Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1387 1430
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M majkiajki
+13 / 19

Trochę mniej, bo nie pracował od pierwszego roku życia..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-5 / 9

@Andrzej70 290*12*1986=6911280 w czym problem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AriBoss
0 / 2

@Xar w tym, że 2900 pln netto a nie 290 ... wyjdzie 69 112 800 pln netto, gdyby to było brutto to by się może zgadzało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 1

@AriBoss czeski blad, ale w czym problem z ta liczba o ktorej mowi Andrzej70?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LordArhon
+3 / 3

@Xar @majkiajki @AriBoss @Andrzej70 Jeszcze inflacje doliczcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+1 / 1

@LordArhon procent skladany moze jeszcze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LordArhon
0 / 0

@Xar (musiałem na wiki sprawdzić co to jest bo nie wiedziałem) Jeśli odkładał pieniądze do banku z kapitalizacją odsetek to czemu nie :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@Andrzej70 Nawet pomijając ekonomię to już w średniowieczu by Go na stosie spalili za "demoniczne nauki" za poleceniem papieża ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2020 o 22:12

O obiekt83
+26 / 34

Nie mogę już na niego patrzeć,a tym bardziej słuchać.Normalnie następca Macierewicza.Tamten też wyrzucił w błoto kasę na te swoje komisje i nie poniósł odpowiedzialności.Robią z ludzi id...ów i się śmieją w twarz.Myślałem,że już nic gorszego nie może spotkać Polski.Kolejny raz się zawiodłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+4 / 12

2900 netto to o 1000 więcej niż mam teraz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
+2 / 2

@pawelkolodziej A czyja to wina?
@Xar Do noszenia skrzynek na magazynie kompetencji nie trzeba, a zarobić można

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
0 / 0

@Taymishi do polityki też kompetencji nie trzeba a patrz jaką kasę koszą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
0 / 2

@pawelkolodziej trzeba umieć sprzedać kit i mieć charyzmę żeby ludzie za tobą poszli. A końcu nie każdy jest politykiem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cvty
+8 / 12

Aż się zalogowałem, żeby Ci odpisać. Ja ukończyłem dwa kierunki studiów (prawo i filologię), zdałem egzamin adwokacki, znam jeden język na C2, jeden na C1, jeden na B1. Kończę doktorat. Mam 5-letnie doświadczenie prawnicze.
Chciałem pracować w administracji państwowej, nie mogę dostać żadnej pracy od 2 lat. Nie to, żebym śpiewał sobie 5k netto. Zgadzam się na pracę za 2k netto. Zawsze przegrywam z kimś, kto ma licencjat, ukończył studia na Wyższej Szkole Tego i Owego albo w ogóle nie ma wyższego wykształcenia.
Na rynku prywatnym proponują mi z łaską 2, 5 netto, a następnie urywają kontakt :)
Nie żalę się. Chodzi mi tylko o to, że dawniej też uważałem, iż podnoszenie kompetencji polepsza moje szanse na rynku pracy. Otóż nie. W Polsce szanse polepszają znajomości albo zawód bardzo deficytowy.
Ps. Inżynierów po AGH, którzy są w podobnej sytuacji, znam kilku :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PaskudnaAjka
+19 / 21

nie możesz być lepiej wykształcony od szefa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Taymishi
+5 / 5

@cvty Zacznę od końca
"W Polsce szanse polepszają znajomości albo zawód bardzo deficytowy." Na całym świecie znajomości polepszają szanse, od zawsze na zawsze, Zawód bardzo deficytowy to dość logiczne.

I sorki ale nie chce mi się wierzyć, że gość z prawniczym doktoratem nie jest w stanie znaleźć pracy za 2.5 tyś.. zanim założyłem firmę chciałem pracować na magazynie (jako nie pracownik fizyczny, tylko taki cieć od sprawdzania towaru) i na start dostawałem 2.5 tyś.. xD
Najwidoczniej coś robisz źle :)

"Mam 5-letnie doświadczenie prawnicze." - a doświadczenie nie łączy się z zarobkami? To gdzie pracowałeś? :D Ja nie znam prawnika który zarabia 2k. A znam kilkoro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2020 o 19:38

M mieteknapletek
+5 / 5

@cvty
nie nam ciebie wiec sie nie bede wypowiadal, ale mam juz swoje lata i troche doswiadczeniu w szukaniu pracy jak i w weryfikowaniu pracownikow
i powiem ci ze czasami lepiej zatrudnic goscia ktory jest slabszy na papierze ale jego osobowosc bardziej pasuje do zespolu, osobe ktora wykazuje chec rozwoju i zna bierzace tredy w branzy niz goscia ktory zdobyl 10 lat temu magistra badz doktorat o na tym zakonczyl swoj rozwoj
no i nie zapomnijmy o najwazniejszym, szukajac goscia ktory bedzie mi wbijal gwozdzie, nie potrzebuje kogos kto umie zbudowac prom kosmiczny. co wiecej, mialbym opory zeby go zatrudnic, bo pomimo ze ma swietne kwalifikacje obawialbym sie ze chce sie zatrudnic tylko po to zeby przeczekac gdzies okres az znajdzie prace w swojej dziedzinie.

znajomosci to inna bajka, ale tak naprawde to na calym swiecie polepszaja twoje szanse, nie tylko w polsce.

a jesli moge zadac pytanie tak z ciekawosci. jezeli masz egzamin adwokacki za soba, to dlaczego nie zaczales pracy jako adwokat? rok temu na jednej imprezie mialem okazje poznac kilku mlodych adwokatow a ci raczej na zarobki sie nie zalili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ricochet69
0 / 0

@amroth7 Wszystko się zgadza. Szkoda tylko, że tych normalnych w stosunku do debili wcale nie jest zbyt wielu. W swojej karierze zawodowej zmieniłem już parę firm i pracowałem na stanowiskach od zwykłego robotnika do menadżera więc miałem możliwość ocenić to w miarę obiektywnie z różnej perspektywy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2020 o 14:38

R Ricochet69
0 / 0

@PaskudnaAjka Jeszcze większy problem pojawi się gdy okażesz się bardziej inteligentna(y) od szefa i wszyscy wokół zaczną to zauważać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kasiekii
+6 / 10

Kazdy normalnyou czlowiek za takie cos stracilby robote

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 10

kiedy w końcu sprawiedliwość dopadnie takich skur wysynów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+6 / 10

@Arts29 to juz wiesz po co im przejmowanie wladzy w sadach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ricochet69
0 / 2

@Arts29 Obawiam się, że nie nastąpi to zbyt szybko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1Kvothe
-1 / 1

Lepiej mu szło bajkopisarstwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A akuma99
-1 / 3

warzne ze pienset plus dajom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar griff
+2 / 4

Sasin to tylko wykonawca- nie decydent. A ci "ktosie" , którzy mu tą robotę zlecili jak zwykle w takich przypadkach są tak samo zagadkowi jak owa tajemnicza nacja nazistów którą niektórzy mylą z Niemcami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NothingMore_
+6 / 10

Dzisiaj oglądałem obrady Sejmu. Było posłuchać jak bardzo Morawiecki chwalił Sasina, że to On własnie pomaga w tym, że u nas, w przeciwieństwie do krajów Europy Zachodniej, jest niewielkie bezrobocie. Wspaniała Tarcza, której nam oczywiście ZAZDROSZCZĄ wszyscy od Odry na lewo. Opozycja zła, Sasin bohater.

I właśnie w tym momencie odrzucili wniosek o wotum nieufności. Jakby Sasin miał honor to by sam odszedł.

Robią sobie z nas jaja. Nie głosujcie na nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NothingMore_
+3 / 7

Dzisiaj oglądałem obrady Sejmu. Było posłuchać jak bardzo Morawiecki chwalił Sasina, że to On własnie pomaga w tym, że u nas, w przeciwieństwie do krajów Europy Zachodniej, jest niewielkie bezrobocie. Wspaniała Tarcza, której nam oczywiście ZAZDROSZCZĄ wszyscy od Odry na lewo. Opozycja zła, Sasin bohater.

I właśnie w tym momencie odrzucili wniosek o wotum nieufności. Jakby Sasin miał honor to by sam odszedł.

Robią sobie z nas jaja. Nie głosujcie na nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0000wucash0000
+1 / 3

Po co w to Jezusa mieszać?????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rikross
+1 / 3

Dajcie spokój Jackowi i bierzcie się do zbiórek i szycia maseczek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asia92bbjess
-5 / 7

Jakby zrobili wybory w terminie jaki proponowali to by nic nie przepadło.. Opozycji nie pasowało i robili wszystko żeby się nie odbyły bo mieli żałosna kandydatke z zerowymi szansami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+1 / 3

@asia92bbjess zdajesz sobie sprawe, ze glosuja POLACY? Nie tylko w Polsce, ale na calym swiecie? Jak to niby mieli zrobic np. w Hiszpani gdzie byl zakaz opuszczania domow? Albo w USA?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+2 / 4

@asia92bbjess Po pierwsze opozycja to nie tylko PO, więc pisanie, że opozycja miała jedną kandydatkę(fakt, całkiem do d..y) jest jak założenie ze pozostałych 9 kandydatów, to wszystko poplecznicy kaczelnika. Co do wyborów - nie chodziło nie tylko o termin, ale te o format - nie zapewniający trzech podstawowych wymagań: równości, powszechności i tajności wyborów. Pis stworzył taką ustawę wyborczą, jak zwykle na kolanie, bez żadnego zastanowienia, której nikt normalny nie mógł przyjąć(a podpierania się konstytucyjnym termin, równocześnie wprowadzając niekonstytucyjne regulacje to majstersztyk bezczelności). A żeby było śmieszniej, koszty zostały poniesione ZANIM weszła w życie. Choć wszyscy inni(w tym część koalicji rządzącej) wyraźnie mówiła, że w tym terminie i w tej formie nie wyrażą zgody na wybory. To są koszty, za które rząd powinien teraz zapłacić z własnego, prywatnego majątku, a potem siedzieć. Bo to nazywa się defraudacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2020 o 7:16

C cvty
+2 / 4

@Tavmishi Co do znajomości - miałem na myśli sektor publiczny. Nepotyzm i kolesiostwo są powszechne, a jednocześnie karygodne.
Jeśli chodzi o sektor prywatny, to nie mam z tym najmniejszego problemu. Twój biznes, twoje pieniądze, zatrudniaj kogo chcesz. Sam wielokrotnie korzystałem z poleceń i sam wielokrotnie polecałem. Nie widzę w tym nic złego. Gorzej, jeśli startujesz na stanowisko w sektorze publicznym, a wygrywa je osoba, która ma najsłabsze formalne kompetencje (rezultatów rozmowy nigdy nie da się zweryfikować), ale jej przewagą jest to, że działa w młodzieżowce PiS :)

Co do doktoratu - jeszcze go nie mam, a ponadto doktoryzuję się z literaturoznawstwa, nie z prawa.

@mieteknapletek Co do pracy - ależ ja pracuję jako adwokat :) Rzecz w tym, że robię to bez namiętności. Ten zawód od dawna już nie jest tym, czym powinien być z założenia, a stał się wyścigiem o klienta. Wygrywa nie ten, kto ma najlepszy produkt, lecz ten, kto najlepiej go sprzedaje. Z tym idzie mi słabo, przyznaję się zupełnie szcsrze. Dlatego właśnie chciałem spożytkować wiedzę prawniczą w inny sposób, bez świadomości, że muszę klientowi sprzedać usługę - byle jak, byle szybciej, byle drożej.

Co do kierowania się kryteriami dopasowania do zespołu - pełna zgoda. Oczywiście, że pracodawcy poszukują dobrego młotkowego, a nie fizyka teoretycznego, który znakomicie opisuje siły oddziałujące na młotek i gwóźdź. Powiadam, nie mam pretensji :) Jednak w sektorze publicznym powinno to wyglądać trochę inaczej. Wszyscy skarżą się na niskie kompetencje urzędników, mało kto uświadamia sobie, że jako społeczeństwo stworzyliśmy nepotystyczny system skazany na te niskie kompetencje.

@amroth7 Oczywiście, zgadzam się w pełni. Jak wyżej - korzystanie z poleceń w sektorze prywatnym to nic złego.
Powatarzam - mówię o patologiach życia publicznego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 0

@cvty dziwisz sie ze tak jest? Jakim czlowiekiem trzeba by byc, by nie zatrudnic znajomego albo kogos z rodziny a obcego czlowieka jesli samemu sie za to nie placi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+2 / 2

Nawet tak nie mów ! PiSowski czołg intelektualny jeszcze gotów z tego wyciągnąć wniosek, że Sasin - jak Jezus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DemonZniszczenia
0 / 0

Jezus był cieślą a nie stolarzem, więc yebal by na budowie a nie budował krzesła i stoły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem