatko. Pracujesz z ludźmi i właśnie otwierasz oczy, że ludzie to chamy, prostaki i często idioci, a mili są wtedy, gdy mają interes. Także proponuję zmienić pracę na samodzielne stanowisko i nikt Ci złego słowa nie powie, chyba, że szef, jeśli coś będzie nie tak. Twój żal to trochę tak, jakby pływak marudził, że woda jest mokra i czy on naprawdę musi się moczyć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+1 / 7

@Shaam Z twojego komentarza mozna by pomyslec ze tak samo sie zachowujesz. Niby jest zasada "klient nasz pan" ale tak naprade chybaz wszystkim by bylo latwiej i lepiej jakbysmy byli odrobine milsi dla siebie i czasem ugryzli sie w jezyk albo pomysleli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shaam
+2 / 2

@polm84 Nie wiem skąd takie wnioski, ale ok. Mój komentarz wziął się stąd, iż kiedyś podjąłem się pracy z ludźmi i wytrzymałem 3 miesiące. Jasne, że to głównie przez mój charakter samotnika, ale co ludzie naodpiedralali wtedy (pod różnymi kątami -głupoty, złośliwości, żydzenia, czy nie pojmowania absolutnych podstaw matematyki itp), to do dziś anegdoty o tym opowiadam znajomym;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
0 / 0

No moze zle cie ocenilem i przepraszam, ale chodzi mi tylko o to, ze karzdy powinien sie lepiej zachowywac. Nie wazne gdzie sie znajduje albo gdzie pracuje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
0 / 0

@Shaam Moze sie pomylilem i za to przepraszam, ale chodzi mi tylko o to ze karzdy powinien byc uprzejmy nie warzne gdzie pracuje albo sie znajduje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alienapacz
-1 / 9

no to tak–proszę o 10dg sera, widzę że pani krojąca kroi mi z entuzjazmem takie plasterki, ale bez środka, więc mówię-pani ukroi mi normalne plasterki, standardowe, ze środkiem bo po co mi takie? pani oczywiście pytanie ale jak? i pokazuje mi że ser jest z dziurkami, wiem, tak się zresztą nazywał, taki sobie wybrałem, więc wiem, więc stoję, kombinuje i tutaj mój przebłysk geniuszu, więc mówię-może trzeba ukroić grubiej, więc kroi, rzuca obrażona te plasterki na wagę, i tutaj może jeszcze skończyło by się to pokojowo ale mówię że chciałem 10dg, nie ponad 20 dg i tutaj już się pani chyba na mnie pogniewała, bo zapakowała i rzuciła tą paczką sera tak że gdyby nie mój fenomenalny refleks szachisty to ser spłynął by po ladzie na podłogę, tak więc, ten, tego, fajnie że ekspedienci są tacy nieskazitelni, tylko my klienci tacy be i niedobrzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bongo123xyz
+6 / 8

Z pielęgniarkami czy urzędnikami jest podobnie. To oni obrywają za absurdalne rozporządzenia czy decyzje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DOTI411
+4 / 4

Podsumowywując, prostactwo zdarza się w każdej branży. Wszędzie można spotkać buraka. Po prostu bądźmy milsi dla siebie a prostaków traktujmy jak powietrze. Pozdrawiam i życzę nam wszystkim wytrwałości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
-4 / 4

I jeszcze nikt nie napisał
TO ZMIEŃ PRACĘ JAK CI NIE PASUJE?

Bo to uniwersalna rada na wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niebieskookaczarownica1993
+3 / 3

Obsługa klienta to ciężka robota.Pracowałam na poczcie i teksty niech mi pani wyda moją przesyłkę bo ona już tu jest bo mój listonosz tu jest było notoryczne. Na awizie jest godzina 18 bo przesyłki trzeba wprowadzić do systemu (ręcznie), tak twój listonosz tu wszedł mogłam się jeszcze z nim nie widzieć może ma 10 przesyłek ,a może 80 , nie ma przesyłki w systemie wydać nie można i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kasia_81
+2 / 2

Też pracuję przy obsłudze klienta. Dzień bez awantury, to dzień stracony. Do tego polityka firmy zmusza nas (poprzez wellcomecall'e, tajemiczych klientów i inne formy oceny naszej pracy) do bycia za wszelką usłużnym, uśmiechniętych i w ogóle włażącym w D*upę, choć czasem ma się ochotę powiedzieć do słuchu niekulturalnej osobie. Bo wrzeszczeć, obrażać, wyżywać się na sprzedawcy lub doradcy to jest szczyt chamstwa! Masz coś do firmy obywatelu - napisz reklamację! Tylko nie wyżywaj się na osobie, która próbuje Ci pomóc!! Do tego trzeba jednak wiedzieć o co Ci chodzi, a z tym jest największy problem. Jeśli klient sam nie wie, czego chce, to jakim cudem doradca ma się domyśleć??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 0

@Kasia_81 I na to jest sposób. Namierzasz osobę na mieście i tam jej wygarniasz poza pracą.
Dodam że przynajmniej jedna sieć marketów w Polsce ma politykę, że kierownik ma stanąć po stronie pracownika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lrs
+2 / 2

Gdzie są takie ładne kasjerki? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KASIATROJANOWSKA
0 / 0

Wiadomość którą miała klientka informowała jedynie o realizacji zamówienia a nie o jego gotowości do odbioru. To może czas zacząć używać mózgu pani klientko...? Z pozdrowieniami dla wszystkich pracujących w handlu, niewdzięczna robota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem