Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
73 96
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Kocioo
+5 / 11

Po co nam każą nosić maseczki... to piramidalnie proste.... chcą zniszczyć branżę botoxowania warg..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyaegha
+6 / 14

Widzisz, to nie jest kwestia tego, czy w to wierzysz, czy nie.
Problem w tym, że jeśli nawet nie rozumiesz 'po co', nie potrafisz dojrzeć szerszej perspektywy w długo planowym działaniu, sprawia to, że to właśnie ty, jesteś tym prostym człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
+2 / 6

@cyaegha no to mi wyjasnileś. Argumentacja jak w przedszkolu. "Bo tak, gupi jesteś"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CoGitare
+1 / 13

Ilość foliarzy tylko pokazuje na jakim poziomie w danym kraju jest edukacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Homer2008
+4 / 12

Jeśli zadajesz pytanie w sposób z góry określający, że przekpisz każdą odpowiedź, to nie jesteś tu po odpowiedź, tylko po to, żeby pokazać jaki jesteś przezabawny w swojej żałości i ignorancji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2020 o 19:15

avatar Uhtred
0 / 2

@Homer2008 tak samo piszą osoby które tworzą demoty przeciwne mojemu więc w czym problem. Wciąż czekam na argumenty. Jeśli będą solidne, nikt nie będzie się śmiał. Mam otwarty umysł i chciałbym zrozumieć punkt widzenia innych. Twój komentarz potwierdza jedynie to, o czym piszesz. O żałości i ignorancji i nie wnosi nic do dyskusji. Tak właśnie zachowują się osoby które uważają że wszystko wiedzą. Tak jak ty, czyli szybki atak z fochem bez przedstawienia żadnego argumentu twierdzący, że próbuje być zabawny w sytuacji kiedy jestem zupełnie poważny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Homer2008
-2 / 2

@Uhtred
Ja tak nie piszę.
Nie wiem jaki jest powód.
Mogę się domyślać, że skoro ma się wszytko, to bycie bogiem może być odpowiedzią.
I nie chodzi o rządy państw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siukny
-2 / 2

@Uhtred wiesz może i na prawdę chcesz wiedzieć i może dlatego wybrałeś demotywatory.pl bo uważasz, że bywają tutaj światli ludzie. Ale ja jestem zmęczony już tłumaczeniem tego co się dzieje na świecie bo każdy ma swój mózg i powinien sam do tego dojść zwłaszcza, że nie uważam się za najmądrzejszego, wręcz przeciwnie. Często mam wątpliwości w swoją inteligencję, ale jak widzę takie demoty i ludzi, którzy uważają, że w telewizji mówią prawdę, wtedy odzywa się we mnie zwierzę i nie miałbym skrupułów zrobić z nimi to co robił Hitler Żydom. Ps... Wiesz po co wybuchła II wojna światowa? Zszokuje cię. Po to aby mogło powstać państwo Izrael. Ale w telewizji się tego nie dowiesz. Jakimi psychopatami trzeba być, aby wysłać miliony swoich ziomków na śmierć, tylko po to aby mogło spełnić się proroctwo z księgi Izajasza? Winston Churchill o tym mówił, a teraz po ponad 80 latach odtajniane są dokumenty na ten temat. To że ty w to nie wierzysz, to nie znaczy, że ludzie w to zamieszani w to nie wierzą. Wierzą i to głęboko. Zdziwiony????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 września 2020 o 0:40

N Nighthawk7
-2 / 8

Maseczka nie ma za zadanie chronić przed wirusem. To jest symbol tej całej pandemii i trzeba je nosić właśnie po to, żeby ludzie nie zapomnieli, że coś takiego ogłoszono. Cała pandemia sprawia natomiast, że wprowadza się w imię troski o ludzkie życie przepisy, które w normalnym wypadku by nie przeszły. A tak jest temat zastępczy na kilka lat i można przepychać masę szkodliwych ustaw, bo ludzie od rana do nocy słyszą w telewizji ile nowych zakażeń, ile zmarło i tak dalej. Spokojnie, w maseczkach jeszcze ze dwa lata pobiegamy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2020 o 19:32

N Nighthawk7
-2 / 2

@YszamanY
Przecież nawet w tym miesiącu Główny Inspektor Sanitarny powiedział w wywiadzie (albo nawet kilku wywiadach), że głównym zadaniem maseczki jest przypominać ludziom o tym, że jest pandemia i że mają się zachowywać racjonalnie. Z palca sobie tego nie wyssałem, weź włącz Google, znajdziesz bez problemu.
Co do samej pandemii... Ja nie twierdzę, że wirusa nie ma. Kwestię czy został on wypuszczony specjalnie czy przypadkiem zostawmy, bo tego się pewnie nie dowiemy nigdy. Niemniej jest on teraz wykorzystywany przez rządy większości państw do wprowadzania prawa, które w normalnych warunkach by nie przeszło. Ludzi ze sobą skłócono i zamiast patrzeć rządowi na ręce to patrzymy czy sąsiad zaciągnął maseczkę na nos idąc do marketu.
Patrząc dodatkowo na to jak tych maseczek przestrzegają ludzie w najwyższej grupie ryzyka czyli osoby starsze, gdzie rzadko kto maseczkę zakłada poprawnie, większość ma ją pod nosem, a o odległościach na bazarach, gdzie jeden drugiemu dmucha na szyję, można tylko pomarzyć i jakoś zdecydowana większość jeszcze nie zachorowała to można podejrzewać, że środki jakie rząd każe stosować są grubo na wyrost, a sam wirus jest mało groźny. Dziel i rządź ;)
Wiedziałeś, że w którejś wersji tarczy antykryzysowej został wprowadzony obowiązek zgłaszania umów zlecenie do ZUS? Jako że odzewu społecznego zbytnio nie było to teraz się zastanawiają czy by już od przyszłego roku wszystkich umów nie oskładkować. W normalnych warunkach by to nie przeszło, a jak masz temat zastępczy to ludzie się zorientują pewnie jak już będzie za późno.
Chciano wprowadzić rejestrację wesel, ale spotkało się to ze sporym odzewem społecznym i temat chyba obecnie trochę ucichł. Myślisz, że to w trosce o dobro weselników? Chciano to wprowadzić dlatego, że wesela to dość spora "szara strefa". Rejestrując wesela DJ nie zapomni już wystawić faktury, kierowca limuzyny to samo, a nastoletnia kelnerka nie zapomni zapłacić podatku dochodowego od tych kilku stówek za noszenie talerzy. No i będzie można zapytać kto ile w kopercie dał i czy według swojego zeznania podatkowego "miał na to pieniążki". Jakoś nie trzeba się rejestrować wchodząc do marketu, gdzie dziennie przewijają się tysiące osób, a 50 osób na weselu już stanowi "wielki problem"..
No i kwestia samej służby zdrowia.. Od pół roku dzień w dzień w telewizji tylko gwiazdor sezonu, nic więcej się nie liczy. Co mają natomiast powiedzieć osoby, które kilka miesięcy czy nawet lat czekały na różnego rodzaju operację i zostały one przełożone na uj wie kiedy? Co mają powiedzieć przede wszystkim pacjenci onkologiczni, którzy zostali totalnie zaniedbani, a przy których kilka tygodni to często kwestia życia lub śmierci? Płacisz składki na NFZ normalnie, a z lekarzem możesz sobie co najwyżej przez telefon pogadać, jednak prywatnie za 200 złotych to już się wirusa nie boją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 września 2020 o 10:41

B balbuli11
-1 / 7

@Uhtred Fahrenheit 9/11. Zacznij od tego filmu drogi autorze. Później połącz kropki i zacznij szukać. Zejdź do Deep Web. Nie mam zamiaru Ci nic wyjaśniać. Pokazałem Ci gdzie zacząć szukać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LowcaKomedii
+4 / 10

@balbuli11 Czyli czekaj, prawda o ukrywanym, globalnym spisku, jest ot tak dostępna na youtube dla wszystkich Grażyn i Januszy z dostępem do internetu? To niezła konspira...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B balbuli11
0 / 2

@LowcaKomedii Tak... właśnie jedna/en Grażyna/Janusz mi odpisał. Czytaj ze zrozumieniem, proszę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
0 / 2

@LowcaKomedii tak z ciekawości, po obejrzeniu i przeszukaniu "dipłebu" kolega myśli jak przed, czy po? Padłem. Mistrz ciętej riposty. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-2 / 4

@LowcaKomedii Przewidzieli, że niepokorni specjaliści będą ujawniać machlojki. Właśnie dlatego służby wprowadziły teorie płaskiej ziemi, aby ośmieszyć każdego kwestionującego mainstream, i to nie jest moje zdanie, mówił o tym Trader21.

Oczywiście nie każdy Janusz i Grażyna mają rację, ale przyjmować, że rzeczywistość jest taka, jak próbują nas przekonać to duże uproszczenie. Powiedz mi dlaczego właścicielom korporacji miałoby zależeć na zdrowiu i życiu zwykłych ludzi bardziej niż na własnych zyskach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LowcaKomedii
-2 / 6

@pejter Ale większość teorii Januszy i Grażyn nie ma nawet jakiegokolwiek logicznego sensu. Pierwszy lepszy przykład - chemtrails:
1. Czy piloci z uśmiechem na twarzy trują wszystkich ludzi, w tym własną rodzinę?
2. Dlaczego nikt nigdy nie widział osoby zajmującej się konserwacją tych ukrytych instalacji? Przecież wszyscy, na całym świecie, nie mogą być "nieświadomi" tego, co robią, jeśli są w to uwikłani
3. Dlaczego nikt nie zrobił zdjęć lub filmików pokazujących te instalacje? Nawet w jednym takim "mechaniku" nie obudziło się sumienie, na całym świecie?
4. Dlaczego do tej pory nie zdobyto chociażby próbki tych oprysków? Czy ktoś np. słyszał, by ciężarówka z takimi chemikaliami miała wypadek?
5. Kto miałby je niby produkować? Przecież potrzebne są mega ilości
6. Jeśli taki proceder by istniał, to rządy WSZYSTKICH krajów na ziemi musiałyby być w to uwikłane. Naprawdę, żaden się nie wyłamał? Zadziwiająca jednomyślność...
7. Te "elity", które to wymyśliły, żyją na tej samej ziemi, więc trują również siebie, swoje rodziny itp. Serio?
Takich pytań jest cała masa, to takie pierwsze z brzegu. Większość takich urojeń nie dość, że nie ma jakichkolwiek naukowych podstaw, to nawet czysto logicznie jest kompletną bzdurą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 września 2020 o 22:57

P pejter
-3 / 3

@LowcaKomedii O chemtrailsach ciężko mi coś powiedzieć, nie mieszkam w mieście, podobno ktoś zbadał osad postały po "opryskach", podobno po "opryskach" zgłasza się duża liczba osób, z zaburzeniami oddechowymi typu grypa, podobno normalne samoloty muszą mieć rozpraszacz smugi kondensacyjnej, żeby nie psuć widoczności na lotniskach, a wojskowe miały dawno, żeby, ich nie namierzać. Podobno nad pustyniami i oceanami nie powstają smugi. Pszczoły giną niby od pestycydów, ale one były wprowadzone 20 lat wcześniej i jakoś pszczoły nie ginęły. Jak u mnie nigdy nie latają samoloty, to kiedyś widziałem akurat 2 na raz lecące pod katem prostym i zostawiające smugę. To nie są jakieś żrące chemikalia tylko aluminium. Zanieczyszczenie ziemi się z czasem rozcieńczy, jakoś koncernom nie przeszkadza zanieczyszczenie związane z produkcją i utylizacją sprzętów, które się zepsują po gwarancji, czy transportem np krewetek z kontynentu na kontynent i z powrotem po to tylko aby to ktoś taniej obrał. Koszty - trzeba inwestować.

Glifosat niby jest bezpieczny dla ludzi, ale niszczy bakterie, a osłabiona mikrobiota to podstawa chorób.
GMO, nawet jeżeli jest bezpieczne, to zmiany zaszły za szybko i organizm ludzki nie zdążył się przygotować do innego składu pożywienia

5G takie bezpieczne
https://www.mdpi.com/1422-0067/21/6/1915/htm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B balbuli11
-1 / 1

@Uhtred Jedno pytanie do Ciebie. Oglądałeś w/w film? Tak bez agresji i złośliwości pytam?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LowcaKomedii
-1 / 5

@pejter Podobno nad pałacem kultury latają jednorożce...

"podobno ktoś zbadał osad postały po "opryskach", podobno po "opryskach" zgłasza się duża liczba osób, z zaburzeniami oddechowymi typu grypa" - jakiś dowód się znajdzie, czy na "podobno" się skończy?

"To nie są jakieś żrące chemikalia tylko aluminium." - cholera, nikt nigdy nie zbadał tych nieistniejących oprysków, a ty już wiesz, że to ALUMINIUM... Fascynujące. Swoją drogą, czy wiedziałeś o tym, że glin jest TRZECIM NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCYM pierwiastkiem w skorupie ziemskiej? Więc jaki sens miałoby rozpylanie czegoś, czego i tak masz w cholerę wokół, że tak nieśmiało zapytam?

"podobno normalne samoloty muszą mieć rozpraszacz smugi kondensacyjnej" - czegoś takiego nie ma... więc nie, samoloty nie muszą mieć czegoś takiego. No chyba że wciska się takie produkty foliarzom, którzy stawiają sobie różna cuda w ogródku, kupione za grube pieniądze.

"Pszczoły giną niby od pestycydów, ale one były wprowadzone 20 lat wcześniej i jakoś pszczoły nie ginęły" - ale wiesz o tym, że teraz używa się ich znacznie więcej niż kiedyś oraz że pestycydy zmieniają swój skład? Ten fragment miałby sens tylko wtedy, gdybyśmy używali dokładnie tyle samo pestycydów, co kiedyś i o dokładnie takim samym składzie.

"5G takie bezpieczne" - ty czytałeś w ogóle to, co linkujesz? Chyba nie bardzo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-2 / 2

@LowcaKomedii No nie ma przekonujących dowodów. Musiałbym przelecieć nad oceanem i to sprawdzić. Większość aluminium jest związana pod postacią boksytów i nie przedostawała się do środowiska zanim ludzie nie zaczęli wydobycia, a to które jest w glebie, uwalnia się dopiero przy bardzo niskim pH.

Kiedyś było mniej oprysków, ale były one jeszcze bardziej toksyczne. Opryskuje się tak, aby nie narazić pszczół. Poza tym glifosat stosuje się po kwitnieniu, więc nie opryskuje się pszczół, a jeżeli pszczoła miałaby bezpośreni kontakt z glifosatem nie ginie od razu tylko po powrocie do ula.

A co jest nie tak z tym artykułem? Francja np zakazała internetu bezprzewodowego w szkołach, i tutaj znowu jedni twierdzą, że chodzi o ochronę przed uzależnieniem, inni że przed PEM.

Załóżmy, że 5G nie szkodzi to kto będzie na tym zarabiał? Komu to jest potrzebne zwłaszcza w mieście, gdzie jest światłowód? Ile to zeżre prądu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LowcaKomedii
-1 / 5

@pejter "Załóżmy, że 5G nie szkodzi to kto będzie na tym zarabiał? Komu to jest potrzebne zwłaszcza w mieście, gdzie jest światłowód? Ile to zeżre prądu?"
1. Na wszystkim się zarabia
2. Idąc tą logiką - po co są samochody, skoro mamy rowery? Zresztą, z podczepionym światłowodem raczej się nie chodzi
3. Ile to zeżre prądu? - tyle, ile reszta rzeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-2 / 2

@LowcaKomedii Niby postęp, ale czy to jest do wykorzystania? budować infrastrukturę, żeby ściągnąć filmik w kilka sekund zamiast kilka minut? ile TB dany się dziennie ściąga?

Transmisja bezprzewodowa pochłania najwięcej energii (jak to się ma do ograniczania emisji?) i jest podatna na zakłócenia, poza tym jest technologia bezprzewodowa nie budząca kontrowersji

Można podłączyć ruter do sieci i nie ma kabli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LowcaKomedii
-1 / 5

@pejter "poza tym jest technologia bezprzewodowa nie budząca kontrowersji" - no właśnie nie ma. Foliarze protestowali przeciwko KAŻDEJ technologii bezprzewodowej. Wystarczy poszukać. Dla nich nie ma technologii bezprzewodowej, która by nie zagrażały ich życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
+2 / 4

Chodzi o to samo co zawsze. Kasę i wpływy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antymonachomachia3
+1 / 3

Spiskowcem JUŻ tak bardzo nie jestem, lecz co do wirusa przyczyny są dość łatwe wg mnie. Powiększanie kontroli. Dzięki wywołaniu kryzysu zyskują posłuszeństwo ludu... Mogą kontynuować wprowadzanie dalszej inwigilacji dzięki eliminacji gotówki zapewne za kilkanaście lat oczywiście częściowo słusznie, by lokalizować przestępców. Ale kontrola to tylko część planu. Wiedza, ze będą buntownicy... oprócz kontroli lud musi być skłócony. Tak też się już dzieje. Nikt głośno mówiący i mający wpływy nie skapnął się aby wytłumaczyć obu stronom, że prawda może być między nimi, bo sami mamy ograniczone poznanie, a umysł podatny jest na skrajne osądy. Obie strony mają po trochu racji, ale obrzucają się tylko wzajemnie, wypominając i wyolbrzymiając wady drugiej strony, b się dowartościować jacy to oni są tępi lub jacy to oni są zmanipulowani... Rzekomym illuminatom bardzo to na rękę, skoro nie głoszą tego wszędzie...

Także może takiego wielkiego spisku nie ma, a jeśli jest to już CI, co to rzekomo zaplanowali doskonale wiedzą jak przeprowadzić to we właściwy, baaardzo powolny i subtelny sposób, aby nikt się nawet nie skapnął w jakim g*wnie siedzimy. Właściwie to już trochę siedzimy...
Osobiście poznając wykłady biblijnych chrześcijan jak kanał yt Tajemny Plan staję się spokojniejszy, bo i tak ma się jeszcze wiele rzeczy wydarzyć przed końcem. A zło i tak będzie przbierać na sile... nawet bez spisku i reptilian. Nie patrz na możliwych sprawców spisku, ale na to co się dzieje w szerokim kontekście...

Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kucykpl1
+4 / 4

@Antymonachomachia3 A wystarszonymi ludźmi łatwo się steruje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agronomista
+2 / 4

Wirus istnieje naprawdę, ale nie jest tak groźny jak się wydawało, że będzie. Jednak pandemia jest wygodna. Wygodna dla sanepidu, bo zwiększone sią jego uprawnienia. Wygodna dla rządu, bo również zwiększył sobie uprawnienia. Dla lekarzy i szpitali też jest to wygodne Lekarze udzielają teleporad i nie muszą się się użerać z pajetami. W szpitalach nikt nie kontroluje co się dzieje. Kiedyś jak babcia była w szpitalu to mama z ciocią były tam codziennie i wszystko można było dopilnować. Czemu pościel brudna, czemu jedzenie tylko postawione a nikt się nie zainteresował, że pacjentka nie je. Teraz nikt nie skontroluje co tam się dzieje. Mają tam święty spokój. Pandemia jest wygodna dla wielu grup.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Herr_Otto_Flick
+1 / 3

@Uhtred No więc ja spróbuję cię podprowadzić w tym jakże fascynującym temacie: Swego czasu przeprowadziłem bardzo ciekawą i niestety mocno demotywującą dyskusję ze zwierzątkiem używającym nicku @rafalinformatyk. Dyskusja dotyczyła spłodzonego przez niego "demotywatora" ale można się z niej dowiedzieć sporo ciekawych rzeczy o tym ogólnoświatowym spisku. I w sumie też o jego "wyznawcach"
:)
Polecam.
https://demotywatory.pl/4988726

Dzieło to niestety trafiło do archiwum, a szkoda, moim zdaniem zasługiwało na główną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2020 o 21:24

avatar Uhtred
+1 / 3

@Herr_Otto_Flick tworzenie takich demotow ma jedną zaletę. Wiadomo na przyszłość z kim nie dyskutować bo szkoda czasu. Szczerze mówiąc najbardziej mnie rozwala podejście "bo tak na YT mówili a ty gupi jesteś" i szczerze, gdyby ktoś przedstawił jakieś rozsądne argumenty. Takie wiesz, merytoryczne treści które można rozważyć. Jakaś logika żeby w tym była zawarta to chętnie bym podyskutował ale w tego typu kwestiach przeważnie odrazu jest atak i standardowo "bo tak ty gupku". I na koniec dodam, że wolę żyć w swoim świecie jednak. Jakoś tak mniej zmartwień. Znaczy są wiadomo, rachunki, praca itd. Ostatnio córka wróciła z imprezy trochę za mocno zawiana hehe ale ma już 19 lat i pierwszy raz jej się zdarzyło, uczy się dobrze i studia zaczęła więc średnio się zmartwiłem. Wiadomo, ja w jej wieku to hohoho. Za dwa lata nikt nie będzie pamiętał o spisku a dziś niektórzy skłonni byliby do zamieszek byleby walczyć. Tylko z kim i o co. Zadałem w zasadzie proste pytanie. Po co? Jak widać w komentarzach, odpowiedzi nie uzyskam bo jest ogolno dostępna a ja jestem debil skoro jej nie dostrzegam haha. Dobre

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cheng54_
-1 / 1

Na odpowiedź specjalnie nie licz bo dyskutanci po prostu dyskutują, żeby przedstawić swoje różne racje a nie odpowiedzieć. Co do twojego pytania - ja też się jakiegoś celu w tym "spisku" nie mogę dopatrzeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Herr_Otto_Flick
+1 / 1

@Uhtred No nie koniecznie zgodzę się z opinią że szkoda czasu dyskutować z takimi przypadkami. Ja tam czasami dyskutuję, traktuje te dyskusje rozrywkowo, i się doskonale podczas nich bawię :)
Jak w powyższym przykładzie, gdzie właśnie nie było "ty głupku" tylko mój "interlokutor" usiłował przekazać jakąś tam swoją wizję świata (oczywiście dostosowaną do swojego IQ)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 września 2020 o 16:13

L lech2
0 / 2

Wielu ludzi patologicznie radzi sobie z problemami. Z tym, że istnieje zagrożenie w postaci pandemii. Kiepsko radzi sobie narzuconymi ograniczeniami. Ma awersje do władzy. Ma zaburzenia lękowe. Przyczyn jest dużo. Łatwiej jest stworzyć teorie spiskową, wyprzeć zagrożenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
+1 / 3

@lech2 Mechanizm wyparcia istnieje, ale czy ma tutaj zastosowanie? Myślę, że są to bardziej ludzie, którzy nie poddali się manipulacji i psychozie strachu.
Hitler za pomocą mediów przekonał Niemców ze są w niebezpieczeństwie i muszą iść na kolejną wojnę.

Specjaliści wiedzą, że nie da się stworzyć wirusa, który zdziesiątkuje ludzkość, bo on dostosuje się do środowiska, i będzie wsółegzystował. Dlatego trzeba było rozpętać nagonkę medialną.
Ludzie bez podstaw biologi wierzą w autorytet specjalistów w mediach, nie zwracając uwagi a rzeczywistość że nic strasznego się nie dzieje. Ten wirus nie stanowi większego zagrożenia niż inne, i to jestopinia eksperta, która padła w filmie profesor Gut się wygadał, ogólnie wirusom nie zależy żeby robić krzywdę nosicielom, bo nie będą mogły się rozprzestrzeniać, środowisko dąży do równowagi. Dlaczego w mediach były promowane zachowania antyzdrowotne, typu, że nie już za późno, żeby wzmacniać odporność, witaminy niewiele dają, zakaz wyjścia na dwór, gdzie promienie słoneczne niszczą wirusy, zakaz wstępu do lasu, gdzie są bakteriobójcze olejki eteryczne, dlaczego nie otworzyli sklepów w niedziele, żeby rozładować ruch?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
-2 / 2

@lech2 Dzięki. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
-2 / 2

@pejter Ciekawe to o czym piszesz. Tylko na przykład żeby daleko nie szukać na moim przykładzie. Niczego nie wypieram, stosuje się do zaleceń a moje życie w zasadzie nie wiele się zmieniło. Nie boje się ani nie mam psychozy. Generalnie żyje jak dawniej stosując się do obostrzeń. Jeszcze jakiś czas i będzie po wszystkim i po co kręcić afery. Rząd nie wprowadza żadnych środków, spisek, chcą się pozbyć emerytów. Rząd wprowadza obostrzenia, spisek, chcą nas zachipować. Serio?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-1 / 3

@Uhtred Masz sporo racji i chciałbym, żeby było tak, jak mówisz, ale te testy będą do końca świata wychodzić pozytywne, bo wykrywają jakiś fragment wirusa, załóżmy, że należy on tylko do korony, to i tak będzie obecny w nosogardle zdrowych ludzi. Nawet sam "pod mikroskopem', przyznaje, że żeby potwierdzić zakaźnosc, trzeba materiał namnożyć.

Rząd niby wprowadza obostrzenia mające pomóc, jednak one szkodzą, np dezynfekcja uszkadza naturalną barierę na dłoniach, opary podrażniają oskrzela zwiększając podatność na zachorowanie. Dlaczego nie mydło? Jest utrudniony dostęp do lekarza.

Obostrzenia obecnie nie są specjalnie uciążliwe dla tych co nie muszą nosić maski np cały dzień w pracy, tylko pytanie co będzie dalej? Ceny nie rosną z dnia na dzień o 50% tylko stopniowo. Teraz tylko maseczki, później tylko szczepienie na grypę dla pracowników, później tylko to, później tylko tamto... Potem może się okazać, że prywatni przedsiębiorcy zbankrutowali i praca będzie tylko w koncernach, a żeby się zatrudnić trzeba będzie spełnić specjalne warunki Właśnie ciekawe co będzie za jakiś czas jak to sobie będziemy tłumaczyć, plandemia jest już zapowiedziana na czas do opracowania szczepionki, skąd politycy to wiedzą? Btw na świńską grypę tez była szczepionka, która powodowała 100% śmiertelności na szczurach a u zaszczepionych powikłania jak narkolepsja

Ator nagrywa teorie spiskowe, ale to chyba oddzielna playlista i sam na nich śmieszkuje, dlatego napisałem "teorie spiskowe" jak wirus o których ma poważne filmy, z gośćmi czy realnymi nagraniami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-2 / 2

@pejter Tak to spisek, ale twojej słabej psychiki wypierającej oczywiste fakty. To co piszesz to właśnie psychoza. Dla twojej informacji Polska od 1 września przyjęła model Szwedzki. Testujemy tylko cześć pacjentów objawowych. Kwarantanna jest za krótka, pacjentów bezobjawowych się nie testuje. Kryteria pozwalające wysłać lekarzom POZ pacjentów na testy spełnia tylko 1% chorych. W efekcie mamy przyrosty 40% liczby zachorowań tydzień do tygodnia, z pozornym spadkiem na początku września z uwagi na ograniczenia testowania. Więc zapewne wkrótce sam będziesz się mógł przekonać jak to z tym covid -19 jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-1 / 3

@lech2 Ja zauważyłem coś innego, ograniczenie zwolnienia z maseczek tylko dla upośledzonych, jakieś śmieszne strefy. Przed chwila dokładnie słyszałem o LICZBIE ZAKAŻONYCH, KAŻDY CZŁOWIEK JEST ZAKAŻONY TYSIĄCAMI WIRUSÓW i jest normalnie zdrowy. Obejrzyj sobie "pod mikroskopem", co wykazują testy, otóż fragmenty białek, które mogą należeć do tego wirusa i jeszcze trzeba by je namnożyć, żeby sprawdzić czy są groźne.

Już się trzęsę przed przeziębieniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-1 / 1

@pejter różnego rodzaju drobnoustrojów jest dużo ale z tych obecnych w Polsce, żaden nawet nie zbliża się do sars-cov_2 jeżeli chodzi o odsetek ciężkich przebiegów i zgonów. Drugi zasadniczy problem to kompletny brak odporności populacyjnej. I oczywiście możesz sobie fantazjować na temat tego, że to infekcja jak każda inna ale jak zaczynasz uważać te fantazje za rzeczywistość to najwyższa pora udać się do specjalisty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-1 / 3

@lech2 Teoretycznie masz poniekąd rację, ale wirusa nie da się usunąć z powietrza,lepiej się nim zarazić latem niż zimą. A dlaczego nie ludzie nie umierają jadąc na inny kontent po kontakcie z całkowicie innymi drobnoustrojami?

Wirusologa, który powiedział, że ten wirus różni się od innych wyłącznie reakcja społeczną, o którym mówił profesor Gut w filmie prof. Gut się wygadał też wyślesz do psychiatry?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-1 / 1

@pejter To nieważne, że wszystkie dostępne źródła naukowe podają , że jest bardziej niebezpieczny. Ważne, że ponoć gdzieś ktoś powiedział ,w się nie różni. Gadasz jak stary wyniszczony alkoholik, który twierdzi, że mu profesor nefrologii kazał pic na nerki. Nie znam profesora, ale najprawdopodobniej urojeń nie ma, za to ty jak ci starzy alkoholicy konfabulujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-1 / 3

@lech2 Jeżeliby wierzyć badaniom, wbrew rzeczywistości to ok. pytanie kiedy były robione, jak długo trwały ile razy wirus zdążył zmutować zanim otrzymali wyniki. Jestem nawet skłonny uwierzyć, że być może był groźniejszy na początku, tylko, że z każdym następnym zakażonym wirus łagodnieje, bo zależy mu na przetrwaniu w środowisku, a nie zabijaniu nosicieli. Kiedyś mieli badania, ze papierosy są dobre, potem, ze jajka szkodzą. Widziałeś tego mema ze zgromadzenia nazistów z podpisem że większość nie może się mylić? dlaczego liczba chorych cudownie spadła przed wyborami? dlaczego politycy lekceważą własne obostrzenia, dlaczego nic się nie dzieje, chociaż większość nosi maseczki na brodzie? dlaczego Łukaszenko przyznał, ze chcieli mu dać łapówkę?

Ja mam badania, że to nie wirus jest problemem
https://paleosmak.pl/covid-19-witamina-d/
https://paleosmak.pl/covid-19-witamina-d-2/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lech2
-1 / 1

@pejter to co dalej piszesz to dalej objawy nieracjonalnego myślenia. W pewnych badaniach wyszło że niedobór witamin szkodzi ( odkrycie na miarę Nobla ale jakieś 100lat temu). Tyle co ma wspólnego statystyki dotyczące śmiertelności z nazistami i badaniami robionymi na zlecenie koncernów tytoniowych ( dla jasności naukowcy wykazali, że papierosy szkodza i to w licznych badaniach już w okolicach II wojny światowej, przeciwnego zdania był gość który zrobił badanie na świnkach morskich i wyszło mu że palenie nie szkodzi. Swoją drogą gdybal jak ty- to że wiekszosci wyszło że szkodzi to nie dowód, moze ci co palą mają choroby współistniejące wynikające z biedy, złego odżywiania, braku witamin itd)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pejter
-1 / 3

@lech2 Się śmiej ale właśnie mi kobita co miała raka powiedziała, że lekarze jej powiedzieli, że to nie od papierosów, wyleczyła raka, teraz ma 65+ bierze witaminy, pali i jest zdrowa ;) A trochę się zna bo prowadzi sklep medyczny

Niby zbadali, że papierosy szkodzą, ale jednak później lekarze reklamowali. Każde badania są sponsorowane i tym którzy płacą, zależy na wynikach. Przykład nazistów pokazuje, że telewizja to tuba propagandowa nastawiona na osiągnięcie swoich celów, czy to przed wojną, czy w PRL i raczej jest odwrotnie niż mówią.

No i co zrobili z tym wiekopomnym odkryciem roli witamin? Wprowadzili rażąco niskie normy, straszą czerniakiem i kamieniami, natomiast reklamują wapń - główny składnik blaszki miażdżycowej którego jest pod dostatkiem m.in. w wodzie. Mój ojciec przez 40 lat na budowie bez koszuli nie dostał czerniaka. To, że zarazki powodują choroby, to tylko 1 z kilku teorii. Już w XIX wieku zauważyli, że nie każdy, kto miał kontakt z chorym, zachorował. Von Pettenkofer nawet specjalnie wypił zarazki cholery i niestety nie zachorował, jednak naukowcy wybrali drogę straszenia ludzi zarazkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2020 o 10:08

P pejter
+1 / 5

Kilka lat temu słyszałem w radiu, że wszystkie kryzysy są specjalnie wywoływane, przez bankierów, żeby zarobić.

Jednym z celów, jest zniszczenie klasy średniej, i dominacja na rynku koncernów, co było widać po obostrzeniach skierowanych przede wszystkim w małych prywatnych przedsiębiorców.
Dziwne są wypowiedzi polityków, którzy mówią na przód jak się rozwinie epidemia... ile potrwa, skąd oni to wiedzą?

Jeżeli to nie są celowe działania to dlaczego:
podłączali wszystkich na potęgę do respiratorów, do których podłącza się tylko nieoddychających?
zabronili wykonywać sekcje zwłok zmarłym?
wpisywali wszędzie gdzie się dało, nawet zmarłym w wypadku jako przyczynę wirusa?
szpitale dostają więcej płacone jeżeli pacjent "ma" wirusa?
ktoś, kto przyszedł ze zwichniętą ręką był zmuszany podpisać, że jest podejrzany o wirusa?
politycy nagle zmienili zdanie o 180 stopni?
Łukaszenko przyznał się do próby wręczenia mu łapówki?

Dobrze uargumentowane "teorie spiskowe" są na yt na kanale wideoprezentacje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
0 / 0

@pejter Aror robi to dla kasy. Musi to robić w taki sposób, żeby mieć wyświetlenia bo inaczej nie zarobi. Poza tym, żaden z niego autorytet jak dla mnie. Głupi nie jest. Po prostu dobrze robi to co robi bo ma z tego pieniądze i potrafi wykorzystać swój dar. Ma swoich wyznawców i część widzów, ktorzy zapomnieli, że teorie spiskowe to seria rozrywkowa którą Ator omawia, co nie znaczy że w to wierzy. Czyli seria rozrywkowa dla rozrywki którą ludzie oglądają i uznają za prawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 września 2020 o 2:03

S siukny
-1 / 1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RobertKGB
0 / 0

Chłopie, ile ty masz lat? Naprawdę nie wiesz o co chodzi ? Kasa misiu, kasa, tak teraz zarabiają bogaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siukny
-1 / 1

Skoro jesteś idiotą i nie ogarniasz tego co się dzieje na świecie, to jaki jest sens tłumaczenia ci czegoś czego nigdy nie pojmiesz swoim umysłem??? Pozostań szczęśliwym idiotą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
0 / 0

@siukny @RobertKGB Aha. Spoko, Trochę już żyje na tym świecie. Nie takie teorie już widziałem. Pożyjemy, zobaczymy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siukny
-1 / 1

Skoro wiesz, że na świecie istnieją rzeczy, które się nawet filozofom nie śniły, to czy uważasz, że taki idiota jak ty pojmie o co chodzi? Jesteś tak głupi, że nawet sobie z tego sprawy nie zdajesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
0 / 0

@siukny Aha. Przekonaleś mnie tym merytorycznym wpisem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+1 / 1

@Uhtred Proponuję taką teorię: tajne konsorcjum rządów zastanawia się nad wprowadzeniem do życia androidów, ale zrobienie ust i nosa jest na razie trudne technologicznie i kosztowne, a więc wymyśliło pandemię, by oszczędzić koszty, robią andrucika, ale w twarzy tylko oczy i czoło (brwi, dzięki wcześniejszym zabiegom modowym mogą być rysowane kredką). Takie androidy nie będą się buntować, nie będą potrzebowały pensji, nie będą musiały spać, więc produkcja wzrośnie. Maseczki pozwalają ukryć ich w społeczeństwie do momentu odpowiedniej ilości produkcji. Idealne społeczeństwo. Co Ty na to?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 września 2020 o 10:52

avatar Uhtred
0 / 0

@Fragglesik To mi się nawet podoba. Oglądałem west world czy jakoś tak. Taki serial, bardzo ciekawy;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vonhenryrejluka
0 / 0

Próbujesz rozkminiać świat, a nie rozkminiasz ,,karać" i ,,kazać"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Ichna
-2 / 2

np. eliminacja gotówki - bo reżim sanitarny, kontakt bla bla
a efektem będzie - całkowita kontrola nad wydatkami każdego człowieka, będziesz chciał kupić 3 flaszkę w miesiącu bo imieniny cioci zbiegły się z wizytą kumpla ze studiów - nic z tego! limit rzad ustali na dwie i przez kasę w Biedrze nie przejdziesz! będziesz musiał pędzić ze szwagrem bimber w piwnicy jak za wojny i okupacji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cheng54_
-1 / 1

Tak od dawna było w Szwecji. Raz tam poszedłem do monopolowego, był automat do numerków jak w urzędach czy na poczcie, wziąłem numerek ale i tak nie sprzedali bo nie byłem gdzieś tam zarejestrowany a oni musieli wiedzieć ile kto pije miesięcznie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siukny
-1 / 1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siukny
0 / 2

Ludzie twojego pokroju uważali iż celowe postarzanie produktów AGD przed producentów to teorie spiskowe. Ludzie twojego pokroju uważają, że wojna w Iraku była bo Saddam Husein posiadał broń masowego rażenia. Ludzie twojego pokroju uważali, że Lepper kłamie na temat kont w rajach podatkowych. Ludzie twojego pokroju uważają, że arabska wiosna, to był bunt ludności tych krajów. Ludzie twojego pokroju uważają, że Majdan na Ukrainie był impulsem ludności cywilnej. Ci sami ludzie twojego pokroju uważają, że w tej chwili na Białorusi, zamieszki są, bo ludność się zbuntowała i wcale zagraniczne służby nie biorą w tym udziału. Chodzi o wpływy. Przykładów jest mnóstwo. Skoro na prawdę chcesz wiedzieć, a nie potrafisz sam myśleć, to wytłumaczę Ci, że od 11.09.2001 trwa wojna przeciwko ludzkości. Po co? Nie jestem psychopatą, więc nie do końca rozumiem po co. Ale według mnie, po ułożeniu puzzli chodzi im o absolutną władzę, o zlikwidowanie klasy średniej i powrotu do czasów niewolników. Ludzie zamieszani w ten proceder, czyli 200 rodzin, posiada 95%majątku na świecie i chcą mieć całe 100 % a do tego jest jeszcze daleka droga bo na drodze stoją im Chiny i Rosja. Kryzys ma na celu osłabienie gospodarek i Chin i Rosji. Temat jest ogólnie bardzo obszerny. To co oni wyprawiają, dotyka każdego aspektu naszego życia. Problem w tym że ludzie twojego pokroju nie chcą tego zauważyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cheng54_
-1 / 1

Taa. A świnia patrzy w niebo i myśli .... jakże to tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B balbuli11
-1 / 1

@siukny nic dodać, nic ująć. Brawo. Lecz marny Twój trud. "Łatwiej jest oszukać ludzi, niż przekonać ich, że są oszukiwani" Wielu nie chce dopuścić do siebie nawet możliwości, iż tak szacowne rodziny jak: rothschild, rockefeller, bush, kennedy, onasiss mają swoją wizję świata. Novus Ordo Seclorum... Napis umieszczony na banknocie jednodolarowy mówi wszystko o celu, jaki przyświeca tym dżentelmenom...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem