Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
64 95
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar BOFH
+7 / 7

Aktywistów mają organizację, organizacje to ludzie działjącej w jakieś sprawie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ferdyn12
+1 / 1

@BOFH Sprawy, w jakich działają aktywiści, mogą być związane z ideologią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-1 / 3

@ferdyn12
Mogą, wtedy to nazywa się kościół albo partia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ferdyn12
+2 / 2

@BOFH Zbyt wąskie patrzenie na ideologie w organizacjach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+1 / 1

@ferdyn12 No to zasadnicze pytanie co w przypadku LGBT jest ideologią jak jest sformułowana? Jesteś w stanie przedstawić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2020 o 22:51

S Syphar
+3 / 3

@BOFH Jak zobaczysz ile się trzeba napocić, żeby założyć partię w Polsce to pojmiesz, czemu wiele stowarzyszeń polityczno-ideologicznych to jednak zwykłe stowarzyszenia. A aktywistów mają. Na zachodzie natomiast partie LGBT występują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-1 / 1

@Syphar
Jak widzę, jak szybko powstają partie to chyba nie bardzo trzeba się napocić.
Ale OK jak brzmi ideologia LGBT, bo wszyscy mówią, że jest ale jak na razie jej treści nikt nie podał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+2 / 4

@BOFH Może być karta LGBT warszawska? Proszę bardzo:

"Reaktywacja hostelu interwencyjnego dla osób LGBT+ i stworzenie warunków do jego trwałego funkcjonowania w modelu ekonomii społecznej."

Mamy raz. Za czyje pieniądze? I dlaczego znów podatnika?

"Wprowadzenie miejskiego mechanizmu zgłaszania, monitorowania i prowadzenia statystyk zachowań mogących mieć znamiona przestępstwa z nienawiści motywowanych homofobią i transfobią oraz zwiększenie dostępności wsparcia psychologicznego i prawnego dla osób LGBT+ będących ofiarami przestępstw z nienawiści."

Orwell bije pokłony


"Wprowadzenie do stołecznych szkół „latarników” i wzmocnienie działań antyprzemocowych."
Ah, no tak, publiczne szkolnictwo z narzucanym przez państwo programem szkolnym! Za pieniądze podatnika!

"Wprowadzenie edukacji antydyskryminacyjnej i seksualnej w każdej szkole, uwzględniającej kwestie tożsamości psychoseksualnej i identyfikacji płciowej, zgodnej ze standardami i wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO)."
Pewnie, w prywatnych też. W końcu własność prywatna jest nic nie warta, właściciel nie powinien być właścicielem i decydować. Marks czystej wody. Ale szef WHO, zbrodniarz z Etiopii ukrywający epidemię Eboli klepnie. Autorytet...

"Aktywne wspieranie nauczycieli i dyrektorów."
Znów jak wyżej...

"Otwartość na inicjatywy trzeciego sektora."

No tak, przecież rząd nie może rządzić sam nawet, jak rządzi po naszej myśli, potrzebujemy Rad! Kraju Rad!

Dalej w podobnym tonie wszystko, więc nie ma sensu przytaczać, wrzucę tylko kwiatki:

"Współpraca z pracodawcami przyjaznymi dla osób LGBT+, w tym w szczególności z tzw. tęczowymi sieciami pracowniczymi i promocja dobrych praktyk."

Czyli promocja tej inicjatywy prywatnej która jest po naszej myśli. PRL...

"Powołanie pełnomocnika Prezydenta m.st. Warszawy ds. społeczności LGBT+ z odpowiednim umocowaniem w strukturze Urzędu m.st. Warszawy pozwalającym na koordynację działań wdrożeniowych niniejszej deklaracji i innych działań na rzecz społeczności LGBT+"

Bo sojusz robotniczo-chłopski, tfu! Gejowsko-lesbijski musi mieć prawo do współrządzenia!

Nie no poważnie ktoś twierdzi, że to nie jest organizacja komunistyczna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-1 / 1

@Syphar
Ja prosiłem, o treść ideologi, a nie działań, które mają pomóc przeciwdziałać dyskryminacji. Tak to można też mówić o np. ideologi głuchych, bo oni podobne działania organizują.
Także popraw się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arkadyjczyk85
+7 / 9

Dlaczego są sponsorowani zza granicy? Kto ich opłaca? Dlaczego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pantharhei
+4 / 6

Bo niepokoje społeczne zawsze można wykorzystać politycznie czy inicjowane są z zewnątrz czy wewnątrz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+1 / 3

@Arkadyjczyk85
Odwetowcy z Bonn

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gro9
-1 / 9

@pantharhei Biorąc pod uwagę że nasz własny rząd pod przewodem PIS:
- na ministra obrony narodowej wybrał człowieka chorego psychicznie który miał zwidy, twierdził że powstanie warszawskie było inspiracją dla Piłsudskiego (dla niekumatych - to było po jego śmierci), i zrobił burdel w siłach zbrojnych
- robi burdel w gospodarce niszcząc spółki skarbu państwa wywalając znających się na prowadzeniu ich ludzi i zastępując ich sprzątaczkami i nauczycielami z podstawówki wg. klucza Wierności Partyjnej (jak za komuny)
- zabija społeczeństwo bawiąc się w rozdział stołków w rządzie zamiast walczyć z epidemią, robi wałki na zwalczaniu jej (Szumowski i wałki z maseczkami, respiratorami, testami)
- w ramach wyborów JAWNIE KŁĄMALI że epidemi nie ma i chodźcie do wyborów. Czym zapoczątkowali 2 fale epidemii. Bo chyba nie jest przypadkiem że wzrosty zachorowań były AKURAT 2 tygodnie po wyborach.

Wyjaśnijcie mi - po co wrogowie Polski mieliby finansować kogokolwiek w LGBT skoro nasz rząd sobie tak świetnie radzi z niszczeniem Polski ??? Wystarczy że mają swojego agenta-prezesa. Który trzyma za jaja Prezydenta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+2 / 2

@Gro9, za starym, bardzo starym dowcipem - nie mieszaj bladźtwa z międzynarodową polityką. Te rzeczy się wcale nie wykluczają i kto inny na nich zyskuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+3 / 5

@Gro9 Akurat to z wyborami to robili co mogli by "odpowiednia" opozycja miala szane jak najwieksze :D

"Wyjaśnijcie mi - po co wrogowie Polski mieliby finansować kogokolwiek w LGBT skoro nasz rząd sobie tak świetnie radzi z niszczeniem Polski ??" - Bo LGBT doskonale sobie radzi z wysadzaniem Podstaw Panstwa, moralnosci oraz pchaniem "totalitaryzmu". :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PMY
+1 / 5

@Gro9 Co Ty człowieku chrzanisz? Jaki burdel? Burdel przed wojną miał mój dziadek. Tylko tam był porządek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gro9
0 / 0

@SARs9504
Hmmm... to teraz porównaj.
Przekręty PIS wymienione w moim poście vs Osiągnięcia wielkiej V kolumny LGBT - pobili kierowce samochodu który ich obrażał + zawiesili na kilku pomnikach flagi.

Zastanówmy się - kto jest większym zagrożeniem dla Polski....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 0

@gro9 hym niech pomyślę czy Przekręty PiS które są możliwe dla tego, że mamy bandę rozdartych gowniarzów zamiast opozycji, i szansa że PiS zostanie odsunięty od władzy czy ideologia która rozsadza podstawy narodów a jej "postępowe" przepisy zniszczą wogule wolność słowa oraz stworzą dyskryminację na wszystkich poziomach zarówno władzy jak i życia społeczno zawodowego... No nie wiem jakoś "Kaczystan" zapewnia równiejsze traktowanie i więcej wolności zwłaszcza w dyskursie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+8 / 12

Narodowcy to też ludzie i co z tego?

Właśnie każdy LGBT, jest aktywistą, bo ci którzy NIE SĄ aktywistami, nie afiszują się publicznie ze swoimi odmiennościami seksualnymi. Normalnych lesbijek, gejów, biseksualistów czy transeksualistów nie zauważysz pośród tłumów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+6 / 8

@BOFH O jakie "swoje prawa"? Od 1911 maja takie same prawa jak wszyscy w Polsce! Od 1925 bodajze w kodeksie karnym zostala Pedofilia, Zoofilia oraz Nekrofillia? Czyzby walczyli o prawa dla tej trojki?

W UK dwa razy jak narazie przylapano ich na forsowaniu normalizacji pedofilii a i na wciskaniu operacji zmiany plci dzieciom tez...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kibishi
+6 / 8

@BOFH Podaj przykład jakich praw nie mają homoseksualiści które mają inni ludzie, jeżeli nie potrafisz to po prostu zamilcz.

LGBT to ideologia, wiele osób należących o preferencjach bi lub homo wcale się z nią nie utożsamia, jeżeli LGBT to byli by ludzie to jak nazwał byś ludzi homo którzy się z tą grupą nie utożsamiają?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-5 / 5

@kibishi
No już napisałem jakich praw nie mają. Więc jak masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, to nie pisz.

"LGBT to ideologia, wiele osób należących o preferencjach bi lub homo wcale się z nią nie utożsamia, jeżeli LGBT to byli by ludzie to jak nazwał byś ludzi homo którzy się z tą grupą nie utożsamiają?"
A mógłbyś to na polski przetłumaczyć? Bo wolskiego nie znam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+5 / 7

@BOFH
"Czyli mogą zawrzeć związek i z tego tytułu mają takie same prawa?" - Tak! Zupelnie jak wszyscy w RP niezaleznie od orientacji moga wziasc slub tylko z plcia przeciwna. Znaczy to tez ze nawet HETEROSEXUALISTA nie moze wziasc slubu w zakresie tej samej plci NAWET JAK BY CHCIAL. Ba nawet wiecej, podczas slubu NIKT CIE NIE PYTA O ORIENTACJE!
"I nie są szykanowani," - Nie nie sa, w przeciwienstwie do krajow zachodu NIE WYMAGAMY W PL DEKLARACJI O ORIENTACJI SEKSUALNEJ podczas podejmowania pracy.
" i prokuratura ochoczo zajmuje się ściganiem osób, które im grożą?" - Nie ma sie "ochoczo" zajmowac, prokuratura ma sie zajmowac wszystkimi !GROZBAMI KARALNYMI! tak samo. Dla przykladu na zachodzie "ochoczo" sie zajmuje i scigala babke za "transfobiczna mowe nienawisci" bo wykupila baner z ENCYKLOPEDYCZNA DEFINICJA KOBIETY - Tak ta akcja to "SUKCES" aktywistow LGBT :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2020 o 21:38

avatar BOFH
-3 / 3

@SARs9504
Czyli mają postępować wbrew sobie i zawierać związki z płcią przeciwną, bo ty masz takie widzimisię? Człowiek, wbrew prawicowcom, to nie tylko penis i wagina ale przede wszystkim mózg i to co on odczuwa.
Jak na razie policja i prokuratura ochoczo zajmują się aresztowaniami wywieszających flagi (jak by byli mordercami), a jak ci zgłaszają się na policję, żeby zgłosić groźby to słyszą, że mają nie prowokować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+3 / 5

@BOFH a jakiż to praw się homoseksualistom odmawia?
Prawo w Polsce mówi wyraźnie że małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny. Prawo polskie nie określa niczyjej orientacji, wgl nie bierze tego pod uwagę.
Gejowi jak najbardziej wolno poślubić kobietę i nikt nie będzie dochodził orientacji geja, jeśli oboje zgadzają się na małżeństwo.
A heteroseksualnemu facetowi na równo nie wolno poślubić faceta.

Wskaż mi jakikolwiek paragraf gdzie jest wyraźnie napisane "homoseksualistom zabrania się ...". Nie ma takiego.

W PL nikt nie szykanuje homoseksualistów. Jakiś czas temu było nagranie jakiegoś geja, który otwarcie mówił że bardziej obawia się LGBT, niż narodowców których ma na przeciwko swojej klatki :P
https://youtu.be/CH7qAedvkQc
.
Bo jak idziesz ulicą i mijasz geja, to co, ma on napisane na czole "pedał"? Nie. Jest po prostu facetem idącym ulicą. Nie masz podstaw wiedzieć że woli chłopców, więc wgl nie zwracasz uwagi na niego. Jakbyś minął mnie, ot w podkoszulce, spodniach itp, to byś stwierdził że jestem motocyklistą, pomimo iż do marketu podjechałem autem? XD. No nie.

Zrozum, LGBT jako środowisko jest szkodliwe. Nie dlatego że mają taką a nie inną orientację, tylko przez środki z których korzystają.
Wiesz jak motocykliści ocieplają swój wizerunek publicznie? Organizując zbiórki krwi, akcje charytatywne, opłacając motocykle ratunkowe dla szpitali, otwarcie krytykując negatywne zachowania niektórych motocyklistów (ostatnia sprawa mistrza crossu).
https://www.scigacz.pl/Kilka,pucharow,i,jeden,dzban,Mistrz,Polski,rozjezdza,obsiane,pole,,VIDEO,38293.html
TAK się załatwia takie sprawy. Nikt z motocyklistów nie krzyczał o motofobii, rasizmie drogowym, nikt nie płakał o ekstra przywileje.
Jeśli wciąż do wszystkich psioczysz że to ich wina, to nie ma bata, w końcu cały świat się sprzeciwi wobec ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2020 o 22:16

K kibishi
+2 / 4

@BOFH Pisałem to już wiele razy, małżeństwo ma służyć prokreacji, dlatego ma pewne przywileje. Para homoseksualna nie jest w stanie bez pomocy osób trzecich zrobić sobie dziecka, dlatego nie mogą zawrzeć małżeństwa i tych przywilejów posiadać. (choroby to trochę inna sprawa, nie zależna od woli człowieka).
Jeżeli chodzi o prawo to niszczenie mienia a to chyba pod to podchodzi to wywieszanie flag na pomnikach jest karane, groźby karalne są karane lub wyśmiewane nie zależnie od orientacji, tak samo jak faceci hetero jak zgłaszają przemoc domową też są wyśmiewani uważasz że w takim razie nie mają takich samych praw jak inni?
Większość aktywności związanych z LGBT jest faktycznie prowokująca, takie osoby wychodzą ze swoją seksualnością na ulicę i to irytuje ludzi, teraz jest naprawdę sporo miejsc gdzie takie osoby mogą znaleźć sobie drugą połówkę bez zmuszania osób niezwiązanych do oglądania tego. Nie widziałem ani nie słyszałem aby ktoś atakował 2 kobiety bo idą trzymając się za ręce a nie raz widziałem tak idące kobiety a nawet mężczyzn gdzie to jest dużo mniej akceptowane przez społeczeństwo.

Płeć człowieka jest określana na podstawie narządów rozrodczych bo tak jest najłatwiej określić czy jest to facet czy kobieta, jeżeli uważasz że to mózg określa płeć osoby to spójrz na zawody sportowe w ostatnim czasie i jak faceci zaczynają dominować na kobiecych zawodach bo uważają się za kobiety. Można mieć różne problemy hormonalne lub psychiczne co nie zmienia że są dwie płci + drobny promil wyjątków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-2 / 4

@rafik54321
Czyli według ciebie człowieka definiuje penis i wagina, a nie mózg i to co dzięki niemu człowiek odczuwa. To, że nie ma zakazów sformułowanych wprost, nie oznacza, że ich nie ma. Jeden z takich przepisów i to w Konstytucji zacytowałeś.
Tak, i na pewno był to homoseksualista. Może ja nakręcę film jako narodowiec i też coś ogłoszę.
Przy założeniu, że ludzie są anonimowi.
Np jakie to środki?
Czyli takie, które potem można by określić jako "podstępne szerzenie ideologi LGBT"? Bo tak to wygląda oczami prawicowca.
Ale ja u nich nie widzę, żeby psioczyli na cały świat. Psioczą na konkretne problemy i organizacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-3 / 3

@kibishi
1. Prokreacji, a to ciekawe. A ja sądziłem z miłości i chęci utworzenia trwałego związku. Ale ja zbyt staroświecki pewno jestem. Wbrew temu co piszesz dzieci rodzą się poza małżeństwem (w obecnych czasach coraz częściej). Niektórzy chcą zawrzeć małżeństwo, ale dzieci nie chcą mieć inni nie mogą, a wtedy często adoptują (o widzisz można mieć dzieci w małżeństwie adoptując je i też spełniać twój postulat posiadania dzieci). To że nie są w stanie począć dziecka, nie znaczy, że nie są w stanie je wychować.
2. Co zostało zniszczone na tych pomnikach? Ale groźby ze względu na orientację są karalne. Tak samo jak dyskryminacja, ze względu na płeć (i tu nagle prawicowe płaczki lamentują na mężczyznami, którzy są wyśmiewani jak zgłaszają przemoc domową, czy nie jest im przyznawana opieka na dzieckiem).
3. Nie bardziej niż aktywność narodowców, górników rolników, cz PiSu, że o katolikach nie wspomnę, którzy to muszą manifestować publicznie swoją wiarę, jak by nie mogli po cichu w mieszkaniach.
4. A jak ma i pochwę, i penisa to jest to mężczyzna czy kobieta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+2 / 4

@BOFH O patrz, nie mogą zawierać związków żeby mieć takie same prawa, i to prawica jest za to odpowiedzialna?

A kto wymyślił podatek od spadków i darowizn, żeby "burżuje" po sobie nie dziedziczyli majątków tylko musieli się dzielić, czego "obejściem" jest małżeństwo?

A policja i prokuratura ochoczo zajmuje się ściganiem gróźb karalnych zwykłym obywatelom? Też nie - uprawia taką samą spychologię, pod tym względem jest równość.

Jedyna nierówność to te małżeństwa, przy czym LGBT nie chodzi o nazwę "małżeństwo" tylko o należenie do 0 grupy podatkowej (resztę da się załatwić testamentem i aktem notarialnym).

To ja mam do lewicy taką propozycję - przestańcie tworzyć problemy jak podatek od spadków i darowizn, to nie będziecie ich potem musieli bohatersko rozwiązywać.

I nie gadaj mi tutaj, że to nie jest ideologia, bo domagając się ulgi w tymże podatku (w praktyce tylko o to chodzi) tylko lansujecie dalej jego istnienie, bo przecież Marks nie mógł się mylić, prawda, towarzyszu?

Ja tylko czekam aż ta wasza milicja zacznie wywalać z domów homoseksualistów pod pretekstem "przemocy w rodzinie" bo też żeście lobbowali za taką możliwością na widzimisię policjanta, który może być uprzedzony, może być rasistą, ale po co dowody, po co proces, po co sąd - od razu won.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2020 o 23:51

avatar BOFH
-1 / 1

@Syphar
Właściwie powinienem ci tylko napisać, że podatek od spadków i darowizn to tak od czasów antycznych już jest znany. W Rzymie pobierany był 5% podatek od wartości każdego
spadku i legatu. To by było na tyle, jeżeli chodzi o twoją znajomość historii prawa.
Problem bycia w nieformalnym związku rodzi inne problemy. Na przykład dziedziczenie. Nie załatwisz tego testamentem, bo testament to w zasadzie tylko wytyczne, a i tak ważniejsze jest kto i w jakiej grupie dziedziczenia się znajduje.
Także prawicowcy poduczcie się trochę prawa i jego historii i nie zarażajcie swoimi fobiami społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 3

@BOFH człowieka definiuje DNA. A dokładnie to samo definiuje płeć. Osobiście nie jestem za czymś takim jak płeć kulturowa. Dla mnie to bzdura. Bo coś takiego można sobie nawet wmówić. Dokonać przykładowo odruchów warunkowych.

"Tak, i na pewno był to homoseksualista." - skoro wyciągasz takie argumenty, to może całe LGBT NIE JEST złożone z gejów, lesbijek, biseksów oraz trans. Bo w końcu to może tylko banda trolli XD. Haha.
A może to po prostu sponsorowana społeczność przez osoby trzecie?

Gdzie anonimowość człowieka z podanego przeze mnie nagrania? W końcu ewidetnie widać jego twarz. Na ulicach byłby rozpoznawalny.

" Psioczą na konkretne problemy i organizacje. " - homofobia, to określenie bardzo często używane przez takie środowiska. LGBT nie potrafi pojąć, że nie każdemu będą się podobać i muszą to zaakceptować.
Ja jestem motocyklistą i nie oczekuję że każdy będzie mi przybijał piątkę, mówił "tak, dobry motórzysta, tak jedź na złamanie karku, dobry jesteś". To chore.
Oczekuję jedynie tego aby inni respektowali kodeks drogowy - wszystko.
LGBT jest inne, dlatego nigdy nie będzie przez wszystkich rozumiane i akceptowane, taka jest istota bycia mniejszością. Walka z tym mija się z celem.

Dodatkowo - jakie to chore nauczanie seksualne te środowiska chcą wprowadzać. W niektórych krajach dochodzi do jakiejś patologii aby chłopcy nosili spódniczki. Po kiego wała? A może w ten sposób próbują rozbudzić u nich homoseksualizm? Nie wiem, to jedyne co by miało jakiś sens.

Dodatkowo mógłbym przytoczyć 2 lesbijki które adoptowały chłopca i w wieku 7 lat zmieniły mu płeć. Jakoś nie wygląda mi to na przypadek, że akurat 2 lesbijki adoptowały akurat chłopca, któremu akurat nie odpowiadała płeć.

Niestety, stanowczo zbyt wiele lewicy mamy we współczesnych czasach. Nie żeby prawica była idealna, bo fanatyczne odchyły są równie chore. Zdrowe i pożądane jest coś po środku, więc ktoś kto pragnie równowagi (tak jak ja), w tej chwili popiera prawicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-2 / 2

@rafik54321
Płeć kulturowa istnieje, choćbyś tupał ze złości. Różnie wyglądają wzorce zachowań, wyglądu kobiety i mężczyzny, na przestrzeni lat oraz w różnych kulturach. I tak jak napisałem, choćbyś sobie tupał ze złości to coś takiego istnieje.
Nie wiem czy są bandą troli ale ich postulaty są sensowne i po reakcji takich jak ty homofobów widać, że potrzebne.
A homofobia nie istnieje, przecież jesteś doskonałym przykładem homofoba. Wszystko o co oni postulują zrzucasz na karb niezidentyfikowanych osób trzecich, przypisując im negatywne zamiary.
A jakież to wychowanie seksualne oni proponują? Co do spódniczek, muszę cię zmartwić chłopcy się przebierają już teraz (i przebierali się lata wcześniej) i nie wpłynęło to na ich psychikę. Co więcej kiedyś wszystkie dzieci, do pewnego wieku, ubierano w sukienki. Rozumiem, że to też była promocja homoseksualizmu?
A para heteroseksualna wykorzystywała seksualnie adoptowane dzieci. Jak już tak bardzo chcesz epatować odosobnionymi przypadkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+1 / 3

@BOFH bredzisz. Nie ma tam dyskryminacji. O ile pamiętam Nie Masz Obowiązku być w związku Małżeńskim. Możesz jak chcesz zrobić sobie kościół (10osob) i robić jakie chcesz śluby ale czyżby nie o rozwiązanie problemu chodziło? Czyżby nawet 10 osób w Polsce LGBT nie mogło uzbierać by rozwiązać jeden z "ważnych" postulatów tego środowiska? A może poprostu idzie o to by nie rozwiązywać problemow.?
Człowiek to też penis i wagina a do tego Dna i Chronosony. A dwie dorosłe osoby mogą sobie wsadzać w co chcą i nikt nie robi z tym problemów chyba że się z tym te osoby obnoszą.
I guzik wiesz o rzeczywistości jeśli uważasz że spychologia Policji dotyczy tylko "wybranych" oni mają równo w d... wszystkich nie tylko was.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 2

Ad 4 ile % populacji ma pochwę i penisa i niby dla czego nie mogą być nazywani tak jak są?
Z punktu widzenia biologii to jest to "mutacja"/"choroba" a do tego zboczenie od normy.

I rozumiem że w Twoim umyśle 99.999999999999% społeczeństwa ma zmienić definicje bo Ty się obraziłeś w ich imieniu?
Ale spox jak założymy że chromosony, DNA, szkielet, układ mięśniowy, układ chormonalny czy mózg (nie licząc sporej ilości innych szczegółów) to się okaże że wasza ideologia częściowo ma rację. Tylko, niestety tak nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-2 / 2

@SARs9504
Nie wiem ile populacji ma i to mnie nie interesuje. Ważne, jest to kim taka osoba ma być mężczyzną, kobietą? Zawsze sądziłem, że to kim jesteśmy na końcu determinuje mózg (u was to się dusza nazywa). W końcu to wy odrzucacie cielesność jako coś gorszego od duszy.
Ale nikt nie każe 90-95% społeczeństwa (bo liczba homoseksualistów w społeczeństwie to jest od 4 do 10%) zawierać małżeństw jednopłciowych.
A mógłbyś treść tej ideologi przedstawić. Bo piszesz o czymś do czego nie można się odnieść.
A i na koniec tupnij nóżką, to twoje zdanie będzie prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-2 / 2

@SARs9504
Dyskryminacja polega na tym, że ktoś chce i mu zabraniają.
Ale co kościół ma do tego? Co ma wiara do związku małżeńskiego?
Tak swoją drogą to Kościół Potwora Spagetti nie został zarejestrowany jak pamiętam.
Człowiek ma też mózg (po waszemu dusza) i to mózg jest odpowiedzialny za to co czujemy.
Ale jakoś ta spychologia znika jak trzeba siedmiu chłopa po jedną tęczową flagę wysłać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+1 / 1

@BOFH ledwo 2 czy 3 procent wam Biedroń uzbierał a Ty tu gadasz o 10%?
A co ma do tego ilość. Bo tworzenie dodatkowych definicji na określenie czegoś co już jest określone bo promil populacji czuje się obrażony w imię małego procenta to nie jest ani logiczne ani mądre.

Co do determinacji "kim jesteśmy" jeżeli idzie o płeć to nie tylko "muzg" a i inne rzeczy, niemniej wiem, że musisz sobie wybierać to co pasuje pod twoje wyobrażenie o świecie.

Co do tupania to Ty i LGBT ciągle tupie z nadzieją że to co bredzą jest prawdą.

Odnośnie dyskryminacji to weź zapoznaj się z słownikiem bo tworzysz nowomowę. Wedle Twojej definicji to obrona przed gwałcicielem jest dyskryminacja gwałciciela.

Co "kościół" ma do tego? No przecież "chcecie" ślubu. No więc byście mogli mieć to co chcecie czyli śluby!!

Co do kościoła spagetti i jego nie rejestrowania, no to go zarejestruj a jak odrzucą to podnieś larum a Ja Cię poprę!

Nie mieszaj pojęć bo Ci nie wychodzi, mózg to nie dusza i tak odpowiedzialny za czucie ale nie za Twoją płeć.

Co do tęczowej flagi i 7 chłopa nie znam tematu więc się nie wypowiem.

PS: schizofrenii nie leczy się przytakując pacjentowi i spełniając jego prośby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-2 / 2

@SARs9504
Sam sobie zaprzeczasz, z jednej strony piszesz, co ma do tego ilość (jak ci pokazałem, że heteroseksualnych osób jest mniej niż 99,99999 jak to ty napisałeś) a z drugiej powołujesz się na liczby. Trochę konsekwencji. Tak swoją drogą osób głuchych i niedosłyszących jest ok 3% też się dla nich specjalne prawa tworzy. Wdłuk ciebie ani logiczne ani mądre.

Ale wiesz, że w przypadku homoseksulalizmu to nie oni sobie wybierają tylko mózg (czy też po waszemu dusza)?

No właśnie opoczytaj sobie definicję.

Hmm ale wiesz, że kościelny świstek nie ma mocy prawnej w urzędach? Kościelnych ślubów to nawet Kościół Katolicki nie respektuje. Jak nie doszło do cywilnego to kościelny unieważniają.

Ale mnie żadne kościoły nie interesują. Wiara to tylko ogłupianie ludzi. Ale możesz już zacząć pikietować pod KPRM - dwukrotnie odmówiono rejestracji Kościoła Latającego Potwora Spagetti. Do dzieła.

Dusza tak się nazywa mózg u katolików. Odpowiada on za to co myślimy jakie mamy uczucia, do kogo, za to jak rozwiązujemy problemy. Oczywiście odpowiada też za czucie. Ale tak to potrafią i zwierzęta niższych gatunków niż my. (chociaż mógłbym być złośliwy i napisać, że może rzeczywiście u ciebie odpowiada tylko za czucie).

Schizofrenia to choroba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+1 / 1

@BOFH taaaak to Ja wmawiam prawda?

Głusi i niedosłyszący są grupami z uszczerbkiem na zdrowiu uniemożliwiającym NORMALNE funkcjonowanie. Homoseksualizm nie uniemożliwia normalnego funkcjonowania ale przyjmuje że twierdzisz że to UPOŚLEDZENIE.

Mózg to nie dusza i jak im "mózg" wybiera to rozumiem że już teoria o "społecznej płci" odpada wam z ideologii? No a skoro mózg do tego przeczy rzeczywistości to rozumiem że tak jak w przypadku schizofrenii jest to choroba wedle informacji przekazanych przez Ciebie.

No właśnie. Dyskryminacja co to jest? W Polsce nie ma dyskryminacji na tle orientacji seksualnej bo PRAWO WOGULE NIE BIERZE JEJ POD UWAGĘ.

No i kolejny raz gadasz głupoty. Kościelny unieważnia się w przypadku spełnienia wielu wymogów a brak cywilnego MOŻE służyć jako okoliczność wspierająca.

No to gdzie te protesty bym mógł się przyłączyć? Gdzie petycja? Do dzieła.

Nie dusza to rzecz nie materialna i nie jest to mózg. Nibys bystry ale jednak tak bystry jak kula.

Schizofrenia to zaburzenie psychiczne czyli mózg "widzi" rzeczywistość inaczej. A skoro wedle Ciebie u Homoseksualistów Mózg definiuje płeć to może to być rodzajem schizofrenii (wedle podanych przez Ciebie informacji) czyli choroba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 1

@BOFH tak jak kultura, płeć kulturowa istnieje tylko dlatego że tak się ludzie umówili. Nie ma to żadnej praktycznej wartości, czy podstaw naukowych. Dlaczego góra to góra, dół to dół, a północ jest na górze mapy? Bo po prostu tak było wygodnie i już, nie ma tu żadnej głębszej filozofii. Choćbyś tupał ze złości ;) .

W większości kultur, w większości społeczności, płeć genetyczna, wrodzona, fizyczna, odpowiada płci umysłowej.
Interesującym jest fakt, że jakoś dopiero na przestrzeni ostatnich lat, mamy olbrzymi wzrost "zmian płci". To dziwne, bo skoro to rzekomo ma nie być wpływ kultury i chorych trendów, to raczej ilość takich osób powinna być stała a nie narastająca.

"Nie wiem czy są bandą troli ale ich postulaty są sensowne i po reakcji takich jak ty homofobów widać, że potrzebne." - oho, już zaczyna się oskarżanie i obrażanie. W którym momencie, negowałem homoseksualizm jako taki? Wręcz sam podałem ci przykład geja, który całkowicie popieram.
Właśnie nie ma żadnej potrzeby afiszowania czy promowania LGBT. Bo czego oczekują? Związków partnerskich? To nie ma większego sensu, bo wszystko to co da się osiągnąć takim związkiem, da się osiągnąć w obrębie aktualnie panujących przepisów.
Co, wgląd do dokumentacji medycznej? Wystarczy upoważnienie. Spadek? Od czego mamy testamenty? Więc o co w końcu chodzi?

"A homofobia nie istnieje, przecież jesteś doskonałym przykładem homofoba. " - i znowu to samo. Może to ty jesteś przykładem fanatyka? Pomyślałeś o tym?
Po raz kolejny ci powtarzam, że dla mnie, homoseksualista =/= LGBT. Dewiant seksualny o orientacji homoseksualnej który musi się afiszować swoją odmiennością, na dodatek w sposób często wyuzdany oraz narzuca swoje poglądy innym = LGBT. Nie myl tego i nie wciskaj takiego poglądu, jako mojego punktu widzenia.
Sam jesteś typowym przykładem lewackiego pseudopostępu. Widzisz 0-1. Albo ktoś cię popiera, albo jest homofob. Brawo ty ;)

No patrz, jestem facetem a w kiecki się nie przebierałem. Masa moich kolegów również XD. Szkotów pomijam, tam kilt noszą wyłącznie faceci więc to zupełnie inna kwestia.
W starożytnym Rzymie (np) biseksualizm był standardem.
I teraz o czymś ci powiem. Upadek każdej potężnej cywilizacji w dziejach był poprzedzony bardzo mocno posuniętymi lewicowymi poglądami, liberalizacją oraz przesadnym rozluźnieniu zwyczajów.
Tak było z Rzymem, Grecją, Persją i całą masą innych potęg.
To bardzo podobne do tego co mamy dziś.

"A para heteroseksualna wykorzystywała seksualnie adoptowane dzieci. Jak już tak bardzo chcesz epatować odosobnionymi przypadkami." - ok, i to jest PRZESTĘPSTWO! Fakt że coś takiego się pojawiło nie oznacza że mamy to akceptować.

Serio, jak czytam takie komentarze jak twój to jestem przerażony, jak można tak bezkrytycznie przyjmować lewacką papkę :/ .
Dla ciebie LGBT to coś na wzór ideału, ludzi zniewolonych czy torturowanych których niemalże trzeba ratować. Serio?
Nie dzieje im się żadna krzywda, a jedyne czego im się odmawia to ślub.
Może jeśli LGBT przestanie tak agresywnie reagować na wszystko, zaczną po prostu żyć swoim życiem, tworząc sensowne kampanie społeczne to i na śluby znajdzie się przyzwolenie. Ale najpierw muszą pozbyć się łatki zboczeńców która się do nich przykleiła nie bez powodu.
Pamiętam jak w latach 90tych homoseksualiści nie byli o tyle wyszydzani co raczej obserwowani jako interesujące jednostki. Nikt nie miał z tym specjalnie do czynienia i każdy był ciekawy. To skąd się wziął negatywny trend, jeśli nie z zachowań samych tych dziwnych jednostek?
Serio, nie każdy komu LGBT się nie podoba jest homofobem. Tylko może komuś się nie podoba że LGBT chce na siłę uczyć 6latki o homoseksualizmie :/.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-1 / 1

@SARs9504
Ależ ja ci tylko pokazuje, że tworzy się specjalne prawo dla określonej grupy osób i to nie tylko dla osób niepełnosprawnych.

Tak mózg to nie dusza, ale to co katolicy uważają za za duszę tak naprawdę jest mózgiem człowieka i tym co ten mózg wytwarza bez i z różnymi środkami pobudzającymi. Nie wiem skąd ci się ta płeć kulturowa wzięła. Płeć kulturowa, to jest tylko postrzeganie roli płci w społeczeństwie i to jak ona się zmienia w zależności od czasu i miejsca zamieszkania.

Czyli dwie babki lub dwóch facetów może wziąć ślub w USC? Czyli jest to jednak zależne od płci.

W przypadku "publicznych na pokaz katolików" decydująca vide Cejrowski.

No ale dlaczego chcesz się przyłączać. Idź protestuj.

Tak samo jak niematerialne są myśli, uczucia i odczucia, które produkuje mózg (u ciebie jak pamiętam tylko czucie).

Problem z tym, że homoseksualizm, nie jest chorobą psychiczną. Jak byś nie wierzył spytaj się psychiatrów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 1

@BOFH Mózg determinuje płeć na podstawie DNA. Mózg kobiety i mężczyzny się RÓŻNI! Choćby w sposobie myślenia, np faceci są bardziej wyczuleni na ruch w okół siebie, kobiety szybciej zauważają szczegóły.
Faceci skupiają się na pojedynczym zadaniu i kolejkóją. Kobiety starają się zrobić wszystko na raz.

"Ale nikt nie każe 90-95% społeczeństwa (bo liczba homoseksualistów w społeczeństwie to jest od 4 do 10%) zawierać małżeństw jednopłciowych.Ale nikt nie każe 90-95% społeczeństwa (bo liczba homoseksualistów w społeczeństwie to jest od 4 do 10%) zawierać małżeństw jednopłciowych." - a czy ktoś nakazuje homosiowi brać ślub z płcią przeciwną?
Kiedyś może i było "bykowe" ale już nie ma XD.

"A i na koniec tupnij nóżką, to twoje zdanie będzie prawdziwe." - i kto tu tupie nóżkami? Czyżby użytkownik kolorowatolerancja zmienił nazwę?

"Dyskryminacja polega na tym, że ktoś chce i mu zabraniają." - to opisałem powyżej, innymi, okrężnymi środkami można uzyskać efekt praktycznie identyczny. Gdyby LGBT zaczęło z tego masowo korzystać, powstałaby wtedy wyłącznie potrzeba uproszczenia systemu.

Akurat KPS jest aktualnie w PL sprawą otwartą i uznaną za system wierzeń, nie ma jednak jeszcze statusu oficjalnej religii
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lataj%C4%85cy_Potw%C3%B3r_Spaghetti
Jednak w innych krajach często jest uznanym wyznaniem :) .

"Tak swoją drogą osób głuchych i niedosłyszących jest ok 3% też się dla nich specjalne prawa tworzy. Wdłuk ciebie ani logiczne ani mądre." - hmm, może dlatego że mogą stanowić zagrożenie dla siebie i innych. A może dlatego że to po prostu kalecy?

Chwilunia. Przeplatasz na przemian transseksualistów i homoseksualistów. Zdecyduj się facet XD.
Ktoś chce być homo, proszę bardzo, lesbijki są nawet pociągające (czasem i przynajmniej dla mnie XD). Tylko się z tym niech nie afiszują publicznie.
Jak ostatnio ktoś tutaj słusznie zauważył "jak nudne musi być życie homo, że ze swoimi sprawami łóżkowymi wychodzą na ulicę".

"Hmm ale wiesz, że kościelny świstek nie ma mocy prawnej w urzędach? Kościelnych ślubów to nawet Kościół Katolicki nie respektuje. Jak nie doszło do cywilnego to kościelny unieważniają." - ERROR. Jest coś takiego jak konkordat. Umowa kościoła z państwem. Dzięki temu, ksiądz udzielający ślubu kościelnego, dostaje uprawnienia urzędnika urzędu stanu cywilnego. Dzięki temu wystarczy ceremonia kościelna i jest ona równoznaczna z ceremonią cywilną.

"Wiara to tylko ogłupianie ludzi." - o proszę. Wiara to głupota, a wierzysz w istnienie płci kulturowej której nie udowodniono naukowo. Dobre ;) . Nie ma to jak komuś zarzucać brak konsekwencji i samemu się nią wykazać.

"Dusza tak się nazywa mózg u katolików. " - bynajmniej. Jak mało kolego wiesz i jeszcze mniej rozumiesz. Mózg, organ, element ciała, znajdujący się w głowie.
Dusza, to ludzka osobowość, zdolność myślenia, sumienie, samoświadomość. Mózg co najwyżej może być nośnikiem duszy.
Mózg jest jak komputer bez oprogramowania. Niby kompletny i sprawny, ale bez oprogramowania - bezużyteczny. A dusza, jak oprogramowanie, jak system operacyjny.
Gdyby było inaczej, śmierć pnia mózgu nie oznaczałaby śmierci człowieka.
Bo de facto śmierć pnia mózgu nie oznacza śmierci ciała czy ogólnie całego mózgu. Więc wg twojej logiki "dusza" powinna być i człowiek powinien żyć w pełni funkcjonalnie XD. Brawo ty ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+1 / 1

@BOFH
Ale JAKIE SPECJALNE PRAWO? Chcesz opiekuna to I Ty mozesz :) Maja Swiadczenia zwiazane z NIEPELNOSPRAWNOSCIA. No jesli uznajemy ze Homosexualizm to niepelnosprawnosc, to moze nalezy im pomoc i przyznac opiekuna prawnego?

"Tak mózg to nie dusza, ale to co katolicy uważają za za duszę tak naprawdę jest mózgiem człowieka i tym co ten mózg wytwarza bez i z różnymi środkami pobudzającymi. " To mow ze tak Ci sie wydaje a nie twierdz ze tak jest.

"Czyli dwie babki lub dwóch facetów może wziąć ślub w USC? Czyli jest to jednak zależne od płci" - Czy w USC pytaja Cie o orientacje? Nie. Czy podczas egzaminu na prawojazdy kat B mozesz zdawac rowerem? Nie. Dwie babki nie spelniaja kryterow nie z racji swojej orientacji a z racji FAKTOW BIOLOGICZNYCH jakich? Bo nie sa Facetem i Kobieta. I nie nie jest to dyskryminacja bo tak samo Dwoch HETEROSEXUALNYCH facetow nie moze wziasc slubu, ani trzech ani dwie kobiety i dwoch facetow, ani kobieta i pies, ani facet i helikopter.

"W przypadku "publicznych na pokaz katolików" decydująca vide Cejrowski." - A dedykuj komu chcesz.

"No ale dlaczego chcesz się przyłączać. Idź protestuj." - Czytaj co napisalem, to Ty chcesz legalizacji tej "religji" wiec jak zorganizujesz petycje / protest to Cie popre. Z jakiej racji mam to robic za Ciebie?

"Tak samo jak niematerialne są myśli, uczucia i odczucia, które produkuje mózg (u ciebie jak pamiętam tylko czucie)." - Jesli jest 100 osob, obiektywnie widza slup i 99 powie ze to slup a Ty ignorujesz to wszystko i uznajesz "ze mozg" Ci mowi ze to ryba to niewazne jak sie napniesz nie zmienisz stanu faktycznego.

"Problem z tym, że homoseksualizm, nie jest chorobą psychiczną. Jak byś nie wierzył spytaj się psychiatrów." - szkoda ze nie wspomnisz w jakich "okolicznosciach" zostal on "wykreslony" z rejestru? Wspomnisz moze czy to "naukowo" ci nie pasuje? No bo glosowanie pod presja "widzow" to nie NAUKOWE podejscie ani uczciwe "demokratyczne" podejscie. Zreszta To Twoja LOGIKA udowadnia ze to choroba, ja twierdzilem ze Orientacja, i TAK JESTO TO ZBOCZENIE OD NORMY.

Wedle tego co TY SAM twierdzisz to jest to zaburzenie psychiczne. Nie mozesz twierdzic, ze dziura w przypadku drewna jest dziura a w przypadku cegly ja nie jest. Jesli twierdzisz, ze sytuacja w ktorej UMYSL wbrew OBIEKTYWNYM FAKTOM uznaje inna rzeczywistosc jest choroba to musisz sie tego trzymac.
Umysl schizofremika wbrew obiektywnym faktom uznaje ze np: Jest scigany przez gigantyczna mrowke.
W Twoim twierdzeniu (umysl definiuje stan faktyczny) homosexualizm wpisuje sie dokladnie w schizofremie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-2 / 2

@rafik54321
A co ma wartość według ciebie? Bo widać w tych badaniach jak, na dłoni, że role płciowe są zmienne w zależności od tego gdzie i kiedy człowiek spojrzy? Nawet w Polsce na przestrzeni ostatnich 100 lat widać, że role płci się zmieniły. Takie rzeczy się bada i dokumentuj, żeby potem jeden przygłup z drugim, nie mówił, że dana rola jest przypisana na zawsze do płci.

W wiesz, że jeszcze jakiś czas temu uważano, że mycie powoduje choroby? Rozumiem, że też traktujesz te twierdzenia jako dalej obowiązujące?

No widzi, w kwestii prawa też nie masz pojęcia. Już nie mówiąc o tym, że wymaga bardzo dużo zachodu. A pytanie, czego ci ubędzie jak będą mogli zawrzeć małżeństwa?
A czy jesteś homofobem. Dla ciebie homoseksualista to tylko taki co siedzi cicho i nie podskakuje, jak już zaczyna mówić, że on ma też jakieś prawa to dal ciebie już jest to wstrętne LGBT.

No dzielnyś, żeś się nie przebierał. Jak dobrze pamiętam ze szkoły, to na Dzień Wiosny przebieranie za dziewczyny było bardzo popularne. O na Juwenaliach też tak robiono. Nie przypominam sobie, aby komuś ubyło z tego powodu męskości. Aha jakoś dziwnym trafem pominąłeś temat Papy Kremówki i jego paradowaniu jako dziecko w sukience. Jakoś wtedy ludzie mniej się takimi rzeczami przejmowali. Bo nie to świadczy o tym kim się jest.
O ile pamiętam to Cesarstwo Rzymskie upadało za czasów chrześcijańskich. Wiesz twoja teoria jest bardzo ciekawa tylko pozbawiona sensu. Po prostu ty jak te babki w Seksmisji zrucały wszystko na mężczyzn ty tak robisz z lewicą.

Ja ci tylko pokazuje, że ludzie głupi i źli są niezależnie od preferencji seksualnych.

Serio, jak czytam takie komentarze jak twój to jestem przerażony, jak można tak bezkrytycznie przyjmować prawacką papkę :/ .

Dla ciebie LGBT to coś na wzór piekła , ludzi zniewalających czy torturujących innych, przed którymi trzeba ratować. Serio?

Przeczytaj sobie jak twoją wypowiedź można zmienić na całkiem odwrotną. Bez żadnego wysiłku. Co więcej

Nigdzie nie napisałem, że są ludźmi idealnymi, bo takich po prostu nie ma, nie było i nie będzie. I proszę mi takich rzeczy nie imputować.
Dzieje się im krzywda, nastolatki popełniają samobójstwa, bo są wyśmiewane odtrącane próbuje się je "przekonwertować". Dorośli są szykanowani wyśmiewani i to spotyka nie te osoby co działają, tylko właśnie te co cicho siedzą. I tak było też wcześniej, nim zorganizowano ruch LGBT. Więc nie pieprz, że jak by cicho siedziały i się organizowały toby nic im nie było.
I źle pamiętasz lata 90.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kibishi
+1 / 1

@BOFH
Małżeństwo dla państwa ma przede wszystkim zapewnić ciągłość narodu i dlatego ma przywileje, państwa nie obchodzi miłość czy związki, jeżeli chodzi o dzieci poza małżeństwami to jest odrębna kwestia i nie są aż tak dla państwa opłacalne bo aby wychować dzieci potrzebny jest czas i pieniądze a samotny rodzic raczej nie będzie miał obu tych rzeczy jednocześnie. Jeżeli chodzi o adopcje dzieci to raz że jestem przeciwnikiem adopcji przez pary homoseksualne bo raz że jest brak więzi z dzieckiem (trochę inna więź) oraz brak prawidłowych wzorców obu płci a dwa nie jest to dziecko spłodzone przez tą parę więc ono nadal istnieje nie zależnie od tego związku.

Jeżeli ktoś uderzy Cie w twarz i nabije siniaka, co zostanie zniszczone przecież siniak zniknie po paru dniach tak jak flaga. Pomniki są symbolem różnych rzeczy i dlatego mają takie formy, dlatego są tak samo nie naruszalne jak Twoje ciało. Dałem przykład że policja nie przejmuje się wieloma rzeczami a nie olewa tylko osoby o innej orientacji.

Ile razy w roku słyszysz o narodowcach? Ja średnio raz w roku przy okazji Marszu Niepodległości który jest imprezą patriotyczną, jeżeli chodzi o LGBT to słychać o nich raz w miesiącu a czasem nawet częściej a to co robią przekracza granice dobrego smaku. Jestem też przeciwnikiem procesji religijnych.

Jak ma pochwę i penisa to takie przypadki nazywa się Hermafrodytą, jest to zaburzenie i dlatego napisałem w mojej wypowiedzi " + drobny promil wyjątków."

Płeć kulturowa nie istnieje, jest to po prostu wymysł ludzi (pisałem o zaburzeniach psychicznych i hormonalnych) i nie ma żadnego związku z biologią. To że, różnie wyglądają wzorce zachowań, wyglądu kobiety i mężczyzny to jest naturalne, są różnice w budowie ciała i mózgu a różne kultury wykorzystują to w różny sposób i co w tym jest płcią kulturową bo nie rozumiem? Powiem więcej, różnie wyglądają wzorce zachowań w różnych rasach, spróbuj porównać zachowania Azjatów i murzynów, chociaż to się trochę już miesza. Nie słyszałem za to o rasie kulturowej.

Homoseksualizm jest zaburzeniem psychicznym ale istniał od bardzo dawna i łatwo go rozpoznać więc uznano go za coś normalnego, wiele chorób psychicznych było wcześniej uznawanych za klątwy itp. a z tego co mi się wydaje z homoseksualizmem tak nie było. Jeżeli coś występuje bardzo długo na dość sporej grupie ludzi to z czasem zostaje uznane w pewnym sensie za normalne.

"Dyskryminacja polega na tym, że ktoś chce i mu zabraniają." podoba mi się to zdanie, przykład: chce ucinać ludziom głowy i mi zabraniają czy w takim razie jestem dyskryminowany?

"Tak swoją drogą osób głuchych i niedosłyszących jest ok 3% też się dla nich specjalne prawa tworzy" prawo dla głuchych i niedosłyszących jest czymś innym niż dla homoseksualnych, a różnica jest dość prosta, prawo dla głuchych jest stworzone aby mogli normalnie funkcjonować w społeczeństwie. Ludzie homoseksualni mogą normalnie funkcjonować bo to nie jest ułomność czy niepełnosprawność tylko orientacja seksualna, jak chcesz zobaczyć prawo odnoszące się do orientacji seksualnej to chyba nawet takie istnieje, poszukaj po słowach kluczach: pedofilia, nekrofilia, zoofilia itp.

"Tak samo jak niematerialne są myśli, uczucia i odczucia, które produkuje mózg (u ciebie jak pamiętam tylko czucie). " Proponuje się dokształcić, myśli są materialne bo są to impulsy elektryczne, uczucia i odczucia też są biologicznie wytłumaczalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-2 / 2

@SARs9504
Nie wiem gdzie ci nie styka w mózgu, czy tam jak u was katolików jest w duszy (bo mózgiem tylko czujesz). Jeszcze raz, na potrzeby różnych grup społecznych, zawodowych o np religijnych tworzy się prawa, albo się je zmienia tak aby tym grupom się dobrze żyło. Może to zrozumiesz, chociaż moim zdaniem masz głowę rycerska.

Czyli mogą czy nie? Biologia to sprawiła, że chcą być razem. Także patrząc na fakty biologiczne to oni powinni móc wziąć ślub. CBDU

Co u ciebie z tą dedykacją? Komu co chcesz dedykować. Bo ja ci tylko napisałe "zobacz Cejsrowski."

A dlaczego za mnie dla mnie każda religia to zło. To ty chciałeś protestować, więc idź. Mi tam to jest obojętne.

No i tu jest właśnie problem. Ty gadasz o zmysłach (o czuciu), ja od odczuciach, myślach, uczuciach. Dla ciebie nie ma życia duchowego tylko fizyczne. Taki toporny po prostu jesteś i topornie (badź co bądź) myślisz.

Matko z córką, pod presją? I co karabiny były za nim? I pewno jeszcze poddano ich praniu mózgu. Wiesz przestań szukać spisku tam gdzie go nie ma. Bo sam trafisz w końcu do psychiatry.

Nie wiem gdzieś ty przeczytał, że twierdze, że jest to zaburzenie psychiczne (ja nie jestem psychiatrą więc i tak nie jestem miarodajny). Bardzo bym prosił, żebyś nie imputował mi czegoś co nie powiedziałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-1 / 1

@rafik54321
O widzisz zaczynasz kapować, że z mózgiem to nie taka sprawa prosta.

Ale ten homoś (to zdaje się u was, homofobów popularne określenie) nie ma potrzeby EMOCJONALNEJ brać ślubu z osobą odmiennej płci tylko z osobą takiej samej płci.

Widzi, tylko problem z prawem jest choćby dziurawy w przypadku dziedziczenia. To co komu zapiszesz nie znaczy, że on to dostanie.

I dlatego, że są kalecy mają mieć specjalne prawa? Dlaczego? Przecież nikt ich z teo powodu nie dyskryminuje, więc po co im dodatkowe prawa.

Nie jest równoważna z ceremonią cywilną. Ksiądz musi potem zarejestrować ślub w USC, żeby miał skutki cywilne. Co więcej były czasy, w których konkordatu nie było i taki Cejrowski wziął ślub kościelny z Beatą Pawlikowską. Ksiądz nie przekazał papierów (w każym razie nie mieli ważnego ślubu w rozumieniu prawa cywilnego)

Ale w istnienie płci kulturowej nie ma co wierzyć. To jest fakt, który można zobaczyć stwierdzić na własne oczy. Inaczej role płci były postrzegane za czasów naszych dziadków, inaczej za czasów rodziców, a teraz jeszcze inaczej.

Tylko muszę cię zmartwić. Porównanie do komputera i do systemu operacyjnego jest do.. kitu. Bo mózg sam ten system operacyjny tworzy, wiec jest mówiąc twoimi słowami, jednocześnie twórcą i nośnikiem jak już. Brawo ty ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@BOFH w jakich badaniach? Rzadnych nie podajesz :) .
To w końcu mówisz o płci kulturowej, czy o rolach płci standardowych?
Owszem, ROLA płci się zmieniła, a raczej wymieszała. Kiedyś było - facet pracuj, kobieta - zajmuj się domem, kropka. Teraz ten podział obowiązków jest dużo luźniejszy. Ale nijak się to ma do płci kulturowej, której istnienie tak próbujesz nam wmówić.
Bo nawet kiedy kobieta pracuje, a facet zajmuje się domem, to dalej kobieta jest kobietą a facet facetem.
To że facet zajmuje się domem, nie robi z niego kobiety XD. Tylko ciemnogród mógłby tak myśleć.

Za twierdzące uważam twierdzenia UDOWODNIONE, a jako potencjalnie możliwe, te hipotetyczne. Niestety nie ma żadnych dowodów na istnienie płci kulturowej, za to istnieje sporo sensownych przesłanek ku temu, że jest to po prostu modny trend dzisiejszych czasów, podparty wywoływaniem niepokojów społecznych.

"A pytanie, czego ci ubędzie jak będą mogli zawrzeć małżeństwa? " - mi niczego, ale to daje drogę do adopcji dzieci, co już ok nie jest. Zresztą podałem ci przykład do czego to prowadzi.
A co do prawa - to dawaj paragrafy ;) . Skoro tak się znasz, to poczytamy, wyciągniemy i zobaczymy czy swoje słowa poprzerz paragrafem. Dawaj ;) .

Bo czego konkretnie odmawia się homosiom? No słucham? Powtarzam po raz kolejny. POLSKIE PRAWO NIE UWZGLĘDNIA WGL ORIENTACJI SEKSUALNEJ! Nigdzie w prawie nie ma zapisów "wolno heteroseksualiście, nie wolno homoseksualiście". To nie Uganda gdzie za homoseksualizm jest dożywocie. Czemu LGBT nie prostetuje tam?

" O na Juwenaliach też tak robiono. " - na juwenaliach to robią STUDENCI, a nie dzieci.
Papy Kremówki? Google podrzuca JPII z kawałkiem ciasta XD. Czy chodzi ci ogólnie o księży? Jak wygodnie jest wymyślać nieistniejące fakty. Brawo.

Dlaczego zakładasz że uważam chrześcijaństwo za ośrodek normalności i ideału? Nie jest nim. Wręcz przeciwnie, próbuje ludzi ogłupić. Religia sama w sobie zła nie jest, nawet jej praktykowanie jest ok. Problemem są struktury kościelne, które są w pewnym sensie państwem żerującym na ludzkim strachu, niewiedzy i naiwności.
Jestem katolikiem i antyklerykałem.

A powiedz mi gdzie mamy prawicę? PiS? Przecież to lewica w czystej postaci, bo prawica nie pozwala na rozdawnictwo socjalne. Prawica woli zmniejszanie podatków i oddanie losu we własne ręce obywatelom.

"Ja ci tylko pokazuje, że ludzie głupi i źli są niezależnie od preferencji seksualnych." - tu się wyjątkowo zgodzę.

Nie prawicową papkę, tylko rozsądek i równowagę. Tak samo jak z BLM. To ten sam typ problemu. Murzyni biegają, kradną i demolują w imię czego? Jeden biały (i o czym zapominają), jeden czarny, jeden Azjata i jeden pochodzenia indiańskiego, policjanci zabili jednego murzyna. Incydent, jednostkowa sytuacja, a rozdmuchana na cały kraj, albo i część świata.
Mówi ci coś takie twierdzenie "wolność jednego człowieka kończy się tam gdzie zaczyna drugiego".

Dla mnie LGBT, to banda zboczeńców, dewiantów seksualnych, z wewnętrznym przymusem obnoszenia się swoją seksualnością dodatkowo oczekując aprobaty swoich przekonań. Są przekonani o swojej wyjątkowości i przez to wartości.
To wszystko jest totalnie błędne.

Haha, większość nastolatków popełnia samobójstwa z zupełnie innego powodu. Chociażby z przeświadczenia o swojej niskiej wartości (pompowane przez media, instagramy i facebook, gdzie każdy jest "idealny", co zaburza młodzikom pogląd na realny świat). Innymi powodami jest powszechna patologia rodzinna - alkoholizm. Lecimy dalej - tzw złamane serce, czyli odtrącona pierwsza naiwna miłość.
A jeśli ktoś chce przekonać geja do kobiet to cóż - asertywność się kłania.

"Dorośli są szykanowani wyśmiewani i to spotyka nie te osoby co działają, tylko właśnie te co cicho siedzą." - weź bo padnę ze śmiechu XD...
Nie, dorośli NIE SĄ wyśmiewani. Zresztą, pracowałem kiedyś w firmie. Tam również pracowały 2 lesbijki. Jedna "tzw cicha", ścięta na chłopaka, co w sumie ją troszkę wyróżniało, ale ogólnie spoko i o jej orientacji dowiedziałem się od osób t

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@BOFH CDN osób trzecich, bo sam bym na to nie wpadł. Druga, o zgrozo, widać że lesba i to z tych najgorszych, niemalże wyrwana z parady równości. Walczyła o jakieś tam prawa i za nic nie dało się z nią normalnie pogadać. Wszyscy jej robili pod górkę bo była złośliwa jak cholera. I wszędzie widziała homofobię.
Więc negowani i krytykowani NIE SĄ ci cisi homosie, tylko ci którzy drą japę.

"I źle pamiętasz lata 90." - a ty jak widać nie pamiętasz ich wcale XD.

"Nie wiem gdzie ci nie styka w mózgu, czy tam jak u was katolików jest w duszy (bo mózgiem tylko czujesz). " - oho, kolejna dawka obelg.

"eszcze raz, na potrzeby różnych grup społecznych, zawodowych o np religijnych tworzy się prawa, albo się je zmienia tak aby tym grupom się dobrze żyło." - czyli jakich? Nie zapominaj że usprawnienie obowiązującego prawa jak konkordat, tego nie wypełnia. Bo to samo można uzyskać okrężną drogą.
A zwykle jakieś zapisy o przywilejach mają konkretny powód. Np dużo wcześniejsza emerytura dla żołnierzy niskiego szczebla. Bo jak sobie wyobrażasz 65latka na poligonie z CKM na plecach? :/ . Wartość bojowa takiej osoby jest po prostu niewielka i może rzutować na skuteczność całej jednostki.

Nie biologia a zwykły pociąg seksualny. Prędzej mutacja genetyczna. Mnie kręci kobiecy biust i co z tego?
I dlaczego powinni móc wziąć ślub? To chcą być razem, bo chcą być razem (ślub nie jest do tego potrzebny), chcą mieć możliwość dziedziczenia czy inne przywileje związane ze ślubem (co da się załatwić szeregiem umów/aktów cywilnych) czy po prostu chcą brać śluby kościelne (co należałoby załatwić w parafii, bo w zasadzie prawko KK jest "luźne" i gruba koperta wszystko załatwia XD).

"No i tu jest właśnie problem. Ty gadasz o zmysłach (o czuciu), ja od odczuciach, myślach, uczuciach. Dla ciebie nie ma życia duchowego tylko fizyczne. Taki toporny po prostu jesteś i topornie (badź co bądź) myślisz." - yyy, chwilunia. To ty stwierdziłeś że mózg jest duszą. Nie kolega wyżej. Zarówno ja jak i on wyjaśniliśmy tobie że tak nie jest, a teraz wykręcasz się, wmawiając że to my stwierdziliśmy jakoby mózg był duszą, a sobie przypisujesz nasze stwierdzenie.

"Wiesz przestań szukać spisku tam gdzie go nie ma. Bo sam trafisz w końcu do psychiatry." - a którz jest przekonany o dyskryminowaniu homosiów, sensowności istnienia LGBT itp?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 0

@BOFH to że Ci się coś wydaje albo że Ty coś interpretujesz nie znaczy że masz rację.

Biologia nie jest idealna i ma "wypadki" i takowe się leczy albo akceptuje. Już raz napisałem że jak dwie dorosłe osoby w pełni świadomie chcą się chedorzyc w domu w ramach tej samej płci to niech to robią i tyle.

Fakty Biologiczne przeczą temu co Ty twierdzisz i to już nie raz udowodniłem co ciągle ignorujesz na jak by biologia chciała by byli w związku to mogli by naturalnie bez jakichkolwiek zmian mieć potomków.

Napisałeś co innego może literówka i co z tego?

No to skoro każda religia dla ciebie to głupota to nie marudź. Ba widzę że czytanie i znaczenie słów u Ciebie kuleje. Poczytaj co napisałem i czytaj aż zrozumiesz.

Fakty mają w poważaniu Twoje "uczucia".

Jakie kurde teorie spiskowe odnosnie wykreślenia z listy chorób? Weź poczytaj trochę .... Kurde sorry zapomnialem że masz z tym problemy. A co do imputowania to TY twierdzisz że "mózg" zdecydował inaczej niż obiektywne fakty. Ja uważam że to preferencja, niektórzy lubią samochody, inni rowery a jeszcze inni pukać się w zakresie tej samej płci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@BOFH haha, to ty wyjechałeś z tekstami o mózgu i to w taki dziwny sposób.

Homoś to nie jest popularne określenie, wymyśliłem je własnoręcznie, jako alternatywę dla długiego słowa "homoseksualista". Nie ma mieć żadnego głębszego znaczenia niż po prostu skrót od dłuższego słowa. Coś jak "Michu" zamiast "Michał".

Tylko co da homosiowi sam fakt posiadania ślubu? Bo mogą mieć w zasadzie wszystko co daje ślub, tylko bez oficjalnego kwitka (za to z toną innych kwitków).
Kto zabrania homosiom sobie kupić obrączki i je nosić? Kto im zabrania odstawić a'la ślub z wynajętym aktorem? To zabrania im spisać testamenty wg ich woli?
Sam ze swoją narzeczoną ślubu nie mam, a obrączkę noszę i co z tego? Mieszkamy razem, zachowujemy się jak małżeństwo a ślub w sumie nie jest nam do niczego potrzebny.
Ba, nawet jeden z homosiów może specjalnie zmienić nazwisko na nazwisko swojego partnera XD. Prawo dopuszcza taką możliwość, więc w czym problem?
Dla nich, nich samych, w ich praktycznym związku, ślub nic nie zmienia. Bo to samo (lub prawie to samo) można uzyskać innymi sposobami, co powtarzam ci po raz kolejny!

"Widzi, tylko problem z prawem jest choćby dziurawy w przypadku dziedziczenia. To co komu zapiszesz nie znaczy, że on to dostanie. " - heh, i tak, i nie. Wszystko zależy od tego jak zapiszesz testament.
Tak usilnie twierdzisz że homosie są gnębione w PL? Spoko. W takim razie spisanie testamentu nie jest problemem. Wystarczy aby znalazł się zapis o "wydziedziczeniu" wraz z uzasadnieniem np "wydziedziczam mojego ojca Andrzeja Nowaka oraz matkę Annę Nowak z prawa do mojego spadku z powodu nieakceptowania mojej orientacji seksualnej, braku zainteresowania moją osobą, długotrwałego nieutrzymywania kontaktów oraz pogardy dla mojego partnera". Czapka. Wtedy nawet jakby rodzice homosia chcieli coś w sądzie ugrać (tzw zachówek) to G dostaną.
Konsultowałem to z prawnikiem od spadków, akurat nie przypadek homosia, ale ogólnie jak obejść zachówek :) . W Polskim prawie bardzo dużo da się ugrać, ale trzeba umieć korzystać z drobnych niuansów o których mało kto wie.

"I dlatego, że są kalecy mają mieć specjalne prawa? Dlaczego? Przecież nikt ich z teo powodu nie dyskryminuje, więc po co im dodatkowe prawa." - yyy, bo są NIEPEŁNOSPRAWNI! Czyżbyś chciał zrównać homosia z kaleką? Sugerujesz jakoby homoś BYŁ kaleką, był niedorozwinięty czy ułomny? XD.
Dlaczego homosie mają mieć dodatkowe prawa? Kalecy je mają bo mają niezaprzeczalną trudność w uzyskaniu sprawności osoby zdrowej. Jakby nie patrzeć, ślepy nie zostanie snajperem, głuchy raczej sobie nie poradzi z uczeniem się gry na instrumentach, a człowiek bez rąk, nie zostanie chirurgiem XD.

"Nie jest równoważna z ceremonią cywilną. Ksiądz musi potem zarejestrować ślub w USC, żeby miał skutki cywilne. " - jest dla obywatela. To co się dzieje potem "między urzędami" to już mniej istotne.

Postrzeganie rół płci TO NIE JEST TO SAMO co płeć kulturowa.
To tak jakbyś stwierdził, że teraz nie ma psów, tylko są pieseły. Bo kiedyś psy były wyłącznie na dworze, z łańcuchem pilnując gospodarstw, a teraz są psy w mieszkaniach jako pieszczochy i pupile. To jest pies i to też jest pies. Zmieniła się rola psa i to wszystko.
Zmiana ról została wymuszona zmianami w gospodarce, wzrosły potrzeby, nie wzrosły płace, efekt, kobiety musiały iść do pracy. To wymusiło zmianę ról w domu.

"Bo mózg sam ten system operacyjny tworzy, wiec jest mówiąc twoimi słowami, jednocześnie twórcą i nośnikiem jak już. Brawo ty ;)" - a skąd ta pewność? Z drugiej strony istnieją już programy samoprogramujące same siebie. To wstęp do stworzenia sztucznej inteligencji.
I jeśli się tak na serio, mega, mega uprzeć i brnąć dalej w absurdy (bo i po co rozumieć sens przenośni), to mógłby ci równie kalekim argumentem stwierdzić że "oprogramowanie" do mózgu wgrywa ciało matki, czyli inny "komputer". Kurtyna, pozamiatane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+7 / 9

"ideologia - system poglądów, idei, pojęć jednostki lub grupy ludzi", "pojęcie występujące w filozofii i naukach społecznych oraz politycznych, które określa zbiory światopoglądów służących do całościowego interpretowania i przekształcania świata."
Człowiek określi się jako L, G, B,T, ale nie wszystkie literki na raz. W momencie zgromadzenia się pod szyldem LGBT i głoszenia pewnych haseł to co było określeniem orientacji seksualnej zmieniło się w ideologię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-4 / 6

@Laviol
Czyli wedłg ciebie pod literkami PZG, czają się ludzie, którzy wyznają ideologie głuchych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+4 / 4

@BOFH, przeczytaj uważnie zacytowane definicje, a potem przejrzyj tę stronę https://www.pzg.org.pl/. Zwróć uwagę na cytat z Konstytucji. Następnie wyciągnij wniosek - jaka ideologia przyświeca ludziom zrzeszonym w PZG.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+1 / 1

@BOFH
@Laviol
P-Polski. Wszyscy członkowie są Polakami, czyli spełniają ten warunek.
Z-Związek. Założyli organizację do której dobrowolnie wstąpili. Mają "związek" czyli spełniają ten warunek.
G-Głuchych. Członkowie są głusi lub niedosłyszący, czyli spełniają ten warunek.
Każdy członek organizacji PZG spełnia jednocześnie wszystkie warunki wymagane tymi "literkami".

Czy każdy lub chociażby większość LGBT jest jest jednocześnie Lesbijkami, Gejami, Biseksualistami oraz osobami transseksualnymi?

p.s.
Właśnie się zorientowałem - aby być osobą LGBT, należałoby być trasseksualnym biseksualistą. Jak sądzę, liczba takich osób jest skrajnie niska, a wszyscy inni podszywają się jedynie pod "osoby LGBT".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-2 / 2

@Rydzykant
Czyli według ciebie jakby założyli osobne organizację, które by reprezentowały tylko jedną "literkę" to by było ok?
PS. Osoba niedowidząca, nie jest niedosłysząca nie jest głucha, więc nie spełnia literki G. Jak nie widzisz różnicy, to możesz iść do laryngologa, on ci różnice wyłuszczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
0 / 2

@Rydzykant. cbdu. ;)
Jak widać łatwo znaleźć różnicę między osobą L, G, B lub T a ideologią LGBT. Dodatkowa wskazówka - można być hetero i popierać ideologię LGBT. Podobnie jak nie trzeba być głuchym, żeby popierać ideologię stojącą za stworzeniem PZG. Ba!, istnieją ludzie L, G, B lub T, którzy nie popierają idei LGBT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
0 / 2

@Laviol
Popieram.

...i teraz zastanawiaj się, czy popieram Twój wpis czy LGBT ;)

p.s.
A homoseksualistów będących wręcz wrogami LGBT znam nawet kilku. Całkiem sensowni ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
0 / 2

@Rydzykant, bez zastanowienia powiem, że popieranie mojego wpisu i LGBT wcale się nie wyklucza, więc nie będę wybierać ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
0 / 0

@BOFH
O, o, o, sam mówisz ORGANIZACJĘ ! czyli przyznajesz, że LGBT zaczyna przybierać formę nieoficjalnej organizacji. Zaledwie potwierdzenia tego faktu oczekiwałem.
Oczywiście osoby o niestatnadardowych orientacjach seksualnych maja pełne prawo się organizować. Mieć swoich przedstawicieli lobbujących o określone zmiany w prawie, protestujących przeciwko atakom na osoby homoseksualne itd. To jest zrozumiałe. Osoby będące L, albo G, B, czy też T, oraz wszystkie inne utożsamiające się z tą grupą, mają pełne prawo wspierać ruch LGBT. Jednak wielu z nich stanowczo przeciwstawia się akcjom, takim jak tęczowe flagi na pomnikach oraz ostentacyjne demonstrowanie swych preferencji. Zastanów się dlaczego. Czy oni nie są L albo G ? Odbierasz im prawo do własnych postaw, bo nie popierają ciebie?

p.s.
Niedosłyszący ma tyle wspólnego z głuchym, co świadomy biseksualista z jednoznacznie określonym homoseksualistą. Jest jak agnostyk dla wojującego ateisty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
0 / 0

@Laviol
Brawo, załapałeś! Oby jak najwięcej osób tak trzeźwo myślących!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+3 / 7

@ferdyn12 Daleko z tym oczywistym demotem sie nie przepchniesz, nie pasuje do schematu, bo jest rzeczywisty, a nie medialny. Ludzie tu wolą standardowe schematy - katolik - ciemniak, pis - złodzieje, zwolennik pis - głupek sra..cy za oborą, opozycja - walcząca o wolność w pisolibanie grupa inteligentnych ludzi, Polak - szowinistyczna świnia, szukająca Żyda lub geja do skopania. jak coś do schematu nie pasuje - omijają, przedtem obrażając ile wlezie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2020 o 20:12

avatar perskieoko
0 / 2

@Fragglesik
Coś w tym jest, co napisałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duncan
+4 / 6

@ferdyn12 genialny pomysł. Bez ironii.
Standardową strategią lewicy jest zawłaszczenie pojęcia po czym przekształcenie go w coś, czym pierwotnie nie było. I używanie pojęć niekonsekwentnie, skupiając się na tym znaczeniu, które w danej sytuacji jest dla nich najbardziej korzystne.

Próba powrotu do oryginalnych znaczeń - jest przez lewicę ignorowana, co jest sprytnym zabiegiem erystycznym. Zwłaszcza, że dla zwolenników lewicy "obiektywna prawda" zwykle nie jest rozstrzygającym argumentem.

Zamiast więc się przeciwstawiać lewicy na polu, na którym ma przewagę strategiczną - można zastosować ucieczkę w przód.
W praktyce: zamiast kłócić się, w jakim kontekście LGBT oznacza grupę ludzi, a w jakim oznacza zestaw poglądów, lub coś jeszcze innego - po prostu można przestać używać tego określenia. A zacząć używać innych, które są już dobrze zdefiniowane.

Także propsy ode mnie i dzięki za świetny pomysł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+3 / 3

@duncan "W praktyce: zamiast kłócić się, w jakim kontekście LGBT oznacza grupę ludzi, a w jakim oznacza zestaw poglądów, lub coś jeszcze innego - po prostu można przestać używać tego określenia. A zacząć używać innych, które są już dobrze zdefiniowane." - widzę drobną lukę, to że coś niby jest dobrze zdefiniowane nie oznacza że owej definicji lewica nie przekręci, niezawodną "mową nienawiści" XD.

Raczej sugerowałbym metodę "katany", krótko, wyraźnie i konsekwentnie. Powiedzieć raz i się tego trzymać.
Pedofilia nie jest legalna, bo krzywdzi dzieci, choćby fizycznie. Koniec kropka.
Homoseksualne małżeństwa nie mogą być w PL, bo to sprzeczne z konstytucją. Koniec kropka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+2 / 2

@duncan
"Obiektywna prawda nie jest rozstrzygającym argumentem"?
Delikatnie powiedziane. Coś takiego jak relatywizm moralny albo wprowadzenie NEP w komunistycznej gospodarce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duncan
+2 / 2

@Rydzykant Bo ja delikatny jestem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArthurFleck
+1 / 1

Przecież to jest tak mało znaczące kto z kim sypia, jak to robią i jakiej są płci. Tak na prawdę to mało komu szkodzi i jest bezsensowną agresją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+2 / 2

@ArthurFleck
Jak długo robi to prywatnie, nie narzuca się innym i nikogo nie krzywdzi, jego sprawy łóżkowe są wyłącznie jego sprawą. Ręce precz od homoseksualistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AdamSlodowy
+4 / 4

Kolejny problem z dupy. LGBT to właśnie ruch społeczny a nie człowiek. Jak mam 3 kumpli, piegowatego, kulawego i obrzezanego to nie będę na nich mówił PKO. To samo się tyczy ludzi. Jak osoba jest homoseksualna to jest albo lesbijką albo gejem ale nie oboma na raz wiec nie będę jej określał jako LGBT a tym bardziej jeszcze dłuższymi wariantami. To właśnie krzykacze ukuli sobie skrót LGBT z późniejszymi rozwinięciami bo okazało się że o czymś zapomnieli i utwierdzają wszystkich że jest to jakaś grupa oderwana od społeczeństwa poniżana itp. W rzeczywistości to właśnie Ci krzykacze tworzą barierę która coraz bardziej rozwarstwia struktury społeczne na tych których się kwalifikuje jako LGBT oraz tych co ich nienawidzą bo ich nie wspierają, Cóż, większość gmin w których powstały strefy wolne od LGBT są wolne od krzykaczy a nie od ludzi o innych preferencjach seksualnych czy identyfikujących inaczej. Mieszka tam ich tyle samo co w innych rejonach tylko nie pozwala się na marsze oszołomów którzy pokazują wypaczony obraz środowiska i utwierdzający mniej świadomych że jak ktoś jest gejem czy lesbijką to biega po ulicy półnago z tęczowa flagą. Jak ten ruch LGBTQWERTY+- jeszcze trochę będzie robił ta szkodliwą i wypaczoną propagandę to w przyszłości trzeba będzie dużo pracy włożyć w program społeczny wyjaśniający innym że bycie gejem wcale nie oznacza automatycznie biegania w różowych spodniach z gołą dupą. Niestety jak dla mnie aktywiści LGBT organizujący te poniżające dla środowiska kochających inaczej nie zasłużyli sobie na miano ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem