Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
510 580
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B Barelik
+5 / 19

@pastor_ Ja jednak jestem dość mocno zaskoczony. Tzn. pierwsze 3 miejsca nie zaskakują, wynik Bosaka też raczej nie, ale zarówno Biedronia jak i Kosianiak-Kamysza dość mocno zaskakują. Gdyby były to wybory parlamentarne to tylko 3 partie by były w sejmie: pis, po, konfederacja. Tego się raczej mało osób spodziewało\.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
+20 / 42

Lewica ma się źle w Polsce, super ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biedronka222
+19 / 23

@Barelik Sporo osób wybrało tzw. mniejsze zło, więc nie głosowało, tak jak czuło, tylko na kandydata, który realnie ma szansę pokonać określonego przeciwnika

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
+22 / 54

@kripszt źle? Wynik Dudy pokazuje że lewica ma się niestety bardzo dobrze, przecież PiS czyli nardowi socjaliści to partia skrajnie lewicowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
+11 / 13

Chodziło mi o tą jawną lewicę. Myślę że masa ludzi która głosuje na PiS myśli że są prawicowi, wkoncu ta nazwa "zjednoczona prawica"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
+15 / 19

@biedronka222 To raczej głupie. Nie ważne na kogo głosujesz - jeśli głosujesz, to Duda nie dostaje 50% głosów. A szanse, żeby ktoś wyprzedził Trzaskowskiego - były bardzo niskie.

A co do lewicy/ prawicy:
PiS - gospodarczo lewica, światopoglądowo centrum (na podstawie tego co robią a nie co mówią)
PO/KO - gospodarczo to c*j wie, ale bardziej z prawej niż PiS, światopoglądowo - lewica
Konfederacja - prawica
Lewica - lewica :D
PSL - chyba ogólnie centrum, ale c*j wie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarenty658
+2 / 2

@biedronka222 Dokładnie jak piszesz. II Tura będzie oparta na podobnej zasadzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biedronka222
0 / 6

@Barelik I dlatego sporo osób głosowało właśnie na Trzaskowskiego, przekalkulowało, że on ma największe szanse, więc przeciwko wiadomo komu, woleli oddać głos na niego. Raczej ludzie nie analizowali tego pod kątem ,,lewica/ prawica" ale mogę się mylić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NWOhell
-5 / 7

@kripszt
"mędrzec' się cieszy bez lewicy Polska upadnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+7 / 9

Szczerze mówiąc, mi już bliżej do PO niż do PiSu, ale to nadal przepaść. Praktycznie że wszystkich kandydatów najbardziej zgadzam się z Żółtkiem, ale jaki on jest - każdy widzi. Daje nierealną alternatywę.
PiS jest praktycznie przeciwieństwem moich poglądów. Jestem za konserwatywną gospodarką. Niskie podatki, promowanie pracy i dążenia do bycia lepszym, a nie rozdawnictwo na koszt bardziej zaradnych. Socjalizm ograniczony do minimum i tylko dla tych, którzy z nie swojej winy są poszkodowani. Znowu światopoglądowo bardziej mi do centrum. Kultura i tradycją jak najbardziej, ale bez ograniczania wolności i mówienia ludziom jak mają żyć. Kościół w kościele, sprawy seksualne w łóżku. Edukacja oparta o fakty aby dzieciaki potrafiły się zabezpieczać i dbały o bezpieczeństwo wchodząc w życie seksualne. Zachowanie nazw i małżeństwa zgodnych z tradycją, ale zerowanie praw w związkach partnerskich aby każda para mogła mieć te same przywileje, co małżeństwa. Aborcja (tabletki wczesnoporonne) dostępne na receptę w ciągu 6 tygodni ciąży i szybka dostępność do lekarzy. Żyj i daj żyć innym.
Nie ma takich kandydatów. Prawica ma lepsze poglądy gospodarcze, ale w większości jest za kościołem i ograniczaniem praw jak chociażby tej aborcji (Bosak też). Lewica znowu ma lżejsze podejście do wolności, ale zawsze wiąże się z dużym socjalem i obciążaniem gospodarki. Mamy tu chory PiS, który jest skrajnie lewicowy jeśli chodzi o gospodarkę i powoli ją niszczy. Jeszcze trochę, a będziecie żyć w komunie. Znowu światopoglądowo mają zaściankowe i bardzo ograniczające poglądy, które jednoznacznie dzieła ludzi na tych prawidłowych i nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Evicca
-5 / 7

Masz rację. Ja tak właśnie zrobiłam. Mój kandydat to Biedroń, ale wiedziałam, że nie ma szans na drugą turę więc oddałam głos na Trzaskowskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
0 / 0

@Barelik Nic dodać nic ująć. Świetne określenie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychstuve
-4 / 8

@ZONTAR Aborcja to morderstwo. Człowiek to człowiek, bez względu w jakim stadum rozwoju się znajduje i nie widzę żadnego powodu by na ten haniebny proceder pozwalać, za wyjątkiem sytuacji, gdzie ciąża zagraża życiu matki. Aborcja nie może być alternatywną formą antykoncepcji. Żyj i daj żyć innym. Dokładnie tak jak pan mówi.

Podobnie z edukacją seksualną - raz, że przez tysiące lat radziliśmy sobie bez niej, a dwa - wiedzę pozwalającą na zabezpieczenie się i nie narobienie głupot można przekazać na jednej godzinie lekcji biologii, i nie ma powodu by młodych ludzi walić propagandową pałą po głowach. To jest akurat wiedza tego typu, której człowiek, jak raz pozna, to już nie zapomni. A jeżeli mimo wszystko później głupoty robi, to jest to jego indywidualna decyzja i świadome ryzyko, a nie brak wiedzy. To jest tak jak z przepisami ruchu drogowego - człowiek raz się nauczy i wie, natomiast jeżeli potem je łamie, to robi to świadomie. Każdy wariat drogowy jadący 150 w terenie zabudowanym, wie, że jest to ryzykowne i nielegalne. Robi to pomimo świadomości ryzyka, a nie dlatego, że o nim nie wie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 2

@ZONTAR Przypominam, że Chudy Ruj Donald Tusk będąc premierem Polski od 2007 roku po przejęciu władzy z rąk PiS po aferze związanej z Renatą Beger głośno oraz publicznie rozpowiadał, że KAŻDY kto w jego partii choćby zaproponuje podniesienie podatków to z miejsca opuści szeregi PO. Po czym PO podniosło chociażby podatek VAT, rzekomo na 1 rok, a podniesiony jest już 13 lat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+1 / 1

@AIkanaro Jak wspomniałem, PO to też lewactwo. Mówią coś innego, robią coś innego. Ja oceniłem ich po ich działaniach. Podnieśli podatki, ale nie aż tak, jak to zrobił PiS. Jedni i drudzy kradną, nie ma tu się rozwodzić nad tym, które jest gorsze.

@krzychstuve Dokładnie o tym mówię. Chcesz ograniczyć wolność innych tylko i wyłącznie ze względu na własne przekonania i wiarę pomijając jakiekolwiek fakty naukowe. Nawet się do nich nie odnosisz, więc jakakolwiek dyskusja jest bezcelowa. Nie chcę Cię przekonywać do robienia sobie aborcji, masz prawo robić ze swoim życiem co chcesz. Jakby mi jednak guma pękła za młodu, to byłbyś pierwszym, który kazałby mi rzucić edukację i zająć się rodzicielstwem, bo te kilka dni różnicy to już życie i człowiek. Moje życie jest w tym momencie nieważne. Lepiej z przypadku w biedzie mieć niechciane dziecko, niż przerwać ciążę we wczesnym stadiu i zająć się życiem, aby w przyszłości stworzyć zdrową i kochającą rodzinę.

Z edukacją seksualną się w miarę zgadzam. To nie przedmiot na kilka lat nauki. Uważam, że powinny być ogólnie zajęcia przystosowujące ludzi do życia. Etyka, nauka nieakceptowalnych zachowań społecznych, nauka prowadzenia dyskusji i rozwiązywania problemów, nauka dbania o własne bezpieczeństwo. Takie zajęcia mogą być raz w tygodniu czy na dwa tygodnie i na przestrzeni kilku lat edukacji mogą skupiać się na kolejnych tematach zależnie od aktualnego etapu rozwoju dzieciaków. Jedynym celem jest tu przekazanie prawidłowych informacji aby ludzie nie czerpali wiedzy z patologicznych rodzin czy wątpliwej wiarygodności stron internetowych. Już mamy wystarczająco antyszczepionkowców czy płaskoziemców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@ZONTAR Widzisz, dostrzegasz to co chcesz dostrzegać. Nie bierzesz pod uwagę, że PO na miejscu PiSu w obecnej sytuacji wprowadziło by dokładnie te same podatki, może wyższe, może niższe ale pewnym jest to, że by je wprowadziło. PiS natomiast jako jedyna partia po 89 roku po raz drugi obniżyła podatek dochodowy. Wprowadzili PIT zerowy dla młodych, dość odważny krok nawet jak na tych pieprzonych socjalistów, choć mogli zwiększyć próg wiekowy np, do 40 roku życia... Żeby nie było nie bronię pisu bo wprowadzone przez nich podatki i tak srogo przykrywają wprowadzone ulgi. Nie mniej jednak PiS robi dla przeciętnego polaka dużo więcej niż wszystkie inne partie po 89 kiedykolwiek zrobiły...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychstuve
-1 / 1

@ZONTAR Aborcja to morderstwo, bo płód czy zarodek to człowiek we wczesnym jego stadium rozwoju. Tak twierdzi nauka itak twierdzę ja. Zbadaj DNA tego płoda, to wyjdzie jasno czym jest. I tak, jak Ci pęknie guma, to powinieneś konsekwencje wziąć na klatę, a nie uciekać i próbować uniknąć odpowiedzialności. Bo seks, jak i każda inna czynność zresztą, niesie za sobą pewne konsekwencje. Poza tym nikt, w cywilizowanym kraju do posiadania i wychowywania dziecka nie zmusza. Mozna oddać i dać mu szanśe, albo można zabić.

Natomiast co do drugiej części wypowiedzi - ja jestem generalnie przeciwnikiem tego typu rzeczy w szkołach, jeżeli te są państwowe, ponieważ są to rzeczy bardzo podatne na ideologiczne skrzywienie rządzących. Jak żyć w rodzinie, co wolno a co nie to jest rola procesu wychowawczego za który odpowiedzialni powinni być rodzice. Bo jeżeli weźmie się za to państwo, to w zależności od tego kto władzę trzyma, tego będzie chciałuczyć. Zdobędzie władzę Biedroń, to będzie chciał uczyć czterolatki przyjemności płynącej z dotykania własnego ciała w kontekście zabawy w doktora, jak zaleca WHO, a jak dojdzie do władzy jakiś ajatollach, to będzie uczył, że żona ma męża słuchać, bo jak nie to on ją może kijem przećwiczyć. Szkoła niech się lepiej skupi na wiedzy naukowej, a wychowanie zostawi rodzicom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+1 / 1

@AIkanaro Do czego Ty chcesz mnie przekonać? Że któraś z tych partii jest lepsza? Dla mnie to jest jedno i to samo dno. Nie możesz mówić, że PO by radykalnie dowaliło podatkami na pińcet plus, bo nie był to plan PO i bardzo możliwe, że nigdy by aż takiego rozdawnictwa nie wprowadzili, a co za tym idzie, podatki by podnosili mniej lub na inne cele. Nie ma tu co gdybać. Jedni i drudzy to lewactwo, które woli zabierać ludziom pieniądze i wydawać jak im się podoba niż pozwolić człowiekowi decydować o swoim życiu.
PIT dla młodych to żadne działania z dobroci serca. Młodzi bez edukacji najczęściej zarabiają najmniej, więc "zadowolisz" grupę społeczną o najniższym koszcie. Znowu ci wyedukowani młodzi wkraczają na rynek pracy zaraz przed końcem tej ulgi i niewiele z niej skorzystają, więc znowu nie ma to zbyt dużego wpływu. To wszystko było przekalkulowane. Dlaczego zamiast tego nie podnieśli radykalnie kwoty wolnej od podatku? Bo 30 latek z przeciętną pracą by dostał więcej do ręki, ale na to nie zasługuje, bo jest tylko biednym, starym plebsem? Na to wychodzi, skoro za tą samą pracę przy tej samej płacy państwo zabierze mu więcej. Jest człowiekiem gorszego sortu, bo jest starszy i nie zaszedł dalej. Tak to musimy rozumieć. A jak kobieta urodzi dwójkę dzieci i koło 30tki pierwszy raz pójdzie do pracy, to jest jakaś gorsza, że ulgi na start nie dostanie?
Owszem, PiS robi więcej dla przeciętnego polaka, tego biednego, zwykle kiepsko wykształconego, wychowującego dzieci bez planowanego budżetu i możliwości ich utrzymania, czy żyjącego w małej mieścinie, gdzie za 500zł jesteś w stanie spokojnie żyć. Ja nie jestem przeciętnym polakiem i czuję jedynie jak sięgają mi wciąż do kieszeni aby dać przeciętnemu polakowi. W życiu nie dostałem nic od tego państwa, nawet operacji na NFZ się nie doczekałem mimo płacenia grubo ponad tysiaka miesięcznie na NFZ. Nie obchodzi mnie, kto z tych dwóch jest u władzy, jest to takie samo lewactwo.

@krzychstuve Plemnik też jest istotą żywą i ma DNA człowieka, więc naukowo powinieneś też zabronić antykoncepcji, a nawet masturbacji. Moralność jest kwestią subiektywną i tak samo możemy zabraniać seksu pozamałżeńskiego, bo jest to niemoralne - nie jest procesem prokreacyjnym, a rekreacyjnym. Sęk w tym, że w kwestiach moralnych nie ma jednego rozwiązania i każdy będzie miał odrębne zdanie. Jeśli mamy wybierać przed narzuceniem jednym woli drugich, a pozostawieniem im wyboru co do podejmowanych działań, to wolę to drugie. Najwyraźniej też większość cywilizowanych świata bardziej ceni możliwość wyboru niż narzucanie innym swojej moralności.
https://i.imgur.com/EVEBGnW.png

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychstuve
-1 / 1

@ZONTAR Plemnik zawiera DNA, ale człowiekiem nie jest, bo się sam z siebie w człowieka nie rozwinie. Zaroder już tak, jeżeli mu nie przeszkadzać. A to, że większość krajów ma jakieś rozwiązania, wcale nie oznacza, że są one dobre. Oczywiście, że w kwestiach moralnych niie ma jednego rozwiązania - w kulturze islamu dopuszczalne są morderstwa honorowe, co nie oznacza, że w imię nienarzucania innym jakichś rozwiązań powinniśmy je tolerować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maaciekk
+1 / 57

To dopiero sondaże a nie oficjalne wyniki, w drugiej turze długopis będzie szukał mieszkania OLX czy Gumtree i wylatuje z pałacu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miksus
+17 / 33

@maaciekk Szkoda tylko, że to nic nie zmieni. Zawsze musi być POPIS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychstuve
+66 / 102

Wygra dupa - źle. Wygra szambelan - też źle. Nie ma ani się z czego cieszyć, ani nad czym płakać. Od 30 lat ta populacja robi cały czas to samo, i za każdym razem liczy, że tym razem rezultat będzie inny. Nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stalowyj
+24 / 38

Oczywiście dla mnie to też żadna różnica. Obaj reprezentują totalne dno i 2 metry mułu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
-5 / 31

@krzychstuve No jednak Trzaskowski a Duda to jest istotna różnica jakościowa a i systemowa. Jeszcze nigdy w życiu jak dotąd na PO nie zagłosowałem, ale prezydent nie podpisujący wszystkiego jak leci i wytykający rażące błędy i naruszenia prawa rządzącym, nawet jak jest z PO, to znacznie lepszy wybór niż marionetka Kaczyńskiego i pełna bezkarność władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Crollo
+15 / 29

@allmaechtig A Trzaskowski nie będzie marionetką? Zgodnie z wolą partii będzie odrzucał wszystko co mu PO nakaże

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+12 / 16

@pastor_
Obaj są ludźmi bez wyrazu i osobowości, lojalnymi tylko wobec swojej partii. Myślisz że dlaczego PiS zgodził się na zmianę kandydata KO? Tylko dlatego żeby utrzymać ten skur***iały duopol po-pis. Wcale nie musieli tego robić, mogli się zasłaniać konstytucją i ustawami które nie przewidują takich rzeczy. Gdyby została Kidawa coś mogłoby się przetasować. A tak zostaje nam podział na dwa plemiona nienawidzące siebie nawzajem i tych nielicznych Polaków którym nie podoba się obecny układ sił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
+3 / 15

@Crollo Trzaskowski ma tę komfortową sytuację, że to on jest szansą PO a nie PO jego trampoliną w tym momencie, może sobie pozwolić na pełną autonomię, czy z niej skorzysta nie wiem.
Tak się tylko zastanawiam co takiego PO mogłaby chcieć odrzucić - jak na razie Senat działa całkiem sprawnie, poprawki senackie są bardzo dobrej jakości i potrzebne. PiS je odrzuca, bo może, albo odrzuca z zasady i potem wprowadza jako swoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
+2 / 6

@Crollo jakby nie patrzeć to Budka nie ma takiej pozycji w partii jak Kaczyński. Powiedziałbym nawet, że to Trzaskowski ma teraz w PO pozycję lidera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zasysacz7
+2 / 4

@krzychstuve mowia od 30 lat ze bedzie inaczej ze wszystko dupnie i jakos nie moze i teraz bedzie tak samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mozgwsloiku2
+4 / 4

@krzychstuve no nie, jest pewna różnica. skoro większość narodu nie lubi jednego ani drugiego to nie robi szczególnej różnicy który rządzi - ale robi kolosalną różnicę to czy partia rządząca będzie miała swojego podpisywacza. - trójpodział władzy jest kluczowym mechanizmem mającym powstrzymywać rządzących od robienia z państwa swojego folwarku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
+6 / 6

@krzychstuve "Definicją szaleństwa jest robienie czegoś w kółko, za każdym razem spodziewając się innych rezultatów." - Albert Einstein.
Niestety Polacy są szaleńcami... zawsze 2 pierwsze miejsca pis albo po i później wielkie zaskoczenie ze kraj jest zrujnowany...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NWOhell
-2 / 2

@krzychstuve
Tyko Biedroń i Hołownia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychstuve
+2 / 2

@allmaechtig A który nie podpisywał PRAWIE wszystkiego jak leci? Nawet Kaczyński Tuskowi obstrukcji totalnej nie robił. Kruk krukowi oka nie wykole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychstuve
+3 / 3

@Mozgwsloiku2 Tak? A Kaczyński Tuskowi siałjakąś straszną obstrukcję? Nawet jeżeli szambelan wygra, to i tak będzie podpisywał większość ustaw, a postawi się w przypadku tych kilku o których media będą trąbić, żeby pokazać. Nie mniej złudzeń - te dwie ekipy potrzebują siebie nawzajem. Szkoda tylko, że polacy w większości tacy głupi, że nie widzą jak są rozgrywani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychstuve
0 / 0

@Duergh To napewno jest autorstwa Einsteina? Wiem, że taki pogląd krąży, ale czy to jest fakt, czy tylko internetowy mit, jak z tym, że JPII mówił, żeby mu pomników nie stawiać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
-1 / 3

@krzychstuve Nie mam wątpliwości, że nawet Lech Kaczyński nie podpisałby co najmniej 10% ustaw podpisanych przez Dudę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O orles
0 / 4

@krzychstuve nie głosowałem na żadnego z tych opcji. Ale co mogę zrobić więcej żeby się ich pozbyć. Przy każdych wyborach to ja jestem przegrany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
+1 / 1

@krzychstuve tak w krajowych jak i zagranicznych serwisach jest on przedstawiany jako właśnie cytat Einsteina ale jako ze on już od dawna nie żyje to jego o to już nie zapytamy aby to potwierdzić bądź temu zaprzeczyć.

Teraz jak o to zapytałeś poszukałem chwilę i niby jest obecnie toczona debata czy są to jego słowa czy kogoś innego "Others like Mark Twain, an old Chinese proverb and Benjamin Franklin have also been suggested as the originators"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychstuve
+1 / 1

@Duergh Czyli nie wiemy tak naprawdę, ale w sumie brzmi to jak coś, co mógłby powiedzieć. Dzięki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skaater950
+14 / 38

"Będzie was PiS ru**ał w d**ę"... I tak do usranej śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+19 / 23

@skaater950 "Będą was politycy ruch*ć w d*pę" jak już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RealSimon
+4 / 8

Ani trochę nie jestem zadowolony!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wait24
+3 / 39

To teraz głosujcie na Trzaskowskiego. Mam dość pisowskiej propagandy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+7 / 31

@wait24 a oprócz różnicy takiej, że zamiast wszystko podpisywać to będzie wszystko wetować i zamiast się miziać do kościoła będzie się miział do LGBT, to czym się różni Trzaskowski od Dudy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+7 / 21

@Plaskaflaszka . Nawet gdyby to co napisałeś było prawdą to już jest wystarczający powód żeby poprzeć Trzaskowskiego. Obecnie dzięki długopisowi Kaczyński ma pełnię władzy i korzysta z tego na szkodę Polski. Jakikolwiek hamulec to krok w stronę ocalenia. Z kolei odklejenie się władzy od Kościoła tylko na dobre wyjdzie Kościołowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+4 / 10

@Banasik tego z Kościołem nie ma co komentować- masz rację i tyle
Co do hamulców...uh... zabrzmi to głupio, ale czasem nagłupszemu się zdarzy zrobić coś dobrego dla innych(nawet przez przypadek). Z jednej strony hamowanie władzy jest ok, z drugiej skoro będzie WSZYSTKO wetował, to jaki to ma sens? Stare przepisy pozostaną równie durne, nowe żadne nie wejdą zapewne, chyba że jakoś to załatwią ale nie wiem...

I nie wiem czy to co napisałam jest na 100% prawdą, dlatego właśnie pytam. Oprócz tych dwóch rzeczy, zwyczajnie nie widzę różnicy pomiędzy jednym a drugim, a od tego politycznego wykorzystywania LGBT się rzygać chce...(nie ważne czy Trzaskowski mówiący, jak to im będzie dobrze w kraju z nim, czy Duda twierdzący, że mają się wypchać i na nic w Polsce nie liczyć)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+9 / 13

@Plaskaflaszka Albo PiS zacznie dogadywać się z opozycyjnymi partiami by przygotować ustawy które przejdą przez veto prezydenta, albo przyśpieszone wybory. Nie rozumiem, czym się martwisz ? Po to właśnie wymyślono takie mechanizmy żeby zmusić tych w sejmie do współpracy.

Jeden bezpiecznik w postaci TK PiS już wykręcił, bo poza hymnami pochwalnymi pod adresem władzy nic z tamtej strony nie słychać. Z gremium które powinno recenzować władzę zmienili się w potakiwaczy. pdobny smutny los spotkał kilka lat temu TK węgierski.

Nie wiem więc, co za wartość dodana z ustaw które nie uzyskują nawet pozytywnej opinii biura legislacyjnego ale są przepychane byle szybciej.. ty myślisz że oni tymi ustawami naprawiają Państwo i zachęcają przedsiębiorców do wytężonej pracy ? Ile ustaw przeszło konsultacje społeczne ? Każdy "pomysł rządu" jest zgłaszany jak inicjatywa poselska, po to właśnie by bez konsultacji go przepchnąć na szybko przez sejm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+1 / 1

@Goretex wiem, że nie leci ze strony rządu nic dobrego (chociażby to co przepychają pod przykrywką tarczy anty-kryzysowej). Po prostu...no kurcze nie widzę tego. Oni się dogadać?
Z drugiej strony może już zwyczajnie nie myślę pod wieczór. Rano spróbuję ogarnąć, o co mi chodziło XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
-1 / 9

@wait24 teraz już nie ma poco głosować Duda czy Trzaskowski są identyczni różnica tylko taka że innemu panu służą... czy PiS czy PO to jeden pies, dwa tragiczne wybory...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
0 / 0

@Plaskaflaszka zdolność koalicyjna PiS jest żadna więc obstawiałbym wcześniejsze wybory

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Meph
+3 / 3

@Plaskaflaszka Wbrew pozorom opozycja nie jest przeciwko każdej ustawie rządu. Wręcz przeciwnie. Ale nagłaśniane jest 10% głosowań, które budzą kontrowersje. Serio, sprawdź protokoły posiedzeń. Większość ustaw normalnie przechodzi przez sejm i senat i wcale nie jest tak że cała opozycja wszystko blokuje. Ale to nie jest interesujące dla dzienników telewizyjnych. I tak też byłoby w przypadku Trzaskowskiego jako prezydenta. Bo jaki sens by miał w tym by blokować większość z zupełnie neutralnych ustaw? Tych, którymi zarówno media jak i większość Polaków się nie interesuje, bo to "zwyczajne" ustawy szarej rzeczywistości, a nie kontrowersyjne tematy którymi można się ekscytować. Żaden. Ale i tak wciska się mit, że opozycja jest "totalna". Bo spolaryzowanymi wyborcami łatwiej rozgrywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
0 / 0

@Meph no tak, tyle że sam Trzaskowski w radiu gadał, że będzie robił rządowi na złość ;/
Nie wiem, poddaję się. Uznajmy, że masz rację i tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydek123
+17 / 23

Dało się ludzi kupić? Dało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Woland77
+22 / 34

Zgodnie z przewidywaniami, w drugiej turze wybór między dżumą a cholerą. Klasyka, niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biedronka222
+4 / 14

@Woland77 Właściwie od samego początku wybór był między dżumą, cholera, czerwonką, tyfusem.. nikt sensowny nie kandydował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
-1 / 31

@Woland77 Dokładnie tak jest, Duda to dżuma - śmiertelność 80%, Trzaskowski to cholera, ale śmiertelność rzędu 1 - 2% to wolę już to mniejsze zło plus bonus w postaci możliwości ujrzenia miny Holeckiej w Dzienniku Telewizyjnym kiedy odczyta wiadomości o wygranej prezydenta Trzaskowskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Woland77
+3 / 11

@allmaechtig - cóż, zgadzam się, że w tym przypadku Trzaskowski to mniejsze zło. Nie zmienia to jednak faktu, że Polacy nie uczą się rozumu. Nic a nic. Jak widać po wynikach, socjalizm w naszym kraju ma się dobrze; ludzie omamieni propagandą i kupieni za rozmaite plusy są niereformowalni. Przykre to, ale prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grescio
+5 / 17

PiS osiągnął to co chciał i ma kandydata PO w drugiej turze. Z Hołownią by przegrali, ale z Trzaskiem Duda wygra, tak od początku mówią sondaże. Najbardziej mnie śmieszą ludzie nienawidzący Dudy, którzy dziś zagłosowali na Trzaska :) Wybraliście Dudę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
+9 / 15

No nie wiem, trzasek przejmie głosy Hołowni, kosiniaka, biedronia. Konfederacji to nie do końca pewne że na Dudę będą glosowac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fajnywilkor
0 / 6

@kripszt nie do końca, Hołownia to wiara chrześcijańska, jedynie kosiniak i biedroń.
Poza tym wyborcy których kandydat nie przeszedł, mogą odpuścić II turę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T topornik43
-2 / 6

@fajnywilkor Hołownia to heretyk, a nie chrześcijanin xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
0 / 2

@topornik43 Hołownia to heretyk pokroju papieża Franciszka. Trzeba nic nie wiedzieć o wierze, żeby minusować kolegę przedmówcę (co jest normalne w środowisku użytkowników demotów)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T topornik43
-2 / 4

@adraxer12 No proszę Cię to jest populista, wszystko pod publiczkę powie, przez to łamiąc połowę zasad swojej religii. Hołownia nie tylko twierdzi, że zwierzęta będą sądzić go podczas Sądu Ostatecznego, ale uważając, że Jezus stał się zwierzęciem podważa już samo wyznanie wiary. Więc tak Hołownia jest heretykiem w myśl zasady Panu Bogu świecę a diabłu ogarek. Diabeł ubrał się w ornat i ogonem na mszę dzwoni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pomylilem_Strony
+12 / 14

I tak w koło Macieju, pis straszy po, a po pisem, bawią się tak od ponad 15 lat i pewnie będą bawić kolejne 150 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar borekpp
-1 / 19

Rachu ciachu i po Trzachu.. Jeśli chcieliście pozbyć się Dudy, to inny kandydat miałby większe szanse, a tak , to Trzachu będzie pozamiatany w drugiej rundzie.. awilederczi roma..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raugia
+5 / 5

A no będziemy.
Tak sobie naród wybrał tak będzie mieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+3 / 3

@LeClerc2 a to któryś kandydat mówił, że niby socjal zniosą? Bo podczas pytań w TVPis nic się nie dało o ,,programach" dowiedzieć ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
+1 / 1

@LeClerc2 W dodatku obostrzenia będą dla nas, a dla władzy będą jedynie rekomendacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
+8 / 10

@LeClerc2 Problem w tym że PO to partia wysokich podatków tak jak PIS. Przypominam chociażby dźwiganie VAT. Co za różnica, która partia będzie podnosić podatki by mnie okradać jeszcze bardziej? Jak to napisał Jan Kochanowski:
"Nową przypowieść Polak sobie kupi,
Że i przed szkodą, i po szkodzie głupi."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+1 / 1

@LeClerc2 może się nie znam, ale jak się Trzaskowski do koryta dorwie to chyba też użyje ,,starej dobrej metody" i załatwi sobie wyborców na następne wybory ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+3 / 3

@borekpp Idealnie to ująłeś, PO widać wyraźnie chciała przegrać wystawiając swojego kandydata. Szymon mógłby wygrać w drugiej turze, ale nie - platfusy musiały dać swojego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+5 / 5

@LeClerc2 Przecież Rafcio zapowiedział wszem i wobec, że każdą ustawę likwidującą 500+ czy inne świadczenia będzie wetował, PO było u władzy 8 lat i jakoś tak samo dotowali górnictwo? Trzeba być, ślepym, głupim, albo z bardzo krótką pamięcią, żeby uważać, że kandydat z PO zrobi coś dobrego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2020 o 22:28

N NothingMore_
+5 / 5

@borekpp Nie chcę, by podpisywano takie bzdury jak dotychczas, poprawki w tarczy, które pozwoliły zwalniać pracowników w czasie koronawirusa mailem, przyznawanie pomocy Kościołowi, bankom. Ostatnia ustawa - rok temu Duda odesłał ja do Trybunału, teraz podpisał bez zająknięcia - odwidziało mu się? Dekret o przekazaniu Kościołowi katolickiemu w Polsce gruntów ornych, po 15ha, podpisany w nocy przez rzeczonego Dudę. Dalej - 2 mld na tvp, każdego roku, podpisane tyko pod warunkiem, że Kurski odejdzie. Odszedł i od razu wrocił I ta okropna bezkarność rządu, wiedzą, że mają swojego notariusza, robią co chcą. Sasin, który nie powinien robić nic, zajmuje tak ważne stanowisko, przepalił ogromne (dla nas, w skali skarbu państwa - niewielkie) pieniądze, mówi o samochodach elektrycznych, kupuje głosy górników. Ziobro - ułaskawiający kolegów. Co tam jeszcze? Tego jest mnóstwo. Nie cieszy mnie, że do drugiej tury wszedl RT, wolałem Szymona, ale zmobilizuje wszystkich moich bliskich, by poszli głosować przeciw Dudzie. Was proszę o to samo. A pod spodem załaczam ciekawy link, spróbujcie posłuchać bez patrzenia na datę.

https://demotywatory.pl/5007190

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
0 / 0

@LeClerc2 jako bezdzietny singiel w dłuższej perspektywie jesteś tylko kosztem, który dodatkowo nie gwarantuje kolejnego pokolenia, niestety w ten sposób już od dawna kieruję się państwami, to co robi PiS zwyczajnie kopiowanie systemu wsparć socjalnych z zachodu przy słabym budżecie i kombinatorskim narodzie i dlatego średnio wychodzi, nie mniej trochę szacunku dla ludzi z dziećmi, bo zaledwie promil z nich to nieroby i patologia. Najgorsze co się mogło stać to PO w drugiej turze, była szansa że ktoś nie zacietwierzony i nowy wygra w drugiej turze a tak to wybór mamy jeszcze gorszy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
0 / 0

@LeClerc2 pytanko, jesteś bezrobotny? Jeśli nie, to raczej nie masz na co liczyć:
,,Program „Rodzina 500+” jest stałą częścią polityki społecznej. Powinien on stać się podstawą do dalszych, szerszych działań mających na celu zapewnienie wszystkim Polkom i Polakom bezpieczeństwa godnego życia i równego startu – szczególnie osobom samotnie wychowującym dzieci, rodzicom dzieci z niepełnosprawnościami i osobom bezrobotnym."- cytat z programu Trzaskowskiego. Właśnie chce dawać kolejne plusy dla nierobów, brawo Ty! ;)

Plus skoro twierdzisz że jest taki dobry, to pewnie umiesz wyjaśnić ten punkt:
,,Aż połowa młodych Polaków spotyka się z agresją w szkołach i miejscach zamieszkania. Walka z hejtem wymaga nie tylko karania sprawców, ale też odpowiedniej edukacji i wsparcia psychologicznego. Chcę zainicjować szeroki front współpracy, dzięki któremu poziom hejtu i nienawiści w życiu społecznym zacznie wreszcie spadać."?
Jak niby chce to zrobić? Bo z doświadczenia wiem, że w szkole mimo robienia tych głupich pogaduszek o tolerancji nic sie nie zmienia, dzieciaki się dalej biją, dalej są hamskie, a w internecie każda okazja jest dobra by obsmarować kogoś gównem ;/ wątpię by zdołał to zmienić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2020 o 10:35

P konto usunięte
0 / 0

@LeClerc2 jak dla mnie to wygląda, że socjal tak czy inaczej będzie sobie kwitł i jako osoba pracująca nic nie dostaniesz, no ale głosuj jak chcesz, po prostu pytałam ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 1

@LeClerc2 Rafał nie obiecuje kolejnych plusów? Skoro głosują na niego ludzie, którzy sami nie wiedzą co obiecuje to nic dziwnego, że go wpuścili do drugiej tury, chyba, że zdają sobie poprostu sprawę, że PO to partia oszustów i nic z co mówią nie zrealizują, zresztą to u nich standard i u Rafała dokładnie to samo, bo swoich obietnic z Warszawy kompletnie nie realizuje.
A oto jego kolejne bajki, którymi tak samo nie powinieneś być zainteresowany:
- darmowe żłobki i przedszkola w całej Polsce.
- 100+ na kulturę dla dzieci i młodzieży.
- dopłaty 10 tys. zł do ekoremontów dla gospodarstwa domowego.
Reszty nawet nie chce mi się szukać, to tylko te najbardziej kosztowne.

Ale pamiętaj, że możesz założyć jakąś homo fundacje i walczyć i równość, Rafał baaardzo chętnie je dofinansowuje, czego przykładem są wydatki w ratuszy, który wzrosły kilkukrotnie po jego objęciu władzy, no ale jakoś za support trzeba się odwdzięczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A akuma99
0 / 12

są jeszcze szasne na zmianę! jak mlodzi rusza zasrane dupy i pójdą do urn!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
+6 / 16

@akuma99

jaka zmiana? Po i Pis to nie jest zmiana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
-3 / 11

@akuma99 . Wystarczy żeby w drugiej turze frekwencja była taka jak w pierwszej. Wtedy Adrian dostanie te same 41% plus oczek od tych z końca stawki, a pozostałe >50% będzie dla Trzaskowskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArandillPL
+2 / 4

@akuma99 Nie, żeby coś, ale to głównie emeryci i ludzie starsi głosują na POPiS. W końcu nie bez powodu jest coraz więcej programów emerytura+. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 6

@Banasik Zapomnij, że p. Kałowski dostanie >50%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaro84el
0 / 2

Nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jastomek
+7 / 11

Przestań się podniecać. Dostaniesz nowy podatek od swojego nowego wybrańca to zobaczysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-5 / 7

Szambolan polegnie i tyle, na ..uj się w ogóle spina? Raus! Jak mawiała moja prababcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
+2 / 4

@theplaguedoctor Ta prababcia to z Wehrmachtu, ze gadała po niemiecku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fajnywilkor
+6 / 24

30.4% na Trzaskowskiego???? Pytam się za co??? Przecież to te same poglądy co Kidawy Błońskiej która była na dnie. Tragedia, gość nie miał nawet programu, a naiwniacy zagłosowali na niego bo się uśmiecha a w duchu myśli jakby to było gdyby mógł wyprzedać Polskę, bo z Warszawą już mu dobrze idzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
+11 / 15

@fajnywilkor PO by mogło wystawić nawet Kim Dzong Una, czy Stasia spod budki z piwem, a i tak ich kandydat miałby podobne poparcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
+1 / 5

@skromny Prawda. Oceniając samych prezydentów miast tylko (Biedronia i Trzaska), to Biedronia w Słupsku ludzie wychwalają. A Co Trzasek zrobił dla Warszawy? Nie jestem zwolennikiem lewicy, ale jeżeli chodzi o "jakość" to Biedroń Trzaska praktycznie zjada. I tym bardziej mnie dziwi taki wynik dla Trzaskowskiego. Ale tak jak napisałeś - kogo by nie wystawiło PO, to i tak zgarnęło by poparcie.
Inny fenomen, którego po prostu nie rozumiem: Ludzie narzekają na PiS i PO - przychodzi co do czego - 70% POPiS
Przy takich wynikach to aż gdzieś z tyłu głowy pojawia mi się sprzed paru lat tekst Stonogi "was Polaków, to się powinno je.ać!". Tu się nic nie zmieni przez następne lata przez to, jakie mamy społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fajnywilkor
-1 / 1

@skromny no właśnie, tacy to są wyborcy, choć Kidawa nie miała zbyt obiecujących sondaży.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
0 / 2

@Lulus chcesz wiedzieć co Rafał Trzaskowski zrobił dla Warszawy? Proszę, już mówię. Raczej piszę, ale słuchaj. Po pierwsze obiecywał ekologiczny transport i zrealizował to. Po Warszawie jeżdżą w większości autobusy elektryczne, na gaz i hybrydowe. Powstało 144 punktów ładowania samochodów elektrycznych (41 w budowie). Obiecywał światłowodowy Internet w każdej szkole. Zostały nieliczne bez światłowodu - gdyż planowany jest ich remont. Obiecywał podwyżki dla nauczycieli i w 2019 roku z budżetu miasta nauczyciele dostali podwyżki ponad 300 złotych. Obiecał remontować i rewitalizować zaniedbane i opuszczone budynki. Na ten cel w 2019 roku miasto wydało 225 mln złotych. Przywracano głównie budynki na Pradze Północ. Obiecywał, że każde dziecko będzie miało zapewnione bezpłatne miejsce w żłobkach. Od września 2019 roku opieka w żłobkach jest bezpłatna. Ilość miejsc zwiększyła się o 70 procent. Obiecał też:"Już od 2019 r. miasto zapłaci za dodatkowe dyżury lekarzy kardiologów, ortopedów, okulistów i alergologów w przychodniach miejskich". Ministerstwo Zdrowia blokuje ten pomysł, mimo zabezpieczenia środków w budżecie miasta. Na pisma od Trzaskowskiego Ministerstwo nie odpowiadało, aż do 3 lutego 2020 roku. Odpowiedź brzmiała:"procedury dotyczące zakupu świadczeń przez samorząd nie są możliwe do zrealizowania". W 2019 roku miasto podłączyło do sieci ciepłowniczej ponad 1200 mieszkań. Plan Trzaskowskiego zakładał podłączanie minimum 1000 mieszkań rocznie. W sumie co on tam zrobił. Jedno wielkie nic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fajnywilkor
0 / 6

@jaroslaw1999 Po pierwsze obiecywał ekologiczny transport - no tak ekologicznie popłynęło Twoje gówno do Wisły i zrobił katastrofę ekologiczną dla całego wodnego środowiska od Warszawy na północ.
144 punkty - no pewnie, firma kolegi musiała przecież zarobić.
Internet też dostarcza firma nie z przypadku.
Nauczycieli wsparł nie wiem za co, chyba za to że odbyły się strajki. Po prostu kupił ich.
Żłobki? Czesne 1,5 tys. zł plus około 300 zł miesięcznie za wyżywienie.

Zapomniałeś o wielomilionowych wsparciach fundacji LGBT na programy o zdegenerowanych odchyłach indoktrynujące młode pokolenie.
Zapomniałeś o tym że był tak dobry i wsparł też fundację współpracowniczki SB, którą de facto też była jego matka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
-1 / 5

@fajnywilkor nie podnoś tak zasług Trzaskowskiego w kwestii awarii Czajki, bo całe te gówno od powstania Polski spływało do Wisły, a później do morza. Jeśli znajdziesz firmy kolegi, które wykonały światłowody i ładowarki elektryczne, to mi powiedz. Póki nie pokażesz na to papierów, to taka informacja jest z dupy wyciągnięta. Nauczycieli wsparł, bo zarabiali tyle co w całej Polsce, a życie w Warszawie jest droższe. Nie musiał ich "kupować". Nie musiał kupować nauczycieli, bo i tak głosowaliby na niego. Żłobki w Warszawie są bezpłatne od września zeszłego roku. Skąd taka informacja, żeby miałoby być czesne 1500 zł? TVP INFO robi Ci wodę z mózgu. Uważaj, bo powielanie nieprawdziwych informacji (np. o wsparciach fundacji LGBT) może się skończyć w sądzie, o czym Ratusz zapowiadał. TVP INFO zaprzestało publikacji i Ministerstwo także. Nie chce mi się sprawdzać co i jak z matką Trzaskowskiego, bo mam dużo pracy, ale przypominam tylko, że ojciec Kaczyńskiego także był TW Rajmund chyba (o ile dobrze pamiętam) a sam Kaczyński TW Balbina.... 15 lat temu był dziadek z Wermachtu, a teraz się wyciąga "cokolwiek" czego nie da się sprawdzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fajnywilkor
-1 / 1

@jaroslaw1999 no tak, dobrze podsumowałeś rządy Hanny Gronkiewicz Waltz która też przyczyniła się do wylewania gówna do wisły w zawrotnym tempie i nic z tym nie zrobili do tej pory, co na to proEko organizacje? No tak przecież to lewackie interesy, zapomniałem. Na firmy nie znajdziesz papierów zbyt szybko bo to jest tak zawoalowane że jest słup który ma jeszcze drugiego słupa. Oczywiście że kupił i tylko głupi nauczyciele zagłosują za Trzaskowskim. No to zadzwoń sobie do żłobków w Wawie i dowiesz się jaka jest sytuacja, chyba nie jesteś aż tak głupi że myślisz iż TVN oznajmi takie fakty o żłobkach? :)
O LGBT inne źródła? Proszę bardzo: https://wpolityce.pl/polityka/470713-za-trzaskowskiego-na-organizacje-lgbt-wydano-876-tys-zl
Wermacht to tylko kojarzy mi się z jednym - z Tuskiem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fajnywilkor
-1 / 1

@Lulus wchodząc na chwilę na scenę politycznej lewicy, niestety w Słupsku Biedroń otrzymał marne 3,75 proc. co poniekąd obrazuje jego rządy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
-1 / 3

@fajnywilkor wpolityce.pl to jest jedno z odnóż Gazety Polskiej i to nie jest źródło. Prawdziwa strona internetowa gazety Polityka to polityka.pl. Ratusz zapowiedział kroki prawne przeciwko powielaniu zmanipulowanej informacji. Pisząc o prawie milionie na organizacje LGBT wrzuca się tak dużą kwotę, choć ta kwota obejmuje WSZYSTKIE organizacje pożytku publicznego, które dostały dofinansowanie, między innymi te, które walczą w Warszawie z narkomanią. TVP INFO, które opublikowało tą "informację" już jej nie powiela, po zapowiedzi ratusza. Widzę, że są tacy, co łykają wszystko jak pelikan "bo napisali". Ratusz przedstawił pełne zestawienie na co poszły pieniądze zabezpieczone w budżecie miasta na organizacje publiczne. Kwoty zostały zwiększone, co było również jednym z postulatów wyborczych Trzaskowskiego. Jeśli w tym stylu zamierzasz ze mną rozmawiać (pisać) to ja nie mam z tego przyjemności, a na pewno nie czuję się komfortowo, kiedy używasz pogardliwych epitetów w stylu "chyba nie jesteś aż tak głupi", bo skoro nie jestem "aż tak głupi" to ma wybrzmieć, że chociaż trochę jestem. Stary styl pisania, w którym jakoby piszca miał być tym lepszym, a ten do którego się zwraca miałby być "nie aż tak głupi, ale jednak". Myślałem, że oczekujesz jakichś danych, ale widzę, że do Ciebie nie trafiają i próbujesz je zakrzyczeć "na firmy nie znajdziesz papierów tak szybko" - a Ty wiesz już że machlojki występują. To proszę, pokaż mi że występują. Ani nie lubię PO ani nie lubię PiS, ale mieszkam w Warszawie i jestem zapisany do grup na fejsie, tych związanych z Warszawą. Mimochodem czytam tam o miejscach w żłobkach, które rzeczywiście są. Ty tego nie wiesz, bo twierdzisz, że czesne wynosi 1500 złotych, choć powtarzam, publiczne żłobki w Warszawie są bezpłatne od września zeszłego roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fajnywilkor
-3 / 3

@jaroslaw1999 widzę że chcesz więcej potwierdzeń na moje słowa, masz tu kolejny wpis https://wpolityce.pl/polityka/476779-kaleta-ujawnia-miazdzacy-dla-ratusza-trzaskowskiego-raport Oni przedstawiają fakty, polityka.pl o tym nie napisze bo to jest apolityczne względem ich lewicowych klientów.
Co powiesz o wydawaniu kamienic żydom? 200-300 nieruchomości rocznie, oczywiście rafałek to kontynuuje. Jeżeli to popierasz to jesteś zwykłym żydem, który ma na tym korzyść. A jak wiesz są to straty dla mieszkańców takich właśnie jak Ty, w postaci kilku dobrych miliardów PLN. Bo zamiast to sprzedać to rozdawali, oczywiście swoim, bo żydostwo siedzi w ratuszu.
Tak widać że jesteś niespełna rozumu skoro postulujesz za takim człowiekiem który nie dba o interesy, a tylko mówi że o nie dba i zdobywa serca naiwniaków swoim fałszywym uśmiechem i przemowami jaki o to jest prawie wygrany i że można walczyć o Polskę (hehehe). siedź sobie na fejsie i taplaj się w tej lewackiej propagandzie, ale dalej z tym nie wychodź bo tylko wstydu sobie narobisz. Możesz powtarzać, fakty mówią same za siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2020 o 13:41

J jaroslaw1999
-1 / 1

@fajnywilkor bardzo dziękuję za rozmowę. Nawiasem mówiąc, taka strona (nie nazwę tego portalem) wpolityce.pl, opublikowała kiedyś "raport", jakoby na szczątkach TU-154 Brytyjczycy odkryli materiał wybuchowy, a dokładniej trotyl. Jako, że lotnictwo to mój konik, to mało z krzesła nie spadłem, bo na każdym samolocie można wykryć trotyl. Trapy ratunkowe są wyrzucane przez ładunek wybuchowy, Tyle tych faktów ze strony... tej strony właśnie. Bardzo chciałbym z Tobą porozmawiać, ale rzucasz hasłami tak ogólnymi, że trzeba być idiotą żeby się z Tobą nie zgodzić. Trudno nie zgodzić się z tym, że złodziejstwo jest złe, albo jak wydaje się miliardy jak Zabłocki wydał na mydło. Nie mniej jednak, nie przeciwstawiasz w swojej mowie (a raczej w swoim wpisie) żadnego konkretnego faktu, tylko zalewasz mnie "rewelacjami" których ni to nie zweryfikuje, ni to nie zaneguję. Szkoda tylko, że człowieka można zmieszać z błotem, a nie ponosi się konsekwencji za to. Jak na przykład rzeczony pan Kaleta, który ten "raport" opublikował. Trudno się nie zgodzić z ogólnikami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fajnywilkor
-1 / 1

@jaroslaw1999 widzę że odpowiedź jest wymijająca, zatem nie będę drążył więcej tematu. Prawda o Katyniu wyjdzie za kilkanaście, kilkadziesiąt lat, bo Ci co znali prawdę już nie żyją. Dlaczego samolot wciąż jest po stronie rosyjskiej i nie otrzymaliśmy oryginałów czarnych skrzynek? Polecam zapoznać się z listą osób które przypadkowo ginęły a były powiązane z katastrofą lub miały pomóc w wyjaśnianiu okoliczności.
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Emiloko
+4 / 4

No tak średnio bym powiedział, tak średnio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samodzielny68
-1 / 1

@kripszt 45% to źle?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
0 / 0

Chodziło mi o jawną lewicę, wyborcy PiSu chyba dalej myślą że są prawicowi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Okomorskie
0 / 4

co te dzieciaki wyprawialy u dudy z flagami...mietolily je...rodzice wychowali bosko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArandillPL
+5 / 17

Jeszcze tylko jakieś 15 lat. Wymrze elektorat POPiSu i może wreszcie wygra ktoś inny... O ile świat będzie jeszcze wtedy istniał, a kolorowe lewaki nie zdemolują go kompletnie (mam na myśli sytuację USA, CHAZ itd.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
-3 / 5

Jakże mi z tego powodu wszystko jedno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
+3 / 5

no i przez takich jest jak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D donvicor
+1 / 3

Trybunał Stanu odroczony :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snufkin4
+9 / 11

Szkoda Kosiniaka, w mojej ocenie zasłużył na lepszy wynik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
+8 / 14

Ogólnie dramat. Teraz się człowiek zastanawia, czy wybrać Dudę, żeby PiS mógł szybciej rujnować kraj, więc jak to upadnie w cholerę to będzie można budować od nowa, czy może lepiej Trzaskowskiego, bo będzie zmuszony udawać totalną opozycję, to przynajmniej będzie zastój legislacyjny i wydłuży się agonia naszego kraju do czasu aż PO nie przejmie parlamentu i nasz kraj nie powróci do normalnego tempa jego rujnowania. Już około 15 lat rządów PoPisu, ludzie ciągle niezadowoleni, A DALEJ GŁOSUJĄ TAK SAMO. Ten kraj zasługuje na niewolnictwo u wierzycieli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T topornik43
-2 / 8

@adraxer12 no już przez takie weta nam kraj rozebrali na 123 lata :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
-3 / 9

@adraxer12 Tak po prawdzie, jak Rafi wygra to myślicie że się poprawi? Zaraz zacznie krzyczeć o zabraniu 500 Daj, powrocie umów śmieciowych i konieczności wydłużenia wieku emerytalnego, będzie wszystko wetował bo to rząd Pisu a on jest z Po... i tym sposobem zostanie zapamiętany jako awanturnik, wichrzyciel i jeszcze bardziej umocni pozycję Pis. Coś niejasne??? Była szansa na zmianę, jeszcze parę godzin temu, ale nie!!! Nasz naród "mundry Ci jest!!!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
+2 / 2

@Wolfi1485 a to umowy śmieciowe zniknęły? :) Pierwsze słyszę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
-1 / 1

@Wolfi1485 O wieku emerytalnym i zabraniu menelowego 500+ to krzyczy Duda, Trzaskowskiemu się to ani nie opłaca, ani nie będzie miał jako prezydent takiej realnej możliwości prawnej, chyba że uważasz, że PiS chce zabrać 500+ i obniżyć wiek emerytalny, a Trzaskowskie tego nie zawetuje, ale mógłby zawetować, bo wtedy PO miałaby większą szansę na samodzielna większość w kolejnych wyborach.
Trzaskowski umów śmieciowych am też nie zniesie, bo to sejm musi przegłosować, a prezydent nie ma takiej możliwości, może sobie poprosić PiS tylko że PiS nie chce likwidacji umów śmieciowych więc i Trzaskowski nic tu nie wskóra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+1 / 1

@Jimmy_Waldemar_Resiak cytat z programu Trzaskowskiego:
,,Program „Rodzina 500+” jest stałą częścią polityki społecznej. Powinien on stać się podstawą do dalszych, szerszych działań mających na celu zapewnienie wszystkim Polkom i Polakom bezpieczeństwa godnego życia i równego startu – szczególnie osobom samotnie wychowującym dzieci, rodzicom dzieci z niepełnosprawnościami i osobom bezrobotnym. Dla tych wszystkich grup 500+ to za mało."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+15 / 19

Oczywiście, cieszę się jak jasna cholera!!! Już się bałem o rozpad koalicji dwóch największych graczy, już się obawiałem że wymachiwanie szabelką w obie strony się skończy, ale na szczęście nie!!! Możemy żyć bez służby zdrowia, możemy żyć bez silnej gospodarki, bez własnej kultury i sztuki, możemy żyć bez wody pitnej, ale bez dwóch największych partii koalicyjnych?!? Bez 500 Daj, grilla ze śmierdzącą kiełbą, taniej gorzały z Biedy, disco polo i Rodowiczki z Krawczykiem na Sylwestra?!? Niemożliwe!!! Serio, bałem się że ten cały niezależny Szymon wejdzie i rozbije nam tą jakże piękną i doskonałą Po-Pisową koalicję, naszą chlubę, naszą dumę narodową, przecież nawet w Telewizji mówią że cały świat nam zazdrości koalicji dwóch największych partii!!! Oni mają jakieś tam dostatki, silne gospodarki, służby zdrowia, autostrady, ale nie maja tego co my - dwóch największych koalicyjnych partii politycznych!


Mam tylko nadzieję, że nie wzięliście powyższego wpisu na serio? Jak można być zadowolonym z tego co wyszło?!?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2020 o 22:50

avatar Woland77
+5 / 5

@Wolfi1485 ano masz rację, kolego. Nie można.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaSen
+3 / 3

duda 41% trzaskowski 30%? oj w II turze bedzie ostra walka i może być baaardzo cieplo dla dudy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+4 / 16

Trzaskowski w drugie turze to największa porażka jaka mogła się przydarzyć jak widać wyborcy mają pamięć złotej rybki i już o rządach PO zdążyło zapomnieć..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ragefox
+9 / 15

PO i PiS
To dwie identyczne, populistyczno-socjalne bandy złodziei,
tylko że jedna bardziej od drugiej, i od czasu do czasu urządzają igrzyska dla gawiedzi, dla niepoznaki nazwane wyborami.
Gdyby wybory miały coś zmienić już dawno zostały by zakazane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
+5 / 7

Do d.. Jeden warty drugiego. W tym momencie to żadna różnica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2020 o 22:29

avatar Dipol
0 / 4

Popatrzcie na frekwencję w poszczególnych województwach. Potem będzie krzyk że wygrał Duda,jak bastiony PO mają wybory w dupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snufkin4
+4 / 4

Ja osobiście liczyłem, że w drugiej turze zmierzą się ze sobą Żółtek i Tanajno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+1 / 1

@Snufkin4 dobre... :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+5 / 9

Wszystko lepsze niż Duda. Na dłuższą metę koncentracja władzy w jednym ręku nigdy nie była dobra. Szczególnie gdy włądza ta nie ma żadnej kontroli. Jarosław nie odpowiada przed nikim. A wybór Dudy to umocnienie jego władzy. Prezydent nie będący jego marionetką będzie słabym hamulcem ale lepsze są hamulce słabe niż żadne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2020 o 23:10

U ubooot
+2 / 4

@jeszczeNieZajety w obecnym układzie parlamentu prezydent może być dużym hamulcem dla durnych pomysłów pisu. nie mają tyle głosów aby obalić weto prezydenckie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T themark
-3 / 5

Dalej głosujcie na kandydatów na prezia z poparciem poniżej 10% Brawo. Najpierw krzyczą usunąć Dudę, a potem głosują na kandydatów o poparciu 0,2-0,3%. Równie dobrze było by iść na wybory i oddać głos nie ważny. Choć w świetle wyborów taki głos jest ważniejszy niż oddany na pozostałych ! Dla czego u nas nie jest jak w Stanach ? Startuje kilku kandydatów ale przed wyborami każdy, który nie ma szans nawiązać "walki" oddaje swoje głosy na kandydata, którego popiera !? I tam w końcowej fazie zostaje dwóch kandydatów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
+1 / 3

@themark "Dalej głosujcie na kandydatów na prezia z poparciem poniżej 10% Brawo. Najpierw krzyczą usunąć Dudę, a potem głosują na kandydatów o poparciu 0,2-0,3%. Równie dobrze było by iść na wybory i oddać głos nie ważny."
A co, jeśli mi 2, lub 3 kandydatów nie odpowiada? Też mam głosować, tylko dlatego, byleby nie Duduś, pomimo, że jedno i drugie to szambo?

Jeżeli 2, czy 3 kandydatów z największym poparciem, moim zdaniem to szambo, to głos oddaję tam, gdzie widzę szansę na coś lepszego. Tak to działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
+1 / 5

Wyjeżdżam z tego durnego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szteker
-1 / 3

@raven000 dziękuję za pomoc. Dobry z ciebie człowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tyska881
0 / 0

nie znacie wyników! to tylko sondaż!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+3 / 3

z czego tu być zadowolonym? wszystko zgodnie z przewidywaniami, to była tura dla zabawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Majkel667
+6 / 6

Tylko że realnie patrząc na sprawę to poza ilością % to czy ktokolwiek inny trzeźwo myślący spodziewał się że będzie inaczej jeżeli chodzi o kolejność kandydatów ? Nie ma obecnie innego kandydata z odpowiednim zapleczem i poparciem, żeby zajął pierwsze albo drugie miejsce. To smutne ale taka jest prawda. W tej chwili wszystko sprowadza się do prostego wyboru, albo ktoś jest zadowolony z obecnych rządów to głosuje na Dudę albo chce go pogonić to głosuje na Trzaskowskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hahar_maly
0 / 6

Niezadowoleni bo w drugiej turze nie będzie można nawet wybrać mniejszego zła.
Obaj kandydaci to wyjątkowe głąby równie szkodliwe dla Polski i Polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
0 / 6

@hahar_maly Trzaskowski akurat chyba głąbem nie jest, jest po prostu złem, bo jest z PO, gdyby nie to to całkiem spoko gość, trochę za mało jak na prezydenta, ale jak dla mnie zło zdecydowanie mniejsze, a i starać się będzie musiał bardzo i na głowie stawać, aby wyborcom tak dogodzić, żeby PO wróciła do władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uderz_w_stol
+2 / 4

Pierwszy raz "wygra" kandydat który nic nie obiecywał gdyż nawet nie miał czasu ani potrzeby przedstawić pomysłu na swoją prezydenturę. No ale jak się lata w odpowiedniej ekipie, to nawet pozorów stwarzać nie trzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+6 / 8

Te wyniki idealnie można podsumować memem: "niby człowiek wiedział, a jednak się łudził". Coraz bardziej zmierzamy w stronę systemu dwupartyjnego, który w Polsce nie sprawdziłby się.
Zastanawiające jest dlaczego pozostali kandydaci, którzy nie przeszli do 2. tury mają tak małe poparcie. W pierwszej turze nie da się zmarnować głosu, bo i tak nikt nie zdobędzie 50% (chyba, że sfałszuje wybory).
Tak czy inaczej- nieważne jakie masz poglądy i program ale jeśli nie startujesz z list dwóch największych partii to nie masz szans. Smutne ale prawdziwe. Niby ludzie narzekają na PIS i PO ale coągle ich wybierają. W innym kraju gdyby wyborcy raz się wkurzyli na jakiegoś polityka, to w polityce nie miałby on już czego szukać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W winston89
0 / 0

Nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peghehe
0 / 4

bardzo nie zadowolony z faktu ze w poslce jest az 42.8 % ludzi glupich ,otumanionych i majacych w dudzie dobro Polski i Polakow , Tragedia. 99 % glosujacych na pisdzielca to ludzie nie myslacy logicznie badz wogole nie myslacy tylko proboszcz kazal , kurla ja pierd..... 1% z tych to te beznadziejne swinie przy korycie ktore tak latwo was kupily

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GarryBary
-1 / 1

A idź Pan w...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clip180
0 / 0

Dlatego ja z tego k*rwidolka ucieklem 20 lat temu, a teraz to mogą nawet Bałtyk po Zakopane pogłębić. Ha he he

Odpowiedz Komentuj obrazkiem