Matematyka wygrała, lepiej sprzedawać więcej. Jako iż tym hasłem ograniczali sobie klientelę do części stanowiącej nie całą połowę społeczeństwa. Po kalkulacjach stwierdzili iż lepiej uderzyć w tą większa część :)
A od kiedy MM był nie dla idiotów? Bo jak porównać ceny to są sporo wyższe niż w innych sklepach. Nawet w takim byle jakim hipermarkecie, na sali, można dorwać wiele rzeczy taniej niż w tym dedykowanym sklepie.
Matematyka wygrała, lepiej sprzedawać więcej. Jako iż tym hasłem ograniczali sobie klientelę do części stanowiącej nie całą połowę społeczeństwa. Po kalkulacjach stwierdzili iż lepiej uderzyć w tą większa część :)
A od kiedy MM był nie dla idiotów? Bo jak porównać ceny to są sporo wyższe niż w innych sklepach. Nawet w takim byle jakim hipermarkecie, na sali, można dorwać wiele rzeczy taniej niż w tym dedykowanym sklepie.
Zobaczyli kto wygral wybory
Zrozumieli ze lepiej celować w tą większą część narodu. Tym bardziej że została wsparta programami socjalnymi.
Wybory pokazały że jendnak idiotow jest więcej i poszli po tego konsumenta