Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
412 447
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T Tibr
+6 / 14

@lelek2 nagranie sytuacji było;)
A propos zdjęcia umieszczonego, zwróć uwagę, że kiedy narodowcy zablokowali wiec feministek poleciały kary.
Porównanie nie adekwatne. Jak dla mnie jeżeli kibice umawiają się na ustawkę robią to z własnej woli niech sobie łby pourywają, natomiast jeżeli napadają pojedynczego kibica innej drużyny na ulicy i za to nic by im nie zrobino byłoby adekwatnym porównaniem i zgadzam się jest to niedopuszczalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 sierpnia 2020 o 21:56

K Kropla22
+1 / 15

@lelek2 te obrazki sa prawdziwe, sa tez drastyczne choc z drugiej strony jesli wolno organizowac marsze poparcia dla zabijania nienarodzonych to czemu mielibysmy zakazywac pokazywania jak wyglada aborcja? Na paczkach papierosów pokazujemy jak wygladają nowotwory zeby uswiadomic co jest konsekwencja palenia a to tez drastyczne obrazki obecne w przestrzeni publicznej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+2 / 2

@Tibr Wolność jednego człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna wolność drugiego. Jeśli dochodzi do konfliktu to strony powinny same uzgodnić zasady, jeśli nie ma zgody obu stron to rozstrzygają zgodnie z prawem lub porzucają obszar niezgody.
I jest jeszcze IMO wspaniała paremia sądowa pilnująca wolności jednocześnie odpowiedzialności:
"Chcącemu nie dzieje się krzywda"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalion
+3 / 5

@Kropla22
Podpina się pod zgorszenie w miejscu publicznym i daje karę 5k złotych. Już ją dostawali, choć może nie tyle za same zdjęcia, co głupoty ogłaszane przez megafon.
Nie moja broszka, ale mają kilkadziesiąt spraw w sądzie i kilka wyroków skazujących. Ale dla fanatyków to tylko paliwo do ognia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-2 / 8

@Kropla22 papierosów dzieciom się nie sprzedaje ten dostawczak stawał pod szkołami policja nie podejmowała żadnych działań i nie popieram tego pobicia ale filmik na WP jest tylko czemu nie ma całego? A teraz idź z dzieckiem 8 lat i mu wytłumacz co jest na tych zdjęciach. Powiesz mu ze tak by wyglądał jak by go tatuś nie chciał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 8

@koszmarek66 dokładnie tak, również uważam prawo rzymskie za podstawę do tworzenia prawa.
Kibicowi który uzgadniania walkę i zasady z innymi nie dzieje się krzywda gdy dostanie baty.
Natomiast jeżeli ktoś zatrzymuje czyiś pojazd, bije kierowcę, niszczy jego samochód bo mu się obrazki na samochodzie nie podobają nie może się powoływać na zasadę chcącemu nie dzieje się krzywda, bo że kierowca się o to prosił. To taka hipokryzja lewicy gdy walczy z gwałcicielami i słusznie twierdzi, że nie można formułować zdań oskarżających ofiarę typu "po co sama tam poszła itp."
Broniący tych aktywistów wolność słowa traktują wybiórczo i należy się tym którzy się z nimi zgadzają, ja zaś uważam, że każdemu tak samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-4 / 12

Najśmieszniejsze, że teraz właśnie protestują przeciw ograniczeniu wypowiedzi orędownicy wolności słowa jedynie słusznej idei.

Powinno się znieść $ o obrazie uczuć religijnych z jednoczesnym zaniechaniu penalizacji z urzędu jakiejkolwiek wypowiedzi pod płaszczykiem walki z mową nienawiści... Jeżeli kogoś czyjeś słowa uraziły niech idzie do sądu cywilnego i tam to udowodni!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-3 / 15


To jest brutalne zatrzymanie samochodów i to nie jednego. Do nich też już jadą policjanci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 sierpnia 2020 o 14:31

G gust
+3 / 7

@lelek2 lelusiu, otorz dwie grupy kiboli jechaly z dwoch przeciwnych kierunkow (znaczy kierunek ten sam, tyle ze zwroty przeciwne). Caly czas sie komunikowali miedzy soba i jak juz byli dostatecznie blisko, to kazda grupa DOBROWOLNIE opuscila swoje samochody i udala sie na spotkanie na piechote. I MIMO iz do tego spotkania doszlo DOBROWOLNIE, to tak, to tych panow tez przyjechala policja. Co wiecej, z zapisow wizyjnych pobrala numery rejestracyjne pojazdow i owych ludzi poszukuje. W przypadku teczowego aktywisty podaja, ze wraz zgrupa znajomych, dokonal podobnego spotkania z nielubianym przez nich osobnikiem WBREW jego woli. Osobnika pobito i zniszczono jego mienie. Roznica taka, ze z teczowego aktywisty robi sie meczennika. Przeciez on (ona?) nic zlego nie zrobil(a). Jest z teczowego srodowiska, wiec stoi ponad prawem, nieprawdaz??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek2
-4 / 6

@gust no jakoś żadnego jeszcze nie znalazła co do zniszczenia miena to raczej z wolnej stopy się odpowiada i życzę Ci aby ta zboczona furgonetka nekrofili stanęła stanęła Ci pod oknami a ty jeśli masz małe dzieci to potrafisz im wytłumaczyć co jest na tych zdjeciach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
0 / 0

@lelek2 Co nie oznacza, ze nie znajdzie i nie znajduje. To raz. Dwa, zniszczenie mienia to tylko dodatek do aktywnego napadu na czlowieka, co wygodnie pomijasz! Trzy, owszem, furgonetki nie popieram, co nie daje prawa do jej niszczenia - od tego sa sady i policja. Cztery - na tzw paradach rownosci (choc po prawdzie to gay pride - duma gejowania), osoby LGBT sie czestokroc neglizuja czy np prezentuja fallusy itp - jak mam to dziecku wytlumaczyc?? Jak uzywasz argumentow, to musisz je przemyslec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
-3 / 9

Widzę, że kolejny prawicowiec swoje seksualne fantazje i pragnienia przelewa na innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T testujac092
+6 / 18

A teraz czysta teoria, stawiamy się na miejscu zaatakownego kierowcy, Jesteś otoczony przez oszalały tłum, wyraźnie wrogo nastawiony, wiesz że masz prze****. Instynkt samozachowawczy nakazuje ucieczke, wciskasz gaz...... I teraz dopisujecie w odpowiedziach nagłówki z lewackich gazet....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M manout
+14 / 22

Wychodzi na to że równość jest wtedy kiedy osoby z tego środowiska są zawsze niewinne i zawsze inni są winni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 sierpnia 2020 o 15:39

R rafal199
+3 / 5

Ale że niby ten osobnik na zdjęciu kogoś pobił????? No bez jaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0Kszysztof
0 / 0

kolegów miał ze sobą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorgonek
0 / 0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
-2 / 10

Ja tam nie żałuję ani jednego ani drugiego. Jeden i drugi doskonale wiedział co robi, sam się pisał na tę prowokacje, fajnie najpierw kozaczyć, a potem się chować za spódnicę swojej organizacji.
Aczkolwiek nie sposób nie zauważyć, że tę ciężarówkę to powinna była policja natychmiast zatrzymać i ukarać kierowcę. Jakby prawo działało jak trzeba, nie byłoby samosądów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 10

@7th_Heaven na jakiej podstawie prawnej miała by Policja zatrzymać ciężarówkę i z jakiego paragrafu chciała byś karać kierowcę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalion
+1 / 5

@SARs9504
Art. 51. k.w.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
-1 / 5

@Kalion nie łapie się. Przykro mi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalion
+1 / 5

@SARs9504
Nie, panie sędzio. Łapie się. Już co najmniej raz wyłapali 5k złotych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-2 / 4

@7th_Heaven i ty mówisz o wolności??? LoL dlaczego policja miałaby zatrzymać kierowcę? Skoro prawda nie obraża to guzik powinno interesować prawo czy ktoś czuje się urażony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
0 / 0

@Kaolin nie spełnia warunków najbliżej mu do szerzenia zgorszenia ale to samo można powiedzieć o marszach LGBT jak i o opakowaniach papierosów. Więc jednak nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
0 / 0

@SARs9504 Z tego samego, z którego zatrzymuje i kara propagatorów z drugiej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7th_Heaven
0 / 0

@Tibr Tak mój drogi, bo wolność to nie samowola. Jak mantrę będę powtarzać "Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna moja". Możesz wyrazić dowolne zdanie na mój temat, ja się kompletnie niczym nie obrażam, ale jeżeli ogłosisz publicznie, że jestem złodziejem (zwłaszcza nie zaznaczając, iż jest to Twoja prywatna opinia lub odczucia na mój temat, tylko insynuując, iż jest to fakt), to już nie jest wyrażanie Twojej opinii, tylko pomówienie, które działa na moją szkodę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-1 / 1

@7th_Heaven czy on tam napisał, że jesteś złodziejem?
Czy tam był napis pan "Margot" jest pedofilem?

Sedno jest inne jeżeli ktoś cię pomawia idziesz do sądu jeżeli masz rację to odszkodowanie może wyleczyć skutecznej niż pięść z mówienia kłamstw.
W sądzie cywilnym nie ma niewinnych każda strona udowadnia, że ma rację, a sąd musi rozstrzygnąć spór. To nie pięści i noże rozstrzygają kto ma rację. Czy uważasz że na pięści Margo skoczyła się jego wolność, wolno mu było bo poczuł się urażony?

Jeżeli zgodnie z prawdą powiem, że większość gejów była molestowana jako nieletni przez starszego mężczyznę, że środowiska gejowskie jawnie postulowały, że stosunek z nieletnim jest prawem człowieka to jak to nazwać żeby nikogo nie urazić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 23:07

7 7th_Heaven
0 / 0

@Tibr Ależ mój drogi, sąd uznał już wiele takich haseł, jakie umieszcza się na tych ciężarówkach, za bezprawne, więc nie do mnie z tym tekstem proszę, tylko do sądu.

Co mi da, że wygram sprawę z jakimś oszołomem, kiedy już całe miasto widziało kłamliwe informacj ena mój temat i doznałam w związku z tym szkód wizerunkowych, finansowych, a może nawet zostałam narażona na ataki?

Dlaczego piszesz do mnie co ja uważam na temat kolesia "Margo"? przecież napisałam wyraźnie co uważam. Wróć i przeczytaj. Mój komentarz odnosił się do tego, że jakby takich oszołomów z obydwu stron od razu pacyfikowano, samosądów jak ten z ciężarówką by nie było. Dali radę spacyfikować tęczowego ludka, nie rozumiem czemu nie spacyfikowali propagandy z drugiej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-1 / 1

@7th_Heaven to rozmawiajmy na temat egzekucji prawa, a nie sugerujemy, że samosądu jest czymś dobrym.

Ale czy twoja seksualność jest wyryta na czole? Cały czs wszyscy wyrażają się tak jakby czy ktoś jest LG widać po oczach.
Jak co rusz widzę memy katolicy to, katolicy tamto mam szukać IP i zrobić im kocioł w domu? Jeżeli ktoś pisze katolicy ukrywają pedofilów? To co mam iść i mu pociąć opony w samochodzie?

Proszę cię więc moja droga argumrntujmy adekwatnie i logiczne co do sytuacji.
"Dali radę spacyfikować tęczowego ludka, nie rozumiem czemu nie spacyfikowali propagandy z drugiej strony." Gdyby tęczowy ludek wyszedł z transparentem stop pedofili w kościele i zostałby za to zatrzymany byłaby to analogia, a on został zatrzymany za pobicie. Układanie tak argumentacji sugeruje usprawiedliwianie przez zrównywanie tych dwóch rzeczy, a nie jest to to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clip180
+2 / 8

Michał będzie kochał wiezienie. Niech bierze flagę ze sobą, będzie się miał czego trzymać podczas jazdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marian1982
0 / 6

Hmmm właśnie coś widziałem i nie wiem co o tym myśleć . A zresztą zobaczcie sami https://streamable.com/f84bp5 Ta dziewczyna z która idzie za rękę na moje oko są para albo kocha się w nim , zobaczcie jak ona na niego patrzy i go całuje na koniec nie w policzek a w usta . A całe udawanie Geja , kobiety czy co tam udaje to tylko szopka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 sierpnia 2020 o 0:23

avatar 0Kszysztof
0 / 0

oj, docenią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
0 / 0

Obrzydliwe jest robienie sobie żartów z gwałtu i chwalenie do oraz obrzydliwi są ludzie, którzy się tego dopuszczają. Jesteście chorzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem