Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
93 167
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M Maras78
+1 / 9

Mamy długopis, mamy Pinokia, a teraz mamy incela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Brygid
+6 / 6

W jakim sensie dom publiczny dla europy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel700
-4 / 4

@Brygid nie wiesz co to jest dom publiczny?? a burdel wiesz co to jest? sobie poczytaj zagraniczne fora na temat Polski i dlaczego tutaj turysci przyjezdzaja i co pisza na temat kobiet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Brygid
+4 / 4

Ja pytam w jakim sensie a nie co to dom publiczny. Chcesz cos przekazac swoim materialem a nie dbasz o to aby przekaz byl jasny i zrozumialy dla odbiorcow. Zamiast tego oczekujesz od swoich odbiorcow aby posiadali te same informacje jakie sam posiadasz / wierzysz. Ewentualnie oczekujesz aby ktos domyslal sie twojego sposobu myslenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel700
-2 / 2

@Brygid czego ty nie rozumiesz ? przeciez ci jasno napisałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Brygid
+1 / 1

Dobra. Moje pierwsze wrazenie: czyzby autor twierdzil, ze europejczycy z innych panstw przyjezdzaja do Polski na podryw/qrwy? Ale uzyl slowa "wszystkim". Wiec chyba chodzi o jakas przenosnie. Jesli nie, to wiedz ze rozne mamy podejscie do seksu u naszych polskich pan. Jedne sa rozwiazle drugie cnotki niewydymki z ktorymi trzeba pare miesiecy (o zgrozo!) chodzic chocbys byl nie wiem jakim ciachem i obawiam sie ze wiele tych drugich moglo sie poczuc urazone. Tak samo jak wielu kolesi myslac o swoich matkach, siostrach, przyjaciolkach.

Demot bylby wyzszej jakosci gdyby brzmial:

"Dziekuje TYM kobietom przez ktore czesc Europejczykow traktuje Polske jak dom publiczny"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel700
-2 / 2

@Brygid ale widzisz zrozumiałas demota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saset
+8 / 12

Że co ja też miałam zrobić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+17 / 21

Serdecznie współczuję środowiska, w którym żyjesz, a zwłaszcza rodziny. Takie wzorce nie są pożądane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+3 / 5

@daniel700 Przebywasz z qrwami i dziwisz się, że się puszczają? Zmień środowisko dzieciaku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+2 / 2

@daniel700
Jedź do Czech. Pogadaj z tamtejszymi mężczyznami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Escitalopram
+13 / 13

@daniel700 Nie rozumiem tego demota. O co chodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Escitalopram
+11 / 11

@daniel700 Ja tam jestem raczej w miarę zadowolony z moich relacji z płcią przeciwną na poziomie związku i na poziomie relacji koleżeńsko/przyjacielskich. Skoro uważasz, że jestem naiwny to oświeć mnie. Jakie są kobiety w tym kraju i za co mnie mają?
EDIT: i czemu uważasz, że zrobiły z tego kraju dom publiczny dla Europy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2020 o 23:19

M Maras78
+3 / 7

@Escitalopram
Chodzi o to, że incel jedyne co puknął, to własna graba. Tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sevral
+4 / 8

@Maras78 raczej od tej pory będzie pukał własną grabę, widocznie laska mu w bok poleciał a ból pośladów ma do wszystkich kobiet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maras78
+1 / 3

@Sevral
Amen :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel700
-2 / 2

@Maras78 nie zazdrosze wam tych waszych p0lek nawet bym nie chcaił takiej zdziry pewnie twoja juz sie wybawiła na karuzeli kut.sów i ty jestes zadowolony typowy kukold

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maras78
+2 / 2

@daniel700
Ooo, cześć stulejko! Nie chcę Cię obrażać, ale podkładasz się jak małolat. A Twoja mama to też zdzira?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yeti601
+21 / 23

Słońce przygrzało w kapelusz?
Lecz się debilu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clover696
+9 / 11

Weź się człowieku chwilę zastanów nad tym co piszesz. Obraziłeś także kobiety ze swojego otoczenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+12 / 14

Łuuu... Komuś tu chyba dziewczyna na erazmusie poszła z ,,Enrike'' lub ,,Mokebe'' co mieli więcej do zaoferowania...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+4 / 4

@daniel700
Poziom, który tu ukazujesz w komentarzach zasadniczo idealnie obrazuje, że Twoja dziewczyna dobrze wybrała olewając Cię a same wylewane żale raczej wskazują, że to Ty tu jesteś tym jak to ujmujesz ,,Kukoldem'', od których wyzywasz wszystkich dookoła. Może Cię to zaskoczy ale człowiek to człowiek i narodowość zasadniczo na nic nie wpływa i stawiam diamenty przeciwko orzechom, że nawet bez tego obcokrajowca w pewnym momencie Twoja dziewczyna poznałaby kogoś normalnego i kopnęła Cię w cztery litery. Abstrahując już zupełnie od tego, że jak dziewczyna poznaje obcokrajowca, który jej się podoba, dobrze ją traktuje i jest przy nim szczęśliwa to raczej nie ma powodów by się na siłę ograniczać do blokowego patusa z okolicy. Wolny człowiek dokonuje wyboru. Nic Ci do tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel700
-5 / 5

@lolo7 a wez przestan bo takie gadanie nic ci do tego to juz mnie na wymioty bierze,papa smerf sie znalazł ,tak sobie ciebie wyobrażam długa siwa broda do ziemi i bedzie pier.lił jak jest szczesliwa to lepiej bedziez nim

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 20:32

S Syphar
+7 / 9

@daniel700 zdaje się, że nigdy nie byłeś na Ukrainie jak uważasz, że to u nas jest burdel Europy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
-5 / 7

Wiem, że będzie gówno burza po tym, ale zdecydowana większość współczesnych polek raczej nie są nasza duma narodową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel700
-3 / 3

@truskawka90 teden głos rozsądku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel700
-2 / 2

co wy bierzecie ? ze tego nie widzicie ,kobieta to wiadomo ze bedzie sie bronic nawet jak ja za reke złapiesz to powie ze to nie jej reka ale z taka iloscia kukoldow na metr kwadratowy to trzeba walczyc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hek_sa
0 / 2

A ja bym chciała dowiedzieć co to są "kukoldy".


PS Współczuję autorowi demota tego, w jakim środowisku przebywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel700
-2 / 2

@hek_sa to sa własnie takie typy na usługach kobiet, taki kolega który bedzie bronił dobrego imienia kobiety mimo ze wie ze ta jezdzi na erasmusa sie kur.ic a on bedzie jeszcze za nia recznik nosił , na dzien dzisiejszy wiekszosc facetów w Polsce ale to sie zmieni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Escitalopram
-1 / 1

@hek_sa Po angielsku "cuckold" to "rogacz", a jako czasownik "doprawiać komuś rogi"(https://pl.wiktionary.org/wiki/cuckold), więc to pewnie jakaś spolszczona wersja tego słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2020 o 18:10

avatar hek_sa
+1 / 3

@daniel700 Natomiast polscy mężczyźni to suk......ny skaczące z kwiatka na kwiatek, alkoholicy zdradzający i bijący żony, porzucający chore dzieci, itd itd.... Człowieku ogarnij się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hek_sa
0 / 0

@Escitalopram Dzięki! ;-))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Escitalopram
0 / 0

@hek_sa Proszę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hek_sa
0 / 0

@Escitalopram Człowiek całe życie się uczy.:-))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mirrage26
+3 / 3

Jako szczęśliwa żona fajnego Polaka (nie mam nic do obcokrajowców, chociaż uważam czarnoskórych za nieatrakcyjnych) czuję się urażona. Idąc twoim tokiem rozumowania: Twoja mama też jeździła na erasmusa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel700
-2 / 2

@Mirrage26 no dobra ale zdecydowana wiekszosc p0lek to szony dla zagranicznych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mirrage26
0 / 0

@daniel700 Mam rozumieć, że znasz tą zdecydowaną większość?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem