Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Jarosław Kaczyński założył sobie skrzynkę na listy. Teraz skrzynki pilnuje dwóch policjantów. I tak się żyje w tej Polsce...

www.demotywatory.pl
+
627 660
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar wichniak2
+20 / 48

Żal mi tych policjantów, tak po ludzku że robią za szmaty którymi się wyciera dzisiejsza władza. To jest upokarzające dla munduru. Dobrze że chociaż mają maski na twarzach bo mniejszy wstyd w rodzinie czy wśród przyjaciół, jeśli jeszcze ich mają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
0 / 16

@wichniak2 Pewnie te kmioty zgłosili się na ochotnika, aby chronić skrzynkę kaczora. Nawet nie wiecie, nawet nie zdajecie sobie sprawy ilu komuchokatoli spod znaku PiS trafiło do policji. Jakiś czas temu miałem nieprzyjemnosć ( jako poszkodowany) bycia w jednej z KMP , a tam żólnierze wyklęci, Żydzi wrogiem Polski itp. itd. takie tam naklejki na prywatnych szafkach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2020 o 16:47

P Pomylilem_Strony
+2 / 2

@wichniak2 sami się robią za szmaty dla pensji i wcześniejszej emerytury. Jak praca zmusza do robienia za szmaty to się rzuca się papierem. Ewentualnie można przez "okres przejściowy" iść na L4 - jest to opcja "mniej moralna" moim zdaniem, ale jakoś policji to nie przeszkadzało kiedy protestowali 2 lat temu(niech idą lepsze to niż tracić godność). Nie mówią, że to łatwe - jest to bardzo trudne, ale honor i godność ma swoją wartości. Ponadto w tym przypadku dochodzi jeszcze obietnica, ponieważ Rota Policyjna ma zapis "Ślubuję strzec tajemnic związanych ze służbą, honoru, godności i dobrego imienia służby oraz przestrzegać zasad etyki zawodowej." Dlatego wybacz, ale mi ich nie szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
+1 / 1

@Pomylilem_Strony Człowiek podejmuje tego typu pracę, poświęca parę lat życia by przez chore ambicje jednego frustrata szukać pracy gdzie indziej? Kilku się zwolni, reszta będzie robić za dwóch i po temacie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dashrek
-1 / 1

@komivoyager Ja też rok temu chciałem zobaczyć Dudę, niczym Tewje ze "Skrzypka na Dachu", który chciał zobaczyć maszynę do szycia. Też wpadłem pomiędzy ludzi z dychotomią oraz na Panią Rafalkską, z wnukami i jej synem (pamiętam jak on rysował swastyki na plakatach PSLu 10 lat temu). Osoby, które się tam zbierały były niczym ta ostatnia niewiasta, która twierdziła, że nie ma wirusów i Jezus powinien być królem Polski (było to 3 dni temu na demotywatorach), może to ta sama. Kto wie?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pomylilem_Strony
0 / 0

@wichniak2 nikt nie mówił, że szacunek do siebie i honor jest "za darmo", właśnie dlatego jest (a bardziej było...) to tyle warto, ponieważ wymagało wyrzeczeń. Też w imię tych wartości sporo poświęciłem i na szczęście nie miałem takich trudnych dylematów jak moi przodkowie (którzy położyli na szali własne życie) oraz udało mi się ostatecznie przekłuć to w sukces, ale wymagało to dużych nakładów pracy. Możesz mi wierzyć lub nie, ale również znalazłem się w momencie, którym myślałem, że "poświęcę lat", ale tak naprawdę lat się nie poświęca, ponieważ można wykorzystać doświadczenie. Ponadto to było w bardzo w trudnym momencie, ponieważ akurat to było na miesiąc przed porodem mojego syna (a skończyło się 2 miesiące po). Dlatego wiem, że to jest ciężkie, ale wiem również to możliwe przy dużym nakładzie pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

@wichniak2 dlatego potrzeba solidarności w takich sprawach... zwolniłaby się jedna trzecia, i od razy by coś się zmieniło. "Władzę" trzeba trzymać krótko, bo inaczej będą cisnęli bez umiaru.
Ale to jest nasz problem, pochylamy głowę z nadzieją "przetrzymam to, mogło być gorzej", a oni po niej skaczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
0 / 0

@FenrirIbnLaAhad Być może wielu policjantów jest za? Kto to wie, może właśnie czują się ważni jak w świetle chorego prawa mogą pomiatać ludźmi w stylu "stań tu, tu nie wolno, odejdź, zakaz wstępu, będzie mandat albo wniosek o ukaranie do sanepidu" Może oni to lubią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

@wichniak2 oczywiście że wielu to lubi...
a ci co nie lubią, nic z tym nie robią, więc sami są sobie winni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yoyo2123
+2 / 10

Popłakałem się ze śmiechu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Venkman
+10 / 22

@rexmundus A dlaczego Bareja kręcił swoje filmy? Bardziej lewackiej władzy w Polsce jeszcze nie było i już raczej nie będzie. Obecnie rządzących definiują dwa słowa: socjalizm i niedorzeczność. Jeśli takie absurdy jak na tym filmie nie zapalają Tobie żadnego światełka, to już raczej nic Cię nie oświeci. Bareja miałby dzisiaj więcej rzeczy do wyśmiania niż za komuny, bo działania PiS swoją niedorzecznością biją na głowę nawet absurdy PRL-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+4 / 10

@rexmundus a ja mam inne pytanie czemu policja stoi pod domem jednego czlowieka gdy w tym czasie powinni prowadzic partole?Gdy jeden czlowiek chce ochrony pod jednym konkretnym budynkiem to kontaktuje sie z firma ochroniarska i zamawia usluge!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+14 / 16

@kenzol . Na razie prawo mówi co innego. Konstrukcja i lokalizacja skrzynek jest narzucona taka właśnie żeby każdy mógł do niej wrzucać, różni operatorzy pocztowi, dystrybutorzy ulotek reklamowych, gońcy z urzędów itd. - każdy kto ma taką potrzebę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+8 / 14

@kenzol . Co ja lubię to nie jest tu tematem. Ja piszę jakie jest prawo i jakie są fakty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
-5 / 5

@Banasik Jeśli wrzucisz mi do skrzynki śmieci, to będziesz prawo miał na twarzy, a fakty zbierał z chodnika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2020 o 21:31

avatar ZONTAR
-1 / 3

@kenzol Jak myślisz, czy osoba ze zleceniem doręczenia pliku pism urzędowych jest kurierem? A osoba ze zleceniem od jakiejś sieci handlowej? A prywatny dostawca? Większość śmieci wrzucają osoby zatrudnione do doręczania "poczty", więc w gruncie rzeczy są oni kurierami i zgodnie z prawem mogą wrzucać jakieś ulotki. Tym bardziej nie ma sensu ograniczania innym możliwości doręczania poczty we własnym zakresie. Żadna firma nie ma wyłączności na korzystanie ze skrzynek pocztowych, inaczej byś miał tylko pocztę polską, a każda inna firma by musiała doręczać do drzwi lub musiałbyś odbierać osobiście.
Tak to właśnie działa w USA. Są skrzynki pocztowe USPS i jedynie USPS ma do nich dostęp. Chcesz coś wysłać prywatnym kurierem czy alternatywną firmą? Chcesz coś doręczyć osobiście? Zostaw komuś pod drzwiami. Nie ma wyjątków, jest jedyna słuszna organizacja obsługująca skrzynki i w praktyce te skrzynki należą do niej, a nie właściciela budynku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+11 / 23

Było tak.
Jarek wpadł na pomysł, by przed jego chałupą postawić dwóch Policjantów.
Skontaktowano się więc z ministrem spraw wewnętrznych i przekazano ten genialny pomysł.
MSW skontaktowało się z Komendantem Głównym. Ten pomyślał (jestem jednak optymistą) "Ja pi....ę, co za syf. Ale jak tego nie ogarnę, to mnie wyj..ią.
Główny skontaktował się więc z Komendantem Wojewódzkim. I tu znowu... "Ja pier...."
Wojewódzki skontaktował się z komendantem odpowiedniej jednostki... "Ja pier..."
Komendant postawił przed sobą bezpośredniego przełożonego tych chłopaków. Pewnie są po imieniu, ale nigdy nie wiadomo, kto słucha rozmów z tego gabinetu... Rozkaz jest rozkaz - wykonać.
Tym samym, jakiś podkomisarz, względnie aspirant, przeprowadził z tymi chłopakami krótką odprawę. Nie mógł dać po sobie poznac, jakie to wszystko jest durne... Rozkaz jest rozkaz - wykonać.
Stoją więc chłopaki przed furtką i myślą sobie... "ja pierd..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
+5 / 7

@Ashardon no dobrze, ale jakim prawem blokują dostęp do skrzynki? Od tego są euroskrzynki, żeby zgodnie z prawem każdy miał do niej dostęp, a nie tylko jedna firma dzierżąca monopol. Tak więc chcąc komuś coś dostarczyć mogę zlecić to dowolnej instytucji świadczącej takie usługi. Czemu więc osobiście nie? Cjanci mają pilnować porządku. Zarozumiałe, że w miejscu szczególnie obaczonym ryzykiem zajścia jakiegoś incydentu, ich obecność będzie nawet stała. W 2014 nastroje związane z Ukrainą były mocno wybuchowe. Radiowozy stały 24/7 pod konsulatami i ambasadą tego kraju. Sama ich obecność jest naturalna, ale taki cyrk jaki odwalają to już zwykła klaunada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
-2 / 22

Filmik jest faktycznie śmieszny, ale z drugiej strony Kaczyński jest osobą bardzo nielubianą przez ogromną grupę ludzi, w tym przez wielu fanatyków, a jednocześnie jako prezes partii rządzącej, jest ważną osobą w państwie, przez co faktycznie zagrożenie dla niego jest realne. Z tego powodu ta przesyłka mogła rzeczywiście wydawać się policji podejrzana i stąd ta reakcja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2020 o 11:37

avatar AMason
+11 / 13

@voot1 - policja powinna pilnować takich ludzi w przypadku realnego zagrożenia ich życia, a nie, bo ktoś może chcieć zrobić kawał Kaczyńskiemu, czy obrzucić jego dom zgniłymi jajami. Kaczyńskiego stać na to, żeby wynająć sobie ochronę lub choćby zwykłego ciecia do pilnowania domu.

Policjanci też zachowali się mało profesjonalnie, wystarczyło nie odzywać się głupio, a na większość pytań odpowiadać, żeby dziennikarze kontaktowali się z rzecznikiem prasowym policji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logon
+3 / 7

@voot1 Ale byłaby mniej podejrzana, gdyby wrzucił ją tam listonosz. Z tego co pamiętam, to na poczcie nie sprawdzają czy w listach znajduje się bomba albo wąglik :]

Tak czy siak, wydaje mi się, nie powinni mieć prawa zabronić im wrzucenia listu do skrzynki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+4 / 8

@voot1 . Jak czuje się zagrożony to korespondencję ze skrzynki powinni wyjmować jego goryle, za których płacimy ciężkie miliony. Oni powinni to sprawdzić i dopiero przekazać do rąk adresata. Zresztą kaczor i tak sam tego nie robi, bo raz że nie sięgnie, a po drugie nie potrafiłby obsłużyć zamka od skrzynki, to jednak jakaś technika jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
-3 / 15

@AMason Ty wiesz, że robili kawał, bo oglądałeś filmik, policjant widział, że ktoś wkłada coś do skrzynki, więc reagował. Co do obrzucenia domu jajami, niszczenie mienia, to jak najbardziej sprawa dla policji.
To że kogoś stać, nie znaczy, że policja ma go olać i niech sam się chroni. Policja jest przecież od tego aby chronić obywateli, sam na pewno widziałeś nieraz w internecie groźby w kierunku Kaczyńskiego, więc jak widzisz, zagrożenie jest realne.

Nie widzę zatem nic dziwnego w tym, że policja ochrania dom Kaczyńskiego, tym bardziej, że często policja chroni w ten sposób domy osób zagrożonych, nie tylko polityków, ale również i przestępców którym grozi lincz, osób kontrowersyjnych, nieraz celebrytów etc.

Co do profesjonalizmu policji, też to jest pewnie dla nich irytujące, że podchodzą jakieś śmieszki i robią sobie jaja, podczas gdy oni pełnią swoje obowiązki. Ci ludzie też nie wyglądali na dziennikarzy, to była strasznie nieprofesjonalna prowokacja.

Uważam, że do tego trzeba podejść obiektywnie, zapomnieć o polityce i poglądach głoszonych przez Kaczyńskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2020 o 13:20

R restauracja_wietnam
-2 / 16

@voot1 Ech, kolejny PiSowski troll na demotach. Skończ pierdo*ić i zamelduj wykonanie zadania dla oficera prowadzącego jak posłuszny piesek którym jesteś. W nagrodę dostaniesz kawałek makowca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
+1 / 13

@restauracja_wietnam ale jesteś ograniczony umysłowo, każdy kto nie powiela bezmyślnie Twoich poglądów to pisowski troll (>ლ)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
+7 / 11

@voot1
to dorabianie faktow do teorii. Kaczynsku ma prywatna ochrone, ze wzgledu na jego stanowisko: szeregowego posla nie przysluguje mu ochrona "z urzedu". wiec co tam robia Ci panowie? bo jak dla mnie to zamiast wypelniac statutowe obowiazki policji to robia za prywatne przyzwoitki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
-1 / 9

@pawlon1 policja jak najbardziej zajmuje się ochroną osób, co do których zachodzi realne i ponadprzeciętne zagrożenie życia, zdrowia lub mienia.

Problemem tutaj są tylko poglądy polityczne osób komentujących. Jestem pewien, że gdyby policja chroniła kogoś kogo popierają lub są mu obojętni, np ekologa, który ma masę fanatycznych wręcz przeciwników grożących mu śmiercią, to nie mieliby nic przeciwko, wszak jest to zakres ich obowiązków. A że chronią tutaj kogoś, kogo nie lubią, to od razu sprzeciw.

Pamiętasz może co się stało z prezydentem gdańska Pawłem Adamowiczem? Zamordował go jakiś psychol, a weź pod uwagę, że nie był tak znany i tak nielubiany społecznie jak Kaczyński.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2020 o 15:06

avatar Xar
+1 / 9

@voot1 przeciez to jest taka glupota ze tego sie nie da obronic na gruncie logiki,co najwyzej fanatyzmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AMason
+4 / 8

@voot1 - nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, w tym kraju jest naprawdę dużo ludzi, którzy są bardzo nie lubiani. Są też osoby, którym realnie ktoś już zaszkodził i w porównaniu do Kaczyńskiego, jakoś nie widać aż takiej aktywności policji pod domami takich osób.

Policja nie jest od tego, żeby chroniła jeden dom na ulicy, czy jedną osobę, dopóki zagrożenie nie jest realne. Jeśli zagrożenie obrzucenia jajkami, głupich dowcipów, itp. miałoby klasyfikować do ochrony terenu 24h/d przez policję, to policjantów trzeba byłoby ustawić na każdym rogu, bo nigdy nie wiadomo gdzie się pojawi jakiś graficiarz, ktoś, kto wyrzuci gumę na prywatny chodnik, itp.

Kaczyński z punktu widzenia policji jest i powinien być traktowany jak każdy inny obywatel. Jakoś nie widać, żeby policja reagowała na sytuacje, kiedy widzą, że ludzie roznoszący ulotki wrzucają je do skrzynek pocztowych.

Do sprawy można podejść obiektywnie, zapomnieć o polityce i poglądach Kaczyńskiego, wtedy jeszcze bardziej dobitnie wychodzi na jaw to, jak bardzo traktowanie tego człowieka przez urzędników, odbiega od jego formalnego statusu. Ten gość zachowuje się jak szef mafii mający w kieszeni policjantów i urzędników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suchotnica
-2 / 2

@voot1 Jaka reakcja? Raczej nie widać na filmiku, żeby zostali zaskoczeni patrolem. Stać pana prezesa na osobistą ochronę, niech zatrudni ludka, który będzie mu pilnował skrzynki, a nie wykorzystuje funkcjonariuszy do własnych celów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
0 / 0

@voot1
zgadzam sie ze Kaczynski moze byc nielubiany i w "strefie ryzyka" ale tak jak napisalem szeregowemu poslowi "z urzedu" ochrona nie przysluguje. owszem policja czasem chroni obywateli ale bardzo rzadko i tylko gdy jest uzasadnione podejrzenie zagrozenia zycia np grozby karalne itp. to nie USA ze zaraz Ci przydziela ochrone. jezeli mieli by takie podstawy to czemu rzecznik policji tego nie skomentuje? bylo by to zrozumiale dla wielu osob w tym dla mnie mimo ze jestem przeciwnikiem Kaczynskiego. Odmienne poglady polityczne to nie powod do zabijania oponentow! skoro takiego komentarza czy oswiadczenia nie ma domniemam ze sie wstydza tego ze to robia i nie maja do tego zbytnio podstawy prawnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+6 / 14

@mluki3 jakos nie slyszale zeby pod domem kazdego bogatego czlowieka w Polsce codziennie szwedal sie patrol policji. A tacy ludzie tez maja ponadprzecietne zagrozenie zycia i wlamaniem a jednak musza zadbac o bezpieczenstwo korzystajac z prywatnych uslug

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 3

@Xar Obawiam się, że prywatna ochrona, widząc, że ktoś podejrzany wrzuca coś podejrzanego (być może bombę) do skrzynki na listy, pierwsze co zrobi, to wezwie policję. Nie sądzę, żeby ktokolwiek chciał się narażać za minimalną krajową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mluki3
+2 / 6

@Xar

Po pierwsze bogaci ludzie zwykle mają swoją ochronę, za którą sobie płacą bo ich stać. Po drugie Kaczyński nie ma ochrony z uwagi na swój majątek, tylko z uwagi na swoją "wiedzę" - jako wpływowy polityk wie o niektórych ludziach rzeczy, których oni nie chcieliby nigdy wyciągać na światło dzienne. Jestem pewien na przykład, że Kaczyński zna treść tajnego aneksu do raportu WSI, czyli powiązania ludzi polityki i mediów z mafią zawiązaną w służbach specjalnych. To jest bardzo niebezpieczna wiedza - za taką wiedzę Andrzej Lepper "popełnił" samobójstwo.
Jeśli dopuszczamy hipotezę, że w Smoleńsku doszło do zamachu (a przypomnę, że póki co żadne RZETELNE śledztwo tego nie wykluczyło ani nie potwierdziło), to strach Kaczyńskiego o to, że podzieli los swojego brata bynajmniej nie jest abstrakcyjny.
Osobiście nie jestem fanem Kaczyńskiego, ale o ile wiele można mu zarzucić, to na pewno nie głupotę - jest jednym z najbardziej skutecznych polskich polityków w ostatnich latach.
I niestety wasze minusy pod moim komentarzem nie zmienią tej rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
+2 / 4

No tak. Brak ci ambicji, idź do policji.
Szkoda mi tych chłopaków. Naprawdę szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raz2trzy4
+1 / 3

toć to przebrany za kobietę hipopotam elgiebete

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aarcticfrost
+1 / 7

Wszyscy pomijacie dosyć istotny aspekt.
Pies jest na służbie a skrzynki pilnuje, bo ma takie hobby???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
-3 / 13

KoD i wolne media. Wybierz jedno z dwóch.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
-1 / 1

@Siemanoooo A TVP to które z tych dwóch?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
-1 / 1

@solarize żadne? Czy wy macie aż tak wyprane mózgi, że widzicie tylko dwie możliwości? Dla Ciebie i tobie podobnym jeżeli ktoś krytykuje KoD/TVN/POKO to jest od razu PiSiorem. I odwrotnie. Jak ktoś krytykuje PiS/TVP to jest od razu Platfusem.

PS. Czekałem na komentarz od kogoś kto nie grzeszy rozumem. Między innymi dlatego napisałem ten komentarz. Nie pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2020 o 13:13

avatar solarize
0 / 0

@Siemanoooo Mhm, czyli odpowiedź na "Wybierz jedno z dwóch." to "żadne".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
+3 / 7

Arogancja pod wpływem strachu zmienia się w śmieszność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szorstki89
+1 / 7

Purple_Piper, no tak. Bo jak policjant daje pouczenia to wtedy jest dobry, a jak wpisze mandat to zły... Na prawdę masz taki płytki tok myślenia? Prawo ustala władza, a nie policjant. Policjant natomiast jest od tego by wszyscy tych przepisów przestrzegali. Ale najlepiej wypowiedzieć się na temat, na który nie ma się pojęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
0 / 2

@Szorstki89 Bo on nie dopuszcza nawet do siebie tej wiedzy, że pouczenie to tylko jedna opcja z wachlarza kar i to nie karany decyduje o tym co otrzyma, a funkcjonariusz, na podstawie wielu elementów interwencji. A ilu spośród karanych wykazuje się jakąkolwiek refleksją wobec popełnionego wykroczenia? Lepiej wykazać się cwaniactwem i słomą wystającą z butów i się popisywać. Od pyskówek z policją zanim choćby usłyszą o co chodzi, po publiczne przechwałki jaka policja jest nieudolna, bo dała upomnienie, co odbierane jest przez sporą część osób jako przyzwolenie na dalsze łamanie przepisów i prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FenrirIbnLaAhad
0 / 0

@Szorstki89 z samodzielnego mylenia nie zwalnia cię nic, nawet "przepisy".
Swoją drogą, policjanci często-gęsto sami nie znają prawa, nie wspominając o jego przestrzeganiu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
0 / 4

o następcy konona i majora

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psx
-3 / 15

Przecież ten mały karakan z napisem "je..ać pis" na zbędnej maseczce antynic biega po praktycznie wszystkich demonstracjach antyrzadowych od 2015 roku. Pospolity opłaceniec. Troluje na okrągło Joaka z pyta.pl oczywiście bez skutku. Nie jestem za pis,ale świadomośc,że gówno oskarża inne gówno że śmierdzi to fakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2020 o 18:42

S Stary60
-2 / 10

Najlepsze u pis-trola jest: "nie jestem za pis ale... wazelina ..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skaater950
+4 / 4

@psx Od razu pajaców poznałem. Żałośni są :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K khartus_
+2 / 10

To nadużywanie władzy , by płacić ciężko zarobionymi pieniądzmi zwykłych ludzi, ludziom, którzy nie wykonują swoich czynności, do których zostali powołani. Warta przy skrzynce człowieka, który tak właściwie nic dobrego nie robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skaater950
0 / 2

Ooo to ci frajerzy co się zawsze przypierniczają do Jaoka z "pyta.pl". Zawsze są na marszach kodu czy innego gówna. :D
Kręcą debilną sensację, bo nie mają co robić
Słodkie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gosccc11111
+3 / 5

Nie jestem zwolennikiem PiS-u, ale jak widzę dwóch takich debili przed domem Kaczyńskiego to aż żal dupe ściska. Mówią o braku skrzynki na listy i braku konsekwencji za to, tylko ten jeden baran z napisem "j**ac PiS" zapomniał naciągnąć maskę na nos, za co również powinien dostać z marszu mandat. To wlaśnie przez takich prostaków jak ci dwaj policja musi tam stać!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
0 / 0

hipopotam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rybery
-1 / 1

Policjanci są w pracy. Służba to praca dla dobra społeczeństwa i nieodpłatna. To jest zwykła praca i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
+1 / 1

Szczurek. Łaził kiedyś za Jaokiem na jednym z filmików Pyty. Nie śmiejcie się z ludzi upośledzonych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ksiadz_faroz
0 / 6

Jedziecie po policjantach, a nikt nie wspomni o tych dwóch kodziarskich GNOJACH, którzy co chwilę przychodzą pod dom p. Kaczyńskiego. Ciekawe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suchotnica
-1 / 1

Od kiedy nasza polska policja pełni funkcję "osobistej ochrony"? Już tak zeszło wszystko w kanał, że nie można się przeciwstawić temu panu? To, że pełni taką funkcję w naszym Państwie nie znaczy, że ma wykorzystywać funkcjonariuszy do osobistych celów. Myślę, że władza wystarczająco korzysta z przywilejów, które im się nie należą!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gssreen123
0 / 0

Arek Szczurek i wszystko jasne. Na poważnie tego nie należy brać, bo te wolne media nie są wolne. Są tak samo wolne jak TVP. A Arek Szczurek to jeden z największych szkodników, który naśmiewał się z ofiar katastrofy pod Smoleńskiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
0 / 0

@gssreen123 . Jeśli chodzi o pamięć ofiar katastrofy smoleńskiej to nikt nie obraził jej bardziej niż Macierewicz i Kaczyński.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gssreen123
0 / 0

Nie zgadzam się. Tam zginął brat Kaczyńskiego, a wszystkie zamieszki pod pałacem prezydenckim zaczęły się od ataku ludzi pokroju Palikota i wyśmiewanie ofiar pod Smoleńskiem. W tym wypadku były niejasności, dlatego Macierewicz miał prawo zarządzać wraku. Ten szczurek ładował teksty pull up siedząc na wraku. To jest poważny człowiek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wielkiro1
0 / 4

Prawidłowa interwencja. Jedyne czego brakowało to wylegitymować tych kmiotków i wlepić parę mandatów to by się nauczyli nie robić sobie żartów. A wiadomo, może bomby nie było ale koronawirusa aplikują do koperty (zły argument bo wybory) ale może wąglika albo inny syf. Dziwicie się, że Prezes jest chroniony? Przez całą tą nienawiść niewielkiej części społeczeństwa(słuszną lub nie)? Jakby Wam ktoś groził śmiercią na każdym kroku (mało to ludzi się odgraża?) to byście nie chcieli być chronieni? A że on poseł, wybrany przez obywateli to i prawo do ochrony ma. Jakbyście go tak nie atakowali na każdym kroku to i ochrona nie była by potrzebna.
I teraz uwaga posypie się grad ataków na Piso Katola broniącego Kaczki. Ale to nic, prawda boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem