Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.
+
1953 2044
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Fragglesik
+9 / 71

@Davit77 Bzdura.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+8 / 28

@truskawka90 Zawsze znajdzie się jakiś przygłup, któremu coś nie pasuje. To nie jest żaden dowód. Krzysztof Bęgowski (vel Anna Grodzka), oficer SB, szantażujący ludzi za PRL zmienił płeć, ale to nie znaczy, że wszyscy faceci ja zmienią. To są jednostkowe przypadki i jako takie nie stanowią żadnego dowodui, ani powodu do takiego wpisu, sugerującego, że jest to norma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
+11 / 29

@truskawka90, bo to jest Polska i tutaj nie chodzi o to czy jesteś gejem, hetero, biały, różowy. Po prostu tu jest taka mentalność ludzi, że zawsze do ciebie się ktoś o coś dopiertoli i wtrąci, nawet jak jesteś zwykłym szarakiem. Po prostu to jest hobby i nasz naród ma to we krwi. To tak jak będę gadał z dowolną grupą osób i wyłożę swój pogląd, albo w pracy przedstawię jakiś projekt. Nawet jeśli to będzie bardzo dobre to ktoś sie i tak nie zgodzi, dopiertoli, przyjepie dla samej zasady, żeby pokazać jaki to on jest ważny. Ja jestem hetero a i tak za każdym razem dopiertala się do mnie jakiś Polaczek, któremu słoma z butów wystaje na ulicy. No, ale wolę to niż to co się dzieje w innych krajach Europy, gdzie jako hetero biały facet byłbym ostatnim śmieciem, którym można pomiatać, a jak jakiś imigrant czy homoś albo feministka będzie się ze mną sądzić, albo spierać to ja nie mam szans, bo jestem normalny. Z dwojga lepsze polskie piekło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+8 / 12

@Davit77 Ty chyba w Warszawie nigdy nie byłeś. Tu więcej hipsterów i ludzi obwieszonych tęczami w tej chwili niż reszty. I żeby nie było - ani to dobrze, ani źle, stwierdzam fakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
+5 / 15

@Fragglesik Ator z kanału wideoprezentacje był z gejem ubranym niemęsko na marszu niepodległości i robił wywiady z ludźmi o nim. Każdy okazywał gejowi szacunek i cieszył się, że normalnie uczestniczy w marszu. Warszawiacy są bardzo tolerancyjni wobec homoseksualistów, tylko że ta tolerancja nie polega na przymusowej zmianie poglądów, dawaniu przywieli i zmianie definicji słów w języku polskim. A jeśli chodzi o agresję, to jest ona wmawiana przez organizacje LGBT, ponieważ potrzebują prowokacji, choćby udawanych, żeby dostawać hajs na swoją szkodliwą dla wszystkich grup społecznych w Polsce działalność

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Primosz986
-2 / 8

@Ynfluencer To jeszcze pozostałości ludzi z czasów PRL, społeczniaków lubiących wtrącać się w nie swoje sprawy, bo nieraz wiedza przynosiła zysk, gdy się do odpowiedniego człowieka doniosło.
To będzie w naszym pięknym kraju mijać, proporcjonalnie do wymierania starszego pokolenia.
Przeciętnego Janusza nawet tak szczerze zbytnio nie obchodzi, czy on jest Polakiem, Niemcem, czy Ruskiem - "abym mieł do co gara włożyć". To ludzie bez charakteru narodowego, zniszczeni i wypaczeni przez PRLowską propagandę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
0 / 2

@Primosz986 to już wyjaśniłeś mi genezę tego zjawiska u mnie w pracy, gdzie donoszenie jest sportem i jest bardzo lukratywne. Wielki zakład i zarząd zabetonowany przez starych, wychowanych na komunie i ich krewnych, znajomych. Donoszenie nie tylko nie budzi u nas odrazy, ale cieszy się u mnie w pracy wielkim uznaniem i jest jedyną obok włazidupstwa i bezrefleksyjnego posłuszeństwa drogą do awansu. Można powiedzieć, że to są wręcz zawody kto więcej napiertoli na drugiego. Co ciekawe ja nigdy na nikogo nie doniosłem, a na mnie było już kilkadziesiąt donosów z czego większość przekolorowanych, albo całkiem wyssanych z palca. Najlepsze jest to, że góra tym donosicielom we wszystko wierzy i nie mogę pojąć dlaczego tak się dzieje, a nawet nie wysłuchają wersji tego na którego się doniosło. Mojego kolegę zwolnili ode mnie z zakładu na podstawie donosu kierownika zmianowego, a zarzut był wyssany z palca i mój kolega w ogóle nie zrobił tego co mu zarzucono w donosie. Dziwię się temu, bo gdybym ja był takim dyrektorem i ktoś do mnie przyszedłby z donosem to brzydziłbym się takimi donosicielami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2020 o 23:41

R rdaneel
+1 / 3

@Ynfluencer "Po prostu to jest hobby i nasz naród ma to we krwi. " skończony debilu, Naró który przed II Wojna miał 30% tzw. "prawdziwych polaków"? Naród w którym 1/4 to byli żydzi co nibi miał we krwi? Myślisz że dlaczego żydzi osiedlali się w Polsce? Bo okna im wybijali? Przed rozbiorami było jeszcze bardziej kolorowo. W Polsce tzw. odmienność NIGDY nie była penalizowana w przeciwieństwie do Anglii czy innych niemczech. A ty idioto śmiesz mówić "naród ma we krwi"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 2

@adraxer12 100% racji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
-1 / 1

@truskawka90 Jestem narodowcem i oficjalnie potwierdzam, nie miałbym nic złego gdyby para gejów po prostu sobie szła jak każdy normalny człowiek, wyglądający i zachowujący się jak normalni ludzie w społeczeństwie. W momencie kiedy zaczynają krzyczeć, że są gejami i należą im się dodatkowe prawa, albo nie mogą wypowiedzieć zdania bez dodania, że są gejami, afiszują się z tym i są ubrani np. w uprzęże do BDSM to gdyby to robili w miejscu publicznym miałbym wiele przeciwko, ale jakbym zobaczył tych dwóch i nie robiliby sobie nic z tego, że są gejami to kompletnie nawet nie zwróciłbym na nich uwagi. Są to są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
+21 / 35

Dwóch ludzi, ewentualnie dwie osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
-2 / 26

@ban__ parą być nie mogą? Zakochani w sobie być nie mogą? No nie mogą być w małżeństwie po polskie prawo inaczej definiuje małżeństwo, nie mogą też w inny sposób sformalizować swojego związku. Ale te dwie osoby, czy tych dwóch ludzi może być parą... o "parach" było w TVP na lekcjach :D 2 może być parą :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
+20 / 26

@Pasqdnik82
Chłopie, ja tam nikomu do łóżka nie zaglądam. Błąd językowy poprawiam tylko, bez żadnego związku z "parą" zresztą:)
A co do "pary" w TVP. Zabawne, że najwięcej do powiedzenia na ten temat mieli mężczyźni:) A wystarczyło sięgnąć pamięcią do czasów wczesnej podstawowej szkoły, albo po prostu zapytać zainteresowanych, czyli dzieci. "Dzieci, ustawiamy się w pary", "Kto nie ma pary?", "Kto będzie parą z Jasiem?", "Proszę Pani, a ja nie chcę być w parze z Małgosią!". Ale cóż, jacy ludzie, takie czasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
-3 / 13

@ban__ Dwoje ludzi - bo "dwóch ludzi" sugeruje, że to dwóch mężczyzn a dwoje ludzi może określać dowolny skład tej pary. ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B ban__
+6 / 10

@katem
Gejowskiej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
0 / 0

@ban__ ja tylko odnośnie formy gramatycznej - gramatyka jest nietolerancyjna. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar caroline_q
+17 / 33

Ewentualnie? Łaskawyś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skalos
+3 / 9

Może jeszcze być miłość braterska, choć objawia się ona w taki sposób, że dla osoby postronnej może wcale nie przypominać miłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zasysacz11
-3 / 5

@Skalos owszem masz rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alwaysdrunk
-2 / 2

Przecież to bliźniacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheBigShow
0 / 2

@alwaysdrunk w sensie, znak zodiaku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bazyl73
+22 / 50

Bez prawa do spadku ustawowego (zachowku), bez prawa do decydowania o losie partnera gdy przydarzy się wypadek, jeżeli jeden z nich opiekuje się dzieckiem z poprzedniego związku (wielu tak ma) to drugi nie może go nawet do dentysty zaprowadzić, nie mają szans na wspólne rozliczanie się z podatku, w przypadku popełnienia przestępstwa przez jednego z nich drugi nie może powołać się na bliskość i odmówić zeznań (co może uczynić żona/mąż).
Ale przecież nie mogą upomnieć się o te prawa, bo z gejów staną się roszczeniowymi pedałami. Gejami są bowiem tylko tacy, którzy w cichości ducha przyjmują , że z powodu swej odmienności nie mają pełni praw, choć obowiązki wszystkie. A - i jeszcze nie będą się skarżyć jak raz na jakiś czas patriotyczny oklep od Polaków-katolików dostaną. To tak w ramach prostowania światopoglądu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+5 / 21

@ban__
cena slubu cywilnego to okolo 84zl
czy zmiescisz sie w tej kwocie zalatwiajac te wszystkie papierki? watpie

czy zalatwienie tego wszystkiego bedzie trwalo tyle samo co zalatwienie slubu cywilnego? watpie

ergo,
nie ma rownosci wzgledem prawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2020 o 19:33

avatar allmaechtig
+7 / 15

@KaNcIaSh Skoro prawo jest złe to należy je zmienić, a nie pieprzyć że takie jest prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bazyl73
+2 / 8

@ban__
Nie, nie wystarczą. Bo muszą to być pełnomocnictwa szczególne a nie ogólne, a więc na każdy przypadek z osobna. Czyli przed wizytą u dentysty trzeba by iśc każdorazowo do notariusza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bazyl73
+6 / 12

@KaNcIaSh
Ludzie są dla prawa czy prawo dla ludzi? 100 lat temu kobiety nie miały praw wyborczych a walczące o to feministki też tak samo mieszano z błotem jak teraz LGBT. Jeszcze 40 lat temu leworęcznych próbowano w szkołach korygować, bo przecież to nienaturalne, by pisać i jeść lewą ręką...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
+1 / 7

@bazyl73

a to gej nie moze byc Polakiem katolikiem?

tylko, ze sposob w jaki lgbt o to walczy sprawia, ze ludzie zaczynaja czuc niechec do osob homoseksualnych. Nie walczy sie o swoje prawa plujac na innych, obrazajac innych, bedac agresywnym i nietolerancyjnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vlkplzn
+1 / 5

@mieteknapletek

Rozważałeś kiedyś zapisek o dyspozycji w banku na twój zgon? Nie, to się żona może nieźle zdziwić. Chyba, że zapłacisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-1 / 3

@vlkplzn
dzieki za przestroge:) ale mamy z zona wspolne konto tak ze raczej problemow z tym nie bedzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mozgwsloiku2
+1 / 3

@bazyl73 Dziękuję. Bardzo eleganckie podsumowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
-2 / 4

@bazyl73 mała korekta: w przypadku zeznań owszem, może. art. 115 § 11 Kodeksu karnego, gdzie wskazane zostało, że osobą najbliższą jest: małżonek, wstępny (np. matka, dziadek), zstępny (np. dziecko, wnuk), rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu (np. teściowa), osoba pozostająca w stosunku przysposobienia (adoptowany lub osoba, która oskarżonego adoptowała) oraz jej małżonek, a także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu (np. konkubent). Zwróć uwagę na to ostatnie.

Natomiast reszta się zgadza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
+1 / 1

@Syphar Masz rację, należy jednak zaznaczyć że tak jest dopiero od 2 lat, od wyroku Sądu Najwyższego w tej sprawie, do którego zgłoszono nawet zdanie odrębne mówiące że "Odmienność płci jest warunkiem pozostawania we wspólnym pożyciu w rozumieniu art. 115 § 11 k.k." Jednak oczywiście zdecydowała większość sędziów prawidłowo, ale to nadal dość świeża sprawa, przez 90% tego dwudziestolecia partnerzy osób LGBT nie mieli prawa odmowy zeznań przeciw swoim partnerom, nawet jeśli mieli z nimi legalny ślub zagraniczny.
Z uwagi na nieuznawanie ślubów LGBT w Polsce prawo to nie jest przyznawane z automatu, jak to się dzieje w przypadku małżonków hetero, a każdorazowo podlega indywidualnej ocenie sądu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2020 o 2:07

B bazyl73
+1 / 1

@Syphar
Na podstawie wyroku SN (wyrok SN dnia 5 grudnia 1997 r., II CKN 485/97)
konkubinat:
"cechy charakterystyczne konkubinatu to: 1) związek mężczyzny i kobiety, 2) trwałość tego związku, 3) pożycie jak w małżeństwie, 4) brak zdarzenia prawnego regulującego ten związek. Zewnętrznym przejawem wymienionej trwałości i pożycia są: współżycie fizyczne, wspólne zamieszkiwanie i wspólne prowadzenie gospodarstwa domowego."
https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzeczenia-sadow/ii-ckn-485-97-wyrok-sadu-najwyzszego-520677461

Prokuratura i sąd mogą i zapewne nie uznają odmowy składania zeznań homoseksualisty powołującego się na konkubinat, bo w polskim systemie prawnym konkubinat to związek kobiety i mężczyzny i osoba taka zostanie skazana za odmowę zeznań. Wyrok ten jest przywoływany we wszystkich sprawach gdzie podważane jest fakt życia w konkubinacie (głównie są to sprawy spadkowi i ogólnie majątkowe).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bazyl73
+1 / 1

@mieteknapletek
Jeżeli macie wspólne konto to żona legalnie po twojej śmierci będzie mogła wypłacić tylko połowę środków. Druga połowa wchodzi w masę spadkową i zgodnie z prawem może być wypłacona tylko po sądowym bądź notarialnym podziale spadku. Oczywiście bank może nie wiedzieć o tym, że już nie jesteś żywy i żona może wszystko wypłacić, ale jeżeli np jest w konflikcie z którymś z twoich dzieci a sprawa zostanie ujawniona to twój potomek (jako spadkobierca ustawowy) może oskarżyć ją o kradzież. Dawno temu przechodziłem przez sprawę spadkową (jednym ze spadkobierców był nieletni nie mający jeszcze ustanowionego opiekuna prawnego). Czego ja się w kuluarach sądowych nasłuchałem... Nawet zgodne pozornie rodziny potrafią sobie do gardeł skoczyć gdy chodzi o pieniądze po babci/cioci/tatusiu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2020 o 11:10

M mieteknapletek
+2 / 2

@bazyl73
wiesz co, w takim razie rzuce okiem na regulamin konta
dzieki:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+1 / 1

@bazyl73 jeżeli bierzemy pod uwagę wyrok SN, to należy brać pod uwagę aktualny, a najlepiej uchwałę - bo wyrok wiąże inny sąd tylko w zakresie tej konkretnej sprawy, a uchwała jest wytyczną dla wszystkich sądów w RP:

UCHWAŁA składu siedmiu sędziów Sądu Najwyższego z dn 25 lutego 2016 r. Sygn. akt I KZP 20/15:
"Zawarty w art. 115 § 11 k.k. zwrot „osoba pozostająca we wspólnym pożyciu” określa osobę, która pozostaje z inną osobą w takiej relacji faktycznej, w której pomiędzy nimi istnieją jednocześnie więzi duchowe (emocjonalne), fizyczne oraz gospodarcze (wspólne gospodarstwo domowe). Ustalenie istnienia takiej relacji, tj. „pozostawania we wspólnym pożyciu”, jest możliwe także wtedy, gdy brak określonego rodzaju więzi jest obiektywnie usprawiedliwiony. Odmienność płci osób pozostających w takiej relacji nie jest warunkiem uznania ich za pozostających we wspólnym pożyciu w rozumieniu art. 115 § 11 k.k."

Dobrze, że z czasów PRL wyroku nie wyciągnąłeś. Może jednak trzymajmy się stanu prawnego na teraz, a nie na 97 rok.

Prokuratura może sobie nie uznać, ale sąd nie ma prawa sprzeciwić się uchwale SN - może natomiast sprzeciwić się wyrokowi SN. Ale tu zmiana weszła uchwałą 7 sędziów - wiążąca więc sąd nie może "sobie nie uznać" odmowy składania zeznań homoseksualisty na podstawie przepisu o konkubinacie.

A już tak całkiem przy okazji, to zapoznaj się jeszcze z Wyrok z dnia 6 grudnia 2007 r., IV CSK 301/07 - co prawda to jest wyrok SN, a nie uchwała, i sądy powszechne mogą się z nim nie zgadzać, ale co do zasady się zgadzają - kwestionowanie wyroków SN do tej pory dotyczy tylko sędziów z nadania neo-PiS-KRS. Cytując tenże wyrok:
"Rozliczenie majątkowe po ustaniu faktycznego związku osobisto-majątkowego osób tej samej płci następuje na podstawie przepisów kodeksu cywilnego odpowiednich do treści stosunków ukształtowanych w danym związku."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2020 o 12:07

B bazyl73
0 / 2

@Syphar
Dzięki. Nie jestem prawnikiem, czytałem kilka opisów spraw (nie tak starych) dotyczących spraw spadkowych i wszędzie powoływano się na wyrok który przytoczyłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bazyl73
+1 / 1

@mieteknapletek
To nie regulamin konta a prawo cywilne i rodzinne i opiekuńcze mówiące, że współmałżonek jest właścicielem połowy majątku wspólnego. Druga połowa majątku wchodzi w masę spadkową. Masy spadkowej nie masz prawa ruszyć do momentu przyznania i podziału spadku przez spadkobierców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+1 / 1

@bazyl73 przy spadkowych i podatkowych tak. Ale już rozliczenie przy "rozwodzie" tj. rozejściu się tych osób... To masz jak wyżej Wyrok z dnia 6 grudnia 2007 r., IV CSK 301/07.

Środowisko LGBT swoją drogą mogło i powinno zaraz po uchwale I KZP 20/15, poprzez swoje stowarzyszenia prawników, doprowadzić do podjęcia analogicznej uchwały w NSA - i mieliby "de facto" swoje związki partnerskie, załatwione bez zgody i chęci rządu. A były do tego solidne podstawy. Teraz to już po ptakach, bo NSA ma już PiSowy skład. Ale i tak mają darowizny bez podatku:

Sygn. akt: II FSK 1525-1526/16, Naczelny Sąd Administracyjny.

Ktoś tam u nich pomyślał, z tym, że muszą wskazywać cel darowizny a obdarowany musi go wypełnić. Jest to pewne utrudnienie.

Główny problem jest taki, że te środowiska nie mają konkretnego stowarzyszenia prawnego, odpowiednika Ordo Iuris, które mogłoby takie rzeczy forsować - ale jak widać i tak radzą sobie całkiem nieźle.

Nie róbmy więc aż takiego dramatu tam, gdzie aż takiego nie ma, bo za 100 tysięcy, które to środowisko wysupłało na "ratowanie" bandziora Margot można byłoby wynająć najlepszych adwokatów w tym kraju, którzy to przepchną przez NSA.

Jest powiedzenie "pracuj mądrze, a nie ciężko" - to ja powiem - walczcie mądrze, a nie zaciekle. Będą lepsze efekty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2020 o 12:23

T Tauri83
-2 / 18

I to szanuję, a nie robienie z siebie kolorowej małpy (z całym szacunkiem dla małp oczywiście)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Right2000
-3 / 17

"Takich jak ty czy ja.." no chyba nie, ja jestem hetero

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
-2 / 6

A skąd wiadomo że gejowska ? Po czym to stwierdziłeś ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
+1 / 5

@zeeltom ,,pedałów" to element występujący w pojazdach, nie ma innego poprawnego znaczenia te słowo.
Człowiek poprawnie wychowany posługuje się poprawnymi słowami.
Homoseksualizm jest tak samo normalny i naturalny jak heteroseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Riesling
-4 / 20

Nazywają ich tęczową zarazą, ideologią, twierdzą, że są pedofilami, nie wolno im dziedziczyć po partnerze, adoptować nawzajem swoich dzieci, każą się ukrywać, nie obnosić, napadają, biją, wyzywają...

A już co Ci przeszkadza ciuch czy flaga w sześciu wesołych kolorach to zrozumieć nie mogę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
-5 / 9

@Riesling Księży też wyzywają, wmawiają im ideologie, twierdzą że są pedofilami, nie wolno im dziedziczyć po kochankach, adoptować dzieci, muszą się chować w Kościele, nie wolno im się obnosić z sutanną itd. a mimo to grzecznie siedzą na tyłkach bez organizowania durnych manifestacji i szczekania jacy są biedni, domagając się przywilejów i zmiany definicji słów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Riesling
+4 / 4

@adraxer12 Zapominasz, że księża mają to wszystko na własne życzenie, bo poszli do seminarium, a o władzy i pieniądzach, które mają niektórzy z nich to Tobie się nawet nie śniło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+3 / 3

@adraxer12
bo religia to ideologia którą się ludziom wciska do łbów, a orientacja seksualna, tak samo jak pochodzenie etniczne czy kolor skóry, to cecha wrodzona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
-2 / 2

@Riesling Częściowo zgoda, tyle że 1. Mocno chyba przesadzasz z tymi napaściami i biciem za gejostwo. 2. Nikt nie nazwał ludzi ideologią. To perfidne kłamstwo medialne, obejrzyj sobie sam ten wywiad, w którym te słowa rzekomo padły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+13 / 17

ale w momencie jak beda chcieli miec takie same prawa jakie ma para heteroseksualna, np glupia mozliwosc spytania sie w szpitalu o stan zdrowia partnera, wtedy przestana byc zwykla para ludzi a stana sie ideologia ktora niszczy polskie rodziny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+2 / 4

@Plaskaflaszka
"i walcząc o swoje prawa będą walczyć z policją i naruszać prawa, takie jak niszczenie mienia publicznego bądź mienia prywatnego?"
gdyby zawsze walczono tylko legalnymi metodami to do dzisiaj bylby u nas komunizm :)

"I jak ktoś wspomniał wyżej, jeśli chcą, to mogą sobie te prawa zapewnić już teraz"
nie, nie moga moga zdobyc tylko czesc przywilejow jakie daje malzenstwo, tracac na tym znacznie wiecej czasu i ponoszac wyzsze koszty. wiec trudno to okreslic jako rowne prawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2020 o 22:21

E elefun
+9 / 17

Właśnie takich ludzi najbardziej krzywdzą manifestujący na spendach LGBT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cysia777
0 / 0

dokładnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adin492
-1 / 9

da się? da się! jakby nie te finansowane przez sorosa organizacje, w Europie byłoby osobom homo, takim jak ja, lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+1 / 11

No nie bardzo. Mogą się hajtnąć? nie! Mogą decydować o sobie czy odłączyć 2giego od respiratora? nie! Mogą wyjawić w pracy? rodzinie na wsi? serio uważasz, że nie mają o co walczyć? zdejmij pisowkie klapki z oczu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
+1 / 3

@goro150 To faszystów należy izolować, niestety w XXI w. ponownie zyskują na sile. Zamiast Niemiec skrajna ideowa prawica i Kościół, zamiast Żydów i innych podludzi - LGBT. Historia zatoczyła koło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2020 o 21:57

avatar goro150
-2 / 4

Popatrz mój komentarz już usunięto, świadczy to o tym, że na śmieszna ideologię lgbt nic nie można napisać, zwłaszcza prawdy, że to dziwadla

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bsch
+2 / 2

@goro150 Ok, załóżmy że to nienaturalne. I co z tego? W jaki sposób dotyka Cię to, że idzie dwóch facetów trzymając się za rękę? Chyba że przeszkadza Ci to co robią w sypialni, ale znowu pojawia się pytanie - co Cię to interesuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
-1 / 3

@usiek1992 Zastanów się czasami co piszesz. Kilkadziesiąt lat temu w cywilizowanych krajach za bycie homoseksualistą groziła kara więzienia, dzisiaj już nie. Tolerancja dla homoseksualistów w Polsce systematycznie rośnie. Ale wystarczy, że jakiś Janusz napisał głupi komentarz, żebyś wszem i wobec ogłosił jaki ten faszyzm dziś jest potężny. Porównując niemożność zawierania związków i okazjonalne docinki z ust Januszy takich jak ten powyżej do jednego z największych ludobójstw w historii ludzkości plujesz w twarz wszystkim ofiarom tego ludobójstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
0 / 0

@KyloRen Naprawdę uważasz, że nazistowski holocaust miał charakter pierwotny i nie był niczym poprzedzony? Poczytaj sobie jak kształtowała się sytuacja Niemiec w dwudziestoleciu międzywojennym, w jaki sposób Hitler doszedł do władzy i przekonał do siebie miliony ludzi (jego partia wygrała w demokratycznych wyborach). Takich ludzi jak @goro150 jest coraz więcej, powstała nawet neofaszystowska partia polityczna, której kandydat na prezydenta zdobył prawie 7% głosów. To, co się teraz dzieje, to dopiero początek - jeśli na czas nie zatrzymamy tej eskalacji przemocy i bezprawia, w krótkim czasie staniemy się państwem autokratycznym (po części już nim jesteśmy) lub, co gorsza, totalitarnym. Państwem, w którym nie są szanowane żadne wartości, a już na pewno nie życie osób niewpisujących się w kanon heteroseksualnego Polaka - patrioty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2020 o 2:34

avatar goro150
-2 / 4

Mylisz naturalność z instynktem. Samochody komputery to efekt postępu i inteligencji gatunku ludzkiego. Akurat w mojej ocenie postęp jest jak najbardziej naturalny. Pozwolę sobie na bardziej drastyczny przykład: narządy rozrodcze mężczyzn jak i kobiet pasują do siebie jedynie w połączeniu par hetero, a w przypadku homo?hmm brzydko powiem, że dupa jest od stania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar goro150
-1 / 3

Na adopcję dzieci też im pozwolimy bo co nas to obchodzi? Zaraz się pojawia komentarze, że czemu nie? Bo lepiej jak będą te dzieciaczki mieć kochająca rodzinę niż dorastanie w bidulu. Tylko czy to rzeczywiście będzie tak. Każdy z nas ma mamę i tate, dziecko pozna to już na biologii, ale tata i tata?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+1 / 1

@goro150 Człowieku, wyjmij głowę z tyłka... 1. To jest naturalne, bo zarówno występuje wśród zwierząt, jak i nie zanikło w drodze tysięcy lat ewolucji. 2. Brzydko Ci powiem, morda jest od żarcia. Ale lodzika od ładnej panny to już pewnie nie odmówisz, co? 3. Rodzice adopcyjni to też nie jest mama i tata. To opiekunowie. Podobnie jak dzieckiem mogą się opiekować np. mama i babcia albo mama i dziadek, jak ojciec zginie na wojnie albo coś. Krzywda się nie dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
-1 / 1

@usiek1992 Badania pokazują, że poziom tolerancji w Polsce rośnie. "Takich ludzi jak @goro150 jest coraz więcej" - masz jakieś badania na poparcie tych słów? "neofaszystowska partia polityczna, której kandydat na prezydenta zdobył prawie 7% głosów" - a sama partia ma w tym momencie wg. sondaży jakieś 9% poparcia, za 3 lata prawdopodobnie sam oddam na nią głos. Z każdym napisanym zdaniem coraz bardziej odpływasz w jakieś nieznane rejony. Normalną prawicową partię nazywasz totalitarnymi neofaszystami, którzy nie szanują żadnych wartości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
0 / 0

@KyloRen Wystarczą mi własne obserwacje na różnorakich forach dyskusyjnych oraz analiza trendów wyborczych.

"Normalna partię"? Proponuję zapoznać się z definicją faszyzmu wg Umberto Eco i wyciągnąć własne wnioski na tej podstawie. 9 z 14 cech się zgadza, a to bardzo dużo. Ponadto zachęcam do lektury - tu o Krzysztofie Bosaku: https://www.facebook.com/notes/maciej-jasi%C5%84ski/czy-krzysztof-bosak-jest-faszyst%C4%85/174778640755965/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
-2 / 2

@usiek1992 Wolę jednak sugerować się danymi CBOS niż obserwacjami jakiegoś anonima z internetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
-1 / 1

@usiek1992 tam się z tą partią zgadza raptem 4 z 14 cech. 1, 5, 11, 12. To już PiS mający znacznie więcej niż te 7% zdobył w wyborach prezydenckich 51%...
https://strajk.eu/czternascie-cech-faszyzmu-wedlug-umberto-eco/

A Bosak to akurat nacjonalista, a nie faszysta. Pewne różnice istnieją pomiędzy tymi nurtami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2020 o 17:12

U usiek1992
0 / 0

@Syphar @KyloRen Proszę bardzo, specjalnie dla Was cechy faszyzmu oraz jak się mają do programu i poczynań Konfederacji:
- kult tradycji (+++) - przywiązanie do tradycji, chęć budowy państwa w oparciu o tradycyjne wartości, które niekoniecznie są dobre;
- odrzucenie nowoczesności (++) - całkowity brak poszanowania wobec współczesnych problemów oraz rozwoju społeczno-technologicznego;
- kult działania dla samego działania (-);
- niezgoda jest zdradą (++) - ludzi niezgadzających się z postulatami Konfederacji wprost nazywa się zdrajcami, od czasu do czasu mniej dosadnie "lewakami" (chodzi o to samo - pogłębianie podziałów społecznych);
- lęk przed różnorodnością (+++) - widać choćby po stosunku wobec uchodźców (przedstawianie ich jako śmiertelnego zagrożenia, brak poszanowania ich praw) czy osób LGBT ("ideologia LGBT", strefy wolne od LGBT, postulowanie kar za czynności homoseksualne);
- odwołanie się do frustracji społecznej (+++) - opieranie polityki w znacznym stopniu o rosnącą niechęć (słuszną) wobec poczynań PiS-u, ukazywanie siebie jako bohaterów, którzy uwolnią Polskę od PO i PiS oraz ich rozliczą;
- obsesja spiskowa (++) - ponownie ksenofobia, przedstawianie UE jako wrogiej organizacji, propagowanie Polexitu;
- wróg jest zarówno silny, jak i słaby (-);
- pacyfizm to spiskowanie z wrogiem (-);
- populistyczny elitaryzm (-);
- każdy jest kształcony na bohater (-);
- machismo i militaryzacja (+++) - aprobata wobec ograniczania praw kobiet, pogarda wobec ludzi słabszych, nietolerancja wobec antykoncepcji oraz "zboczeń" (zachowań seksualnych odbiegających od tzw. normy);
- selektywny populizm (+) - przedstawianie własnych poglądów jako głosu narodu;
- nowomowa (++) - m.in. "ideologia LGBT".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar goro150
-1 / 1

Głowę z tyłka? Jakieś niespełnione marzenia? Człowieku podajesz przykłady w których sam sobie przeczysz, mówisz o opiekunach, ale biologicznie jest zawsze ojciec i matka, nawet jak podajesz przykłady mówisz babcia, dziadek, ale nie dziadek i jego kolega i nie, nie jest to naturalne bo gdyby było to 2 palki mogły by się rozmnażać, nawet ewolucja, do której tak pijesz przez tysiące lat tego nie umożliwiła, a co do lodzika to hmm moim zdaniem jest to tylko element seksu gdyż nie każde zblizenie kończy się ciąża, gdyby tak było to ziemia była by mocno przeludniona. Tak więc seks jest i dla przyjemności, oraz dla przedłużenia gatunku, ale tylko u par hetero i to jest naturalne, brutalne dla honosiow ale naturalne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+1 / 1

@usiek1992
1. Zgoda.
2. Odrzucenie nowoczesności widać szczególnie w gardłowaniu Mentzena za rynkiem kryptowalutowym w Polsce. Ewentualnie w ostrym nacisku na technologie IT.
3. No to faktycznie nie.
4. Ludzi niezgadzających się z każdym poglądem, zwolennicy tego poglądu określają co najmniej jako głupków. Konfederacja raczej posługuje się pojęciem "złodzieja" wyznając radykalny pogląd, że owoce Twojej pracy należą do Ciebie, a nie do kogoś innego - a odebranie ich Tobie siłą żeby je dać komuś innemu w formie podatku to po prostu kradzież.
5. Nie widziałem wypowiedzi na temat podważania praw uchodźców (jedynie migrantów ekonomicznych nie będących uchodźcami), ale konwencji w tej sprawie nikt wypowiadać nie proponuje. Co do LGBT - to to pisowe pomysły, Konfa sprzeciwia się tylko nauczaniu w szkołach edukacji seksualnej. Co zresztą jest wg. nich problemem sztucznym, bo szkołami nie powinno zajmować się państwo. Bardzo faszystowskie podejście, państwo bez wpływu na wykształcenie i program szkolnictwa.
6. Oraz SLD i PSL. Tak. Jak każda nowa partia, ruch Hołowni czy Kukiza też. Na tym polega partia "antysystemowa".
7. Polexit jest koniecznością przy wprowadzeniu kapitalizmu - bo UE się temu sprzeciwia. I tylko dlatego.
Dalej minusiki no faktycznie
8. Machismo i militaryzacja - a tu bym polemizował. Pogarda wobec słabszych tak. Ale ograniczanie praw kobiet? Nikt tego nie postulował. Militaryzacja? Też nie - pobór jest przedstawiany jako zamach na wolność.
9. A to demokracja - każda partia tak robi.
10. To akurat nie jest przykład nowomowy - bo na razie jedyna deklaracja LGBT (karta praw z Warszawy) jest czysto ideologiczna. Tak samo jak postulat homomałżeństw (czy uprzywilejowania małżeństw w ogóle) jest ideologiczny - i powinien zniknąć.

Nadal mi wychodzi że kult tradycji, "niezgoda jest zdradą" ale to naciągane, bo wg. Ciebie ktoś kto nazywa złodzieja złodziejem jest już faszystą..., odwołanie się do frustracji jest, machismo jest.

No kurczę cztery. Pozostałe naciągasz ideologicznie - bo reszta to sprzeciw wobec postulatów rewolucji francuskiej i październikowej, w praktyce mieszczące się w punkcie 1, oraz, jakże "faszystowski" sprzeciw względem władzy państwa w pewnych sferach życia. W ten sposób każda partia konserwatywna byłaby faszystowska.

No i rzecz najważniejsza, podstawa faszyzmu - "wszystko dla państwa, wszystko w państwie, nic poza państwem" - a Konfederacja głosi anty-statyzm i państwo minimum. No ni cholery nie pasuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2020 o 19:23

W wotwob
+10 / 16

No to skoro tacy fajni to może ułatwmy im trochę życie i pozwólmy zalegalizować w prosty sposób związek? W sumie dlaczego nie? Jak dla mnie spełnia to trzy warunki dobrej legislacji
- komuś ułatwia życie
- nikomu życia nie utrudnia
- nie nadwyręża budżetu państwa

Ma ktoś jakiś sensowny argument przeciwko? Bo ja nie mam pomysłu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+1 / 1

@wotwob Bo nie ma sensownych argumentów przeciwko. Jedyny jest taki że 'hurr durr, to musi być kobieta i mężczyzna, bo mój związek musi być lepszy niż ich', czyli po prostu chęć łatwego, bezwysiłkowego wywyższenia się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+1 / 3

Obecnie to idzie za daleko, ale pierwotnie LGBT wzięło się właśnie z potrzeby ochrony takich ludzi, bo gdy ktoś znajomy zobaczył dwóch facetów (albo kobiety) trzymających się za rękę w ten sposób, to obaj mogli stracić pracę, a nawet dostać srogi łomot.

Ruch narodził się w USA. Homoseksualiści musieli się ukrywać ze swoją orientacją, jak chcieli uniknąć dyskryminacji. Wielu z tych, którzy mieli tego dość, wyjechało do San Francisco. Zaczęli się osiedlać w jednej dzielnicy. Tam mogli być sobą. Ale dalej byli dyskryminowani. Np niektórzy właściciele sklepów mieli coś do nich. Więc zaczęli się organizować i nawoływać do bojkotu takich punktów usługowych w tej dzielnicy. Podziałało, ale dalej zdarzały się przypadki pobić, czasem śmiertelnych. Policja niezbyt gorliwie się tym zajmowała. Tak więc zaczęto tworzyć ruch polityczny mający na celu walkę z dyskryminacją osób o odmiennej orientacji seksualnej bądź tożsamości płciowej i wymuszanie na określonych instytucjach przestrzegania prawa, czego wcześniej unikały.

Pierwszym radnym z ramienia tego ruchu w San Francisco był Harvey Milk, zastrzelony przez innego, konserwatywnego i niezrównoważonego psychicznie radnego, Dana White'a.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jorn
0 / 6

I i tak ryzykują, że dostaną w mordę od jakiegoś turbo-katolika; nie mogą po sobie nawzajem dziedziczyć; gdy jeden trafi do szpitala, drugi nie otrzyma informacji o jego stanie zdrowia itd. itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yowise
-2 / 6

Koniec starego poglądu rodziny się zaczyna ,a wraz z nim koniec ludzkości.
Może i dobrze. Nie ma sensu kontynuować tego cyrku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
0 / 0

@Yowise Ludzie się nawzajem straszą końcem ludzkości od tysięcy lat. I co? I jakoś się nie skończyła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+1 / 1

ile jeszcze tego spamu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+5 / 5

Nadal mają większe szanse dostać losowy łomot niż para hetero czy dwóch kumpli którzy gejami nie są. Cała "ideologia LGBT" to po prostu walka o to, żeby szanse dostać w mordę były równe dla każdego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
0 / 0

@Albiorix a to od d*** strony, nomen omen, się do tego zabierają. Bo w takim razie powinni iść w tym kierunku, żeby szanse dostać w mordę były bliskie zeru dla wszystkich. Bo urawniłowka ma to do siebie, że zwykle idzie w inną stronę. I faktycznie - w wyniku tych protestów facet jak najbardziej hetero z różowymi włosami (wizerunek sceniczny) ostatnio w mordę dostał. Sukces - jest równość. Tyle, że nie o taką chyba szło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mozgwsloiku2
+1 / 1

Biorą przykład z górników. Chcesz czegoś w tym kraju, musisz zrobić dym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alakinjjsk
0 / 4

oni mają prawo trzymać się za ręce ja mam prawo wyrzygać się na ich widok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+1 / 1

@alakinjjsk Owszem masz, o ile nie będziesz ich bił ani obrażał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grextero
-5 / 5

i takich szanuje. nie popieram homoseksualizmu i dawania im praw takich jakie maja pary hetero (pod tym względem możecie powiedzić że jestem homofobem), ale takie pary szanuje.to ich prywatna sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Riesling
+3 / 5

@grextero To nie jest żaden szacunek, jeśli stawiasz im warunki. Jesteś homofobem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grextero
0 / 0

@Riesling tak, w pewnym sensie jestem. Ale oni sa heterofobami. 1:1.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2020 o 22:03

P pluszczek
+1 / 5

Mam wrażenie że ludzi nie zboko i nie zbokofilii jest ostatnio z 1%.
Wszędzie teraz tylko geje, lbdupa, tęcza i inne pochodne. Aż strach lodówkę otworzyć, lub schylić się zawiązać buta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hahar_maly
+1 / 5

Dokładnie. Nikogo przy okazji nie biją jak ten facio Michał Sz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+1 / 3

Czy wiecie, dlaczego gejom - na przyklad - nie pozwala sie obecnie na adopcje dzieci ?
Pomijam fakt swiatopogladowego "aby dziecko mialo ojca i matke"... chodzi raczej o to, dlaczego prawica i tak zwana prawica nie chca przyznac tego prawa gejom ?
.
Istota tkwi w slowie "prawo". Prawica traktuje to jako "swiete prawo" albo "obowiazek" - czyli ze kazdy gej bedzie chcial miec swoje dziecko. To raz. Ale drugie - co wazniejsze i co stanowi o pustostanie umyslowym rzadzacych - to podejrzenie, ze gej bedzie chcial dziecko zgwalcic, poniewaz w ich swiadomosci gej to pedofil - zupelnie, jak "pijak i zlodziej, bo kazdy pijak to zlodziej".
I co za tym idzie - zamiast stworzyc prawo dla zwiazkow jednoplciowych PLUS polozyc wielki nacisk na kontrole dobra dziecka w takim zwiazku - to prawica i tak zwana prawica woli sobie wygodnie zabronic takiego prawa (kosztem calej grupy spolecznej), zeby tylko kaske sobie nabijac z czego innego, a w problem BRON BOZE nie wchodzic, bo to przeciez bedzie kosztowalo takiego pana z Ordo Iuris tyle wysilku, zeby co kilka dni chodzic, sprawdzac, monitorowac, wywiady robic. No komu by sie chcialo za te marne grosze taka robote odwalac ? Ta robota jest dla nich za ciezka (trudna ?) zwyczajnie. I takie cos rwie sie do rzadzenia krajem wlasnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zeeltom
-2 / 4

Normalni faceci nie spacerują trzymając się za ręce. Reszta, to zboki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
0 / 0

@zeeltom Homoseksualizm NIE jest zboczeniem - dewiacją, ani zaburzeniem - chorobą psychiczną...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kwasiu155
-2 / 4

peda*lstwo na kilometr smierdzi gownem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
+1 / 1

@kwasiu155 Nie ma czegoś takiego jak ,,pedalstwo".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samodzielny68
0 / 2

Super. Mają szansę dostać zwykły, niepolityczny wp*dol.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem