Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
289 357
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P poprostualex
+2 / 10

Skąd te dane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olamakotki
+27 / 51

Nie bardzo rozumiem, ten demot, czyli że co Trzaskowski jest ostoją wolności rozsądku i honoru?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olamakotki
+5 / 21

@bizontatanka To że ktoś głosował na Bosaka, czy nawet konfederację nie znaczy że od razu jest zwolennikiem. Tak samo głosując na PiS nie trzeba być ich zwolennikiem, można po prostu wybierać "mniejsze zło". Najbardziej śmieszy mnie to co piszesz w drugiej części, odnośnie "wolnościowych" poglądów PO. Zaskakujące jest dla mnie jak to jak krótką ludzie mają pamięć. Odnośnie "wolności" PO, przypomnij mi za czyich rządów wyciągali z domu antykomora, wyrywali laptopa z rąk dziennikarzy czy to: https://www.rp.pl/artykul/664391-Zatrzymania-za--Tola-ma-Donalda--Donald-ma-Tole-.html . Co do propagandy nie mam zamiaru bronić TVP, ale oni tylko uczą się od TVN nic więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+8 / 16

@bizontatanka
"to raczej brak honoru i rozsądku z ich strony. "
Druga strona tak traktowała od dekad. Przypomnijmy akcje z policjantami przebranymi za narodowców podpalających budkę pod ambasadą policji.

"najwyraźniej przeważył [...]"
Mylisz się. Wśród moich znajomych osób, które głosowało na Dudę, to był efekt przewidywania, co będzie za 3 lata. W 3 lata kraj pogrąży się prawdopodobnie w kryzysie. Z Trzaskowskim ludzie by pamiętali, że PIS im dał pieniądze, pracę, a od czasu tego Pana jako prezydenta kryzys i bieda. Jaka byłaby reakcja zwłaszcza mało rozgarniętych? A tak, będzie gorzej. Wiadomo. Ale jest większa szansa, że za 3 lata ludzie będą bardziej wq...wieni. Ale z biedy można w ciągu paru lat się wydostać. Za to zniszczoną moralność znacznie trudniej odbudować...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bizontatanka
0 / 12

@w0lnosc Chyba faktycznie do cieszących się z socjalizmu trafi tylko oberwanie po kieszeni, jak to wszystko pierdzielnie. I teraz nawet ekonomiczni analfabeci będą wiedzieli, że to PiS zgotował im ten los. A właściwie to oni sami go sobie zgotowali głosując na socjalistów i ich obietnice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olamakotki
+3 / 15

@bizontatanka Haha, tak te rankingi są super wiarygodne, szczególnie jak się człowiek przyjrzy co powoduje te spadki. Takie dwa cytaty z artykułu na temat spadku: "Jednym z argumentów za tak niską pozycją Polski w rankingu wolności prasy miał być także fakt, że Gazeta Wyborcza pozostaje głównym celem ataków rządowych i sądowych”, "podejmowane przez obecny rząd próby kontroli systemu wymiaru sprawiedliwości zaczynają mieć wpływ na wolność wypowiedzi w niezależnych mediach”. Czyli w pierwszym przepadku, GW nie dostaje już takiej kasy z reklam rządowych, w drugim dziennikarzom zatrudnianym głównie przez zagraniczne koncerny medialne, nie podobają się zmiany które funkcjonują w innych państwach. Za rządów PO gdy wyrywali laptopy dziennikarzom, mieliśmy wyższe miejsce :D. Wisienką na torcie jest 11 miejsce Niemiec, w których media samo cenzurują się np. w sprawie gwałtów w Sylwestra. Ranking wiarygodny że hoho :D.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-zajmuje-62-miejsce-w-rankingu-wolnosci-prasy-wedlug-reporterow-bez-granic-ponownie-spadla
https://www.dw.com/pl/sylwester-2015-noc-kt%C3%B3ra-zmieni%C5%82a-niemcy/a-36958722

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 lipca 2020 o 0:29

7 7th_Heaven
0 / 6

@olamakotki wg mnie sensem demota jest to, że Duda jest wrogiem konfederacji a mimo to większość jej wyborców oddała.glos na niego. Nie jest powiedziane wcale, że lepiej było oddać na Trzaskowskiego, jest nawet sugestia, że lepiej było nie iść głosować wcale.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bizontatanka
-3 / 7

@wojekwiesiek chętnie zobaczyłbym Twoją wymianę zdań na temat poruszony w democie z kolegami zwolennikami Konfederacji. Pamiętam, jak przed wyborami napisałeś, cytuję: "ELEKTORAT KONFEDERACJI NIE PÓJDZIE NA WYBORY BY ODDAĆ NIEWAŻNE GŁOSY, albo pójdą i będą głosować na Czaskowskiego (bo socjalistyczno-tchórzliwy Duda jest nie do przyjęcia), albo pozostaną w domach."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olamakotki
+2 / 6

@7th_Heaven Nie bardzo wiem co w polityce znaczy dla Ciebie "wrogiem"? Tak jak już pisałem, ma gdzieś kto jest wrogiem kogo. Głosuję tak jak uważam, że będzie najlepiej dla Polski. Mam wrażenie że ludzie głosujący na Bosaka później na Dudę, podobnie jak ja, z jednej strony nie lubią rozdawnictwa PiS, z drugiej strony po prostu nie chcą by w jakiejkolwiek formie do władzy wróciło PO. BTW Bosak to dla mnie też nie był najlepszy wybór, ale że na niego głosowałem jestem tutaj określany jako jakiś "zwolennik" Konfederacji. Nie określiłbym się jako kogokolwiek "zwolennik", przy każdych wyborach oceniam partie/kandydatów po ich czynach, nie będąc zapatrzonym w jedną/jednego. Trochę zmieniając temat, najbardziej w tych wyborach martwi mnie to, że PiSowi pasuje taka opozycja w postaci PO, pewnie dlatego że już ich znają. Gdyby mieli PO gdzieś przeprowadzili by te wybory w ten sposób by PO nie mogło zmienić kandydatki Kidawy-Błońskiej, co do końca popchnęło by PO w niepamięć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojekwiesiek
+1 / 1

@bizontatanka No zgadza sie, ilu poszło na wybory i oddało nieważne głosy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mirosabu_Prawak
+2 / 2

@bizontatanka
A możesz podać 1 (jeden!) przykład ograniczania wolności prasy za obecnego rządu? Tylko jeden. Może być nawet wymyślony, sprawdzimy. Może być c os w stylu wyrywania laptopów dziennikarzom, zamykania redakcji z nakazu rządu czy tam wbijania CBŚ o 6 rano do prywatnych domów. Byłbym wdzięczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sl4w3x
0 / 0

Jak jest przemoc w domu to i tak domowy kat słodszy od obcego. A może to wariant syndromu sztokholmskiego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
-5 / 27

Żona Bossaka jest prawniczką instytutu Ordo Iuris - sekty (zakazanej w wielu krajach) której zadaniem jest umieszczanie swoich ludzi w instytucjach państwa. Ostatnim sukcesem było obsadzenie stanowiska rzecznika sądu najwyższego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+5 / 19

@sliko leki odstawiłeś?

Bosak i Konfederacja obsadzili stanowisko rzecznika sądu najwyższego....
To już płaskoziemcy brzmią poważniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
+7 / 9

@w0lnosc nie Bosak i konfederacja tylko Ordo luris. Nie tylko konfederacja z nimi sympatyzuję (przypomnę,) ale również aktualnie rządząca partia, stąd te sukcesy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
-2 / 8

@bizontatanka @7th_Heaven
Nie. Źle nie odczytałem. Był to typowy zabieg manipulacji.

To tak jakbym napisał:
Morawiecki jest "Eskimosem". Chrystus także. Rządzi nami pomazaniec boski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+1 / 9

@w0lnosc mój wpis zakładał pewien stopień intelektualnego zaawansowania, umożliwiający czytanie ze zrozumieniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
-2 / 8

@sliko umiem czytać i umieć także zauważyć próby manipulacji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
+4 / 4

@w0lnosc możesz wyjaśnić w jaki sposób ów komentarz jest dla Ciebie niejasny? :l serio, nie bardzo wiem jak się tam doszukać manipulacji....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
-3 / 7

@7th_Heaven Jest jasny. Najpierw wspomina, że żona Bosaka należy do "sekty" (jeżeli oni są sektą, to tym bardziej KOD także), a później, że ta sekta wybrała człowieka na stanowisko w sądzie najwyższym. To ma sugerować, że Bosak miał coś z tym wspólnego. Gdyby było napisane wiele przykładowych nazwisk (w tym także z aparatu państwowego), które należą to by to brzmiało zupełnie inaczej.
A tak na marginesie: to co, ludzie władzy już nie mogą wstępować do jakichś organizacji?
Jeżeli Pan Komorowski należał do klubów miłośników strzelectwa, to czy to oznacza, że myśliwi wybierali np. rzecznika kancelarii prezydenta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
+5 / 7

@w0lnosc jak może Ci sugerować coś takiego tekst napisany wprost? Napisano, ze stanowiska obsadzili ordo luris, a nie konfederacja. To są dwie różne formacje. Bosak należy do jednej, jego żona do drugiej. Fakt, że ona tam należy sugeruję jedynie tyle, że Bosak z tą formacja sympatyzuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lipca 2020 o 9:12

W w0lnosc
-5 / 7

@7th_Heaven
Czyli myśliwi ustalili, kto będzie rzecznikiem pałacu prezydenta za czasów Komorowskiego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
-5 / 15

No a teraz Bosak chce się kumać z PiSem. W sumie już raz z nimi rządził tym krajem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
+3 / 11

@Bihar
1. LPR, nie Bosak. Bosak był wtedy u Narodowców.
2. Co w tym złego, że chciałby móc zażądać likwidacji podatku dochodowego (cały czas mowa, że taka ustawa byłaby ceną poparcia rządu na 2 miesiące)? Tak bardzo lubisz ten podatek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olamakotki
-1 / 21

@Gamera Według mnie prezydent, którego mottem byłoby wetowanie wszystkiego, wprowadziłby nic więcej tylko chaos. Fakt prezydent z PiS nie jest najlepszym rozwiązaniem, ale prezydent z PO byłby jeszcze gorszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
-3 / 11

@Gamera patrzysz na 1 ruch do przodu. Czasem należy poświęcić figurę, by zdobyć znacznie lepszą pozycję i wygrać bitwę. Np. w warcabach to normalne, że podsuwasz do zbicia pionek, a czasem nawet dwa. By potem zbić np. 3.
Tutaj 3 lata złych rządów pis przekształci się na jeszcze większe wq..wienie ludzi biedą. I nie będą mogli zrzucać winy na te złe PO. Zatem krótkoterminowo - masz rację. Długoterminowo - wszystko wskazuje, że jesteś w błędzie. Poczekajmy zatem te 3 lata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 lipca 2020 o 0:16

7 7th_Heaven
+4 / 10

@olamakotki mówisz, że byłby gorszy i wszystko by wetował, ale nie wiadomo na jakiej podstawie twierdzisz, że wetował by wszystko, a nie tylko to, co jest po prostu złe. W przypadku Dudy wiemy już, że nie wetuje złych ustaw i że pomaga przepychać je nawet nocą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olamakotki
-2 / 12

@7th_Heaven Po prostu bardziej nie ufam ludziom z PO, po tym jak rządzili jedni i drudzy. Jakoś ciężko mi sobie przypomnieć by w jakiś istotnych zmianach PO kiedykolwiek stwierdziło że to co robi PiS jest dobre, więc ciężko mi uwierzyć, że Trzaskowski faktycznie nie blokowałby wszystkiego. Przypomnij sobie chociażby to nieszczęsne 500+, najpierw PO twierdziło, że nie ma na to kasy, ale przy następnych wyborach okazywało się że to samo PO w obietnicach znajdowało kasę nawet na pierwsze dziecko. Ci ludzie dla mnie są po prostu niepoważni. BTW uważam, że 500+ jest słabym rozwiązaniem lepsze byłyby ulgi podatkowe na dzieci. Już na koniec :), lubię czasami przypominać że od dawien dawna to PiS był jedną z nielicznych partii która faktycznie obniżyła podatki, likwidując w 2007 roku 40% podatek PIT, czy likwidując podatek od darowizn w najbliższej rodzinie ale Polacy kilka miesięcy po tych obniżkach na 8 lat oddali władzę PO. Tak więc proszę się nie dziwić, że PiS "rozdaje" teraz pieniądze, zamiast obniżać podatki, po prostu odrobili lekcje z preferencji Polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lipca 2020 o 1:29

M Mrooffka
+3 / 7

@olamakotki A mieliśmy pieniądze na 500+? Obawiam się, że nie bo po pierwsze państwo jeszcze chyba nigdy nie było tak zadłużone, po drugie jeszcze chyba nikt w ciągu 5 letniej kadencji nie wprowadził tylu podatków, ktore mogłyby to finansować, po 3 wpływ tego wszystkiego można zobaczyć w cenach, szczególnie żywności. Kot zwyczajnie zjadł swój ogon. Stąd tyle wku**** ludzi, którzy chcą odsunąć PiS od władzy. Niestety ale w socjalizmie tak już jest, że jedni sponsorują drugich. I teraz zadanie na logikę. Chcesz kupić mieszkanie. Masz dwie opcje do wyboru kredyt i oszczędzanie. W wersji pisowskiej bierzesz kredyt ale oprócz kapitału spłacasz też odsetki i jakby nie patrzeć spłacasz prawie do emerytury dążąc o utratę pracy/chorobę/kryzys gospodarczy. W wersji PO, na którą tak wszyscy najezdżali 10 lat zaciskasz pasa ale mieszkanie po zakupie jest Twoje, a Ty nie musisz już więcej oszczędzać. Która opcja finalnie jest lepsza? 30 lat płacenia odsetek (wysokie podatki) czy 10 lat oszczędzania? To raz. A dwa skoro mowa o odrobionych lekcjach, PO też je odrobiło. Skoro PiS mógł przejść od obniżania podatków do ich podwyższania i rozdawnictwa czemu PO nie mogło przejść takiej drogi? Bądźmy sprawiedliwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gamera
+2 / 4

@w0lnosc
Podstawa w gospodarce, to nie dopuszcza się do pogorszenia, żeby było lepiej. Można robić tak przy inwestycjach np wykupie akcji, ale nie można rozwalać gospodarki kraju, żeby ludzie zobaczyli, że dana partia jest zła. Ludzie powinni być na tyle inteligentni, żeby to zobaczyć, bo wiele innych krajów takich błędów nie popełniają i Polska za 100lat ich nie dogoni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gamera
+8 / 8

@olamakotki
Ja nie ufam PO i PiSowi, ale wolałbym, żeby prezydent był z innej partii, bo zmusza to ich do porozumiewania się. Niestety wyborcy w Polsce większości nie mają pojęcia jakie są kompetencje prezydenta.
PiS obniżył podatki... hahahaha baju baju będziesz w raju. Co pis zdziałał tak naprawdę z podatkami:
- Podatek bankowy, czyli od kredytów,
- Podatek handlowy, czyli od zakupów,
- Podatek „galeryjny" - początkowo od galerii handlowych i biurowców, następnie od wszelkich nieruchomości komercyjnych, w tym nawet od budynków z mieszkaniami na wynajem.
- Rząd utrzymał wyższą stawkę VAT 23%
- Podniósł VAT z 8 na 23% na wybrane produkty, np. na prezerwatywy.
- Postanowił owatować „Noc Muzeów" i inne imprezy promujące instytucje kultury (muzea nie będą mogły w całości odliczać VAT-u z faktur dokumentujących wydatki związane z organizacją tych imprez).
- Zaostrzył sposób naliczania akcyzy od samochodów sprowadzanych z zagranicy
- opodatkowanie farm wiatrowych.
- Zamroził progi w PIT.
Wprowadził "daninę solidarnościową"
Zlikwidował liniowy PIT dla przedsiębiorców.
- zniósł limit składek emerytalno-rentowych,
- obniżył do zera kwotę wolną od wysokich zarobków
pozbawił wiele grup podatników możliwości korzystania z 50% kosztów uzyskania przychodów.
- Opodatkował wkłady pieniężne wnoszone do firm
- Opodatkował przychody z dziedziczonego majątku lub otrzymanego jako darowizna, którego nie będzie można już amortyzować
- przywrócona możliwość amortyzowania dziedziczonego majtku
- Ograniczył możliwość zaliczania do kosztów podatkowych wydatków poniesionych na usługi świadczone przez podmioty powiązane, na odsetki, opłaty, premie, czy prowizje od pożyczek i kredytów, jak również na znaki towarowe, czy licencje.
- Zlikwidowanł możliwość pomniejszania przychodów z działalności operacyjnej o koszty uzyskania przychodów kapitałowych.
- Zawęził listę przychodów (dochodów) z tytułu udziału w spółce kapitałowej zwolnionych z opodatkowania. Oprócz wyżej wymienionych rząd zwiększył lub wprowadził quasi-fiskalne opłaty:
- Wprowadził opłatę przejściową.
- Wprowadził opłatę mocową za prąd,
- opłatę emisyjną od paliw,
- opłatę wodną,
- opłatę jakościową za badanie techniczne pojazdów i opłatę dodatkową, jeśli przeprowadzi się je po terminie,
- opłatę denną od przystani,
- opłatę recyklingową
- opłat za wywóz niesegregowanych śmieci!
- Opłata za wpis do rejestru BDO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
-2 / 4

@Gamera to jest utopia. Jeżeli ból palca pojawiał by się po roku od uderzenia wszystkich by wszystko non stop bolało.
W gospodarce czasem efekty widać po dekadach. Poza tym ludzie dokonują racjonalnych wyborów często stricte dla niego, ale dla społeczeństwa ten jego wybór jest złem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0lnosc
-4 / 6

@Gamera bzdura. Czyli nie ma w gospodarce, że teraz przyoszczędzę kapitał, będę jadł sam suchy chleb (pogorszenie sytuacji), by później pławić się z profitów zysku z inwestycji?

"Ludzie powinni być na tyle inteligentni"
BUHAHHAHAHA
Prawie 30 % Polaków twierdzi, że nie płaci w ogóle podatków, nawet VAT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gamera
+1 / 5

@w0lnosc
Mylisz państwo ze zwykłym podmiotem np firmą.
Dość żałosne, że śmiejesz się z tekstu "Ludzie powinni być na tyle inteligentni", bo celem państwa powinno edukacja społeczeństwa, a Twój głupkowaty śmiech, to tylko przyklaskiwanie takiej obecnej sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lipca 2020 o 15:33

W w0lnosc
-2 / 4

@Gamera

"Mylisz państwo ze zwykłym podmiotem np firmą."
Nie. Państwem należy zarządzać w bardzo podobny sposób.

"śmiejesz się z tekstu "Ludzie powinni być na tyle inteligentni""
Bo to utopia. Równie dobrze mogłabyś napisać: ludzie powinni być młodzi, zdrowi i szczęśliwi.

"celem państwa powinno edukacja społeczeństwa"
BUHAHAHAHA...
Jak idzie edukacja państwowa, widać po jakości. Spada z każdym rokiem.
Wyjaśnij mi, dlaczego Państwo ma się tym zajmować, a nie prywatne firmy?

"Twój głupkowaty śmiech, to tylko przyklaskiwanie takiej obecnej sytuacji."
JESZCZE WIĘKSZE BUHAHAHAHAHA....
Poczytaj o bonach edukacyjnych konfederacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+1 / 1

@olamakotki
" lubię czasami przypominać że od dawien dawna to PiS był jedną z nielicznych partii która faktycznie obniżyła podatki, likwidując w 2007 roku 40% podatek PIT"
to bylo w latach 2005-2007 na chwile obecna podatki podnosza, i o ile dobrze pamietam pojawialy sie glosy na temat przywrocenia najwyzszej stawki, ale zamaist tego wprowadzili dodatkowy podatek dla najlepiej zarabiajacych, tak ze pis z 2005-2007 to nie jest ten sam pis co masz dzisiaj

a co do 500+ i po, stawiam ze w ich wykonaniu byla to pusta obietnica tak jak w przypadku dudy jego dymisja w przypadku jak nie zwiekszy kwoty wolnej od podatku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olamakotki
-2 / 2

@mieteknapletek Szkoda że nie cytowałeś dalszej części, bo to zmienia wydźwięk mojej wypowiedzi, w sumie mało kto go chyba doczytał, patrząc po ocenie komentarza. "ale Polacy kilka miesięcy po tych obniżkach na 8 lat oddali władzę PO. Tak więc proszę się nie dziwić, że PiS "rozdaje" teraz pieniądze, zamiast obniżać podatki, po prostu odrobili lekcje z preferencji Polaków." Nie chce mi się wdawać w żadne wyliczanki i spory, bo ani nie jestem wyborcom PiS ani tym bardziej jego fanatykiem. Uwierz mi też dostaję po kieszeni przez podatki i nie jestem beneficjentem żadnych ulg czy dodatków. Po prostu mając do wyboru PiS czy PO uważam że PO bardziej dążyło do marginalizacji roli Polski w Europie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2020 o 9:56

avatar Bimbol
0 / 2

@Gamera
Skoro ciągle podnoszą podatki to jak to możliwe że dzień wolności podatkowej ciągle oscyluje mniej więcej w tym samym miejscu:
2012 - 21 czerwca
2013 - 22 czerwca
2014 - 14 czerwca
2015 - 11 czerwca
2016 - 15 czerwca
2017 - 9 czerwca
2018 - 6 czerwca
2019 - 8 czerwca
2020 - 10 czerwca
(dane wg Centrum im. Adama Smitha)
Na pewno może być lepiej, widać też pewną zależność od ogólnej sytuacji gospodarczej na świecie, ale mimo wszystko skoro rosną podatki ten dzień powinien być coraz później.
Ciekawe kiedy wypadnie w przyszłym roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2020 o 12:06

G Gamera
+1 / 1

@Bimbol
DWP służy do wstępnego porównania różnych krajów. Porównywanie DWP dla jednego kraju w różnych latach najlepiej opisał mój profesor ze studiów: "Co nam mówi porównywanie DWP latami w jednym kraju??.... NIC NAM NIE MÓWI"
Z anglojęzycznej książki : "Dzień Wolności Podatkowej nie jest wystarczającą informacją, by zakładać, że rozwój gospodarczy przebiega pomyślnie."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sl4w3x
+1 / 1

Czy sprawdziłeś czym jest ten dzień. To dzień w którym Twoje dochody są równe podatkowi który będziesz musiał zapłacić na koniec roku. Nic się nie zmieniło w podatku PIT to co się miało przesuwać? Tam nic nie ma na temat wydatków a to właśnie te podatki VAT czy inne daniny zmniejszają roczne dochody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
0 / 0

@olamakotki Wystarczy spojrzeć na głosowania ustaw, niektóre dobre popierali.
Ja również nie ufam PO, ale nie jest to dla mnie powód, żeby nagle zacząć ufać Dudzie, zwłaszcza, że widzę tu i teraz co robi. Nie bardzo sensowne jest oceniać Trzaskowskiego jako prezydenta, jeśli jeszcze nigdy nim nie był. Trzaskowski to nie całe PO, tak jak Duda to nie cały PiS. Swoją drogą w przypadku PiSu akurat to Kaczyński jest "całym pisem" w jednej osobie. Żadna inna partia tak nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
0 / 0

@Gamera ja jestem wyborcą konfederacji, często czytam ich wpisy na Facebook więc może przytoczę skąd ten wynik. Konfederacja jest zbiorem, jak sama nazwa wskazuje, głównie 2 sił: wolnościowej i nacjonalistycznej. Ja jestem z tej części wolnościowej więc nawet na Bosaka nie głosowałem, bo koleś z LPR czy młodzieży wszechpolskiej nie jest dla mnie kimś kto miałby reprezentować cały naród. Ale w kampanię mówił ładnie, dobrze gospodarczo i powstrzymał się od ksenofobicznych komentarzy, przez co wielu nawet z tej części wolnościowej dało się zwieść. Ale było raczej oczywiste że ta część nacjonalistyczna zagłosuje na Dudę, bo Bosakowi osobiście bliżej do PiS niż PO, mimo iż całej konfederacji niekoniecznie. I Gdyby Bosak wyraźnie jak Mentzen głosił czemu na Dudę nie wolno głosować to byłoby może inaczej. Ale z drugiej strony są ludzie przez PO oszukani, a uosobieniem tego jest Trzasku właśnie, i podobnie jak całe PO postanowił sobie wprowadzi uchwałę o LGBT w szkolach czemu większość była przeciwna, ale PO tak robi że ze zdaniem ludzi się nie liczy. Odwołał to dopiero po protestach, ale już było za późno bo został seksualizujacym dzieci Rafałem. Tym głównie przegrał wybory, bo PiS uderzał wlanie w to najmocniej i znam ludzi dla ktorych to było ważniejsze niż całe złodziejstwo i niszczenie kraju przez PiS. Warzylo się tu nienawiść do PiS za rozkarsnie kraju i wracanie do PRL i "pedalenie" dzieci przez Rafała.ja się przełamałem i z bólem zagłosowałem na PO, ale wiem że są tacy co nie byli w stanie poprzeć żadnego z nich. Więc powiedziałbym że tu konfederacja podzielila się po 1/3 dla Dudy, Trzaska, nikogo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxpaw
+8 / 20

A który kandydat to te "wolność, rozsądek i honor"? Długopis z pisu czy lewacki laluś, człowiek hanki od kamienic?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
-2 / 14

@maxpaw Trzaskowski laluś? Ja właśnie uważam Dudę za lalusia... Nie ma tu nic do rzeczy, że nie jest ani trochę przystojnym. Jak dla mnie on ma prezencję co najmniej dziwną, trochę zalatującą ukrytym homosiem, ale to tylko takie wrażenie, subiektywne odczucia. Faktem jest natomiast, że nie ma nawet połowy z tej klasy i prezencji, co Trzaskowski, nawet jego mimika i sposób artykulacji są żenujące jak u wodzireja na festynie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mo_cuishle
-1 / 1

@7th_Heaven wyraźnie widać kto na wiejskich festynach był królem :D jak to mówią ciągnie swój do swego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
-1 / 1

@mo_cuishle Nie ciągnie mnie do Dudy. A do festynów co masz? Ja nie mam nic. Problem, kiedy głowa państwa zachowuje się i prezentuje jak festynowy błazen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mo_cuishle
-1 / 1

@7th_Heaven wskaż mi gdzie napisałam, że ciebie ciągnie do Dudy? nie zrozumiałaś ironii, chodziło mi o to, że Adrian ma publiczność na swoim poziomie. Wyjmij kija z dvpy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2020 o 11:30

7 7th_Heaven
-1 / 1

@mo_cuishle co w moim komentarzu wg Ciebie świadczy o tym, że mam kij w dupie? Po prostu wstawiam się za bywalcami festynów, bo nie chcę nikogo szufladkować. Wyborcy Anżeja z pewnością nie uważają go za błazna, wręcz wielbią jego styl i elokwencję. Ja ich nie dostrzegam, dla mnie to sietniok i nieudacznik, w dodatku zalatujący kryptopedziem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mo_cuishle
0 / 0

po prostu nie zrozumiałaś ironii i odebrałaś mój komentarz personalnie, bywa ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hvsarz
+9 / 15

@bizontatanka O czym Ty p...sz?!! Że niby "wolność, rozsądek i honor" to Trzaskowski?!! Nieźle Ci odwaliło...
To, że zwolennicy Konfederacji zagłosowali na mniejsze ich zdaniem zło, mimo tego, że PiS odrzucał projekty Konfederacji, świadczy tylko o tym, że poszli za głosem sumienia. I słusznie!!! :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+2 / 8

Mylisz się. Oddanie głosu na Dudę było spowodowane czym innym, a dokładniej najbardziej lewicowo-postępowym kandydatem, którego wystawiło PO.
Po "dysonansie" z panią Kidawą-Błońską, wierchuszka PO postanowiła, że najważniejsze jest wejście do drugiej tury, bo w drugiej Duda i tak przegra. Więc wystawili Trzaskowskiego, który miał odebrać głosy zwolenników SLD i PSL, jako jeszcze bardziej anty-Duda, niż Biedroń i Kosiniak-Kamysz, co - dzięki wspaniałej retoryce zarówno TVP, jak i TVN - udało się znakomicie. Niestety jednak, przez tę retorykę, jak również swoje mało wyważone wypowiedzi, pan Trzaskowski stał się momentalnie niestrawny dla narodowej i konserwatywnej części Konfederacji, do tego stopnia, że oni zebrali dvpy w troki i poszli głosować na Dudę.

Podlizywanie się lewicy nie przysparza głosów na prawicy.

Zresztą z mojego podwórka - pan Trzaskowski był w moim miasteczku i miał wiec wyborczy, na którym byli... prawie sami przyjezdni. O wiecu dowiedziałem się, kiedy syn pokazał mi film na fejsbuku, na którym poznałem tylko lokalnego działacza, który robił - całkowicie zgodnie z własnymi poglądami - za fanatycznego antypisa. Nie było żadnych plakatów, ogłoszeń, NIC! Czy tak się zdobywa elektorat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raven000
0 / 4

brunatny to brunatny a jak do tego jeszcze fanatyk religijny to nie ważne co się dzieje on ma klapki na oczach. Bóg, honor, ojczyzna. Taaaa. Boga nie ma, honor sprzedany, ojczyzna się rozpada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ironidem
+3 / 5

Zaraz, zaraz - ten "wolność rozsądek i honor" to miał być Trzaskowski ?
Widzę że sztab troli nadal pracuje - nawet po wyborach :)
Przecież to tylko ładna twarz - twarz wybrana przez kolegów jak Budka, Nitras czy Schetyna.
Oni będą faktycznie rządzić Polską w przypadku wygranej Trzaskowskiego/PO.
Tu przecież nie chodzi o ładne słowa tylko o przejęcie kontroli nad państwem - jego zasobami jak posady czy to rządowe czy w spółkach skarbu państwa. Dodatkowo są to przedstawiciele - jak to mówi Stanisław Michalkiewicz - "stronnictwa pruskiego" więc będą gwarantami niemieckich interesów w tej części Europy (Niemcy znów zaczną nas chwalić).
Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś złudzenia to powinien szybko je stracić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
-2 / 2

Faktem jest iż Konfederacja stanowi największe zagrożenie dla PiS i pisowcy są tego świadomi. Niestety faktem też jest jak mało świadome w Polsce mamy społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L look108
-3 / 9

WYJAŚNIĘ WAM O CO TU CHODZI bo większośc komentarzy to chybione tłumaczenia. To jest bardzo proste i nie ma co zakłamywać rzeczywistości. Konfederacja to w rzeczywistości partia o skrajnie konserwatywnych poglądach i w kwestiach światopoglądowych wolność jednostki ich ZUPEŁNIE nie interesuje. Wręcz przeciwnie: z przyjemnością narzuciliby jedynie słuszną ideologię narodowo-katolicką wszystkim innym. Te same poglądy ma większość ich wyborców. Liberalizm ekonomiczny to taki mały dodatek, wabik na młodych i bardziej inteligentnych. To ich bardziej pozytywna twarz którą barzdo chętnie lubią pokazywać bo się lepiej sprzedaje. Tak jak kibole robiący zbiórkę dla szpitali. Mentzena oczywiście bardzo cenię, ale w sytuacji kiedy Konfederacja i jej wyborcy musieliby wybierać między partią typu socjalistyczno-konserwatywną jak PIS, a w pełni liberalną, również światopoglądowo (nie ma takiej w Polsce), woleliby to pierwsze i mieliby głęboko w d.. co się stanie z gospodarką. Priorytetem byłaby "obrona wartości". Polska biedna ale katolicka - jak to kiedyś ktoś powiedział.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mo_cuishle
+1 / 1

@look108 mam podobne zdanie, konfederacja to po prostu zbiór nacjonalistycznych kato-fanatyków ze strachem przed tym co inne, nieznane. Z jakąś sztucznie nadmuchaną dumą narodową. Taka partia jest skazana na porażkę, Polska to nie samotna wyspa ani żadna potęga gospodarcza dlatego musi współpracować z innymi krajami, być liberalna i otwarta. Nie może wykluczać, a to LGBT be, mulaci źli, "lewactwo" ateiści. Każdy kto prowadzi biznes wie, że wykluczając pewne grupy tylko narazi się na straty. Kraj to takie ogromne przedsiębiorstwo w globalnej wiosce. Jedyną osobą merytoryczną w tym konglomeracie jest jak wspomniałeś Menzten, ale niestety też ma skrajnie konserwatywne poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArandillPL
+2 / 4

Jak to jest, że przed wyborami każdy krytykował POPiS, a teraz część społeczeństwa wciąż na nowo rozpętuje gównoburzę "no bo wygrał Duda a nie Trzaskowski, chociaż ten pierwszy/drugi to mniejsze zło". Czy Polacy zapomnieli rządy PO i Komorowskiego? A czy zapomnieli rządy Dudy i PiSu? Zdradzę Wam sekret, ci politycy i partie właściwie nie różnią się wcale poza szczegółami, które wykorzystują by raz po raz tworzyć polsko-polskie wojenki i dzielić oraz ogłupiać nasze społeczeństwo.

Powiecie, że jednak jest różnica? To dlaczego PiS (mimo iż hucznie to zapowiadał) nie rozliczył polityków PO za lata kłamstw i grabieży? Cóż, myślę, że "ręka rękę myje".

Trochę dygresja, ale ciekawym paradoksem jest też to, że to głównie nasi "bojownicy o demokrację i wolność", łamią teraz nią i proponują wprowadzenie wag w głosowaniu ze względu na wykształcenie, itd. Ale czy demokracja to nie ustrój gdzie każdy obywatel jest równy innemu? (osobiście też jestem za tym pomysłem, ale jednak nigdy nie nazywałem się obrońcą demokracji i zawsze krytykowałem ten beznadziejny ustrój).

Tak więc wracając do głównego tematu piszę i uważam (choć mogę się mylić, przecież jestem "głupim 19-latkiem, co to w djupie był i kał widział), że Duda wygrał i trudno, trzeba się z tym pogodzić, a nie szukać winnych i zastanawiać się "co by było gdyby było inaczej". Jestem pewien, że za Dudy będzie całkowicie tak jak dotychczas, a za Trzaskowskiego? Raczej też byłoby bez zmian. Dlatego jako wyborca Bosaka i jako sympatyk Konfederacji zostałem w domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M molotov
+4 / 6

Niedługo będzie tydzień po wyborach, a ci dalej "Duda zły!", "Niewykształcona hołota wybrała prezydenta!", etc. Rzygać się chce od tego waszego politycznego gówna.
Mam coś dla was

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2020 o 10:18

Z zenonbak
-3 / 5

Jak nie traktować Konfederacji jak ruskiej agentury lub alternatywnie jako partii przygłupów? Konserwatywna paria opowiadająca się za wartościami narodowymi i katolickimi oraz za prostą ekonomią w opozycji do rozdawnictwa UE, przeciwna emigrantom i epatowaniu seksualnością dewiantów, opowiada się w 50 % za Trzaskowskim, który działa aktywnie przeciw wszystkim ich założeniom. Chociaż chyba to idzie bardziej w stronę głupoty, bo jak można wystawić na kandydata na prezydenta życiowego nieudacznika bez żadnych osiągnięć zawodowych i do tego nieuka, który nie był w stanie zdobyć wykształcenia? Do kompletu urwani z choinki Korwin i Braun i jeszcze paru innych podobnych modeli. Jest wielkie zapotrzebowanie na partię o tego typu programie, o czym świadczą ich wyniki i sam bym na kogoś takiego głosował, ale na Boga, to nie może być zbieranina imbecyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raven100
0 / 0

@zenonbak właśnie się odezwałeś nieudaczniku i imbecylu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zenonbak
0 / 0

@Raven100 Konstruktywna krytyka z Twojej strony. Skoro ja jestem nieudacznikiem, to co można powiedzieć o Bosaku, który jest co najmniej kilkadziesiąd razy biednieszy ode mnie i nie skończył żadnych studiów, podczas gdy ja jedną z lepszych uczelni w Polsce. Właśnie sobie odpowiedziałeś jakimi zerami jest Konfederacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mluki3
0 / 2

Gdyby Trzaskowski zapewniał wolność, rozsądek i honor, albo przynajmniej jakiś ich ułamek, to z pewnością wszyscy wyborcy Konfederacji w drugiej turze zaglosowaliby na niego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raven100
0 / 0

dla mnie jako wyborcy Konfederacji to był wybór między sraczką a zatwardzeniem.
A gdzie autor demota wytyka jak czaskowski i POpaprańcy wyzywali narodowe skrzydło Konfederacji od faszystów, próbowali rozwiązywania MN, strzelali do uczestników, kpili i ośmieszali wyborców Konfederacji??? Na to już autorowi zabrakło odwagi czy rozumu???
PIS PO JEDNO GÓWNO!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem