Ale przecież klient dostaje zawsze zniżkę gdy jest nowy i potem ma je dostawać za każde przedłużenie umowy? To może niech operator płaci, bo klient długo u nich ma. Do tego skoro ma 10 lat to raczej bardzo dobra usługa dla niego. Jeśli chodzi o płacenie więcej za to samo, to fakt że tego nie powinno być.
@LegendaNinjaAssassin A jak za ten sam chleb płaci się więcej? Dlaczego jest drożej w takim przypadku? No może wzrosła cena surowca, może opłaty za energię, wodę.. opłaty..
@LegendaNinjaAssassin analogicznie pracodawca powinien dawac tobie wieksza wyplate w pierszej umowie i mniejsza z kolejnych bo przeciez dla nowych pracownikow extrasy a dla starych nie.
Z stażem pracy dostaje sie podwyzki, powinno byc analogicznie przy kontraktach za telefon, kazda nowa umowa powinna dawac wiecej extrasów, oplacalo by sie siedziec u jednego operatora
Gdy UPC podniosło mi rachunek to wypowiedziałam umowę. Od razu dział utrzymania klienta przystąpił do negocjacji. To samo z Santanderze i Canal+ Trzeba z nimi walczyć a nie potulnie przyjmować to, co dają. W końcu bez klientów zbankrutują.
To standardowa polityka w Polsce. Liczy się tylko nowy klient. Obecnym ktoś się przejmie dopiero jak będzie chciał zrezygnować, a i to niespecjalnie. Dlatego dobrze mieć jak najkrótsze okresy umowy.
Oni to robią bardziej dystyngowanie. "Damy Panu coś tam, coś tam (co akurat nic nie wnosi do abonamentu), ale cena też idzie w górę. Co prawda ta usługa kosztuje 5 zł, ale sam abonament kosztować będzie 10 zł więcej.
Mnie osobiście najbardziej denerwuje jak przy przedłużaniu umowy z automatu są narzucane dodatkowe płatne usługi (pierwszy miesiąc gratis) o których ja jako klient muszę pamiętać aby je dezaktywować, bo jak nie to opłata za jedną 10 zł za drugą 5 zł. (o ile dobrze pamiętam) Cwane skurczybyki bo przykładowo niech tak z 100 000 klientów zapomni o tym to cyk i 1 500 000 zł wpada na konto operatora. Takie coś powinno być prawnie zabronione, klient powinien być poinformowany przy przedłużaniu umowy że taka opcja jest i jak dopiero wyrazi zgodę to aktywowanie tego.
@RobVonErt Ja u TOYA zapomniałem dezaktywować bezpieczny internet i przez to co miesiąc im płace 6zł. A teraz dezaktywować się tego nie da. Znaczy da ale za odstąpienie od umowy płacisz 9zł x liczba miesięcy. Czyli więcej bym płacił kary za przedwczesne rozwiązanie.
Heheeeh będą mieli na co trzynastki cznernastki pietnastki, i inne ++ wydawać. Kolejnej kadencji nie będzie i za 3 lata psimwora może się nie udać ciemnogrodu przekonać, więc trzeba zacząć na swoje dalsze życie w luksusie zarabiać. Trzeba poczekać aż zaczną zabierać to co dali. LOL
20 lat w idea a potem to była orange. Orange ucinało tzw." prezenty na zawsze" i koniecznie chcieli podpisać umowę mimo że miałem bezterminową. Opierałem się temu dość długo, przy podpisaniu takiej nowej umowy z reguły traciło się te prezenty na poczet niby niższego abonamentu. Aż wymyślili że odgórnie zlikwidują jakiśtam pakiet srakiet przez co rachunek przysłali mi dwukrotnie większy - opłata za zmianę pakietu. Wypisałem się. I jeszcze beszczele się pytali co było powodem.
Kurde, gdzie wy macie umowy, albo jak bardzo nie umiecie negocjować warunków. Mój tata w jednej sieci od kilkunastu lat ogarnia nam umowy na 4 telefony. Wczoraj przyszła paczka, dwa nowe Xiaomi i w sumie za oba zapłacił 300 zł + wszystko bez limitu. Choć fakt faktem najniższego abonamentu nie płaci, ale w granicach rozsądku, więc nam się opłaca. Prawie co roku mamy nową komórkę, a że sprzęt ma służyć nam, a nie my jemu to w sumie wychodzi nas to taniej niż naprawiać.
Trzeba tylko negocjować, a nie zgadzać się na wszystko jak leci, wtedy telefony nawet idzie ubezpieczyć za logiczną sumę.
Play to niezle bydlaki. Utrzymuje polski numer dla krotkich pobytow w Polsce. Zrobilem sobie nadplate aby nie przejmowac sie rachunkami. Wykorzystali to i aktywowali, bez mojej wiedzy, dodatkowe pakiety ktore podniosly miesieczna oplate z 10 do 30 zl. Bydlaki wylukaly nadplate oraz to ze numer calymi miesiacami nie wykonuje zadnych polaczen (mieszkajac za granica mam numer zagraniczny) wiec uznali ze mozna tutaj podkrecic rachunki. Oczywiscie nie bylo szans udowodnic celowosci zagrania Play i odzyskac hajsu pobranego z nadplaty. Machnalem reka na te pare groszy. Ale Orange byl jeszcze gorszy. Nie dosc ze bylem bombardowany niezidentyfikowanymi reklamami (moim zdaniem Orange musi udostepniac numery klientow, w Play sie to nigdy nie zdarzylo) to jeszcze na bezczela kradli pieniadze z numeru na karte. Parokrotnie zdarzylo sie ze po przekroczeniu granicy i ponownej aktywacji polskiej karty mialem wyzerowane konto chociaz wczesniej mialem $ gdy przestawalem jej uzywac. Potyczek mojej rodziny w salonach Orange nie bede juz opisywac. Dodam tylko ze podobne historie dzieja sie z ubezpieczeniami samochodow. Rokrocznie zmieniam ubezpieczyciela bo jeszcze nigdy sie nie zdarzylo zeby ten aktualny nie zaoferowal mi przedluzenia umowy bez stosownej podwyzki.
Ale przecież klient dostaje zawsze zniżkę gdy jest nowy i potem ma je dostawać za każde przedłużenie umowy? To może niech operator płaci, bo klient długo u nich ma. Do tego skoro ma 10 lat to raczej bardzo dobra usługa dla niego. Jeśli chodzi o płacenie więcej za to samo, to fakt że tego nie powinno być.
@LegendaNinjaAssassin A jak za ten sam chleb płaci się więcej? Dlaczego jest drożej w takim przypadku? No może wzrosła cena surowca, może opłaty za energię, wodę.. opłaty..
różowy ninja jak dorośniesz, zaczniesz płacić podatki, sam się utrzymywać to wtedy dopiero będziesz miał głos , teraz tego nie zrozumiesz
@DemonZniszczenia A jak pracujesz to w nagrodę za 10 lat pracy mają ci dać obniżenie pensji? To taka sama logika.
@LegendaNinjaAssassin analogicznie pracodawca powinien dawac tobie wieksza wyplate w pierszej umowie i mniejsza z kolejnych bo przeciez dla nowych pracownikow extrasy a dla starych nie.
Z stażem pracy dostaje sie podwyzki, powinno byc analogicznie przy kontraktach za telefon, kazda nowa umowa powinna dawac wiecej extrasów, oplacalo by sie siedziec u jednego operatora
Dlatego zrezygnowałem z NC+ :)
Jedyne wyjście to wypowiedzenie i wtedy się da...
Gdy UPC podniosło mi rachunek to wypowiedziałam umowę. Od razu dział utrzymania klienta przystąpił do negocjacji. To samo z Santanderze i Canal+ Trzeba z nimi walczyć a nie potulnie przyjmować to, co dają. W końcu bez klientów zbankrutują.
To standardowa polityka w Polsce. Liczy się tylko nowy klient. Obecnym ktoś się przejmie dopiero jak będzie chciał zrezygnować, a i to niespecjalnie. Dlatego dobrze mieć jak najkrótsze okresy umowy.
Nie tylko w Polsce, w wielu miejscach na swiecie stosuja takie praktyki.
@F18_hornet Jak im się mówi, że "to ja dziękuję, nie przedłużam umowy", to zaraz zmieniają taktykę i proponują różne bonusy.
Oni to robią bardziej dystyngowanie. "Damy Panu coś tam, coś tam (co akurat nic nie wnosi do abonamentu), ale cena też idzie w górę. Co prawda ta usługa kosztuje 5 zł, ale sam abonament kosztować będzie 10 zł więcej.
Mnie osobiście najbardziej denerwuje jak przy przedłużaniu umowy z automatu są narzucane dodatkowe płatne usługi (pierwszy miesiąc gratis) o których ja jako klient muszę pamiętać aby je dezaktywować, bo jak nie to opłata za jedną 10 zł za drugą 5 zł. (o ile dobrze pamiętam) Cwane skurczybyki bo przykładowo niech tak z 100 000 klientów zapomni o tym to cyk i 1 500 000 zł wpada na konto operatora. Takie coś powinno być prawnie zabronione, klient powinien być poinformowany przy przedłużaniu umowy że taka opcja jest i jak dopiero wyrazi zgodę to aktywowanie tego.
@RobVonErt Ja u TOYA zapomniałem dezaktywować bezpieczny internet i przez to co miesiąc im płace 6zł. A teraz dezaktywować się tego nie da. Znaczy da ale za odstąpienie od umowy płacisz 9zł x liczba miesięcy. Czyli więcej bym płacił kary za przedwczesne rozwiązanie.
Jaki problem zrezygnować z usługi jak nam cena nie pasuje? Jakakolwiek usługa abonamentowa ma kilku dostawców więc jest wybór.
Heheeeh będą mieli na co trzynastki cznernastki pietnastki, i inne ++ wydawać. Kolejnej kadencji nie będzie i za 3 lata psimwora może się nie udać ciemnogrodu przekonać, więc trzeba zacząć na swoje dalsze życie w luksusie zarabiać. Trzeba poczekać aż zaczną zabierać to co dali. LOL
True story. :(
Przecież to nonsens
20 lat w idea a potem to była orange. Orange ucinało tzw." prezenty na zawsze" i koniecznie chcieli podpisać umowę mimo że miałem bezterminową. Opierałem się temu dość długo, przy podpisaniu takiej nowej umowy z reguły traciło się te prezenty na poczet niby niższego abonamentu. Aż wymyślili że odgórnie zlikwidują jakiśtam pakiet srakiet przez co rachunek przysłali mi dwukrotnie większy - opłata za zmianę pakietu. Wypisałem się. I jeszcze beszczele się pytali co było powodem.
Kurde, gdzie wy macie umowy, albo jak bardzo nie umiecie negocjować warunków. Mój tata w jednej sieci od kilkunastu lat ogarnia nam umowy na 4 telefony. Wczoraj przyszła paczka, dwa nowe Xiaomi i w sumie za oba zapłacił 300 zł + wszystko bez limitu. Choć fakt faktem najniższego abonamentu nie płaci, ale w granicach rozsądku, więc nam się opłaca. Prawie co roku mamy nową komórkę, a że sprzęt ma służyć nam, a nie my jemu to w sumie wychodzi nas to taniej niż naprawiać.
Trzeba tylko negocjować, a nie zgadzać się na wszystko jak leci, wtedy telefony nawet idzie ubezpieczyć za logiczną sumę.
Play to niezle bydlaki. Utrzymuje polski numer dla krotkich pobytow w Polsce. Zrobilem sobie nadplate aby nie przejmowac sie rachunkami. Wykorzystali to i aktywowali, bez mojej wiedzy, dodatkowe pakiety ktore podniosly miesieczna oplate z 10 do 30 zl. Bydlaki wylukaly nadplate oraz to ze numer calymi miesiacami nie wykonuje zadnych polaczen (mieszkajac za granica mam numer zagraniczny) wiec uznali ze mozna tutaj podkrecic rachunki. Oczywiscie nie bylo szans udowodnic celowosci zagrania Play i odzyskac hajsu pobranego z nadplaty. Machnalem reka na te pare groszy. Ale Orange byl jeszcze gorszy. Nie dosc ze bylem bombardowany niezidentyfikowanymi reklamami (moim zdaniem Orange musi udostepniac numery klientow, w Play sie to nigdy nie zdarzylo) to jeszcze na bezczela kradli pieniadze z numeru na karte. Parokrotnie zdarzylo sie ze po przekroczeniu granicy i ponownej aktywacji polskiej karty mialem wyzerowane konto chociaz wczesniej mialem $ gdy przestawalem jej uzywac. Potyczek mojej rodziny w salonach Orange nie bede juz opisywac. Dodam tylko ze podobne historie dzieja sie z ubezpieczeniami samochodow. Rokrocznie zmieniam ubezpieczyciela bo jeszcze nigdy sie nie zdarzylo zeby ten aktualny nie zaoferowal mi przedluzenia umowy bez stosownej podwyzki.