Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:15

Zupełnie nie rozumiem dlaczego w USA Murzyni protestują na brutalność policji... a nie, czekaj...

www.demotywatory.pl
+
172 204
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Duergh
+22 / 36

wklejając takie filmiki wklejaj je od początku zajścia a nie ostatnie sekundy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+13 / 19

@rafal199 "on the ground!"

Czego nie rozumiesz? Jak nie wykonujesz poleceń policji, mogą być problemy. Zważywszy jaka jest statystyka dotycząca przestępczości czarnych i powszechność do broni - ryzykowałbyś życie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
+6 / 18

@rafal199 ma i to bardzo duże

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafal199
0 / 24

@w0lnosc Taaa a to kopnięcie z wyskoku to miało być jako co? Bo jeśli zakładasz że coś takiego spowoduje że koleś położy się na ziemi to masz podobny tok myślenia jak do geniusza taktyki z filmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+4 / 14

@rafal199 edukacja czasem boli.
Powinien się cieszyć, że nie użył paralizatora, skoro nie słuchał poleceń. A jeżeli wcześniej zachowywał się agresywnie (co nie zostało ujęte na filmiku), to mógł być lekko wq..wiony.

Zatem powtórzę pytanie: ryzykowałbyś swoje życie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2020 o 16:59

W w0lnosc
+4 / 14

@rafal199 "EDUKACJA CZASEM BOLI".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafal199
-4 / 16

@w0lnosc Spoko. Jak kiedyś zajedziesz komuś drogę i ten ktoś ci za to wybije zęby to sobie wtedy powtarzaj "edukacja czasem boli".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+6 / 10

@rafal199 Ktoś, to nie policja. Ktoś, to łamanie mojej wolności.
Czy tutaj był ktoś losowy, czy policja, której nadano specjalne uprawnienia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2020 o 17:56

R rafal199
-3 / 17

@w0lnosc Czyli podsumujmy. Kilkunastu policjantów zatrzymało przez pomyłkę dlatego ze się im coś wydawało. Na dodatake potraktowali go od tyłu z kopa, a mimo to taki geniusz wolności jak ty stwierdzi że mieli do tego prawo.
Mogę to podsumować tylko tak że jesteś zdrowo p1erdolnięty i jedyne czego można ci życzyć to żeby ciebie coś takiego spotkało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2020 o 20:02

R rafal199
-3 / 9

@Duergh Ok. Koleś wcześniej jadł obiad z rodziną i jak wyszedł z restauracji to zaatakowała go policja. Co z tego wynika?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+7 / 13

@rafal199
1. Nie masz dowodów, że przez pomyłkę. Jak masz, daj, a nie taki krótki fragment z którego nic nie wiadomo. Jeżeli nie masz takich dowodów - kłamiesz. Zatem kłamiesz, czy dasz źródło wiedzy?
2. Jeżeli nie mieli żadnych podstaw - dostanie takie odszkodowanie, że do końca życia nie będzie musiał pracować, a gliniarz wyleci z roboty.
3. W USA MUSISZ słuchać się policji. Jam mówią na ziemie, kładziesz się na ziemie. I NIC QWA więcej. Tak, ma do tego prawo, ponieważ tam obywatel ma ZNACZNIE WIĘCEJ WOLNOŚCI (za czym idzie także - odpowiedzialności). W USA gliniarz nie ma prawa zapytać się Ciebie o dokumenty bez poważnej przyczyny. Ma kamerkę służbową, ona potwierdza w większości przypadków, że wszystko było w porządki. W USA każdy prawie (w większości stanów) ma prawo posiadać broń. Obejrzyj sobie cykl o Polaku, który został szeryfem. On tłumaczy dlaczego policjanci często zachowują się tak, a nie inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2020 o 20:05

R rafal199
-4 / 12

@w0lnosc Chcesz powiedzieć że komentujesz zajście o którym nie masz pojęcia? To faktycznie dużo o tobie mówi.
Użyj Google znalezienie informacji zajmuje jakieś 10 sekund. Dla ułatwienia żeby cię to nie przerosło to możesz użyć wyrazów Wrong Guy Sacramento investigation.

Nie wiem jak u ciebie w USA. W Europie jak się nic nie zrobiło to ludzie nie mają zwyczaju kłaść się na ziemi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
+2 / 10

@rafal199 z tego wynika jedna z dwóch rzeczy, albo samemu nie wiesz, albo celowo kłamiesz próbując wprowadzić innych w błąd, bo co by o policji nie mówić (samemu dążę ich raczej chłodnym uczuciem) to raczej nie biegają i nie skaczą na ludzi bez powodu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+3 / 9

@rafal199 Nie. Zakładam, że skoro nie słychać w mediach, by tych gliniarzy zwolniono, to oznacza, że postąpili tak wobec bandyty. To Ty próbujesz zatem atakować gliniarzy bez dowodów (wciąż nie dałeś), zatem KŁAMIESZ. Czy jednak dasz linka ze śledztwa lub dokładniejszego filmu ze zdarzeniem?

"Użyj Google..."
Ty także. Sprawdź daty. Są informacje, że rozpoczęli śledztwo (zawsze w przypadku zgłoszenia). Skoro nie ma informacji, że skazano, czy choćby wyrzucono z roboty (do tej pory na pewno już by byli), to oznacza, że aresztowany był bandytą i postąpili w granicach prawa.

Zatem znowu nie odpowiedziałeś na pytanie: ryzykowałbyś życie?

@Duergh
Zwykle tak, ale zdarzają się pomyłki (np. czarny właściciel sklepu...), choć tam zaraz po aresztowaniu (znowu właściciel nie słuchał się poleceń) odstąpiono od dalszych czynności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2020 o 23:56

R rafal199
-3 / 7

@w0lnosc Zastanawiałeś się chwilę nad tym co widać i opisem co się stało? Jest opis całego zdarzenia podany przez lokalną stację ABC10. Pomyłka nie ulega wątpliwości bo koleś dostał zarzuty jedynie o utrudnianie zatrzymania, a nie jakieś pierdoły z listem gończym. Zatrzymanie widać na filmie każdy może po swojemu ocenić czy to jest prawidłowe zatrzymanie. Jeśli dal ciebie jest ok to życzę ci takiego zatrzymania.

Cieżko o głupsze pytanie niż o to czy ktoś by ryzykował życie w przypadku tej sytuacji. Koleś stoi bezpiecznie z rękami nad głową gdzie jeden policjant trzyma go muszce, a drugi może spokojnie go zakuć. Tylko geniusz może uznać że bezpieczniej dla niego będzie jak go kopie i zaczną się we trzech szarpać.
Troska o swoje życie na poziomie "debil".

Opis masz na https://www.facebook.com/watch/?v=234553247681967

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+3 / 5

@rafal199

"Zastanawiałeś się chwilę nad tym co widać"
Tak. Gościa nie słuchającego się poleceń. Skoro dostał zarzuty, to oznacza, że trochę dłużej się sprzeciwiał. Gliniarze w USA mają metodę 3 kroków. Pokazany na filmiku jest tylko 3 krok.

"Jeśli dal ciebie jest ok to życzę ci takiego zatrzymania."
Jakbym w 2 pierwszych krokach się nie słuchał - tak wolę to ot tazera, zwłaszcza z powodu moich problemów zdrowotnych.

"Koleś stoi bezpiecznie z rękami nad głową"
Nie nad głową, a na głowie. Nie widać co ma w rękach (np. nóż, albo kilkustrzałowy mały pistolet). Dlatego kazali mu się położyć na ziemi. Nie wykonał polecenia.

"gdzie jeden policjant trzyma go muszce, a drugi może spokojnie go zakuć."
i były przypadki, że w takim momencie np. zaczął się wyrywać i nawet wyrwał broń policjantowi. Ten "trzymający na muszce" nie ma wtedy czystego strzału. Ma ekstra dylemat, że może kolegę zabić.

Ekstra, źródło telewizyjne tylko z samej akcji. Nie nie wnoszące...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kucykpl1
+5 / 7

@rafal199 Bo było polecenie standartowe. Ręce do góry , leżeć. Nie chciał więc chcieli go położyć. Norma, trzeba słuchać poleceń policjanta. Zwłaszcza w USA a nie udawać greka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trebi
-2 / 4

@rafal199o przykre, ale na Twoje sensowne pytanie dostaniesz raczej masę minusów, zamiast sensownych odpowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J J_R
-1 / 3

@Duergh A jakie ma to znaczenie? Nie stawiał w danym momencie oporu, więc ten kopniak w plecy to jest właśnie nadużycie siły. A to dalej to już zupełne jaja. Ci faceci do służby w policji się zwyczajnie nie nadają.
@w0lnosc Nie ma dźwięku, więc nie wiadomo jakie komendy dostawał. Poza tym, jeżeli chciał go położyć, to zrobił to w wyjątkowo amatorski sposób. Albo chcieli się zabawić. Jedno z dwojga. Tak czy inaczej policjantami być nie powinni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
0 / 2

@J_R gdzieś widziałem z dźwiękiem, dlatego tak napisałem. Zgadza się, że zrobił to po "amatorsku", dlatego wnioskuję, że bardziej chodziło o edukację.

"Tak czy inaczej policjantami być nie powinni."
Dlaczego? Lepiej by było, gdyby użył tazera?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J J_R
0 / 2

@w0lnosc Edukację? Edukację kogo? Policmajstra, że tak nie położy faceta? Czy faceta, że policmajster od zwykłego bandziora potrafi się różnić głównie świstkami, emblematami i poparciem społeczno sądowym?
Lepiej by było, jakby Policfajtłapa wiedział, jak się używa siły wobec zatrzymanego. Nasza policja to potrafi, co prawda coraz gorzej i gorzej z tym, ale jeszcze potrafią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
0 / 0

@J_R edukację położonego.

"Nasza policja to potrafi, "
Nie. Nie potrafi. Większość właśnie gliniarzy w USA lepiej to robi. Znacznie lepiej także posługują się bronią...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J J_R
0 / 0

@w0lnosc Wiele nagrań, które widziałem na przestrzeni lat sprawiają, że o ile zgodzę się, że bronią palną potrafią się lepiej posługiwać, o tyle siłą fizyczną już nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
0 / 0

@J_R Może miałeś szczęście widzieć w akcji w miarę młodych gliniarzy...
Ja przypomnę tylko, że gliniarze w USA rzadziej korzystają z metody bezpośredniej, bo jest on wtedy narażony na dużo reperkusji. Jest taki vblog Polaka, który został szeryfem. Wiele można zrozumieć, dlaczego tak się zachowują, a nie inaczej. Oczywiście, tutaj gliniarz zrobił mimo wszystko głupotę. Moim zdaniem powinien go potraktować tazerem i mieć spokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
-1 / 11

kto zaczął? Zapewne biali w czasach niewolnictwa. Od tamtej pory czarni nie pozostawali dłużni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
+5 / 9

@Rhanai
Niewolnictwo ma tysiące lat i ciężko by teraz było wskazać gdzie i od kogo się zaczęło. Wypadało by przypomnieć "afroamerykanom" że nie mają monopolu na to i tak czarni jak i biali (jak i inni "kolorowi) brali niewolników na przestrzeni dziejów i jak należy o tym pamiętać to życie przeszłością zwłaszcza tak odległą nie wychodzi im na zdrowie.
Niemniej jednak chyba nie ja powinienem o tym mówić bo wychodzę na Hipokrytę jako ze sam wciąż żywię urazę do Niemców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+3 / 7

@Duergh "slave" pochodzi od Słowian. Słowianie byli najbardziej popularnymi niewolnikami w starożytności.
Przypominam, że Biblia opisuje także niewolnictwo. Zatem najprawdopodobniej niewolnictwo jest tak stare jak człowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
-2 / 4

@w0lnosc @Duergh niewolnictwo miało miejsce wszędzie i bardzo długo, tu się zgadzam, pół Europy niewolnictwem stało, pół Afryki, w Azji też bywało. Bardziej chodzi mi o ten konkretny problem amerykańskich czarnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2020 o 18:46

W w0lnosc
+4 / 6

@Rhanai nie ma tam problemu. Problem został stworzony na potrzeby demokratów i wszelkiej maści socjalistów. Ich działania mające na celu niby pomoc drastycznie pogorszyły sytuację czarnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
-1 / 5

@w0lnosc problem jest, bo w jego imię płoną domy i giną ludzie. Przez kogo wywołany, na czyje potrzeby i przeciwko komu, to już temat rzeka, każda strona ma swoją rację i w każdej z tych racji jest trochę prawdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2020 o 23:57

W w0lnosc
+2 / 6

@Rhanai nie. Zawsze jest jedna prawda. Należy dążyć do prawdy. Nie jest to temat rzeka. Jest to proste. Socjalistom zależy, by było (zwłaszcza wśród czarnych) jak najgorzej, ponieważ biedni czarni głosują na socjalistów. Klasa średnia już bardzo rzadko. Zatem podaj mi JEDEN argument socjalistów, w którym oni mają rację. Jeden.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
-1 / 7

@w0lnosc świat nie jest czarno-biały. Składa się z odcieni szarości, cholernie wielu odcieni. I ten sam odcień w różnym świetle wygląda inaczej. Używasz słowa socjalista nie rozumiejąc, co ono oznacza. Tu nie chodzi o socjalistów. Socjaliści z rozbawieniem pokiwają głowami i dalej będą przekupywać ludzi. Wojna, którą wywołali czarni, godzi w zwykłych białych ludzi. Czarnych z resztą też. Bez zastanowienia, czy socjaliści, demokraci czy może anarchiści. I z jednej i z drugiej strony narosło cholernie wiele wrogości i uprzedzeń. Czarni się złoszczą, ze mają gorszy dostęp do edukacji, przez co mniej osiągają w życiu, biali się złoszczą, że większość czarnych nie chce się uczyć, czarny pracownik palcem nie kiwnie i zasłoni się rasizmem, więc nic mu nie zrobisz, choć białego byś dawno zwolnił. Czarni się złoszczą, że policja jest wobec nich uprzedzona, biali się złoszczą, że jak nie być co najmniej ostrożnym, kiedy większość przestępstw popełniają czarni. Czarni się złoszczą, że biali podli kapitaliści i wyzyskiwacze, biali się złoszczą, że czarni ich okradają, choć nic darmo nie przyszło. Czarni się złoszczą, że czarne życia są ważne, biali się złoszczą, że wszystkie życia są ważne, na co czarni potrafią obdarować kulką w łeb. Każde z tych stwierdzeń jest prawdą, między nimi jest cholernie duża siatka zależności, ale każde przyczynia się do wrogości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 lipca 2020 o 0:15

W w0lnosc
+1 / 7

@Rhanai
"świat nie jest czarno-biały."
Masz rację, ale nie ma aż tylu odcieni...

"I ten sam odcień w różnym świetle wygląda inaczej."
Ale to jest fałszywy obraz.

"Używasz słowa socjalista nie rozumiejąc, co ono oznacza."
Człowiek, który uważa, że losowy urzędnik z Warszawy/Waszyngtonu potrafi wydać jego pieniądze na jego potrzeby lepiej, niż on sam, mimo iż tenże urzędnik bierze do 80% prowizji za to.

"Wojna, którą wywołali czarni"
Socjaliści. Biali także walczą BLM...

"godzi w zwykłych [,,] ludzi."
Nawet bardziej czarnych, niż białych. Bo o to chodzi w walce socjalistów.

"i z drugiej strony"
Z drugiej strony - czyli w miastach republikańskich jest cisza i spokój. Nie ma żadnych akcji.

"Czarni [..] mają gorszy dostęp do edukacji"
Lepszy. Kłamstwo. Tylko jakość edukacji drastycznie spadła.

"Czarni się złoszczą, że policja jest wobec nich uprzedzona"
Sprawdź statystyki. Czarny zabija koło 100x częściej niż biały.

"Czarni się złoszczą, że biali podli kapitaliści i wyzyskiwacze"
Kapitalizm to taki ustrój, który zmusza największego wyzskiwacza, hama i prostaka do służenia ludziom. Inaczej nie zarobi, albo zarobi drastycznie mniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 lipca 2020 o 0:29

P Puolalainen
0 / 2

@w0lnosc
Nie, nie pochodzi. Jest wiele teorii, skad pochodzi nazwa Slowianie i te odrzucono.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar shizeer1906
+4 / 8

Jak patrzę co murzyny tam odp...dalaja to dziwię się, że tak łagodnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aminio
+4 / 4

"protestują na brutalność policji" - co to znaczy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Master_Yi
+2 / 2

Polecam kanał Police activity na yt, w USA prosta kontrola drogowa może się skończyć strzelaniną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KudlatyRyj
0 / 2

Wrzuc kulisy z filmiku. To ustawka antify, do podburzania tłumu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pingwiningwin
+1 / 1

Policja w USA jest brutalna dla każdego po równo, nieważne jaki mają kolor skóry z tego co słyszałem. Trzeba wziąć pod uwagę to że policja zakłada że możesz być uzbrojony. Więc jeśli nie wykonujesz ich poleceń dosłownie w ten sposob w który Ci każą, albo sięgasz bez pozwolenia po coś do kieszeni to nie czekają na to co wymyślisz tylko pacyfikują odrazu żeby uniknąć niewinnych ofiar. W przypadku tego drugiego mogą nawet zacząć strzelać a jak jesteś w USA to powinieneś dobrze wiedzieć że takie sięganie bez pozwolenia policjantów po coś czego policja nie widzi może skutkować kilkoma postrzalami w Twoją głowę.

Dla Europejczyków to wygląda bardzo brutalnie bo tu policja jest dużo grzeczniejsza, ale europejczycy zapominają o tym że w wielu stanach broń można kupić nawet w markecie więc policja boi się o własne życie gdy nie wykonujesz ich poleceń albo robisz coś niespodziewanego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
0 / 0

U nas policjantom można bezkarnie nawrzucać - tam należy wykonywać ich polecenia albo skończy się jak na obrazku powyżej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem