Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K Koles86
-1 / 31

Mogę się założyć że twórcą tego czynu był bardzo wierzący katolik który kilka godzin tygodniowo spędza w kościele by miłować iluzję tam głoszoną natomiast tak jest wierzacy i miłościwy że życia ziemskiego umiłować nie jest w stanie. Taki obraz wiary i miłosierdzia mamy u najbardziej wierzących i praktykujących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+3 / 15

@Koles86
Podobne mam wrażenie... ponieważ dewotyczna, ortodoksyjna i nachalna religijność głownie na pokaz jest maską pod jaką tacy ludzi ukrywają często przed samym sobą jakimi są sqwielami. I im bardziej religijny na pokaz tym większy sqrwiel.

Dodam że w pod koniec lat 80tych jak chodziłem do podstawówki pamiętam jak na osiedlu obok okrutnie zabito kota. Oczywiście wszystko zwalano wtedy na satanistów. Bo ludzie słuchający Hevymetalu to sataniści i to oni. Sam rok później jak już poszedłem do szkoły średniej zacząłem słuchać metalu i poznałem wszystkich z okolicy jacy też słuchali. Nikt by nie skrzywdził kota bo prawie każdy miał swojego. Za to dowiedziałem się kto go zabił. Kolega z podstawówki wraz ze starszym bratem. Jaki był bardzo pobożny bo mu umarła matka. Jaki służył do mszy i jaki z czasem stał się neonazistą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2020 o 22:29

K killerxcartoon
-1 / 1

@yachu86
Jak mi o tym sam opowiadał co zrobił z bratem... No tak sądu nie było i jest niewinny... i nikt go za to nie ukarał , a że minęło już .. ile 30 lat to sprawa się przedawniła. Oj straszne jestem wiec w błędzie i jest niewinny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2020 o 22:35

F fiksusik
+1 / 1

@Koles86 Mam dobrą wiadomość. Obsesje można leczyć. Może nie całkowicie, ale farmakologia potrafi złagodzić skutki. Sorry za pochopną diagnozę na odległość, ale to nie ja zacząłem. Normalny człowiek wie, że nie wiadomo, kto to zrobił, zanim gość nie zostanie złapany i nie udowodni mu się winy. Światopogląd ma tu niewiele do rzeczy - w każdej grupie wyznaniowej, tak samo jak wśród agnostyków, ateistów i jakby tam jeszcze nie szeregować, są ludzie normalni i są parapety. A żurawia zakatrupił i już nieżywego przywiązał do palików najprawdopodobniej rolnik, który ubzdurał sobie, że te ptaki wyrządzają mu szkody w uprawach, a martwy osobnik odstraszy pozostałe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K koronaberlo
-1 / 1

@Koles86 myślę że warto zobaczyć to
www.youtube.com/watch?v=gBVnBPCeL6Y

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2020 o 23:53

K killerxcartoon
+1 / 1

@fiksusik
Światopogląd ma wiele do rzeczy. I pewna mentalność. I pwim tak że nie dotyczy to każdego katolika .. znam wielu nawet chyba wiekszośc moich znajomych jest nimi. Ale jest taka grupa jaka uważa się za lepszą tylko dlatego że jest wierząca. cały czas się z tym obnosi i się narzuca ze swoimi wierzeniami, zachowuje się wyjątkowo agreswynie wobec każdego kto ma inne poglądy i jest kłótliwa. A z moich obserwacji ma jeszcze jedną cechę. Bardzo często chodzi do kościoła czasami nawet codziennie i bardzo często się spowiada oraz oczekuje aprobaty miejscowego księdza. Uważa że spowiedź oczyszcza je. To z czasem wypacza i pozwala przyjąć pogląd można robić wszytko i tak się z tego wyspowiadam. Wystarczy tylko okazać sktóchę i żałować i się pomodlić...
Świetnie ujęto to w Ojcu Chrzestnym. Długo się modliłem o to by dostać rower ale ksiądz mi wytłumaczył ze to tak nie działa, więc ukradłem rower a z kradzieży się wyspowiadałem.

Między innymi z powodu takich ludzi i takiego ich zachowania sam zmieniłem swoje nastawienie i wykazuje tu dość ostre poglądy przeciwne religii choć wcześniej mi nie przeszkadzali bo unikałem z nimi kontaktów. Niestety w obecnej opcji politycznej wydaje się że stanoiwią ich zaplecze polityczne i obecna władza ma ich sporą reprezentację a dla mnie stali się uciążliwi i zbyt ciężcy do tolerowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fiksusik
0 / 0

@killerxcartoon Równie dobrze można odwrócić sytuację i znaleźć takich, którzy uważają się za lepszych, bo są niewierzącymi. Najgorsze jest to, że jedni drugim chcieliby "umeblować" życie po swojemu. Wąskie horyzonty myślowe nie mają przypisanego światopoglądu. Jeżeli w Polsce wśród takich osób przeważają katolicy, to tylko dlatego, że w społeczeństwie przeważają... katolicy. Jakby policzyć np. w Rosji, to większość zj...bów wcale nie byłaby praktykującymi wyznawcami prawosławia, tylko ateistami, bo taką mają strukturę społeczną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@fiksusik
Nie che zabronić ludziom wyznawania religii i chodzenia do kościoła. Uważam że kościol jest od tego by tam wyznawać wiarę. Nie che tylko by całe państwo stało się kościołem. A niestety katolicy to zrobili. Wszędzie wieszacie krzyże , przeniesliście nauczanie religii do szkół.. co szkodzi nauce i podbieracie pioeniądze z podatków na nauczanie religii i nawet na budowę kościołów .. więc zmuszacie mnie do finansowania tego a powinni to finansować tylko wierzący. nie uważasz.

Idąc twoim torem myślenia za za poglądami Nazistów stały podstawy chrześcijaństwa. Poczytaj o udziale duchownych w zbrodniach II wojny światowej O Chorwackich ustaszach i obozie w Josenovac w jakim msze dla personelu odprawiał kardynał Alojzy Wiktor Stepinac. Obozie prowadzonym przez Franciszkanina Miroslava Filipović-Majstorovicia Poczytaj o Franciszkninie Petarze „Pero” Brzicy jaki bił rekordy w podrzynaniu gardeł ludziom w tym obozie. A takich franciszkaninów było ponad setka. Poczytaj o księdzu teologu Jozefie Tiso jaki rządząc Słowacją zaprowadził tam dyktaturę na modłę faszystowską i wysłał do obozów zagłady miejscowych żydów. Poczytaj o kardynale Theodorze Innitzerze jaki organizował zamach stanu w Austrii . Poczytaj o biskupie Aloisie Hudalu jaki organizował ucieczkę zbrodniarzy wojennych do państw ameryki łacińskiej załatwiając im lewe dokumenty i ukrywając ich w klasztorach. Poczytaj o całym wręcz nazistowskim kościele Deutsche Christen i udziale duchowieństwa w SS i we władzach nazistowskich. Nawet Wyszyński w swoim ataneum kapłaństwa chwalił Hitlera.
I co ciekawe o tych wszystkich osobach nie dowiedziałem się na lekcjach chistorii. A tu nic a nic .. To nie przypadek... W Polsce tabu o tym co ronił kościół i co zmusiło kościół do zmiany doktryny na II soborze Watykańskim. I ciągła propaganda żydzi to żydzi tamto i przypisywani im cech jakie widzę głównie u katolików z małych wsi cwaniastwo, małostkowość, pazerność i kłótliwość ...To zamieszanie kościoąl w zbrodnie II wojny światowej wywołało ateizację i lazację zachodu. Tu komuna zachowała kościół, jako jedyny w bloku wschodnim nie był prześladowany (no może za wyjątkiem okresu stalinowskiego ) działały seminaria.
Kiedyś nie rozumiałem dlaczego komuniści strzelali do krzyży i kapliczek , na Rakowicach jeszcze gdzie nie gdzie widać ślady po tym. Po tym co wyczytałem o Chorwacji i ustaszach oraz Słowacji się teraz nie dziwie. Nazistom udało się osiągnąć to co chcieli . Pozbawić intelektualistów , uzależnić , zredukować nas do pańszczyźnianego chłopa z gospodarka rolną , uzależnić gospodarczo, i używać jako taniej siły roboczej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Koles86
-1 / 1

Yachu86 Kolego terez rosyjskie sądy nam są wzorem uczciwości i praworządności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Koles86
0 / 0

Fikusik a według danych statystycznych w jakiej grupie społecznej występuje najzagorzalszy fanatyzm katolicki? No właśnie wśród mieszkańców wsi. A fanatyzm też można leczyć, tylko w tym chorym kraju jest to oznaka porządnego obywatela. I się z tobą zgodzę że debile są w każdym środowisku. Jednak w tym bardzo mocno praktykującym wiarę tego jest stanowczo za dużo. A ptaszysko na pewno w ramach pokuty za grzechy samo się ukrzyżowało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Koles86
0 / 0

Fikusik jeżeli mowa o kwestiach społecznych w aspekcie wiary to najwęższe horyzonty myślowe właśnie można zaobserwować wśród tych najgorliwiej praktykujacych i wierzących . Tylko u nich wypaczenie jest tak duże że oni bardziej w księdza wierzą niż w całą swoją religię. Nie mam nic do wierzących, tylko jak tak bardzo wierzą w głoszone postulaty to by wypadało je stosować w życiu codziennym a nie tylko o nich śpiewać na mszy i wtedy nikt tego nie negował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+1 / 1

@fiksusik ....
Niemniej nawet w ateistycznej komunie nikomu nie zabraniano chodzić do kościoła. Czy usuwania krzyży z kościołów
Za to obecnie wiesza się krzyże w urzędach, parlamencie , świeckich szkołach instytucjach publicznych. Do szkół wrzucono religie i to tak by nie można było jej pominąć bo jest wciskana w środku zajęć..
To jest narzucanie się.. zobacz co zrobiono z TVP... Już miało sporo odnośników religijnych .. a po zmianach przypomina kopie mediów ojca Rydzyka. A oglądalność poleciała na łeb.

ponoć 3-5 procent osób w Polsce jest Ateistami ... ja czuję się tu prześladowany przez katolików.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2020 o 10:07

F fiksusik
0 / 0

@killerxcartoon @Koles86 Mnie życie nauczyło, żeby na podstawie zachowań jednostek nie oceniać całych grup, bo w zasadzie zawsze się kogoś skrzywdzi - w najlepszym razie tylko jednostki, w najgorszym zdecydowaną większość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@fiksusik
Nie .. tu rządzi kościół i jesteśmy kolonią Watykanu jaki go utrzymuje i tak długo będzie rządził jak długo ludzie chodzą do kościołów. A to on lansuje konserwatystów antyintelektualistów i tępaków. Wyniszcza kraj bo na nim pasożytuje niszcząc edukacje bo stoi ona w kontrze do interesu kościoła Jak tak zostanie za kolejne 20 lat polska już się nie podniesie.
Gdzie my jesteśmy z nauką jak sponsorujemy z podatków zamiast wiedzy wierzenia i np mamy

Uniwersytet Szczeciński
Wydział Teologiczny
Ośrodek Badań i Studiów nad Cierpieniem
w Głogowie .

Powiedz mi jaką technologię czy wiedzę można tam stworzyć ? Nad czym pracują ? Jakie korzyści ma państwo i społeczeństwo z ich pracy ?

Utrzymywanie pasożytów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 czerwca 2020 o 20:30

F fiksusik
0 / 0

@killerxcartoon Podałeś przykład uczelni humanistycznej i pytasz o opracowane technologie. To może podaj jakiś inny wydział humanistyczny, który może pochwalić się opracowanymi technologiami, wynalazkami czy wdrożeniami.
Uczelnie humanistyczne tak w ogóle chyba jednak czemu innemu służą. Gdybym chciał być złośliwy, to napisałbym, że uczą np. ortografii, którą nietępy intelektualista powinien znać na wyrywki i stosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@fiksusik Jak na niepiśmiennego chłopa i tak nieźle mi idzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fiksusik
0 / 0

@killerxcartoon To nie był przytyk do Ciebie - piłem ogólnie do szeroko rozumianych "internetów" i wpisów, których autorzy nie stronią od daleko idących uproszczeń i bardzo kategorycznych sądów. Nie twierdzę, że całkowicie nie masz racji, bo przykładów potwierdzających Twoje poglądy sam mógłbym podać bez liku. Wojuję tylko przeciwko zbyt łatwemu uogólnianiu.
No bo zobacz... Zaczęło się od chłopa, który ukatrupił żurawia, bu zrobić z niego stracha do ochrony pola. Prawie natychmiast ktoś wyskoczył z antyklerykalizmem i się posypały wyświechtane frazesy. Ktoś założył, że sprawca jest ortodoksyjnym katolikiem. Przyjmijmy, że faktycznie należy do osób - nazwijmy je - obrzędowo religijnych (klepie zdrowaśki, regularnie chodzi do kościoła, przyjmuje komunię itd. itp.). Raczej jest człowiekiem prostym, więc zasady swojej wiary też pojmuje w sposób nieskomplikowany, bez pogłębionej refleksji, Biblię rozumie dosłownie. Możliwe, że tak właśnie jest. Ale sugerowanie (a to m.in. można wyżej wyczytać - jeśli nie wprost, to między wierszami), że to jego religia uczyniła go skłonnym do przemocy, jest albo przejawem złej woli, albo inteligencji godnej omawianego tu chłopa.
Problem leży zupełnie gdzie indziej. Chłop najprawdopodobniej ma już swoje lata, wychowywał i kształtował się w czasach, gdy o prawach zwierząt mało kto słyszał i mówił, żeby zjeść rosół, musiał własnoręcznie ukatrupić a potem wypatroszyć kurę, regularnie urządzał świniobicie (bo mięsa z kartek i tak by mu nie wystarczyło, zwłaszcza że kartki rolnicze uprawniały do znacznie mniejszego przydziału). Innymi słowy - ten człowiek "oswoił" się z zabijaniem zwierząt i nie widzi w tym niczego złego. Najbardziej demotywuje to, że większość jego krytyków jest od niego o wiele młodsza, wychowana w mieście. Oni nie musieli zabić, by zjeść mięso. Oni je higienicznie i "humanitarnie" kupowali w sklepie, niespecjalnie zastanawiając się, jak ono do tego sklepu trafiło. Jestem na 200% przekonany, że to te doświadczenia, a nie wyznawana religia (nawet ta miałko pojmowana) spowodowały, że chłopina nie cofnął się przed zabiciem żurawia. Jemu nawet do głowy nie przyszło, że robi coś złego. On ze śmiercią zwierząt jest oswojony.
Wplatanie Kościoła do sprawy żurawia jest równie uprawnione jak przedwojenne zwalanie wszelkiego zła na Żydów i cyklistów. Właśnie dlatego włączyłem się w dyskusję. Nie jestem bynajmniej wojującym katolem, ale na takie uproszczenie jw. napisałem, po prostu krew mnie zalała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@fiksusik
Ciekawe znam taki pogląd i nie przyszedł mi od razu do głowy bez twojej pomocy .. I muszę się z godzić z twoim zdaniem że tak też można to tłumaczyć. Sadyzm wynikający z postrzegania zwierząt przedmiotowo uwarunkowany zabijaniem ich na jedzenie.... I postrzegania praktyczne martwego żurawia jako strachu na ptaki by nie niszczyły zasiewu kukurydzy ... logiczne I to nawet bardziej niż moje myślenie

Ja jednak wyszedłem od zupełnie innego założenia . Od rytualności. Uznałem że zamęczenie zwierzęcia w ten sposób i przywiązanie palikami , miało charakter ofiarny albo guseł na polu... Wiele osób mi znanych jakie są bardziej niż przeciętnie religijne a wywodzą się z małych wsi wykazywało się też olbrzymi pociąg do innych form "nadprzyrodzonych" lub "magicznosci" Horoskopy , seanse spirytystyczne , zjawy , duchy , przesądy typu rozsypana sól, drabina, rozbite lustro, czarny kot, 13, uroki , złorzeczenia , rytuały odczyniania ich, magiczne kryształy, i temu podobne.
Powiązałem je ze sobą... Wywodząc że zaszczepione przez chrześcijaństwo religijne omamy wynikające z uduchowienia powiązane z folklorem lokalnych wierzeń ludowych dały taki rezultat ... jakiegoś pokręconej formy emanacji religijnej

Przyjmując twoją argumentacje to sprawcą jest osoba będąca właścicielem najemcą bądź lub jego rodziną albo związaną w jakiś sposób z tym polem lub zasiewami .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 czerwca 2020 o 21:44

F fiksusik
0 / 0

@killerxcartoon Może dlatego, że wychowałem się i mieszkam na wsi, choć nie mam gospodarstwa, pewne sprawy w tej materii są dla mnie bardziej oczywiste. Wiem też, że dla rolnika każdy grosz może oznaczać być albo nie być. Mimo że sprzedaż plonów przynosi dochody często nieosiągalne dla osób na etatach, trzeba pamiętać, iż gospodarstwo rolne to rodzaj przedsiębiorstwa, którego dochód to tak naprawdę środki obrotowe. Na prywatne wydatki rolnika zwykle zostaje tylko ułamek tych pieniędzy. Za szkody wyrządzone przez zwierzynę łowną można dostać jakieś tam odszkodowanie od koła łowieckiego dzierżawiącego dany rewir, ale za spustoszenie pola przez żurawie nikt chłopu grosza nie zwróci, więc ten człowiek - będąc w sytuacji bez wyjścia - gotów był chwycić się każdego sposobu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2020 o 22:59

K killerxcartoon
0 / 0

@fiksusik
Ja jestem mieszczuchem w 2-3 pokoleniu.
Swoją drogą nie wiedziałem że żurawie wpierdzielają kukurydze i nasiona. Znam je z mazur .. tam wpierdzielają ryby

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fiksusik
0 / 0

@killerxcartoon W gospodarstwach rybackich to przekleństwem są kormorany - jeden potrafi wszamać kilka kilogramów ryb, a często nad stawy rybne zlatują ich setki. Straty liczone w dziesiątkach ton.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzikirybnik
+11 / 17

Na szczęście wiedzą kto jest sprawcą i jestem za tym aby dowalili mu taką karę żeby się zesrał. Tłumaczenie sprawcy jest absurdalne. Chciał odstraszyć inne żurawie.
Chętnie bym tego gnoja tak samo przywiązał do palików.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-3 / 3

Ten ów musiał być dosyć odważny i silny bo żurawie sa dosyć agresywne i silne. Potrafią porządnie podziobać i nawet skaleczyć nogą. Równie agresywne sa np. łabędzie. Więc jak on to zrobił, że żuraw dał mu się schwytać? Chyba, że go uśpił czymś i potem zawiązał. To jedyna metoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BloodKubaQ
+1 / 5

Widziałem przywiązywanie wron do drewnianych pali aby odstraszyć inne osobniki które niszczyły uprawy, ten ptak prawdopodobnie miał stanowić "strach na wróble".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar borekpp
-2 / 8

Po pierwsze , jak on go złapał, po drugie, żurawie niszczą uprawy, po trzecie każdy obrońca przyrody ma to gdzieś, po czwarte, gdyby wam ktoś wydziobywał pieniądze z portfela, też różnie byście zareagowali... Jestem przeciwny takim metodę, ale poniekąd rozumiem.. że ktoś sie totalnie wkurzył..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-2 / 4

@borekpp https://www.cenyrolnicze.pl/wiadomosci/wiesci-rolnicze/rolnicza-kronika-policyjna/19499-zurawie-niszczyly-jego-uprawy-jednego-ukrzyzowal-by-odstraszyc-pozostale

Twierdzi, że znalazł martwego, Ale musiałby być ciepły, żeby skrzydła rozciągnąć, chyba że wyłamał.
Dzikie zwierzęta na ogół trzymają się z daleka od ludzi, chyba, że obsiał w środku lasu. Powinien być jakiś sposób regulacji gatunków wchodzących w szkodę. Jeśli nie odstrzał to co? Może rolnik powinien mieć możliwość złapania takiego zwierzęcia na swoim polu, i przekazania leśnikom, a następnie relokacja, bądź sterylizacja i umieszczenie w jakimś ośrodku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VipeRsan
0 / 0

@pejter jestem za. Idźmy dalej. Beneficjentów wszelakich programów socjalnych co mi wyżerają kasę z portfela (w końcu płacę podatki więc mogę tak nazwać rzeczy po imieniu), też może sterylizujemy i umieszczamy w jakichś ośrodkach :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ktosiu7676
0 / 0

@pejter Ty chyba nigdy nie przygotowywałeś kury czy kaczki na obiad kupionej w całości skoro twierdzisz że musiałby wyłamywać mu skrzydła :) Prawdopodobnie coś tam obiło ci się o uszy o stężeniu pośmiertnym i stąd takie wnioski ale ono przy sprawianiu drobiu nie stanowi żadnego problemu a ogólnie to ustępuje po 2-3 dniach .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-2 / 2

@ktosiu7676 Masz rację, nie przygotowywałem kupionej kury, bo zawsze były oprawiane na ciepło. Miałem za to padłe kury, które były... sztywne. Co prawda nie rozciągałem im skrzydeł, ale ogólnie wyglądały jak zamarznięte. Czyli kurczak ze sklepu taki giętki, może dlatego, ze jest... wykrwawiony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@pejter Regulacja populacji ludzi i zasięgu ich osadnictwa ... by zwierzęta miały swoje tereny siedliskowe. Najlepiej przez kontrole urodzin... ale odstrzał też nie zawadzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-1 / 1

@killerxcartoon Idąc tym tropem, należy zlikwidować wszystkich ludzi bo cały świat, to siedlisko zwierząt. A jeżeli to zwierzęta wykraczają poza swoje siedliska, bo jest ich za dużo, bo nie mają swoich naturalnych wrogów? Słyszałeś o eksperymencie z myszami, które miały nieograniczony dostęp do pokarmu? Widziałeś jakikolwiek film przyrodniczy? Wiesz jaki % osobników przeżywa w środowisku naturalnym? Wiesz ile kociąt może mieć niesterylizowana kotka? myślisz, że myśliwi tacy źli tylko polują? Całą zimę dokarmiają zwierzęta. Musimy, żyć w równowadze i trzeba jakoś regulować ilość zwierząt, których jest za dużo dla ich i naszego dobra. Co do ludzkości to są prognozy, że wzrośnie do 12mld i się zatrzyma na tym poziomie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@pejter

Już mamy przerost super szkodnika jaki osiągną populację 7,7 miliarda.. a zniszczenia są widoczne...
Już ta populacje ciężko utrzymać. Nie powinna on przekraczać 4 miliardów jak osiągnie 10 to zaczniemy się zjadać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-2 / 2

@killerxcartoon Wystarczy przestać dawać żywność Afryce. Swoją drogą ciekawe, że tak się mnożą jak są niedożywieni. Podobno niedożywiony organizm jest bezpłodny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
-2 / 4

Średniowieczne metody. A niby mamy XXI wiek. Zrobiłabym mu to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
0 / 2

Ja bym tak zaraz nie oceniał. Może ten ptak driftował nad łąką rolnika a jak ten go upomniał to darł dzioba na człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrMojoRisin
-2 / 2

Oby go złapali, wsadzili do paki, w której zostanie zeszmacony przez recydywę, co się lubi powyżywać na nowoprzybyłych. Życzę Ci tego szmato.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ktosiu7676
0 / 0

Podobno ( podkreślam "podobno" ) Znalazł go martwego i tak przywiązał dla odstraszenia innych , widzałem na wsiach podobne z wiszącymi szpakami na np - czereśniach .
Jeśli istotnie znalazł go zdechłego to co w tym złego ? Dodawanie tagów " ukrzyżował . makabra to bicie piany a idioci łykają jak pelikany wszystko jak leci wydając wyrok na niego ,, często śmieci za ten straszny czyn a do tego połowa miesza w to religię ....
Jesteście społeczeństwem imbecyli .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem