Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
685 713
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Zoarix
+5 / 13

@Uhtred spokojny i wyważony pomnażając krzywdzące schematy? Chyba w tylko w Twoim świecie jest spokojny i wyważony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-3 / 7

@Uhtred
Mój komentarz jest niewątpliwie prowokacyjny po to by drażnić takich hipokrytów jak @rasizm45. Usiłowałem kiedyś być wyważony. to nie ma sensu i nie przynosi rezultatów.. Należy być skrajnym... i tak właśnie robię za przeciwwagę i prezentuje uważany przez niektórych za skrajny pogląd.. choć mogę sobie wyobrazić jeszcze skrajniejszy ..."zabić ich"... może wtedy gdy wszyscy zrozumiją że wojna nie jest w naszym interesie i dojdzie wtedy do kompromisu to suma wypadkowa poglądów będzie wyważona...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-1 / 7

@rasizm45 Dlatego że miałem dość ludzi z poglądami jak twoje. Jesteście hipokrytami i trzeba ws piętnować na każdym kroku bo pod fasadowością swojej religijności ukrywacie to jakimi naprawdę jesteście a nie da się waszych poglądów i zachowań znieść w milczeniu dlatego wyrażam swoje skrajne poglądy...
A jak widać po twoich komentarzach pokazujesz to jaki jesteś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2020 o 11:23

7 konto usunięte
-1 / 3

@rasizm45 Pół żartem pół serio (i trochę z sarkazmem) napiszę Ci tak:
Nie jesteś księdzem, więc nie masz prawa czepiać się kolegi @killerxcartoon o to, że rozpowszechnia na ich temat krzywdzące stereotypy :) przykro mi, ale takie jest stanowisko sądu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 0

@rasizm45 chyba nie skumałeś aluzji:) Kaja Godek też gejem nie jest, a jednak wg sądu ma prawo twierdzić, że geje to gwałciciele dzieci. Wg sądu osoba nie będąca gejem nie ma prawa oburzać się jej słowami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
-5 / 9

@rasizm45 W psychologi dobrze znane jest zjawisko projekcji.
"Projekcja (od łac. proiacere, wyrzucać przed siebie) – mechanizm obronny polegający na przypisywaniu innym własnych niepożądanych uczuć[1], poglądów, zachowań lub cech najczęściej negatywnych."
https://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_(psychologia)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 czerwca 2020 o 20:26

avatar Zoarix
-4 / 6

@sliko Skąd masz informacje, że księdza z demota "ciągnie"? Napisałeś "on też", więc jawnie oskarżasz człowieka z demota, które nigdy wcześniej nie widziałeś. Czerpiesz przyjemność i podniecenie z powielania krzywdzących stereotypów? To chyba Twoja pasja na tym portalu, niczego innego napisać nie potrafisz. A może Ty masz skłonności pedofilskie i próbujesz to ukryć? Wygląda na to, że to Ty przypisujesz księżom cechy, które sam masz w sobie. O zboczeniach najwięcej mówią ci, którzy mają z nimi wiele wspólnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2020 o 9:44

avatar Zoarix
-3 / 9

@usiek1992 hmm, myślałem, że negatywne wypowiadanie się o innych orientacjach towarzyszy ludzkości od starożytności (z kilkoma wyjątkami jak społeczność rzymska). Twierdzenie więc, że to kapłani wymyślili, jest błędne. To raczej tęczowi wymyślili, że nagle to jest spoko i zrobili sobie taki monopol, że nawet zabieranie dzieci na trzon parad równości, gdzie osoby o subiektywnie niezinterpretowanej płci przyczepiają sobie sztuczne penisy do czoła i symulują odruchy towarzyszące stosunkom seksualnym, uważają za normalne. Stąd moim zdaniem słusznie jeden z drugim nazwał to "tęczową zarazą". Wszystkich, którzy czynią pedofilię, trzeba odseparować. Warto jednak wspomnieć, że większość pedofilii wśród księży ma podłoże homoseksualne. Przypadek?

EDIT: to, że ktoś jest gejem/lesbijką, nie od razy znaczy, że należy do ruchu LGBT. Wielu homoseksualistów sprzeciwia się ich ideologii i postulatom. Jest tutaj wyraźna różnica, której oni nie chcą (nie chcecie) widzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2020 o 10:57

U usiek1992
-1 / 3

@Zoarix "Większość pedofilii wśród księży ma podłoże homoseksualne" - bzdura. Istnieje korelacja (proponuję poczytać co to jest) pomiędzy homoseksualizmem a pedofilią wśród duchownych, co NIE oznacza, że jedno ma podłoże w drugim. To tak, jakby z twierdzenia, że (przykładowo) większość ludzi otyłych ma cukrzycę wyprowadzać twierdzenie "większość cukrzyków jest cukrzykami, bo są otyli" czy "cukrzyca ma podłoże w otyłości". Korelacja =/= przyczynowość.

Paradom też jestem przeciwny, co nie oznacza, że można publicznie szkalować osoby o innej orientacji seksualnej, nawet gdyby stanowili mniejszość rzędu błędu statystycznego. Dopóki nie szkodzą sobie ani innym, należy im się szacunek oraz traktowanie na równi z większością. Nazywanie ich zboczeńcami czy "tęczową zarazą" to nic innego jak rasizm. Zanim napiszesz, że rasizm dotyczy wyłącznie koloru skóry, zachęcam do zapoznania się z definicją rasizmu kulturowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2020 o 12:54

A adraxer12
-1 / 3

@usiek1992 Nie ma podłoża w samym homoseksualizmie, ale w skłonności do fetyszy i dewiacji seksualnych.
Nota bene stąd korelacja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2020 o 18:04

7 konto usunięte
0 / 2

@Zoarix Hmm.. czyli pani Kaja Godek przypisuje ludziom LGBT swoje własne wady i zboczenia?:)

p.s - nie zgadzam się z @sliko, nie mam zamiaru oskarżać tego księdza, ale pragnę tylko zauważyć, że zaciekła obrona przed takimi tekstami jest trochę śmieszna :) ja rozumiem, gdyby od tego cokolwiek zależało, ale ani sliko ani jego gadanie nie ma tu żadnej mocy sprawczej, co innego taka Godek, która jest pupilką PiSu i ma wpływ na tworzone przez nich prawo....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
0 / 2

@7th_Heaven Powtórzę tylko moją wypowiedź, bo została oczywiście przez katolickich specjalistów od manipulacji dosyć drastycznie "przetworzona"
"Przypomniał mi się ksiądz z Tylawy - on też gustował w małych dziewczynkach i kazał sobie przyprowadzać je na noc do plebanii. Najmłodsza miała 9 lat"
Potem zgodnie z wytycznymi kościoła zaczęli wmawiać, że to ja mam problem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 2

@sliko Mam rozumieć, że Twoja wypowiedź nie dotyczyła demota? Nie bardzo rozumiem zatem, po co się pod nim pojawiła... Niemniej nie odmawiam Ci prawa do pisania tego tutaj, również oburza mnie sprawa księdza z Tylawy i uczciwie przyznam, że widok księdza z dzieckiem nie wzbudza we mnie zaufania.
Bardziej natomiast niż Twoja wypowiedź, bije mnie po oczach zawzięta reakcja na nią u kolegów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
0 / 2

@7th_Heaven Dokładnie tak - usiłowali wmówić, że twierdziłem, że to na pewno pedofil

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
-1 / 5

@sliko @7th_Heaven Wybacz obywatelu silko, ale w swojej wypowiedzi napisałeś: "Przypomniał mi się ksiądz z Tylawy - ON TEŻ gustował w małych dziewczynkach..." Stwierdzenie "on też" zakłada pewien podmiot domyślny. Jako że komentarz dotyczy demota, w sposób oczywisty można twierdzić, że Twoja wypowiedź w sposób niepozostawiający wątpliwości łączy tego księdza z demota z pedofilami. Jeżeli nie miałeś takiej intencji, to niewłaściwie sformułowałeś komentarz. Zwykła lingwistyka i logika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2020 o 19:55

avatar zjebmaker
+2 / 8

Wzruszyła mnie twoja historia. Tylko jeszcze powiedz o co w niej tobie chodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
+4 / 14

@allmaechtig czy jeżeli ktoś jest lekarzem pediatrą, to oznacza, że też go ciągnie? Przedszkolanki? Nauczyciele wczesnoszkolni? Higienistki w szkole? Masz jakąś przyjemność z powielania schematów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
-2 / 2

@Zoarix
Ksiądz z Tylawy skazany za molestowanie sześciu dziewczynek dalej odprawia msze i prowadzi modlitwy w Radiu Maryja
Ksiądz Michał M. został skazany w 2004 za molestowanie sześciu dziewczynek. Cytując uzasadnienie wyroku: „Sąd uznał, że ksiądz skrzywdził sześć dziewczynek. Według niego ksiądz: brał je na kolana, wkładał ręce pod bluzkę i dotykał piersi, wkładał rękę do majtek i dotykał krocza, całował w usta z penetracją jamy ustnej, wkładał palec do pochwy, dotykał nóg powyżej kolan”.
Czy wyobrażasz sobie, że ktoś tak postępowałby z dziećmi i nie poniósł za to konsekwencji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
-2 / 2

@sliko zgodzę się z Tobą całkowicie, że takie osoby powinny być natychmiast złapane i surowo ukarane. Naganne jest, jeśli te osoby rzeczywiście są winne, wciąż wolne i sprawują swoją posługę. Nie jestem jednak zwolennikiem tego, aby tego księdza z demota łączyć z nimi. Zemsta zbiorowa nie jest żadnym rozwiązaniem i nie stanowi dążenia do sprawiedliwości. Nie jest sprawiedliwe, że winny jest na wolności. Nie jest jednak też sprawiedliwe, aby niewinnego zjednywać z winnymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
0 / 0

@Zoarix A zacytuj zdanie w którym to zrobiłem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
-1 / 1

@sliko sliko 1 czerwca 2020 o 11:09
Przypomniał mi się ksiądz z Tylawy - on też gustował w małych dziewczynkach i kazał sobie przyprowadzać je na noc do plebanii. Najmłodsza miała 9 lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zimny1311
-3 / 7

a nie mógł, w celu przeżycia, wyprzeć się swojego boga a później, jakby już był bezpieczny, wrócić do niego jako syn marnotrawny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 0

@Zimny1311 W sumie nie wiadomo, czy tak właśnie nie zrobił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+7 / 15

Chociaż raz wyszedł komuś demotywator-- komentarze sprawiają że ma się dość ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dawid_Rostowski
-2 / 2

wyszedł ze swoją dziewczyną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheBigShow
-2 / 2

Dobry materiał na film, ale... Sekielski wie lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
0 / 2

Biskup katolicki wierzący w Jezusa ? Poza Polską może paru jeszcze zostało. W Polsce nie ma juz ani jednego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem