Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
438 460
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M mala1989
+7 / 13

W sumie racja.
Jednak ciężko wyjaśnić, dlaczego tak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
+4 / 10

@mala1989 wyjaśnienie jest bardzo proste. To shittesty. Mikro prowokacje/aranżowane sytuację mające na celu sprawdzić czy facet da sobie wejść na głowę. Większość daje a za swoje niepowodzenia obwinia kobiety :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2020 o 14:50

P polm84
-1 / 1

@mala1989 No to juz wyjasniam... xD Kobieta poznaje faceta ktory jej sie podoba z wygladu (bo to widac najpierw), a ze z charakteru sie jej nie podoba to go trzeba zmienic zamiast poszukac innego. No i mu narzuca jakies zmiany. (jak na zalaczonym obrazku), a jak to nie porusza jej serca to go zostawia bo nie "jest tym ktorego pokochala", a prawda jest taka ze nie kochala nigdy bo jej nie pasowal ale na sile probowala go sobie dopasowac. I bum! koniec "zwiazku"

A chcialbym tez nadmienic, ze czesto takie kobiety potrafia powiedziec takiemu facetowi co sie dla niej stara/zmienia sie, ze jest D*** nie facet bo sie zmienia xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olmajti
-1 / 3

@polm84 ale to jest dupa nie facet. Zmienić się tylko po to żeby mieć dostęp do c**ki trzeba być pozbawionym jaj. No ale co się dziwić jak niektórzy faceci mogliby obciągnąć żeby zamoczyć :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rimcem
-2 / 2

@polm84 bo to jest dupa, a nie facet, akurat w tym taka kobita ma racje :). Trzeba nie dać sobie wejść na głowę i zawsze być szczery. Przykład - wychodzisz od dziewczyny, ale poszedłbyś na piwo ze znajomymi - nie zachowujesz się jak kretyn i nie mówisz "tak księżniczko, idę do domciu spać", a potem na piwie ona Cię sprawdza i tylko uciszasz znajomych, żeby Twoje kłamstwo się nie wydało. Nie, mówisz jej na odchodne "zmierzam do domu, ale może spotkam się z ziomkami" i tyle. Jak będzie miała jakiś problem, to ona ma problem nie Ty, jak skończy się obrażać to sama odezwie się. Jeżeli jednak jest walnięta i Cie rzuci/zdradzi to gratulacje - uniknąłeś raka we wczesnym etapie rozwoju :). Szantażowanie "szlabanem na seks" to z kolei też zły omen - bo albo nie czuje przyjemności z igraszek z Tobą, albo masz kolego rywala, który wie jak ją przedymać.

Temat rzeka generalnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+8 / 16

Każdy to przerabiał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafalinformatyk
+5 / 5

Naprawdę nie potraficie faceci ocenić danej kobiety po 5 do 10 randek czy ona jest normalna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+2 / 2

ja potrafie ocenic po przywitaniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skaater950
-2 / 10

@szoszono Ja potrafię ocenić po tym czy jest kobietą. Jeśli jest to od razu wiem, że coś z nią nie tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dordi
+5 / 7

@skaater950 MZ tego co wiem, taka postawa nosi nazwę mizoginii. Charakteryzuje się niechęcią do kobiet z powodu niemożności zbyt głebokiego zaufania do drugiej osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2020 o 12:58

S skaater950
-3 / 5

@Dordi Raczej do poznania się na kobietach aż za dobrze. Mówi się, że nie można wrzucać wszystkich do jednego wora. Tutaj mogę to powiedzieć ze 100% pewnością. Nie jestem osobą, która nie potrafi innym zaufać, więc twoja teoria idzie w łeb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dordi
+1 / 1

@skaater950 Każdy zawsze mówi, że "wie na 100%". ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bilutek
+2 / 4

W drugą stronę też to działa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
+2 / 6

Święte słowa.

Nie słyszałem natomiast by to działało w 2 stronę i facet narzucał partnerce zmianę gustów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2020 o 16:06