Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
544 559
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
F fak_dak
+69 / 77

Dziwię się, że geje, lesbijki, transseksualiści i inni zwykli ludzie o nieheteroseksualnej orientacji seksualnej czy zaburzeniach ze sfery identyfikacji seksualnej, nie odetną się radykalnie od tych oszołomów aktywistów LGBT.

Żaden normalny człowiek nie zagląda nikomu obcemu do łóżka. Co mnie obchodzi z kim sypia sąsiad oraz jaką płeć miała przed korektą transseksualna sąsiadka? Każdy ma prawo żyć jak chce.

Natomiast ci agresywni aktywiści LGBT jedyne co robią to budzą swoim działaniem w ludziach złość, za co obrywa się Bogu ducha winnym gejom czy transseksualistom.


Geje,lesbijki, transseksualiści TAK, aktywiści LGBT NIE!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rasizm45
+16 / 18

@fak_dak
Odcinają się, ale już mi zdążono wytłumaczyć, że LGBT to ludzie a nie ideologia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SARs9504
+14 / 20

@rasizm45 Nie tylko, sproboj sie sprzeciwstawic LGBT to zaraz Twoj pracodawca zacznie odbierac telefony a zycie zmieni sie w koszmar. Ot taka metoda dzialania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fak_dak
+23 / 29

@rasizm45 LGBT to organizacja aktywistów, roszcząca sobie nie wiadomo dlaczego prawo do reprezentowania gejów, lesbijek,etc. Tak jak ruch Black Lives Matter rości sobie bezzasadnie prawo do wypowiadania się w imieniu Afroamerykanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rasizm45
+13 / 15

@SARs9504
To spotkało J.K. Rowling, która była gotowa wejść w butach w tyłek LGBT... Do czasu jak stwierdziła, że bardziej zależy jaj na kobietach niż jak na transkobietach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 sierpnia 2020 o 13:28

S SARs9504
+14 / 14

@rasizm45 Oj nie tylko J.K. duzo wczesniej spotykalo wszelakich krytykow LGBT i wielu z nich stracilo zrodlo dochodow. Bo nie wolno przeciwstawiac sie "rewolucji".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+20 / 22

@rasizm45 Zwykli ludzie to ludzie, aktywiści to ideologia.
Ideologia, która jest tylko narzędziem, która tak naprawdę nie dba o ludzi, tylko realizuje swoją politykę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rasizm45
+7 / 9

@SARs9504
Nie tylko, ale ona jest akurat przykładem osoby która jak już wspomniałem, "była gotowa wejść w butach w tyłek LGBT".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kanapekr
+8 / 8

@fak_dak nic dodać, nic ująć. Skupiają się na prowokowaniu, obrażaniu "bo są źli i nie mogą wytrzymać" i dziwią się, że zwykli szarzy ludzie jeszcze bardziej się od nich dystansują i boją. Mam wrażenie, że środowiska LGBT wcale nie dążą do dialogu... EDIT: w sensie serio, o ile lepiej dla wszystkich by było, zarówno dla zwykłych ludzi jak i samych niehetero gdyby ich interesy były reprezentowane w jakiś normalny sposób a nie taki zdziczały, infantylny i pełen pogardy... przecież to poszerza podzaiły, oni serio tego nie rozumieją czy mają tak naprawdę niehetero ludków w dupie i po prostu podoba im się zabawa w wojenkę??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 sierpnia 2020 o 17:50

A acotam43
+8 / 8

@fak_dak odcinają się, widziałeś kiedyś, żeby Tomasz Raczek robił z siebie debila? Margot to "attention whore" mówiąc lolokwialnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Plaskaflaszka
0 / 2

@kanapekr w sumie jak o dialogu wspomniałeś...nie wiadomo przypadkiem, jak z tym LGBT jest w innych krajach? Oprócz tego że tam jest to LGBTQ+ i w samym środowisku się ze sobą kłócą (feministki-lesbijki vs geje, biphobie i inne takie), czy też mają na pieńku z władzami i ludźmi w innych krajach? Też odwalają takie cyrki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kanapekr
0 / 2

@Plaskaflaszka to jest spoko pytanie ale nie mam totalnie pojęcia. Prawdę mówiąc nie wiedziałem, że oni już sami ze sobą walczą... xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Plaskaflaszka
+1 / 1

@kanapekr chodzi, niedawno widziałam filmik właśnie, że niby osoby homo nie rozumieją że można być bi i że jest biphobia XD może to równie wyimaginowane problemy jak nasza Margot, jednak nie mogę tego stwierdzić, dlatego pytam XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lewetedemoty
+2 / 2

@fak_dak Dokładnie. Sex w sypialni a nie w szkole i na ulicy propagowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fak_dak
+5 / 5

@Jaspersowy Cytując Biblię powołujesz się na zapisy starotestamentowe, które już nie mają zastosowania. Inaczej katolicy w Polsce nie jedliby kotletów schabowych. Wygodnie też pomijasz fakt, że w Księdze Kapłańskiej śmiercią karano również zdradę małżeńską.

W Polsce nikt nigdy nie mordował i nie prześladował homoseksualistów. Homoseksualizm nigdy w historii Polski nie był przestępstwem. W odróżnieniu od Anglii, Niemiec czy Francji.

Niestety prawda jest taka, że ścierają się agresywni troglodyci z LGBT z agresywnymi troglodytami z ONR czy Młodzieży Wszechpolskiej. A cierpią na tym niewinni geje oraz katolicy, których symbole idioci z LGBT profanują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
0 / 0

@fak_dak Nie mam bladego pojęcia skąd się wzięło przekonanie, że "zapisy starotestamentowe już nie mają zastosowania". Kompletna piramidalna bzdura, która jak widać dobrze się sprzedaje. Proszę mi wskazać dokument Kongregacji Nauki Wiary albo soboru, który by taką tezę zawierał. To, że chrześcijanie, katolicy w szczególności, są hipokrytami, którzy wybierają sobie zapisy z biblii, do których się stosują, a resztą się podcierają to osobna sprawa. Natomiast kościół nigdy takiej tezy nie przedstawił.

Nie wiem po co mam pisać, że zdradę też karano śmiercią - komentarz, zarówno Twój jak i mój, dotyczył homoseksualizmu. Jeśli chcesz się popisywać erystyką to proszę nie odpisywać na moje komentarze.

Nigdzie nie napisałem o Polsce. Napisałem ogólnie o chrześcijaństwie ortodoksyjnym.

Trudno nazwać katolików niewinnymi w sytuacji kiedy popierają zbrodniczą ideologię, która mordowała ludzi i niszczyła inne kulty. Proszę sobie poczytać o tym jak chrześcijaństwo profanowało symbole innych religii, jak te religie niszczyło w procesie chrystianizacji, a przestać w końcu bredzić. Podałem literaturę, więc zamiast bezmyślnych wypocin radzę poczytać i przemyśleć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fak_dak
0 / 0

@Jaspersowy Masa zapisów starotestamentowych już nie obowiązuje, szczególnie tych obyczajowych. Jest ich tak dużo, że nawet największy bojownik antyreligijny bez trudu powinien znaleźć masę przykładów. Naprawdę nie mam zamiaru udowadniać, że krowa nie jest koniem, zwłaszcza komuś, kto z zasady jest źle nastawiony i wie, że "chrześcijaństwo to zbrodnicza ideologia". Z fanatykiem nie nie dyskutuje, fanatyka się olewa. Tym samym żegnam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
0 / 0

@Plaskaflaszka Problemy Margot i całego tego środowiska to efekt współczesnego dobrobytu, który stał się podłożem pod marksizm. Ludziom sie juz po prostu w dupach przewraca. Nie wiedzą co ze soba zrobić, bo mają wszystko pod ręką, a życie mało od nich wymaga. Zauważ, że takie problemy nie dotyczą ludzi mających problemy, żyjących w biedzie, itd. Aktywistami sa zazwyczaj ludzie młodzi z dostatnich rodzin. Potem dopiero w drugiej fazie, ściąga się ludzi zagubionych. Wmawia im się, że zamiast pracować nad sobą, nad ciałem czy psychiką, to trzeba zmienić płeć albo orientację. A do tego dochodzi w marksizmie ten element walki z systemem, wpajanie młodym ludziom, że nie muszą miec żadnej odpowiedzialności i mogą robić co chcą. Więc oni garną do tej ideologii. Już raz to marksiści przerabiali. Poczytaj sobie o Herbercie Marcuse i o rewolucji seksualnej w USA. Zapoznaj się z terminem tolerancja represywna. Zobaczysz jak bardzo pasuje to do tego co się dzieje i co wydaje sie być totalną głupotą. Wtedy sie nie udało i teraz też powoli zaczyna sie to sypać, ale jest to robione na większa skalę i z wiekszymi środkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
0 / 0

@fak_dak Zapisy o homoseksualizmie przez wieki były realizowane. Podałem stosowną literaturę, do której nie byłeś w stanie się odnieść. To, że chrześcijaństwo stosowało bolszewickie metody jest oczywiste dla każdego myślącego człowieka, który zna historię chrześcijaństwa i bolszewizmu (czyli dla bardzo niewielu, co widać np. tutaj). Ostatnio pracownik IKEI powołał się na zapis o śmierci dla homoseksualistów i po tym jak został zwolniony (powinien tak w ogóle zostać zwolniony za nawoływanie do ludobójstwa) to nagle pseudoprawicowa dzicz wzięła go w obronę. Wiem, że dla katolków "rzetelny badacz" to taki, który twierdzi, że chrześcijaństwo było największym dobrodziejem ludzkości i wszystko co zrobiło zrobiło dla "zbawienia dusz" zaś bolszewizm był ideologią zła, która wszystko co zrobiła zrobiła z nienawiści do chrześcijaństwa, które jest tak zaje...te, że ludzie go nienawidzą, gdyż ślepną od blasku jego zajeb...ści. Każdy kto twierdzi inaczej to fanatyk, który prześladuje biednych niewinnych katolków.

Ale trudno dyskutować z kimś kto nie zna historii. Polecam więcej czytać a mniej pisać. Żegnam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
0 / 0

@Wojtek1291 Jak wspaniale jest wyjaśnić świat marksistowskim spiskiem. Ale cóż... każdy ma takie spojrzenie na świat na jakie go, intelektualnie stać. Dzisiaj widać poziom intelektualny społeczeństwa...

Zamiast wypróżniać się w komentarzach, nazywając to, kłamliwie, wypowiadaniem się, polecam poczytać nt. marksizmu; najlepiej zacząć od Głównych nurtów marksizmu Kołakowskiego i od opisu życia robotników w XIX-wiecznej Anglii oraz chłopów rosyjskich na pocz. XX wieku.

No i oczywiście polecam poczytać samego Marksa oraz historię tej zbrodniczej totalitarnej ideologii zła, zwanej, eufemistycznie chrześcijaństwem, która podbiła świat i zniszczyła większość religii, z którymi się zetknęła, w imię "jedynie słusznej prawdy"... ojojoj... brzmi bolszewicko... ale co tam. W końcu "my mamy rację i możemy robić co chcemy, a oni nie" powiedzieli chrześcijanie, muzułmanie, naziści i bolszewicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
0 / 0

@Jaspersowy Ja nie wyjaśniam świata, tylko działania konkretnej grupy. Ta grupa sie wcale nie kryje ze swoim światopoglądem. Może tu w Polsce tak, ale w USA piszą publicznie, że są marksistami, a antifa biega z symbolami komunizmu w biały dzień. A to, że chrześcijaństwo ma krew na rękach, to ani żadna nowość, ani żadna tajemnica, ani powód, by bagatelizowac współczesne zachowanie jełopów z lewicy. Jestem ateistą. Jeśli liczyłeś, że się wdam w gównoburzę, bo wspomnisz o chrześcijaństwie, to cie zawiodę. Może przestań dla odmiany sam sie wypróżniać w komentarzach z tym chrześcijaństwem, próbując z uporem maniaka odwracać uwagę od działać lewactwa? Ani to merytoryczne, ani ciekawe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jaspersowy
0 / 0

@Wojtek1291 Są marksistami. Co w związku z tym? Może poczytaj o korzeniach marksizmu (są bardziej chrześcijańskie niż wielu odważyłoby się przyznać, Jezus został przecież skazany za dokonywanie "rewolucji społecznej") oraz o warunkach w jakich się narodził. Komunizm też zbrodniczą ideologią nie jest. Co innego bolszewizm. Także zamiast rozpisywać się o marksizmie i komunizmie, które to pojęcia-straszaki mogą przerażać jedynie intelektualnych analfabetów, którzy nie bardzo wiedzą co do czego, może zajmij się marksizmem, poczytaj, pomyśl co tam jest. Przypominam, że było dużo rewolucji społecznych w historii świata i nie wiem po co drzeć mordy o kolejną. Zarzuty przeciwko "lewactwu" są bardziej chrześcijańskie niż większość kiedykolwiek odważy się przyznać; jest to po prostu "gra luster", czyli przypisywanie historii chrześcijaństwa innym ruchom. Poczytaj pisma ojców kościoła a zobaczysz, że pisali oni dokładnie to samo co dzisiaj katolstwo przypisuje "lewactwu". Ale rozumiem, że oni mogli a inni nie mogą. Zresztą zacznijmy od początku... dzisiaj jest tylko lewica. Nie ma prawicy. Dlaczego? Ano dlatego, że podział na prawicę i lewicę wziął się z okresu rewolucji francuskiej i tak się składa, że na prawicy, zasiadali obrońcy ancient regime'u (arystokracja, monarchiści, elita społeczna, a przede wszystkim finansowa). Dzisiejsza tzw. prawica nie ma z nimi nic wspólnego. To jest co najwyżej pseudoprawica, czyli odchył prawicowy w ruchu lewicowym. Skoro zatem jesteś przeciwny zmianom społecznym to zechciej zauważyć, że samo powstanie demokracji jest zasługą rewolucji społecznej, czyli realizacją postulatów lewicowych, a nie prawicowych. Zresztą zakrawa na głęboką groteskę fakt, że dzisiejsze bydło, zwane prawicą, broniące "tradycyjnych definicji słów", nie broni tradycyjnej definicji samej prawicy. Tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2020 o 16:03

avatar Mizantropix
+29 / 31

Aktywista. Pan Michał to mężczyzna. Proszę zachować powagę i się nie ośmieszać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PrezesGanguNieudacznikuff
+2 / 6

@Mizantropix Sorry, że się wtrącę, ale jaki z niego aktywista? Co lub kogo on aktywizuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Plaskaflaszka
+14 / 14

@PrezesGanguNieudacznikuff chodzi, z definicji to jest tak:
,,aktywista
1. «bardzo aktywny członek jakiejś organizacji»
2. «w okresie I wojny światowej: zwolennik związania polityki polskiej z Niemcami i Austro-Węgrami»"
Więc w sumie jest aktywistą LGBT, czyli ruchu gdzie może dostać sporo kasy, więc im więcej zadymy tym lepiej dla niego... co chociażby widać po akcji gdzie został aresztowany, a kasy na zbiórkach dorobił się strasznie dużej....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PrezesGanguNieudacznikuff
+1 / 1

@Plaskaflaszka Ok, rozumiem, wszystko sprowadza się do kasy (takie czasy), nie chcę też uskuteczniać dyskusji na zupełnie zbędny temat, ale miałem na myśli taką definicję aktywisty: " bardzo czynny członek organizacji walczący w imię określonych praw lub przekonań". Więc w sumie o jakie prawa/ przekonania walczy ten pajac? Czy ktoś mu czegoś zabrania/ odbiera prawa/ próbuje narzucać/ zmieniać przekonania, czy cokolwiek innego w tym stylu? Jest płacony za to, żeby dymić i na tym tylko ma polegać jego aktywność? Tak mnie to zastanowiło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PrezesGanguNieudacznikuff
+10 / 10

Typ musi mieć czas na czas, a jak przyjdzie czas, to będzie na czas...do szkoły, ortografii się uczyć, pajacu! Albert, powiedz coś!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 sierpnia 2020 o 13:43

R reevox
+12 / 16

gwiazda elgiebetów. chuderlawa piz*a.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Plaskaflaszka
+9 / 11

@reevox jakby chociaż piz*ę miał, a nie tylko udawał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MagdalennaMagdalinska
+17 / 17

coś czuje w trzewiach, że na końcu okaże się, że Ona to On i to heteroseksualny i wszystko wróci do normalności i tylko niesmak pozostanie... jak zwykle....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rozpraszacz
+22 / 24

spotykalem w zyciu roznych ludzi - pijakow, zlodziei, narkomanow, rozmaitych wykolejencow, osoby rozbite psychicznie przez wieloletnie tragedie, i zaden nie szydził z własnej Ojczyzny nawet w prywatnej rozmowie; jeszcze wczoraj mogłem przypuszczac ze to tylko narwany młody czlowiek, dzis wiem ze to zwykły debil :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
+2 / 10

Jak myślicie? Koledzy z celi już rozwiercili Małgosię do średnicy wiadra?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Plaskaflaszka
+4 / 6

@Hanslanda1 siedział sam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kowboj
+8 / 8

Ładnych epitetów pod adresem ojczyzny używa nabytych scrablach.
Do stylizacji się nadaje a nie do wypowiadania publiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Www30
+4 / 4

I jak ortograficznie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
+3 / 11

Z Gozdyrą trudno mi znaleźć wspólny mianownik. Jak jej zdaniem Grodzka jest symbolem - to chciałbym wiedzieć czego? Dla mnie zepsucia... Gozdyra jest ciężko skażona lewacką zarazą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio68
+6 / 10

za obrażanie ojczyzny i takie posty powinni wrzucić margotka do celi z innymi więźniami, chłopaki by go szybko przerobili :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
+6 / 8

@daclaw Nie ma obowiązku ani sensu zwać cię "istotą rozumną"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
+1 / 3

@daclaw Nie ma obowiazku również, żyć tam gdzie ci te życie nie odpowiada. Nie pasuje - to znajdź lepsze miejsce.Nikt cie nie trzyma! Nie komplikuj sobie życia, i innym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-2 / 4

@rational_male No i mamy ostateczny prawacki argument kulturalnego etapu dyskusji. Szybko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2020 o 13:22

R rational_male
+1 / 3

@daclaw Zapomniałem powiedzieć proszę, czy co? Poza tym - jak dasz radę to przetłumacz swój post na język ludzi rozumnych, bo nie jestem w stanie zrozumieć twojej artykulacji!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2020 o 19:21

D dural46
0 / 0

@pawcio68 A takie zasadnicze pytanie - w jaki sposób ta osoba obraziła ojczyznę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trucker_87
+9 / 11

Damn! Sam uważam siebie za człowieka bardzo liberalnego, wręcz orędownika wolności we wszelakich jej formach. Akceptuję osoby homoseksualne i możemy nawet razem zbijać piątki, nie ma problemu. Ale takie indywidua jak Michał Sz. są nie do zaakceptowania nawet jak dla mnie. Nie dlatego, że nawet sam nie wie kim jest, jak dla mnie to może być i królikiem Bugsem jeśli tak jest mu fajnie, ale dlatego, że jest odrażającym typem który chce zarobić na swoim wątpliwym fejmie. A przy okazji robi niedźwiedzią przysługę tym wszystkim osobom homoseksualnym które chcą po prostu żyć sobie w spokoju. Na pochybel spaczeńcowi!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johndoe_
+6 / 6

Anna Grodzka symbolem? Czego? Gorliwego wysługiwania się komunie w stanie wojennym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alakinjjsk
+7 / 9

Margot, to coś to jest najwyższy poziom absurdu dzisiejszych czasów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RQ13
+6 / 10

Czyli według ciebie teraz trzeba odpowiedzieć chamstwem na chamstwo margot? To jest karuzela spier... mająca na celu nakręcanie nienawiści w kierunku osób homoseksualnych i transpłciowych. Coraz bardziej zastanawiam się w czyim interesie działa ta osoba. Na pewno nie w interesie mniejszości seksualnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Plaskaflaszka
0 / 4

@daclaw właśnie ,,panią aktywistkę i partnerkę zadeklarowanej lesbijki" obraziłeś ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
+1 / 1

@daclaw uznała? A może uznał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-3 / 3

@dbgoku A jaki masz problem w nazywaniu człowieka tak, jak on woli? Moja teściowa woli być Zofią, choć w dowodzie, na pierwsze ma Janina. Znam też Waldka, który woli być Pawłem. I co z tego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
+5 / 5

@daclaw a nie wiem, może 10 milinów kobiet by sobie nie życzyło by faceta nazywać kobietą i obrażając je w ten sposób? A może jeszcze ma włazić do damskich toalet skoro uważa się za kobietę? I na wcześniejszą emeryturę? Nie będę zakłamywał rzeczywistości, rozumiesz? Gość jest facetem, uważa że jest inaczej to niech zmieni płeć, utnie sobie wacka, doda cyki, łyknie niemało hormonów to wtedy możemy pogadać. Póki co ubiera się jak facet, gada jak faceta, wygląda jak facet. Coś w temacie? Nadal chcesz zakłamywać rzeczywistość? Pamiętaj że można ją zakłamywać na różne sposoby, w tym bardzo krzywdzące i szkodzące. I jeszcze jedno, facet jest wandalem. Fajnie że bronisz tego typu ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2020 o 8:44

D dbgoku
+3 / 3

@daclaw to, że normalnego faceta brzydzi widok całujących się facetów to jest homofobia? Nie sądzę. Bo z niczym innym nie ma problemu w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mateusz0206
+2 / 2

tacy antyprawicowi a posłankę wszystkim znaną naśladują....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F F18_hornet
+1 / 5

Trudno się nie zgodzić z panią Gozdyrą:) Niektórym potrzebny jest po prostu umiar. Popieram ludzi LGBT, ale tego palanta po prostu mi żal. Jest jednostką zaburzoną psychicznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hazik
+3 / 5

@F18_hornet cwany i wyrachowany,który wykorzystał naiwniaków na zrzutce kasy,tak. Zaburzonym psychicznie w żadnym wypadku nie, jest całkowicie poczytalny,a do tego cynicznie wykorzystuje matołków,podając się za kobietę,która żyje z lesbijką tworząc całkiem normalny heteroseksualny związek pod ładną nazwą ideologiczną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jabol428
+1 / 7

Ja się z nią nie zgadzam. "Anna Grodzka" nie jest żadnym symbolem. Zarówno Krzysztof Bęgowski, jak i Michał Szutowski to zwykli przebierańce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
-5 / 5

@jabol428 Ja tam się z tobą zgaszam acz może po części bo w mojej opinii...
1. Nie odsatawiają szopki, tylko są. - Nie słychać by coś odstawiali, walczyli w ramach jakichś tam praw czy coś więc, chyba żyją sobie i tyle ;P
2. Nie demolują niczego, tylko żyją w tym kraju.... Jak dla mnie to na plus.
3. Nie robią siebie na pokaz :P Acz w TV to trudno czegoś nazwać "nie na pokaz" więc sprawa trudna do stwierdzenia ;P


Jeśli powyższe nie przekonało, to nie wiem co przekona ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 września 2020 o 21:52

A Agato7
+1 / 3

No to przecież bohater z ich "postępowej" bajki. Parę dyżurnych autorytetów za niego poręczyło. Jakie autorytety, taki bohater.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
+4 / 4

Nie wiem, jak patrzę na tego pajaca Margot to mnie wstręt ogarnia. Ilekroć przewiną się zdjęcia tego ciula w artykułach to mam wrażenie, że monitor zaczyna śmierdzieć :/


Co się dzieje z tym krajem? Trudno spacyfikować takiego tumana....
Czy oni nie ogarniają że sami sobie robią zły PR swoją głupotą? A już na bank szkodzą zwykłym homoseksualistom, którzy zwyczajnie chcą żyć sobie a tak to niektórzy uznają że skoro działacze LGBT to takie dzbany to pewnie wszyscy takcy są...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 września 2020 o 21:39

D dbgoku
0 / 0

@wic1 jak widać warszawiacy nie potrafią sobie z tym poradzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wic1
0 / 0

@jabol428

1. Nie odsatawiają szopki, tylko są.
2. Nie demolują niczego, tylko żyją w tym kraju....
3. Nie robią siebie na pokaz :P


Jeśli powyższe nie przekonało, to nie wiem co przekona ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 września 2020 o 21:42

P ps70
+5 / 5

przez takich jak jak Michał Sz. samozwańczy margot Polacy nabierają obrzydzenia do bandziorów z lgbt bo jak ich inaczej nazwać ? zapewne ojciec z matką pękają z dumy z synusia bandyty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 1

Narobił szumu w mediach, zwolniono przez niego Jedlińskiego, hejterski atak na policjantów wykonujących swoje powinności, w świat poszło info o Polsce łamiącej prawa człowieka https://www.hrw.org/news/2020/08/12/poland-punishes-lgbt-rights-activist-pretrial-detention - koleś dostał wypłatę za to co zrobił a teraz spoko, nikt nie chce się do niego przyznać. Myślę,że taki był plan - Zrobić ferment a potem powiedzieć, że LGBT nie identyfikuje się z tym Panem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem