Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:24

To właśnie dlatego faceci zarabiają troszkę więcej od kobiet

www.demotywatory.pl
+
737 769
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Buka1976
+19 / 19

Teraz już wiem dlaczego z alliexpress przyszła mi "kaszanka" w paczce :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+5 / 13

@Rhanai Faceci częściej pracują na niebezpiecznych stanowiskach dlatego żyją krócej, chociaż są i debile którzy robią sobie krzywdę na własne życzenie i pewnie o tych Ci chodziło.

W mojej pracy spotkałem się z bardzo dużą ilością osób i powiem że jednak kobiety mają częściej problemy z ogarnięciem rzeczy związanych z komputerem (nawet prostych) lub po prostu nie chce im się samemu się sekundę zastanowić nad rozwiązaniem. Przy pracach fizycznych też mają mniejszą wydajność ale są też stanowiska na których radzą sobie zdecydowanie lepiej niż faceci.
Zawsze uważałem że tam gdzie się da praca powinna być na akord aby nikt nie mógł narzekać że ten obok zarabia więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+2 / 14

@kibishi owszem, o tych mi chodziło. Też są kobiety, które nie ogarniają jak te na filmie, ale nie można tego powiedzieć o wszystkich. Spotkałam faceta, którego pokonała idea komputera, do tej pory go nie ogarnia, spotkałam kobietę, która niby komputer w pracy uruchomi, ale idea copy-pasta ją przerosła, a przynajmniej nie znaleźliśmy innego wytłumaczenia na jej działanie. Jasne, to są przypadki skraje, ale istnieją. Pracuję w inżynierii, mamy i kobiety w ekipie, które sobie fantastycznie radzą, mamy i facetów w ekipie, którym jedyne, co w miarę idzie, to przypie*dalanie się, zawalanie terminów i robienie karczemnych awantur. Generalizacja jest kompletną głupotą i porażką, chociaż zdaję sobie sprawę, że na tym portalu wszystko, co umniejsza lub obraża kobietę jest najlepszym contentem na świecie, a każda obrona jest skazana na porażkę. Dlaczego nie możemy po prostu oceniać Kowalskiej jako Kowalskiej i Igrekowskiego jako Igrekowskiego? Jakoś nie uważamy, że wszyscy faceci to pijacy i brudasy, bo to straszliwe nadużycie, ale już kobiety możemy wrzucać do jednego wora jako idiotki? Trochę konsekwencji. Naprawdę, korona Wam z łbów nie pospada, jeśli okażecie odrobinę szacunku kobietom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 7

@Rhanai Nigdzie nie napisałem że kobiety są gorsze, napisałem tylko że częściej mają problem bo zarówno kobietom jak i mężczyznom zdarza się nie ogarniać ale proporcja zgłoszeń tam gdzie robiłem (a jest to kilka dużych firm) jest raczej 70/30 chociaż kobiet w firmach było trochę więcej więc to może i z tego wynikać aż tak duża różnica. To że w pracach prostych fizycznych faceci zwykle dominują to też są fakty a za pisanie faktów nie powinno się mieć pretensji. Kobiety i faceci się trochę różnią ale to nie oznacza że jedna płeć jest gorsza od drugiej, do tego mamy jeszcze wyjątki dlatego tak jak pisałem w pracy powinno się zwracać uwagę raczej na efektywność danej osoby niż na to jakiej jest płci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aberg
-2 / 6

@kibishi Musisz policzyć liczbę kobiet i musisz wziąć pod uwagę co kto robi. Księgowa będzie częściej zgłaszać nieprawidłowości, ponieważ ma do ogarnięcia zus, us i bank. A zwłaszcza zus i us lubią bawić się w dziwne aktualizację i potem np. przeglądarka nie wydala, nie da się wysłać pliku do us. Później taka kobieta jest zdenerwowana bo deadline i całą winę zwala na technologie i informatyków (bo to prawda). Taki dyrektor czegoś tam nie będzie w ogóle zgłaszał zastrzeżeń bo on ma przeglądarkę, maila, worda i excele a tam nie ma się co popsuć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 4

@aberg Kobiet jest tak z 60%, w większości firm skład jest raczej mieszany (na podobnych stanowiskach mężczyźni i kobiety) więc to nie kwestia stanowiska, tak jak pisałem ogólnie kobiety mają troszkę więcej problemów i zwykle bardziej błahych i powtarzających się odnośnie stanowisk też bym powiedział że wcale nie do końca tak jest miałem kilka sytuacji gdzie to dyrektor miał problemy i trzeba się było sporo namęczyć bo sam nie wiedział co zrobił i totalnie komputera nie ogarniał i miało być tak jak wcześniej a sam nie wiedział jak było.
Jeżeli chodzi o aktualizacje i wysyłanie przy deadline to sprawa jest dość skomplikowana bo ludzie zwykle nie zgłaszają problemu od razu jak wystąpi (zwykle bo im się nie chce a dana funkcja nie jest im w tym momencie potrzebna) tylko dopiero jak konieczne jest działanie danej rzeczy i to natychmiast, w korporacjach zanim wejdzie nowa aplikacja albo aktualizacja to musi przejść testy które wymagają czasu więc zwykle wersja oprogramowania jest zwykle trochę starsza i przy aktualizacji z urzędów itp jest problem z kompatybilnością (bo debile nie robią kompatybilności wstecznej nawet na 3-5 wersji) a nie łatwo jest taki problem rozwiązać bo zgodnie z polityką nie można nie sprawdzonych aktualizacji instalować, więc to nie jest wina informatyków tylko zgłaszania na ostatnią chwilę problemów (zwykle występujących sporo wcześniej).

Najgorszym jednak problemem w korporacjach moim zdaniem jest brak rozchodzenia się informacji między ludźmi, często zdarza się że ktoś chce aby rozwiązać jego problem co zajmuje 3 kliknięcia a po 15 minutach z tym samym problemem dzwoni osoba siedząca biurko obok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-1 / 7

@aberg "Mężczyźni żyją krócej niż kobiety bo mają więcej testosteronu. Testosteron osłabia układ odpornościowy więc siłą rzeczy mężczyźni są juz na starcie słabsi niz kobiety. "

Dlatego to mężczyżni powinni przechodzić wcześniej na emeryturę, pracować w lżejszych pracach i powinniśmy wydawać na ich "zdrowie" więcej, aby wyrównać długość życia.
Czy jednak typowo? Jak nierówność na niekorzyść kobiet - to opresja i wina mężczyzny a jak na niekorzyść mężczyzny to wina mężczyzny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fizdryg
+2 / 2

Pieprzenie na temat równości płci. Meżczyźni nie są równi kobiecie. To dwa odmienne organizmy i umysły. Jak pracowałem w "nafcie" to mieliśmy jedną kierowniczkę i co prawda znała się na przepisach bo kończyła studia w tym kierunku ale za to kierownik mógł podmienić kogokolwiek (o ile pozwalaną na to przepisy) w razie czegokolwiek. Obecnie w pracuję jako operator maszyn i trudno chociaż na każdej maszynie mam lidera kobietę to sam muszę wiedzieć to co każda z nich i jeszcze więcej z zakresu mechaniki, elektryki, odrobinę elektroniki, i ciężko mi byłoby wyobrazić sobie kobietę na tym stanowisku. to samo mechanik samochodowy (jak pracowałem w serwisie samochodowym) i o kobietach spawaczach też rzadko się słyszy.
Nie mówię że różnice w zarobkach nie występują ale znam przypadki gdzie na tych samych stanowiskach kobieta zarabia więcej więc to nie jest tak że kobiety są pokrzywdzone przez złych pracodawców (szczególnie prywaciarzy)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 3

@tomek_s Kobiety przechodzą na wcześniejszą emeryturę w wybranych krajach (czyt. Rosja, Ukraina, Mołdawia, z tego co pamietam to jeszcze Białoruś). Takie mamy zacne grono :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 3

@tomek_s Wybacz, ale co ma piernik do wiatraka? Większość cywilizowanych krajów jednak ma wyrównany wiek emerytalny. Myślimy, myślimy a ja ci napiszę z czego to wynika :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-2 / 2

@lithium222 Nie za bardzo mam ochotę dyskutować z osoba, która ma podwójne standardy(patrz wyżej) ale zaciekawiłaś mnie. Co wg ciebie myślisz, że osiągnęłaś podając kraje w których od niedawna jest wyrównany wiek emerytalny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 2

@lithium222 Ty musisz wiedzieć, że się skompromitowałaś i ten bełkot tego nie zmienił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aberg
0 / 2

@kibishi To nie jest wina użytkowników. Na studiach informatycy powinni uczyć się jak działa firma. Powinni mieć podstawy rachunkowości, zarządzania itp. Wiele by to pomogło :-) Jeżeli deklarację vat-7 należy wysłac do 25 dnia miesiąca to użytkownik nie będzie 2 tygodnie wcześniej sprawdzał czy program działa, bo ma inne rzeczy na głowie (wypłaty, intrastat, księgowania, zamykanie poprzedniego miesiąca, raporty itp.). Niestety pracownicy przetrzymują dokumenty, faktury i w księgowości wszystko robi się na ostatnia chwilę.
I masz rację, problem jest z przesyłaniem informacji. W każdej firmie w jakiej pracowałam jest to duzy problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aberg
-1 / 3

@tomek_s Ale nikt nie każe mężczyznom pracować w kopalniach, kopać rowy itp. Może sobie siedzieć przy biurku i klikać, może zostać w domu i zająć się dziećmi w momencie jak żona pracuje. To jest jego wybór. Skoro pcha się do takich prac to do kogo ma pretensje? A wiek emerytalny powinien zostać zrównany. Kobiety bo upadają na zdrowiu, ponieważ każda ciąża obciąża organizm, a mężczyźni po po prostu mają słabsze organizmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-2 / 2

@aberg Też uważam że lepsze były by podstawy rachunkowości i zarządzania niż niektóre z ogólnych przedmiotów które są aktualnie. Użytkownicy często wiedzą o problemach wcześniej i nawet sami mówią że zauważyli kilka dni wcześniej że jest problem ale nie zgłaszali bo nie było im to potrzebne a teraz mają deadline za 2 godziny i musi im działać.
W niektórych firmach gdzie pracowałem to się nawet zastanawiałem czy po prostu dziewczyny nie wołają mnie tak abym z nimi posiedział bardziej niż rozwiązał problem bo zdarzało się że były 4 w pokoju i co 20 minut szedłem do kolejnej rozwiązać ten sam problem, mimo że jak jest coś bardzo prostego to tłumaczę jak to zrobić abym nie musiał tyle biegać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dopi1984
+5 / 9

@Tolerancja_its_Ok wypier papier do kopalni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gamke
+1 / 3

@Tolerancja_its_Ok no widzisz nawet masz (prawdopodobnie) wystarczające warunki fizyczne ich na co czekasz???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlon1
+6 / 16

to jest mit. W cywilizowanych krajach kobiety nie zarabiaja mniej! w Polsce rowniez! co wiecej na tym samym stanowisku czesto przy tej samej placy wymaga sie od nich mniej. true story :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antydemagog
+4 / 8

Kwestia doswiadczenia ewidentnie. Widac ze zdarzyło mu sie to nie raz .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-1 / 13

Niestety często zarabiają na tym samym stanowisku tyle samo, pomimo, że pracują wydajniej i normy mają większe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Artur_
0 / 12

równe nie równe to powiedzcie dlaczego dyscypliny sportowe są podzielone na męskie i żeńskie? A w pracy ....równouprawnienie o_0 I tak was kochamy :* perełki naszej planety :*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+3 / 11

@Artur_ bo wszędzie gdzie można to zweryfikować kobiety wypadają gorzej a w pracy każda nierówność(na niekorzyść kobiet) to prześladowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aberg
0 / 2

@rasizm45 Sam korwin uważa, że kobiety są mądrzejsze od mężczyzn także słuchaj swojego męskiego guru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 1

@rasizm45 Biologii się poucz, bo nie dość, że język polski leży, to w dodatku biologię się przespało :)

To nie jest seksistowski argument wyobraź sobie. Kobiety organizm jest biologicznie przystosowany do zajścia w ciążę, kształtowania w środku młodego organizmu, wydania na świat i karmienia. Męski organizm tego nie potrafi. Tak? Tak. I co różnice damsko-męskie twoim zdaniem się na tym kończą ? :D

Otóż mój drogi nie. To nie jest tak, że to jedyną różnica, albo inaczej nie niosąca za sobą żadnych konsekwencji.
Kobiecy oragnizm nie jest tak silny jak męski. Nasz organizm nie produkuje takiej ilości testosteronu i tak samo jak nikt nie dyskutuje z porodówkami, tak samo z tym nikt nie powinien dyskutować. To nie seksism, to biologia.
Meżczyźni dzięki temu łatwiej budują muskulaturę. Mają nieco inaczej rozłożony ośrodek ciężkości, dzięki czemu łatwiej dzwigać ciężary. Dalej kobiety mają szerzej rozstawioną miednicę co skutkuje tym, że wolniej biegają. Nie interesuje mnie w tym momencie co twierdzą feministki, albo ogólnie tzw. lewactwo.

Pewnych różnic biologicznych nie przeskoczymy. Przykładem swego rodzaju hybrydy jest Caster Semenya. popatrz na jej sylwetkę. Przypomina kobiecą, czy męską?

Różnimy się, tak od wiek wieków funkcjonuje świat, żeby jedna i druga strona się uzupełniała. Nie ma hybryd, które łączą w sobie wszystkie cechy (a jeżeli są to ingerencja w naturę).

Zatem o jakich progach wspominasz? Do czego? Nie mieszajmy siły fizycznej, która powinna być zróżnicowana, do pracy umysłowej, gdzie żadnych ułatwień, progów nie powinno być.

Proste? Proste.
Jak się nie zgadzasz, to weź so ręki książkę z biologii, one nie gryzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 czerwca 2020 o 17:29

L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Łooo boshe, jak zapiekło odbycik :D Lubię się pośmiać z typów twojego pokroju. Słonko, ja tylko przedstawiłam różnice między kobietami, a mężczyznami. Tyle. Nie dorabiaj sobie tutaj jakiejś ideologii, a już na pewno nie twórz historii w stylu ,,jak to uważam się za lepszą, bo urodzę" :D

Nie, ja po prostu dostrzegam różnice między kobietami i męzczyznami. Tyle i aż tyle. Przywilejów żadnych nie chcę, nie potrzebne mi się, co więcej uważam je za głupotę (a wręcz ubliżające kobietom).

Drugi akapit jest dla mnie zupełnym bełkotem, kompletnie nie odnoszącym się do moich poglądów. Płacisz pracownikowi według wydajności. Nie popieram równych pensji ot tak. Jezeli ktoś się wykazuje w danej firmie, bierze np. nadgodziny to zarabia więcej. Proste? Proste. Co więcej, jeżeli na rozmowie kwalifikacyjnej zarzyczy sobie więcej: dostaje więcej.

Czy jak ktoś fałszuje, to bierzemy go do chóru? No logiczne, że nie. Zatem po co ci chuchro na budowę? Bierzesz sobie grupę ludzi, którzy spełniają twoje wytyczne jako pracodawcy.

Kłócisz się ze mną, chociaż słońce nie dostrzegasz, że w gruncie rzeczy mamy podobne poglądy. Zatem oblej się zimnym lodem, bo to, że ktoś jest kobietą nie oznacza z automatu, ze ma poglądy jak np. lewica, czy feminazistki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Nie, pzredstawiłam normalne różnice, które znacznie rzutują na predyspozycje kobiet i mężczyzn. To nie jest wiedza tajemna, to podstawy z biologii. Tyle. Ideologii tutaj nie ma żadnej.

Uważam, że są niesprawiedliwe. Ponadto ubliżają kobietom (takie jest moje zdanie), bo z góry traktują kobiety jako gorsze i głupsze, którym trzeba pomagać dodatkowymi punktami. Czego tutaj nie rozumiesz?

Nie jestem za dodatkowymi punktami, ze względu np. na płeć. Nie popieram partytetów. Czasy dyskryminacji się skończyły i kobiety mogą i konkurują w sposób normalny na rynku pracy.

Nie nadają się jednak do miejsc wymagających pracy fizycznej (bo są mniej wydajne), więc niech się tam nie pchają. A jak już się pchają niech się nie dziwią, że np. będąc mniej wydajnymi zarobią mniej.

Oceniajmy pracownika przez pryzmat wydajności. Widzisz tu jakąś niezgodność?

,,kto nie widzi nic złego jak kobieta coś zrobi a faceta zawsze skrytykuje?" a to skąd znowu wydarłeś? :D Jesteś niesamowity na siłę wręcz się kłócisz, chociaż widać, ze ewidentnie moich poglądów nie znasz. Chcesz je poznać możemy podyskutować ;) Nie, to nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 czerwca 2020 o 19:24

avatar BlueAlien
-2 / 2

@tomek_s

Akurat nie wszędzie ale co może innego napisać typ który lubi robić kałburzę dla zwiększenia oglądalności na demotach xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 3

@rasizm45

Kobiety nie są mniej inteligentne od mężczyzn xd

Od kiedy kobiety mogą się uczyć na uniwersytetach, to ich progres bez trudu dogonił mężczyzn, podczas gdy faceci się zatrzymali w rozwoju xd

Ale głąby zawsze powtarzają to samo - "mniej inteligentne, głupsze, gorsze"

I dlatego faceci częściej umierają młodo bo nie umieją ocenić ryzyka i się przygotować do czegokolwiek żeby mieć nie wiem, chociaż zapas ryżu na czas wojny nuklearnej...

Nic, kompletne zero

Jak zostawić facetowi 100zl na tydzień to kupi całą lodówkę piwa i będzie głodował xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 2

@rasizm45

Co za głupoty wypisujesz, przecież kobiety nie kupują za tysiące złotych żadnych ubrań ani kosmetyków. Prędzej faceci, ale nie tylko, bo wydają jeszcze więcej na zegarki i samochody oraz gry.

I ty pisząc oczywiste kłamstwo o tym że "kobiety są mniej inteligentne" sam pokazałeś swój seksizm a czepiasz się mnie xD pamiętaj, akcja wywołuje reakcję, więc jak ty atakujesz płeć żeńska to ja w odwecie męska, będziesz miał ich na sumieniu ;*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Ważniejsza? Chyba cię w główkę dzisiaj mocniej przypaliło. Skoro tak to odbierasz, to masz jakiś problem ze sobą. Dla mnie zwyczajna sprawa, tym się różnimy i tyle. Zabawa w stylu: mężczyźni są lepsi bo... kobiety są lepsze boo.. to nie ze mną (ale może kogoś w piaskownicy spotkasz).



No rodzi :D No kurde ma macicę to rodzi, nie wiem co cię tak ta tematyka ruszyła :D A chłop ma penisa i zapładnia. Biologia, tyle :D

Jesteś przewrażliwiony na swoim punkcie i wszystko odbierasz jako atak. Zacznij oddychać, nabierz dystansu i wyjmij kija z tyłka (przyda się). Argumentów mam akurat sporo. Zacznij czytać, zamiast się dąsać ;)

Nie boli. Doskonale pamiętam pupilków nauczycielek. Dziwnym trafem zawsze chłopcy. Jeżeli natomiast wypowiadamy się na temat jakości edukacji, to wybacz, ale ona leży.. leży kwiczy i się nie podnosi i jest badziewna. Nie tylko dla chłopców, ogolnie dla dziewczynek. Jest nudna, nieciekawa, nierozwojowa, nijaka. Wkuwanie regułek nudzi wszystkich. Brak ruchu jest męczące dla wszystkich.

Szkoła nie jest dostosowana dla nikogo potrzeb. Po prostu jest jaka jest, bo się nikomu nie chce tego zmieniać. I niby jest taka pod dziewczynki? A jak wyglądały wcześniejsze szkoły typowo męskie? Co były takie niby ,,dopasowane pod chłopców"? :D Nie rozśmieszaj mnie.

Dziewczynki nie są z reguły grzeczniejsze, bardziej ułożone, czy cichsze, ale dobrze zauważa jeden z artykułów: tak się je wychowuje od maleńkości, przez co łatwiej im się dostosować do norm. Tak norm. W pracy też człowiek nie robi tego na co ma ochotę, tylko to czego wymaga okreslony zawód. Tak samo studia.

No i czy ktoś broni panom podejmowania zawodu nauczyciela? Czy coś mnie w temacie ominęło? :D Czy ktoś zabrania iść panom na nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej? No nie. Zatem do kogo pretensje o ,,sfeminizowany zawód".

Dzieciaki wszytkie, niezależnie od płci, chłoną wiedzę przez doświadczenia, przez to co widzą, co mogą dotknać, nie suche regułki, czy strony w podręczniku. Uczę chemii, ale na nieco wyższym szczeblu, jednak widziałam prowadząc warsztaty dla dzieciaków jak fajnie można ich zainteresować przedmiotem.. no ale, właśnie, jak widać stwierdzają wielcy-i-mądrzy z ministerstwa.. po co.

I cię zaskoczę: tak, na studiach też się musi człowiek uczyć. Nie wszystko da się ogarnąć, przez: popatrzenie i zapamiętanie. I dziwnym trafem panowie radzą sobie świetnie :D Po prostu niektórym się nie chce i dlatego na studia nie idą. Studia to nauka.

Jeszcze mi gośc cytuje artykuł pisany przez meskiglos, ktorego bloga znam i jest seksistą, w stronę męzczyzn. Bardzo brzydko. Nieobiektywne artykuły, pisane przez pana nikt (czyli żadnego specjalistę), jedynie wyznającego określoną ideologię. Jakoś mnie otaczają sami inżynierowie, ogarnięci goście, zarabiający dobra kasę. Może sie ich zapytam czy czuli się dyskryminowani w szkole :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2020 o 20:38

avatar BlueAlien
-2 / 2

@rasizm45

A kto powiedział że on wydaje swoją kasę a ona jego xD ale bajkopisarz z ciebie. I nudzisz już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 2

@rasizm45

Z tymi zabawkami to bujda jest. Od wielu wieków istniały tak zwane "chłopczyce" z angielskiego "tomboy". Nie wzięło się to znikąd.

Tak samo jak zabawki. Dzieci chcą się bawić wszystkim, nawet patykiem i kawałkiem psiej kupy na końcu tego patyka, a dopiero dorośli indoktrynują je poprzez dobór zabawek.

W zerówce chciałam się bawić autami z chłopcami to mnie oni przepędzili a przedszkolanka poleciła bawić się z dziewczynami.

W necie znalazłam dyskusje pewnej zatroskanej ciotki, która się martwiła że hej bratanica nie chce bawić się lalkami.

Kiedyś zabawek nie było, mózg człowieka nie ewoluował jeszcze do etapu uwzględniania zabawek oraz ich wyboru dyktowanego płcią.

I Lithium ma rację, pełno badziewia dla dziewczynek, ciekawe rzeczy dla chłopców.

Jak mama mi kupowała książeczkę z dinozaurami to nie podała pani w księgarni mojej płci tylko od razu stwierdziła, że to ma być prezent dla chłopca xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 2

@rasizm45

No co jest dziwnego w wydawaniu przez kobietę czy mężczyznę swoich pieniędzy na swoje potrzeby?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 2

@rasizm45

Głupoty pieprzysz,w mojej szkole największe lizusy to właśnie chłopcy i nauczycielki ich uwielbiały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 3

@rasizm45

"", a jak chłopcy bawili się patykami tak jakoś nie było specjalnie dziewczyn bawiących się tym samym... "

Jak to nie było?

"A jak kuzyn budował z klocków statki a kuzynka wolała ułożyć z nich dom, to już mogło być, czy to dyskryminacja?"

Dlaczego? Budowali? Konstruowali? To w czym problem?

"A jak moja matka chciała mi kupić przybory do szkoły, to były tylko te dla dziewczynek"

Przybory dla dziewczynek? XD A co, dziewczynka inaczej trzyma ekierkę? XD

" Oczywiście jak ja chciałem rysować eksplozje i auta do nauczycielka kazała rysować to co dziewczynki, czyli tęczę i kwiatki, i im to pasowało, ale pewnie udawały."

A ja chciałam rysować smoki i trupy. I też musiałam rysować kwiatki i martwą naturę. Weź już nie płacz, wymyślasz na siłę jakieś głupoty, że niby rysowanie kwiatków w szkole ci zepsuło dzieciństwo i sprawiło, że miałeś gorsze oceny z matematyki xD

"Oczywiście, w księgarni się pytała XD Ciekawe po co opowiadała o prezencie dla chłopca,. kupuje się i wychodzi."

Mama pytała o książkę z dinozaurami dopasowaną do dziecka w wieku 6 lat, sprzedawczyni stwierdziła, że w sumie chłopcy w tym wieku się tym interesują. Mama naprostowala, je że jestem dziewczynką.

Też mam mózg neutralny, lel, więc o co masz pretensje? Większość ludzi ma umysł neutralny a kwiatki, eksplozje, auta, lalki, to nie rzeczy żeńskie bądź męskie, ale właśnie neutralne, a cechy płci zostały im nadane przez społeczeństwo, "bo tak wypada".

Faceci nie kupują więcej ubrań, tylko kupują droższe rzeczy. Kobiety nie wydają więcej niż zarabiają, chyba że liczysz też jedzenie i środki czystości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@rasizm45 Tak szczerze to zaczynam się cieszyć, że zaczynasz dostrzegać różnice między kobietami, a męzczyznami na wielu płaszczyznach. To akurat pozytywne zjawisko, bo z twoich początkowych komentarzy to nie wynikało.
Swoją drogą tak wracając do edukacji, która dyskryminuje chłopców. Często poruszałam ten temat również na blogu męski głos, niestety autor bloga (oraz artykułu) nie potrafił udzielić mi sensownej odpowiedziu na to jak taka edukacja powinna wyglądać. Rozumiem, ze powinny być szkoły odzdzielne dla dziewcząt i chłopców, na co powinien być kładziony nacisk. Jako dziewczynka (zapewne wiele kobiet przyznałoby mi rację) również nie chciałabym kuć suchej teorii.

Nie, nie wybieram sobie takich jakie mi pasują. Po prostu nie jestem ograniczona w poglądach i zapoznaje się z różnymi badaniami oraz różnymi poglądami na dany temat. Dziecko, to dziecko ono się będzie bawić wszystkim: nawet patykiem. Zabawa np. lalkami podobno rozwija empatię i taką potrzebę opiekowania się kimś (czy tam tego uczy), zatem to również jest potrzebne chłopcom, bo przygotowuje ich do roli ojca. Ponado chlopców krzywdzi się nie pozwalając im swobodnie wyrażać emocji. To duży problem rzutujący na przyszłe życie. O nawet widzę, że niepotrzebnie o tym pisałam, bo mi to zarzuciłeś haha.

Nie radzę podawać Szwecji, akurat to jest kraj gdzie bardzo mocno promowana jest idea równości, wolnego wyboru, tam wręcz jest przymus wobec ojców, żeby szli na urlop tacierzyński. I panowie jak najbardziej z tego korzystają ;)

Czlowieku ty na prawdę jesteś tak ograniczony, że nie potrafisz pojąć iż w jednym/ dwóch/ czy nawet trzech komentarzach nie da się przedstawić całego problemu, czy wszyskich zagadnień/ własnych poglądów? Na prawdę tak próbujesz zrobić ze mnie seksistkę, że zaczyna mnie to bawić :D

Co obalały? woję idei? Przecież nie muszą się zgadać z jego poglądami. Ja akurat gościa lubię ;)

Nie przeszkadza? hahah czytasz ze zrozumieniem. Skoro KRYTYKUJE to chyba ziomuś przeszkadza? Tak wyobraź sobie, że np. na niektorych blogach już nie mogę komentować (niektóre panie źle znoszą krytykę, nawet kulturalną i idzie blok).

tak podawaj małpę za przykład. swietny przykład :D Nie podsyłaj mi fimików, tylko jak już chcesz iść tą drogą to badania naukowe. Zobaczysz jak one są śmiesznie pisane, w zależnosci od profilu czasopisma, czy postawionej tezy.

Nauczycielki poświęcają więcej czasu dziewczynkom hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Ja nie wiem stary miałeś jakieś problemy w szkole? :D Litości. Tak jak pisałam wcześniej: nikt męzczyznom nie broni zostawać nauczycielami, nikt. Idzcie w tym kierunku i edukujcie. Wybacz, ale nikt za was tego nie zrobi, jak już te kobiety są takie złe i niedobre. Mi się tam z uczniami dobrze pracuje, niezależnie od płci.

Ja naszczęście jestem kobiecą-chłopczycą. Bardzo takie cechy w życiu pomagają. Warto mieć ,,męski charakter" i kobiecy wygląd :D #ironia

Czego znowu słońce unikam? Szukania badań? A jakie konkretnie chcesz odnośnie czego? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@rasizm45 Rasicm zacytował wysokieobcasy hahahahahahahahahhahahahahahahahahahaahhahahahahahahaha ooooo poleciało hipokryzją :D ,,jak wy cytujecie wysokie obcasy to jest dobrze".

Tak jak pisałam wcześniej: to, że zawód nauczycielek jest feminizowany, to wina tego, że mężczyźni nie idą na nauczyciela.
I w sumie dobrze Bluealien napisała: największe pupilki nauczycielek były płci męskiej, nie żeńskiej. Takie tłumaczenie, ze uczeń na dupie nie potrafi wysiedzieć. A jak pójdzie na programistę, to będzie podskakiwał przy komputerze? Czy ty wiesz jaka we wcześniejszych szkołach i to męskich, prowadzonych przez mężczyzn panowała dyscyplina? I jestem ciekawa jakbyśbył taki cwany, jakbyś miał zapanować nad grupą 30 chłopców drących gębę i latających po klasie ,,bo tak", bo on nie może usiedzieć. Niestety nauczyciel realizuje materiał. To nie jego wina, tylko systemu.

I argument, że lektury są dopasowane do dziewczynek? Na prawdę mam ochotę walnąć soliddnego facepalm. Człowieku lektury są NUDNE nieciekawe, nijakie, również dla dziewczynek. Co więcej literatura typowo dla dziewczyn to takie szambo, że nie wiem jak to można czytać. I która lektura jest nastawiona na emocje? Może Chłopi? :D Krzyżacy! Jak nic Krzyżacy!

,,Zajęcia dodatkowe preferujące tematy i zachowania charakterystyczne dla dziewczynek"? No teraz to już wjeżdza red pill na ostrej bandzie. Ty to dopiero jesteś seksistą zapatrzonym w swoję ideologię, a zarzucasz innym. Niesamowite. Co to w ogóle za podział: zainteresowania typowe dla chłopców/ typowe dla dziewczynek? Odbiło ci? Muzyka jako zainteresowanie dziewczyn? Dziennikarstwo? Że niby to jest promowane? Gdzie jest promowane? Taniec? Kto ci w szkole promuje taniec :D I co niby wszyscy chłopcy uwielbiają sport i gry? I, że niby to jest krytykowane? Kosmos co ty tworzysz człowieku, po prostu kooosmos.

Ideologia tak ci przesłoniła oczka, ze to aż boli. A jak ci przeszkadza za wysoka temperatura w klasach to kup do szkół klimatyzację (ucieszą się).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2020 o 20:30

avatar BlueAlien
-2 / 2

@rasizm45

"Napisz jeszcze, jak to chłopcy mieli lepsze oceny a ty z koleżankami biłyście się na przerwach"

I tak byś nie uwierzył...

Chociaż nie, oceny miały w klasie największe kujony a było to 3 chłopaków i 3 dziewczyny.
A bić się biłam z jedną koleżanką i 3 kolegami (z każdym osobno).

"A tak, przybory różowe, z kreskówek dla dziewczynek, najlepiej w kolorach różowych."

I teraz ty jesteś seksistą bo wierzysz w propagande różowego koloru dla dziewczynek, a niebieskiego dla chłopców. To kultura na nas wymusiła takie a nie inne elementy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2020 o 23:16

avatar BlueAlien
-2 / 2

@rasizm45

Reszte tego bełkotu pominę, bo widzę kopiowanie mojej wypowiedzi bez zmiany osoby mówiącej i wklejenie jej jako odpowiedź pod akapitem dotyczącym czegoś zupełnie innego, nie w temat.

"Zegarek za 300 zł raz na pięć lat, gdy kobiety robią to samo XD"

Nie? Kobiety kupują 5 zegarków po 60zł raz na 5 lat.

" Ale wy wydajecie więcej niż zarabiacie i doskonale o tym wiesz"

Nie?

"Kobiety kupują całe tony kosmetyków i ubrań, widać to po cenach"

Nie?

Widzisz, wymyślasz pierdoły, jakieś stereotypy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 2

@lithium222

''Ponado chlopców krzywdzi się nie pozwalając im swobodnie wyrażać emocji. ''

problem z typem rasizm45 jest taki, ze nawet jesli obie mamy ten sam poglad, ze nie powinno sie zmuszac facetow do trzymania emocji w sobie i nie powinno im sie zakazywac bycia smutnym, czy plakac, to rasizm45 i tak nam wcisnie kit, ze ''to my jestesmy odpowiedzialne za zachowanie wspolczesnych mezczyzn, bo wychowujemy ich tak by nie pozwalac im wyrazac emocji, bo gardzimy facetami, ktorzy pokazuja emocje'' xd

To typ, ktory cokolwiek nie napiszesz zawsze celowo przekreci, ze chodzi ci o cos innego lub ci wmowi, ze klamiesz, by napisac jakis belkot i nazwac cie seksistka xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Ty dostrzegasz jak wielkim jesteś seksistą zapatrzonym w swoje własne ja? To jest aż przerażające.
Pierwszy akapit: masz sklerozę? Kto tu zaczął dyskusję na temat różnicy płci?

Hola hola czlowieku czego ty właściwie oczekujesz od świata. tobie sie podoba seksism, czy jednak nie? Widzę,że podobają ci się sterotypy, uparcie mnie uświadamiasz, że one istnieją, a jednocześnie wyrzygujesz tutaj problemy z jakimi mierzą się chłopcy/ mężczyźni. No wybacz stary, dorośnij, życie nie wygląda na zasadzie: zeżreć ciastko i mieć ciastko.

Albo się walczy ze sterotypami i uprzedzeniami, albo je powiela, popiera i wtedy niestety mierzymy się również z ich ciemnymi stronami.

Uparcie chcesz mi tu przedstawić jak to chłopcy mają gorzej, co jest wierutną bzdurą i wynika z twojego zapatrzenia w określoną, kłamliwą ideologię. Dałeś sobie wmówić papkę, w którą straszliwie wierzysz i nie dostrzegasz jak wielkim jesteś jego więźniem.

- a to, że nie ma mężczyzn nauczycieli to jest przepraszam wina kobiet? :D Ośmieszasz się w tym momencie okrutnie. Studia są otwarte. Baa może zrobić podyplomowkę i uczyć w szkole. Zdradzę ci pewien sekret: są braki kadrowe.
- mimo to na prawo udają się rownież panowie i swietnie sobie radzą, a zdradzę ci pewien sekret: tam trzeba kuć na blachę, ponadto na medycynie jest sporo panów, oni również muszą mieć bardzo dobrą pamięć. Zatem co? Idziemy w zaparte jak to dziewczynki kują, a chłopcy nie, czy pozostawiamy furtkę otwartą, że jednak są jednostki odstające?

- kolejny akapit jest totalnym bełkotem, uspokój się, oddychaj i nie wypisuj mi tu pierdół, ktorych nie głoszę. Na prawdę nie musisz się na mnie wyładowywać za swoje niepowodzenia wśród kobiet. akurat dla mnie bardzo ważne są emocje i uważam, że emocjonalny facet to atut. I tak zapytam co ma do tego fakt, że ktoś się wzrusza np. z byciem dobrym w łóżku (bo domyślam się, że o to ci chodzi)?

-owszem oglądam wojnę idei i nie uznaje Petersona. Czasem lubię go pooglądać, żeby się pośmiać z jego zapatrzenia w jeden punkt. Trzeba przyznać, że ma solidne grono wyznawców. I akurat w Szwecji ojcowie często przechodzą na urlopy tacierzyńskie. Dupka zabolała, czy jak?

wygryzany hahahahahahahahhaha. Ty masz na prawdę kompleksy na swoim punkcie. Mój kolega chemik, jest uwielbiany przez koleżanki nauczycielki. Wręcz mam wrażenie, że go zaniedługo zagłaszczą. Mężczyźni się bardzo dobrze odnajdują wśród kobiet, zwłaszcza rodzynki. Na uczelniach jest sporo wykładówców. I co? Źle im? Męzczyźni nie idą na nauczycieli z prostego powodu: to słabo opłacalny zawód i użeranie się z młodzieżą (a ten już musiał dorobić sobie ideologię).

Panie ja mam męża od kilku lat :D I na podrywanie nie narzekam, musiałeś mnie z kimś pomylić. Akurat ja jestem bardzo kobieca, zarówno ze względu na sposób ubierania się, wyglad, jak i figurę, nie mam po prostu zainteresowań stereotypowych kobiecych (stąd stereotypy mnie drażnią).

Sam wyszydziłeś, że ktoś cytuje tą stronę, a potem robisz dokładnie tak samo. Wiesz jak to się nazywa? Hipokryzja.

ponadto prezentujesz urojenia i dopowiadasz sobie rzeczy, ktorych nigdzie nie napisałam. Zacznij chłopie czytać ze zrozumieniem!

- odnośnie lektur. Zadałam pytanie, które lektura jest emocjonalna i dla dziewczynek? Argument ad personam to słabe zagranie.

-w-f łączony mi akurat nie przeszkadzał. Taki basen był np. razem i nikt nie skwierczał (a było to gimnazjum), ponadto jak już dobrze tu wspomniałeś w-f w szkole to miernota, głównie siatkówka i piłka nożna dla chłopcow (męzczyzn w-f-stów jest sporo).

- nie ma czegoś takiego jak zainteresowania chlopców/ zainteresowania dziewczynek. Im szybciej to zrozumiesz tym lepiej dla ciebie. Inaczej sam tworzysz toksyczny świat, w ktorym chlopiec interesujący się tańcem jest wyszydzany. Ponadto od zainteresowań są rodzice, nie szkoła. Szkoła ma to daleko w tyle (brak czasu i funduszy).

- nie boli, tylko śmieszy. Robienie z mężczyzn płatków śniegu do niczego dobrego nie prowadzi. Studia są jakie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@BlueAlien No niestety chłopak sie pogubił. Z jednej strony niby chce walczyć z seksizmem, z drugiej w pełni go popiera. Przykre jest to, że nie dostrzega ślepej uliczki. Ponado nie ogarnia, że ktoś z racji, że jest kobietą może być przeciwny seksizmowi i to wymierzonemu w mężczyzn.

Powoli zastanawiam się, co on właściwie chce w swoich wypowiedziach przekazać. Typowy wyznawca red pill: chłpcy są poszkodowani, chłopcy mają źle. Mowisz, takiemu: tak, ale można z tym walczyć, tylko trzeba to i to zmienić. To nie. Jak zacięta płyta: chlopcy są poszkodowani, bo tak i tak, a w ogole to chłopcy są tacy i owacy.

Przykre jest to, że takie osoby nigdy nie dostrzegą, że za każdym wyborem stoją konsekwencje. Albo uznajemy twardy podział kobiety-meżczyźni i co za tym idzie mierzenie się ze sterotypami, albo idziemy w kierunku rowności i wolności wyboru, ale wtedy przestajemy doszukiwać się dyskryminacji, tylko widzimy, że niepowodzenia wynikają z własnych błędów/ braków.

Mam juz powoli wrażenie, że on po prostu kobiet nie lubi :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 2

@rasizm45

"Brak angażujących chłopców lektur; dobór lektur koncentruje się na emocjach i relacjach, angażując przede wszystkim dziewczęta, tymczasem lektury związane z odkryciami, działaniami, osiągnięciami - czyli tym wszystkim co angażuje bardziej chłopców - są traktowane po macoszemu albo wręcz pomijane."

Że co?
Twierdzisz, że dziewczynki wcale nie zainteresują się książkami przygodowymi, związanymi z odkryciami, działaniami itp? XDDD Że interesują ich tylko książki związane z emocjami? XDDDD Ale kwikłam srodze. To taki typowy stereotyp, że nie wierzę, że ty tak na serio. Dowal jeszcze mit, że dziewczynki kochają romansidła a chłopcy opowiadania science-fiction...

Z resztą drugi bład... lektury są dobierane na podstawie wydarzeń historycznych, a także odzwierciedlające daną epokę literacką. Przykładem są "Kamienie na Szaniec" czy "Chłopcy z placu broni". Mam rozumieć, że "Krzyżacy" też są dla dziewczynek? i "Quo Vadis"?

"Wykluczanie ruchu i eksperymentu jako metody poznawczej"

Kolejny błąd myślenia zawiewający seksizmem. Uważasz od razu z góry, że dziewczynki są jak kwoczki, siedzą w miejscu, grzecznie notują notatki, zero eksperymentów, sucha teoria, i im to wystarczy, a chłopcy chcą eksperymentów. BŁĄD! Dziewczynki też tego potrzebują (a niektóre nawet bardziej niż chłopcy, gdyż wtedy lepiej zrozumieją pewne zjawiska). A więc tak jak pisała Lithium, eksperymenty powinny być integralną częścią zadjęć DLA WSZYSTKICH a nie tylko dla chłopców. W tym przypadku "cierpią" czy "tracą" także dziewczynki, nie tylko chłopcy. Najgorsze w takich jak ty jest właśnie wyszukiwanie takich przykładów, gdzie tracą obie płcie, i podpisywanie tego, że "ten system jest prowadzony pod dziewczynki i pomija chłopców!". I zamiast walczyć by był dostępny dla każdego, to rządasz by był dostępny dla chłopców, pomijając dziewczynki, bo dla nich dostępny już być nie musi. Dzizaz, z kim ja musze tlen dzielić...

"Za te same osiągnięcia, dziewczynki generalnie są nagradzane częściej.
Częstsze karanie chłopców za te same przewinienia."

Może tak jest teraz, może na zachodzie, bo u siebie tego nie zaobserwowałam. Karą było stanie w kącie za gadanie, bądź dzwonienie do rodziców by odebrali telefon od nauczyciela, który zabrał go uczniowi, gdy ten się nim bawił. Nie była pod uwagę brana płeć. Ba! Dziewczynki karano za makijaż, a chłoców nie. Nie robiłam o to pisku, a ty już wylewasz żale. Sam nie przeżyłeś takiej dyskryminacji o której piszesz, a jednak kwiczysz.

"Niedostateczna uwaga poświęcana na rzecz sportu."

Są zajęcia pozalekcyjne, tzw treningi. Chłopcy w piłkę nożną, dziewczynki w kosza. Wf był 4 razy w tygodniu. Wciąż za mało?

"Zajęcia dodatkowe preferujące tematy i zachowania charakterystyczne dla dziewczynek (fotografia, dziennikarstwo, muzyka, taniec, opieka nad zwierzętami) i lekceważące traktowanie hobby chętnie uprawianego przez chłopców (gry komputerowe, komiksy, gwiazdy sportu, filmy akcji)."

Znowu facepalm xD
Chłopie, ty się teraz ośmieszasz...
- fotografia, dziennikarstwo, muzyka nie są dla dziewczynek, są niezależne od płci, ogólne, NEUTRALNE!
- opieka nad zwierzętami? pierwsze słysze, ale co jest w tym złego? chciałbyś w tym miejscu zajęcia ze znęcania się nad zwierzętami? XD Wiesz, że te zajęcia mają uczyć życia w społeczeństwie? Jeszcze napisz, że społeczeństwo jest pro kobiece i sfeminizowane a prawo jest pisane pod preferencje kobiet, bo zakazane jest gwałcenie, zabijanie, kradzieże i bójki xD
- gry komputerowe, komiksy, filmy akcji również nie są zależne od płci, są NEUTRALNE.
- gry komputerowe i gwiazdy sportu? jak to ma wyglądać jako forma hobbystycznych zajęć pozalekcyjnych? kartkówka z nazwisk najlepszych piłkarzy? Mecze w lola na ocene? xD Gry komputerowe to są w domu.
- założę się o własną nogę, a są bardzo zgrabne, że bardzo dużo dziewczynek też chętnie należałaby do kół hobbystycznych związanych z tworzeniem filmów akcji, tworzeniem komiksów.

Naprawdę, nie udawaj ignoranta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 3

@lithium222

Ja właśnie jestem przeciwna temu, by zakazywano mężczyznom płakać, by oczekiwano od nich bycia "głazami" i tym podobne, że nie wypada mężczyznom płakać, że nie wypada by się interesowali nie wiem, fryzjerstwem. Zupełnie więc popieram, a by mężczyźni mogli być sobą, o ile to nie krzywdzi innych ludzi (więc jeśli ktoś jest agresywnym Sebą, niech wali w worek treningowy a nie pierwszego lepszego przechodnia). Tymczasem już zmęczona jestem rasizmem45 i innymi podobnymi do niego, którzy wmawiają mi, że ja kłamię, że wręcz przeciwnie, uważam,że uważam płaczących facetów za niemęskie tzipy. Jak to mnie drażni...
Owszem, wkurza mnie seksizm w stronę kobiet bardziej, niż w stronę mężczyzn,bo sama jestem kobieta. Ale drażni mnie też seksizm w stronę facetów, a nawet dyskryminacja ze względu na wiek (typu "masz już 50 lat, nie wypada sobie robić tatuażu - lel?). Sęk w tym, że nas drażni taka niesprawiedliwość, a tych tu typu rasizm45 czy innych imbeckili tylko ta wymierzona w stronę mężczyzn, i chcą niekiedy równości tak bardzo, że wolą zaszkodzić samym sobie, byle by i kobietom odebrano ich "przywileje". Piszą takie bzdury, jak rasizm45 że niby "szkoły są pro dziewczęce, a nie promęskie, bo w lekturach są powieści o uczuciach a nie o odkryciach", no bo przecież dziewczynki to tylko emocje, a chłopcy coś więcej :D to samo z brakiem eksperymentów w szkole,w ogóle nie zauważył, że to też jest seksizm w stronę dziewczynek xD Nie, on to uznał wręcz za traktowanie dziewczynek ulgowo i lepiej, że mogą poczytać lektóry o doopie marynie i mogą całe lekcje siedzieć na grzędzie i pisać, zamiast przeprowadzać eksperymenty xD Buchnęłam śmiechem, jak to przeczytałam xD Kompletna ignorancja... i właśnie to sprawia z mojej strony większy opór. Bo skoro obie płcie zamiast połączyć swe siły w walce z seksizmem to... chcą sobie nawzajem dołki kopać, z czego jak widzę chłopcy bardziej, bo uznają seksizm wymierzony w stronę kobiet za coś normalnego i zgodnego z normami (np różowe zabawki), a kobiety widzą seksizm wymierzony w strone facetów, tylko po prostu go pomijają, zajęte walką o swoje "prawa", że tak to nazwę.
I skoro faceci chcą kopać dołki pod kobietami, to w odwecie ja pod nimi, żeby nie wpaść i zachować równowagę, bo gdy kobiety do tego doła wpadną, wtedy faceci zostaną sami na placu boju, bez praw, z o połowe mniejszą siłą przebicia. Pozbędą się potencjalnego sojusznika, już teraz produkują sobie wrogów (ale weź to któremuś powiedz, to cie nazwie seksistką xD)

Ja mam wrażenie, że to troll. Nikt nie może być aż tak głupi. Jak powiesz mu, że "uważam, że facet nie powinien chować uczuć w sobie" to rasizm ci powie "nie! kłamiesz! ty gardzisz takimi!". To nie jest możliwe, by on tak na serio...

Jak ktoś czyta redpilla to już po nim xD Czytałam kiedyś pytanie jednego typa, czy powinien zaprosić koleżankę na wesele, bo się waha, bo "nie chce się stawiać w pozycji bety". Inny dopisał "nie zapraszaj, nie powinieneś się zniżać". Któraś tam mu coś odpisała, nie pamiętam co, ale chyba żeby się ogarnął, a on na to "proszenie się kobiety by ona poszła z nim na wesele jest poniżające tak samo, jak bycie zgwałconym". Laska na to, że ona była wiele lat temu zgwałcona i to zupełnie inny kaliber, a typ dalej w zaparte "uważam, że to bardzo dobre porównanie, bo my mężczyźni nie chcemy was zagadywać, was podrywać i wychodzić do was z inicjatywą, my też chcemy, tak jak wy, mieć wszystko na tacy" O.o

I ok, taki typ nawet jeśli pozna laskę, która całe życie sama wychodziła z inicjatywą do facetów, to i tak będzie uważał, że ona dostała miłość na tacy, więc ma ona jego zagadać, albo niech spada xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 2

@rasizm45

Podajesz przykład kibuców, gdzie wszystko, łącznie z dziećmi, było dla każdego xD
Czyli wszystkie dzieci były wspólne i nie było wartości prywatnej xD Ja się nie dziwie, że to padło.

"O ile w pierwszym pokoleniu 68% kobiet wyrażało przekonanie, że macierzyństwo jest dla nich ważniejsze niż praca, o tyle w drugim pokoleniu było to już 88%."

I dlatego uważasz, że tych 12% kobiet nie powinno mieć prawa pracować tylko należy je zredukować do roli matek, bo większości kobiet to odpowiada? Raz piszesz o tym, że kobiety mają dobrze, że same tego chcą, a gdy są takie, które nie chcą, to totalitarnie chcesz je zmusić do postępowania, jak większość.

Nie na tym równość polega.

Dodam, że dużo ludzi ma tendencje do robienia odwrotnie, niż poprzednie pokolenie. Przykład?
W przykładzie kibuca w latach 70 kobiety częściej zajmowały się już domem i dziećmi (co mnie nie dziwi, bo jak mają być to dzieci wszystkich, a więc niczyje, a więź matki z dzieckiem jest biologiczna, silna, i trudno jest udawać, że obce dziecko kocha się tak samo jak swoje, a więc wychowanie dzieci wymagało powrotu do bycia rodzicem dla własnych dzieci, to wymuszało na tych kobietach powrotu do roli matki... co się rozumie samo przez się), natomiast teraz, w czasach gdy pokolenie ich dzieci jest już dorosłe, widzimy spadek chętnych do zostania rodzicem. W latach 70' było dużo kobiet uważających, że macierzyństwo jest ważniejsze od pracy, a dziś ta tendencja się zmienia. Naiwnością byłoby uważać, że powodem zmiany struktury kibuców było tylko i wyłącznie przywiązanie do tradycyjnych ról płciowych.

" chłopcy częściej niż dziewczynki bawili się przedmiotami (41% do 30%)"
"W zabawy związane z ruchem i aktywnością fizyczną angażowało się 33% chłopców i 21% dziewczynek."
"Dziewczynki z kolei preferowały zabawy werbalne i związane z wyobraźnią (39% do 24%)"

Ale widzisz, że te różnice nie są jakieś bardzo duże?
Nie wszyscy chłopcy preferowali dany typ zabawy, jak widać. Może i nie były to równe liczby, ale nie były te różnice wyjątkowo duże, (np 39% do 3%, wtedy to duża różnica). To, że istnieją takie różnice, to też jest jedna rzecz, ale to nie oznacza, że "te drugie" należy pominąć (czyli pominąć dziewczynki lubiące ruch i chłopców lubiących zabawy z użyciem wyobraźni). Zjednując wszystko sprawiłbyś, że przykładowo w klasie liczącej 30 chłopców, 7 z nich zostałoby zmuszonych do zabaw ruchowych, choć woleli by zabawy w kreatywne tworzenie czegoś, a w klasie liczącej 30 dziewczynek 6 z nich byłaby zmuszona do zabaw grzecznych podczas gdy one preferowałyby zabawy ruchowe. Czyli znowu dyskryminacja :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-3 / 3

@rasizm45

Co ci przeszkadza, że się równo rozkłada xD a w przypadku bójek się nie równo rozkłada,i co?

Ty masz pretensje do koloru, miałeś kwika że miałeś różowe przybory szkolne, a ja mam w doopie jakie one mają kolor.

I jak kogoś stać to kupuje więcej, co w tym złego? Faceci też wydają na głupoty więcej hajsu, gdy są bogaci. Bo niby kupowanie gierek i zabawek w postaci dronów jest lepsze od kupowania kosmetyków i ubrań? Heh
Większość ludzi jest zbyt biedna by sobie pozwolić na coś takiego, zwłaszcza samotne matki. Ja natomiast nie wydaje na ubrania dużo bo zwyczajnie nie lubię zakupów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@BlueAlien Ale ktoś cię tutaj nie lubi, ponieważ nie wierze, ze ktokolwiek przeczytał twoją wypowiedź, tylko z automatu ładuje minus.

Myślałam, że rasizm45 jest inny i to nie typ o tak zachwianym świato poglądzie, niestety przeliczyłam się i to kolejny chłopiec upatrujący wszędzie dyksryminacji (ale tylko w stosunku do męzczyzn), ktory ma najwyraźniej problemy w relacjach damsko-męskich, ale zamiast usiąść na pupci i odpowiedzieć sobie na pytanie: dlaczego tak jest, woli stękać, jakie to kobiety są złe.

Wysyp takich półchłopków jest obecnie ogromny. Powoli uczę się, że dla nich sprawa jest już przegrana i dobrze, że biznes gumowych lalek się rozwija :D A rada dla normalnej kobiety? Jak tylko się zorientuje z kim ma doczynienia. Uciekać, bo frustracje i kompleksy takiego męzczyzny ją zniszczą.

Samo przeżywanie filmów typu Grey, czy 365 dni, co ich tak właściwie rusza i boli? :D Kogoś fantazja na ekranie? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Stosuje dokładnie to samo co ty :) Mimo to jakoś wypowiadam się bez emocji, co raczej ciężko powiedzieć o tobie. Zatem ochłoń, oddychaj i powoli, bo się w końcu tym co tam w sobie duszisz zadławisz. Mniej pzreżywania, a będzie ci lepiej w życiu!

A gdzie sobie uroiłeś takie cudo w odniesieniu do moich komentarzy: ,,Może teraz pojmiesz, choć wątpię, dla ciebie przeciw seksizmowi to sprawa tylko w interesie kobiet, a jak faceci mają źle, to są sobie sami winni a kobiety święte." Bawisz mnie stuletnie w tym momencie. No wskaż mi w moich wypowiedziach, gdzie ja coś takiego sądzę? Hmm. Nie kolejne urojenia?

A co mnie obchodzi w tym momencie BlueAlien. Rozmawiam z tobą. Kiedy rozmawiam z BlueAlien, to rozmawiam z BlueAlien. Zatem jakie Wy? Chcesz jej coś tłumaczyć, to wytłumacz, ale nie oczekuj tego ode mnie. Baa nie oczekuj, że będę się wypowiadała w swoim i jej imieniu, bo mam nieco odmienne od niej poglądy.

Nadal nie ma nic sensownego odnośnie edukacji, czyli tak jak sądziłam: kłapanie dziobem, po to żeby kłapać, ale znaleźć jakieś rozwiązanie problemu, to już problem. Najlepiej płakać, jak to seksizm, bo meżczyźni nie idą na nauczycieli.. a złe nauczycielki znęcają się nad chłopcami. No najlepiej.

Wybacz, że akurat na męża nie mam co narzekać :) Fajnego sobie chłopa wybrałam (czy tam on mnie) i tak sobie idziemy razem przez życie ;) Owszem zaglądam na takie poertale, tak samo jak na feministyczne, antyfministyczne, prawicowe, konserwatywne, lewicowe. Różne. Lubię poczytać innych opinie w danym temacie. I że niby pluje jadem? Jak widzę coś głupiego, to się pośmieje i na tym koniec. Nie przezywam, nie przenoszę. Czasem z czegoś pożartujemy z mężem, jak np. podesłał mi ,,poradnik małżeństwa", radia maryja :D

Ale co mnie obchodzi co kto nakupował i dlaczego? :D Skoro im brakuje takiego seksu w życiu, to sobie o nim czytają. Albo nie brakuje, tylko lubią literaturę erotyczną. Zatem jaki spisek znowu? :D Mnóstwo ludzi ogląda porno, niektórzy panowie wręcz się tym szczycą, niektóre ,,gwiazdy porno" określane jako aktorki są wręcz bardzo znane i co? spisek? :D Nie przeżywaj tak już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

@rasizm45

Co żeś się tak uczepił tego 365 dni xD masa kobiet to gunwo hejtuje, jestem przekonana że większość z nich to czyta właśnie dlatego, że to ma tak kiepską opinię a to już powoduje, że o tym tworze jest głośno,a więc ludzie czytają bądź oglądają dla beki.

I ten film czy książka to ma być jakiś dowód w sprawie czegokolwiek? Proszę cię, nie ośmieszaj się....

Jeszcze piszesz do mnie i Lithium "wy" że niby "my" chodzimy na takie filmy xD ty jesteś chory po prostu xD nic o nas nie wiesz a nam wmawiasz na co my chodzimy do kina i co oglądamy.

Pocisk bez sensu, argument bez sensu... Jak mamy brać cię na poważnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 czerwca 2020 o 14:31

L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Odpowiem tak blablablablablablablalbal to jest twoja pisanina na początku, zupełny brak konkretów czyli olewam.

Wyobraź sobie, żebym nie krzyczała, bo mnie kogoś gust nie interesuje. Ogólnie nie pojmuję jak można czytać romasidła, zwłaszcza romansidła o niczym, jednak jeżeli ktoś to lubi, to jego wybór. Daruj sobie po raz kolejny teksty co bym robiła, bo się ośmieszasz. To tak jak z disco-polo, dla mnie muzyka tragiczna, ale jak widać popularna, ludzie lubią, ludzie sluchają i dobra jest.

Jeżeli już cytujesz moje wypowiedzi, daruj sobie emotikonkę xD to jest badziewie na poziomie gimnazjum. Sam sobie stosuj, komuś nie dodawaj.
Gdzie pisząc do ciebie stosuje wy? Czy ja się do ciebie zwracam per wy? Co najwyżej mogę pisać: meżczyźni coś tam, kobiety coś tam, czyli wypowiadam się o jakiejś grupie, natomiast niby personalnie zwracam się do ciebie wy? Jeżeli tak to przepraszam, widocznie mi umknęło.

I dalej mamy blablablablablabla bełkot, piszesz tylko po to, zeby pisać i znowu się ośmieszasz, ponieważ nigdzie w swojej wypowiedzi nie twierdzę tego co tam sobie wypisujesz.

Czyli mamy klasyk, typowy internetowy krzykacz idealna symetria do wrzeszczących feministek, pozbawiony jakichkolwiek sensownych argumentów.

Ja mam problem? A jaki ja mam problem? To ty masz problem i mnie krytykujesz. Mi to koło gwinta lata, co ludzie oglądają i na co wydają swoje pieniądze. Książka zupełnie nie moja tematyka, więc logiczne, że po nią nie sięgnę. Film? Również nie mój gust. Film to erotyk. Kobiety go oglądają, żeby sobie popatrzeć na seks. Kto im broni? Co więcej sporo par to oglądało razem.

Zatem przeczytam od ciebie jakiś sensowny komentarz, czy nie potrafisz napisać nic sensownego i jedynie co potrafisz to skupiać się na obcej dla ciebie kobiecie w internecie, co jest w sumie smutne. Na prawdę smutne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 To jest wręcz niesamowite jak przeżywasz moją osobę. Niestety napisałeś esej z którego nic nie wynika. Zwykły bełkot skupiający się głównie na mnie.

Czekam nadal na argumenty o które prosiłam. Zapewne internetowy krzykacz nic nie napisze. Co więcej twoja wypowiedź świadczy ewidentnie o tym, że ty nawet nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 czerwca 2020 o 19:54

L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Cały czas piszesz tylko o mnie. Robisz mi tu jakieś psychoanalizy, co wybacz jest nieco zabawne, bo ani mnie nie znasz, ani nie poznasz, ani tym życia nie zmienisz, bo na prawdę opinia jakiegoś człowieka, który na siłe próbuje być złośliwy mnie nie rusza.
Zatem skończ z tym, bo i tak te fragmenty olewam.

Wciąż brakuje sesnownych argumentów, na rozwiązanie problemu na który zwróciłeś uwagę. Czyli mamy klasykę: narzekać: dobrze. Znaleźć jakieś rozwiązanie, wskazać co powinno zostać zmienione: brak.

Pytam się jeszcze raz: jak miałby wyglądać szkoła dla chłopców (przypominam, że w-f-sci to głównie mężczyźni).

I nie mam słońce żadnych problemów emocjonalnych. To, że nie upatruje się wszędzie dyskryminacji, to już inna para kaloszy. Jestem bardzo przeciwna seksizmowi, co podkreślam wielokrtonie. Zacznij czytać ze zrozumieniem. Czytać, nie dorabiać sobie swoje teorie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 czerwca 2020 o 20:41

L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Czyli argumentów brak. Typowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 1

@rasizm45

Boż xd

Ta książka jest adresowana to osób które lubią taką tematykę, jakoś wiele kobiet była bardziej zbulwersowana tą książką niż zachwycona, takie są fakty. Mnie nie piecze, co kto lubi oglądać i czytać, a ciebie jak zwykle piecze wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 A to chcesz nagle jakieś dowody? A odnośnie czego?

Niestety sam nie masz żadnych. Potrafisz tylko narzekać, ot taki dialog:

- chłopcy sa dyskryminowani przez system edukacji
-ok, zatem co byś zmienił, jak twoim zdaniem powinna wyglądac szkoła, jak rozumiem osobno dla dziewczyn, osobno dla chłopców
.
.
.
.
.
.
odpowiedzi brak. Pomysłów brak.

Jak ja na coś narzekam, to chciaż staram się znaleść rozwiązanie danej sytuacji, zrzędzić każdy potrafi: robić nie ma komu.

A tu akurat pięknie opisałeś swoją osobę ,,Umiesz tylko obrażać i prowadzić święte wojenki aby jakoś się zrelaksować bo w życiu ci nie wyszło..." Właśnie to robisz cały czas ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45

-pierwszy akapit, nie chce mi sie już powtarzać, pisałam wyraźnie, że jestem przeciwna seksizmowi, sterotypom płciowym, zatem kłamiesz i to okropnie
- nie narzekam, akurat to robisz ty nie ja, znowu kłamiesz
-owszem ja twierdzę, ze nie ma, uważam, że edukacja krzwydzi wszystkie dzieci, jednak ty twierdzisz inaczej i chciałam od ciebie zobaczyć sensowne argumenty co byś zmienił. Nie potrafisz ich podać.
- na prawdę jesteś aż takim hipokryta? Spójrz zatem na swoje komentarze i ich ton. Zastanów się nad sobą człowieku, bo robisz dokładnie hipkryto to samo, co zarzucasz innej osobie.

Czyli co? Nie potrafisz podać żadnego argumentu. Przykre do kwadratu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Skup się, bo to co napiszę, nie będę już więcej powtarzała. Na prawdę ta cała g*no burza, którą tworzysz nie przystoi dorosłym ludziom, zatem skończ.

Jeżeli chodzi o moje poglądy:
Zauważam różnice damsko-męskie, które wynikają z odrębnego przystosowania biologicznego, czy przygotowania do pełnionej roli. Czyli jak już wspomniałam budowa fizyczna i to co jest z tym związane. Oczywiście są tutaj też pewne ,,ograniczenia" z tego wynikające, tylko w przypadku kobiet ich nie chce poruszać, bo zaraz mnie zaatakujesz, więc się skupię na miężczyznach.
Dla wielu osób fakt, że np. kobieta rodzi powoduje, że z automatu lepiej zajmuje się dziećmi, czy dla dzieci jest niezbedna, co z kolei powoduje spychanie roli ojca do ,,drugoplanowego rodzica". Czy jest to twoim zdaniem dobre?
Moim nie. Jednak jeżeli posłuchasz tego całego swojego Petersona i jego podobnych seksistów, to on przecież głosi wyraźne różnice damsko-męskie, również w tym zakresie. Stereotypy płciowe przypisują dziecko matce, jako tej, która jest jednostką bardziej empatyczną. Chcemy walczyć z tym sterotypem?

Kobiety w wyniku różnic biologicznych są słabsze fizycznie. No są. Nasz organizm nie produkuje tyle testoseronu. Stąd mamy podział norm BHP chociażby. Z drugiej strony są przecież mężczyźni niscy, szczupli i może w przypadku odpowiednika wagowego będą silniejsi, ale już jak weźmiemy pod uwagę kobietę 180 i solidną budowę ciała: może być różnie. Czyli też pasowałoby się temu przyjrzeć.

Jeżeli natomiast chodzi o dzieci, nie popieram dzielenia na jakieś dziewczęce- chłopiecę i to co ty robiłeś zainteresowania chłopięce- dziewczęce. Dziecko to dziecko (zanim pojawi się burza hormonalna aż tak dużych różnic nie ma, dymorfizm u człowieka tak na prawdę zaczyna się w momecie dojrzewania, wcześniej to raczej obserwacje społeczne). Zatem:
-dziecko ma prawdo bawić się tym czy chce, pomiając rzeczy niebezpieczne, powinno mieć zróżnicowane zabawki i dostęp do różnych aktywności
-w dzieciach nalezy rozwijać ciekawość świata i pokazywać różne zainteresowania: ono sobie samo wybierze, co chce robić.
Dla przykładu taniec, podałeś, że to zainteresowanie kobiece i tu mamy błąd. Wielu chłopców tańczyć nie chce, bo ,,to babskie" (gdzie to usłyszeli?). Mnóstwo chłopaków tańczy, chociażby taniec nowoczesny. Potem dorastając widzą, że umiejętnosć tanca się przydaje bo nagle koleżanki robią maślane oczy do tego co się dobrze rusza. Zatem, czy nie lepiej dzieciakowi przedstawić, że ruch jest fajny, taniec jest fajny i zróżnicowany, ale jeżeli nie chcesz tego robić to spoko?

Seksizm zaczyna się od takich drobnostek. Tak jak np. szydzenie z męzczyzn bo się wzruszają. Nosz kuźwa mój dziadek, chłop jak dąb, były pracownik huty, jak byłam w szpitalu, nie mógł powstrzymać łez (a nie umierałam :P ) i zawsze był emocjonalny. Zatem chciałabym, żeby niektóre środowiska również ujrzały, że nie ma nic w tym złego.

-emocje nie są złe u chłopców/ mężczyzn są normalne
-przedstawianie niektórych zainteresowań / zabawek / zachowań i przy tym np. pokazywanie, ze to jest beznadziejne: jest złe i toksyczne.

Ja jestem za symetrią. mi się podobają związki partnerskie, gdzie jedno i drugie się wzajemnie uzupełnia, gdzie nie ma zadań: babskich/ męskich. Wiadomo, że jak pojawia się dzieciak to wszystko się zmienia i przesuwa w którąś stronę, grunt, to żeby nie przesunęło sie za bardzo.

I ja nie musiałam podawać żadnych argumentów, bo ich nie chciałeś, zatem skończ szukać dziury w gaciach. Chciałam je od ciebie: nie potrafisz ich podać.

Kończąc: jestem przeciwna tworzeniu sztucznej dyskryminacji i wymyślania sobie przeciwności losu jak to uparcie robią środowiska feministyczne, albo red pill-owskie, ponieważ 21 wiek dał nam dużą swobodę wyboru i określania swojej ścieżki życiowej. Jednak, zeby ta ścieżka była jeszcze wyraźniejsza, trzeba walczyć z seksizmem i sztucznym (podkreslam sztucznym) przypisywaniu jednej płci określonych cech.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 To są moje poglądy, a także moje argumenty. Nie zgadzasz się z nimi: trudno. Każdy ma prawo do swojego zdania. Co więcej gdybyś CZYTAL ZE ZROZUMIENIEM, to poruszałam temat dyskryminacji chłopców. Od ciebie argumentów, o które prosiłam nie dostałam, czyli nie masz pomysłu na to w jaki sposób można by zmienić edukację dla chłopców. Narzekasz dla samego narzekania, a więc kończę rozmowę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Nie mój drogi. Jesteś za bardzo przewrażliwiony na swoim punkcie. Jakbyś napisał mi rzeczywiste powody wyśmiewania/ dyskryminacji chlopców, to bym im przyklasnęła. I nie pisz mi o wartości merytorycznej, bo to co ty cytujesz i wysyłasz mi guano filmiki koło merytoryki nie leżało. A skoro ktoś mi nie wysyła konkretnych materiałów, niech nie oczekuje czegoś w zamian.

Jednak jak czytam pierdoły pod postacią: chłopcom w zdobywaniu dobrych stopni przeszkadza za wysoka temperatura w sali, to wybacz mam ochotę grzejnąć mocniej w blat stołu. Dla mnie to wydumane problemy. Zwłaszcza, że powiedzmy sobie szczerze obecna szkoła przedstawia materiał do nauki. Dzieci uczą się w domu. Tam też panuje zła temperatura? Dalej te teksty i narzekania jak to szkoła nastawiona jest na wkuwanie (i to jest takie super dla dziewczynek) też mnie słabią. A już narzekanie na w-f, gdzie chłopcy mają go z mężczyznami, jest totalną abstrakcją. No i jak wyjaśnisz sporą ilość mężczyzn na sensownych kierunkach?

To tak jak feministki krzyczą, że toksyczność substancji okresla się w oparciu o statystycznego mężczyznę (waga 70 kg), oraz testy bezpieczeństwa wykonuje się na manekinach męskich i nie uwzględnia budowy anatomicznej kobiet. I tu jestem ciekawa twojej reakcji, będzie hihruhihru, czy niekoniecznie.

Dlatego powtarzam: nie masz żadnych sensownych argumentów, co więcej swoimi komentarzami wręcz pogłębiasz seksizm wymierzony w mężczyzn. Ty kompletnie nie potrafisz zauważyć ciągu przyczynowo skutkowego, ale w tym ci już nie pomogę. Masz rację: zawaliła w tym temacie szkoła.

Na moje życie prywatne akurat nie mogę narzekać, zatem odstaw się od niego, a zastanów się nad swoim ;) I przyganiał kocioł garnkowi czołowy hipokryto ehh :D
-ja gram ofiarę? hahahah
-ja niby obrażam? a ty niby nie? hahahahahahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Możesz już przestać robić psychoanalizy mojej osoby? To na prawdę jest nudne. Tak jak napisałam wcześniej, ja już swoje poglądy wymieniłam. Zachowujesz się w tym momencie jak totalny dzieciak pod tytułem: nie ty tak w cale nie twierdzisz :D


,,Pewnie ty to olejesz, jak każde feministyczne twierdzenia" niby jak mam olać, skoro to są akurat fakty :D w toksykologii stosuje się przelicznik dawki toskycznej w przeliczeniu na masę dorosłego mężczyzny i to jest 70 kg. Po prostu ja nie kręce tu ku** z logiki, bo przecież toksyczność danej substancji przy dawkowaniu przeliczana jest masę określonego osobnika, a nie na ogół, plus podkreśla się różnice genetyczne.
A mój dziadek nie beczał jak bóbr, naucz się czytania ze zrozumieniem.

Argumentów się nie doczekałam. Na prawdę żenujące, że nawet nie potrafisz podać przykładowych rozwiązań, a to kompletnie dyskwalifikuje cię jako osobę sensowną do rozmowy.

Żegnam i nie pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Zamiast tworzyć kolejną bezsensowną epopeję po prostu naucz się argumentować SWOJE WŁASNE poglądy. Wyobraź sobie, że możesz przedstawić swoje własne pomysły i przemyślenia, nie musisz od razu zżynać pomyslów kogoś, pozamieszczanych gdzieś na stronkach. Ewidentnie nie potrafiłeś nic znaleźć stąd grasz głupa i próbujesz zmienić tor wypowiedzi.

Co więcej sam przedstawiasz, ze dla ciebie argument jest wtedy jak cytujesz kogoś pomysły/ badania/ poglądy. Smutny człowiek bez własnego zdania.

Tak więc nie przeczytałam nawet kolejnych banialuków od ciebie. Przeleciałam okiem- argumentów brak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 czerwca 2020 o 17:23

L lithium222
0 / 2

@rasizm45 A skąd wiesz, ze zostaną oplute i wyśmiane? Jak mnie słabią tacy ludzie. To po co w ogóle ze mną piszesz? Nie potrafisz podać żadnych swoich sensownych argumentów, jak już to wysyłasz obce filmiki i jeszcze ,,bo zostanę wyśmiany". Wybacz, ale brak konsekencji totalnie.

Dla mnie po prostu nie masz żadnego pomysłu, po prostu zrzędzisz, żeby zrzędzisz i czekasz jak ktoś obcy podrzuci ci rozwiązanie. Wtedy będziesz rozkosznie ludziom wysyłać, jako: ,,naukowe fakty".

Wybacz, ale jezeli kogoś doświaczenia życiowe nazywasz ,,wymyślonymi na poczekaniu", to znowu? Po co w ogóle rozmawiasz? Wybacz, ale jesteś jakimś nielogicznym paranoikiem w tym momencie.

I ja się posiłkowałam jakimiś zdaniami BlueAlien? no nie ośmieszaj się jeszcze bardziej.

Tak więc dalej smutny człowieczku bez własnego zdania, sensownych argumentów sie od ciebie nie doczekałam i już nie doczekam.

Mi w życiu nie wychodzi? hahhahahahhahahahaha Nie mierz ludzi swoją miarą kolego!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 Cała epopeja i żadnego sensownego zdania. Kompletnie nie na temat, tylko twoje żale. Skończ już proszę :D Przeżywasz strasznie swoją osobę i to, że ktoś może mieć o tobie niekoniecznie dobre zdanie. Odpusć. Ponadto próbując wmówić mi rzeczy, których nie sądzę i poglądy ktorych nie wyznaje, tylko się ośmieszasz.

A argumentów nadal nie ma! :D mistrzostwo stary!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 2

@rasizm45 No i dalej ględzi bezsensu. Widzę, że jesteś w tym temacie niepokonany :D I do tego oczekuje argumentów, chociaż sam już się chyba pogubił odnośnie czego :D Niesamowicie poprawiasz mi humor, pisz więcej!

,,Z tobą nie da się porozmawiać merytorycznie, czego nie rozumiesz?" hahahahahahaha ty po prostu omijasz merytoryczną dyskusję. A na to już nie nie poradzę.
Odnośnie czego chcesz tych argumentów niby? Skoro to co wysyłam ignorujesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Artur_
+1 / 1

@lithium222 szachy, poker(zawodowy), bilard, kregle, lottki itp to tez sa sporty ktore sa podzielone na meskie i zenskie a co ma do nich testosteron ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 0

@rasizm45 Człowieku ja nie żartuję. Idż na jakś terapię, póki nie jest za późno. .Potrafisz tylko pluć jadem i atakować innych użytkowników. Poczytaj sobie swoje własne komentarze i się nad sobą zastanów. Bo warto. Żyjesz urojenami i jesteś toksyczną osobą! Niech to do ciebie dotrze.
Przysysasz się do jakiejś osoby i wypisujesz jej jakieś swoje wymyślone dyrdymały. Potrafisz do kogoś wysyłać komentarze po miesiącach i przeżywać kogoś wypowiedź i osobę. to wybacz, jest psychiczne.
I rusz nieco ineligencie główką, jak komuś odpisujesz, to się pali taka lampeczka koło dzwoneczka. Taka czerwona. Zatem atencji dziecko kogo? :D Twojej? Idź się leczyć dodatkowo z narcyzmu. Na prawdę przemyśl swoje życie, bo musi być strasznie smutne.

To nie jest obrażanie, tylko stwierdzenie faktów. Jesteś osobą toksyczną. Spójrz obiektywnie na swoje życie.

Zatem idź na terapię, bo inaczej spartolisz sobie życie doszczętnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2020 o 13:52

L lithium222
+1 / 1

@rasizm45 Terapia!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
0 / 0

@rasizm45 Stalker! Hipokryta! Teeeraaapia ziom! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 1

@rasizm45 Stalker! Hipokryta! Teeeraaapia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 1

@rasizm45 terapia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+1 / 1

@rasizm45 hahahahahahah a on dalej :D hahahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+1 / 1

ja na waszym miejscu bym sie nie smial, to moze byc wasza paczka:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 3

Aha, bo jakieś chinki na produkcji nie umiały sobie przekręcić pudeł, to w Polsce kobiety na stanowisku np recepcjonistki czy kierownika mają zarabiać mniej od mężczyzn?

Autor inwalida albo lubi wsadzać kij w mrowisko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 2

@BlueAlien Co ty za idiotyzmy prawisz, nigdzie kobieta na tym samym stanowisku nie zarabia mniej od mężczyzny bo jest kobietą. Autor inwalida albo lubi wsadzać kij w mrowisko.

Czas wrócić do szkoły , a przepraszam,kobiety mają syndrom ofiary ,wszystko co je spotyka jest winą patriarchatu.

https://www.youtube.com/watch?v=7QIrJV9ed8c

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2020 o 19:37

avatar BlueAlien
-3 / 3

@kamilxx2

Większość złych rzeczy, które spotykają kobiety, jest winą idiotów głównie płci męskiej, którzy zostali wychowani w patriarchacie.

A do jakiej szkoły?

Sam głupoty gadasz, co ma oznaczać ten durny mem?

Według waszej logiki, skoro nie mam nic do osób LGBT to muszę być lesba, jeśli nie mam nic do vegan to sama muszę być veganką, więc kiedy uważam że jak kobieta chce to powinna móc studiować techniczny kierunek to znaczy że sama mam wybrać techniczny kierunek a nie tej który MNIE interesuje?

Czyli jeśli ja nie głoduję, to nie powinnam się przejmować losem głodujących?

Takie przesłanie daje twój obrazek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+1 / 3

@BlueAlien

Mem mówi ze jeśli wybrałaś gender studnia to mniej to siebie pretensje , a nie to patriarchatu( ze mniej zarabiasz) ,bo nikt nie płaci kobiecie mniej na tym samym Stanowisku za taki sam wymiar czasu pracy, ( co mówi filmik) wiec wróć do szkoły bo 2 + 2 = 4. A skoro to nasza wina, to wygląda ze zasłużyliście na to, przykro mi ale inaczej się nie ta,masz uraz do mężczyzn, i wielką nienawiść.,JAK Typowy INCEL, a tak na serio, to według mnie potrzebujesz pomocy,tak jak według ciebie twoi incele co nienawidzą kobiet. Bo mówisz dokładnie to samo co oni, możecie nawet zostać przyjaciółmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2020 o 3:59

avatar BlueAlien
-1 / 3

@kamilxx2

O, kolejny "myślący inaczej".

- Jakie pretensje, o co? Jeśli kobietę interesują sprawy gender a nie budowa silnika, to może iść na studia gender a jak jej koleżankę interesuje budowa silnika to również ma prawo iść na ten kierunek i uwierz, są kobiety co chodzą na takie studia, choć ludzie krzywo na nie patrzą a faceci na studiach traktują jak wroga który wszedł na ich terytorium dlatego spory procent kobiet wciąż wybiera inny kierunek by tego uniknąć ale to się zmienia. Dlaczego więc ma mieć pretensje, że zgodnie z prawem wybrała to, co ją interesuje? Przecież problem leży gdzie indziej - właśnie w tym, że kobiety na studiach technicznych spotykają się z seksizmem że strony studentów a czasem wykładowców. Żarciki i inne śmieszki.

- Edit: dodam jeszcze, że zarobki głównie zależą od tego, jaką odpowiedzialność ktoś ma w zawodzie i ile czasu ktoś poświęcał na studia. Jeśli trafił na odpowiedni zawód po studiach, to nie jest to najniższa krajowa przecież, za tytuł magistra mniej niż w ustawie nie dostanie. Im wyżej tym większe zarobki, więc taka po gender studies na uniwersytecie może zarabiać więcej niż ktoś po studiach technicznych, zależy, kto ją zatrudni.

- w memie nie ma żadnej wzmianki o zarobkach.

- gubisz się sam ze sobą teraz... Piszesz mi to samo co ja napisałam, więc teoretycznie się zgadzasz, a potem każesz mi iść do szkoły bo? XD sam idź do szkoły, najlepiej jeszcze do zerówki, nauczyć się literek.

- jeśli wasza wina to my zasłużyłyśmy? Ale co? Jeśli w jakimś miejscu pracy szef oferuje kobiecie na start mniej niż mężczyźnie to jest idiotą i seksistą, i nie jest to żadna nasza wina xD ba, to jest właśnie wasza wina!

- ja mam uraz do mężczyzn ale to ty piszesz "wygląda na to że zasłużyłyście sobie, inaczej się nie da, wróć do szkoły". Widać że masz uraz do kobiet, a ja mam alergię na takich.

Eh, czemu otaczają mnie same dzbanki herbaty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2020 o 12:31

K konto usunięte
+2 / 2

@BlueAlien Oczywiście ze mam uraz do kobiet, bo nie udaje ze pada deszcz jak plują mi twarz, bo nie zgadzam się na obrażanie mężczyzn, na dyskryminacja mężczyzn , na równouprawnienie które w praktyce oznacza dyskryminacja mężczyzn i przywileje dla kobiet. Po nie przepraszam kobiet ze uważają się za lepsze od mężczyzn i maja prawa podnosić rękę na druga osobę, bo nie przepraszam ze koleżanka mniej zarabia bo ja biorę nadgodziny. współczuje kolesiowi którego nazwiesz prawdziwym mężczyzną , (ze nie ma urazu do kobiet, ze nie jest dzbanem) jak bardzo musi przepraszać za bycie mężczyzną, i zgadzać się na szowinizm w swoją stronę,Uwielbiam filmy gdzie grają kobiety np ( terminator, Alien), gry (tomb raider) i tak samo oglądałam anime (gdzie notabene , kobiety były osią fabuły) nigdy nie zdarzyło mi się uważać ze kobiety są gorsze i patrzeć w rodzinie z pogardą na nie.

Zobaczmy jak wygląda osoba która walczy o równouprawnienie i nie jest seksistą , nie ma urazy do mężczyzn , nie jest dzbanem.

- W większości jesteście pozbawieni uczuć wyższych
-Nie macie też tak rozwiniętej empatii jak kobiety
-Nazywanie faceta chuderlakiem nie ma takiego wydźwięku .
- dla facetów najważniejszy jest seks.
- jeśli w islamie można bić kobiety, to na zachodzie - facetów

Mem mówi ze jeśli wybrałaś gender studnia i inne kobiety poszły w twoja stronę , jest to wasza wina ze jest małą kobiet na studiach informatycznych bo nikt nie zabrania kobietom wybrać inne studia , ty uwazasz ze kobieta mniej zarabia , wiec tłumacze jak kobieta wybrała gorze studia, gorszą prace, miej zarabia, jak pracuje mniej godzin, zarabia mniej, proste jak budowa cepa.

Ty piszesz Większość złych rzeczy, które spotykają kobiety, jest winą idiotów głównie płci męskiej,wiec tak samo odpisałem , według ciebie wszytko jest wina mężczyzn , wiec tym razem wszystko jest winą kobiet. ludzie nie są dla ciebie wredni bo są seksistami ,tylko za to jaką osobą jesteś , uwielbiasz pisać o równości, o równouprawnieniu ale jak ktos przeczyta więcej twoich komentarzy (to wie ze to wszystko kłamstwo) , to w końcu, wyrobi sobie opinie o tobie, dlatego męska cześć cię hejtuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2020 o 15:13