Czy chodzi Ci o tego, który ustawiał na chwilę znaki "strefa wolna od LGBT" przy gminach, które faktycznie taką strefę przegłosowały? On nie ukrywał, że ZNAKI ustawiał sam. Fotografował tam ludzi LGBT z tych gmin.
W Polsce nie ma i nigdy nie było homofobii. Przypomnijmy, że w Polsce nigdy nie było kar za homoseksualizm w przeciwieństwie do krajów określanych jako postępowe gdzie jeszcze niedawno za bycie homo można było pójść do więzienia. Polacy generalnie zawsze uważali, co znalazło nawet potwierdzenie w różnych sondażach mających pokazać skalę homofobii w Polsce, że to kto z kim sypia to ich prywatna sprawa i nikogo to nie powinno obchodzić.
W Polsce natomiast rośnie sprzeciw przeciw nachalnemu propagowaniu ideologii LGBT przez środowiska pasożytujące na osobach homoseksualnych oraz rośnie sprzeciw przez promocji pewnych zachowań (patrz parady równości), które dla wielu osób są obrzydliwe bez względu na orientację seksualną osoby tak się zachowującą
@w0lnosc O tym właśnie wspomniałem wyżej. Osoby (zarówno homo jak i heteroseksualne) propagujące ideologię LGBT dopuszczają się zachowań, które rażą wiele osób co wzbudza odruch sprzeciwu.
@R51d Oczywiście, że brak kar za homoseksualizm to nie to samo co brak homofobii. Pokazuje jednak, że w kraju gdzie takich kar nie ma jest znacznie większa tolerancja dla osób homoseksualnych niż w kraju gdzie taka kara jeszcze niedawno istniała i była wymierzana.
Poza tym homofobia to przynajmniej w Polsce problem marginalny, a samo określenie jest używane raczej jako bicz na osoby protestujące przeciw pewnym zachowaniom budzącym w ludziach obrzydzenie bez względu na orientację niż opis zjawiska.
@R51d Może inaczej
1. Pomieszanie pojęć bo homofobia to zachowania bazujące na strachu, a tych jest niewiele. Większość zachowań określanych jako homofobiczne bazuje bowiem na obrzydzenie, a nie strachu.
2. W Polsce homoseksualiści są i zawsze byli traktowani lepiej niż w krajach, które teraz każą nam się kajać jako bandzie homofobów. Badania pokazują, że Polakom homoseksualiści nie przeszkadzają gdyż Polacy w zdecydowanej większości uważają, że to kto z kim idzie do łóżka to prywatna sprawa tych osób i nikogo nie powinno to obchodzić.
3. Homofobia to biznes i dlatego ludzie robiący kasę na walce z homofobią robią to tak by wzbudzić agresję do osób homoseksualnych oraz starają się co się da uznać za przejaw homofobii mimo, że dana sytuacja nie ma z tym związku w czym prym wiodą działacze LGBT na czym homoseksualiści tylko stracą.
4. Duża, jak nie większość zachowań określonych jako homofobiczne nimi nie jest gdyż jest to reakcja na pewne działania na pewne działania, która byłaby dokładnie taka sama bez względu na to czy dotyczy osób homo czy hetero.
Oczywiście są w Polsce ludzie, którzy traktują z pogardą itp homoseksualistów tylko za ich orientację seksualną, ale to po prostu zwykłe chamstwo, a niestety chamy są wszędzie i nie tylko homoseksualiści muszą sobie z nim radzić.
@Wolnomysliciel A pisanie, że homoseksualiści będą dzieci masturbacji uczyć też nie ma nic wspólnego ze strachem? Agresja wobec osób seksualnych też istnieje, zdarzają się pobicia i gwałty różnymi przedmiotami. Pisanie, że jeśli się dobrze wy..bie lesbijkę to jej się orientacja zmieni to też agresja, Zgadzam się z tobą, że w innych krajach jest gorzej, ale nie znaczy to, że w Polsce jest cudownie.
Nawet jakaś część ludzi, którzy twierdzą, że ,to z kim sypia to jego prywatna sprawa pogardza homoseksualistami.
Zachowanie na paradach to inna sprawa i zdaje się, ze są jakieś przepisy o obrazie moralności?
@R51d Pisanie, że homoseksualiści będą uczyć dzieci masturbacji to nie jest przykład homofobii. To prosty efekt zasady, że każdej akcji towarzyszy reakcja oraz zasady, że socjalizm bohatersko walczy z problemami nieznanymi w innych ustrojach. Zauważ też w jakim kontekście pojawiło się to stwierdzenie i że wcześniej nikogo nie obchodziła orientacja seksualna nauczycieli, a i nawet teraz niewielu obchodzi.
Nie twierdzę, że homofobia nie istnieje wcale. Po prostu to zjawisko jest na znacznie mniejszym poziomie niż twierdzi propaganda. Obecnie jest to raczej wygodny bat na osoby nie akceptujące pewnych zachowań, a że przykładów faktycznej homofobii w Polsce jest na prawdę niewiele to podciąga się pod to wszystko co jest możliwe nawet jeżeli nie ma to związku z homofobią.
No i pamiętajmy, że tolerancja to nie to samo co akceptacja, a chamstwo dotyka wszystkich i to, że ktoś jest chamski wobec osób homoseksualnych nie oznacza (chociaż też nie wyklucza), że jest homofobem. Z reguły oznacza to tylko, że jest zwykłym chamem
@zlatko23 Żadną tajemnicą jest, że źródłem rasizmu są ludzie rzekomo dotknięci rasizmem, tak jak źródłem antysemityzmu są żydzi, tak i w tym przypadku źródłem "homofobii" są osoby homoseksualne, a konkretniej aktywiści lgbt. To oni tworzą problemy które wcześniej nigdy nie istniały. Czy ktoś pamięta by 10 czy naście lat temu w Polsce takie problemy z homoseksualistami? Nie było problemów z homoseksualistami, ani z anty homoseksualistami. Wszyscy sobie żyli w spokoju.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 sierpnia 2020 o 13:31
@Oriolus Nie żebym był fanem Dudy ale co on niby do tego ma? Sponsoruje bojówki? Nawołuje do nienawiści? Nie... ma w dupie co LGBT fani robia w łóżkach. Jedynie się zniesmacza jak widzi, że banda pajaców pod logiem LGBT dewastuje pomniki :P
@Oriolus Nie jest tak, że to jedyne co robie w życiu, mam ciekawsze rzeczy do roboty ale jakoś śledzę i tam nie ma czegoś takiego jak "rozpierniczaj pomniki LGBT" albo "tłucz fanów LGBT". Czerze nic o tym nie napomina.... promuje jedynie klasyczny obraz rodziny bez modnych naleciałości nowoczesnego podejścia jakim jest właśnie LGBT. Nawet nie wpomina o LGBT czy homosektualistach czy TRANS. Promuje klasyczne podejście... to jest takie złe?
@Oriolus Czyli twierdzisz, że twierdzenie przez Dudę, że LGBT to ideologia jest kłamstwem? Na jakiej podstawie? Bo Powiedział tylko prawdę. LGBT to jest ideologia. Homoseksualiści natomiast są ludźmi i nigdy nigdzie nie powiedział inaczej. Trzeba jednak pierw nauczyć się rozróżniać lgbt od homoseksualistów. Ci pierwsi to są atencjusze którzy walczą z wyimaginowanymi problemami które nie istniały, a które sami powołali do życia. Homoseksualiści natomiast żyją sobie własnym życiem nie afiszując się tym kim są bo nie mają takiej potrzeby. Aktywiśći lgbt natomiast swoim zachowaniem niszczą spokojne życie które homoseksualiści dotychczas wiedli.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 sierpnia 2020 o 13:35
@wic1 No proszę Cię. O wypowiedzi Dudy grzmiało w całej Polsce. Komentowały to wszystkie strony propagandy i te pro reżimowe i te przeciw. Nie można było tego przegapić... chyba, że ze względów politycznych.
@AIkanaro Oczywiście masz rację Kościół Katolicki to ideologia a nie ludzie.
Cyt. : "Bo Powiedział tylko prawdę. LGBT to jest ideologia.".... i dalej..."Trzeba jednak pierw nauczyć się rozróżniać lgbt od homoseksualistów. Ci pierwsi to są atencjusze którzy walczą z wyimaginowanymi problemami które nie istniały, a które sami powołali do życia."
To myślisz, że ideologia to atencjusze, którzy walczą z wyimaginowanymi... itd. ? Jesteś pewien, że nie pomieszałeś czegoś? Może warto się zdecydować?
@Oriolus KK jak każda inna grupa wyznaniowa to ideologia. Zgadzam się z tym tak samo. Próbowałeś tym mnie wkurzyć albo coś? Bo jeśli tak to źle trafiłeś bo jestem ateistą. Co do Twojego pytania to jestem pewien, że nic nie pomieszałem. Tęczowi atencjusze promują ideologię szkodząc tym samym homoseksualistą którzy dotychczas prowadzili sobie swoje spokojne życie w które nikt im się nie wp*erdalał aż do teraz... Atmosfera na froncie homoseksualistów i anty homoseksualistów się napina coraz bardziej i niedługo dojdzie do eskalacji z jednej jak i z drugiej strony. Pokrzywdzeni w tym wszystkim jak będą oczywiście zwykli homoseksualiści jak i częściowo reszta społeczeństwa która tak na prawdę od początku miała wyj*bane na lgbt póki Ci nie zaczęli odwalać swoich chorych akcji.
@AIkanaro Ależ skąd! Próbowałem Ci wskazać absurdalność takiego sposobu myślenia. KK to LUDZIE! Wszyscy ci, którzy ten Kościół Chrystusowy tworzą. i księża ale przede wszystkim wierni. Pojedyncze osoby ze swoimi emocjami, wiarą, uwielbieniem dla Boga. Ludzie, którzy gotowi są nawet życie oddać za soją wiarę.
Przeczytaj swoją wypowiedź (tę cytowaną przeze mnie.). Najpierw piszesz, żę LGBT to ideologia, później, że LGBT to atencjusze. Ideologia nie może być atencjuszami. To nielogiczne, stąd moja sugestia, że coś Ci się pomieszało.
Pozdrawiam.
@Oriolus Bo LGBT sama w sobie jest ideologią. Natomiat aktywiści LGBT którzy robią burdy, walczą z rzekomą dyskryminacją której tak na prawdę nie ma są atencjuszami.
@Oriolus Pamiętam gdy w TV jakiś homoseksualny gość pytał dudę o różne sprawy. Na YT widziałem większy zakres pytań i odpowiedzi i nie widziałęm jakiegoś uciemiężenia. Widziałem rozmowę w ramach za i przeciw. A czy o tym mówiłeś to nie wiem... Ale żeby duda nagle homoseksualistów uciemiężył to nie przypominam sobie by był szym medialny. Acz w ramach ręczowych flag powstało obs*anie :P Że jak on tak mógł nie zatwierdzić kościelnych ślubów par homoseksualnych :P
Z resztą, co ja tu będę gadał... w dzisiejszych czasach tego typu 'śliubu' państwo nie ogarnie bo... bo nie ma poparcia ludzi w tym kierunku. Ot co. Tolerancja to jedno a akceptacja LGBT które ostatnimi czasy bardziej samo siebie zaoruje niż jacyś działacze anty LGBT to już inna sprawa.
A jeśli ktoś się zasłania prawami do spadku czy informacji o stanie w szpitalu czy czymkolwiek to zaznaczam, że intercyza notarialna jest wszechmocna i ten temat rozwiąże za ok 150 zł :P
Kwestie spadkowe, własności, współwłasności tak samo.
Wydawania zieci parom homoseksualnym raczej nie popieram ze względów psychologicznych i medycznych. Innymi słowy, skoro LGBT (a przynajmniej bycie gejem/bi/les jest przez psychologów tłumaczone kwestiami wychowawczymi a nie "urodzeniem się z tym") to jestem zdania, że wychowanie przez taką rodzinę może nie być dobrym pomysłem i może otwierać drogę do tego typu skłonności.
Oczywiście, ktoś może mieć inne zdanie ale... skoro tak mówi psycholog to kim jestem by to podwarzyć?
Ja jestem na nie :P
Co do praw, to LGBT mają takie same prawa. A jeśli wykreował sobie ktoś 58 płci, czy co sobie tam wymyślił i sprzeczne jest to z psychologią i biologią to.... w sumie kłąmstwem ową ideologię nazwać można.
Ale do rzeczy....
Prawa mają takie same jak wszyscy inni. W polsce nie ma uciemiężenia homoseksualistó itd ale spotykają się z brakiem poparcia co najwyżej.
A jeśli spotykają się z agresją to przeważnie u tych u których agresję spotkali ludzie nie będący homoseksualistami bo ten typ ludzi przeważnie jest agresywny do wszystkich :P
Ok to ja wyczerpałem temat :)
PS: "KK to LUDZIE! Wszyscy ci, którzy ten Kościół Chrystusowy tworzą. i księża ale przede wszystkim wierni. Pojedyncze osoby ze swoimi emocjami, wiarą, uwielbieniem dla Boga. Ludzie, którzy gotowi są nawet życie oddać za soją wiarę."
- Co to wnosi do dyskusji? Ortodoksia religijna zdaża się ale nie jest ona agresywna w ramach KK. No chyba, że mówisz o islamie ;P
PS2: " Najpierw piszesz, żę LGBT to ideologia, później, że LGBT to atencjusze. Ideologia nie może być atencjuszami. To nielogiczne, stąd moja sugestia, że coś Ci się pomieszało."
- Niestety stety ale nie masz razji. W tej kwesti kolega wypowiedział się klarownie i precyzyjnie. Obawiam się, że się mylisz. Działącze ideologi LGBT niestety najczęściej są antencjuszami. No chyba, że zamiast debatując to bawimy się za łapanie za słówka w nazewnictwie gdzie ideologia nie może być antencjuszem bo jest nazwą własną a antencjuszami mogą być działacze owej idologii :P
Pozdrawiam!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
1 września 2020 o 21:34
@AIkanaro Spokojne życie? Czyli uważasz że wymazane drzwi słowami "pedały" czy pobicia/wyzwiska za trzymanie za ręce w miejscu publicznym to jest zwyczajne science-fiction? Albo akcja Hiacynt w czasach PRL (w których jak wiadomo nie było żadnych parad równości i wszyscy homo się z tym kryli a i tak byli dyskryminowani i nękani) Homoseksualiści nigdy nie mieli spokojnego życia i skończ mydlić oczy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 września 2020 o 2:20
@dural46 Twierdze, że póki atencjusze z LGBT nie zaczęli wychodzić na ulicę i robić to co robią to takie przypadki zdarzały się równie często (albo wcale) co napaści na heteroseksualnych ludzi z innych bzdurnych powodów. A zdarzały się głównie przez to, że osoba/y napadnięto w dzielniczy, czy na ulicy którą powinien omijać z daleka bo idąc daną okolicą w środku nocy zostaniesz napadnięty nie zależnie od orientacji seksualnej... To co dzieje się teraz to jest zwykła REAKCJA społeczeństwa na gónwo które LGBT odpi*rdala
Uwierzyłabym , że narysowała to osoba faktycznie nanawidząca LGBT gdyby nie te żałosne próby zaznaczenia faszyzmu. To próba grania na emocjach. Jak obok takich haseł jest cokolwiek co w minimalnym stopniu nawiązuje do faszyzmu to znaczy, że napisy są tanią manipulacją.
Homofobia to tylko ładne hasełko propagandowe. Wali się nim ludzi, którzy nie tolerują LGBT. Problemem tylko jest to, że nikt się homosiów nie boi. To nie jest homoFOBIA, to jest zwykły brak akceptacji.
Taka homofobia jest wszędzie w mniejszym lub większym stopniu. Idioci tego pokroju byli zawsze i niekoniecznie oznacza to homofobię. Większość ataków homofobicznych i rasistowskich jakie się od lat przeżywa w polskich mediach, to tak naprawdę zwykły przejaw bandytyzmu i głupoty, często podsycony alkoholem. Definiowane jako ataki na tle rasistowskim czy homofobicznym poprzez użyte przy ataku wyzwiska lub sam fakt ataku na osobę odmiennej rasy lub orientacji. Nie ma tam żadnych poglądów i ideologii, tylko pierwsza napotkana osoba, do której można się przyczepić. Jest obcokrajowiec albo gej to fajnie, nie ma, to się kogoś pobije za klub piłkarski albo bez powodu. Wiele z tych osób dziczeje po alkoholu, a po wytrzeźwieniu sami nie wiedzą czemu tak się zachowali. Oczywiście nie bronię ich, nie potrafią pić, ani się zachować, to niech poniosą konsekwencje. Tylko lewicowe otoczenie to taka banda rozhisteryzowanych bachorów, które każdą taką akcję rozdmuchują w mediach polskich i zagranicznych do skali kraju. Jeden jełop pobił murzyna, więc to dowód, że Polacy są rasistami. Nie po to całe życie wychowywano mnie ucząc logicznego myślenia, bym teraz ignorował logikę na rzecz emocji, bo sobie jakaś grupa tak wymyśliła i tak chce zmienić świat.
Ważne jest to, jak na takie rzeczy reaguje społeczeństwo. Nie środowisko zaatakowanego, ale społeczeństwo. I dzięki aktywistom LGBT, ludzie zaczynają mieć dość całego środowiska, oraz homoseksualistów, którzy się z nim nie utożsamiają, ale poprzez hasła aktywistów LGBT, że każdy homo jest LGBT, ludzie wolniej myślący, lub nie myślący wcale, nie rozdzielają ich. Efekt jest taki i już zauważalny, że społaczeństwo zaczyna przymykać oko na złe zachowanie przeciwników LGBT. Będzie coraz gorzej. Aktywiści LGBT albo naiwnie myślą pod wpływem indoktrynacji, że będą górą i rozpieprzą system, albo część z nich nachapie się póki są z tego korzyści, a potem zostawi wszystkich naiwnych sympatyków na łasce niechęci i wrogości jaką wygenerowali. Biorąc pod uwagę, że neomarksizm zakłada ciągłą walkę bez konkretnych celów, które można by zrealizować, to sytuacja może przypominać tą w USA. Tam LGBT czy inne ruchy i organizacje mają więcej swobody niż gdziekolwiek indziej, a i tak dążą do chaosu i zniszczenia świat w którym żyją. I też głoszą te same hasła co LGBT w Polsce. Twierdzą, ze sa biedni i prześladowani, podczas gdy w tle nagrań widać jak niszczą i atakują innych. Hipokryzja, obłuda, perfidia.
Odsetek osób nie lubiących lgbt jest równy odsetkowi osób identyfikujących się z lgbt więc nie rozumiem o co ten ból dupy? Twierdzenie, że Polska i Polacy są homofobami z powodu garstki debili, to jak twierdzenie, że Polska i Polacy to sami homoseksualiści na podstawie garstki drugich debili z lgbt...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
31 sierpnia 2020 o 13:18
Wg mnie mogą to pisać osoby nie mające specjalnego problemu z LGBT, równie dobrze mogłyby pisać co innego. Pisanie po murach (nie będące jakąś formą grafiti) to huliganka, nic innego. Pisali chwdp, ale długie, nie wiadomo było jakie h, problemy się robiły, to pisali JP. Była też faza na Bóg, honor ojczyzna (o wiele mniejsza), ale to też problemy, spreju dużo, trudno rozplanować by się zmieściło. Teraz narodowcy walczą z LGBT, to się pisze takie rzeczy. Nie doszukujmy się aż takiego sensu w tym, bo osoba to pisząca prawdopodobnie nie byłaby w stanie rozszyfrować skrótu. W ogóle myślicie, że ta osoba miała na myśli niszczenie LBGT, poprzez zabronienie marszów, albo brak legalizacji związków? No nie, po prostu nabazgrała byle co.
Wpisy robione przez jedna i ta sama osobe (charakterystyczne G, ale tez i K. Napisy wskazuja na korzystanie z wyspecjalizowanej koncowki (dyszy) - standardowa dalaby duuuzo gorszy efekt. Dosc czyste, rowne napisy wiec robila je osoba co najmniej w miare zaznajomiona z tematem malowania po murach. Znalem kilku 'malarzy' i w tamtym srodowisku naziolki sie raczej nie pokazuja. No i na koniec, kto predzej uzyje angielskiego 'kill' - troglodyta-'patriota' piszacy do swoich, czy troglodyta-lewaczek liczacy na rozglos poza granicami Polski?
Był juz taki aktywista z LGTB, który fotografowała sie pos napisami strefa wolna od LGTB w dodatku sam je naklejał bezposrednio przed fotką
Czy chodzi Ci o tego, który ustawiał na chwilę znaki "strefa wolna od LGBT" przy gminach, które faktycznie taką strefę przegłosowały? On nie ukrywał, że ZNAKI ustawiał sam. Fotografował tam ludzi LGBT z tych gmin.
@cogitonieznaczyzesum a podasz jakieś źródła tych głosowań? Co one niby miały by wprowadzać. Bicie gejów?
elgiebety sami z siebie na siłę robią męczenników. atencja daje im siłę i motywację.
Póki co, autor napisów niszczy elewacje domów.
W Polsce nie ma i nigdy nie było homofobii. Przypomnijmy, że w Polsce nigdy nie było kar za homoseksualizm w przeciwieństwie do krajów określanych jako postępowe gdzie jeszcze niedawno za bycie homo można było pójść do więzienia. Polacy generalnie zawsze uważali, co znalazło nawet potwierdzenie w różnych sondażach mających pokazać skalę homofobii w Polsce, że to kto z kim sypia to ich prywatna sprawa i nikogo to nie powinno obchodzić.
W Polsce natomiast rośnie sprzeciw przeciw nachalnemu propagowaniu ideologii LGBT przez środowiska pasożytujące na osobach homoseksualnych oraz rośnie sprzeciw przez promocji pewnych zachowań (patrz parady równości), które dla wielu osób są obrzydliwe bez względu na orientację seksualną osoby tak się zachowującą
@w0lnosc O tym właśnie wspomniałem wyżej. Osoby (zarówno homo jak i heteroseksualne) propagujące ideologię LGBT dopuszczają się zachowań, które rażą wiele osób co wzbudza odruch sprzeciwu.
Dwa nicki, każdy ze słowem wolność, piszą o ograniczeniu wolności. Piękny ten nasz kraj. Pełen cymbałów.
@Wolnomysliciel Brak kar za homoseksualizm to nie to samo co brak homofobii.
@R51d Oczywiście, że brak kar za homoseksualizm to nie to samo co brak homofobii. Pokazuje jednak, że w kraju gdzie takich kar nie ma jest znacznie większa tolerancja dla osób homoseksualnych niż w kraju gdzie taka kara jeszcze niedawno istniała i była wymierzana.
Poza tym homofobia to przynajmniej w Polsce problem marginalny, a samo określenie jest używane raczej jako bicz na osoby protestujące przeciw pewnym zachowaniom budzącym w ludziach obrzydzenie bez względu na orientację niż opis zjawiska.
@Wolnomysliciel No ja akurat widzę dość dużo przejawów homofobii tzn nie prześladowania itp., ale pogardę i wyśmiewania się z osób homoseksualnych.
@R51d Może inaczej
1. Pomieszanie pojęć bo homofobia to zachowania bazujące na strachu, a tych jest niewiele. Większość zachowań określanych jako homofobiczne bazuje bowiem na obrzydzenie, a nie strachu.
2. W Polsce homoseksualiści są i zawsze byli traktowani lepiej niż w krajach, które teraz każą nam się kajać jako bandzie homofobów. Badania pokazują, że Polakom homoseksualiści nie przeszkadzają gdyż Polacy w zdecydowanej większości uważają, że to kto z kim idzie do łóżka to prywatna sprawa tych osób i nikogo nie powinno to obchodzić.
3. Homofobia to biznes i dlatego ludzie robiący kasę na walce z homofobią robią to tak by wzbudzić agresję do osób homoseksualnych oraz starają się co się da uznać za przejaw homofobii mimo, że dana sytuacja nie ma z tym związku w czym prym wiodą działacze LGBT na czym homoseksualiści tylko stracą.
4. Duża, jak nie większość zachowań określonych jako homofobiczne nimi nie jest gdyż jest to reakcja na pewne działania na pewne działania, która byłaby dokładnie taka sama bez względu na to czy dotyczy osób homo czy hetero.
Oczywiście są w Polsce ludzie, którzy traktują z pogardą itp homoseksualistów tylko za ich orientację seksualną, ale to po prostu zwykłe chamstwo, a niestety chamy są wszędzie i nie tylko homoseksualiści muszą sobie z nim radzić.
@w0lnosc
Masz rację. Trochę się zapędziłem. Przepraszam.
@Wolnomysliciel A pisanie, że homoseksualiści będą dzieci masturbacji uczyć też nie ma nic wspólnego ze strachem? Agresja wobec osób seksualnych też istnieje, zdarzają się pobicia i gwałty różnymi przedmiotami. Pisanie, że jeśli się dobrze wy..bie lesbijkę to jej się orientacja zmieni to też agresja, Zgadzam się z tobą, że w innych krajach jest gorzej, ale nie znaczy to, że w Polsce jest cudownie.
Nawet jakaś część ludzi, którzy twierdzą, że ,to z kim sypia to jego prywatna sprawa pogardza homoseksualistami.
Zachowanie na paradach to inna sprawa i zdaje się, ze są jakieś przepisy o obrazie moralności?
@R51d Pisanie, że homoseksualiści będą uczyć dzieci masturbacji to nie jest przykład homofobii. To prosty efekt zasady, że każdej akcji towarzyszy reakcja oraz zasady, że socjalizm bohatersko walczy z problemami nieznanymi w innych ustrojach. Zauważ też w jakim kontekście pojawiło się to stwierdzenie i że wcześniej nikogo nie obchodziła orientacja seksualna nauczycieli, a i nawet teraz niewielu obchodzi.
Nie twierdzę, że homofobia nie istnieje wcale. Po prostu to zjawisko jest na znacznie mniejszym poziomie niż twierdzi propaganda. Obecnie jest to raczej wygodny bat na osoby nie akceptujące pewnych zachowań, a że przykładów faktycznej homofobii w Polsce jest na prawdę niewiele to podciąga się pod to wszystko co jest możliwe nawet jeżeli nie ma to związku z homofobią.
No i pamiętajmy, że tolerancja to nie to samo co akceptacja, a chamstwo dotyka wszystkich i to, że ktoś jest chamski wobec osób homoseksualnych nie oznacza (chociaż też nie wyklucza), że jest homofobem. Z reguły oznacza to tylko, że jest zwykłym chamem
Artykuł 140 kodeksu wykroczeń i nie ważne jakiej jesteś orientacji
@R51d To przestań obracać się w środowiskach homofobicznych to zobaczysz, że homofobia jest tak samo skrajnym zjawiskiem jak lgbt.
Pewnego gościa też kiedyś złapali. Nie pamiętam w jakim mieście. Wypisywał na murach treści obrażające Ży*ów. Zgadnijcie jakiego pochodzenia był...
@zlatko23 Żadną tajemnicą jest, że źródłem rasizmu są ludzie rzekomo dotknięci rasizmem, tak jak źródłem antysemityzmu są żydzi, tak i w tym przypadku źródłem "homofobii" są osoby homoseksualne, a konkretniej aktywiści lgbt. To oni tworzą problemy które wcześniej nigdy nie istniały. Czy ktoś pamięta by 10 czy naście lat temu w Polsce takie problemy z homoseksualistami? Nie było problemów z homoseksualistami, ani z anty homoseksualistami. Wszyscy sobie żyli w spokoju.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2020 o 13:31
Jest pan z siebie dumny panie Duda?
@Oriolus Nie żebym był fanem Dudy ale co on niby do tego ma? Sponsoruje bojówki? Nawołuje do nienawiści? Nie... ma w dupie co LGBT fani robia w łóżkach. Jedynie się zniesmacza jak widzi, że banda pajaców pod logiem LGBT dewastuje pomniki :P
@wic1 Widocznie nie śledziłeś kampanii wyborczej Dudy i jego wypowiedzi na ten temat.
@Oriolus Nie jest tak, że to jedyne co robie w życiu, mam ciekawsze rzeczy do roboty ale jakoś śledzę i tam nie ma czegoś takiego jak "rozpierniczaj pomniki LGBT" albo "tłucz fanów LGBT". Czerze nic o tym nie napomina.... promuje jedynie klasyczny obraz rodziny bez modnych naleciałości nowoczesnego podejścia jakim jest właśnie LGBT. Nawet nie wpomina o LGBT czy homosektualistach czy TRANS. Promuje klasyczne podejście... to jest takie złe?
@wic1 Jak pisałem widać, że nie śledziłeś jego wypowiedzi w kampanii prezydenckiej. Wypowiedzi, które zaowocowały takimi memami:
https://demotywatory.pl/5006256/Wazne-oswiadczenie
@Oriolus Wiesz, trudno mi się oprzeć o wiarygodność podstaw mema... może jakieś sprawdzone artykuły, nagrania?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2020 o 12:26
@Oriolus Czyli twierdzisz, że twierdzenie przez Dudę, że LGBT to ideologia jest kłamstwem? Na jakiej podstawie? Bo Powiedział tylko prawdę. LGBT to jest ideologia. Homoseksualiści natomiast są ludźmi i nigdy nigdzie nie powiedział inaczej. Trzeba jednak pierw nauczyć się rozróżniać lgbt od homoseksualistów. Ci pierwsi to są atencjusze którzy walczą z wyimaginowanymi problemami które nie istniały, a które sami powołali do życia. Homoseksualiści natomiast żyją sobie własnym życiem nie afiszując się tym kim są bo nie mają takiej potrzeby. Aktywiśći lgbt natomiast swoim zachowaniem niszczą spokojne życie które homoseksualiści dotychczas wiedli.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2020 o 13:35
@wic1 No proszę Cię. O wypowiedzi Dudy grzmiało w całej Polsce. Komentowały to wszystkie strony propagandy i te pro reżimowe i te przeciw. Nie można było tego przegapić... chyba, że ze względów politycznych.
@AIkanaro Oczywiście masz rację Kościół Katolicki to ideologia a nie ludzie.
Cyt. : "Bo Powiedział tylko prawdę. LGBT to jest ideologia.".... i dalej..."Trzeba jednak pierw nauczyć się rozróżniać lgbt od homoseksualistów. Ci pierwsi to są atencjusze którzy walczą z wyimaginowanymi problemami które nie istniały, a które sami powołali do życia."
To myślisz, że ideologia to atencjusze, którzy walczą z wyimaginowanymi... itd. ? Jesteś pewien, że nie pomieszałeś czegoś? Może warto się zdecydować?
@Oriolus KK jak każda inna grupa wyznaniowa to ideologia. Zgadzam się z tym tak samo. Próbowałeś tym mnie wkurzyć albo coś? Bo jeśli tak to źle trafiłeś bo jestem ateistą. Co do Twojego pytania to jestem pewien, że nic nie pomieszałem. Tęczowi atencjusze promują ideologię szkodząc tym samym homoseksualistą którzy dotychczas prowadzili sobie swoje spokojne życie w które nikt im się nie wp*erdalał aż do teraz... Atmosfera na froncie homoseksualistów i anty homoseksualistów się napina coraz bardziej i niedługo dojdzie do eskalacji z jednej jak i z drugiej strony. Pokrzywdzeni w tym wszystkim jak będą oczywiście zwykli homoseksualiści jak i częściowo reszta społeczeństwa która tak na prawdę od początku miała wyj*bane na lgbt póki Ci nie zaczęli odwalać swoich chorych akcji.
@AIkanaro Ależ skąd! Próbowałem Ci wskazać absurdalność takiego sposobu myślenia. KK to LUDZIE! Wszyscy ci, którzy ten Kościół Chrystusowy tworzą. i księża ale przede wszystkim wierni. Pojedyncze osoby ze swoimi emocjami, wiarą, uwielbieniem dla Boga. Ludzie, którzy gotowi są nawet życie oddać za soją wiarę.
Przeczytaj swoją wypowiedź (tę cytowaną przeze mnie.). Najpierw piszesz, żę LGBT to ideologia, później, że LGBT to atencjusze. Ideologia nie może być atencjuszami. To nielogiczne, stąd moja sugestia, że coś Ci się pomieszało.
Pozdrawiam.
@Oriolus Bo LGBT sama w sobie jest ideologią. Natomiat aktywiści LGBT którzy robią burdy, walczą z rzekomą dyskryminacją której tak na prawdę nie ma są atencjuszami.
@Oriolus Pamiętam gdy w TV jakiś homoseksualny gość pytał dudę o różne sprawy. Na YT widziałem większy zakres pytań i odpowiedzi i nie widziałęm jakiegoś uciemiężenia. Widziałem rozmowę w ramach za i przeciw. A czy o tym mówiłeś to nie wiem... Ale żeby duda nagle homoseksualistów uciemiężył to nie przypominam sobie by był szym medialny. Acz w ramach ręczowych flag powstało obs*anie :P Że jak on tak mógł nie zatwierdzić kościelnych ślubów par homoseksualnych :P
Z resztą, co ja tu będę gadał... w dzisiejszych czasach tego typu 'śliubu' państwo nie ogarnie bo... bo nie ma poparcia ludzi w tym kierunku. Ot co. Tolerancja to jedno a akceptacja LGBT które ostatnimi czasy bardziej samo siebie zaoruje niż jacyś działacze anty LGBT to już inna sprawa.
A jeśli ktoś się zasłania prawami do spadku czy informacji o stanie w szpitalu czy czymkolwiek to zaznaczam, że intercyza notarialna jest wszechmocna i ten temat rozwiąże za ok 150 zł :P
Kwestie spadkowe, własności, współwłasności tak samo.
Wydawania zieci parom homoseksualnym raczej nie popieram ze względów psychologicznych i medycznych. Innymi słowy, skoro LGBT (a przynajmniej bycie gejem/bi/les jest przez psychologów tłumaczone kwestiami wychowawczymi a nie "urodzeniem się z tym") to jestem zdania, że wychowanie przez taką rodzinę może nie być dobrym pomysłem i może otwierać drogę do tego typu skłonności.
Oczywiście, ktoś może mieć inne zdanie ale... skoro tak mówi psycholog to kim jestem by to podwarzyć?
Ja jestem na nie :P
Co do praw, to LGBT mają takie same prawa. A jeśli wykreował sobie ktoś 58 płci, czy co sobie tam wymyślił i sprzeczne jest to z psychologią i biologią to.... w sumie kłąmstwem ową ideologię nazwać można.
Ale do rzeczy....
Prawa mają takie same jak wszyscy inni. W polsce nie ma uciemiężenia homoseksualistó itd ale spotykają się z brakiem poparcia co najwyżej.
A jeśli spotykają się z agresją to przeważnie u tych u których agresję spotkali ludzie nie będący homoseksualistami bo ten typ ludzi przeważnie jest agresywny do wszystkich :P
Ok to ja wyczerpałem temat :)
PS: "KK to LUDZIE! Wszyscy ci, którzy ten Kościół Chrystusowy tworzą. i księża ale przede wszystkim wierni. Pojedyncze osoby ze swoimi emocjami, wiarą, uwielbieniem dla Boga. Ludzie, którzy gotowi są nawet życie oddać za soją wiarę."
- Co to wnosi do dyskusji? Ortodoksia religijna zdaża się ale nie jest ona agresywna w ramach KK. No chyba, że mówisz o islamie ;P
PS2: " Najpierw piszesz, żę LGBT to ideologia, później, że LGBT to atencjusze. Ideologia nie może być atencjuszami. To nielogiczne, stąd moja sugestia, że coś Ci się pomieszało."
- Niestety stety ale nie masz razji. W tej kwesti kolega wypowiedział się klarownie i precyzyjnie. Obawiam się, że się mylisz. Działącze ideologi LGBT niestety najczęściej są antencjuszami. No chyba, że zamiast debatując to bawimy się za łapanie za słówka w nazewnictwie gdzie ideologia nie może być antencjuszem bo jest nazwą własną a antencjuszami mogą być działacze owej idologii :P
Pozdrawiam!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 września 2020 o 21:34
@AIkanaro Spokojne życie? Czyli uważasz że wymazane drzwi słowami "pedały" czy pobicia/wyzwiska za trzymanie za ręce w miejscu publicznym to jest zwyczajne science-fiction? Albo akcja Hiacynt w czasach PRL (w których jak wiadomo nie było żadnych parad równości i wszyscy homo się z tym kryli a i tak byli dyskryminowani i nękani) Homoseksualiści nigdy nie mieli spokojnego życia i skończ mydlić oczy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2020 o 2:20
@dural46 Twierdze, że póki atencjusze z LGBT nie zaczęli wychodzić na ulicę i robić to co robią to takie przypadki zdarzały się równie często (albo wcale) co napaści na heteroseksualnych ludzi z innych bzdurnych powodów. A zdarzały się głównie przez to, że osoba/y napadnięto w dzielniczy, czy na ulicy którą powinien omijać z daleka bo idąc daną okolicą w środku nocy zostaniesz napadnięty nie zależnie od orientacji seksualnej... To co dzieje się teraz to jest zwykła REAKCJA społeczeństwa na gónwo które LGBT odpi*rdala
No straszna homofobia, jeden człowiek malujący głupie hasła.
Uwierzyłabym , że narysowała to osoba faktycznie nanawidząca LGBT gdyby nie te żałosne próby zaznaczenia faszyzmu. To próba grania na emocjach. Jak obok takich haseł jest cokolwiek co w minimalnym stopniu nawiązuje do faszyzmu to znaczy, że napisy są tanią manipulacją.
@Slawa238 Napisy najprawdopodobniej powstały z ręki jakiegoś nawiedzonego "członka" antify. A jak powszechnie wiadomo antifa to zgraja faszystów.
To nie homofobia, to wandalizm.
Homofobia to tylko ładne hasełko propagandowe. Wali się nim ludzi, którzy nie tolerują LGBT. Problemem tylko jest to, że nikt się homosiów nie boi. To nie jest homoFOBIA, to jest zwykły brak akceptacji.
Ostrów Wielkopolski to taki wielkopolski Sosnowiec. Tam już tak mają
ten sam typ miał długie popołudnie
coś można było by powiedzieć typu, nie ma akcji bez reakcji
Taka homofobia jest wszędzie w mniejszym lub większym stopniu. Idioci tego pokroju byli zawsze i niekoniecznie oznacza to homofobię. Większość ataków homofobicznych i rasistowskich jakie się od lat przeżywa w polskich mediach, to tak naprawdę zwykły przejaw bandytyzmu i głupoty, często podsycony alkoholem. Definiowane jako ataki na tle rasistowskim czy homofobicznym poprzez użyte przy ataku wyzwiska lub sam fakt ataku na osobę odmiennej rasy lub orientacji. Nie ma tam żadnych poglądów i ideologii, tylko pierwsza napotkana osoba, do której można się przyczepić. Jest obcokrajowiec albo gej to fajnie, nie ma, to się kogoś pobije za klub piłkarski albo bez powodu. Wiele z tych osób dziczeje po alkoholu, a po wytrzeźwieniu sami nie wiedzą czemu tak się zachowali. Oczywiście nie bronię ich, nie potrafią pić, ani się zachować, to niech poniosą konsekwencje. Tylko lewicowe otoczenie to taka banda rozhisteryzowanych bachorów, które każdą taką akcję rozdmuchują w mediach polskich i zagranicznych do skali kraju. Jeden jełop pobił murzyna, więc to dowód, że Polacy są rasistami. Nie po to całe życie wychowywano mnie ucząc logicznego myślenia, bym teraz ignorował logikę na rzecz emocji, bo sobie jakaś grupa tak wymyśliła i tak chce zmienić świat.
Ważne jest to, jak na takie rzeczy reaguje społeczeństwo. Nie środowisko zaatakowanego, ale społeczeństwo. I dzięki aktywistom LGBT, ludzie zaczynają mieć dość całego środowiska, oraz homoseksualistów, którzy się z nim nie utożsamiają, ale poprzez hasła aktywistów LGBT, że każdy homo jest LGBT, ludzie wolniej myślący, lub nie myślący wcale, nie rozdzielają ich. Efekt jest taki i już zauważalny, że społaczeństwo zaczyna przymykać oko na złe zachowanie przeciwników LGBT. Będzie coraz gorzej. Aktywiści LGBT albo naiwnie myślą pod wpływem indoktrynacji, że będą górą i rozpieprzą system, albo część z nich nachapie się póki są z tego korzyści, a potem zostawi wszystkich naiwnych sympatyków na łasce niechęci i wrogości jaką wygenerowali. Biorąc pod uwagę, że neomarksizm zakłada ciągłą walkę bez konkretnych celów, które można by zrealizować, to sytuacja może przypominać tą w USA. Tam LGBT czy inne ruchy i organizacje mają więcej swobody niż gdziekolwiek indziej, a i tak dążą do chaosu i zniszczenia świat w którym żyją. I też głoszą te same hasła co LGBT w Polsce. Twierdzą, ze sa biedni i prześladowani, podczas gdy w tle nagrań widać jak niszczą i atakują innych. Hipokryzja, obłuda, perfidia.
Znaczy się doszli do tego co chcieli
Nie trzeba być geniuszem ze wszystkie te napisy zrobiła jedna i ta sama osoba
Odsetek osób nie lubiących lgbt jest równy odsetkowi osób identyfikujących się z lgbt więc nie rozumiem o co ten ból dupy? Twierdzenie, że Polska i Polacy są homofobami z powodu garstki debili, to jak twierdzenie, że Polska i Polacy to sami homoseksualiści na podstawie garstki drugich debili z lgbt...
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2020 o 13:18
kto sieje wiatr ( lgbt ) zbiera burze a to tylko początek
Jak se pościelisz Tak się wyśpisz
Wg mnie mogą to pisać osoby nie mające specjalnego problemu z LGBT, równie dobrze mogłyby pisać co innego. Pisanie po murach (nie będące jakąś formą grafiti) to huliganka, nic innego. Pisali chwdp, ale długie, nie wiadomo było jakie h, problemy się robiły, to pisali JP. Była też faza na Bóg, honor ojczyzna (o wiele mniejsza), ale to też problemy, spreju dużo, trudno rozplanować by się zmieściło. Teraz narodowcy walczą z LGBT, to się pisze takie rzeczy. Nie doszukujmy się aż takiego sensu w tym, bo osoba to pisząca prawdopodobnie nie byłaby w stanie rozszyfrować skrótu. W ogóle myślicie, że ta osoba miała na myśli niszczenie LBGT, poprzez zabronienie marszów, albo brak legalizacji związków? No nie, po prostu nabazgrała byle co.
Wpisy robione przez jedna i ta sama osobe (charakterystyczne G, ale tez i K. Napisy wskazuja na korzystanie z wyspecjalizowanej koncowki (dyszy) - standardowa dalaby duuuzo gorszy efekt. Dosc czyste, rowne napisy wiec robila je osoba co najmniej w miare zaznajomiona z tematem malowania po murach. Znalem kilku 'malarzy' i w tamtym srodowisku naziolki sie raczej nie pokazuja. No i na koniec, kto predzej uzyje angielskiego 'kill' - troglodyta-'patriota' piszacy do swoich, czy troglodyta-lewaczek liczacy na rozglos poza granicami Polski?