Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1108 1231
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
C Clip180
+22 / 56

J e b a n a patola, tak za 5 lat będzie Polska wyglądać na każdym kroku, ale już bez pieniędzy darmozjady, bo Ci co na was robią wyjadą. Lol HE HE HE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clip180
-1 / 1

@Venadail
Już wyjechałem 15 lat temu, miałem złudzenia że wrócę heheh

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Oriolus
+16 / 34

@pietrucha08 Twoja też zaboli, poczekaj, już niedługo będziesz myślał... jak to się mogło stać, że nie ma papieru toaletowego w sklepach. Sprzedałeś Polskę za musztardę. Jesteś z siebie dumny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Oriolus
+11 / 17

@kierowcazetora A co? Zaniepokoiłeś się? Przepraszam, że powiedziałem prawdę! Aby usłyszeć jak Niemcy zazdroszczą nam dobrobytu włącz TVP. Od razu Ci się humor poprawi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Oriolus
+9 / 15

@kierowcazetora A.. czyli tobie dobrobyt już całkiem rozum odebrał? Cieszę się! Chociaż jeden szczęśliwy!
A swoją drogą to masz mleko pod wąsem... warto o tym pamiętać. Wraca komuna ale skąd ty masz o tym wiedzieć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Oriolus
+7 / 9

@kierowcazetora Ten gazoport wybudowany przez PO?
Tak, CPK.... Na całym świecie lotnictwo się zwija, sprzedają linie lotnicze lub one bankrutują. Zdaje się, że LOT też kończy swój byt. Ale my zawsze wiemy lepiej. My będziemy budować super lotnisko. Jedno już wybudowaliśmy, w Radomiu... i... duda. Teraz wybudujemy drugie. Dziesięć razy większe i 15 razy droższe. Myślisz, że w ten sposób "zaklniemy" rzeczywistość i przemysł lotniczy na całym świecie rozkwitnie? Popatrz co się dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
0 / 2

@LeClerc2, spokojnie przyjacielu. Inflacja nie poszybuje, przecież widzisz, że trzyma się pięknie na poziomie 2-4 procent. Tylko chleb będzie po dyszkę, ziemniaczki też i ogólnie za 1000 PLN niedługo będziesz wychodził z dwiema reklamówkami żarcia ze sklepu, ale ważne, że na wykresiki masz 2-4 procent, więc co się czepiasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+12 / 30

Trzeba pakować zabawki i wypier.alać z kraju. Poziom inteligencji moich rodaków mnie obraża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
+4 / 10

@konradstru Mało twórcze podejście tak oddać całkiem fajny kraj na zmarnowanie. To już lepiej bojkotować prosowieckie województwa, może nacisk ekonomiczny zmieniłby ich myślenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+13 / 17

@eref88 zastanów się kto ci będzie pińćset płacił jak ja wyjadę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eref88
-4 / 14

No bo to 500 to od Ciebie tylko dostaje... też na to pracuję razem z żoną więc daj sobie spokój z wymyślania bzdur bo nie każdy kto bierze 500 to patologia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+3 / 5

@marucha79 wiem, że mało twórcze ale wyborcy już się wypowiedzieli więc z ubolewaniem podtrzymuje ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jaskierrro
-5 / 9

@konradstru Gdybyś był tak inteligentny za jakiego się uważasz to wiedziałbyś że kraj idealny nie istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szuszutoja
-1 / 1

Dej numer konta to ci przeleję 69,99 na czarter do Lądka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PitBull9010
0 / 2

@kierowcazetora skoro nie jesteś "beneficjentem" i jakoś serdecznie obdarowanym przez PISdusiów, to czego im tak gratulujesz?
Za ich rządów notujemy wszędzie spadki (wzrost cen to spadek OoO), obniżamy sobie "notowania" zagraniczne, tracimy poczucie bezpieczeństwa, o wolności nie wspominając, a TY twierdzisz, że oni czyną dobrze?!

ILE cI ZAPŁACILI?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pala92
0 / 0

@eref88 nie tyle chodzi o to kto bierze ale o to kto daje z czego i za co

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eref88
+1 / 1

Jakie spadki masz na myśli? Jakieś konkrety ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
0 / 0

@eref88 powiedz pińćsetplus a pisiory się odezwą. Nic o patologii nie wspomniałem, sam się utożsamiasz z tym elektoratem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
0 / 0

@jaskierrro wystarczy, że nie będzie pisiorów i już jest idealnie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eref88
0 / 0

Powiedziałaś że kto będzie robił na moje 500 jak wyjedziesz czyli zasugerowałeś że ja nie pracuję, więc napisałem Ci że ja z żoną też na to robię,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S snickers88
+4 / 22

Za trzaska tez by mieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
+9 / 37

Na prawdę ktoś wierzy, że wybór drugiego kandydata cokolwiek by zmienił w tej kwestii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-3 / 21

@Wolnomysliciel oczywiście, bo to by się przełożyło na poparcie PO w nastepnych wyborach, mają o co walczyć, a ty sprzedałeś Polskę dla mrzonek ? teraz tłum ciemnego luda wrzuca cię do autobusu który jedzie do nikąd i nie masz wyboru, nie wysiadasz z tego autobusu , było ci tłumaczone, ty tego nie ogarnołeś, naprawdę ktoś wierzy że nic by się nie zmieniło ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2020 o 7:56

M marucha79
+13 / 29

@Wolnomysliciel Spowolnienie degradacji to już byłby jakiś postęp. Jeszcze nie naprawa, ale zawsze coś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eref88
-5 / 11

A co by się zmieniło poza tym że każdą dziedzinę po objęciu władzy przez PO przejęli by Niemcy ? Juz mieli okazję rządzić 8 lat i Polacy w poprzednich i tych wyborach dali im świadectwo ich rządzenia..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
-2 / 8

@nielubiepisu Proponuję byś oszczędził sobie i innym wycieczek osobistych bo z chamstwa i obrażania ludzi nic dobrego nigdy nie wyszło.
PO zawsze dobrze diagnozowało problemy, ale gdy dochodziło do władzy robiło rzeczy sprzeczne z deklaracjami. Jeżeli chodziło o 500+ to nie zapominajmy, że jak PiS zaczął o tym mówić to PO najpierw wszędzie trąbiło, że doprowadzi to do ruiny budżet by po chwili stwierdzić, że jak oni dojdą do władzy to dadzą 500+ także na pierwsze dziecko.
Generalnie wiara w to, że PO po dojściu do władzy zrobi cokolwiek w celu ograniczenia rozdawnictwa świadczy albo o naiwności albo o braku zdolności wyciągania wniosków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+2 / 8

@Wolnomysliciel o twojej naiwności, właśnie wepchnęli cię do autubus do nikąd i nie masz na to wpływu, a powrót na lepsze tory potra lata - i nie widzisz tego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2020 o 9:56

W Wolnomysliciel
0 / 6

@nielubiepisu To nie tak. Mając do wyboru dwa autobusy jadące w przepaść na prawdę nie robi mi różnicy czy zostanę wepchnięty do tego ładnie z zewnątrz odpicowanego czy do tego brudnego i podrapanego. W jednym i drugim ten sam syf i ten sam ścisk i ten sam kierunek.
Poza tym analogia z autobusami jest dobra do 1. tury. Do drugiej lepszą jest pociąg. Czyli sprawa wygląda tak. Na dworcu tłum ludzi. Najpierw podstawiono autobusy, ale okazało się, że ludziom one nie pasują. Podstawiono więc pociąg i część ludzi zaczęła bić się między sobą o to który wagon jest lepszy, a część stoi z tyłu czekając aż cała dzicz załaduje się gdzie chce by na spokojnie wsiąść na końcu licząc na to, że dzięki temu później łatwiej będzie ten pociąg opuścić by znaleźć sobie bardziej odpowiedni środek transportu.
Czyje podejście lepsze czas pokaże

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
-1 / 5

@marucha79 Stałe vetowanie wszystkiego co robi rząd przez najblisze 3 lata faktycznie mogłoby być na plus. Tyle, że po następnych wyborach parlamentarnych jak zmieni się władza będzie stałe podpisywanie wszystkiego co nowy rząd uchwali więc wyjdzie na to samo.
Nie ma więc o co kruszyć kopii. Póki rządzi POPIS tak czy inaczej dobrze nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-1 / 3

@Wolnomysliciel cały czas nie rozumiesz- jeden jedzie w niewiadomum kierunku i zostałes do niego wepchniety, drugi jechał w twoim kierunku , twoja nienawiśc cię po prostu zaśllepia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
+1 / 5

@nielubiepisu Wybacz, ale wiem lepiej od Ciebie w jakie miejsce chcę dotrzeć. Wiem też, że ten pociąg mnie tam nie dowiezie, a wojna między maszynistami o to czy pociąg ma jechać szybciej czy wolniej oraz wojna między pasażerami o to który wagon jest ładniejszy niczego nie zmieni.
Poza tym każdy sądzi wg siebie. To że Ty dokonując wyborów kierujesz się nienawiścią nie znaczy, że inni też.
Jeżeli jednak chcesz dalej ciągnąć tą dyskusję to niech chociaż będzie z niej jakiś pożytek. Napisz dlaczego wg Ciebie jeden kandydat jest lepszy od drugiego, a ja odpowiem dlaczego tego nie uwzględniłem. Zgoda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przyplyw
+1 / 3

@Wolnomysliciel w obecnym sejmie trudno byłoby odrzucić prezydenckie veto do ustawy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
-1 / 3

@przyplyw Prawdopodobnie masz rację, ale tego nie sprawdzimy. Tak czy inaczej póki dominować będzie POPiS mamy możliwe tylko 2 warianty. Albo zostaje tak jak jest albo sytuacja się pogorszy. Nie powiem żeby takie alternatywy mi się podobały.
Pytanie czy lepiej gnić wiecznie w obecnym bagnie czy pozwolić by to wszystko się zawaliło licząc, że dzięki temu na gruzach może w końcu da się zbudować coś sensownego to kwestia otwarta na którą każdy pewnie odpowie sobie na swój własny sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
-2 / 2

@marucha79 Pomyślałem, że zadam Ci pytanie, które przed chwilą zadałem innej osobie. Co wg Ciebie jest lepsze. Pozwolić by ten patologiczny układ trwał w obecnej formie czy dać np PiSowi pełnię władzy by doprowadził do upadku obecnego systemu?
Wiem, że obie możliwości są tragiczne i wywołają masę krzywd i bólu, ale najwyraźniej tylko takie opcje są dostępne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dedadi
-2 / 2

@marucha79 zobacz sobie lepiej to w całości.
www.youtube.com/watch?v=8Hv6pgndkOw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2020 o 13:01

N nielubiepisu
0 / 2

@Wolnomysliciel litości, liczysz na to ? gdybysmy byli poza EU, zapewne tak, ale nie teraz , nie będzie upadku systemu , jestesmy w EU i mamy XXI wiek , do wyboru jest co jest i nie jest to wina polityków, takie społeczeństwo. tłum emerytów , ,wieś o ambicjach zemsty wepchnoł cię , do autobusu jadącego do nikąd. Pis już dawno przeskoczył PO we wszystkim,włamaniu prawa, konstytucji nepotyźmie. jednak jeżeli PO chce utrzymać się na "wodzie" musi wyciągać wnioski z przeszłość i nie może pozwolić sobie na wpadki z Trzaskowskim jako prezydentem- to był wybór by wejść do autobusu który zmierza w kierunku tam gdzie chce Bosak czy Hołownia i istaniał realna szansa na zmianę lini w najbliższej przyszłość, o ile bosak nie ma szans o tyle istniała realna szansa wejścia do autobusu Hołowni- zmarnowałeś ją. Oddałes całkowitą władze kłamcom i aferzystom- zrobią wszystko by nie było bosaka, hołowni czy PO , będzie jak na węgrzech- szczatki opozycji , w swej nienawiści do PO nawet nie zdajesz sobie ssprawy że nie dadzą ci się przesiąć do innego autobusu za kilka lat . totalny brak instynku samozachowawczego i oceny polskie polityki. załozymy się ? Liczysz na upadek gospodarczy pastwa gdy jestesmy w EU ,by społeczeństwo dostało po tyłku ? to nie socjalizm, nie będzie tego, będzie tylko rzeczypispolita srebrna kaczyńskiego i dalsze rozdawanie kasy, psucie prawa- jak na węgrzech . jak do tego doszło ? z zemsty bo tacy mściwi są polacy , nie patrzą na siebie ale by dokopać innym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2020 o 6:47

W Wolnomysliciel
0 / 2

@nielubiepisu Znowu odnoszę wrażenie, że to co adresujesz do mnie nie ma jakiegokolwiek związku z moimi wypowiedziami. Powtórzę więc jeszcze raz moją propozycję
Napisz dlaczego wg Ciebie jeden kandydat jest lepszy od drugiego, a ja odpowiem dlaczego tego nie uwzględniłem.
Bez tego mogę pisać tylko rzeczy w rodzaju, że nie ma dla mnie znaczenia kto mnie okrada bo po prostu chciałbym być nie okradany albo że nie interesuje mnie to czy nowy właściciel domu zdecyduje się odmalować elewację czy nie kiedy budynek grozi zawaleniem bo fundamenty siadają, ściany pękają i dach się sypie.

Jeżeli chcesz bym uznał, że Twoja opinia jest lepsza tylko dlatego, że jest Twoja to szkoda Twojego czasu bo to się nigdy nie zdaży. Jeżeli jednak stwierdzisz, że chcesz spróbować mnie przekonać to proszę bardzo. Nigdy nie uważałem się za osobę nieomylną i potrafię przyznać się do błędu, ale aby mnie przekonać potrzeba czegoś więcej niż stwierdzenia, że słuszność poglądów zależy od tego kto je wypowiada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
0 / 0

@Wolnomysliciel Wg mnie lepsza jakość wykuwa się ewolucyjnie i w wyniku zmiany sposobu myślenia ludzi, co zawsze wymaga czasu, czasem wymarcia całych pokoleń. Trudno mi sobie wyobrazić jaka forma kryzysu zmusiłaby ludzi do dojrzalszego i bardziej odpowiedzialnego spojrzenia na sprawy, tu raczej popadam w pesymizm. W 2015 r. nie zdziwiła mnie wygrana PiS, bo pisowska wizja nowej jakości mogła wyglądać atrakcyjnie, w dodatku PO sprawiało wrażenie jakby po odejściu Tuska nikt nad tym bałaganem nie panował. Ale już bardziej zaskakujące były wyniki zeszłorocznych wyborów, bo oto okazało się, że praktycznie na każdym polu PiS był zachłanniejszy od poprzedników nawet niespecjalnie się z tym ukrywając i traktując obywateli jak debili. I co? I nic. Bo najwyraźniej ludzie mają gdzieś przyzwoitość, konstytucję czy sądownictwo, czyste reguły funkcjonowania państwa i wiele innych rzeczy. Liczy się głównie przepływ gotówki z budżetu do portfela, bo tego w drugą stronę to już raczej nie ogarniają. I jakiej zmiany na dobre spodziewasz się po takich wyborcach w kryzysie? Uruchomią procesy myślowe dopiero, kiedy będzie im się żyło wyraźnie gorzej, ale nadal będą oddawać się temu, kto da więcej. Inna sprawa czy ogólnie kryzysowa sytuacja jest w stanie wygenerować dobre i trwałe rozwiązania, bo częściej rządzi nieprzemyślana prowizorka. Wiem, że jestem zgorzkniały, ale na czym opierać jakikolwiek optymizm? Było blisko zmiany mentalności ludzi, którą przekreślił jednak skręt w kierunku taniego populizmu. Co z tego, że schodzą ze sceny pokolenia z sentymentem do PRL, skoro w ich miejsce wchodzą nowe, przyzwyczajone do transferów socjalnych, czy wręcz od nich uzależnione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 0

@Wolnomysliciel o czym mamy rozmawiać- wyjaśniłem ty nie zrozumiałeś, to jest własnie ten problem, żyjesz w ułudzie i w marzeniach , liczysz na upadek gospodarki by ludzie dostali po tyłku- nie będzie tego, jestesmy w EU, pis stworzy ci węgry bis na twoje własne życznie , tylko wygrana trzaskowskiego mogła pomóc bosakowi czy Hołowni , teraz to zmienią wszystko , pod siebie, ordynację wyborcza a ty będziesz nadal stawiał znak równości między Trzaskowskim a duda, a pis wprowadzi ci rzeczypispolita srebna, a ty nadal będziesz czekał i podniecał się 7 % bosaka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
0 / 0

@nielubiepisu Już chyba wspomniałem o tym, ale na wypadek jakbym zapomniał to jeszcze raz. Niczego nie wyjaśniłeś. Powiedziałeś swoją opinię z którą się nie zgodziłem. Jak próbuję dopytać rzucasz mi propagandowe kawałki bez ładu i składu dziwiąc się, że ich nie łykam i próbując mi wmawiać różne rzeczy których nie powiedziałem, albo nawet którym wprost zaprzeczyłem, żeby tylko wszystko pasowało do twojej wizji i żeby mieć kogo obwiniać za to, że żaden kandydat nie zrobił nic by przekonać do siebie takich ludzi jak ja, za to obaj zrobili dużo by ich zrazić.
Spróbuję ostatni raz. Wbrew temu co mi wmawiasz nie liczę na upadek gospodarki. Nie stawiam też znaku równości między oboma kandydatami. Obaj są równie złym wyborem, ale każdy to inne zło. Jeżeli chodzi o Bosaka i te 4% poparcia jakie zdobył to ani mnie ziębią ani grzeją.
Biorąc natomiast pod uwagę, że sprawdzalność tego co mówisz o mnie jest niewielka podejrzewam, że Twoje wizje przyszłości są równie bezpodstawne. Czas jednak pokaże czyje przewidywania były bliższe prawdy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
0 / 0

@marucha79 Zgadzam się, że lepsza jakość wykuwa się ewolucyjnie. Jednak nie zapominajmy, że najlepszym nauczycielem jest głód więc jeżeli nie wydarzy się nic takiego co da ludziom do myślenia to będziemy mieli powtórkę z PRLu, bo sytuacja jaką mamy nie może trwać wiecznie. Zmiany więc są pewne. Pytanie tylko kiedy nastąpią i jak gwałtowne będą.
Obecnie jeszcze jest czas by cofnąć się znad przepaści i zrobić to ewolucyjnie, ale patrząc na wyniki wyborów myślę, że profilaktycznie dobrze zacząć gromadzić żywność o długim terminie przydatności do spożycia, amunicję małokalibrową oraz umiejętności przetrwania. Warunkiem koniecznym do wprowadzenia zmian ewolucyjnych jest odstawienie POPiSu na boczny tor na co nie pozwala rzesza naiwniaków wierzących, że te partie nagle się zmienią i zaprzeczą swojemu wieloletniemu dorobkowi oraz pojawienie się istotnej siły politycznej zainteresowanej poprawą sytuacji. A zapasy, umiejętności i amunicja tak czy inaczej się nie zmarnują ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-1 / 1

@Wolnomysliciel no tak , brak wyciągania wniosków z przeszłości, trzeba poczekać na to co będzie witamy na wegrzech bis , polak przed szkodą i po szkodzie .....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
-1 / 1

@nielubiepisu Dziękuję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Misiekkk777
0 / 0

@marucha79 Popieram może nie zmieniłby wiele, ale chociaż by wetował i może nie raz bezsensownie, ale przynajmniej by wetował dużo głupich pomysłów. A by obalić to weto to już by tak łatwo nie było. Może wtedy by pis myślał i mądrzejsze ustawy dawał do podpisania lub się z konfederacją ułożył i to już coś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar voot1
0 / 8

No nie o taki mały włos, taka patologia wygrała już w pierwszej turze miażdżącą przewagą, wczorajsze wybory nie miały w tej kwestii żadnego znaczenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uwarzajnarence
+3 / 3

@voot1 A ja myślę, że wynik pierwszych wyborów był do przewidzenia, a to w drugiej turze tak naprawdę miała miejsce gra o wszystko.
Boli fakt, że wczoraj, przy urnach, stanęliśmy przed wyborem jakim stanęliśmy - ale jak ktoś dobrze to ujął: "spowolnienie degradacji" to już coś. Obie opcje nie były dobre, ale czasem niestety trzeba przeanalizować sytuację wybrać między kiłą a malarią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
0 / 2

@uwarzajnarence Czyli mówisz, że Polacy w pierwszej turze stwierdzili, że nie chcą być zdrowi i dlatego ograniczyli się do wyboru między dwiema chorobami w drugiej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uwarzajnarence
0 / 0

Myślę, że nie mieli wyboru w którym byliby w pełni zdrowi ale odpowiadając na pytanie - na to wygląda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
0 / 0

@Wolnomysliciel to kto nie powodował żadnej choroby bo jakoś takich tam nie było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolnomysliciel
0 / 0

@raven000 W obecnej sytuacji nie ma już dobrych rozwiązań czy trzymając się medycznej konwencji nie ma bezbolesnych kuracji. Było kilku kandydatów, którzy proponowali różne kuracje, które mogłyby pomóc, ale około 95% głosujących stwierdziło, że nie ma co się przejmować chorobą skoro wciąż można balować i zachowało się jak chory na raka odmawiający leczenia bo chemia jest nieprzyjemna albo jak nałogowy palacz, który już stracił jedno płuco, ale wciąż pali.
Oczywiście można chorobę ignorować bo przecież dobrze się czuję, ale na dłuższą metę nie jest to dobra strategia i im dłużej będzie się udawać, że nie ma problemu tym późniejsze leczenie będzie trudniejsze i kosztowniejsze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzegorz1980
+1 / 1

to mnie najbardziej wkurza żadna partia się za nich nie zabierze wystarczy zmienić prawo żeby korzystać z OPS-u należy być zarejestrowany jako osoba bezrobotna i po kłopocie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
0 / 0

@Grzegorz1980 To nie rozwiązuje problemu. Zdecydowana większość korzystających z pomocy społecznej to bezrobotni, zarejestrowani chociażby ze względu na składkę zdrowotną i zasiłek okresowy. Owszem, czasem są dręczeni ofertami pracy, ale wystarczy, że pokażą potencjalnemu pracodawcy jak bardzo nie mają ochoty pracować i dostają kwit, że na rozmowie byli, ale pracy nie dostali. Inna ciekawa patologia, którą obserwuję ze względu na sąsiedztwo PUP - godzina 7-8 rano podjeżdżają busy ekip budowlanych lub leśnych, wysypują się ludzie w kombinezonach roboczych potwierdzić podpisem, że są bezrobotni i jazda do pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
-4 / 6

6,78% to jest o mały włos?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LordL
+3 / 5

@mwa chyba 1,7%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
0 / 0

@LordL
Nie, Bosak dostał 6,78%. Do zostania prezydentem brakowało mu znacznie więcej niż mały włos.
Ty chyba na poważnie nie sądzisz że Trzaskowski zlikwidowałby socjal?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pietrucha08
-4 / 4

5 lat temu też straszyles i co gó....no

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pietrucha08
-4 / 4

straszenie właśnie się skończyło trzask i po bólu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
-5 / 5

@konradstru czy ktoś trzyna!? z podstawówką i słownictwem bye bye na zmywak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
0 / 0

@mambolinski powodzenia życzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Katangafilip
-2 / 2

Pewnie jakby wycofali 500 plus to i tak byście tych pieniędzy nie zobaczyli bo by ukradli na coś innego XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szuszutoja
+1 / 1

Od razu by nie wycofali, tylko dopiero po wyborach za 3 lata. Pierwsza decyzja. Ale mam przykrą wiadomość dla obu stron. Za 3 lata obie partie dostaną tyle, że Korwiniści będą rozdawać karty jako niezbędny koalicjant.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Katangafilip
-5 / 5

Zachęcam do przeczytania książki Lynne McTaggart "Pole": Mówi ona o tym, że wszyscy połaczeni jesteśmy polem i wpływamy na siebie nawzajem. Są w niej udokumentowane eksperymenty,które przeprowadzali w rożnych dużych miastach, między innymi w San Francisko, grupa kilku tysięcy osób medytowała wspólnie przez jakis czas z intencją o pozytywną energię i spokuj . W tym czasie przestępczość w tych miastach spadala o 70% procent. I to co podaje to są fakty. Więc trzymając się faktów jakbyśmy wszyscy wrzucili na luz to prawdopodobnie sytuacja sama by się rozwiązała. Ale niestety tak się nie stanie, bo inteligencja w tym kraju i tak jest sto lat za murzynami odnośnie najnowszej wiedzy i pewnie zamias tego się pozabijamy. Ogólnie konkluzje z tej książki (która przypomne, że jest poparta faktami) są taki, że jak piszesz negatywny komentarz w internecie przyczyniasz się do tego, że np, gdzieś w twojej okolicy ktoś może zabić dziecko . Każdy"normalny" człowiek jak zobaczy ten komentarz to pomyśli, ze jestem oszołomem, no ale z faktami trudno się kłucić . Rozp*erdolimy ten świat :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y YessM
0 / 0

@Katangafilip Nawet jeśli taka korelacja była to korelacja nie oznacza związku przyczynowo-skutkowego. Statystyki mogą wskazywać, że Żydzi spożywają więcej truskawek niż przedstawiciele innych religii, jednak nie oznacza to, że wyznanie w jakikolwiek sposób wpływa na spożycie owoców

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Katangafilip
-1 / 1

@YessM Te badanie zostały przeprowadzone przez naukowców, normalnych naukowcó,którzy zajmują się badaniami naukowymi przez całe życie, są w tym przecież specjalistami, nie popełnili by takie błędu jaki ty opisałeś. Badania były przeprowadzone w kilku miastach, zapenie,było ich tyle ile potrzeba do tego, żeby móc je uznać za wiarygodne. Wynik był zawsze w okolicach 70%. Co więcej zanim przeczytałem tą ksiażkę, miałem okazję rozmawiać z ludźmi,ktorzy widać było, że są inteligętni(przeważnie byli to ludzie związani z kulturą medytacji ) i mówili mi o tym jak zauważali, że wraz z poprawą ich własnego samupoczucia zauważali, ze w ogółnich zaczynało dzić się więcej pozytywnych rzeczy. Sam długo się nad tym zastanawiałem i mniej więcej odkryłem jak to działa, jeszcze przed przeczytaniem książki. Jeśli nastroisz się pozytywnie i utrzymujesz ten stan, tak długo aż przeniknie do Twojej podświadmości, zaczynasz przyciagać do siebie pozytywne wydarzenia. Napewno zauważyłeś, że są ludzie którzy jak tylko wchodzą do pokoju wszystkim w okół poprawia się chumor. Ale musisz się zmienić w całosci w pozytywną osobę, bo np.jak jesteś powierzchownie wesoły, a podświadomie jesteś smutny, to możesz przyciągnąć coś negatywnego. Książka pokazała mi tylko na jak wielka skalę może to działać. Zasadniczo to co dalej się stanie w twoim życiu zależy od tego co myślisz i czujesz, tak jakbyś wyobraźnią kreował swój własny los. Oczywiści nie mówię, że masz w to wierzyć, a temat jest bardzo rozbudowany i skomplikowany

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RobertKGB
-1 / 1

Jeśli czasko obiecał wam menelowe, to niestety was rozczaruję, on nie wygrał wyborów....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 0

OD jakiegoś czasu mówiło się, że Duda wygra dzięki programowym typu 500+. Tymczasem połowę głosów otrzymał od ludzi, którzy nie korzystają z tego programu, a wiec ludzi w wieku 50+. i zarazem 20% wyborców Dudy to ludzie pomiędzy 50 i 60 rokiem życia, a więc w ogóle z żadnych programów "+" nie korzystają. Ale wiem, ze bardzo popierali Dudę w kwestii LGBT, żydowskich roszczeń, itd. A znam takich ludzi mnóstwo. Jak teraz oni się czują, skoro jeszcze w niedzielę PAD wyraźnie zaznaczył, że to była zabawa, gra, że tak naprawdę Duda jest prezydentem, który tym się nie będzie zajmował. Jak to teraz wyjasnią zwolennicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Misiekkk777
0 / 0

@dncx Akurat Duda w stanach załatwiał niedawno żydowskie roszczenia no niestety. Będziemy płacić na mocy ustawy 447

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2020 o 23:39

P PitBull9010
0 / 0

@Misiekkk777 Dupa w juesej nic nie załatwiał...
pojechał tam tylko bardziej ośmieszyć i zadłużyć z hamełykom Naszą Ukochaną Rzeczpospolitą Kaczską...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pani_Informatyk
0 / 0

Ooooo, dokładnie tak wygląda większość zwolenników pisu :-D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem