tak troszke prosil bym o rozwiniecie slowa orientacja....homo ?hetero? czy w terenie ? bo dozywam czasow gdzie bialy uczacy sie lub pracujacy chlopiec czy facet jest bardziej szykanowany od wyrzutkow...wiec taki bez rozwiniecia ten demot dla osob niewtajemniczonych
@pawel89def W Polsce? Tak z brzegu.. pobór do wojska, wiek emerytalny, podział majątku przy rozwodzie, liczba samobójstw... ale i mniej oczywiste, wysokość mandatu na ulicy, "weź się w garść chłopaki nie płaczą" i wiele więcej...
@sylwek89 mnie bardziej zastanawia czemu ten akt wandalizmu ograniczono tylko do dzieci które popełniły samobójstwo bo były nękane za orientację a nie po prostu za to, że były nękane (bo przecież nęka się dzieci z różnych powodów). Jak dziecko popełni samobójstwo bo było chude i wątłe i się śmiali, że jest cieniasem to co, gorsza śmierć? Koniecznie musi umrzeć jako homo by zwrócono na niego uwagę?
Że też ruchy polityczne zawsze bronią konkretną grupę a nie po prostu słabszych...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 października 2020 o 18:23
@yarpen86 poboru od dawna nie ma, podział majątku wspólnego idzie po prostu na pół (chyba że któraś ze stron wykaże że łożyła na niego z majątku prywatnego, a nie były to "konieczne naprawy").
Liczba samobójstw to już kwestia psychiki
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 października 2020 o 23:31
@LordL nie kwestia psychiki. Kobiety mają większe wparcie, a faceci słyszą to co napisał powyżej, "weź się w garść chłopaki nie płaczą". Od nas zawsze wymaga się więcej.
@LordL Pobór jest, nie ma zasadniczej służby wojskowej. "Po prostu na pól" to, to nie to samo co sprawiedliwie... ale niech będzie. Przy przyznawaniu opieki nad dziećmi jak rozumiem też nie ma dyskryminacji?
A co z prześladowanymi, którzy nie popełnili samobójstwa?
A co z prześladowanymi z innych powodów niż orientacja? A wśród nich - z tymi, którzy popełnili i którzy nie popełnili samobójstwa?
Samobójstwo nie jest skutkiem prześladowań. Samobójstwo to skutek choroby: depresji.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 października 2020 o 15:10
@duncan Tak i nie. To znaczy owszem, to jest tylko jedna z możliwych przyczyn - prześladowanie, a tym bardziej prześladowanie konkretnie z powodu orientacji. Ale prawda jest taka, że trzeba się zająć na poważnie kwestią znęcania się w szkołach, bo to występuje od lat i nic się nie zmienia - nadal nagminny jest brak reakcji nauczycieli, a nawet jeśli już jakaś reakcja jest, to absurdalna, typu oskarżanie ofiary, że całość to jej wina, bo robi problem zamiast znosić szykany w ciszy, albo cudowne "nieważne kto zaczął". A jeśli już się coś zmienia, to na gorsze, choćby przez wzgląd na media społecznościowe, sprawiające że taki gnojony nie ma chwili oddechu nawet w domu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 października 2020 o 9:26
@duncan
A powiedz mi skąd się berze depresja u dziecka? Z oglądania pokemonów...
Jak otaczające środowisko cię atakuje, osacza i nie ma do kogo zwrócić się o pomoc to jest tragedia.
Nauczyciele tolerujący znęcanie powinni być wyrzucani ze szkół a uczniowie dopuszczający się tych czynów wysyłani na terapię razem z rodzicami - bo z skądś to wyszło.
@killerxcartoon Jeśli się obnosiłeś ze swoim ateizmem, to być może tak było , ale za bardzo nie wierzę, bo u mnie w szkole , to raczej zbytnia pobożność była szykanowana , a niewierzący to raczej norma..
@borekpp
Nie nie obnosiłem.
Zaczęło się od nauczycielki (wychowawczyni) w podstawówce jaka do mnie i do moich rodziców miał przetensje ze nie przestrzegam postu i mam kanapki ze schabowym w piątki. Zacęła mnie szykanować i przy każdej możliwej okazji upokarzać . Skończyło się jak przenieśli mnie rodzice do innej klasy ale zaczęło się kilka lat później ze strony rówieśników od tego jak była pierwsza komunia i dzieciaki były zdziwione że nie dostałem prezentów i dlaczego ja jej nie miałem. Jak się dowiedzieli ze nie miałem chrztu przez pewien czas mówili do mnie po nazwisku bo .. jak to bez chrztu to imienia nie powinienem mieć. Ale powiedzmy to nie było non stop i po jakimś czasie im przeszło. Choć jeszcze wiele razy próbowali różnych gatek socjotechnicznych ewidentnie nauczonych czy zleconych przez ksieży. Typu ty trafisz do piekła... My jesteśmy wyjątkowi i jesteśmy dopuszczeni do sekretu wiary a ty nie ..czy jakoś tak to szło. Dziecinada i żenada Akurat to miałem gdzieś i byli tym bardzo zdziwieni. Usiłowali mnie zaciągnąć do salki katechetycznej przy kaplicy. Jak stałem się nastolatkiem a słuchałem metalu to oberwało mi się kilka razy od ultra katoli i skinów za noszenie podkoszulek z nadrukami zespołów heavymetalowych i noszenie pentagramu na szyi.
W szkole średniej tez trafiłem na nauczycielkę dewotkę tym razem od Niemieckiego jaka postanowiła sobie za cel upokarzanie mnie. Za to już sobie nie pozwoliłem by ktoś z rówieśników próbowął coś warknąć na mnie czy obrazić.. Obrywał.. ja też czasami ale wystarczyło być systematycznym i po pewnym czasie wyrobiłem sobie opinię kogoś do kogo się nie podskakuje i nie pyskuje.
A czy to raczej katolicy nie obnoszą ze swoją wiarą zbyt mocno? Wieszanie krzyży w szkołach, urzędach , instytucjach państwowych , sejmikach , sejmie i senacie czy nauczanie religii w szkołach publicznych albo zatrudnianie spowiedników czy kapelanów w policji , urzędach skarbowych, wojsku i to w czasach po zniesieniu poboru przymusowego gdzie żołnierze nie są już skoszarowani. to są formy tego obnoszenia się z religią
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 października 2020 o 11:11
Uważam, że gdyby celem tej akcji była rzeczywiście pomoc tym dzieciom, to wyglądałaby inaczej, odbyłaby się w innych okolicznościach, w inny sposób i te pe.
Uważam, że te dzieci - tragiczne ofiary prześladowań - są obecnie paskudnie wykorzystywane w bieżącej grze politycznej. I uważam to za obrzydliwe. Bo im to nie pomoże, a owym innym wspomnianym przeze mnie dzieciom - tym, co nie popełniły samobójstwa, tym prześladowanym z innych powodów - to nawet zaszkodzi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
6 października 2020 o 16:00
@mati233490
Owszem. I absolutnie zgaszam się z Twoim akapitem "Nauczyciele tolerujący znęcanie powinni być wyrzucani ze szkół a uczniowie dopuszczający się tych czynów wysyłani na terapię razem z rodzicami"
Podobnie zgadzam się z całą prawie wypowiedzią @DexterHollandRulez .
Jedyne z czym się nie zgadzam, to z wyróżnianiem jednego rodzaju znęcania.
Znęcanie to znęcanie. Dla oprawcy - powód się zawsze znajdzie.
I właśnie dlatego działania takie, jak te opisane w democie, są moim zdaniem przeciwskuteczne.
Te dzieci, których los już i tak jest tragiczny, zostaną wciągnięte na pierwszą linię frontu bieżącej walki politycznej. Bo przecież ten protest wymierzony jest nie w kuratora, a w ministra. A na froncie zawsze są ofiary, na pierwszej linii zwłaszcza. Teraz oprócz swojej traumy dostaną drugą. Teraz grupa osób, które by im współczuła i chciała pomóc, została podzielona, bo stanowisko wobec tych dzieci stanie się za moment formą manifestu poparcia lub antypoparcia wobec rządu.
Dalej - teraz ofiary prześladowań z innych względów dostaną bodziec "twoje cierpienie nie jest tak ważne, jak cierpienie które obecnie jest na topie". Część z nich - sama będąc zaszczuta, a więc nie reagując racjonalnie - znajdzie w tej sytuacji okazję do odbicia sobie, i dołączy do grupy oprawców. A inna część z nich - uzna, że jest na tyle bezwartościowa, że nawet nie ma prawa czuć się pokrzywdzona, i ich to złamie zupełnie.
A szansa na to, że te protesty osiągną jakikolwiek pozytywny skutek, moim zdaniem jest znikoma. Właśnie ze względu na ich upolitycznienie. Bo póki co obecny rząd ma bardzo duże poparcie. Tego typu forma protestu - nie zmieni tego poparcia. Dotychczasowe doświadczenie pokazuje, że wprost przeciwnie.
Więc rząd nie będzie miał motywacji, żeby coś zrobić. A wręcz będzie miał motywację, żeby zareagować kontrą, która utrudni udzielenie pomocy tym konkretnym ofiarom.
Tak więc - owszem, protestuj, ale z głową. I myśląc o kilka ruchów naprzód.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 października 2020 o 16:20
@duncan Zarówno sam Twój komentarz, jak i jego ogólna ocena świadczą o nieprawdopodobnej wręcz znieczulicy społecznej (prawdopodobnie po części połączonej z homofobią). Żałosny naród.
@usiek1992 możesz tę myśl rozwinąć?
Zwłaszcza chodzi mi o "po części połączonej z homofobią". Na jakiej podstawie uważasz mnie za homofoba? A także: co masz na myśli nazywając mnie homofobem?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 października 2020 o 20:01
@duncan Nie no racja, powinni tam jeszcze napisać o pingwinach, które się udławiły reklamówką, nie można pomijać ekologii. A już że o prześladowaniu chrześcijan nic nie ma, to zaiste karygodne.
@killerxcartoon
Wzruszające. Szczególnie ten motyw: "Skończyło się jak przenieśli mnie rodzice do innej klasy ale zaczęło się kilka lat później ze strony rówieśników od tego jak była pierwsza komunia" Tu to Cię poniosło:)
Może mi się wydaje, ale jakoś nie wierzę Tobie.....
Piszesz o nauczycielce, która Cię szykanowała za schabowe w piątki... I że kilka lat później sytuacja się powtórzyła...
Słowo "kilka" to przynajmniej 3... i więcej.
Wychodzi na to, że byłeś szykanowany w 0 lub przedszkolu....
Ja I Komunię świętą miałem, będąc w 2 klasie (ale ja jestem stary...no średnio...). Teraz to wydarzenie jest w 3 lub 4 klasie...
Dziecko do 14 r.ż. nie ma obowiązku poszczenia.
Co to są"ultrakatolicy" i do tego bijący?
Jeżeli ktoś uważa się za katolika i stosuje przemoc, to powinien się nawrócić, bo czegoś nie zrozumiał....
PRAWDZIWY katolik nie stosowałby przemocy. To się wyklucza. (tylko bez wycieczek do wypraw krzyżowych czy inkwizycji). Piszesz o krzyżach i innych symbolach, a sam chodziłeś z pentagramem.... Tobie wolno..? Uwierz mi..są miejsca, gdzie za noszenie krzyża ludzie są zabijani (obecnie chrześcijanie są najbardziej prześladowaną grupą na świecie). Co do kapelanów.. w urzędzie skarbowym.. nie słyszałem - mogę się mylić. Osobiście jestem za.. (dyskutował bym ewentualnie o zasadności wysokich uposażeń). Byłem w wojsku - korzystałem. Byłem w szpitalu - też korzystałem. Zresztą jak jestem w szpitalu, to prawie zawsze idę do kaplicy modlić się za personel, chorych i zmarłych... I uczę tego dzieci.
Inny skorzysta z psychologa czy terapeuty a inny z kapelana. Zauważ, że są oni np. w postępowym wojsku amerykańskim. Dodam, że w Polsce kapelanami są nie tylko księża katoliccy.
Wychowałem się na wsi... W czasach, gdy byli i skini, punki, dresy i co tylko chcesz (na wsiach też). Nie widziałem, by byli prześladowani za swoje przekonania. Były nawet osoby homoseksualne na wsi.. Nikt nie robił z tego afery.
Ale spróbuj być WIERZĄCYM mocno dzieckiem / nastolatkiem... Wtedy można poznać, co to wyzwiska i szykany... (Ale katolików można...)
@pavolupos
Mi bliżej do grobowej deski niż do kołyski i minąłem statystyczny półmetek. Trzecia klasę zaczynałem w innej klasie w każdym razie problem zaczął się ponownie w 6. I nie oznacz ze trwały non stop.. ale było parę miesięcy niebyt przyjemnych. Zresztą w latach 80tych przemoc była powszechna.
Czy ja się czepiam noszenia medalików? Ja się czepiam symboli w szkołach urzedach czy parlamencie na ścianach wieszanych często celowo nad godłem kraju To jest nie tak. tam żadnych symboli religijnych poza państwowymi nie powinno być bo to instytucja świecka. W szkołach kościelnych to mogą sobie wieszać co chcą. Kościół katolicki to państwo ze stolicą w Watykanie a wiec musisz się zastanowić w jakim państwie żyjesz świeckim czy kościelnym.
Nie ma prawdziwych katolików to mitologizacja że wiara czyni dobrym. Ludzie są jacy są , Wielu to Qwysyny. jacy uzasadniali bogiem dowolną ilość draństwa podłości i okrucieństwa . Zobacz II wojnę światową napędzana chrześcijańska nienawiścią do żydów. Nazistami i Faszystami byli chrześcijanie Katolicy i protestanci. Zobacz kto rządził marionetkowym państwem Słowackim Ksiądz teolog Jozef Tiso . Zobacz co wyprawiali Chorwaccy ustasze ultrakatolicy gdzie nawet duchowni uczestniczyli aktywnie w ludobójstwie. I wszyscy swoją przemoc i barbarzyństwo usprawiedliwiali wiarą w boga. Poczytaj Co robił biskup Alojs Hudal. A to że inni wariaci religijni niczym nie różniący się w myśleniu od tych katolickich w innych krajach pewnie muzułmańskich zabijają tych co noszą krzyżyki i też to uzasadniaj swoja jedynie słuszna religia niczego nie zmienia i nie czyni lepsza chrześcijaństwa. To są skutki państw religijnych .
Poszukaj w necie w grafice "deutche christen DC bage" A obecnie trwa cenzurowanie internetu bo nawet angielska strona WIKI pod hasłem "Deutsche Christen" nie znajdziesz już nazistowskiego kościoła i trzeba go szukać pod "German Christians" bo dwa miesiące temu przenieśli go. W Polsce nadal jet pod Niemieccy Chreścijanie https://pl.wikipedia.org/wiki/Niemieccy_Chrze%C5%9Bcijanie
A w szkole wmawia ci się że naziści byli poganami bo mógłbyś zadać niewygodne pytanie To oni też wierzyli w tego samego Jezusa i zabijali ? .
A niby kurna dlaczego mam z podatków oszustów wpających ciemnoty finansować ? Masz potrzebe religijna modlenia się czy spowiedzi .. idź tam gdzie powinieneś do świątyni. To mi naprawdę nie przeszakdza że jesteś religijny ale trzymaj wiarę z dala od państwa. I nie oczekuj że ja dorzucę się do utrzymania nieroba i cwaniaka i sfinansuję budowę świątyń.
A w różnych miejscach bywa różnie Ja jestem miastowy i konflikty ideologiczne ze skinami czy kibolami były częste.
Depresja jest skutkiem prześladowań. To choroba psychiczna, a na takie choroby wpływają czynniki z otoczenia.
Nie słuchajcie go, ewidentnie nie wie o czym mówi i się wymądrza, bo nie wie, że gdy się o czym nie wie, nie wolno strugać eksperta.
a i jeszcze 1 wyjasnienie prosze bo rozumiem ze miedzy 13 a 18rokiem to mlodziez wiec jak dziecko miedzy 1 a 13 moze juz o tym decydowac...i odrazu wyjasnie co ja mam na mysli...iz dzieckiem mozesz byc w wieku 50lat tak ?
wlasnie tez mialem o to zapytac heh ale juz 3 postow obok nie chcialem stawiac....zawsze dzieci wsrod rowiesnikow byly odtracane to za okularu to za gruby za chudy za maly za brzydki za biedny za glupi za madry z wioski czy innego osiedla jakos se trzeba radzic bo pozniej tez niema lekko...dzieci szkoda ale nie ze wzgledu na tak jak autor postu napisal orjentacje...
@greggor
Dlaczego usiłujesz rozwadniać temat , albo zmienić temat dyskusji.
Tu mowa o osobach prześladowanych z grup LGTB jakie zostały zaszczute tak że się zabiły
Przypomnę ci że np tak skończył Alan Turing człowiek jaki miał ogromny wkład w rozwój informatyki i komputerów https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing
@killerxcartoon Nie rozumiem jak możesz dzielić ludzi na lepszych i gorszych. Zabijać i prześladować ludzi o innej orientacji nie wolno. Ale jak już ktoś jest np grubszy albo ma jakąś wadę to można. Rozumiem że ci o innej orientacji to jacyś nad ludzie że ich dotykać nie można a do innych to nawet strzelać ?
@pawcio1212
Ludzie zawsze będą komentować kogoś i tego się nie uniknie . Tu chodzi o systemowe i zorganizowane napuszczanie na daną grupę.. np na Cyganów, żydów czy LGTB. Np wpisywanie np wartości katolickich do świeckigo prawa stanowionego i domaganie się od ludzi jakie wasze wartości mają gdzieś by je respektowali albo po to by był pretekst do prześladowań w imieniu prawa. A potem takie ulta katolickie grupy typu rycerze Chrystusa wpadają na qrwie na marsz równości chcąc go zablokować albo bić ludzi w nim idących ..
TO JEST PROBLEMEM. Czy kler katolicki sieje propagandę nienawiści wobec grubasów? Ja nie słyszałem.. Choć teoretycznie powinien bo obżarstwo to jeden z 7 grzechów głównych.
@magmag1 . Nie chodzi o zmianę systemu tylko o przestępstwa polityków i urzędników. Choćby zarżnięcie firm komputerowych JTT i Optimusa. Podobnych, mniej znanych, było wiele więcej.
@magmag1
Nikt tu nie chwali komunizmu. Ciesze się że ten okres przeminął i mam nadzieje, że nie wróci. Chodzi o to, że ministerstwo finansów i gospodarki ma swoje za uszami i nie zostało rozliczone. We wspomnianej aferze FOZZ zginęli m.in. Michał Tadeusz Falzmann - do dziś nikogo nie zatrzymano w sprawie jego śmierci - Walerian Pańko, Janusz Zaporowski - zginęli w "dziwnym" wypadku samochodowym.
Jak dobrze poszukać to w necie znajdziemy niejedną aferę przez którą ktoś zginął lub popełnił samobójstwo
Ciekawe czy osoba, która napisała imiona na ścianie dostała mandat za niszczenie mienia państwowego ? Jeśli rodzice mają w dupie swoje dzieci i nie potrafią z nimi porozmawiać na wszystkie tematy, to raczej nie wina rówieśników za szykanowanie....
Polecam zapoznać się z tematem bliżej, a nie wypisywać głupoty. https://youtu.be/3dQPhJdSHSs to relacja matki, która walczyła o swoje dziecko. Zobacz, jak w Polsce wygląda pomoc dzieciom LGBT. To nie jest wyjątkowa sytuacja niestety.
Ok, ale co z prześladowanymi z innych powodów? Np. za wygląd, pochodzenie z biedniejszej rodziny, inny styl ubioru, ogólnie za jakąkolwiek odmienność, prześladowanymi bez żadnych konkretnych powodów itd.? Większość szkół kompletnie olewa ten problem udając, że go nie ma.
Przemoc w szkołach była od zawsze. Przemoc stricte za bycie w jakimkolwiek sensie innym nasiliła się od 2015. Co nie znaczy, że wcześniej nie było takich przypadków.
@Cammax nie zauwazyles moze ze obecna wladza szykanuje okreslone grupy(nauczycieli, homo, lekarzy etc.) i daje nie tylko przyzwolenie, ale utwierdza co ciemniejszych ludzi, ze maja poklask w tym co robia. Spojrz na zabojce Adamowicza - bo tym co zrobil stal i czekal jakby na oklaski. To jest efekt bicia piany i szczucia na ludzi, co powoduje, ze osoby prymitywne czuja, ze maja legitymacje do krzywdzenia okreslonych grup, bo te grupy sa gorsze
@Xar Owszem jest w tym jakaś prawda, ale akurat na szkoły się to nie bardzo przekłada chyba. Myślisz że dzieci poniżej 15 roku życia oglądają pasjami i ze zrozumieniem przemówienia Dudy czy Kaczyńskiego w tv?
@DexterHollandRulez mysle,ze wystarcza im coraz radosniejsze wolania o sex z gejami(tzw. jeb*c pedalow etc.) i ogolne przyzwolenie na coraz bardziej agresywne zachowania wobec roznych, zdaniem wladzy, gorszych grup
@DexterHollandRulez to sie zgadza. Tylko wczesniejsza wladza z tym walczyla, a ta sobie hoduje roznego rodzaju kibolskie wsparcie a nawet wlasne oddzialy paramilitarne
@Xar nie jestem jakimś homofobem z PIS. Nienawidzę tej partii i uważam, że powinno się ich zdelegalizować za propagowanie nienawiści. Chodzi mi po prostu o to żeby pamiętać też, że nie tylko za orientację prześladują. Przykładowo- jeśli masz ciemniejszą karnację, ale jesteś stuprocentowym Polakiem i masz przejść przez bastion PISu to lepiej spisać testament przed wyjściem z domu. Ja naprawdę wiem, że Kaczyński marzy o ponownym otwarciu Auschwitz żeby tam mordować ludzi za jakąkolwiek odmienność. Nie tylko za orientację, ale też status materialny, bycie wykształconym, odmienne pochodzenie, inną religię itp. Dlatego jak tylko władza wróci w normalne ręce należy odebrać prawo głosu niewyksztconym i zdelegalizować PIS. Przecież to nie jest partia, tylko druga NSDAP.
@ban__ na razie to marzenie PISu. Może zrealizują je, może nie, ale sądząc po ich wypowiedziach, to połowa Polski zginęłaby w ich czystkach. Tym bardziej, że PIS nie toleruje żadnych odmienności.
@ban__ a wypowiedzi niektórych polityków to niby do czego nawołują? Zwłaszcza polityków PIS. Zwykłą osobę skazanoby, gdyby publicznie powiedziała, że jakiś polityk to ch**. Tymczasem jeśli polityk powie to samo, do innego polityka, to już jest ok, bo emocje związane z debatami itp.
Jak to dobrze, że ludzie nie mają innych problemów niż bycie prześladowanym za homoseksualizm, bo przecież osoby heteroseksualne nigdy samobójstw nie popełniały
@Andrzejbe
Z orientacji seksualnej nie da się leczyć . I LGTB jest takim samym przypadkiem wariacji w populacji jak bycie blondynem czy niebieskookim ... I tez się nie da tego wyleczyć ...
Rzygam już tymi homosiami, wpitalającymi się z każdej strony w moje życie. Jaka stronę nie otworze, wszędzie szykanowane części od rowerów. Do tej pory miałem was totalnie gdzieś, byliście mi obojętni ale teraz już mam was serdecznie dość! Od dziś jestem anty-homo!
@RobertKGB opowiedz mi prosze o tym jak Cie wszedzie przesladuja przesladowani geje. Nazywa sie to w duzej ilosci wypadkow mania przesladowcza i sie ja leczy
Moja teoria jest taka, że "przyjaciele" ze środowiska lgbt namówili ich na tzw coming out. Dziwnym trafem samobójstwa wśród młodzieży ze środowisk lgbt po ujawnieniu się są dosyć częste.
@zambimaru31 żałosny to Ty jesteś, teoria jest oparta o faktycznie zdarzenia które nie raz i nie dwa miały miejsce, Nie twierdze, że tak było na 100% w tej sytuacji.
No tak, bo to przeciez kuratorium prześladowało..... A prawda jest taka, że prawo jest takie samo dla hydraulików, kuratorów, uczniów, pilotów. Nie ma w Polsce prawa, ani urzędu, prześladującego za inność.
Jestem bardziej niż pewien ze prześladowcy to nie urzędnicy, tylko "zwykły uczneń, taki miły, zawsze mówił dzień dobry.." a teraz mażący po murach....
Ale nie do końca rozumiem. To znaczy, że trzeba ich izolować czy co? Bo w 30 milionowym społeczeństwie zawsze znajdzie się kilkadziesiąt tragicznych przypadków rocznie i powodów będą setki.
Nie wiem w jakim celu takie epatowanie czyjąś śmiercią ma służyć.
Można by nie wiem pokazać, np. ilość tego typu przypadków w innych krajach i jeśli jest drastycznie mniejsza to zastanowić się jakie różnice w prawie i wychowaniu powodują zmiany na lepsze, ale to chyba nie jest celem tych co nabazgrali imiona zmarłych tragicznie dzieci na murze.
Widziałem jakiegoś newsa, że od roku 1989 wybudowano aż 7 szpitali i tylko 1365 kościołów.
Przypominam, że dzieci też mają dostęp do takich informacji i są świadome, że nie ma miejsca na ich leczenie.
@1Kvothe To chyba akurat dobrze, jeśli chodzi o problemy psychiczne. Wiara, że Bóg ci pomaga, może dać ci siły na walkę z problemami.
A generalnie rodziny religijne rzadziej się rozwodzą, dając większe bezpieczeństwo dziecku.
Oczywiście, oddajmy dzieci do żłobków, przedszkoli, szkół państwowych. Kłóćmy się przy nich, rozwódźmy. Nie interesujmy się ich problemami. Zrzućmy samobójstwa na prześladowania w szkole.
Lewacka propaganda - nikt nie badał dlaczego dane dzieci popełniły samobójstwo!
Jak można tak nisko upaść i wykorzystywać tragedię do jakiejś gry politycznej!
Obrzydliwe!
tak troszke prosil bym o rozwiniecie slowa orientacja....homo ?hetero? czy w terenie ? bo dozywam czasow gdzie bialy uczacy sie lub pracujacy chlopiec czy facet jest bardziej szykanowany od wyrzutkow...wiec taki bez rozwiniecia ten demot dla osob niewtajemniczonych
@sylwek89 Niby gdzie biały facet jest bardziej szykanowany? Dja jakiś przykład, chyba że to tylko Twoje urojenia...
@pawel89def W Polsce? Tak z brzegu.. pobór do wojska, wiek emerytalny, podział majątku przy rozwodzie, liczba samobójstw... ale i mniej oczywiste, wysokość mandatu na ulicy, "weź się w garść chłopaki nie płaczą" i wiele więcej...
@sylwek89 mnie bardziej zastanawia czemu ten akt wandalizmu ograniczono tylko do dzieci które popełniły samobójstwo bo były nękane za orientację a nie po prostu za to, że były nękane (bo przecież nęka się dzieci z różnych powodów). Jak dziecko popełni samobójstwo bo było chude i wątłe i się śmiali, że jest cieniasem to co, gorsza śmierć? Koniecznie musi umrzeć jako homo by zwrócono na niego uwagę?
Że też ruchy polityczne zawsze bronią konkretną grupę a nie po prostu słabszych...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 18:23
@sylwek89
Jako pracujący, biały facet twierdzę że bredzisz.
@yarpen86 poboru od dawna nie ma, podział majątku wspólnego idzie po prostu na pół (chyba że któraś ze stron wykaże że łożyła na niego z majątku prywatnego, a nie były to "konieczne naprawy").
Liczba samobójstw to już kwestia psychiki
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 23:31
@LordL nie kwestia psychiki. Kobiety mają większe wparcie, a faceci słyszą to co napisał powyżej, "weź się w garść chłopaki nie płaczą". Od nas zawsze wymaga się więcej.
@LordL Pobór jest, nie ma zasadniczej służby wojskowej. "Po prostu na pól" to, to nie to samo co sprawiedliwie... ale niech będzie. Przy przyznawaniu opieki nad dziećmi jak rozumiem też nie ma dyskryminacji?
A co z prześladowanymi, którzy nie popełnili samobójstwa?
A co z prześladowanymi z innych powodów niż orientacja? A wśród nich - z tymi, którzy popełnili i którzy nie popełnili samobójstwa?
Samobójstwo nie jest skutkiem prześladowań. Samobójstwo to skutek choroby: depresji.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2020 o 15:10
@duncan
Niekoniecznie
Czasami skutkiem przemyśleń filozoficznych .
Czasami skutkiem niechęci do samego siebie właśnie z powodu swojej inności.
I wiem jak to jest być przesladowanym byłem jedynym ateistą w klasie.
https://piekielni.pl/19305 znalezione
@duncan i z tego powodu nie nalezy sie zajmowac tym powodem, bo sa inne?
@duncan Samobójstwo to bardzo często skutek depresji, zgadza się, a depresja to bardzo często skutek prześladowań.
@duncan Tak i nie. To znaczy owszem, to jest tylko jedna z możliwych przyczyn - prześladowanie, a tym bardziej prześladowanie konkretnie z powodu orientacji. Ale prawda jest taka, że trzeba się zająć na poważnie kwestią znęcania się w szkołach, bo to występuje od lat i nic się nie zmienia - nadal nagminny jest brak reakcji nauczycieli, a nawet jeśli już jakaś reakcja jest, to absurdalna, typu oskarżanie ofiary, że całość to jej wina, bo robi problem zamiast znosić szykany w ciszy, albo cudowne "nieważne kto zaczął". A jeśli już się coś zmienia, to na gorsze, choćby przez wzgląd na media społecznościowe, sprawiające że taki gnojony nie ma chwili oddechu nawet w domu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 9:26
@duncan
A powiedz mi skąd się berze depresja u dziecka? Z oglądania pokemonów...
Jak otaczające środowisko cię atakuje, osacza i nie ma do kogo zwrócić się o pomoc to jest tragedia.
Nauczyciele tolerujący znęcanie powinni być wyrzucani ze szkół a uczniowie dopuszczający się tych czynów wysyłani na terapię razem z rodzicami - bo z skądś to wyszło.
@killerxcartoon Jeśli się obnosiłeś ze swoim ateizmem, to być może tak było , ale za bardzo nie wierzę, bo u mnie w szkole , to raczej zbytnia pobożność była szykanowana , a niewierzący to raczej norma..
@borekpp
Nie nie obnosiłem.
Zaczęło się od nauczycielki (wychowawczyni) w podstawówce jaka do mnie i do moich rodziców miał przetensje ze nie przestrzegam postu i mam kanapki ze schabowym w piątki. Zacęła mnie szykanować i przy każdej możliwej okazji upokarzać . Skończyło się jak przenieśli mnie rodzice do innej klasy ale zaczęło się kilka lat później ze strony rówieśników od tego jak była pierwsza komunia i dzieciaki były zdziwione że nie dostałem prezentów i dlaczego ja jej nie miałem. Jak się dowiedzieli ze nie miałem chrztu przez pewien czas mówili do mnie po nazwisku bo .. jak to bez chrztu to imienia nie powinienem mieć. Ale powiedzmy to nie było non stop i po jakimś czasie im przeszło. Choć jeszcze wiele razy próbowali różnych gatek socjotechnicznych ewidentnie nauczonych czy zleconych przez ksieży. Typu ty trafisz do piekła... My jesteśmy wyjątkowi i jesteśmy dopuszczeni do sekretu wiary a ty nie ..czy jakoś tak to szło. Dziecinada i żenada Akurat to miałem gdzieś i byli tym bardzo zdziwieni. Usiłowali mnie zaciągnąć do salki katechetycznej przy kaplicy. Jak stałem się nastolatkiem a słuchałem metalu to oberwało mi się kilka razy od ultra katoli i skinów za noszenie podkoszulek z nadrukami zespołów heavymetalowych i noszenie pentagramu na szyi.
W szkole średniej tez trafiłem na nauczycielkę dewotkę tym razem od Niemieckiego jaka postanowiła sobie za cel upokarzanie mnie. Za to już sobie nie pozwoliłem by ktoś z rówieśników próbowął coś warknąć na mnie czy obrazić.. Obrywał.. ja też czasami ale wystarczyło być systematycznym i po pewnym czasie wyrobiłem sobie opinię kogoś do kogo się nie podskakuje i nie pyskuje.
A czy to raczej katolicy nie obnoszą ze swoją wiarą zbyt mocno? Wieszanie krzyży w szkołach, urzędach , instytucjach państwowych , sejmikach , sejmie i senacie czy nauczanie religii w szkołach publicznych albo zatrudnianie spowiedników czy kapelanów w policji , urzędach skarbowych, wojsku i to w czasach po zniesieniu poboru przymusowego gdzie żołnierze nie są już skoszarowani. to są formy tego obnoszenia się z religią
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 11:11
@duncan
Dokładnie, ale teraz to środek walki politycznej.
Co niektórzy nie mają żadnych oporów (moralności najwyraźniej także)
@Xar Nie uważam tak.
Uważam, że gdyby celem tej akcji była rzeczywiście pomoc tym dzieciom, to wyglądałaby inaczej, odbyłaby się w innych okolicznościach, w inny sposób i te pe.
Uważam, że te dzieci - tragiczne ofiary prześladowań - są obecnie paskudnie wykorzystywane w bieżącej grze politycznej. I uważam to za obrzydliwe. Bo im to nie pomoże, a owym innym wspomnianym przeze mnie dzieciom - tym, co nie popełniły samobójstwa, tym prześladowanym z innych powodów - to nawet zaszkodzi.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 16:00
@mati233490
Owszem. I absolutnie zgaszam się z Twoim akapitem "Nauczyciele tolerujący znęcanie powinni być wyrzucani ze szkół a uczniowie dopuszczający się tych czynów wysyłani na terapię razem z rodzicami"
Podobnie zgadzam się z całą prawie wypowiedzią @DexterHollandRulez .
Jedyne z czym się nie zgadzam, to z wyróżnianiem jednego rodzaju znęcania.
Znęcanie to znęcanie. Dla oprawcy - powód się zawsze znajdzie.
I właśnie dlatego działania takie, jak te opisane w democie, są moim zdaniem przeciwskuteczne.
Te dzieci, których los już i tak jest tragiczny, zostaną wciągnięte na pierwszą linię frontu bieżącej walki politycznej. Bo przecież ten protest wymierzony jest nie w kuratora, a w ministra. A na froncie zawsze są ofiary, na pierwszej linii zwłaszcza. Teraz oprócz swojej traumy dostaną drugą. Teraz grupa osób, które by im współczuła i chciała pomóc, została podzielona, bo stanowisko wobec tych dzieci stanie się za moment formą manifestu poparcia lub antypoparcia wobec rządu.
Dalej - teraz ofiary prześladowań z innych względów dostaną bodziec "twoje cierpienie nie jest tak ważne, jak cierpienie które obecnie jest na topie". Część z nich - sama będąc zaszczuta, a więc nie reagując racjonalnie - znajdzie w tej sytuacji okazję do odbicia sobie, i dołączy do grupy oprawców. A inna część z nich - uzna, że jest na tyle bezwartościowa, że nawet nie ma prawa czuć się pokrzywdzona, i ich to złamie zupełnie.
A szansa na to, że te protesty osiągną jakikolwiek pozytywny skutek, moim zdaniem jest znikoma. Właśnie ze względu na ich upolitycznienie. Bo póki co obecny rząd ma bardzo duże poparcie. Tego typu forma protestu - nie zmieni tego poparcia. Dotychczasowe doświadczenie pokazuje, że wprost przeciwnie.
Więc rząd nie będzie miał motywacji, żeby coś zrobić. A wręcz będzie miał motywację, żeby zareagować kontrą, która utrudni udzielenie pomocy tym konkretnym ofiarom.
Tak więc - owszem, protestuj, ale z głową. I myśląc o kilka ruchów naprzód.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 16:20
@duncan Dla lewactwa liczą się tylko prześladowani geje.
@duncan Zarówno sam Twój komentarz, jak i jego ogólna ocena świadczą o nieprawdopodobnej wręcz znieczulicy społecznej (prawdopodobnie po części połączonej z homofobią). Żałosny naród.
@usiek1992 możesz tę myśl rozwinąć?
Zwłaszcza chodzi mi o "po części połączonej z homofobią". Na jakiej podstawie uważasz mnie za homofoba? A także: co masz na myśli nazywając mnie homofobem?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2020 o 20:01
@duncan Nie no racja, powinni tam jeszcze napisać o pingwinach, które się udławiły reklamówką, nie można pomijać ekologii. A już że o prześladowaniu chrześcijan nic nie ma, to zaiste karygodne.
@killerxcartoon
Wzruszające. Szczególnie ten motyw: "Skończyło się jak przenieśli mnie rodzice do innej klasy ale zaczęło się kilka lat później ze strony rówieśników od tego jak była pierwsza komunia" Tu to Cię poniosło:)
@duncan Obawiam się, że u "uśka" to taki odruch bezwarunkowy. Coś jest o gejach, a Ty się nie zgadzasz w 100%, znaczy homofob.
Może mi się wydaje, ale jakoś nie wierzę Tobie.....
Piszesz o nauczycielce, która Cię szykanowała za schabowe w piątki... I że kilka lat później sytuacja się powtórzyła...
Słowo "kilka" to przynajmniej 3... i więcej.
Wychodzi na to, że byłeś szykanowany w 0 lub przedszkolu....
Ja I Komunię świętą miałem, będąc w 2 klasie (ale ja jestem stary...no średnio...). Teraz to wydarzenie jest w 3 lub 4 klasie...
Dziecko do 14 r.ż. nie ma obowiązku poszczenia.
Co to są"ultrakatolicy" i do tego bijący?
Jeżeli ktoś uważa się za katolika i stosuje przemoc, to powinien się nawrócić, bo czegoś nie zrozumiał....
PRAWDZIWY katolik nie stosowałby przemocy. To się wyklucza. (tylko bez wycieczek do wypraw krzyżowych czy inkwizycji). Piszesz o krzyżach i innych symbolach, a sam chodziłeś z pentagramem.... Tobie wolno..? Uwierz mi..są miejsca, gdzie za noszenie krzyża ludzie są zabijani (obecnie chrześcijanie są najbardziej prześladowaną grupą na świecie). Co do kapelanów.. w urzędzie skarbowym.. nie słyszałem - mogę się mylić. Osobiście jestem za.. (dyskutował bym ewentualnie o zasadności wysokich uposażeń). Byłem w wojsku - korzystałem. Byłem w szpitalu - też korzystałem. Zresztą jak jestem w szpitalu, to prawie zawsze idę do kaplicy modlić się za personel, chorych i zmarłych... I uczę tego dzieci.
Inny skorzysta z psychologa czy terapeuty a inny z kapelana. Zauważ, że są oni np. w postępowym wojsku amerykańskim. Dodam, że w Polsce kapelanami są nie tylko księża katoliccy.
Wychowałem się na wsi... W czasach, gdy byli i skini, punki, dresy i co tylko chcesz (na wsiach też). Nie widziałem, by byli prześladowani za swoje przekonania. Były nawet osoby homoseksualne na wsi.. Nikt nie robił z tego afery.
Ale spróbuj być WIERZĄCYM mocno dzieckiem / nastolatkiem... Wtedy można poznać, co to wyzwiska i szykany... (Ale katolików można...)
@ban__
Dlaczego tak twierdzisz ?
@pavolupos
Mi bliżej do grobowej deski niż do kołyski i minąłem statystyczny półmetek. Trzecia klasę zaczynałem w innej klasie w każdym razie problem zaczął się ponownie w 6. I nie oznacz ze trwały non stop.. ale było parę miesięcy niebyt przyjemnych. Zresztą w latach 80tych przemoc była powszechna.
Czy ja się czepiam noszenia medalików? Ja się czepiam symboli w szkołach urzedach czy parlamencie na ścianach wieszanych często celowo nad godłem kraju To jest nie tak. tam żadnych symboli religijnych poza państwowymi nie powinno być bo to instytucja świecka. W szkołach kościelnych to mogą sobie wieszać co chcą. Kościół katolicki to państwo ze stolicą w Watykanie a wiec musisz się zastanowić w jakim państwie żyjesz świeckim czy kościelnym.
Nie ma prawdziwych katolików to mitologizacja że wiara czyni dobrym. Ludzie są jacy są , Wielu to Qwysyny. jacy uzasadniali bogiem dowolną ilość draństwa podłości i okrucieństwa . Zobacz II wojnę światową napędzana chrześcijańska nienawiścią do żydów. Nazistami i Faszystami byli chrześcijanie Katolicy i protestanci. Zobacz kto rządził marionetkowym państwem Słowackim Ksiądz teolog Jozef Tiso . Zobacz co wyprawiali Chorwaccy ustasze ultrakatolicy gdzie nawet duchowni uczestniczyli aktywnie w ludobójstwie. I wszyscy swoją przemoc i barbarzyństwo usprawiedliwiali wiarą w boga. Poczytaj Co robił biskup Alojs Hudal. A to że inni wariaci religijni niczym nie różniący się w myśleniu od tych katolickich w innych krajach pewnie muzułmańskich zabijają tych co noszą krzyżyki i też to uzasadniaj swoja jedynie słuszna religia niczego nie zmienia i nie czyni lepsza chrześcijaństwa. To są skutki państw religijnych .
Poszukaj w necie w grafice "deutche christen DC bage" A obecnie trwa cenzurowanie internetu bo nawet angielska strona WIKI pod hasłem "Deutsche Christen" nie znajdziesz już nazistowskiego kościoła i trzeba go szukać pod "German Christians" bo dwa miesiące temu przenieśli go. W Polsce nadal jet pod Niemieccy Chreścijanie
https://pl.wikipedia.org/wiki/Niemieccy_Chrze%C5%9Bcijanie
A w szkole wmawia ci się że naziści byli poganami bo mógłbyś zadać niewygodne pytanie To oni też wierzyli w tego samego Jezusa i zabijali ? .
A niby kurna dlaczego mam z podatków oszustów wpających ciemnoty finansować ? Masz potrzebe religijna modlenia się czy spowiedzi .. idź tam gdzie powinieneś do świątyni. To mi naprawdę nie przeszakdza że jesteś religijny ale trzymaj wiarę z dala od państwa. I nie oczekuj że ja dorzucę się do utrzymania nieroba i cwaniaka i sfinansuję budowę świątyń.
A w różnych miejscach bywa różnie Ja jestem miastowy i konflikty ideologiczne ze skinami czy kibolami były częste.
Depresja jest skutkiem prześladowań. To choroba psychiczna, a na takie choroby wpływają czynniki z otoczenia.
Nie słuchajcie go, ewidentnie nie wie o czym mówi i się wymądrza, bo nie wie, że gdy się o czym nie wie, nie wolno strugać eksperta.
a i jeszcze 1 wyjasnienie prosze bo rozumiem ze miedzy 13 a 18rokiem to mlodziez wiec jak dziecko miedzy 1 a 13 moze juz o tym decydowac...i odrazu wyjasnie co ja mam na mysli...iz dzieckiem mozesz byc w wieku 50lat tak ?
wlasnie tez mialem o to zapytac heh ale juz 3 postow obok nie chcialem stawiac....zawsze dzieci wsrod rowiesnikow byly odtracane to za okularu to za gruby za chudy za maly za brzydki za biedny za glupi za madry z wioski czy innego osiedla jakos se trzeba radzic bo pozniej tez niema lekko...dzieci szkoda ale nie ze wzgledu na tak jak autor postu napisal orjentacje...
@sylwek89 Bo to nie chodzi o orientację, ale o inność. Jeśli się wyróżniasz, to jesteś łatwym celem.
https://www.youtube.com/watch?v=0V-jF9iurHA
Rozumiem, że ci którzy popełnili samobójstwa z powodu prześladowań z innych przyczyn, na upamiętnienie nie zasługują?
@greggor
To upamiętnij, zamiast uprawiać "whataboutism"
@sokolasty Przykro mi, mazanie po ścianach to nie mój styl.
@greggor
Dlaczego usiłujesz rozwadniać temat , albo zmienić temat dyskusji.
Tu mowa o osobach prześladowanych z grup LGTB jakie zostały zaszczute tak że się zabiły
Przypomnę ci że np tak skończył Alan Turing człowiek jaki miał ogromny wkład w rozwój informatyki i komputerów
https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing
@killerxcartoon Nie rozumiem jak możesz dzielić ludzi na lepszych i gorszych. Zabijać i prześladować ludzi o innej orientacji nie wolno. Ale jak już ktoś jest np grubszy albo ma jakąś wadę to można. Rozumiem że ci o innej orientacji to jacyś nad ludzie że ich dotykać nie można a do innych to nawet strzelać ?
@pawcio1212
Ludzie zawsze będą komentować kogoś i tego się nie uniknie . Tu chodzi o systemowe i zorganizowane napuszczanie na daną grupę.. np na Cyganów, żydów czy LGTB. Np wpisywanie np wartości katolickich do świeckigo prawa stanowionego i domaganie się od ludzi jakie wasze wartości mają gdzieś by je respektowali albo po to by był pretekst do prześladowań w imieniu prawa. A potem takie ulta katolickie grupy typu rycerze Chrystusa wpadają na qrwie na marsz równości chcąc go zablokować albo bić ludzi w nim idących ..
TO JEST PROBLEMEM. Czy kler katolicki sieje propagandę nienawiści wobec grubasów? Ja nie słyszałem.. Choć teoretycznie powinien bo obżarstwo to jeden z 7 grzechów głównych.
@greggor
i co z tego?
Zrób po swojemu.
@greggor tu chodzi o to że rząd popiera prześladowani osób LGBT.
Hm, czekam na podobne działania pod ministerstwem finansów i gospodarki... za wszystkie lata po 89 roku. Niech zgadnę. Nie da się. Za mało nośne.
@mrooki Wolałeś komunę? Niemcy postawili mur, bo ludzie uciekali z której, na którą stronę? ;)
@magmag1 Polacy też komuna trzymała w sejfach paszporty.
@magmag1
Myślę że @mrooki1 ma na myśli różne afery i defraudacje pieniędzy np afera FOZZ i wiele innych
@magmag1 . Nie chodzi o zmianę systemu tylko o przestępstwa polityków i urzędników. Choćby zarżnięcie firm komputerowych JTT i Optimusa. Podobnych, mniej znanych, było wiele więcej.
@piotrKrokodyl żywność na kartki przed 89 były ok.?
@magmag1
Nikt tu nie chwali komunizmu. Ciesze się że ten okres przeminął i mam nadzieje, że nie wróci. Chodzi o to, że ministerstwo finansów i gospodarki ma swoje za uszami i nie zostało rozliczone. We wspomnianej aferze FOZZ zginęli m.in. Michał Tadeusz Falzmann - do dziś nikogo nie zatrzymano w sprawie jego śmierci - Walerian Pańko, Janusz Zaporowski - zginęli w "dziwnym" wypadku samochodowym.
Jak dobrze poszukać to w necie znajdziemy niejedną aferę przez którą ktoś zginął lub popełnił samobójstwo
zupełnie mnie to nie obchodzi jak by co to są prywatne szkoły
I dziecko ma się do takiej przepisać, bo jest w stanie patrzeć na sytuację obiektywnie? Hmmmmm... Brzmi bardzo nierealistycznie.
Ciekawe czy osoba, która napisała imiona na ścianie dostała mandat za niszczenie mienia państwowego ? Jeśli rodzice mają w dupie swoje dzieci i nie potrafią z nimi porozmawiać na wszystkie tematy, to raczej nie wina rówieśników za szykanowanie....
Polecam zapoznać się z tematem bliżej, a nie wypisywać głupoty. https://youtu.be/3dQPhJdSHSs to relacja matki, która walczyła o swoje dziecko. Zobacz, jak w Polsce wygląda pomoc dzieciom LGBT. To nie jest wyjątkowa sytuacja niestety.
Ok, ale co z prześladowanymi z innych powodów? Np. za wygląd, pochodzenie z biedniejszej rodziny, inny styl ubioru, ogólnie za jakąkolwiek odmienność, prześladowanymi bez żadnych konkretnych powodów itd.? Większość szkół kompletnie olewa ten problem udając, że go nie ma.
Przemoc w szkołach była od zawsze. Przemoc stricte za bycie w jakimkolwiek sensie innym nasiliła się od 2015. Co nie znaczy, że wcześniej nie było takich przypadków.
@Cammax nie zauwazyles moze ze obecna wladza szykanuje okreslone grupy(nauczycieli, homo, lekarzy etc.) i daje nie tylko przyzwolenie, ale utwierdza co ciemniejszych ludzi, ze maja poklask w tym co robia. Spojrz na zabojce Adamowicza - bo tym co zrobil stal i czekal jakby na oklaski. To jest efekt bicia piany i szczucia na ludzi, co powoduje, ze osoby prymitywne czuja, ze maja legitymacje do krzywdzenia okreslonych grup, bo te grupy sa gorsze
@Xar Owszem jest w tym jakaś prawda, ale akurat na szkoły się to nie bardzo przekłada chyba. Myślisz że dzieci poniżej 15 roku życia oglądają pasjami i ze zrozumieniem przemówienia Dudy czy Kaczyńskiego w tv?
@DexterHollandRulez mysle,ze wystarcza im coraz radosniejsze wolania o sex z gejami(tzw. jeb*c pedalow etc.) i ogolne przyzwolenie na coraz bardziej agresywne zachowania wobec roznych, zdaniem wladzy, gorszych grup
@Xar Akurat przyzwolenie na agresję i przemoc jest coraz większe w całym społeczeństwie, po tęczowej stronie również. I to bardzo niedobrze.
@DexterHollandRulez to sie zgadza. Tylko wczesniejsza wladza z tym walczyla, a ta sobie hoduje roznego rodzaju kibolskie wsparcie a nawet wlasne oddzialy paramilitarne
@Xar nie jestem jakimś homofobem z PIS. Nienawidzę tej partii i uważam, że powinno się ich zdelegalizować za propagowanie nienawiści. Chodzi mi po prostu o to żeby pamiętać też, że nie tylko za orientację prześladują. Przykładowo- jeśli masz ciemniejszą karnację, ale jesteś stuprocentowym Polakiem i masz przejść przez bastion PISu to lepiej spisać testament przed wyjściem z domu. Ja naprawdę wiem, że Kaczyński marzy o ponownym otwarciu Auschwitz żeby tam mordować ludzi za jakąkolwiek odmienność. Nie tylko za orientację, ale też status materialny, bycie wykształconym, odmienne pochodzenie, inną religię itp. Dlatego jak tylko władza wróci w normalne ręce należy odebrać prawo głosu niewyksztconym i zdelegalizować PIS. Przecież to nie jest partia, tylko druga NSDAP.
@Cammax
"Ja naprawdę wiem, że Kaczyński marzy o ponownym otwarciu Auschwitz żeby tam mordować ludzi za jakąkolwiek odmienność." Autor @Cammax.
@Xar Czy walczyła czy nie to chyba temat na dłuższą rozmowę. PiS na pewno się z tego cieszy i podjudza, co do tego nie ma wątpliwości.
@ban__ na razie to marzenie PISu. Może zrealizują je, może nie, ale sądząc po ich wypowiedziach, to połowa Polski zginęłaby w ich czystkach. Tym bardziej, że PIS nie toleruje żadnych odmienności.
@Cammax
Komentarze takiego typu powinny być ścigane z urzędu, ponieważ nawołują do nienawiści.
@ban__ a wypowiedzi niektórych polityków to niby do czego nawołują? Zwłaszcza polityków PIS. Zwykłą osobę skazanoby, gdyby publicznie powiedziała, że jakiś polityk to ch**. Tymczasem jeśli polityk powie to samo, do innego polityka, to już jest ok, bo emocje związane z debatami itp.
Jak to dobrze, że ludzie nie mają innych problemów niż bycie prześladowanym za homoseksualizm, bo przecież osoby heteroseksualne nigdy samobójstw nie popełniały
Krematorium oświaty
Bo te dzieci trzeba było leczyć!!!
@Andrzejbe
Z orientacji seksualnej nie da się leczyć . I LGTB jest takim samym przypadkiem wariacji w populacji jak bycie blondynem czy niebieskookim ... I tez się nie da tego wyleczyć ...
@killerxcartoon LGBT to twór ludzki a nie efekt ewolucji czy DNA. Wiec porównywanie przypadłości ludzkiej do LGBT to kiepski pomysł.
@Andrzejbe
Poważnie .. Chcesz kogoś na siłę zmieniać wbrew jego woli, chcesz na siłę nawracać .. ja nap rzygam religijnością w Polsce.
Oj mylisz się i to bardzo. To w dużej mierze geny i aberracje hromosomowe odpowiadają chociażby za transpłciowość. Polecam się dokształcić.
@killerxcartoon Kto tu mówi o nawracaniu - masz jakich problem ze sobą.
Nie popieram wandalizmu w żadnej formie.
Rzygam już tymi homosiami, wpitalającymi się z każdej strony w moje życie. Jaka stronę nie otworze, wszędzie szykanowane części od rowerów. Do tej pory miałem was totalnie gdzieś, byliście mi obojętni ale teraz już mam was serdecznie dość! Od dziś jestem anty-homo!
@RobertKGB opowiedz mi prosze o tym jak Cie wszedzie przesladuja przesladowani geje. Nazywa sie to w duzej ilosci wypadkow mania przesladowcza i sie ja leczy
Moja teoria jest taka, że "przyjaciele" ze środowiska lgbt namówili ich na tzw coming out. Dziwnym trafem samobójstwa wśród młodzieży ze środowisk lgbt po ujawnieniu się są dosyć częste.
@AIkanaro To wsadź sobie tą teorię w dupę bo jest żałosna xD
@zambimaru31 żałosny to Ty jesteś, teoria jest oparta o faktycznie zdarzenia które nie raz i nie dwa miały miejsce, Nie twierdze, że tak było na 100% w tej sytuacji.
No tak, bo to przeciez kuratorium prześladowało..... A prawda jest taka, że prawo jest takie samo dla hydraulików, kuratorów, uczniów, pilotów. Nie ma w Polsce prawa, ani urzędu, prześladującego za inność.
Jestem bardziej niż pewien ze prześladowcy to nie urzędnicy, tylko "zwykły uczneń, taki miły, zawsze mówił dzień dobry.." a teraz mażący po murach....
Gdyby na siedzibie Planned Paternhood wypisać imiona dzieci, które zostały zabite w łonie matki zabrakłoby miejsca.
Przyszedłem czytać komentarze polskiego robactwa które naśmiewa się z tych którzy odebrali sobie życie
Ale nie do końca rozumiem. To znaczy, że trzeba ich izolować czy co? Bo w 30 milionowym społeczeństwie zawsze znajdzie się kilkadziesiąt tragicznych przypadków rocznie i powodów będą setki.
Nie wiem w jakim celu takie epatowanie czyjąś śmiercią ma służyć.
Można by nie wiem pokazać, np. ilość tego typu przypadków w innych krajach i jeśli jest drastycznie mniejsza to zastanowić się jakie różnice w prawie i wychowaniu powodują zmiany na lepsze, ale to chyba nie jest celem tych co nabazgrali imiona zmarłych tragicznie dzieci na murze.
Dzieci prześladowane z innych powodów które popełniły samobójstwo z tego powodu już nie są takie cenne i nie zasługują na znicze :-(
Ból dzieci homo jest lepszy niż ból innych dzieci.
Widziałem jakiegoś newsa, że od roku 1989 wybudowano aż 7 szpitali i tylko 1365 kościołów.
Przypominam, że dzieci też mają dostęp do takich informacji i są świadome, że nie ma miejsca na ich leczenie.
No bo niestety nie ma miejsca. W całej Polsce są DWA ośrodki stacjonarne zajmujące się zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży.
@1Kvothe To chyba akurat dobrze, jeśli chodzi o problemy psychiczne. Wiara, że Bóg ci pomaga, może dać ci siły na walkę z problemami.
A generalnie rodziny religijne rzadziej się rozwodzą, dając większe bezpieczeństwo dziecku.
To nie jest kuratorium oświaty w Krakowie. jestem z Krakowa i wiem jak wygląda kuratorium
Czterech moich znajomych również popełniło samobójstwo...
A nie byli ciepli jak grzejnik w grudniu.................
Asperger też ma ciężko niekiedy jak ten przypadek
dzieci i orientacja seksualna? chore. myslalem ze seks to sprawy zarezerwowane dla doroslych.
@Itachi_san No nareszcie wpis trafiający w sedno! umęczyłem się przebiciem przez dziesiątki komentarzy. niektóre nawet niegłupie ale nie na temat.
Z naturalnego punktu widzenia byli bez użyteczni, nie mogli się rozmnażać.Czyli żadna strata tak czy siak.
@dreg92 niedoszly panie ministrze, siedz pan na tej kwarantannie a nie glupoty pan gadasz jak uposledzony jakis
Oto efekt "edukacji" seksualnej. Jaką orientację mogą mieć takie dzieci? w tym wieku?
"Edukatorzy" namieszali im w głowach i oto efekty.
Ludzie to idioci, a ich życia są mniej warte od czasu, który się na nie poświęca.
te "dzieci" które popełniły samobójstwo to główny as w rekawie wymuszaczy zwanych elgiebetami.
Oczywiście, oddajmy dzieci do żłobków, przedszkoli, szkół państwowych. Kłóćmy się przy nich, rozwódźmy. Nie interesujmy się ich problemami. Zrzućmy samobójstwa na prześladowania w szkole.
Lewacka propaganda - nikt nie badał dlaczego dane dzieci popełniły samobójstwo!
Jak można tak nisko upaść i wykorzystywać tragedię do jakiejś gry politycznej!
Obrzydliwe!