Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:53

Gwarantowane, że przestaną dzwonić

www.demotywatory.pl
+
351 368
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
1 13Puchatek
+3 / 5

@Aarcticfrost

To nie jest takie proste. 90% telemarketerów kompletnie nie reaguje na "dziękuję, nie" - nie pozwalają sobie przerwać, mają całe skrypty dotyczące tego, jak kontynuować rozmowę, etc. Może ta pani miała już takie doświadczenie wcześniej - i miała dość natręta, więc za którymś razem postanowiła mu dać do wiwatu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aarcticfrost
+1 / 1

@13Puchatek
Jest prostsze niż Ci się wydaje. Wiesz do czego służy przycisk/ikona "czerwona słuchawka"
Najwyraźniej ta wiedza przekracza możliwości poznawcze Twoje i tłumoka przedstawionego na filmie.
Mnie także irytują niezmiernie takie telefony. Ale na tym polega praca telemarketera. I poniekąd jakiś tam szacunek tym ludziom się należeć powinien, że w ogóle chcą pracować a nie, jak większość roszczeniowców "pińcetplusowych" i asfaltowych darmozjadów socjalowych - tylko DEJ!
Poza tym istnieje wiele innych możliwości. Jest platforma hiya, jest możliwość blokady połączeń przychodzących itd, itp.
Ale robienie cyrku z naprejdalaniem w garnek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
0 / 0

@Aarcticfrost

Ach, "przekracza moje możliwości". Jasne. Już, poczułeś się lepszy?

1. Jak dzwoni do mnie gość z banku, w którym mam konto czy z innego, w którym mam kartę kredytową - ZAWSZE wysłuchuję, co na do powiedzenia. Nawet jeśli w 99% przypadków mu odmawiam, zawsze jestem grzeczny, kulturalny - wiem, że gość ma taką pracę, poza tym ZGODZIŁEM SIĘ na to, żeby bank dzwonił do mnie z ofertą.

2. Jak dzwoni gość z przypadkowej firmy, starając się wcisnąć mi np. ubezpieczenie - grzecznie mówię, że "…to prywatny numer i proszę nie dzwonić tu z ofertą reklamową" - i się rozłączam.

3. ALE - jeśli dzwoni do mnie telemarketer - naciągacz, wciskający mi kit o "wygranych nagrodach" i "upominkach, które firma ma dla mnie jeśli tylko zjawię się na pokazie" etc. - przerywam ostro i pytam, skąd ma mój numer telefonu. A potem jasno i dobitnie mówię, że sobie nie życzę dalszych telefonów.

4. …a jeśli to nie pomaga i jeśli z tej samej firmy dzwonią do mnie po raz kolejny - owszem, jestem złośliwy, nieprzyjemny i wredny. I mam w d…, że "taka praca": gość pracujący w telemarketingu nie jest idiotą, doskonale zdaje sobie sprawę, że to, co robi po pierwsze jest zwyczajnie nieuczciwe (bo wciska ludziom kit, doskonale wiedząc, że to kit i że garnki, które chce wcisnąć, nie są warte 6 tys. zł.), a po drugie - że łamie ustawę o danych osobowych (bo takie firmy nielegalnie kupują bazy danych z numerami telefonów wbrew RODO, o czym wie każdy, kto ma IQ powyżej jamochłona).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
+5 / 9

Jako osoba pracująca na słuchawce(choć dzwonie bardziej z ankietą jak się podobała usługa czy czy ktoś chce spotkanie ze specjalistą) zapewniam Cię, ze nie przestaniemy. Zabolą nas uszy, będziemy mieć zepsuty dzień, ale zadzwonimy i tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+14 / 16

to jest hindus z call centre,
gosc dostal skrypt i jego zadaniem jest przejscie przez ten skrypt z dzwoniacym od poczatku do konca
ani wojna ani zaglada nuklearna a tym bardziej kobieta uderzajaca w garnek nie powstrzyma go przed wykonaniem tego zadania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
0 / 0

@miwteknapletek padłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem