Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
374 384
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
R raven000
+11 / 13

Matematyka wygrała, lepiej sprzedawać więcej. Jako iż tym hasłem ograniczali sobie klientelę do części stanowiącej nie całą połowę społeczeństwa. Po kalkulacjach stwierdzili iż lepiej uderzyć w tą większa część :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+4 / 6

A od kiedy MM był nie dla idiotów? Bo jak porównać ceny to są sporo wyższe niż w innych sklepach. Nawet w takim byle jakim hipermarkecie, na sali, można dorwać wiele rzeczy taniej niż w tym dedykowanym sklepie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+2 / 10

Zobaczyli kto wygral wybory

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neomagnet
+6 / 8

Zrozumieli ze lepiej celować w tą większą część narodu. Tym bardziej że została wsparta programami socjalnymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+1 / 1

Wybory pokazały że jendnak idiotow jest więcej i poszli po tego konsumenta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem