Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Werq12
+6 / 8

Jakaś nowa afera?
Co znowu tym razem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar y0u
+16 / 20

@Werq12 TVP puszczało odpowiednik filmu Sekielskich, tylko że ich wersja dotyczy krajowych celebrytów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
+12 / 32

@Werq12 tvpis szuka paliwa wyborczego i aby przykryć film siekielskich wypuścili coś co miało ujawnić pedofilię wśród celebrytów. Pedofili wśród celebrytów nie ujawnił. Okazało się, że niektórzy celebryci byli na dyskotece/ w klubie. Nic nie wskazuje by kogoś zgwałcili, aby wsperli gwałciciela czy go osłaniali ale w materiale się znaleźli. Kiedyś byli w klubie, którego właściciel okazał się później gwałcicielem. Stąd sugestie pojawiające się w dokumencie, że gwałciciel dlatego tak długo mógł działać, bo miał osłonę od celebrytów. Ci nieźle się zdenerwowali i grożą pozwami. Kolejna grupa celebrytów znała właściciela klubu- ale znowu nic nie wskazuje by o gwałtach wiedzieli kiedy się z nim spotykali. Ci na ten moment siedzi cicho. Takie rzucanie błotkiem,żeby się coś przykleiło, ale przede wszystkim przykrywanie afery w kościele. Dokument pokazał że prokuratura i sądy kiepsko działały, ale znowu ciężko być pewnym, bo ba dużo jednostronnie całość przedstawiono. Teraz po ponad 5 latach Ziobro nagle się obudził dzień po emisji zapowiada zająć się sprawą. Ciekawe że po filmach siekielskich jakoś tak mało aktywnie działał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2020 o 10:06

R konto usunięte
+8 / 18

@Purple_Piper Poważnie jesteś taki głupi i ograniczony że nie rozumiesz prostej sytuacji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2020 o 10:27

R konto usunięte
+9 / 17

@Purple_Piper Widzę że faktycznie jesteś. Tylko osoba wyjątkowo durna nie widzi różnicy w stwierdzeniu "Kościół Katolicki jest współwinny", a dodaniem zdjęć konkretnych osób.
Gdyby w filmie o pedofili w kościele był Franciszek Macharski który nie ma z tym nic wspólnego to też było by to sk1rwysyństwo.
Jeszcze większym sk1rwysyństwem jest to że zrobiono to świadomie tylko dla przyciągnięcia uwagi bo nikomu nieznany pedofil nie przyciągnął by takiej uwagi.
Ale widać takie proste fakty są zbyt trudne żebyś je zrozumiał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MemBlue
+3 / 13

@Purple_Piper TA pedofilia się "nie liczy", bo "TVPiS coś tam coś tam" ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+10 / 12

@Purple_Piper Boże człowieku. Jak ktoś daje zdjęcie twojej facjaty w pewnym kontekście to nie jest odpowiedzialność zbiorowa! To jest zwykłe pomówienie!!!
Jak twoje dane wylądują na lisie osób skazanych za pedofilie to też będzie odpowiedzialność zbiorowa?
PS. To nie są wycieczki osobiste tylko zwyczajna moja subiektywna ocena twojej osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2020 o 12:13

avatar kawanalawe
+7 / 11

@Purple_Piper Czy ty porównujesz aferę pedofilską w KK do wsadzenia flagi w kupę? Kościół jest winny "zabawy w chowanego", bo jako organizacja - chował pedofilów, którzy pod jego skrzydłami byli zupełnie bezkarni. Zasłona z wiernych (bo to przecież wspólnota!) mnie nie dziwi, ale żeby dać z siebie zrobić zasłonę, to już trzeba być co najmniej głupim, albo rzeczywiście współwinnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+4 / 6

@Purple_Piper OOOOOOOO, Purple straszy banami jak mówi się tłumaczy racjonalnie, że nie ma racji i mówiąc wprost pierdzieli głupoty. Idź do pani i naskarż. :D :D. Ile ty masz lat dzieciuchu? 15?
@rafal199 @kawanalawe zgadzam się z wami w 100 %, a purple to pro kościelny tłuczek. Nie ma sensu z nim dyskutować. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kendziorro
+5 / 7

Kur.. A i tego nie potrafię zrozumieć. Zamiast przyznać, tak są pedofile w kościele lecz to tylko jakaś mniejsza część to oni mówią h.. j z Kościołem zobacz co celebryci wyprawiają.
Tylko że tych cele rytów jest garstka a w kościele na. Alym świecie są tysiące przypadków molestowania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kawanalawe
+3 / 5

@Purple_Piper Wygląda na to, że dużo bardziej nie lubisz odpowiedzialności zbiorowej (ale tylko odpowiedzialności kościelnej) niż pedofilii. Piszesz o braku przynależności, ale wydźwięk twoich postów jest taki, że jeśli chodzi o księży-pedofili, to nie należy ich oskarżać i oceniać, nawet jeśli są świadkowie, zeznania, dowody, nagranie z przyznaniem się do winy... a Wojewódzkiemu takie oskarżenie się należało, bo flaga i kupa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kawanalawe
+2 / 2

@Purple_Piper Mnie by nie przyszło do głowy, żeby za pedofilię w KK winić np. ks. Tischnera, nawet gdyby chodził do tego samego kościoła co Janiak. A ty przyklaskujesz oskarżeniom kierowanym wobec Wojewódzkiego tylko dlatego, że jakiś pajac wspomniał o nim, że bywał w jakimś przybytku, w którym bywali także przestępcy. To mają być zasady? Bo mnie bardziej wygląda na potrzeby...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kawanalawe
0 / 0

@Purple_Piper Latkowski nie podał jego nazwiska (nomen omen) wprost, bo boi się procesu, ale sposób, w jaki się wypowiada i on i ty, nie pozostawia wątpliwości o kogo chodzi. Tak się właśnie robi propagandę bez żadnych dowodów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patrycjusz007
-2 / 10

Dobrze że biorą się im za tyłki. Ta cała klika dziennikarska jest tak samo uprzywilejowana jak niektórzy duchowni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+1 / 43

Dla każdej myślącego osoby jest oczywiste, że ten "film" to tylko propagandowy wytwór, propagandowej telewizji, mający na celu przykrycie PRAWDZIWEGO problemu- pedofilii w kościele. Więc wyprodukowała jakiś tandetny odpowiednik filmu Sekielskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+24 / 36

@Cammax A ja myślę, że każda myśląca osoba wie, że problem pedofilii dotyczy wszystkich środowisk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milamber84
-3 / 13

@Ashardon Tylko żadne środowisko nie przypisuje sobie funkcji architekta moralności i nauczania życia bez grzechu, bez krzywdzenia innych. Sami chcą ci dyktować co i jak wolno tobie, a czego nie wolno robić z żoną w sypialni. A równocześnie robią wszystko, by ich paskudztwa które wyrządzili małym dzieciom nigdy nie ujrzały światła dziennego. Powiedz mi które inne środowisko postępuje w taki skrajnie dwulicowy sposób. A przy tym mają więcej praw niż adwokat "zwykłego" pedofila, gdyż kościół jako instytucja może dostać od prokuratury wszystkie dowody, które ma prokuratura w sprawie jakiegoś księdza i zrobić z tymi dowodami co tylko chce. Łącznie z utraceniem w niewyjaśnionych okolicznościach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2020 o 12:08

G grzesik_w
0 / 6

@Ashardon Od dawna już rozchodziły się pogłoski, ze TVP przygotowało film o pedofilii wśród celebrytów i że jest on gotowy czekając na drugą cześć trylogii Sekielskich. Takie głosy chodzą już od wielu miesięcy. Co więcej - jak tylko premiera "Zabawy w chowanego" się przeciągnęła, to odkładano też premierę "Nic się nie stało" żeby filmy mogły ukazać się jeden po drugim. Co więcej - Sekielscy pokazali konkretne osoby robiące konkretne, obrzydliwe rzeczy. Latkowski pokazał pedofila i za to mu chwała, ale poza tym chcąc "trochę podkoloryzował" temat stwierdzając, że każdy kto był w dyskotece pedofila jest też pedofilem. Dziwnym trafem wymienił wyłącznie osoby znane z negatywnego stosunku do władzy. Naprawdę nie widzisz o co tu chodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+3 / 9

@milamber84 popieram. Dodajmy do tego, że jeśli trafi się nauczyciel pedofil, to nie będzie przenoszony ze szkoły do szkoły. W przypadku księży mamy układ zapewniający im całkowitą bezkarność w instytucji, która próbuje nam dyktować, co to moralność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patrycjusz007
-1 / 3

@Ashardon jak to nie? Codziennie w TV słyszę od dziennikarzy co jest do re a co złe. Co powinienem robić a czego nie. Jak mam myśleć a jak nie. Dotyczy to wszystkich stacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MemBlue
-1 / 3

@Rhanai Czyli chcesz by nadal uczył w tej samej szkole i miał kontakt z ofiarą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+2 / 4

@MemBlue nie chcę żeby uczył w żadnej szkole. Ten człowiek nie nadaje się do kontaktu z dziećmi. Pomyśl trochę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
0 / 0

@Cammax Pisiory nie myślą do nich nic nigdy nie dotrze. Zabiorą im wszystko, dołożą podatków, na szyi zacisną powróz, ale jak w tvpis usłyszą, że jest im super i Polska to kraj wolności mlekiem i miodem płynący, potulnie będą temu przyklaskiwać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+2 / 2

@Ashardon Ale w żadnym środowisku pedofile nie są tak chronieni jak w kościele. Nawet terlikowski, pro kościelny sługus przestał z nimi w tym temacie trzymać i mówi językiem Sekielskich. To jak już on zmienił retorykę, musi być naprawdę źle w kościele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 1

@milamber84 Tak patrzę po minusach przy takich mądrych i racjonalnych wypowiedziach. Ciekawe skąd się bierze coś takiego, że ludzie czytają i nie rozumieją tego jak zły jest kościół, pis i tvp? Ktoś linki do demota puścił w seminarium? Czy ludzie już do reszty zidiocieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2020 o 18:12

D didja
+3 / 3

@Ashardon

I jaki związek z Twoją wypowiedzią ma film o tym, że w jednym z nadmorskich miast działa sobie szemrany klub prowadzony przez gangstera z szerokimi plecami, bo od lat wszyscy, nawet spoza Wybrzeża, wiedzą, że taki szemrany klub istnieje, do którego wpuszczane są nastolatki poniżej 15 r.ż., które uprawiają seks z celebrytami przychodzącymi do tego klubu, a policja albo ma to w dupie, albo dostaje dolę od ganstera, bo od lat nic nie robi z tym procederem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@Ashardon
"A ja myślę, że każda myśląca osoba wie, że problem pedofilii dotyczy wszystkich środowisk"
masz calkowita racje, ale popatrz sie na to z innej perspektywy,

masz film latkowskiego, i reakcje ziobry ktory mowi ze natychmiast trzeba powolac komisje i sie sprawa zajac, ignorujac to ze w tej sprawie toczy sie sledztwo a film latkowskiego bazujacy na domyslach i spekulachach niewiele wklada do tej sprawy

z drugiej strony masz juz drugi film siekielskich, i praktycznie zadnej reakcji wladz, pomimo tego ze w ich filmach nie masz domyslow i spekulacji ale zeznania ofiar ktore wskazuja swoich gwalcicieli

lapiesz teraz powod dla ktorego ludzie krytykuja film latkowskiego? oni wcale nie bronia celebrytow, chca zeby pedofile zostali ukarani, ale wszyscy tak samo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2020 o 21:55

avatar Cammax
-1 / 1

@Ashardon owszem wszystkich ale żadne środowisko, oprócz kościoła nie jest bezkarne. Po za tym ten film nie był nawet poparty żadnymi dowodami. Jedyne co można z niego wysnuć to to, że każdy odwiedzający ten lokal to pedofil.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milamber84
0 / 0

@profix3 dziękuje, że to napisałeś. Też mnie te minusy zaskoczyły

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kawanalawe
+8 / 8

Latkowski odgrywa swoją rolę pożytecznego. Wielu już tak robiło. Wszyscy myśleli, że przyniesie im to wielką sławę i ordery i wszyscy kończyli marnie. A tych, którzy wiedzieli za dużo - odwiedzał seryjny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AndPaw
+10 / 10

Ktokolwiek ukrywa księdza pedofila, ktokolwiek ukrywa celebrytę pedofila, ktokolwiek ukrywa po prostu człowieka pedofila jest tak samo winny bez znaczenia skąd pochodzi i czym się zajmuje. Przerzucanie się takimi argumentami jak tu niektórzy jest po prostu chore dla normalnych ludzi.
Żeby była jasność nie mam pojęcia czy dany ksiądz jest pedofilem czy dany celebryta jest pedofilem, bo nic takiego mnie nie spotkało ani w KK, ani w szkole, ani w teatrze, ani w innych miejscach. Natomiast te zachowanie niektórych zarówno z jednego jak i drugiego środowiska, które niestety w dobie sensacji, głośnych nagłówków są często przedstawiane jakby były jedynymi, a nie pojedynczymi zapominają całkowicie o kluczowej sprawie. Niestety częściej w tym widać szukanie sensacji i zaspokajania swoich interesów, swojej polityki i forsowania swojego światopoglądu aniżeli dobra ofiar i to jest w tym wszystkim najsmutniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jatoania
-2 / 2

@AndPaw to nie jest smutne, to jest obrzydliwe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@AndPaw
patrzac sie na reakcje ziobry po premierze jednego i drugiego filmu, smiem twierdzic ze w kryciu pedofilow(w szczegolnosci tych w koscioele) nie biora pojedyncze jednostki, ale jest zamieszana spora grupa skladajaca sie miedyz innymi z ksiezy politykow prokuratorow policjantow. tak ze rozprawienie sie z tym problemem skonczylo by sie wyrokiem sadowym dla sporej liczby mieszkancow rp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mluki3
+8 / 12

Wojewódzki nie jest typem z mojej bajki, bo wielokrotnie pokazywał, w którym miejscu ma Polskę i Polaków.
Ale analizując biografię Sylwestra Latkowskiego oraz opinie ludzi, którzy go znają, nie mam wątpliwości, że ten film jest typowym zagraniem "pod publikę", bo sam Latkowski jest typowym cwaniakiem, który zawsze "płynie z prądem" nie ważne w którą stronę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+1 / 11

Jest różnica w posyłaniu kilkuletnich dzieci do kościoła, a puszczaniu nastolatek do klubów o 2 w nocy. Ale dla pisu to w sumie to samo chyba jak widać,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
-1 / 1

@marcinn_ Tak. Według statystyk księży wśród pedofilów jest CAŁE 4%. Ja wiem według niektórych pedofilia jest wtedy kiedy ksiądz molestuje dziecko. Kiedy robi to człowiek świecki to tylko incydent. Bo przecież twórcami pedfolii jest KK. A przywoływanie tu Wojewódzkiego jednego z najbardziej znanych resortowych dzieci jako eksperta trochę zalatuje... A propo dla kogo pracuje Latkowski... No TVPiS. A Siekielski gdzie przez lata pracował... TVN... Wiem Siekielski jest obiektywny. ale inni nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+1 / 1

@deanthehunter Sekielski zebrał pieniądze od wielu ludzi w publicznej zbiórce, Latkowski, przestępca skazany za rozboje swoją drogą, ale pewnie pani w tvp tego nie powiedziała, dostał (może od TVP bo za własną kasę tego nie zrobił). To, że pijane nastolatki dla kasy zrobią dużo to już wiadomo od dawna, jak szkoda parę złotych na drinka to można się spodziewać darmowego drinka z niespodzianką, trzeba być głupim, żeby się na takie coś pisać i to jest jednak trochę wina wychowania. Klub jest winny jasne, że tak ale póki co nikt nie ma żadnych dowodów. I ten facet był znany od dawna i nikt z nim niczego nie zrobił więc służby też leżą. Ale tak to jest jak nadzór nad służbami sprawuje przestępca. Ale jak puszczasz dziecko do kościoła, zaufanej instytucji to chyba nie spodziewasz się, że ksiądz będzie jej wkładał ręce pod spódniczkę i "dawał ciumka". A tutaj już dowody są i zero każe zamiatać sprawę pod dywan, żeby nie drażnić kościoła. Nie łapiesz różnicy, klub, alkohol to jednak jest miejsce podwyższonego ryzyka zwłaszcza dla dzieci. Kościół ma być bezpieczny, a okazał się krzywdzący i jeszcze w zywe oczy się wypiera robiąc z ofiar sprawców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
-2 / 2

@deanthehunter Księża stanowią 0.06 % populacji, ale to marne 0,06 % to całe 4 % pedofilów - czyli pedofilia wśród księży występuje 6666.6666 % częściej niż wśród świeckich - matematyka nie kłamie, te szóstki w statystyce wielce wymowne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2020 o 2:22

M marcinn_
0 / 0

@DarkDaro żadna się na to nie pisze ale darmowego drineczka to każda przygarnie. Na głupotę nie ma leku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar izka8520
0 / 4

Panie Kubo, proszę doczytać, bo jest jeszvze gorzej niż mówią. 2 mld ROCZNIE, 10 mld

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O orles
0 / 10

W którym momencie Latkowski szkalował Wojewódzkiego? Powiedział, że Wojewódzki był w tym ośrodku i jeśli coś wie niech powie. Pedofilia czy w kościele czy wśród celebrytów jest zła. W obu przypadków to jest ten sam kaliber przestępstwa. Niektórym jednak się wydaje, że tylko kościelna pedofilia jest zła, a pedofilia omówiona przez Latkowskiego jest spoko, bo to swoi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inkognitko
-2 / 6

@orles bo wiesz, to jest tak: uderz w stół i nożyce sie odezwą. Wojewódzki może swoją opinią chcieć bronić "bohaterów" tego filmu bo to jego znajomi, bo mu nakazali, bo on sam gdzieś tam ma powiązania. Samo życie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+1 / 1

@orles Spoko czyli nie masz nic przeciwko żeby twoje zdjęcie wraz z danymi osobowymi wrzucić na pierwsza stronie jakiejś gazety z wielkim podpisem "Pedofil"? Oczywiście w tekście będzie wspomniane że ciebie o nic nie podejrzewamy chcemy tylko żebyś powiedział co wiesz na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2020 o 23:38

O orles
-3 / 3

@rafal199 A było zdjęcie Wojewódzkiego z napisem "pedofil"? Wszystkich materiałów nie jestem w stanie przeglądać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dejmian18
-2 / 4

oglądałem jeden i drugi dokument. Moim zdaniem dobrze ze powstają tego typu produkcje. Nie ważne czy agresorem jest człowiek w sułtanie czy też w drogim garniturze. Mam nadzieję że te materiały otworzą oczy rodzicom nastolatków. Jeden i drugi dokument pokazał jakie w Polsce jest słabe prawo, że mając plecy jest się nietykalnym. Kaci są nietykalni a cierpią tylko ofiary. TVN i TVP bardzo dobra robota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem