Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
941 993
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B ban__
+8 / 26

To trochę tak, jakby prostytutka opowiadała o życiu w czystości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stalowyj
-3 / 9

W punkt

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 7

@rdaneel PiS i PO wbrew pozorom nie stoją po przeciwnych stronach spektrum, dlatego nierozumiem bicia piany i tłumaczenie "On więcej kradł, niż ja, bo ja mniej niż on". Cały ten biznes spółek skarbu państwa to jeden wielki wałek, z którego każda władza (z władzą PRLowską włącznie) korzystała. To dość złożony temat, ale dość dobrze wyjaśniany w publicystyce bierzącej i historii pisanej po 2000 roku, którą szczrze polecam zainteresowanym :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 4

@rational_male ły "ten biznes spółek skarbu państwa to jeden wielki wałek, z którego każda władza (z władzą PRLowską włącznie) korzystała"

Polecę tradycyjnie:
pójdź do pracy. Twój kolega za tą samą pracę będzie zarabiał 10.000 ale ty 2000. Ale to nie ma znaczenia, w końcu obaj dostajecie wynagrodzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
0 / 6

@rdaneel Obawiam się, że jestem za mało inteligentny, żeby zrozumieć Twój wywód. Możesz jaśniej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@rational_male

"Cały ten biznes spółek skarbu państwa to jeden wielki wałek, z którego każda władza (z władzą PRLowską włącznie) korzystała"

"Ty i Twój kolega będzie dostawał wynagrodzenie za pracę"
A to czy 10.000 czy 2.000 to już nie ma znaczenia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 1

@rdaneel przepisałeś to samo drugi raz, i drugi raz tego nie rozumiem. Proszę - postaraj się w kilku słowach opisać dokładniej problem który przedstawiasz, bo nie jestem w stanie tego zrozumieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@rational_male

"Cały ten biznes spółek skarbu państwa to jeden wielki wałek, z którego każda władza (z władzą PRLowską włącznie) korzystała" - bzdura sugerująca że skala wałków nie ma znaczenia. Jeżeli tak to znaczy że nie ma dla ciebie znaczenia ile zarabiasz/będziesz zarabiał. Ważna jest sam słowo "zarabiam". Skoro tak: zapraszam do pracy za 50 gr/godzinę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 1

@rdaneel Mam nadzieję, że zrozumiełam.

Skala wałków? Widziałeś jakąś oficjalną statyskę skali wałków, że jesteś w stanie je zweryfikować kto robił ich więcej a kto mniej? Za jakiejkowiek władzy. Chętnie bym zobaczył jakiś dowód tego, że piszę bzdury, albo, że wiesz jakieś informacje, których ja nie jestem świadomy.

Moim ulubiony przykładem tego, że mam rację, jest polska elektrownia atomowa, jednak przykłady moża sypać jak z rękawa, łącznie z ostatnim obsadzaniem żony andruszkiewicza w spółce skarbu państwa :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2020 o 15:52

R rdaneel
0 / 0

@rational_male
"Widziałeś jakąś oficjalną statyskę skali wałków, że jesteś w stanie je zweryfikować kto robił ich więcej a kto mniej" wystarczy popatrzeć jak afery były załatwiane przez Tuska: wywalił wszystkich swoich współpracowników. W PiS na dzień dobry długopis uniewinnił Kamińskiego więc o czym tu niby mówimy?

Najstraszniejsza afera PO: prywatny zegarek Nowaka. Gdyby wyciągnięto to po jego odejściu to może i miałoby sens. Ale nie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 1

@rdaneel Ha - jeżeli tak uważasz... To trudno. Nie będę wyprowadzał Ciebie z błędu :D Szczęśliwego życia :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@rational_male
O. OFE. PO "ukradło zabrało NASZE pieniądze". Z tym że nie nasze tylko ZUS a nasze to będą jak do nich dożyjemy. A zabrano je bo "instytucje finansowe" kupowały za nie obligacje państwowe ale mniejsza.

PiS zrobi to samo. Z tym że przepisując 100, zabiera sobie 15. "bo PO też tak robiło". Kwintesencja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
0 / 2

@rdaneel Nie będę się licytował na łajdactwa tego czy tamtego obozu, bo wątek dotyczył spółek skarbu państwa.

Konkludując - spółki skarbu państwa to po PRL'owska pamiątka, którą po PRL'owskie władze dzierżą oręż niczym mężni komuniści. Brawy my!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@rational_male No zgadzam się. Tyle że co z tego wynika? A już wiem. Za PO były wymagania co do urzędników państwowych. Dzielne PiS to zlikwidowało dając możliwości do angażowania Misiewiczów. "Bo PO robiło to samo". No jednak nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 1

@rdaneel Tak jak mówiłem. Nie będę licytował się na łajdactwa, bo jedno i drugie jest godne potępienia. Nie będę bronił żadnego obozu, bo mam już od wielu lat bardzo sceptyczne podejście do obrony systemu który nie działa. Mówię o demokracji, którą jestem szczerze zdegustowany...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@rational_male
1. "Mówię o demokracji, którą jestem szczerze zdegustowany" żaden inny ustrój nie jest lepszy.
2. "Nie będę licytował się na łajdactwa" w naszym korycie musimy jednak zdecydować się na jakąś opcję.
3. "sceptyczne podejście do obrony systemu który nie działa" naprawienie systemu który działa na 80% wymaga głębokiej wiedzy. żeby go spie%^&*($ nic nie jest wymagane - to właśnie udowadnia PiS. Kradnie na potęgę też PiS. No ale "to to samo" o zarobkach pisałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 1

@rdaneel 1. Skąd wiesz, że nie jest lepszy? Chiny są przodownikiem rozwoju, a demokracji nie mają... Dla jasności - nie mówię, że to dobre rozwiązanie, jednak przez prawie 1500 lat demokracji również nie było. Ostatnio czytałem tę książkę, i śmiem myśleć, że jesteśmy na skraju upadku cywilizacyjnego.
https://www.amazon.co.uk/Fall-Empires-History-Imperial-Collapse/dp/1594163340/ref=sr_1_3?dchild=1&hvadid=79920844011936&hvbmt=bb&hvdev=c&hvqmt=b&keywords=fall+of+empires&qid=1599850850&sr=8-3&tag=mh0a9-21
2. Dlatego właśnie wybieranie PO zamiast PiSu jest jak mówienie, że życie bez ręki jest lepsze od życia bez nogi. Nie uważam, że jest lepsza i gorsza opcja.
3. Kapitalizm działa - przynajmniej dopóki konserwatyści to trzymają (patrz przykład amerykański), jednak jak tylko socjalizm, i lewactwo zaczyna się czego kolwiek dotykać - wszystko, (tak jak midas w złoto) potrafią obrócić w gówno. To fakt udowodniony historycznie. PiS jest partią (moim zdaniem kopijąca politykę Gierkowską) socjalistyczną, także lewicową - podobnie jak i PO (które jest mniej socjalistyczne, ale jeszcze bardziej lewicowe). Dlatego mówienie kto jest gorszy w tym wyścigu nędzaży jest jak oglądanie wyścigu rannych koni. Po prostu - nie ma na co patrzeć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2020 o 21:08

R rdaneel
0 / 0

@rational_male "Chiny są przodownikiem rozwoju, a demokracji nie mają." chiny w swoim [obecnym] ustroju wymordowały ca 100 mln osób [w czasie pokoju] no więc nie bardzo wiem o czym mówisz...
"Chiny są przodownikiem rozwoju, a demokracji nie mają" owszem, wiesz może jakim kosztem? Ubezpieczenia społeczne, tzw. godziwa płaca?

"Ostatnio czytałem tę książkę, i śmiem myśleć, że jesteśmy na skraju upadku cywilizacyjnego" no zapewne coś w tym jest ale jezeli nie demokracja to co?

"że życie bez ręki jest lepsze od życia bez nogi" pisałem o wynagrodzeniu? Naprawdę dostać 10.000 a 2.000 to to samo?

"jednak jak tylko socjalizm, i lewactwo zaczyna się czego kolwiek dotykać - wszystko, (tak jak midas w złoto) potrafią obrócić w gówno" no święte słowa.

"socjalistyczną, także lewicową - podobnie jak i PO" ale JEGO MAĆ pisałem o WYNAGRODZENIU????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
0 / 2

@rdaneel Prawda - jednak kwestia wynagrodzenia nie jest istotna z mojego punktu widzenia. Za PiSu Pisowcy dostają więcej a POwcy mniej, za PO jest odwrotnie i jest wielki szum. Dlatego sam ten wątek pomijam, bo z szerszej perspektywy, dotyka on jedynie "namaszczonych".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@rational_male
" Za PiSu Pisowcy dostają więcej a POwcy mniej" i ty tak w kółko możesz? Pisałem o Tusku i jego zarządzaniu aferami. kaczor każe długopisowi ułaskawiać. Były jakiś mniej lub bardziej sensowne wymagania co do urzędników, PiS wywalił to w kosmos. Żona posła dyrektorem,. Naprawdę.? To to samo? 10000 czy 2000? Daj namiary na twojego pracodawcę, napiszę że spokojnie może płacić ci od teraz 4x mniej. w końcu co to za znaczenie ile?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 1

@rdaneel W sumie - to mógłbym może i w kółko, ale zaczyna mi to się nudzić. Tusk i zarządzanie aferami? Tusk to człowiek afera! Jego rządy i Bronkiem na czele (to dopiero długopis był) to skandal. Czytasz książki? To zacznij. Przynajmniej publicystykę, bo nie widzę potrzeby w edukowaniu ciebie. Nie wiem co ty tam piszesz o uaskawianiu i kogo. Były jakieś mnie lub bardziej sensowne wymagania co do urzędników! - o czym ty piszesz. Daj przykład - bo nie jestem w stanie uwierzyć w 1 słowo z tych banialuków które wypisujesz. W sumie - to może i nie dawaj - bo rozmowa z tobą jest jak rozmowa z psem. Patrzy jak by rozumiał, a wiem, że nie ma pojęcia o czym mówię... Bez urazy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
+1 / 1

@rational_male

"Nie wiem co ty tam piszesz o uaskawianiu i kogo." - Kamińskiego
"Były jakieś mnie lub bardziej sensowne wymagania co do urzędników! - o czym ty piszesz"
"W nowelizacji zlikwidowany został wymóg posiadania przez szefa służby cywilnej co najmniej 5-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w administracji rządowej lub co najmniej 7-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w jednostkach sektora finansów publicznych." zmiany z 2015 roku

Dziękuję za uwagę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 1

@rdaneel Słusznie. Kto miał co najmniej 5-cio lub 7-mio letnie doświadczenie? Ten kto układał się z PO. To potwierdza jedynie moją teorię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@rational_male Poddaję się. Po_ebało ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 1

@rdaneel dziękuję za twoją opinię. Gówno mnie ona co prawda obchodzi, ale skoro czujesz, żeby się wypowiedzieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@rational_male
To nie opinia to fakt.

Jak to było? "nie jestem w stanie uwierzyć w 1 słowo z tych banialuków które wypisujesz" 3 oczka wyżej przekazałem ci to "banialuki". A w dupę to.

Służba cywilna. - wymagania: staż pracy, wyższe wykształcenie. PiS wywala to żeby zatrudnić misa. No ale to potwierdza twoją tezę że PO jest złe. Co prawda ustawa o służbie cywilnej weszła w życie w tym ssamym roku w którym PO objęło władzę ale żeby to sprawdzić potrzebna byłaby osoba której nie Po_ebało.

Co było do udowodnienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 1

@rdaneel Jeżeli to fakt - to pokaż tego dowód. Nie mam problemu, żeby się pochylić i przyznać do błędu. To nie jest dla mnie kwestia honoru.
Co do twojego udowadniania - stary - przyczytałem całą naszą rozmowę - i nie wiem co ty udowadniasz, więc są teraz 2 opcje. Albo mój polski jest na tyle słaby, żeby to zrozumieć - albo to twój. Co do misiów - no stary - to kary godne. I to mówię szczerze - ale zastanów się nad takimi działaczami jak kinga gajewska z po. Oczywiście to nie wyjątek, bo mogę jeszcze kilku asów wymienić, ale wracam w koło do tego samego punktu, że obrzucanie się łajnem i licytowanie na łajdactwa - to coś co mnie zupełnie nie interesuje.

Co do pracy w budżetówce - to ja mam swoje doświadczenia w tym całym procesie rekrutacyjnym (mówię o urzędach skarbowych, oraz pracy) jak to działa. Nie znam ludzi którzy dostali się tam - bez jakiegoś poparcia. Nie twierdze, że się tacy nie znajdują - ja po prostu takich nie poznałem. Mówię o czasach PO oraz PiS wcześniejszego (2005-2007). Za SLD było jeszcze gorzej - to wiem również z autopsji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@rational_male
"ówię o czasach PO oraz PiS wcześniejszego (2005-2007)" Sprawdziłeś pewnie kiedy powstała ustawa o służbie cywilnej. Nie twierdzę że jest to panaceum, ale stanowi jakiś krok w dobrą stronę. Już nie.

"Jeżeli to fakt - to pokaż tego dowód" a nie podważałeś czasem uniewinnienia kogoś przez długopisa i istnienia ustawy o służbie cywilnej?

"Albo mój polski jest na tyle słaby" no tak by wyglądało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
-1 / 1

@rdaneel Ustawa powstała w 2008 roku, ale ty o tym chyba wiedziałeś... Ciągla - ja mam problem, ze zrozumieniem twojego języka - być, może za słabo znam polski...

Gdzie podważyłem dowód uniewinienia przez długopisa, i którego długopisa, Dude? Komorowa? Kwacha? Kaczyńskiego czy Bolka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marian1982
+9 / 11

i dzięki bogu nic nie robią bo jeśli zaczęły by się rządzić to by dopiero był problem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+7 / 15

W PiSie ten problem jest chyba największy, ale dotyczy on zarówno PiSu, jak i PO, PSL, SLD...
Po prostu państwowe stołki to świetne miejsce dla władzy na zatrudnianie ziomeczków.
Trzeba zmniejszyć ich liczbę, tylko wtedy problem się znacząco zmniejszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+5 / 7

@zenonbak Rządzili wcześniej i robili to samo. Prawdopodobnie na trochę mniejszą skalę w tej kwestii, ale za to w innych kradli więcej. Wina bardzo zbliżona.
Poza spółkami i urzędami państwowymi masz jeszcze regionalne, a tymi często kierują inne partie.

Podałeś przykład na niekompetencję poprzedniego rządu. W pełni się z Tobą zgadzam. Zgadzam się również, że należy o tym pamiętać.
Obecny rząd wcale nie jest lepszy i to widzimy na co dzień...

PiS / PO / PSL / SLD - jedno zło. Żadna z tych partii nie dbała o kraj, a jedynie o swoje stołki i portfele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 września 2020 o 16:42

R rdaneel
0 / 0

@zenonbak

"Polfy będą sprzedane pojedynczo
24.04.2008
Ministerstwo Skarbu Państwa nadzorujące obecnie 12 spółek sektora farmaceutycznego chce doprowadzić do zupełnego pozbycia się firm z tej branży. Na początku sprywatyzowane mają zostać Polfy: Pabianice i Warszawa.
"

Nie rozumiem. Generalnie: spółki skarbu państwa powinny zostać sprywatyzowane. tzn. sprzedane. Gdzie tu jakieś "szacher macher"?

"Dlatego ja widzę to tak: PIS wsadza rodziny i znajomych na stanowiska i firma ma problem tylko z głupotą tych ludzi" pozornie tak. w praktyce wypadałoby tym zarządzać. A jak zarządzać kiedy nie wiadomo za co przyjdzie zero zwane ZIobro? Znaczy musi być ktoś kto zadecyduje czyli ten, tego, prezes. Którego suma kompetencji wynosi -1 w skali od 0 do 100.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@zenonbak Po co wybierać mniejsze zło? Ja wolę dać szansę komuś, kto jeszcze nie rządził. Wątpię, żeby było gorzej, a może być lepiej.
Nie mam też zamiaru się sprzeczać które g... gorzej śmierdzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2020 o 20:25

T konto usunięte
+7 / 15

10 lat temu słyszałem wersję po-wską. Taka sytuacja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+4 / 6

O co ten hałas? Stanowiska obejmowane przez POwców, zastępują PiSowcy, normalna kolej rzeczy. Za parę lat kto inny dojdzie do władzy i znowu będzie zmiana obsady. Stara bida.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goff
+1 / 1

może po brokat skoczyć? ani to śmieszne ani logiczne dokładnie tak jak przystało na wyborce pisu. słabo w ch....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grextero
0 / 0

to niestety pasuje do kazdej opcji politycznej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agato7
0 / 2

Mieli żłób przez 8 lat to i żółć się wylewa po stracie. Każda władza swoich ludzi wpycha do spółek skarbu państwa. Po co ta hipokryzja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+1 / 1

@Agato7 Tak, tak. Kradniemy, ale ile oni nakradli? Co to ma do rzeczy? PO zostało odsunięte bo źle robili. PIS obiecywał, niemal zarzekał się, że oni sa uczciwi, porządni i inni niż to obrzydliwe PO. A okazało się, ze są jeszcze gorsi. Bo poprzednicy wiele rzeczy robili w rękawiczkach i po kryjomu. Oni są jak słoń w składzie porcelany. Gdzie się nie obrócą to zwalja wszystko. I ostentacja rodem z filmów Bareji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agato7
-2 / 2

Gorsi? Jaką miarką to zmierzyleś? Przynajmniej nie wdrażają homodyktatury i nie ściągają hord "uchodźców" chętnych darmowego europejskiego chlebka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@Agato7 "Gorsi? Jaką miarką to zmierzyleś" Tusk jest obwiniany o Amber Gold choć kompletnie nie ma z tym nic wspólnego. 4x większą aferą jest SKOK który jest wspiertany przez PiS. A teraz jeszcze GetBack. A to pierwsze z brzegu i flagowe PiSowiskie brednie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agato7
-2 / 2

Dalej brak odpowiedzi o miarkę. Ślepy wyznawca a takim się jawisz nie powinien dyskutować w takiej materii, bo nie ma krzty obiektywizmu. A Amber, wyprzedzającą wiedza Tuska o wałkach, które robią a których zeznał jego syn, to przypadek. Ciągnięcie samolotu Amber przez platformerską, trójmiejską elitę, to też przypadek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agato7
-2 / 2

Władza deprawuje każdego. Mnie tylko interesuje produkt jaki ta władza daje mnie. A mnie interesuje żeby nie być prowincją Brukseli, żebym nie musiał omijać stref no-go jak na Zachodzie, gdzie biały człowiek nie wejdzie i żeby nie wmawiano mi, że dziecko może mieć dwóch tatusiów. Póki co to platformersko-lewacki obóz ma właśnie zapędy żeby mnie tym uszczęśliwić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem