Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1348 1430
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W wedge2000
+6 / 12

@1Kvothe Którzy wrzucają takie demoty? Jestem za :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
+4 / 12

może od razu rozstrzelać ?... skoncentrujcie się na rzeczach ważnych dla kraju, jego destrukcji społeczno gospodarczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2020 o 13:42

Z zambimaru31
+3 / 17

Ptak na tęczy. Czyli jak Oreł przeleci po burzy po tęczy to go zastrzelisz? Z resztą lepsze takie coś niż te małpie patusy w bluzach z husarią xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Breva
+1 / 5

@milamber84 Człowieku, to tak jakby wkleić zdjęcie faceta w żonobijce z wąsem urąbanym śmietaną, wielkim brzuchem i podartymi gaciami i powiedzieć "oto polak, nie wzbudza zaufania prawda?" Ilu ty ludzi takich jak ten oszołom z obrazka widziałeś na żywo? Mijasz homoseksualistów prawie każdego dnia i nawet o tym nie wiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milamber84
+2 / 2

@Breva Nie wrzucaj normalnych homoseksualistów z aktywistami LGBT do jednego worka. Pracowałem z kilkoma gejami w niejednej firmie i żaden nie popierał tego, co robią ci aktywiści. Wręcz krytykowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Breva
+1 / 1

@milamber84 "Aktywista" to w dziesiejszych czasach bardzo modne określenie, bo nie narzuca żadnej prawdziwej odpowiedzialności. Większość europejskich aktywistów BLM to biali ludzie, większość aktywistów LGBT to heteroseksualiści. Wielkie koncerny, które mają gdzieś sprawę, za którą rzekomo się wstawiają a chcą zwyczajnie zrobić sobie reklame. Przez to każdego kto się wygłupia albo zachowuje jak oszołom nazywa się "aktywistą". Jak dla mnie to zwykłe szczucie na siebie ludzi. Nie sądze by jakikolwiek gej, lesbijka czy trans nie popierał normalnych postulatów LGBT, bo to jest w ich interesie by te postulaty zostały spełnione. To co krytykują to raczej te bandy oszołomów ,które rzekomo w ich imieniu robią z siebie idiotów. Ostatnia parada równości składała się głównie z rodzin, osób heteroseksualnych i mniejszości LGBT, które sobie po prostu szły przez ulicę. Parady dla oszołomów chodzących półnago to są raczej zabawy atencjuszy, podobnie jak latanie nago przez baby uważające się za feministki. Tak samo jak nie można oceniać polski patrząc na bójki na marszach skrajnych narodowców, tak nie można oceniać LGBT przez takie głupie parady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 9:56

M milamber84
+1 / 1

@Breva czyli dochodzimy do wspólnego mianownika. To może będziesz popierał wizerunek orła z polskiego godła z pe/sem wetkniętym w dziób? a jeśli nie, to w którym miejscu jest granica? jakie przerobienia godła Polski będzie jeszcze akceptowalne, a jakie już będzie profanacją? a może kazdy będzie te granicę widział w innym miejscu? Dlatego ja popieram przepis, że symbole narodowe jak flaga, godło, czy hymn, a nawet banknoty i monety, które zawierają symbole narodowe powinne być nietykalne. Żeby nie przekraczać niczyjej granicy przyzwoitości. Są takie, jakie mamy. Jak ktoś uzna, że powinne być inne, niech je zaprezentuje, uzasadni, zrobimy referendum ogólnopaństwowe i owe symbole zmienimy. Ale te nowe również należy traktować jak nietykalne. Swoją drogą jestem przeciwnikiem różnych napisów (nazw miast, czy haseł motywujących) na flagach na wszelkich imprezach sportowych. Takie coś też wg mnie jest profanacją i złamaniem przepisu i nietykalności symboli narodowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F falsen
+1 / 1

@milamber84 to chyba ty masz problem, jeśli nie dostrzegasz, gdzie jest granica i nie widzisz różnicy między zamianą koloru tła, a dorysowaniem kutasa... Przepisy mamy proste: można godło modyfikować na potrzeby umieszczania na różnych produktach, o ile dzieje się to z poszanowaniem. Zabronione jest natomiast umieszczanie dodatków na fladze (napisów, zdjęć itd).
Jeśli nawet przyjąć, że to tęczowe tło, to symbol LGTB, czyli jednej z grup społecznych, to co z tego? Gdzie tu profanacja? Jakby je umieścić na tle moro, to też profanacja?
Póki nie jest to tło ze swastyką (symbol zabroniony), albo kutasem (symbol społecznie uznawany za obraźliwy), to nie koliduje z żadnymi przepisami prawa. I robienie z tego afery jest głupotą i oczekiwanym przez autorów rozdmuchiwaniem błahej sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milamber84
-1 / 1

@falsen czyli jak na czerwonym polu flagi Polski umieścimy żółty sierp i młot (symbole nie zakazane, ani sylwetki tych narzędzi nie obrażają nikogo) albo wielką 5-ramienną żółtą gwiazdę też będzie wszystko w porządku i żadnych uwag?
A może muzułmańska mniejszość społeczna umieści tam półksiężyc? albo mniejszość żydowska umieści tam gwiazdę Dawida? Też będzie "ok, spoko"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 13:32

F falsen
0 / 0

@milamber84 nie, nie będzie, czytaj uważnie, co napisałem: "Zabronione jest natomiast umieszczanie dodatków na fladze (napisów, zdjęć itd)." Nie ma znaczenia, czy to bozia, czy sierp i młot - na fladze umieszczać niczego nie wolno. Poza godłem, w określonych przypadkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milamber84
0 / 0

@falsen Ale biały orzełek na tle sierpa i młoda jest w porządku? Skoro może być na tęczowym tle, na tle moro, to pewnie na tle sierpa i młota lub komunistycznej gwiazdy również. Przecież to tylko tło. Gdzie twoim zdaniem jest granica możliwych i dopuszczalnych modyfikacji? I czemu twoje poczucie granicy ma mieć wyższość nad tym gdzie poczucie granicy mają inni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F falsen
0 / 0

@milamber84 mojego poczucia granicy jeszcze nie wyraziłem i wyrażać nie będę. Bo nie ma potrzeby i tak jak twoje, tak jak i moje nie ma tu żadnego znaczenia. Póki co przedstawiłem ci, jak się to ma w świetle prawa.
Symbole komunistyczne i owszem, nie są jeszcze zabronione i uwzględnione w KK (w części krajów są zabronione). Ale to jeszcze nie zamyka sprawy, bo zważając na historię naszego kraju i symbolikę związaną ze stalinowskim reżimem, umieszczenie symbolu państwowego na tle symboli propagujących ustroje totalitarne może zostać uznane za brak poszanowania dla symbolu narodowego. Tym bardziej, że trwają prace legislacyjne nad zrównaniem sierpa i młota ze swastyką. Więc masz odpowiedź: w mojej ocenie na 99% w sądzie być przegrał.

Flaga LGBT, o ile nie wciągnie na stałe do pakietu literki P jak pedofil, nie ma takich jak ww. negatywnych powiązań, więc trudno tu mówić o braku poszanowania dla symbolu, jeśli umieścimy orła na tle flagi reprezentującej jakąś tam udziwnioną - ale nie szkodliwą, czy niebezpieczną - grupę społeczną. Jeśli są Polakami, to chcemy, czy nie, to też ich symbol narodowy i w sposób zmodyfikowany mogą go używać.

A gdzie moim zdaniem jest granica? Dokładnie tam, gdzie tłem jest symbol reprezentujący coś prawnie zabronionego. I szczerze mówiąc to okazjonalne użycie symbolu dla zwrócenia uwagi, nawet na kontrowersyjnych (ale nie skrajnych) tłach, uznałbym za dopuszczalne. Przecież wiadomo, że celem jest zwrócenie uwagi, a nie obraza symboli. Ryzyko po stronie wymachującego taką flagą, bo jak będzie się rzucał przy policji, to pałą w łeb dostanie zanim zdąży wyjaśnić, że "przepisy nie zabraniają" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@milamber84 Ale co Einstein? Ktoś mnie woła?
Czy uważasz, że każdy homo wygląda i zachowuje się jak świr z tego zdjęcia?
Znam osobiście dwóch geji i jednego trans. Normalni, spoko ludzie. Ci geje których znam są bardziej męscy niż część moich znajomych piwniczaków, którzy zapomnieli dojrzeć.

Proszę bądź uczciwy wobec siebie i innych. Wrzucanie takich zdjęć to manipulacja na bardzo niskim poziomie, a ja wiem, że stać Ciebie na więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
-1 / 13

Tylko dlaczego wszędzie wpycha się patriotyczne pitolenie. Nawet na paszporcie jest bog honor włoszczyzna. Nie czaje a cała ta kpina za moje pieniądze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milamber84
0 / 10

@Bigoszprawiczka Za paszport musisz sama zapłacić. nie jest robiony z podatków jak dowód osobisty i nie masz obowiązku go mieć. Wyjedź z Polski, zmień obywatelstwo na jakieś inne (państwa, do którego możesz dostać się bez paszportu, by nie musieć widzieć tego obrzydliwego napisu) I możesz nawet zapomnieć polski język.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2020 o 15:18

B Bigoszprawiczka
-2 / 10

Typowa odpowiedź kiepa jak się nie podoba to...paszportu nie muszę mieć g...o prawda. Ta hucpa jest za moje pieniądze bo płacąc podatki to ja utrzymuje tych co te paszporty drukują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F falsen
-1 / 1

@milamber84 nie za ostro? przecież to słuszna uwaga, że wciskanie boga jakiegokolwiek do paszportu, w kraju, w którym panuje wolność wyznania, to błąd urzędowy i kpina z przepisów. Bo z automatu jak ktoś za granicą ten nasz dokument do ręki bierze, to szufladkuje nas jednoznacznie narażając nas na niechciane traktowanie jako chrześcijanina/katolika (co w wielu krajach wzbudza niechęć). A tak nie powinno być. Urzędasy strzeliły brzydkiego bąka w tym wypadku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milamber84
+1 / 1

@falsen idąc tym tokiem myślenia każdy kto płaci dolarami (szczególnie w gotówce) jest psychokatolem, bo na tych banknotach jest sentencja "In God we trust" i nie chodzi w niej o Jahwe, Allaha, czy innego boga, tylko tego katolickiego jak nienawidzonego i opluwanego na każdy możliwy sposób. A jeszcze jak bardzo tacy antykatoliccy arabowie ciągną do tych dolarów. Pokaż w Turcji, ze masz dolary z tą sentencją w portfelu, to nie odgonisz ich od siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F falsen
-1 / 1

@milamber84 z tym opluwaniem to nie przesadzaj, nie chodzi o czepianie się Boga, tylko o sprzeczność między wolnością wyznania, a koniecznością ciągłego trzymania Boga w kieszeni i tolerowania obecności krzyża w każdej klasie, jeśli katolikiem nie jesteś, z jednoczesnym brakiem możliwości powieszenia swojego symbolu. Co może rodzić i rodzi zbędne konflikty. A państwo powinno niwelować nierówności i powody do konfliktów, a nie je napędzać i podtrzymywać takimi działaniami.

Ale przykład bardzo dobry, wręcz idealny, bo ma dwie strony. Hasło "in god we trust" ma bardzo długie i silne podłoże historyczne z początku XIX w. (polecam doczytać) i obecność tego hasła na banknocie jako elementu historii i tradycji jest mocno uzasadniona.
U nas tożsame hasło, z taką samą mniej więcej historią to: "Honor i Ojczyzna". Boga dokleili do tego hasła w... 1994 r. Więc dupa, a nie podłoże historyczne.

I ciekawostka: hasło o podległości państwa Bogu istnieje też w przysiędze obywatelskiej, którą każdego dnia recytują choćby wszyscy uczniowie w każdej szkole. Ateiści się o to rzucali i sądzili (tak jak o napis na monetach i banknotach) i przegrali w obu przypadkach. O ile monety/banknoty rozumiem, to ta przysięga trochę jednak zaburza wolność wyznania...

Hehe ale ciekawe, czy ultra muzułmanie są świadomi napisu na banknotach i się to nie gryzie z ich ciasnotą umysłową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milamber84
+1 / 1

@falsen Fakt, w dawnej Polsce było samo Honor i Ojczyzna, natomiast z tym doklejeniem "Bóg" w 1994 nie masz racji.
--------------------
Cytat z Wikipedii:

Bóg, Honor, Ojczyzna – dewiza Wojska Polskiego stanowiąca idealistyczne ujęcie wierności państwu. Została wprowadzona po raz pierwszy na sztandary oddziałów Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie dekretem Prezydenta Rzeczypospolitej z 15 października 1943 r.[1] Dominujący kanon interpretacji dewizy, to Ojczyźnie wszystko, prócz miłości Boga najwyższego i Honoru[2][a].

Na współczesnych sztandarach wojskowych dewiza „Bóg, Honor i Ojczyzna” występuje na środkowym polu, na odwrocie orła, godła Polski.

Hasło w formie triady funkcjonuje od okresu II Wojny Światowej, choć często, mylnie przypisuje mu się wielowiekową tradycję. Wcześniej używano sztandarów z dewizą "Honor i Ojczyzna"

-----------------

W 1943 dekretem prezydenta Polski umieszczono to na sztandarach WP na frontach zachodnich, więc nieoficjalnie doklejone to było trochę wcześniej. Nie sądzę, by doklejenie "Bóg" było fanaberią prezydenta. Było to hasło powstańców i partyzantów. Prezydent zrobił te hasło bardziej oficjalnym. A 1993 roku zostało to ponownie umieszczone na sztandarach Polskiej Armii. Nie jest to więc tak młode jak opisujesz. ok 100 lat młodsze od amerykańskiego, ale w obecnej formie. Samo "Honor i Ojczyzna" z pewnością jest dużo starsze. "Bóg, Honor i Ojczyzna" pochodzi z czasów naszych walk o wolność i niepodległość. A tak się teraz tej wolności i niepodległości brzydzimy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 15:25

F falsen
-1 / 1

@milamber84 rzeczywiście moje źródło dawało mocno okrojone szczegóły - jeśli tak, to przynajmniej jest podstawa z którą jak najbardziej się zgadzam. Ale ostatnie zdanie zupełnie zbędne, bo po to właśnie o tą wolność i niepodległość były walki, żeby z niej korzystać. Wolność wyznania i niepodległość choćby państwu kościelnemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Big_John
-1 / 3

Spoko, myślę, że mBank się nie obrazi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaroslaw1999
+2 / 12

dlaczego? jest wiele innych sytuacji, w których godło narodowe jest upokarzane. ta sytuacja ani nie jest profanacją, ani nie jest niczym nowym (ani odosobnionym). Ojczyznę należy mieć w sercu i wszystkich Polaków powinny barwy i symbole narodowe łączyć, a nie dzielić. Tymczasem dzisiaj użytkownik Demotywatorów chce karać sam nie wie kogo i sam nie wie za co. Przypominam, że w takiej formie w świetle art. 137 Kodeksu karnego nie podlega takie działanie karze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
-2 / 14

Uczuć geja nie można obrażać ale Polaka patriotę już tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
-2 / 10

Dlaczego? Nie życzę sobie żeby ktoś symbol narodowy przerabiał na homopropagande

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
0 / 0

A czemu kogoś obraża słowo "murzyn"? Bo tak jest i tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F falsen
0 / 0

@kripszt sam jesteś homopropaganda. I ty sobie możesz nie życzyć, ale nie masz nic do gadania, bo tego pilnują przepisy, a nie janusze i ich "nie życzę sobie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kripszt
0 / 0

Dokładnie, to nie jest koncert życzeń, dlatego też nikt nie ma prawa zmuszać mnie do nazywania faceta kobietą. Czyli jednak lewaki potraficie myśleć trochę logicznie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel89def
+10 / 28

Profanacją symboli narodowych to jest np. spalenie flagi, oplucie itp. a nie to.

Ja rozumiem taką flagę jako komunikat "Polska jest dobrym wspólnym dla każdego, również osób LGBT" - założę się tak to rozumieją zwolennicy LGBT.

Lewacy to nie są źli ludzie, tylko czasem gadają farmazony. Marzy mi się, żeby zerwać z podziałem na Polaków i lewaków, a uznać że wśród Polaków są lewacy i prawacy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kerog
-3 / 15

Jest to znieważenie symboli narodowych. Tak samo jak nie można zmieniać słów Maxurka Dąbrowskiego i do jego melodii używać innych słów do celów reklamowych. Godło, hymn i flaga są szczególnie chronione w Polsce.
Btw tęcza ma 7 kolorów, szmata z LGBT ma 6.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pani_Informatyk
+2 / 2

@kerog
A może by najpierw ukarać Lichocką za pokazanie fuc* w sejmie; Banasia bo jest mafiosom; Sasina i Morawieckiego, bo UKRADLI 70 mln zł (za co zapłacą obywatele, nie oni. Tak, prędzej czy później to każdy z nas za to zapłaci) i resztę tej bandy za niekorzystny układ z górnikami (pytanie dla kumatych, z czyich pieniędzy taki górnik będzie sobie żyć do końca swojego życia, nie musząc robić nic? Na pewno Kaczyński, Morawiecki, Sasin i reszta sami ze swoich pieniędzy to zapłacą. No przecież oni nie będą cisnąć obywateli. No ba... ). A, i za bezsensowną reformę edukacji. No bardziej to tych pieniędzy nie dało się zmarnować.

A to tylko kilka z beznadziejnych decyzji tej beznadziejnej władzy, za które to my, obywatele zapłacimy. A już płacimy ogromnie za pomyłki PO.

Nie stać nas na kolejną, strasznie złą władzę.

I w kontekście do tego, sorry, ale połączenie naszego godła z tęczą, czy LGBT naprawdę mnie nie rusza. Polska ma dużo poważniejsze problemy. Kiedyś nazywały się PO, teraz PIS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2020 o 21:06

W wedge2000
+4 / 4

@Faydee Dlaczego???
Karać to powinno się tych, którzy nawołują do nienawiści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pani_Informatyk
+2 / 4

@wedge2000 Karać to powinno się pisowców i po-wców, najlepiej wysyłajac ich na wspólne, przymusowe, ciężkie roboty gdzie całe dnie musieli by razem współpracować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eskim0s69
+1 / 5

Karać to powinno się za palenie papierosów.
Palacze papierosów są najbardziej szkodliwymi ludźmi na świecie.
Według mnie za palenie papierosów powinna być kara śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Firewolf_Jess
0 / 0

@Eskim0s69 Nie przesadzajmy z karą śmierci. To też ludzie. Idąc twoim tokiem rozumowania zabijmy przy okazji alkoholików, narkomanów i osoby uzależnione od telefonów. To też są uzależnienia niebezpieczne i szkodliwe dla otoczenia i samych zainteresowanych.
Nie no przecież zabijajmy jednych z niewielu od czegoś uzależnionych od czegoś szkodliwego, którzy są zdolni do pracy i mogą się przysłużyć społeczeństwu.
Zgadzam się, że z tym trzeba walczyć, ale może odwyk? Pomóżmy im zamiast zabijać? To też są ludzie. KAŻDY ma prawo żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
+1 / 3

A dlaczego powinno się karać? Jakiś powód? Przepis? Za takie memy powinno się obcinać uszy. Będzie OK?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psx
-1 / 3

LGBT, ONR, Antifa, Armia Rydzyka itd, itp to nic innego jak skrajności, które same w sobie są złe bez znaczenia na obrany cel. Skrajnie myślący człowiek nie jest w stanie podejmować sensownych decyzji przez "jedyny, słuszny cel" . Wyobraźcie sobie,gdyby zamiast podzielonch, walczących przeciwko sobie Polakach, zjednoczyli sie przeciwko tym,którzy do podziałów doprowadzili. Każdy rzadzący tym krajem od 30 lat ma brudne łapy. Każda z tych grup jest im na rękę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2020 o 18:42

L laskala
+6 / 6

No pałac kultury, to może nie jest arcydzieło architektury....ale żeby zaraz karać??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BS76
+5 / 5

Idac tym tokiem rozumowania, za flagi z wymalowanymi nazwami miast na imprezach sportowych, rowniez powinno sie karac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
-4 / 4

tĘcZA NIe ObrAŻa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2020 o 20:49

P Pani_Informatyk
+6 / 6

A może by najpierw ukarać Lichocką za pokazanie fuc* w sejmie; Banasia bo jest mafiosom; Sasina i Morawieckiego, bo UKRADLI 70 mln zł (za co zapłacą obywatele, nie oni. Tak, prędzej czy później to każdy z nas za to zapłaci) i resztę tej bandy za niekorzystny układ z górnikami (pytanie dla kumatych, z czyich pieniędzy będzie sobie żyć do końca ich bezsensownego życia? Na pewno Kaczyński, Morawiecki, Sasin i reszta sami ze swoich pieniędzy to zapłacą. No przecież oni nie będą cisnąć obywateli. No ba... ). A, i za bezsensowną reformę edukacji. No bardziej to tych pieniędzy nie dało się zmarnować.

A to tylko kilka z beznadziejnych decyzji tej beznadziejnej władzy, za które to my, obywatele zapłacimy. A już płacimy ogromnie za pomyłki PO.

Nie stać nas na kolejną, strasznie złą władzę.

I w kontekście do tego, sorry, ale połączenie naszego godła z tęczą naprawdę mnie nie rusza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2020 o 20:53

B bromba_2k
+2 / 4

Mocniej karane powinno być smarowanie na polskiej fladze jakichś durnych pozdrowień, czy nazw wiosek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-1 / 3

"Godłem Rzeczypospolitej Polskiej jest wizerunek orła białego ze złotą koroną na głowie zwróconej w prawo, z rozwiniętymi skrzydłami, z dziobem i szponami złotymi, umieszczony w czerwonym polu tarczy."
tak ze jak najbardziej nie jest to godlo polski, ani nie jest to flaga polski

powstrzymalbym sie tez z karaniem, bo wtedy moglo by sie okazac ze sporo kibicow podczas roznych sportowych wydarzen machajacy flaga z nabazgranymi jakimis napisami rowniez popelnia przestepstwo


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+2 / 2

Wg Polaków w Polsce powinno się karać za wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Haky
0 / 0

twoja stara to piramida

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
-1 / 1

Tak, też uważam, że ten Dar Związku Sowieckiego dla Polaków powinien zostać zburzony...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 3

Ciebie już coś pokarało, odbierając rozum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
-1 / 3

elgiebety wiedza że to ludzi wkur*i i robią to celowo bo to takie złośliwe kundle i czują straszną satysfakcję jak widzą że komuś podnieśli ciśnienie. ten sam schemat co u nazi-feministek. nie mam nic sensownego do powiedzenia ani argumentów ale będę szczekać głośno żeby wszyscy słyszeli że coś tam pier*olę po swojemu pod nosem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
-1 / 1

Tak jak za te flagi z nabazgranymi nazwami miast? Bo jak karać, to konsekwentnie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel89def
0 / 0

Ustawa zo godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych, art. 16, pkt 2:
Dozwolone jest umieszczanie na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego godła lub barw Rzeczypospolitej Polskiej w formie stylizowanej lub artystycznie przetworzonej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem