Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
4:47

Historyczne wydanie Wiadomości. TVP wspięło się na Mont Everest propagandy wyborczej. Czegoś takiego nawet w Korei Północnej nie widziano

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Banasik
+78 / 88

Gdyby nie kolor to można by pomylić z Polską Kroniką Filmową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Acxr
+30 / 40

@Banasik Tu jest wyższy poziom ,nawet Kim zazdrości Polsce telewizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WarmianinOkuratny
+6 / 8

@Banasik Kur.a mać! Z ust mi to wyjąłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gla9
+9 / 9

@Banasik Ja pier.ole nie myslałem ze TO wróci ...Hitler, Rydzyk, Kaczyński ..... chyba zacznę socjologię na uniwerku 3 wieku.... co te zjeby mają w sobie ze porywają za sobą te tłumy baranów... Podobno Rydzyk dostał Nobla z fizyki za: " Poruszenie ciemnej masy falą radiową" ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bizi
0 / 0

@buchajo
dobra nuta - głęboki drum&bass
szacun!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aleksander3636
0 / 0

Co mają? Deją biednym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malpafx
+57 / 69

Dopełniło się!
TVP zjednoczyło się z Północnokoreańską telewizją państwową w jeden organizm. Spot doktora Dudy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+131 / 141

Że tak zapytam takie coś jest legalne? Przecież wygląda na to, że telewizja publiczna robi jednemu z kandydatów kampanię za pieniądze podatnika ?!???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+65 / 69

@Syphar Jeśli masz pod sobą sądy - jak najbardziej legalne.
Kojarzysz Panią prokurator, która wszczęła śledztwo w sprawie wyborów Sasina?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
+12 / 18

@Syphar A co to gówno obudzi tę zdziczałą hołotę (wyborców pis)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+21 / 21

@Syphar

Sędziowie Piotrowski i Pawłowicz z Trybunału Konstytucyjnego stwierdzili, że wszystko jest zgodnie z prawem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szyba20
+2 / 2

@Syphar Nie, nie mamy pańskiego płaszcza, i co nam pan zrobi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@Syphar Kampanie wszystkich kandydatów partii będących w sejmie są mniej lub bardziej finansowane z pieniędzy podatnika. W przypadku kandydata o którym mowa tutaj jest to po prostu dużo więcej kasy niż u innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+1 / 1

@kibishi no coś w tym jest, ale to są kampanie. A tutaj mamy laurkę w programie INFORMACYJNYM a nie spot wyborczy. Gdyby to samo było spotem wyborczym kandydata Andrzeja Dudy emitowanym w bloku spotów to powiem wprost - no ładny spot, fajny taki, przaśny. I nic złego bym w tym nie widział. Ale jako, że to się pojawia w wiadomościach - to już moim zdaniem jest jawne łamanie zasady równości kandydatów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 2

@Syphar Myślisz że legalność ma tu cokolwiek do rzeczy?
Posady i Stanowiska złamały Konstytucję kilka razy i ustawy o Trybunale Konstytucyjnym, Sądzie Najwyższym i parę innych.
Złamanie ustawy o TVP to dla nich psztyc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+1 / 1

@Syphar A kiedy ta partia przejmowała się zasadami? Mają władzę to wykorzystują ją ile się da. Kreowanie Trzaskowskiego na głównego przeciwnika też ma swój cel, bo nawet jak Trzaskowski wygra to przecież nie zrobi nic aby pociągnąć PIS do odpowiedzialności za to co robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D d4rki89
+1 / 1

@Syphar teraz to już wiadome po co poszły 1.2 mld na tvp zamiast na służbę zdrowia. TEN PIS JEST JAK RAK !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+2 / 2

@CWIRRED to jak pan X kradł to znaczy że wolno kraść? Ciekawa percepcja. I nie, nie AŻ TAK robili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 czerwca 2020 o 21:50

G Goretex
0 / 0

Chciałbym jedynie wiedzieć, co czuje wyborca PiS kiedy patrzy na coś takiego ? Przecież każda władza powinna zachowywać chociaż pozory bezstronności w pewnych sprawach, tymczasem cała retoryka PiS opiera się o dzielenie narodu na Naszych i Onych, niejasne insynuacje nie poparte dowodami.

Władza, która nie ma mechanizmów kontroli zabiera coraz więcej, a tu mam wrażenie jakby wszelkie mechanizmy popadały, ludziom spowszedniały nietrafione decyzje władzy, dziwne wydatki (maseczki, respiratory, przyłbice, wybory majowe, granty dala ministra), wiele spraw "przyschło", jak choćby GetBack, pan Chrzanowski z KNF, mafia VAT w ministerstwie, farma hejterów w ministerstwie pana Ziobry, pan Banaś, o systemowym zniszczeniiu zaufania do wymiaru sprawiedliwości, rozwaleniu TK nie wspominając. Gdzieś tam są jeszcze nauczyciele, rezydenci, samorządy którym zabrano część dochodów przez obniżkę PiT i nie dano żadnej rekompensaty a dokłada się obowiązków.

Obietnice fantastyczne też chyba każdy może wymienić jednym tchem.. promy, mieszkania, samochody elektryczne. Może czas jednak powiedzieć "sprawdzam"

Tak, mięliśmy kilka lat spokojnego wzrostu, ale jaka w tym zasługa PiS a jaka światowej koniunktury ? Cały sukces PiS to uszczelnienie VAT, który i tak został osiągnięty poprzez wykorzystanie mechanizmów stworzonych przez poprzedników plus kilku inteligentnych (już zwolnionych) ludzi w ministerstwie finansów. Ale to 10 mld na rok.. Cała reszta to zasługa wzrostu form, a nie działań PiS.
Działania PiS wprowadziły tylko niepewność, a świadczy o tym jeden prosty wskaźnik.. poziom inwestycji który szoruje po dnie.

Możecie wierzyć w co chcecie.. ale nie wierzcie nigdy politykom, i słuchajcie opozycji, ona zawsze coś ciekawego o rządzących jest gotowa powiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+59 / 65

Chciałbym jedynie wiedzieć, co czuje wyborca PiS kiedy patrzy na coś takiego ? Przecież każda władza powinna zachowywać chociaż pozory bezstronności w pewnych sprawach, tymczasem cała retoryka PiS opiera się o dzielenie narodu na Naszych i Onych, niejasne insynuacje nie poparte dowodami.

Władza, która nie ma mechanizmów kontroli zabiera coraz więcej, a tu mam wrażenie jakby wszelkie mechanizmy popadały, ludziom spowszedniały nietrafione decyzje władzy, dziwne wydatki (maseczki, respiratory, przyłbice, wybory majowe, granty dla brata ministra), wiele spraw "przyschło", jak choćby GetBack, pan Chrzanowski z KNF, mafia VAT w ministerstwie, farma hejterów w ministerstwie pana Ziobry, pan Banaś, o systemowym zniszczeniiu zaufania do wymiaru sprawiedliwości, rozwaleniu TK nie wspominając. Gdzieś tam są jeszcze nauczyciele, rezydenci, samorządy którym zabrano część dochodów przez obniżkę PiT i nie dano żadnej rekompensaty a dokłada się obowiązków.

Obietnice fantastyczne też chyba każdy może wymienić jednym tchem.. promy, mieszkania, samochody elektryczne. Może czas jednak powiedzieć "sprawdzam"

Tak, mięliśmy kilka lat spokojnego wzrostu, ale jaka w tym zasługa PiS a jaka światowej koniunktury ? Cały sukces PiS to uszczelnienie VAT, który i tak został osiągnięty poprzez wykorzystanie mechanizmów stworzonych przez poprzedników plus kilku inteligentnych (już zwolnionych) ludzi w ministerstwie finansów. Ale to 10 mld na rok.. Cała reszta to zasługa wzrostu firm, a nie działań PiS.
Działania PiS wprowadziły tylko niepewność, a świadczy o tym jeden prosty wskaźnik.. poziom inwestycji który szoruje po dnie.

Możecie wierzyć w co chcecie.. ale nie wierzcie nigdy politykom, i słuchajcie opozycji, ona zawsze coś ciekawego o rządzących jest gotowa powiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2020 o 21:36

avatar kondon
+11 / 21

@Goretex Nie uważam, że uszczelnienie VATu można nazwać sukcesem. Może dla rządu jest to sukces, jednak trzeba pamiętać, że na tym uszczelnianiu cierpią przedsiębiorcy, którym dokłada się obowiązków i zbędnych papierków.
VAT jest problemem szczebla unijnego i to unia powinna go rozwiązać. Państwa narodowe mogą jedynie walczyć ze skutkami.

Nie kwestionuję Twoich słów, jedynie uważam, że temat wymaga doprecyzowania. Z całą resztą się zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaSen
+12 / 14

@Goretex wrzuć to w demota niech wszyscy zobacza bo to co tu widze jest tego warte

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+4 / 8

@kondon Uszczelnienie VAT rozumiane jako z jednej strony mechanizm odwróconego VAT, z drugiej scentralizowany system kontroli JPK.

Kiedyś kontrola w firmie pojawiała się raz na kilka lat, destabilizowała pracę firmy, kontrolerzy przesiadywali z księgowością przeglądając masy papierów. Dzięki JPK informacja o operacjach prowadzonych przez firmy spływają w jednolitej formie co miesiąc do ministerstwa. Specjalne algorytmy wychwytują nieprawidłowości (jedna firma wykazała że sprzedała, ale druga nie wykazała że kupiła.. znaczy wałek, jedna firma prowadzi podejrzanie intensywny obrót z drugą, być może karuzela).

Kontrole zlikwidowały najbardziej uciążliwe patologie, powinny pozwolić dobrym firmom działać na uczciwym rynku.

Firmy faktycznie nie otrzymały z tego tytułu zbyt wiele. Ot dodatkowy obowiązek, od 3 lat ustawicznie spadamy w ranking Banku Światowego (z 27 na 40 pozycję). Państwo w pierwszej kolejności zadbało o swoje dochody, jak nie zadba o przedsiębiorców, to więcej z nich już po prostu nie uzyska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
+11 / 11

@kondon Vat musi być szczelne. Inaczej nieuczciwy przedsiębiorca wykańcza tego, który jest uczciwy i go płaci. Bo ten drugi nie jest konkurencyjny. Chodzi o to że oprócz tego że musi być szczelne powinno też być w miarę niskie, a po drugie dobrze jakby było łatwe w naliczaniu np.jedna stawka na wszystko (a nie że co chwile się zmienia na co jaka stawka vat obowiązuje).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+3 / 3

@misteriusz Nie o to chodzi w moim komentarzu. Uszczelnianie VATu komplikuje życie nawet tym uczciwym przedsiębiorcom. Trzeba to robić z głową. Karuzele VAT wynikają z prawa unijnego, nie polskiego. Przede wszystkim to unia się powinna tym zająć. Jak myślisz, dlaczego tego nie zrobili od, nie wiem, 15 lat?
Tak jak piszesz jedna niska stawka to świetne rozwiązanie, a nie że musisz się domyślać co ma jaką, bo z naszych idiotycznych przepisów to nie wynika...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
+7 / 7

@kondon A później się pewnie zajmują takimi durnotami, że ślimak to ryba bo na ryby jest inna stawka. Unia tonie w biurokracji i socjalu. Jeżeli się nie zreformuje nie będzie wstanie podjąć równorzędnej walki ani z USA ani z Chinami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+4 / 4

@misteriusz Nie zreformuje się. Pogrąża się coraz bardziej w lewackiej głupocie.
Do tego chcą zrobić 1 państwo, którym już po części jest. Kiedy to dotrze do Polaków, to skończą się zachwyty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
-1 / 5

@Xar mafia vatowska dziala jak dzialala tylko na koncu lancucha jest pisior uszczelnili to fakt bo wczesniej tylko dzialka do nich trafiala teraz calosc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bsch
+1 / 1

@kondon nie skończą, sam znam ludzi którzy chcieliby pozbycia się państw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gla9
0 / 2

@Goretex Ja pier.ole nie myslałem ze TO wróci ...Hitler, Rydzyk, Kaczyński ..... chyba zacznę socjologię na uniwerku 3 wieku.... co te zjeby mają w sobie ze porywają za sobą te tłumy baranów... Podobno Rydzyk dostał Nobla z fizyki za: " Poruszenie ciemnej masy falą radiową" ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
0 / 0

@Goretex zmartwię cię, vatu nie uszczelnili tylko to ogłosili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 5

@bsch Ja wiem, że niektórzy lewacy są przeciwni państwom narodowym i naiwnie myślą, że rozwiąże to nasze europejskie problemy, jednak w Polsce jest to zdecydowana mniejszość. U nas ludzie są okłamywani, że to tylko dzięki unii nasz kraj się rozwija. Kiedy zobaczą jej prawdziwe oblicze, to opinie się zmienią. Moim zdaniem kwestia czasu. O ile w ogóle ten twór się wcześniej nie rozsypie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+1 / 1

@ubooot Nie uważam by była to duża suma, mowa o 5 mld rocznie, nie tyle co chciałby PiS. JPK i Split Payment pozwoliły na uszczelnienie, tyle że koszty tego uszczelniania ponoszą firmy, które muszą dbać o to by dostosowywać się do kolejnych zmiennych wymogów ministerstwa + split payment zmniejszył im znacznie płynność i wprowadził obostrzenia. W końcu jest jakiś powód że spadliśmy w 3 lata w rankingu krajów najbardziej przyjaznych biznesowi o 13 miejsc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrkac
+2 / 2

Dobrze jest pamiętać, że JPK wprowadzono ustawą z września 2015 a więc za rządów PO i Ewy Kopacz - to wcale nie PiS uszczelnił VAT. Za to Morawiecki wprowadził do Ministerstwa Finansów szefów mafii vatowskiej . Takie to "sukcesy" PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+1 / 1

Żadnej patologii nie zlikwidowały, jak jesteś kolegą z pisu to wałki możesz robić dalej i na większą kasę. Zamiast wielu drobnych jest kilku duzych pod osłną rządu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 0

@Xar Nic się nie zmieni póki nie zaczniemy tego drukować jako plakatów i nie wieszać non stop na przystankach i słupach.

Trzeba przełamać blokadę informacyjną TVP, innego sposobu nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@kondon
"Do tego chcą zrobić 1 państwo, którym już po części jest."
najwiekszy problem z unia jest taki ze z jednej strony chce z drugiej nie, a nie da sie stac wiecznie w rozkroku.
dla mnie osobiscie zmiana w jedno panstwo to zmiana na plus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@mieteknapletek Prosiłbym Cię, abyś się odniósł do wypowiedzi dra Bartosiaka, 56 minuta.
https://vod.tvp.pl/video/strefa-starcia,05012020,45810290

Chcą, tylko nie mogą tego zrobić zbyt szybko, bo ludzie się połapią. Wielka Brytania nie pisałaby się na taki układ, więc skłonili ją do wyjścia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawel31ns
+28 / 32

no właśnie co mówią ,że kiedys było to samo tylko ,że za PO -nie było.Wiadomosci tez były prorzadowe ale takiej propagandowej maniany nie było nigdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+17 / 19

Rzygać się chce!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haize
+22 / 26

Zwolennicy pana Dudy: naprawdę nie czerwienicie się oglądając coś takiego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ania_87
+12 / 12

@Haize oni się pewnie z podniecenia czerwienią, a nie ze wstydu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ulmen
+8 / 8

@Haize niektórym "pincet plus" jest w stanie zasłonić wszystko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mkkk
+20 / 22

Mam pytanie, a w sumie dwa: Czy w Polsce mamy jeszcze jakiś program informacyjny, czy są już tylko propagandowe? Czy istnieje jeszcze zawód dziennikarz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ananiasz
-1 / 1

@mkkk masz rację, od 5 lat nie czytam Polityki, nie potrafię dłużej słuchać TOK fm niż kilka minut. Oni też nie byli tacy, 10 lat temu naprawdę dobrze się słuchało Żakowskiego i Lisa. A teraz to tylko propaganda, nawet jeśli są mi bliżsi i tak ich potępiam za stronniczość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y YShevah
+23 / 25

Skandal! To jest publiczna telewizja, a nie TVPiS! W programach informacyjnych powinny być fakty - informacje a nie jednostronne opinie gloryfikujące władzę totalną... komuna wróciła! Mam nadzieję, że już więcej tego 'bohatera' nie będziemy musieli oglądać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M m1989w
+14 / 16

WYPAD 2020, 28 czerwca podziękujemy notariuszowi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
+6 / 6

@YShevah Wszyscy o tym wiemy. Ja to już się nawet przyzwyczaiłem. Już mnie wcale nie zaskakują. Chociaż gdy puściłem to i zaczął lecieć podkład muzyczny i na dole zobaczyłem podpis "północnokoreańska" to myślałem, że to fejk... Może i jest to przeróbka, bo nie wierzę, że ten spokojny podkład dźwiękowy wstawili w TVP. To znaczy chcę wierzyć.... ale już nie wierzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y YShevah
+9 / 11

@Xyf Mimo wszystko widzę różnicę między 'publiczna' a 'rządowa'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stanbo
-2 / 2

@m1989w i wybierzemy następnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Guodny
+11 / 13

Popłynęli skur.ysyny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stasiano
+19 / 21

Ja pi...... jaka propaganda nie dałem rady Oglądaj do końca. Kubica będziesz się wstydził do końca życia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gumstg
+9 / 9

@jatzik Ciekawe czy Kubica popiera Dude. Jak nie to ma prawo rzadac sprostowania od Kurskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goff
+10 / 12

przeciętny wyborca pisu nie rozumie podstaw ekonomii więc nie oczekuj że ktoś mu wytłumaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Ptakirobiacwircwir
+9 / 9

@broo902 Rodzice kazali mu podziękować to podziękował. W wieku tego dziecko się o ekonomii nie myśli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Ptakirobiacwircwir
+1 / 1

@broo902 Ja zawsze słyszę, że tamci też brali a się nie podzielili. Szkoda, że nie dostrzegają inflacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mapotek
+4 / 10

i po śniadaniu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maryjuszpitagoras
+8 / 10

Spot wyborczy w wiadomosciach? O proszę
Moim zdaniem PIS wymyslił to sobie idealnie. 500+ damy, 300+ damy, 13,14, bony turystyczne, podniesienie płacy minimalnej i wszyscy są zadowoleni. Obok podąża inflacja, która powoduje, że wpływy do budżetu są wieksze a ludzie nie odczuwają juz tych dodatków socialnych wiec co robimy? Dajemy 100+, 15,16,17 i inflacja znowu w górę, wpływy do budżetu również.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 1

@maryjuszpitagoras Ciekawe CZY... a jeśli TAK, to KIEDY będzie powtórka z lat 1989./1990

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar karoliskoo
+8 / 8

Rzygam, serio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
+10 / 12

Przypomina mi się jeden z odcinków filmu z Jamesem Bondem. James Bond gra ze swoim przeciwnikiem w golfa i mimo, że ten przeciwnik oszukuje, Bond i tak z nim wygrywa. Tu mamy podobną sytuację. Kandydat opozycji, mimo największych starań rządu, i tak w sondażach wygrywa. Ale sondaże to tylko sondaże...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marecki384
+2 / 6

@jaroslaw1999 Ja nie oglądam od 5 lat tej propagandy wolę Fakty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
-4 / 8

@Marecki384 mnie męczy w Faktach takie stronnicze przekazywanie tych faktów właśnie. Widzę co prawda taką subtelną różnicę rzetelności pomiędzy TVN a TVP i mimo, że wiadomości czerpię z Faktów, to jednak wkurza mnie to nadawanie na rządzących. Ciężko dostrzec tego ścieku nadawania na rządzących, od zwykłego czepiania się. Co dla mnie jest czymś w miarę normalnym, dla pani Anity Werner (choć bardzo ją lubię i mi się bardzo podoba ;-) ) jest to coś najgorszego. Ciężko o przykład w tej chwili, bo codziennie tego nie ma, ale bywa właśnie tak - czepianie się o nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ananiasz
0 / 0

@jaroslaw1999 robią hurr durr z byle czego i przedstawiają polityków aby ich ośmieszyć. Nagłaśniają błahe sprawy i nie przedstawiają niczego w pozytywnym świetle co jest związane z rządem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Egghead
0 / 0

@jaroslaw1999
"ale bywa właśnie tak - czepianie się o nic."
Wiadomo, że dżem to ważna sprawa, a nie jakaś popierdółka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vivafan
+16 / 18

Co do gospodarki przedstawię osiągnięcia PiS-u:
- zatrzymanie kwoty wolnej od podatku na poziomie 3089 zł od 2008 roku; dodatkowo zmniejszenie kwoty wolnej od podatku dla drugiego progu podatkowego i jej całkowita likwidacja dla dochodów powyżej 127 000 zł,owszem jest kwota wolna od podatku 8000 zł ale dla osób o dochodach poniżej 8000 zł (czyli najczęściej dorabiających uczniów/studentów którzy i tak mieli zawsze zwrot podatku)
- zatrzymanie ulgi podatkowej na dzieci na poziomie 92,67 zł od 2014, jako że zarabiamy więcej bo rośnie płaca minimalna, bo zmieniamy pracę na lepszą, podatek dla osób mających dzieci jest coraz wyższy
- wprowadzenie programu 500 plus na który do 31 października wydan 80 mld złotych a dzięki temu urodziło się 60 000 dzieci więcej, z prostej matematyki wynika że nowe dziecko kosztuje nasz budżet 1 500 000 zł, nikt tyle nie wróci państwu w ciągu całego życia, wspólczynnik dzietności drgnął z 1,3 do 1,5 podczas gdy powinien być powyżej 2 aby zapewnić zastępowalność pokoleń;
- obniżenie wieku emerytalnego które de facto jest jedynie możliwością przejścia wczęsniej na emeryturę bo 100 % emerytury i tak dostaje się dopiero w wieku 67 lat, dodatkowo przy dłuższym okresie życia i nieubłagalnej demografii odsetek pobierających głodowe czy minimalne emerytury już jest coraz wyższy a będzie jeszcze większy;
- najpierw z minimalnej emerytury 1200 zł państwo zabiera 108 zł składki zdrowotnej i 67 podatku (miesięcznie 175 , rocznie 2100 zł), potem oddaje 981 , nie prościej by było zwolnić emerytów z PIT? - pit 17 % i zerowy pit dla młodych a przy okazji wprowadzenie 3 progu podatkowego 4 % dla dochodów większych niż milion zł, dodatkowo przez to samorządy majace udział aż 30% z pit dużo straciły i żeby wyjśc na swoje podniosły podatek od nieruchomości czy za śmieci, dodatkowo chaos prawny w związku z wprowadzeniem zmian w ciągu roku podatkowego;
- wprowadzony podatek od banków - niższe stopy dla lokat/ wyższe dla kredytów;
- wprowadzony podatek od sklepów wielkopowierzchniowych - wyższe ceny - rząd od lat próbuje go wprowadzić mimo sprzeciwu Komisji Europejskiej;
- zwiększenie akcyzy na alkohol - wyższe ceny;
- zwiększenie w 2020 roku płacy minimalnej aż o 15 % podczas gdy w poprzednich latach było to 5-8 % - tak gwałtowny skok spowodował wyższe ceny - inflacja na poziomie 4 % już w styczniu przed pandemią podczas gdt cel NBP to 2,5 %
- wprowadzony minimalny podatek od nieruchomości komercyjnych - głównie galerii handlowych;
- tarcza która obniża etaty ludziom którym chce się pracować na wszystkie plusy;

Co jeszcze musi się stać żeby wyborcy PiS zrozumieli że rząd nie ma własnych pieniędzy a bierze je od obywateli, którzy zdobywają je codzienną pracą? Wiem, że być może już zanudzam bo pisze to 3. raz ale być może ktoś to przeczyta i zastanowi się przed niedzielnym głosowaniem "Skąd Andrzej ma pieniądze że tyle "daje".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
+9 / 11

@vivafan Wyborcom PiS tego nie przetłumaczysz bo albo są za mało rozgarnięci albo mają wyprane mózgi i wierzą bez sprawdzania w to co im rząd wciska. Wyborcy PO nie są wcale lepsi bo nie widzą, że "ich" idole mają dokładnie te same cele i sposoby ich realizacji jak PiS tylko robili to bardziej dyskretnie i przez to wolniej. Prawdziwym problemem są ludzie, którzy nie chodzą na wybory (jest ich de facto 50%). Już gdzieś tu napisałem, że w tym kraju powodem obecnej sytuacji jest fakt, że wystarczy umiejętnie chwycić za pysk raptem ćwierć głosującej populacji, żeby mieć większość w parlamencie. Co z tego, że ci niegłosujący ludzie rozumieją to co napisałeś skoro nie chce im się ruszyć czterech liter raz na kilka lat i postawić krzyżyka na kartce? Najwyraźniej jako społeczeństwo dorośliśmy jedynie do posiadania władzy, która umie tylko kłamać i kombinować. I to się poniekąd zgadza bo większością społeczeństwa kieruje chora zawiść. Zawiść do sąsiada, że więcej zarabia, że ma lepsze auto, że jeździ na wakacje w lepsze miejsca; zawiść do lekarzy, że mają dobrze płatny zawód; zawiść do "IT", bo "siedzą na d**ach i nic nie robią a koszą kasę"; zawiść do nauczycieli bo mają 2 miesiące wakacji i "tylko" 5 godzin dziennie pracują; wszędzie tylko zawiść i gotowość do utopienia kogoś w łyżce wody za to, że ma cokolwiek lepiej... Jako takie społeczeństwo nie zasługujemy na nic lepszego niż to co nas spotyka. Dopóki nie zmieni się mentalność i ludzie nie zaczną sobie pomagać zamiast kombinować i rzucać kłody pod nogi to niestety ciągle będą nami "rządzić" takie indywidua jak teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+1 / 1

@Vinyard
Ludzie nie chodzą na wybory bo im się nie chce tylko dlatego, że nie ma na kogo głosować. Każdy chce zagłosować na kandydata, który ma dobry program pod kątem gospodarczym, społeczno-światopoglądowym i jest wiarygodny. U nas nikt z kandydatów nie jest wiarygodny i do tego każdy albo jest beznadziejny pod kątem gospodarczym jak lewica wierząca w duże opodatkowanie i pomoce socjalne albo światopoglądowym i społecznym jak sekciarze z Konfederacji co nam zrobią katotaliban i zlikwidują prawa pracownicze. Po prostu nie ma na kogo głosować. Druga sprawa to, że zainteresowanie polityką w kraju szoruje po dnie. Starsze pokolenia wychowane za starego systemu są nauczone, że mają się nie interesować bo Państwo/ksiądz/ładnie ubrany pan w telewizji wie lepiej a wśród młodych pokoleń poziom wiedzy i świadomości społecznej jest znikomy co jest pokłosiem tragicznie prowadzonych zajęć w szkołach gdzie przedmioty społecznie użyteczne czyli WOS, ekonomia lub podstawy przedsiębiorczości są traktowane jako zajęcia trzeciej kategorii i zapchaj dziury gdzie zaliczenie często można uzyskać za bezmyślne przepisanie kawałka wikipedii w formie referatu albo samą obecność. Dlatego uważałem zawsze, że ludzie chcący brać udział w wyborach powinni przed oddaniem głosu rozwiązać krótki test jednokrotnego wyboru dziedziny wiedzy społecznej i ekonomii, którego pozytywny wynik skutkowałby ważnością oddanego głosu lub w ogóle uzyskaniem czynnego prawa wyborczego potrzebnego do jego oddania (egzamin na prawo głosu podobnie jak jest na prawo jazdy). Względnie żeby udział w wyborach polegał na sondzie pokroju latarnika wyborczego gdzie w szeregu pytań dotyczących poszczególnych kwestii poruszanych w programach wyborczych uzyskiwano by wynik z partią, której program najlepiej odzwierciedlałby nasze przekonania i na którą w tej sytuacji automatycznie byłby oddawany głos.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2020 o 12:58

P peghehe
+4 / 6

kur... nie wierze, naprawde przysla delegacje od kima zeby sie uczyli jak barannom robic wode z mozgu . i za miske ryzu do usranej smierci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PitaaP
+3 / 3

To nie jest telewizja państwowa a publiczna. To różnica

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
0 / 0

@PitaaP taa... telewizja nazywa się publiczna bo włascieiel jakim jest państwo może ją nazywać jak chce. telewizja nazywana jest publiczną jak to sie mówi dla zmylenia przeciwnika. telewizja publiczna jest telewizją państwową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
+8 / 8

Szkoda, że o wzroście cen zapomnieli wspomnieć. I zapomnieli wliczyć mieszkania do inflacji, a to jest dobro podstawowe i kosztuje tyle, że 90 procent młodych Polaków jest skazanych na poczucie beznadziejności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
0 / 0

@Ynfluencer mieszkanie jest dobrem podstawowym? Chyba tylko u nas, bo gdziekolwiek na zachód nie pojedziesz to zobaczysz, że własnościowe mieszkanie to raczej luksus. 90% młodych albo wynajmuje (i to długo - do 40 niejednokrotnie), albo uwikłała się w kredyt na 30-40 lat (to to już do śmierci prawie) - tak to wygląda w rozwiniętej Danii, nie wiem czy w Niemczech też, ale w Belgii czy Holandii podobnie. Gwarantuję Ci też, że ludziom tam żyje się dobrze i dostatnio - bez tego, jak to nazwałeś, "dobra podstawowego".

Ale skoro już koniecznie chcesz to własne M, to w takiej również dobrej do życia Norwegii koszt domu to ca. 2 mln koron. Na wsi. I jest to odpowiednik 7 letnich zarobków robotnika. W Polsce też na wsi kupisz dom za 168 tys złotych - co też jest odpowiednikiem 7 letnich zarobków robotnika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 czerwca 2020 o 12:52

avatar Xar
+7 / 7

To ma byc niby telewizja publiczna. Dziala jednak na korzysc ludzi przy wladzy. Myslicie, ze to jedyny przyklad niegospodarnosci w panstwowce? Juz wiecie czemu czesto prywatne jest lepsze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alakinjjsk
+9 / 9

wszystko spoko, ale zrobili mały błąd, powiedzieli, że przychodzą tłumy, zamiast przychodzą tłumoki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arylyn
+4 / 6

Kazda władza musi kiedyś przegrać, nawet ta, która sięga po tego typu metody. Różnica pomiedzy tym co mamy dziś (i co było za komuny) a szeroko rozumianym zachodem, to tylko metody. Cenzura jest, tylko w białych rękawiczkach, jakby jej nie było.
PiS natomiast poszło innym śladem. Ale kiedyś przegrają i zaczną być rozliczani. Politycy, sędziowie, prokuratorzy, dziennikarze z nazwy. Niektórzy pójdą siedzieć. Dlatego tym bardziej niebezpieczne jest, że PiS o tym wie i zrobi jeszcze więcej by przy władzy się utrzymać. A kto zapłaci? Ten kto z nimi wygra dostanie rachunek.

Nie uważam, by wszystko co robi rząd było złe, ani że wszystko co robiła koalicja PO-PSL było złe. W kazdej władzy widzę plusy i minusy.

W tej przede wszystkim boli mnie zadłużanie państwa i szeroko pojmowana retoryka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Firewolf_Jess
+6 / 6

To żart prawda? Powiedzcie, że to żart. Proszę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+7 / 9

Przypominam wszystkim zbulwersowanym. W zeszłym roku były wybory. 8 mln ludzi zagłosowało za obecnym układem władzy, za tym co i jak się dzieje, za VP Kurskiego, za naczelnikiem jeszcze mocniej potrząsającym państwem. Ludzie tego chcieli. W pełni świadomie zagłosowali za tym by tak to wyglądało. Możecie płakać, ale możecie zapytać też tych, którzy na wyborach nie byli, a teraz psioczą. Gdzieście byli moi drodzy? Skoro jest Wam wszystko jedno, to po co teraz szczekacie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Firewolf_Jess
+9 / 11

Wypraszam sobie, byłam na wyborach i głosowałam. Na pewno nie na to. Nie zgadzam się z tym i będę psioczyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+4 / 6

@Firewolf_Jess Oj, oj. Czytamy ze zrozumieniem. Mam pretensje do tych co NIE POSZLI!!! A jak poszłaś, to jak najbardziej możesz krytkować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Ptakirobiacwircwir
0 / 0

@dncx Byłam w domu z noworodkiem, ojciec dziecka w szpitalu. Nikt nie był w stanie przyjść i zostać z dzieckiem. Fajnie gdyby w końcu wprowadzili wybory przez internet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+2 / 4

@Ptakirobiacwircwir I znów. Czytaj ze zrozumieniem Ja nie mam pretensji do osób, których okoliczności, wypadki życiowe losowe zmusiły do takich a nie innych reakcji. To oczywiste. Ale piszę tutaj o tych, którzy z premedytacją NIE chodzą na wybory potem miałczą, że władza jest taka a nie inna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Ptakirobiacwircwir
+1 / 1

@dncx Wiem, czytałam. Ubolewam tylko, że nie ma wyborów przez internet i nie mogłam zagłosować. Frekwencja zależy np od pogody, taką "wagę" mają wybory dla niektórych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sviader
+2 / 2

Uszczypnijcie mnie! Przecież to nielegalne jest!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trepan
+7 / 7

Dwójka dzieci i ani sekundy przepracowanej. To 1000zł na dzieciaki, jakieś 700zł zasiłku, jeszcze paczki żywnościowe, dofinansowanie lub pokrycie czynszu przez gminę. Opcjonalnie alimenty także. Taki nierób może mieć 1700zł w najgorszym wypadku plus pomoc materialna w rzeczach i wspomniane, razem nawet pod 3000zł. Teraz przyłóżcie sobie do płacy minimalnej, nieco ponad 1700zł za etat. Pytanie brzmi: kto podejmie pracę na takich warunkach? Pytanie pomocnicze: co kupicie jak coraz więcej osób ucieka od takiej pracy (żeby dostawać za pracę mniej niż za nieróbstwo). Ilość towaru (produkcja) stale spada. Było takie powiedzenie "nie ma lekko, chleb po osiem". Ono wróci. Niebawem, zapewniam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mahatas1203
+5 / 5

Duda !!!! Pocałuj mnie w dup*ę prosto z Norwegii
Formę Pan/Pani zachowam dla kolegów i przyjaciół, ponieważ na to zasługują...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Egghead
0 / 0

@SmallPig
Stancja opłacona? A pitca z Dagrasso zjedzona?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csatom
+1 / 1

Zbliżenie na Dude i Trumpa, werble, Robert Kubica!!! XD XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ulmen
+4 / 4

Jakim **rwa prawem w publicznej telewizji, w programie informacyjnym puszcza się de facto spot wyborczy jednego kandydata... Chore!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Artur_
0 / 0

#R
Dziekuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinsus
+6 / 6

ja prdle, jeszcze ta melodia jakbym oglądał materiał KRLD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F f4lcc0n
+3 / 3

Nie oglądam TVP, myślę że raz obejrzę... Dociągnąłem do 2.13, resztę pezeskrolowalem... szczęśliwie kolacja była 2h temu :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
+7 / 7

Jak Duda przegra, to w logo tvpis będzie wstążka żałobna???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerry54
+6 / 6

Duda - XUJA CI SIĘ UDA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malibu193
+4 / 6

A ja się w sumie cieszę. Skoro TVP jest w stanie robić takie rzeczy jak w ciagu ostatnich dni to znaczy, że się boją i są świadomi możliwej porażki Dudy, a więc robią wszystko, żeby wygrać. Mam tylko nadzieję, że dzięki temu chociaż część wyborców PIS zobaczy kto nimi naprawdę rządzi i zmieni zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
+2 / 2

No ku*wa, nie dałem rady tego goowna obejrzeć do końca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eGzu
+1 / 1

Na mnie propaganda nie działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wotwob
+2 / 2

Rozbrajająca jest ta szczera radość pani prowadzącej z tego, że może zapowiedzieć tak spektakularny materiał. To nie jest tak, że ktoś tam ich butem przygniata i zmusza do produkcji tych propagandowych badziewi. Oni to robią z przyjemnością, niewykluczone, że nawet w to wierzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trebi
0 / 0

Jak powiedział prezes TVP: "Ciemny lud wszytko kupi". A że dostał od Dudy 2 miliardy, to teraz mu robi takie komusze laurki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomek59
+1 / 1

Doje*ali do pieca. Muzyka jak z filmów Disney'a :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrAllucard
0 / 0

Andzej najpierw daje, a później zabiera w piz** na maxaa... halleluja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel_4096
-2 / 4

moze i film troche przesadzony. ale co Was boli? gisc ma duzo racji w tym co mowi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+1 / 1

@pawel_4096 Boli ? Mi to się rzygać chce, że ponoć inteligentny człowiek (wyborca PiSu), a nie widzi, że pan Duda mówi.... mówi... i mówi. I nie robi, a czasem robi coś nawet wprost przeciwnego. Stoi na straży konstytucji ? Żart, on ją łamie (i za to będzię trybunał). Daje 500+ ? Żart, jakby "dawał", to do końca życia z rodziną (do 100 pokolenia) by z kredytów nie wyszedł, poza tym to jego partia "daje", nie on. Duma (jako narrator mówi) ? Żart, pan Kaczyński już dawno jego dumę upokorzył sromotnie na oczach milionów Polaków (co prawda część albo nie pamięta, albo nie chce pamiętać). Jedyne, co pan prezydent potrafi robić naprawdę dobrze, to bufonowato opowiadać o zawłaszczonych czyichś dokonaniach jak o swoich. I czasem beknąć śmiechem ze swojego żarciku. Nie do wiary, że są tacy, co to kupują... po prostu nie do wiary.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Albijon
0 / 0

Niestety w Polsce nie brakuje zjebów i fanatyków. Do tego jak zwykle przed wyborami rząd obiecuje złote góry i kupuje głosy na prawo i lewo. Prędzej czy później i tak przegrają i wtedy dopiero okaże się jakiego narobili długu. Żeby potem się nie okazało że staniemy się drugą Grecją. Bo jak Unia wprowadzi nam programy oszczędnościowe to pis zacznie nakręcić ludzi przeciw unii. A Duda już szykuje sobie drogę ucieczki bratając się z Trumpem. Bo jak przyjdzie co do czego i będziemy chcieli postawić to przed trybunałem. to Ameryka nie odda to jak my Polańskiego nie oddaliśmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafik86
0 / 0

Nikt nie jest pomijany? Ahahha tak mają rację wszyscy są dymani jak leci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kasiekii
-1 / 1

Padlam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem