Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:15

Ekstremalny sposób na nudę w czasach kwarantanny. Na warszawskich Bielanach trzech śmiałków wyskoczyło ze spadochronem z 20. piętra bloku. Spadochroniarzom skoki uszły na sucho, choć do policji wpłynęło mailowe zgłoszenie od mieszkańców

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W wymiatacz01
+20 / 24

Haha. Co za świry. Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grik1
+25 / 33

Krzywdę mogli zrobić jedynie sobie. Czepianie się o jeden skok. Dyskusyjne bardzo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
-1 / 3

@mudia Przedtem za darmo się im palcem ruszyć nie chciało (bo za kasę to są pomocni) to teraz mają takie powiedzmy wyrównanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grik1
+1 / 3

@mudia To nie były jakieś małe dzieciaki, ale zawodowcy. Kto ma takie spadochrony w domu? Nikt nie skacze bez przygotowania i odpowiedniego szkolenia.
Każdy skok to jakieś ryzyko - coś może pójść nie tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
0 / 0

@grik1 A to zawodowcy nie popełniają błędów? Ryzyko ich, ale piszę o tym, ze to pogotowie bedzie musiało ich ratować i ich "zawodostwo" nie ma nic do rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kojotes4444
0 / 0

@mudia z 20 pietra raczej nie bedzie co ratowac wiec niech sobie skacza, bedziesz szedl do pracy zlamiesz noge to tez powiesz ze to twoja wina i zeby lekarz nie pomagal bo przeciez wiedziales ze jest ryzkowne wychodzenie z domu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2020 o 16:32

M mudia
0 / 0

@kojotes4444 Nawet zakładając, że nie dożyją przyjazdu karetki, to jak myślisz, kto przyjeżdża po ciała, śmieciarka? Zresztą w takim przypadku wszyscy zakładają, ze uda się uratować i będzie musiała gnać na sygnale przez miasto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2020 o 17:48

K kojotes4444
0 / 0

@mudia do ciebie tez by musieli przyjechac gdybys sie potknal o kraweznik i rozwalil sobie glowe. i co w zwiazku z tym ? fajnie ze ktos lubi calkiem bezpieczne skoki czy to ze spadochronu czy dream jump itp ale widze zal dupe sciska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
-1 / 1

@kojotes4444 Zawsze śmieszyli mnie ludzie broniący swoich idiotycznych teorii jakby to miał jakikolwiek sens. Ok, jeśli naprawdę wierzysz w to, co piszesz, to nie będę już starał się wyprowadzić Cię z błędu. Możesz dzisiaj położyć się wieczorem do łóżka z myślą "Wygrałem!". Miłego dnia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+25 / 45

Konfidenci, wszędzie konfidenci. Kacza RP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adi1266
+5 / 9

@AIkanaro "konfident jakiejś instytucji, np. policji, to ktoś, kto — zwykle za pieniądze lub dla jakichś innych korzyści — przekazuje pracownikom tej instytucji informacje o osobach ze swojego otoczenia bez wiedzy tych osób; używane z silnym zabarwieniem negatywnym" w tym momencie korzyść takiej osoby to zwykła satysfakcja takiej mendy + kolejna korzyść konfidenta sąsiad może mandata dostanie @Alkanaro doucz się dziecko kim jest konfident...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+5 / 9

@AIkanaro . Mam dość lat żeby to doskonale wiedzieć nie tylko ze słownika ale i z życia, smarku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+2 / 2

@Banasik Ja też bym doniósł! No chyba, że założyli maseczki. To wtedy spoko!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 5

@adi1266 No i w zaistniałej sytuacji nie można mówić o czerpaniu jakiejkolwiek korzyści z donosu na sfilmowane osoby. Satysfakcja nie jest korzyścią ani pieniężną ani materialną... Uwielbiam gdy debile dopisują sobie jakieś ideologie do zgłaszania przestępstw czy zachowań zagrażających życiu lub zdrowiu innych osób do odpowiednich instytucji... Swoimi wypowiedziami udowadniacie tylko tyle, że to Wy tutaj jesteście małolatami :) Typowa polska "gangsterka" osiedlowa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2020 o 0:09

A adi1266
+1 / 3

@AIkanaro O uznaniu jakiegoś dobra za korzyść majątkową lub osobistą powinno decydować to, jaką potrzebę zaspokaja ono w większym stopniu. Jeżeli zaspokaja przede wszystkim potrzebę materialną, to jest korzyścią majątkową, a jeżeli niematerialną, jest korzyścią osobistą. w tym momencie mówimy o korzyści niematerialnej i tak masz racje satysfakcja nie jest korzyścią materialną ani pieniężną ale korzyścią niematerialną jak najbardziej jest , jeżeli komuś donoszenie na kogoś sprawia satysfakcje to w tym momencie otrzymuje korzyść osobistą.No wiesz spójrz kto z nas zachowuje się jak małolat to Twój 2 komentarz pod tym postem i w obu obrażasz obcych ludzi pomimo braku swojej elementarnej wiedzy.masz google i nawet nie chce Ci się sprawdzić co wypisujesz ? gdzie tu ktoś dopisał ideologie no gdzie ? proszę zanim wyślesz następną wiadomość przeczytaj ją 15 razy zanim ją wyślesz "gangsterze" nie z osiedla

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
0 / 0

@Banasik Donosicielstwo wiecznie żywe !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@adi1266 Ideologia określania wszystkiego mianem konfidenctwa. To jak Cie będą bić, okradać czy cokolwiek innego to nie dzwoń przypadkiem na policje bo nazwą Cię konfidentem - dokładnie ta ideologia którą Ty oraz Banasik tutaj prezentujecie. Satysfakcja nie spełnia definicji korzyści osobistej (jak sam słusznie zauważyłeś materialnej - finansowej czy majątkowej tym bardziej nie). Ja się nie zachowuję jak małolat, za to Banasik zarzucając, że wszędzie są konfidenci już tak, Ty broniąc jego stwierdzenia poniekąd też. Ja doskonale jestem świadom co piszę i czytać tego po naście razy ani sprawdzać u wujka google nie muszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adi1266
0 / 2

@AIkanaro w żadnym poście go nie broniłem tylko wytknąłem Ci że sam nie wiesz co słowo konfident oznacza ,następnie Ci wytknąłem że w każdym poście jaki napisałeś obrażałeś ludzi. nie sprawdziłeś w google definicji zanim napisałeś post .nazywanie wszystkiego konfidenctwem to nie jest ideologia tu masz definicje "ideologia «system poglądów, idei, pojęć jednostki lub grupy ludzi»" proszę czytaj ze zrozumieniem jeżeli ktoś komuś robi krzywdę to rozumiem donieść ale jak ktoś się bawi na swój koszt nikomu krzywdy nie robi i komuś innemu to przeszkadza i ten ktoś donosi to jest problem , musisz się zastanowić kiedy to jest właściwe a kiedy nie teraz tak filozoficznie , czy przejście przez pasy na czerwonym świetle jest niebezpieczne ? tak i nie jeżeli jadą samochody to jest niebezpieczne jeżeli ich nie ma to jest bezpieczne ale w obu przypadkach jest łąmane prawo i co doniesiesz ?następny przykład Twój ojciec zaparkował w bramie jakiegoś domu Ty siedzisz obok i co doniesiesz na niego ? ale jeżeli by to była obca osoba odrazu byś ją skazał pamiętaj zanim kogoś zaczniesz linczować obrażać cokolwiek postaw się na miejscu tej osoby i analogicznie jeżeli skakali mieli 2 opcje albo są ludzie na dole albo nie ma ludzi na dole i w jednym przypadku skok jest odpowiedzialny a w drugim nie , w obu przypadkach ten skok jest też wbrew prawu ale skoczyli nie zrobili nikomu krzywdy sami wyszli z tego cało i są linczowani przez takich jak Ty ,a satysfakcja to jak najbardziej korzyść osobista , definicja "KORZYŚĆ OSOBISTA – to zysk, którego w prosty sposób nie można przeliczyć́ na wartość pieniądza., Na zasadzie odwrotności nie jest to korzyść́ majątkowa, a jednak jej otrzymanie zaspokaja określone potrzeby." zaspokaja jego potrzebe informowanie służb o tym co się dzieje , zaspokojenie tej potrzeby wprawia w satysfakcje. skoro jesteś świadom tego co piszesz to przykre bo to nie jesteś w stanie przeczytać ze zrozumieniem mojej wypowiedzi ani nie jesteś w stanie zweryfikować sam swoich słów wierzysz ślepo w to co Ci nakładali do głowy więcej pokory.więcej Ci nie odpisze bo skoro nie chcesz nawet przemyśleć tego co sam piszesz to nie ma sensu prowadzić tej dyskusji pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@adi1266 No i sam się tutaj wkopałeś podając definicję ideologii próbując mi wytknąć kolejny raz rzekomy brak znajomości pojęć którymi się posługuję w tej dyskusji. Wg definicji którą przytoczyłeś nazywanie wszystkich konfidentami idealnie wpisuje się w pojęcie ideologii dla przytoczonej przeze mnie osiedlowej gangsterki wykrzykujących na prawo i lewo j*bać policję - dla tych ludzi każdy kontakt z instytucją policji jak to ująłeś jest uznawany za bycie konfidentem. Mógłbym się pokusić o stwierdzenie, że sam nie bardzo wiesz co znaczą słowa którymi się posługujesz, ale nie o tym dyskutujemy. Musze Cię też wyprowadzić z Twojego błędnego założenia, że dzwonił bym do smutnych panów mundurowych z byle czym i nawet na własnego ojca gdyż mój pierwszy post do Banasika powinien Ci dać do myślenia, że wytknięcie mu tego, że wszędzie widzi konfidentów słowami, żeby się douczył kim jest konfident winien Ci o tym dać do myślenia. Guzik mnie to obchodzi czy ktoś sobie przechodzi na czerwonym świetle. Co do definicji korzyści osobistej to jeszcze podaj źródło jak już posługujesz się cytatem i jak już cytujesz to podaj PEŁNĄ definicję, a nie urywaj cytatu w połowie tak by rzeczona definicja na siłę spełniła Twoje mniemanie o tym, że satysfakcja z podp*erdalania ludzi mieści się w niej. Zakończę tylko tym, że wszyscy wobec prawa winniśmy być równi. O ile tych głąbów za skok ze spadochronem bym nie zgłaszał bo wychodzę z założenia, że póki tym co robią nie wyrządzają krzywdy mi czy innemu człowiekowi to niech to sobie robią, natomiast wspomniane przez Ciebie chooyowe parkowanie utrudniające życie innym ludziom nie zależnie czy zmotoryzowanym czy pieszym zgłaszam zawsze. Masz rację na tym zakończmy tą dyskusję bo i tak się do błędu nie przyznasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adi1266
0 / 0

@AIkanaro
"ideologia «system poglądów, idei, pojęć jednostki lub grupy ludzi»" źródło

https://sjp.pwn.pl/slowniki/ideologia.html

"KORZYŚĆ OSOBISTA – to zysk, którego w prosty sposób nie można przeliczyć́ na wartość pieniądza., Na zasadzie odwrotności nie jest to korzyść́ majątkowa, a jednak jej otrzymanie zaspokaja określone potrzeby. Niejednokrotnie w praktyce bywa, że korzyść́ osobista bezpośrednio łączy się z korzyścią materialna. Tytułem przykładów z tej kategorii można podać: awans w pracy lub przyjęcie do pracy czy bezpłatny wyjazd na wczasy. Do tego rodzaju korzyści osobistych zaliczany jest też stosunek pł"

źródło http://adwokatorlowski.pl/articles/korszysc-majatkowa/



o to widzę że już zdanie zmieniłeś i chcesz wujka google się pytać ? przeczytaj kilkanaście razy te definicje a może w końcu doleci do Ciebie i zrozumiesz czyli co jak bym nazywał wszystkich złodziejami to jest ideologia ? jak bym nazywał wszystkich dupkami to jest ideologia ? to jest zarzucanie komuś że jest konfidentem albo złodziejem a nie ideologia
sam napisałeś "@adi1266 Ideologia określania wszystkiego mianem konfidenctwa" sobie tylko dopisałeś przed konfidenctwem ideologia i myślisz że tak to działa ? tam na stronie z definicja ideologii ktoś się zapytał o gender czy to jest ideologia i pani profesor wytłumaczyła dlaczego nią nie jest i dlaczego możesz sam sobie sprawdzić a podaje ten przykład tylko dlatego że ludzie często mówią "ideologia gender"
Ty nie przytoczyłeś nic o osiedlowej gangsterce tylko nazwałeś tak mnie i Banasika " Swoimi wypowiedziami udowadniacie tylko tyle, że to Wy tutaj jesteście małolatami :) Typowa polska "gangsterka" osiedlowa..." ale widzę że Ty bardzo blisko żyjesz z osiedlowymi gangsterami i wszystko o nich wiesz proszę pokuś się to przynajmniej będę mógł Ci odpowiedzieć dlaczego nie masz racji no chyba że mnie zaskoczysz i na czymś rzeczywiście mnie złapiesz i ja nic nie ująłem zacytowałem nie kłam
do błędu się przyznaje tylko jeżeli ktoś mi udowodni że nie mam racji a Ty nie przytoczyłeś ani jednego dobrego argumentu , Ani razu nie doczytałeś do końca czy poprostu olałeś resztę bo nie wiedziałeś jak odpowiedzieć ? nie Ty mu nie wytknąłeś żę wszędzie widzi konfidentów Ty go nazwałeś dzieckiem i napisałeś mu żeby sprawdził co oznacza słowo konfident a ja zrobiłem dokładnie to samo Tobie bo nie sprawdziłeś co to znaczy .. czyli na ojca który zaparkował komuś w bramie też byś zadzwonił , ojciec do domu wraca styrany po robocie a Ty do niego z tekstem no siema już Cie zgłosiłem za złe parkowanie zaraz będą, zamiast mu przetłumaczyć żeby tak nie robił.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawkaz
+1 / 1

To chyba ulica Gwiaździsta.Widać łachę potocką :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KO1
+28 / 30

Nie słyszałem żeby był jakiś zakaz skakania z bloku ze spadochronem... tym bardziej jeśli ktoś skacze po zakupy czy w innych celach pierwszej potrzeby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B baran52
-1 / 5

@KO1 Każda spółdzielnia w swoim regulaminie ma zakaz wyrzucania śmieci przez balkon, wiec przepis jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 kwietnia 2020 o 21:42

U ubooot
+16 / 16

@SmallPig przewody napowietrzne na osiedlu? widziałeś ty kiedyś osiedle?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+3 / 3

@AIkanaro przypadki patologiczne się zdarzają ale to raczej wyjątki a nie reguła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@ubooot To jest jeden świeży przypadek. Jeśli uważasz, że to wyjątki to przykro mi z tego powodu, że muszę Cię z błędu wyprowadzić. Osobiście znam całe dwa takie przypadki, ale skoro ja znam aż dwa to znaczy, że w całej Polsce będzie ich znacznie więcej, a w tym przypadku nie można mówić o wyjątku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+1 / 1

@SmallPig Przecież nie skakaliby, gdyby byli ślepi. Widzieli, gdzie skaczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adik70
+10 / 10

Spadochron jest w sumie niepotrzebny... chyba że ktoś chce skoczyć jeszcze raz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcin85
+14 / 16

No i spoko. Jakąś twórcza rozrywka. A czy komuś stanie się krzywda??? Ti ich problem. Tylko nie rozumiem dlaczego komuś to przeszkadza. Korona wirusem tym sposobem się nie zarazi. Pozdrowienia dla skoczków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Team69_toxic
-1 / 1

Myślę, że komentarz wyżej był ironią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+2 / 2

No bo skacząc z samolotu dokładnie widzą, gdzie wylądują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
+12 / 12

Gdy mąż bije żonę, żona męża, oboje biją dzieci lub dzieci biją rodziców to jakoś wszyscy udają, że nic nie wiedzą i tego nie zgłaszają choć takie sytuacje ciągną się przez lata ale gdy tylko ktoś skoczy sobie z dachu na spadochronie to nagle ludzie przypominają sobie numer na policję i od razu zgłaszają to "wielkie i groźne przestępstwo". To wyraźnie pokazuje, że ludziom nie zależy na tym aby się komuś nie działa krzywda tylko na tym aby innym zaszkodzić i popsuć niegroźną zabawę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
+4 / 4

Autor demota brzmi jakby mu się nie podobało że ludzie robią to na co mają ochotę nie czyniąc nikomu żadnej szkody ani krzywdy i bardzo żałuje że nie spotkały ich żadne konsekwencje - dlaczego? Jak to jest że jedni ludzie tak bardzo chcą kontrolować innych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eGzu
+3 / 3

@krzysio6666 aspirant na policjanta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RSX_PL
+1 / 3

brawo, dobra zajawka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M morowindus
+2 / 4

Ich sprawa. Nikomu nie szkodzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Magdzialena16sz
+4 / 4

I fajnie, że to zrobili. Brawo. Żal mi tych co im żal doope ściska i to krytykują i jeszcze donoszą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SeeSeba
+3 / 3

Jeszcze bym im po piwku kupił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trtmnk343
+4 / 4

Zawsze to dodatkowa rozrywka dla mieszkańców, niech ktos też skoczy z mojego bloku, chętnie bym obejrzał (oczywiście niech da wcześniej znać) ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stach1947
+3 / 3

Czyli jak zwykle znalazł się kapuś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem