Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
746 872
-

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W konto usunięte
+20 / 100

Czy postępowanie UE nie jest czasem wzorcowym przykładem braku tolerancji? W III Rzeszy i ZSRR wszyscy musieli myśleć i robić to, co im kazano, czyby totalitaryzm wrócił? A my mamy tolerować, narzucanie nam OBCYCH ideologii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2020 o 20:20

V vojan
+14 / 58

@wojekwiesiek xD Gdzie w jakichkolwiek gminach ktoś narzuca ideologię LGBT? Pokaż przykłady na czym polega to narzucanie czegoś. Nie chodzi o to, żeby promować cokolwiek, wystarczyłoby być NEUTRALNYM wobec LGBT. Tak samo jak się jest neutralnym wobec ludzi czarnoskórych, leworęcznych, z daltonizmem czy albinizmem. Nie robić dla tych grup żadnych przywilejów, choć ciężko mi sobie wyobrazić jakie przywileje mogliby otrzymać geje, ale też nie robić kretyńskich stref wolnych od czegoś tam, bo każdy Polak ma prawo się czuć się w swoim kraju jak u siebie, w te strefy wprowadzają wrogość i nienawiść wobec niektórych osób. Znasz się cokolwiek na historii? Wiesz co to jest "Judenfrei"? To były strefy miast nazistowskich Niemiec, z których usunięto żydów. Serio, mamy iść tym tropem i tworzyć własne strefy wolne od jakichś grup ludzi? Więc tak, popieram to działanie UE. Wyciągać rączki po pieniążki jakże znienawidzonej przez prawicę UE to łatwo. Ale funkcjonować wedle jej zasad to już gorzej, bo "nietolerancja".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+13 / 47

@YszamanY Tak, obcych. Całkowity brak tolerancji, jaki reprezentują środowiska LGBT jest dla Polaków obcy. Tak, wiele Cię ominęło, choćby fakt, iż wielu gejów i lesbijek nie utożsamia sie z chamską polityką LGBT.

@vojan Najnowszy przykład, flagi LGBT na pomniku Syrenki, Kopernika i Jezusa, to jest przykład narzucania swojej ideologii, macie nas tolerować, akceptować, bo my tak chcemy.
Neutralne to są środowiska gejów i lesbijek, nie wychodzące ze swoją seksualnością, ani poglądami na ulicę.
Historia... ? A tak, jak juz pisałem, systemy totalitarne zmuszały ludzi do określonego postępowania, i mimo iż wyznawcy nazizmu czy komunizmu byli mniejszością, swoje ideologie narzuciły większości. Wypisz, wymaluj LGBT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vojan
+4 / 38

@wojekwiesiek Kolejne xD Sytuacja z Warszawy to był akt wandalizmu i nieważne czy tam by się znajdywały tęcze, czy gwiazda Dawida, czy barwy Legii - to wciąż byłby wandalizm i nie trzeba robić specjalnych stref, żeby takie rzeczy zwalczać, bo prawo już teraz zabrania takich rzeczy.

I tak samo jak katolicy mają prawo robić sobie procesje, chodzić po mieście z krzyżem, modlić się publicznie - choć innym może to być w niesmak, tak samo inni mogą sobie chodzić z tęczowymi flagami czy nawet całować się publicznie gdy parami są geje czy lesbijki. Bo przecież osoby hetero też to robią. To jest też element WOLNOŚCI, czyli wartości ponad wszystkimi innymi.

A co do systemów totalitarnych, to chyba przeoczyłeś fakt, że te systemy swoje ideologie narzucał siłą, ponieważ totalitarna władza reprezentowała tę ideologię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2020 o 20:27

W konto usunięte
+6 / 36

@vojan Prawo zabrania też, chodzenia w kostiumie z wibratorami, czy też malowania Matki Boskiej na tęczowo, mimo to środowiska LGBT to robią. To jest tolerancja? To jest szacunek?
Nie widziałem, by na procesjach katolickich eksponowano coś seksualnego, więc pudło, analogia nie trafiona. Poza tym, na procesjach nikogo nikt nie atakuje, podczas gdy w paradach LGBT ataki na katolików to podstawa.
LGBT to brak toletancji, poszanowania dla innych, czy zwykłego szacunku... czy pisałem, iz wypisz wymaluj jak w systemach totalitarnych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vojan
+8 / 26

@wojekwiesiek No to niech prawo zabrania określonych zachowań, niezależnie od orientacji. Osoby hetero też mogą sobie paradować z wibratorami i niech prawo będzie tu równe, że niezależnie od orientacji, będzie to ścigane. Jeżeli dane osoby, niezależnie czy LGBT czy nie LGBT obrażają czyjeś uczucia religijne (jest na to osobny paragraf), to niech zostaną ukarane. Pojedyncze wybryki mogą się w każdej grupie zdarzać, ale to nie powód, by karać całą grupę i zabraniac jej czegoś, do czego każda inna grupa ma prawo. Czyli jeżeli są parady równości, na których 1 na 100 osób dopuści się czynu zabronionego, to nie powód by zakazać obligatoryjnie wszystkich takich parad. Podczas marszów niepodległości też zdarzają się liczne wybryki - ataki na squoty, rzucanie brukiem, dewastowanie przestrzeni publicznej. Ale to wciąż nie znaczy, że mamy zakazać wszystkich marszy niepodległości czy innych tego typu inicjatyw o charakterze patriotycznym.
Katolicy na co dzień obrażają gejów, nazywają ich zarazą, słowa takie pochodzą często od samych hierarchów Kościoła. Czy to znak, że powinniśmy zrobić strefy wolne od religii czy katolików? Nie. Tak samo jak nie ma argumentów ku temu by robić strefy wolne od LGBT, tylko dlatego, że komuś się oni nie podobają i czasami ich jednostki obrażą twoje uczucia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-4 / 32

@wojekwiesiek jaką ty masz tolerancję ? butelki, kamienie, wyzwiska, hasła na murze,bredzenie o ideologii ?
o takiej tolerancji mówisz ? nie szli nago, z wibratorami
"Wciąż echem odbijają się wydarzenia z sobotniego Marszu Równości w Białymstoku. Jego przeciwnicy rzucali w tłum petardami, kamieniami i butelkami. "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2020 o 20:52

avatar Xar
+4 / 30

@wojekwiesiek tylko widzisz, jesli ktos by stwierdzil, ze Twoje miasto to strefa wolna od ludzi o takim kolorze wlosow jaki jest Twoj, to tez uwazalbys to za ok?
Slyszales o czyms takim jak idealy europejskie, w tym rownosc? Jak sie kogos dyskryminuje to nie ma co sie dziwic, ze organizacja zrzeszajaca ludzi ktorzy sa za rownosci nie chce placic komus kto dyskryminuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-1 / 29

@vojan Na tym polega normalność, ze ze swoją seksualnością nie wychodzi sie na ulicę, dotyczy to także środowisk gejowskich, które nie utożsamiają sie z LGBT, normalność, to przestrzegania określonych norm, LGBT ma je w... wiadomym miejscu.
Dalej nie kumasz, że nikt nie chce karać "całą grupę", lecz tylko LGBT, ludzi chorych psychicznie, niezdolny do zaakceptowania faktu, iż swoim postępowaniem tylko szkodzą.
To jak z tymi procesjami, są tak obraźliwe jak parady LGBT? Nie? Trzeba wrzucić inny temacik bo zaorane? Aha :]
Jeszcze raz, bo nie ogarniasz, nikt nie ma nic do gejów, lesbijek, transów, bi, którzy się szanują, są normalni, nie wychodzą ze swoją seksualnością na ulicę, by ZMUSIĆ innych do akceptacji, a co robią środowiska LGBT, ludzie, którzy nie wiedzący czym jest tolerancja dla inności i szacunek do człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GunMeat
0 / 20

@YszamanY Zoofilom też natura zrobiła psikusa. Ale to nie powód by pozwalać im na stosunki z psami na trawanikach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 24

@wojekwiesiek Ja na razie widzę całkowita nietolerancje katolików. A dzięki narracji PiS wyrobiłem sobie niewyobrażalna wręcz wrogość do kościoła ,do Pis i do sporej części katolików.

@YszamanY
Liczę ze kiedyś katolicy otrzymaj to co zasiali i ktoś pokarze im swoją tolerancje w ich wydaniu ... i ktoś będzie obrzucał tak samo ich procesje ... nawet z chęcią bym się dołączył

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2020 o 21:02

W konto usunięte
+3 / 21

@Xar Może jak napiszę dużymi literami, to ogarniesz o czym mowa... NIKT NIE MA NIC DO GEJÓW, LESBIJEK, TRANSÓW, BI, TYLKO DO BANDY PSYCHOLI Z LGBT, KTÓRZY CHCĄ INNYM NARZUCAĆ SWOJA IDEOLOGIĘ, WYCHODZĄC ZE SWOJA SEKSUALNOŚCIĄ NA ULICĘ, rozumiesz o czym mowa, zauważasz różnicę?
"Ideały europejskie"... buhahahhaaaaa... nie idź ta drogą, bo to wersja było-minęło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2020 o 21:01

V vojan
-5 / 23

@wojekwiesiek LGBT to są właśnie geje, lesbijki. L - lesbians, G - gay, B - bisexual. To, że prawicowcy sobie dopisują do tego LGBT jakąś ideologią i robią rozróżnicowanie, to już wasza sprawa. Zwykły gej, który przybędzie do gminy ze strefą wolną, raczej nie poczuje się jak u siebie i raczej nie pomyśli: "ach, jestem gejem, ale to mnie nie dotyczy, wszak nie jestem LGBT". Tylko raczej będzie drżał o swoje zdrowie, bo nie daj Boże ktoś zauważy jednak, że jest homo - bo np. złapie za rękę swojego partnera. I co powiesz na wpis kolegi wyżej, czyli na ataki prawicowców na gejów i ich marsze? To było spoko? Strefy wolne od LGBT to właśnie pokłosie takiej agresji. To ta sama niechęć, to ta sama nienawiść. Nie ma żadnych argumentów za takimi strefami, to jedynie wymysł chorych z nienawiści ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inkognitko
+16 / 36

@vojan przedstawiciel środowiska lgtb a ideologia lgtb to różnica. Prawidzyw np homoseksualista nie będzie chodził ubrany sado-maso z gołym tyłkiem w paradzie. On ma swoje życie i nie świeci dupskiem dla obcych. To ideologiczne patole łażą i wymyślają, że sa tacy normalni sami agresje w ludziach tworząc - są jak Antifa: niby są antyfaszystami ale gorszych od nich faszystów i niszczycieli ludzkiego dobytku nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vojan
-4 / 18

@inkognitko Co to znaczy "prawdziwy homoseksualista"? Jest jakiś kodeks geja, który trzeba przestrzegać, żeby być godnym miana prawdziwego homoseksualisty? I po 1. pokaż mi punkty tej całej ideologii LGBT. Nie wystarczą mi jakieś własne z dupy wyrwane wymysły, ale faktyczny status ideologii LGBT, bo może mnie coś ominęło. I po 2. pokaż mi chociaż 5 zdjęć typu sado maso gej z parady równości, POCHODZĄCYCH Z POLSKI, bo zwykle prawicowcy lubią manipulować, wstawiając jakieś stare fotografie sprzed lat, pochodzące z innych krajów i próbować sugerować, że to jakaś norma i że u nas takie coś nagminnie się zdarza, kiedy u nas w paradach równości chyba z połowa uczestników to osoby hetero, którzy chcą wesprzeć tę społeczność a pozostali to geje. Czekam na te fotografie szczególnie, mam nadzieję, że zamkniesz mi usta nimi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R R51d
+2 / 14

@wojekwiesiek Skoro dla ciebie LGBT to parady równości , umieszczanie symboli w miejscach do tego nieprzeznaczony oraz obraza uczuć religijnych i wszystkie te działania są karalne to po co wprowadzać strefy wolne od LGBT? Wystarczy zgłaszać naruszenie prawa. I jeśli już w ten sposób jest określane LGBT to powinny być, co najwyżej strefy wolne od ideologii LGBT

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-2 / 10

@wojekwiesiek Pierwsze strefy wolne od LGBT były w niemczech jak dobrze pamiętam z historii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-3 / 13

@vojan Powiedz to tęczowym terrorystom, aby byli NEUTRALNI wobec Katolików i Heteroseksualnych. Manifestowanie swojego zboczenia na ulicach to jest według Ciebie neutralność? Profanacja symboli religijnych Katolików to takie normalne? Cała Polska powinna być wolna od LGBT.
Gdyby nasza władza od 1989r nie kradła na potęgę to fundusze unijne nie były by nam potrzebne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siditg
+1 / 11

@killerxcartoon na swoim przykładzie możesz najlepiej zaobserwować, jak działa inżynieria społeczna i proces przekształcania takiego killerxcartoon w broń. Broń idealną, bo samodzielną, działającą z własnej inicjatywy i w oparciu o własne zasoby.
Kiedyś trafisz na kogoś, kto nie pasuje do Twojego czarno-białego światopoglądu i Ci się ten światopogląd połamie na nim. Czego serdecznie (i bez ironii) życzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siditg
-2 / 10

@R51d o to chodzi, tylko ignorancka, lewicowa narracja zaciera różnicę między gejami i lesbijkami a ideologią/ruchem/organizacjami LGBT.
Nie chodzi też o naruszenie prawa, bo nie wszystko można ująć w przepisach prawa. Na syrence mogłaby zawisnąć też flaga z falangą i powinno to być traktowane tak samo. Tylko... właśnie problem w tym, że falangi w takich miejscach się jakoś nie pojawiają... Tu jest sedno problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R R51d
+5 / 9

@siditg ale jedno i drugie jest wandalizmem, więc co za problem jaka flaga wisi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+4 / 8

@vojan
Zasadniczo zgadzam się z twoją wypowiedzią na temat NEUTRALNOŚCI. Pozwolę sobie jedynie na dwa polemiczne komentarze:
1. Pomysł obowiązkowego wprowadzenia do szkół podstawowych lekcji LGBT uważam za próbę narzucenia ideologii. Zamiast tego chętnie widziałbym lekcje uczące wzajemnej tolerancji dla wszystkich ludzi o odmiennych poglądach i orientacjach, którzy nie robią nikomu krzywdy
2. Przywilejem dla gejów (i ogólnie dla osób będących LGBT+) byłoby przyznanie im prawa do adopcji dzieci. Czy wyobrażasz sobie na przykład przyznanie prawa adopcji samotnemu posłowi w wieku emerytalnym, który w swym życiu stworzył dwie fanatyczne partie polityczne, a "wychował" jedynie kota ? Taki przywilej również uważałbym za nieco absurdalny.

p.s.
Odnoszę dziwne wrażenie, że te popularne ostatnio ataki na "ideologię LGBT" oraz wypowiedzenie konwencji o zapobieganiu przemocy, mają jakieś "drugie dno". Władza albo chce odwrócić uwagę społeczeństwa od czegoś ważniejszego, albo kogoś chce odsunąć od władzy, a kogoś innego wzmocnić. Jak dla mnie, to jest jakaś brudna gierka pod publiczkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+5 / 11

@wojekwiesiek A gdyby stworzono dajmy na to strefy wolne od Polaków też byś tak uważał? Nikt Polsce nie narzuca wprowadzania związków partnerskich itd. Unia Europejska jako instytucja opowiada się po jednej stronie, przy czym nikt nie prześladuje za poglądy. Poza tym to unijne pieniądze, a Polska wchodząc do tej organizacji musi się podporządkować pewnym regułom. Jak chodzisz do pracy, to nie wypełniasz swoich obowiązków i się burzysz??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
0 / 4

@Xar Jeszcze w czasach PRL, jeden z kabareciarzy ogłosił obszar 2 metrów wokół niego za "strefę wolną od komunizmu". Oczywiście milicja usiłowała mu to "delikatnie wyperswadować' jednak facet okazał się uparty i nie wycofał swoich słów. Czy kogokolwiek dyskryminował? Nie. Po prostu nie zgadzał się na promowanie w jego obecności tego systemu. Natomiast z komunistami (w odróżnieniu od "komunizmu") jak najbardziej się spotykał.
Tolerancja wymaga zaangażowania obu stron. Zarówno heteroseksualiści jak i homoseksualiści swoje preferencje powinni zostawiać w domu, a dyskutować (merytorycznie) o sprawach na prawdę istotnych.
Czy na prawdę główny spór toczony w Polsce musi być akurat o "d@pie Mar....... iana"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siditg
+2 / 6

@R51d no żadna. Wskazuję tylko, że falangi nie uświadczysz na Syrence, na rondzie w Warszawie, czy na obrazach Matki Boskiej. A Tęczę owszem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H herhor67
0 / 0

@R51d O Nie, kTOŚ OBrażA mojEGo wYMyślONEgo pRzYjAcIElA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Boin
-2 / 8

Vojan. To może w takim razie niech Polska zostanie zwolniona z wpłat do budżetu UE? Dlaczego to ideologia jednej ze stron ma decydować o przyznawaniu dotacji, a nie merytoryczność wniosku? Tak wiec masz racje. Po pieniążki to łatwo UE raczki wyciąga ale dać to już nie chce. A zasady o których mówisz nie są tymi zasadami, którymi kierowali się ojcowie założyciele tylko są zasadami osób aktualnie rządzących w UE. Także miłych snów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-2 / 4

@kraken11 Powtórzę, moze teraz zrozumiesz: NIKT NIE MA NIC DO GEJÓW, LESBIJEK, TRANSÓW, BI, TYLKO DO BANDY PSYCHOLI Z LGBT, KTÓRZY CHCĄ INNYM NARZUCAĆ SWOJA IDEOLOGIĘ, WYCHODZĄC ZE SWOJA SEKSUALNOŚCIĄ NA ULICĘ.
Czytaj, aż zrozumiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matequ666
+2 / 2

@wojekwiesiek Generalnie dyskusja, z wykorzystaniem dowodów anegdotycznych, bez zapoznania się z faktycznymi wartościami, jakiejkolwiek ideologii, z wykorzystaniem błędnie rozumianych sformułowań takich jak "systemy totalitarne" nie ma sensu. W ten sposób można bronić lub atakować cokolwiek, ale to nie ma żadnej wartości merytorycznej. Nie wypowiem się na temat LGBT bo jest to zbyt skomplikowane, na komentarz pod demotem... Ale to o co proszę, to nie stawianie znaku równości pomiędzy tęczą i LGBT. Jest to piękne zjawisko meteorologiczne, ładny wzór na ubranie dla dzieci oraz bardzo stary symbol ze Starego Testamentu. Tęczowa Matka Boska, to nic złego, wandalizm, nie ma nic wspólnego z LGBT, podobnie jak z piłką nożną, a kibice często są też wandalami. Wandalizm nie na też nic wspólnego z systemem totalitarnym. Zakazywanie ludziom myślenia, działania, przebywania czy przemieszczania się bardziej do takich systemów pasuje...

Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@wojekwiesiek Ale jakiej ideologii? :D Niby, że co? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zypon
+3 / 3

1. W edukacji o LGBT chodzi o to, aby mloda osoba homoseksualna dowiedziala sie, ze bycie homo nie jest niczym złym, w przeciwieństwie do tego co mówią koledzy ze szkoły, ksiądz na religii czy nawet rodzice. Jeśli ktoś ma taką orientację i będzie sie spotykał tylko z ostracyzmem lub wręcz wrogością, a najczęściej przynajmnie z brakiem zrozumienia wyrośnie z niego nieszczęśliwy człowiek. Co jakiś czas jakis mlody człowiek popełnia przez to samobójstwo... Po to jest ta edukacja...
2. Osoby samotne w Polsce mogą adoptować dzieci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
-1 / 3

@YszamanY Jak pogadasz z psychologiem to wyjaśni Ci, że to nie psikus natury a psikur wychowawczy rodziców albo wręcz ich brak wkładu w wychowanie i pozostawienie na pastwę "otoczenia". A prawda taka, że tacy ludzie żyją normalnie w Polsce. Mają jednak problem że nie mogą brać ślubu czy adoptować dzieci. Patrząc na kwestie psychologiczne, chcesz by wychowywali je właśnie tacy ludzie? No ja specjalnie tego nie trawię.

Toleruję ale nie koniecznie akceptuję i popieram ten ruch.
Mają te same prawa co inni. A kwestie ślubu czy dzieci uważam za zamkniętą :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dural46
-1 / 3

@wojekwiesiek Straszne, Unia każe myśleć i robić coś bo sprzeciwia się spychaniu ludzi innej orientacji na margines

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dural46
+1 / 1

@balbuli11 Po pierwsze - naucz się odróżniać orientację seksualną od zboczenia. Homoseksualizm to relacja oparta na cielesnej i emocjonalnej miłości dwóch dorosłych, dojrzałych psychicznie i emocjonalnie osób. Jak to się ma do wykorzystywania dzieci, zwierząt czy zwłok tylko w celu zaspokojenia popędu płciowego? Zanim napiszesz kolejną bzdurę stawiając te dwie zupełnie różne rzeczy na jednej szali, rusz łbem bo to nie boli.
"Cała Polska powinna być wolna od LGBT" -> Wolna to powinna być od ludzi takich jak ty, nie mających za grosz szacunku do drugiego człowieka. Nie potrzebujemy w Polsce takich ludzi jak ty, więc mam dobrą radę - zabieraj manatki i spadaj do Rosji lub Iranu, tam będziesz się czuł jak wśród swoich. My walczymy i będziemy walczyć o to, żeby Polska była wartościowym i cywilizowanym krajem w którym każdy człowiek jest szanowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-2 / 2

@dural46 ehhh HOMOSEKSUALIZM TO ZBOCZENIE. Nie dorobisz tu ideologi. Polska jest wartościowym i cywilizowanym krajem. Marzy ci się lewackie eldorado? Pakuj się i wypad do Holandii, Szwecji lub Francji. Piszesz w swoim imieniu, czy w imieniu jakiejś organizacji? Co to jest za stwierdzenie "Nie potrzebujemy w Polsce takich ludzi jak ty". Masz ochotę walczyć??? Stań ze mną twarzą w twarz. Marzą ci się zamieszki jak w usa? Nie w Polsce takie numery. Piszesz o szanowaniu każdego człowieka a normalnych ludzi chcesz wyrzucać z kraju? JESTEŚ TAKI SAM JAK JA. I puknij się w ten lewacki łeb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 sierpnia 2020 o 20:10

B Boin
-2 / 2

@dural46 zgadzam się z Tobą. To straszne, kiedy ktoś, a w tym przypadku UE, nakazuje Ci jak masz myśleć. Brawo w końcu głos rozsądku w tych komentarzach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
+8 / 12

Niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu jeśli się mylę, ale czy te "strefy wolne od LGBT" to nie była prywatna inicjatywa jakiś organizacji, a nie oficjalne zarządzenie władz miasta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siditg
+2 / 6

@7th_Heaven chyba jakieś rady miast coś tam pouchwalały, tylko że to nie były 'strefy wolne' tak jak warszawska 'karta LGBT' nie jest aktem poddania się miasta we władanie sodomitów. Ale jednej i drugiej stronie wygodnie jest to tak przedstawiać.
Zresztą w tym przypadku to jest bardziej sprawa tego, że akcja powoduje reakcję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 9

@siditg Rady pouchwalały uchwały dot. obrony tradycji, rodziny(matka, ojciec oraz dzieci) i wartości. "Strefy wolne od LGBT+" to akcja zniesławiająca gminy, które podjęły takie uchwały. Działacz LGBT, który to zrobił będzie tłumaczył się przed sądem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rex4
-1 / 1

Czy mógłbym prosić o wyjaśnienie czemu jest tyle minusów u @mar2ula? Skoro to prawda?
Czy to przez fakt, że w tych gminach NIE było uchwał wymieniających LGBT tylko o rodzinie?
Czy to przez fakt, że gminy NIE wieszały żadnych tabliczek ani NIE pisały o strefach?
Czy to przez fakt, że sprawa o zniesławienie ZOSTAŁA skierowana do sadu?
Czy to po prostu brak zgody na rzeczywistość?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
0 / 8

Wciąż zastanawia mnie, jak zareagowałaby Unia na ogłoszenie jakiejś miejscowości "Strefą wolną od PiS I LGBT"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S severino
-3 / 19

LGBT to stawianie spraw na głowie,to mówienie że 2+2=5 w dodatku wyjątkowo nachalne .Uczestnicy parad gejowskich (tzw.marszów równości) to zawodowi prowokatorzy . Ogólnie rzecz biorąc jeśli ktoś wciska nam że 2+2=5 to jest to na pewno dzieło Szatana .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+2 / 20

@severino Kościół to stawianie sprawy na głowie.Wszystkie jego tezy to bajki dla dzieci sprzeczne z nauką. A do tego pedofilwe w sutannach gwałcą wasze dzieci i to systemowo ukrywają jeszcze pouczając was co jest moralne a co niemoralne i wam to nie tylko nie przeszkadza ale chcecie narzucić to innym. To szczyt hipokryzji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+2 / 8

@killerxcartoon
A do tego, ze dwa razy do roku wychodzą ze swoimi prowokacjami na ulice miast i wsi, blokują ruch, wyją i krzyczą normalnym ludziom pod oknami. Już pomijam jakieś teatralne przebieranki, dziwne utensylia i powszechne pranie mózgów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+5 / 9

@bromba_2k i jacyś dziwacy łażący pod koniec roku i dzwoniący do drzwi..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+1 / 1

@killerxcartoon
Akurat tych nie musisz wpuszczać.
Ja całkiem chętnie sobie z proboszczem zamieniam co rok te kilka słów. Jak człowiek z człowiekiem. Nie jest namolny, jak Świadkowie Jehowy, zapowiada wizytę, więc nie widzę problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+3 / 13

Środki z UE dla Polski to nie jakaś łaska zależna od widzimisię unijnego urzędnika, tylko zapłata za otwarcie prawie 40-sto milionowego rynku na towary, usługi, ludzi i firmy ze starej UE.
Jeśli teraz stawiają dodatkowe warunki to jest to złamanie umowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zypon
0 / 4

No no... Dawaj polexit, niech niemiaszki na nas nie zarabiają ! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dural46
0 / 2

@mar2ula Przypomnę ci łaskawie, że jednym z fundamentów, na których powstała UE było poszanowanie dla praw i godności człowieka. Ideą Unii jest łączenie ludzi i narodów. Unia nie ma więc obowiązku wspierania gmin które naruszają te fundamenty.
Poza tym Unia nie blokuje środków dla całej Polski a jedynie dla gmin, które wprowadziły strefy wolne od LGBT

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 sierpnia 2020 o 19:27

M konto usunięte
-1 / 1

@dural46 Przypomnę ci łaskawie, że żadna z gmin nie wprowadziła stref wolnych od LGBT (te strefy "wprowadził" aktywista LGBT). Więc blokada środków w świetle poszanowania praw i godności człowieka (mieszkańców tych gmin) jest bezprawna. W poważnym państwie taki aktywista (i jego organizacja) za te kłamliwe działania zostałby "puszczony w skarpetkach".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vonhenryrejluka
-4 / 20

Czy te pisowsko-katolickie matoły zrozumieją kiedyś że wszystko działa w dwie strony. ,,Na miły bóg..." jak śpiewał Staszek Sojka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+3 / 13

I to jest właśnie to powiązanie środków z praworządnością, jak unia zechce wprowadzić szariat, bo uzna, że to tolerancyjne to my też albo ani grosza z kasy którą sami wpłacacie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radhex
+5 / 5

Nie katolik, tylko każdy zachłanny na unijną kasę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+5 / 13

@Evandro kiedy nawet do sytuacji nie związanej z Kościołek Katolickim musi wstawić swoje antyklerykalne płacze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2020 o 8:23

S konto usunięte
+3 / 15

kolejny idiotyczny demot tęczowego pajaca. Ciekawi mnie czy tęczowa ideologia atakuje tylko ułomnych psychicznie, czy ten tenczowy syf powoduje tak widoczny debilizm?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+2 / 8

@solonaryba Tylko, widzisz... "Strefa wolna od LGBT" znaczy mniej-więcej tyle samo, co dumne kibolskie graffiti i taką samą ma w praktyce moc sprawczą. A traci się realne pieniądze. I po której stronie ten debilizm, kto jest debilem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2020 o 9:29

B bromba_2k
-2 / 6

@solonaryba
A co u Ciebie zrobiła ta (negatywna, co prawda) fascynacja tęczową ideologią?
Bo na przykład ja tylko na nią ziewam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zypon
0 / 2

Ehh... Wypowiedział się... Erudyta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 0

@daclaw kto i po co wieszał znaki "strefa wolna od lgbt", potem robił fotki i wysyłał w świat z komunikatem Polska homofobiczna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
-2 / 12

Wielu nadal sobie myśli, że kasa z UE to darmowa manna z nieba. A tu proszę - zonk. Piesek będzie grzeczny to piesek dostanie piłeczkę...
Moim zdaniem: nie ma co rozpaczać tylko wykorzystać sytuację na swoją korzyść. Chyba, że ktoś już się uzależnił od dotacji unijnych. A to peszek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grescio
+6 / 14

A teraz załóżmy, że jestem osobą LGBT i mieszkam w jednej z tych Gmin. W Gminie przykładowo ma być wykonany remont ulicy przy której mieszkam ze srodków unijnych. W ramach walki o moją równość Unia nie dofinansuje tego remontu i remontu nie będzie. Więc będę codziennie jeździć dziurawą ulicą, ale wszystko w moim interesie. Brawo Unia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mkowal78
+5 / 5

@grescio Tak właśnie działają wszelkiej maści socjaliści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dural46
-2 / 4

@grescio Pretensje miej do władz gminy a nie Unii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grescio
+1 / 1

@dural46 Heh czekałem na to :) My wam zabierzemy, ale to nie nasza wina! Genialne, coś jak w filmach Barei. W ramach walki z politykami zabierzemy pieniądze dla zwykłych ludzi. Na pewno politycy się tym bardzo przejmą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HiroOzaki
+1 / 9

Moim zdaniem to dobrze. Jeżeli chcą pieniędzy to niech im teraz ksiądz daje. Jenak gdyby ksiądz był dobrym księdzem powinien im powiedzieć "Traktuj bliźniego jak siebie samego" i powinien im pomóc, bo tak powinien postępować prawdziwy duchowny. Prawdziwy katolik, który odtrąca innych ze względu na inność to moim zdaniem nie katolik. Może wrócą Jeszce czasy kiedy "innych" ludzi skazywali na śmierć przez palenie na stosie lub stryczku. Nie raz słyszę w pracy jak to geje mogą to i tak robić w pupe, ja wtedy odpowiadam, że facet z kobietą też to robią, ale to już jest okej dla nich. Co to jest za myślenie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrekdyb
-1 / 5

Unia Europejska to zbiorowisko lewaków, socjalistów. Nowoczesny komunizm, zero poszanowania do prywatnych dochodów, własności. Do tego naciskają na nas z własną ideologią. Nie naszą, ich. Wartości europejskie to nawet nie wartości ludzi tych krajów, tylko bandy zjebów w komisjach. Może i dostajemy więcej pieniędzy ale to oni mówią nam jak możemy je wydać. Wyobraźcie sobie, ze masz 30 lat, mieszkasz z mamą, oddajesz jej wypłatę, ona ci ja dzieli i mówi co masz z nią zrobić, układa ci styl życia bo inaczej brak kasy... Co robi normalny człowiek? Wyprowadza się, żyje za swoje, żyje jak chce, jest wolny. Godzimy się by nami sterowano jak kiedyś zssr. Nie jesteśmy niepodległym państwem, lepiej to sobie uświadomcie. Nie wazne czego chcemy my, ważne co chce unia. Temat jest dużo szerszy i takie mega skrótowe myśli to tylko wstęp. Zainteresujcie się tematem sami. Nie tu komentując obrazki, poczytajcie. Tylko broń boże nie informacje z tvp/tvn/Polsat. Stacje rządowe, komercyjne żydowskie i lewackie itd. Tam się nawet prognoza pogody nie zgadza. Nawet jak rano zaglądniesz by sprawdzić czy popołudniu będzie padać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 12

Nie ma żadnych podstaw prawnych do takiego działania. Ale kto by się w unii przejmował prawem jak ideologia jest ważniejsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
-2 / 8

@amroth7
Czy dla Ciebie ideologia nie ma znaczenia? Religia? Moralność? Jeśli tak, to masz bardzo pusto.
A może uważasz, że tylko Twoje poglądy są dobre, a inne "do gazu!"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 6

@bromba_2k W przypadku opisanym w democie ideologia żadna nie jest istotna, nie ma znaczenia czy mi się podoba jedna ideologia czy druga. Prawo ma być stosowane, a w tym przypadku nie ma żadnych podstaw prawnych do odrzucenia wniosków. Uważasz, że prawa raz możemy przestrzegać, a innym razem nie, bo nam się nie podoba ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
-1 / 5

@amroth7 Nie. Uważam, że UE jest oparte na fundamentach prawnych, historycznych, ideologicznych, gospodarczych i Bóg wie jeszcze jakich. Weszliśmy do tego interesu, więc trzeba przestrzegać zasad. Jak nam się nie podobają, to możemy wyjść.
Jak to mi kiedyś tłumaczył proboszcz w odniesieniu do przynależności do KRK - to nie jest pudełko czekoladek, z którego sobie wybierasz tylko to, co lubisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 2

@bromba_2k "więc trzeba przestrzegać zasad", dokładnie tak, UE powinna przestrzegać zasad, wchodziliśmy na określonych zasadach. Jak mają się zasady zmienić to wszyscy zainteresowani muszą się na te zmiany zgodzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
-1 / 1

@amroth7
Pewnie jesteś tym ekspertem, który te wszystkie zasady ma w jednym palcu. OK - ja nie mam. Wiem tylko tyle, że co najmniej od lat 70-tych uliczne parady "odmieńców" były tolerowane w Europie Zachodniej. Co najmniej od lat 80-tych środowiska te są dość szczególnie chronione przed różnej maści moralizatorami. Jeśli Ty znasz te zasady (które wg Ciebie łamie Europa), to nie rżnij głupa, że jest to nowością i niespodzianką dla Polaków, czy było w czasie naszej akcesji. Nikt Ci nie każe uczestniczyć w takich paradach, ani im kibicować. Ja na przykład nie mam pojęcia kiedy, gdzie i kto będzie sobie tańczył z "fiutem na czole", bo mnie to po prostu nie interesuje.
Na marginesie - Papież Franciszek zauważył, że najbardziej zażarcie z "innościami" seksualnymi walczą ci, którzy sami są krypto-gejami. Może to także tyczy naszej pseudo-prawicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arkadyjczyk85
+1 / 5

No to teraz te miasta nie powinny płacić haraczu dla UE. Proste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@Arkadyjczyk85
A czy zwolnisz też mnie od podatków? Rządzą mną ludzie, z którymi różnię się poglądami. Nie dostaję żadnych Menelowych+, czy tam innych. Na drzwiach mogę sobie powiesić "Stefa wolna od Pis", gdyby to było dodatkowym warunkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dural46
0 / 0

@Arkadyjczyk85 Wątpię że te zabite dziurami wiochy są płatnikiem netto ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
-3 / 11

Co za brednie, nigdy nie było czegoś takiego jak gminy wolne od gejów, to tylko wymysł lewicowych dziennikarzy do szczucia na samorządy. Fakty są takie, że to były deklaracje ideowe wyrażające sprzeciw wobec nauczania dzieci w szkole ideologii lansowanej przez tą subkulturę. Minus dla debilnego demota. Autorowi życzę hemoroidów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M morowindus
-2 / 4

I dobrze, nie potrzebujemy unijnych pieniędzy i gejów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AIkanaro
-4 / 4

Dyskryminacja z którą unia jewropejska niby walczy w pigułce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mo_cuishle
+1 / 5

przecież polscy prawicowcy, ci sami którzy popierają strefy wolne od LGBT, opluwają UE. Po co więc wyciągają łapę po pieniążki od tej lewackiej, sodomicznej instytucji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fsubi
-2 / 2

Odpierdool się od katolików, Parówo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
0 / 2

Abstrahując czy te ustawy są słuszne czy nie, to jest bardzo niebezpieczny przykład jak urzędnicy ue próbują sterować społeczeństwami Europy - najpierw zabieramy wam pieniążki do kasy unijnej, a potem oddamy je ale pod warunkiem że będziecie postępować tak jak wam nakażemy.
To jest szantaż ekonomiczny i niezależnie co myślimy o ustawach anty LGBT nie powinniśmy się na to godzić, bo prędzej czy później uderzy też w nas ( choćby poprzez przymus przyjęcia "uchodźców" ).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrdok
+6 / 6

Czytając te wasze komentarze i przemyślenia, to można jedno stwierdzić: "Szambo wybiło!" .

Ruch LGBT nie stworzył się sam, powstał na skutek nietolerancji, nienawiści i chamstwa. Nie byłoby nietolerancji w stosunku do mniejszości seksualnych - nie byłoby LGBT.

Na każdą akcje jest reakcja i to będzie się eskalować.

Można napisać że rząd Polski i jego aparat państwowy jest odpowiedzialny za coraz większy ruch LGBT. Zamiast łagodzić szczuje nas przeciwko sobie.

A teraz minusujcie - zresztą mam na to wyłożone

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2020 o 20:38

B bromba_2k
0 / 0

@Slawa238
Ale rozumiesz, że na przykład "kościół" może oznaczać budynek, hierarchię lub zbiór wiernych? To taka mała podpowiedź - niektóre słowa mają więcej znaczeń. Może z tym LPG też tak jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-4 / 4

Yhm. Czyli trzeba promować homo a jak nie to wypad z Unii. Referendum Polexit poproszę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dural46
0 / 0

@lewetedemoty Sprzeciwianie się spychaniu ludzi na margines a promowanie czegoś to w zasadzie dwie różne rzeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-1 / 1

@dural46 Yhm spychanie. Tylko czego wszędzie w przestrzeni publicznej pojawia się tęczowa flaga. Dla mnie to jest propagowanie a nie sprzeciwianie się spychaniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Andrzejbe
-1 / 1

i widać jaki jest związek między LGBT a dotacją z Unii???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geralt07
-1 / 3

Ja tam powiem tak ,,j*bać Unie, j*bać LGBT". Nienawidze komunistów, i faszystów, nie ważne czy wycierają sobie mordy klasą robotniczą czy homoseksualistami. Nieważne czy flaga jest czerwona czy z gwiazdkami. Jedyne co widze to to że 30 srebrników wzrosło do milionów czy tam miliardów co (tfu) UE daje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bolec1713
0 / 0

I bardzo dobrze walić zwyroli a te gminy jakoś dawały sobie radę bez nich wcześniej i teraz też dadzą i to bez zwyroli brawo wy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Camillio
0 / 0

A skąd wiesz że to byli katolicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevoreevo
0 / 0

w takim razie narzucanie woli piz* z LGBT gminom które nie tego syfu u siebie czym jest.? brakiem tolerancji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CinCun
0 / 0

TO NIE TAK :)

Katolik pozbawiony unijnych pieniążków nie beczy, tylko DRZE MORDĘ o dyskryminacji katolików :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem