Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.
+
419 448
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S konto usunięte
+96 / 116

To właśnie kwintesencja dzisiejszego upadku cywilizacji i kultury .Wszechobecny lewacki debilizm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chung
+21 / 25

@severino Czym bardziej jest ktoś "skrajny" czy na prawo czy na lewo tym gorzej... dla świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dusiolek_
+10 / 12

@severino Nie powiedziałbym, że to lewackie, biorąc pod uwagę to, że taka poprawność polityczna jest szczególnie forsowana przez amerykańskie korporacje i media. Daleko im do krytykowania kapitalizmu, oni raczej promują takie idee (biali kontra czarni, mężczyźni kontra kobiety, hetero kontra geje) bo wtedy ludziom trudniej działać wspólnie ponad podziałami i walczyć o swoje. Były badania prowadzone, z których wyszło, że np. wielokulturowe miejsca pracy sprawiają, że pracownicy mają mniejszą chęć do współdziałania w kwestii negocjowania lepszych pensji, warunków pracy, itp. Więc nic dziwnego, że wielkie firmy ciągle nawołują do promowania różnorodności gdzie tylko się da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2020 o 12:20

B bromba_2k
-2 / 4

@severino
A co ma do tego PIS?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar terefere357
0 / 4

@severino w odróżnieniu od Twojej pełnej przykładów i elokwentnej wypowiedzi ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jorn
+6 / 8

@severino
Wszechobecny debilizm. I z lewej, i z prawej. Tu akurat rzeczywiście z lewej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
0 / 4

@severino Z lewactwem to niewiele ma wspólnego. Z resztą się zgadzam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-1 / 1

@severino
jak to jest ze ten "lewacki debilizm" jest obecny w prawicowej ameryce a nigdy nie bylo go ani w komunistycznej rosjii czy chinach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brajtskaj
+1 / 1

@severino
to chyba nie widziałes tego a tylko kumaty to zrozumie
www.youtube.com/watch?v=x1APyqAuT70

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2020 o 19:50

S SARs9504
+4 / 4

No to zaczynamy.
Korporacje zawsze lubią interwencjonizm zamiast kapitalizmu. Bo wtedy zamiast konkurować na rynku wystarczy dać w łapę i po sprawie. Tak wygląda w EU i w Polsce. Korporacji poprostu łatwiej w takiej sytuacji, to do tego je stać na łapówki oraz tabuny prawników którzy znajdą luki prawne.

Co do konfliktów opisanych to są one tradycyjnym narzędziem rewolucyjnym do perfekcji opanowanym przez marksistów / komunistów. Notabene BLM sam nawet określa że jest marksistowski. No chyba że Anti-Fa jest prawicową bojówka wedle Ciebie.
Wielokulturowe miejsca pracy powodują napięcia między pracownikami przez co nie negocjują bo w obecnym "klimacie" nie są traktowani równo oraz są różne kultury jakości pracy.

Mam nadzieję że to da Ci trochę do myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+4 / 4

No bo skoro to w Ameryce to musi być prawicowy bo przecież tak jest. Dla tego @mieteknapletek uznaje AntiFę za prawicową bojówkę a komunizm za wybitnie prawicowy ustrój bo przecież to ta organizacja wychwala komunizm.

Wiesz dla czego tak jest że w USA jest Lewicowy debilizm? Bo tam WOLNO BYC LEWICOWYM DEBILEM spróbuj tego w ChRL ;) albo spróbuj w Rosji pojechac po Rosjanach tak jak po białych w USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chung
0 / 0

@w0lnosc Ekonomicznie:
1) Skrajna lewica kończy się często komunizmem: "czy się stoi czy się leży to 5zł się należy" -> niby "fajnie" ale wiemy gdzie to prowadzi -> ludzie nie czują presji pracy, pracują byle jak, nie szkolą się, po co być lekarzem jak można skończyć 3 klasy podstawówki? itp itd.
2) Skrajna prawica kończy się absurdalną dysproporcją pomiędzy biednymi i bogatymi, z powodu braku jakiś obostrzeń, gdzie Ci bogaci to nie Ci, którzy dorobili się na pracy (bo ona jest nisko wyceniana), a Ci co dorobili się kosztem "nieświadomych". Przykład: Przychodzi pracownik UPC, zakładac internet na koniec mówi, zeby tutaj podpisać, ty podpisujesz, bo akurat gorszy dzien i normalnie bym sprawdził umowę w necie, ale neta nie ma xD I wyszło, że podpisałeś, że oddajesz chłopu cały swój dobytek i 16 letnią córkę, z która chłop może uprawiać seks kiedy mu się podoba a za pedofilie nie bedzie pociągniety, ponieważ podpisałeś, że do pierdla za niego idziesz Ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chung
0 / 0

@w0lnosc "Teoretycznie jakbyś sprawdził i znalazł takie druczki, to mógłbyś wezwać policję i wsadzić na ładnych parę lat o próbę oszustwa/wyłudzenia." Właśnie nie, "skrajność" polega na tym, że każda strona może się umówić na co chce, o ile druga strona to zaakceptuje... I nie ma żadnych regulacji ani "oszustwa" tylko: "panie, to była uczciwa oferta - ja mu internet dam, a on mi dom - nie podpisał - trudno - wolny rynek idę do innego klienta."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 lipca 2020 o 13:47

F fahamore
+68 / 68

przecież to film wojenny, wzieli tylko białych żeby czarni nie gineli ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
+14 / 14

A to rasista...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
-1 / 1

@Bihar O krytyka Ci chodzi? Bo dla mnie to On jest tu rasistą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I igloo_72
+47 / 51

to jeszcze ch.... zobaczcie Stalingrad ani pół czarnoskórego aktora,dodatkowo wszechobecny biały śnieg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkProphet
+2 / 2

@igloo_72 komentarz miód na moje serce :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Asiatan6
+10 / 12

Może po prostu nie ma aż tylu dobrych aktorów wśród...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ddarek
+17 / 19

Ta poprawność polityczna to jakiś absurd. Szczególnie filmy historyczne kręcone przez Amerykanów tych samych , którzy jeszcze w latach 50 dyskryminowali ciemnoskorych swoich obywateli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2020 o 23:46

D DarkProphet
+2 / 6

@ddarek Taa, dodaj jeszcze jakikolwiek super serial w którym oczywiście nie od razu masz abominacje w postaci homo, orgie, czy chociażby z GOT związek kazirodczy, czysta sodomia która jest obrzydliwa a nam się to wciska na siłę... dziękować wynalazcy za przycisk przewiń...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+23 / 25

A może czarnych w tamtej "misji" nie było? Nie ma to jak konstruktywna krytyka.
A włączyłem sobie serial Przeklęta na netflixie. A tam w starożytnej Anglii biegają sobie spokojnie murzyni w średniowiecznych zbrojach i walczą na miecze jakie kuto kilka wieków później. Opowieść mniej więcej taka jak Przygody Merlina, dużo magii, fantasy i motywy z legend arturiańskich, tylko że w tym przypadku Artur jest czarny.
Z przyjemnością obejrzę film z Hanksem, trzymający się jakoś realizmu, gdzie nie wpycha się na siłę czarnych gejów i lesbijek, tylko dla durnej poprawności politycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2020 o 19:39

D DarkProphet
+4 / 6

@profix3 Dzięki za recenzję, zaoszczędziłem sobie czasu :) jeszcze czarnego Lancelota można było znieść, czarny Arthur to już przegięcie ale w myśl przesłania prawdziwego króla Anglii wciąż się zgadza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+20 / 24

Zgodzę się jedynie z tym, że wątek romantyczny był zbędny i nic nie wniósł do filmu więc kobieta była tam niepotrzebna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2020 o 21:47

avatar Lamp79
+14 / 20

Główna rola kobieca, do tego jakiś pedzio, większość kolorowych i mamy premierę na Netflixie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+6 / 6

A co ma do powiedzenia na temat filmu "Kapitan Phillips"? Ten krytyk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maras78
+4 / 4

Tendencyjne przedstawienie czarnoskórych jako złych piratów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+5 / 5

@Fahrmass A może kretynka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+2 / 2

@Fahrmass Pani krytyk to coś obraźliwego? Jak dla mnie analogicznie pani doktor brzmi lepiej niż pani doktorka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fahrmass
+1 / 1

Oczywiście, że lepiej brzmi "Pani Krytyk". Jednakże osoby czepiające się w filmach płci, koloru skóry i orientacji seksualnej postaci cechuje również skłonność do zmieniania wszelkich form na żeńskie. Czyniąc więc temu zadość należałoby użyć idiotycznej formy "Krytyczka".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
+14 / 14

Dawno nie czułem się tak zachęcony do obejrzenia filmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ironidem
+17 / 19

Proponuje nakręcić film o powstaniu Zulusów w Afryce , a w ramach "różnorodności" połowę afrykańskich wojowników obsadzić białymi aktorami/statystami. Jak różnorodność to różnorodność!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZimaIdzie
0 / 0

@ironidem O nie, to działa tylko w jedną stronę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 0

Zresztą w UK była petycja chyba o wycofanie tego filmu bo "rasizm" i nawet ludzie z plemiona Zulusów zastanawiali się gdzie takich de... znaleźli bo oni byli dumni z Wygranej oraz odtwarzania swoich przodków.

Ot idzie o rewolucję i nic innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkProphet
+7 / 9

@Tuminure Wybacz ale film w którym pewnej rasy nie powinno być a jest i to w roli istotnej a nie tylko statyści to wtedy jest się czego czepiać, zwłaszcza gdy film historyczny/wojenny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkProphet
0 / 0

@Tuminure Zwracanie uwagi bo jest to politycznie nie poprawne jest nie tyle rasistowskie co głupie... film powinien się trzymać pewnych ram, wybacz ale oglądanie filmu gdzie hmm dla przykładu "bogowie egipscy", sporo białych jeden czarnuch się znalazł gdzie w jednej ścianie był powielony aż nadsyt i poprawność ocalona film pod tym względem zepsuty. Ogólnie film spoko ale jak jedni się czepiają bo nie ma poprawności tak ja dla przykładu musiałbym się przyczepić że zamiast białych aktorów powinni być praktycznie ludzie z kawową karnacją odgrywający "bogów". Poza tym rasizm jest nieco wypaczonym pojęciem bo czarnoskóry, azjata, hindus może posądzić białego o rasizm podczas gdy to białych ludzi jest zdecydowanie za mało, żeby było śmieszniej nawet był program telewizyjny gdzie murzyn wypowiadał się na temat rasizmu że jest to "bullshit". Osobiście nie jestem rasistą toleruję rasy ludzkie ale jak wyżej film powinien się trzymać pewnych ram by pasować do otoczenia. Bo wybacz ale równie dobrze nagrajmy film gdzie masz film o 3ciej rzeczy i jeden/kilku z dowódców Hitlera jest rasy czarnej albo ciekawiej są do tego żydami podczas gdy oni eksterminują żydów i mają się za rasę panów, zakładamy że film poważny(a nie komedia) i o to się rozchodzi, a reżyserzy robią co mogą by film był ok. Przykładów dobrych i beznadziejnych filmów jest na pęczki. Dlatego fajnie, że ciebie dziwi zachowanie rasistowskie, sprawa wygląda tak filmy powinny się trzymać kupy bo bez krytyków o ile oglądałeś idiokrację to film z ich kina byłby na porządku dziennym bo nie było by sprzeciwu, natomiast w całej okazałości potępiam poprawność polityczną, piszę by to podkreślić. Są filmy gdzie kolor skóry nie ma najmniejszego znaczenia chociażby romanse jak i te w których pewnej rasy powinna być przewaga i tyle. O tym trzeba pamiętać. A poprawność polityczna jak i olewanie czy Kali'ego gra biały/azjata/szkot robi z filmu gniot. W filmach historycznych natomiast poprawność wypacza wizję historii. Np nie wyobrażam sobie filmu o niewolnictwie podkreslam historycznego gdzie niewolników grali by biali a panów murzyni/azjaci, tak są filmy karykaturalne/komediowe i wtedy jest to ok/do zniesienia, i każdy wie że to dla śmiechu, wyśmiania, odwrócenia ról. Mam nadzieję, że wyjaśniłem o co mi chodziło :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michael5
+8 / 8

no i dobrze, stop czarnej propagandzie !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kabanski
+2 / 6

Skandal , ściągnąć z ekranów kin i nakręcić ponownie, tym razem więcej kolorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+14 / 14

Skąd ona wie, że nikt nie był homoseksualny? Bo nie nosili obcisłych jeansów i różowych koszul? Czyżby miała tak stereotypową opinię o homoseksualistach?
Skąd wie, że nie było tam kobiet? Bo żadna osoba nie wyglądała jak JEJ zdaniem powinna wyglądać kobieta? Powinni ją "zcancelować".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2020 o 11:39

7 konto usunięte
+1 / 1

@tomek_s pozamiatałeś tym komentarzem doszczętnie:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar terefere357
+2 / 4

To co się przydarzyło czarnoskórym w Stanach Zjednoczonych to oczywiście jest straszne. Oczywiście takich barbarzyńskich zachowań jednych wobec drugich mamy w historii pełno. I owszem warto zwracać uwagę na to czy dany film przedstawia historyczną prawdę z uwzględnieniem np czarnoskórych, jak to miało miejsce przy okazji - zapomniłem tytułu - jakiegoś sfilmowanego ponownie współcześnie westernu, gdzie czepiano się, że w nowej wersji są czarnoskórzy cowboye a przecież w czasach ich świetności własnie duża część cowboyów to byli czarnoskórzy wymazani z westernów z lat 50tych. Natomiast ta uwaga teraz to przegięcie. Przypomina mi sie porównanie:
róznica między poprawnością a poprawnością polityczną jest taka ja między demokracją a demokracją ludową, albo, w wersji hard: między krzesłem a krzesłem elektrycznym :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZimaIdzie
+3 / 5

Niech już lepiej zamknie ten swój czarny pysk i nie mówi, bo tylko gówno wylatuje i tlen marnuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzegorz1980
+5 / 5

O ile się nie mylę w tych czasach kobiet prawie nie było w marynarce a czarnoskórzy pracowali jako kuchciki albo mechanicy i tak to wyglądało .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misior01071988
+4 / 4

Nie mam nic do "gej jowców" niech robią w domach co chcą. Zwrociliscie uwagę że na netflixie już w nowszych serialach przewijają się wątki gejowskie....
pytanie nasówa się samo.... po co?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+4 / 4

@misior01071988, inżynieria społeczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bauvvanek
0 / 0

whoopi goldberg w roli Joanny d'Ark ? Albo Forest Whitaker jako Mieszko I... żenuła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cagenicolas
+4 / 4

No i? Niech spada lafirynda i se nagra film z samymi czarnymi pedałamy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paveu69
+4 / 4

Ale po co się denerwować?
Zapisać sobie jej nazwisko na czarną listę, bo jej opinia na temat filmów jest bezwartościowa.
Dopuki ktoś czyta jej recenzje to ma pracę, wystarczy przestać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+4 / 4

@Paveu69 na czarną listę xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
-3 / 5

Nie piszę tego komentarza jako odpowiedzi na najwyżej oceniony komentarz, bo skończy się to kolejną dyskusją ze zdziczałą pseudoprawicową hołotą, która donikąd nie doprowadzi. Uwielbiam to całe pier... o upadku kultury. Niesamowite jak żałosne bydło wrzeszczy po raz n-ty w historii o upadku kultury nie mając pojęcia ani o tej ani o żadnej innej kulturze. W kółko i w kółko... ile można...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+3 / 3

Dzięki Bogu jesteś Ty i nas oświecisz ma temat odpowiedniej kultury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
0 / 2

@SARs9504 Wystarczy poczytać autorów antycznych, którzy już wtedy pisali o upadku kultury. Horacy pisał: ....dum Capitolium
scandet cum tacita virgine pontifex
(...sławą u potmnych
wciąż młody, będę wzrastał, póki na Kapitol
kapłan wstępuje z milczącą dziewicą)
Beda Czcigodny pisał podobnie:
"Quandiu stat Colisaeus, stat et Roma; quando cadet
Colisaeus, cadet et Roma; quando cadet Roma, cadet et
mundus"
“Dopóki będzie istnieć Koloseum, będzie istnieć Rzym;
gdy upadnie Koloseum, upadnie Rzym;
gdy upadnie Rzym, upadnie także cały świat.”
Wielu pisało o upadku świata czy o upadku religii, wieki minęły, świat jakoś nie upadł, a nowi wciąż to samo...
Nie bardzo wiem po co odpisywałeś na mój komentarz. Jak widać Twoja wiedza o antyku jest dość skromna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 0

@Jaspersowy Oj nie Swiat nie upadl. Za to cywilizacje tak i nie bylo to "mile" dla wszystkich z tych cywilizacji ;)
Twoja wiedza opiera sie na stwierdzeniu, ze Swiat sie nie konczy. Tylko wiesz mi sie lepiej zyje kiedy jest domniemanie niewinnosci czy rowne prawa a po "upadku" naszej cywilizacji raczej nie bedzie czegos takiego.

Wiec ta tafne stwierdzenie : "po upadku cywilizacji Swiat bedzie istnial" niemniej rownie celne jak przecietny policjant z bronii palnej. Bo nie rozchodzi sie o upadek Swiata tylko na chwile obecna z wszystkich dostepnych najlepszej cywilizacji no i co najwazniejsze raczej "Naszej".

Wiedza moja o antyku moze nie pozwala na cytowanie z pamieci tekstu ale na stwierdzeniu, ze jak upadl rzym to nie bylo wcale tak pieknie dla rzymian i duzo czasu minelo zanim zaczelo byc znosnie. No ale to omijasz prawda bo nie myslisz o przyszlosci tylko porownujesz stan obecny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
+1 / 1

@SARs9504 Oczywiście zgadzam się, że żyjemy w bardzo dobrej kulturze i nie chciałbym, aby upadła. Ale praw historii nie zmieni pobożne życzenie Pana Fukuyamy o ostatecznym zwycięstwie liberalizmu (który też swoje wady ma, zwłaszcza w "implementacjach").
Pragnę przypomnieć, że każda cywilizacja uważała się, i uważa się nadal, za najlepszą, a sam zaimek dzierżawczy "nasza" jest subiektywny - każda kultura dla kogoś jest "nasza".
Niestety mylisz się mój drogi... upadek Rzymu przez wieki był niezauważony. Po pierwsze istniało Cesarstwo Bizantyńskie, a po drugie nawet na Zachodzie ową ciągłość uważano za oczywistą. Przecież Beda Czcigodny żył w latach 672/673-735, czyli długo po, przyjętej przez współczesną historiografię dacie upadku Rzymu. Przejściowo nie było cesarza po prostu. Ale przecież koronacja Karola Wielkiego przywróciła Zachodowi cesarza. Święte Cesarstwo Rzymskie było spadkobiercą Cesarstwa Rzymskiego. Dopiero w XVI w. pojawiła się koncepcja odrębności epok - starożytności i wieków średnich, czyli naszego średniowiecza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 0

@Jaspersowy Ale to dalej bylo PO Upadku Rzymu a Ja wolal bym aby Nasza nie upadala i chyba dobrze sie temu upadkowi przeciwstawiac skoro wiemy co do tego dazy... No Po to mamy historie by jej nie powtarzac no i z tego samego powodu (jak i tego ze "oni" tez tak powiedzieli) wiemy ze mamy doczynienia z Marsistowska czy tez Komunistyczna machina rewolucyjna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
+1 / 1

@SARs9504 To są piękne fantazmaty pseudoprawicy, która wychodzi z założenia, że jedynie słuszną kulturą jest kultura chrześcijańska. Dziwnym trafem "zapomina", że owa "wspaniała kultura" zrobiła z innymi kulturami dokładnie to samo co dzisiaj zarzuca "marksizmowi".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
+1 / 1

@SARs9504 Poza tym nie bardzo rozumiem CO było PO upadku Rzymu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 0

@Jaspersowy No to co po upadku kazdej cywilizacji, pozoga a jej "obywatele" rzuceni w wir niepewnosci, smierci, biedy. Tak jak w przypadku upadku panstwa.

No ale przynajmniej wiem jakiej logiki uzywasz. Skoro cos bylo w przeszlosci to nie nalezy sie przeciwstawiac i ok jesli sie powtorzy. Juz nie raz probowano marksizmu i no spox jeszcze raz nie zaszkodzi. Ta sama logika niewolnictwo bylo kiedys wiec teraz tez bedzie ok podobnie z pogromami czy zbrodniami przeciw ludzkosci.

Ja osobiscie nie widze problemu w probowaniu jednak zachowania tego co jest ale taka zaleta / wada tej cywilizacji ze kazdy moze uwazac co innego (i to piekne jest).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
+1 / 1

@SARs9504 Nie wiem skąd bierzesz te barwne opisy jak wyglądała Europa po "upadku" Rzymu. Jeszcze raz powtórzę - tego upadku nie zauważyli wtedy nawet sami Rzymianie.

Są pewne prawa historii. Jednym z nich jest to, że każda cywilizacja kiedyś upadnie. To, że wszystko co było w historii trzeba zachować - to już Ty napisałeś, nie ja.

Marksizm... znowu się do niego odwołujesz, więc spytam - ile tomów dzieł zebranych Marxa przeczytałeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 0

@Jaspersowy Ja o zachowaniu Mojej i Twojej cywilizacji pisze, Ty twierdzisz ze skoro kiedys cos ktos zrobil to jest to ok robic (taka logiczna konsekwencja Twoich wypowiedzi). Obawiam sie ze wiekszosc upadkow cywilizacji zauwazaja obywatele tej cywilizacji. Czyli twierdzisz, ze Rzymianie nie zauwazyli upadku rzymu i spokojnie stosowali zasady swojej cywilizacji... Yhym.. Inkowie pewnie tez ;D

A co potrzebujesz wiedziec o Marksizmie? To ze za kazdym razem to nie prawdziwy "Marksizm" czy "Komunizm"? Ja tam wole swoj Kapitalizm gdzie se mozesz kupic ziemie i na tej ziemi stosowac dowolne nauki Marksa.

Ale jak juz pisalem, mozesz miec w d... obecna cywilizacje i spox tylko ta "nastepna" moze nie pozwolic Ci na taki konfort.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
+1 / 1

@SARs9504 Najpierw poczytaj o starożytnym Rzymie w późnej starożytności, a potem się wypowiadaj, bo na razie bredziesz. Przykład z Inkami nie ma tu nic do rzeczy. Pisałem o Rzymie, więc przestań stosować erystyczne sztuczki wychodząc z tezą poza zakres jej stosowania.

Nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Kolejna erystyczna zagrywka. Moje pytanie brzmiało: ile tomów dzieł zebranych Marxa przeczytałeś? Skoro chcesz się wypowiadać o marksizmie to mogę oczekiwać, że je przeczytałeś (jeśli nie wszystkie to co najmniej Kapitał).Poczytaj najpierw Schopenhauerowską Erystykę, czyli sztukę prowadzenia sporów.

Póki co kończę tę dyskusję, bo brak wiedzy markujesz erystyką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 0

@Jaspersowy Tak tak pisales ze jak cos w przeszlosci upadalo to teraz tez moze upadac i masz problem z ludzmi ktorzy maja z tym problem ze ich cywilizacja chybie sie ku upadkowi (choc wolal bys by nie upadala)

- I to ponoc Ja mam problemy z logika

Przytaczasz starozytny Rzym i twierdzisz, ze ot tak z dnia na dzien upadl i nikt nie zauwarzyl nikt nie umarl nie bylo pogromow i wogule jablka zapiekane z cynamonem. Nie bede twierdzil jak ograniczone i naiwne jest to "patrzenie" sam powinienes to zauwazyc jako "inteligentna" osoba.

A myslisz ze jesli bede na sile szukal w Marksie "dobrych" elementow (no np zignoruje co pisal o niewolnictwie) to nagle zmieni sie wszystko? Probowano wiele razy wprowadzic Marksizm (i Komunizm) a za kazdym razem rewolucja sie "ciekawie" konczyla. I tak Kapital czytalem I co z tego? A moze zapoznales sie z Noblista Miltonem Freedmanem? Albo z pojeciem "Drogi przez instytucje"?

No ale juz na poczontku okresliles Swoje podejscie, masz problem z ludzmi ktorzy nie chca upadku ich cywilizacji bo inne cywilizacje upadaly. No samo w sobie twierdzenie ciekawe i podsumowujace.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
+1 / 1

@SARs9504 Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, nie masz żadnej merytorycznej wiedzy i posługujesz się ciągle erystyką. Dalsza dyskusja jest bezcelowa. Żegnam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 0

@Jaspersowy Ponoc skonczyles? Nie to raczej Ty masz jakis problem z logicznym mysleniem.

Tak subiektywnie jest nasza kultura lepsza, i TAK OBIEKTYWNIE ta proponowana jest gorsza. I Tak nie obejdzie sie bez ofiar.

Tak masz problemy z zrozumieniem, NIE WSZYSCY chca sie pogodzic z upadkiem i to Ty masz problem skoro wzbuca to u Ciebie "brak zrozumienia" mimo ze "sam nie chcesz by upadla".

Nie mozesz zjesc ciastka i miec ciastka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

osobiscie mnie to zwisa czy tam beda czarni biali zolci czy czerwoni bo filmy wojenne mnie nie kreca
natomaist mam pytanie do komentujacych
jak to jest, ze jak niektorym bialym sie nie podoba retoryka holywoodu to sie podnosi wrzask ze tam zydzi i przesladuja gojow. ale jak czarni powiedza co im sie nie podoba, to pada retoryka niech sobie sami kreca filmu z czarnymi

dlatego mam pytanie, dlaczego ci biali ktorym sie nie podoba retoryka holywoodu nie zrobia tego samego co radza czarnym czyli nie zabiora sie za krecenie wlasnych filmow?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clip180
+1 / 1

Mnie zawsze zastanawia dlaczego nie jest odwrotnie. Dlaczego Afryka nie rozwinęła się jak Europa, dlaczego większość wynalazców jest biała i to dzięki nim mamy, światło, telefon, samochody,itp. Dlaczego czarni nie zwozili białych niewolników? Czemu tam tak bida jest że wszystkim. Jak to jest możliwe że dzieci z głodu tam umierają ( Po co się rozmnazaja aby, nie wiedzą że nie mają jedzenia aby dziecko wyzywic) Nigdy nie potrafiłem tego zrozumieć w sposób logiczny oprócz tego że to lenistwo i brak myslenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
0 / 0

@, to proste - inne uwarunkowania w Afryce, a inne w Europie.
Na przykład:
- klimatyczne - ciekawe jak bardzo byłbyś pracowity w upale? Poza tym, im bardziej na północ, tym więcej pracy wymaga już samo przeżycie, a co dopiero wygodne życie. I wszystko jedno czy w pieniądzach czy godzinach, wszak czas to pieniądz.
- szeroko rozumiane kulturowe, w tym np. religia. Odsyłam do "Etyki protestanckiej a duch kapitalizmu" Webbera. https://pl.wikipedia.org/wiki/Etyka_protestancka_a_duch_kapitalizmu Zwróć uwagę, że najbardziej rozwinięte i najbogatsze kraje Europy są protestanckie, a Stany zostały ukształtowane przez tzw. WASP.
Inne uwarunkowania zidentyfikuj sam. Skoro od zawsze Cię to zastanawia to nie powinno być trudne :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2020 o 16:44

P Pasqdnik82
+2 / 2

"Po wybuchu II wojny światowej amerykańskie społeczeństwo coraz bardziej zajmował konflikt w Europie. Tymczasem w sierpniu 1940 r. armia amerykańska liczyła ok. 500 tys. żołnierzy, z czego Afroamerykanie stanowili mniej niż 1 proc.," No oczywiście wg niej, dowódcą powinien być czarnoskóry oficer, podoficerowie tak samo a na okręcie powinien być jeszcze burdel co by więcej kobiet mogło zagrać w filmie, ale wtedy też by się przyczepiła że to seksistowskie i sprowadzenia kobiet to roli usługiwania samcom :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2020 o 11:35

R reevoreevo
0 / 0

podsumowując " film ch*jowy bo nie ma czarnych i pedałów"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem